Вхід

У вас немає акаунту на Religion.in.ua? Зареєструйтесь

Світ
Науковці та молодь дискутували про майбутнє УГКЦ в Північній Америці

10 06 2019 Новини, Україна, Світ, Діаспора

Науковці та молодь дискутували про майбутнє УГКЦ в Північній Америці

6-7 червня в Католицькому університеті Америки у Вашингтоні в рамках тижневої програми «Від серця до серця», що супроводжує початок служіння нового митрополита Філадельфійського УГКЦ Бориса Ґудзяка, відбувалася конференція «Майбутнє Української Католицької Церкви в Північній Америці», повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт УГКЦ.

Єпископ УГКЦ хоче мати «цілу програму розвитку духовного життя і підвищення кваліфікації священників»

7 06 2019 Новини, Україна, Світ, Діаспора

Єпископ УГКЦ хоче мати «цілу програму розвитку духовного життя і підвищення кваліфікації священників»

Владика Борис Ґудзяк, митрополит Філадельфійський, виступив під час першої після своєї інтронізації зустрічі з духовенством Філадельфійської архиєпархії УГКЦ (США), яка відбулася 5 червня в парафіяльній залі катедри Непорочного Зачаття, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт УГКЦ.

УПЦ (МП) дезінформувала про необхідність брати від неї довідки всім українцям, які їдуть на Афон

7 06 2019 Новини, Важливо, Україна, Світ

УПЦ (МП) дезінформувала про необхідність брати від неї довідки всім українцям, які їдуть на Афон

4 червня 2019 року офіційний сайт УПЦ (МП) поширив новину про необхідність підтвердження "усім паломникам з України, які відправляються на Святу Гору Афон", приналежності до УПЦ (МП). Ця інформація є спотвореною, лише частково відповідаючи дійсності, повідомляє кореспондент порталу "Релігія в Україні".

В Севастополе прошли массовые обыски в домах Свидетелей Иеговы

7 06 2019 Новини, Україна, Світ

В Севастополе прошли массовые обыски в домах Свидетелей Иеговы

ФСБ России провела обыски по меньшей мере в 9 домах предполагаемых Свидетелей Иеговы (СИ) в оккупированном Россией Севастополе вечером 4 июня. Как сообщают блогеры из среды СИ, был задержан 52-летний Виктор Сташевский, однако на следующий день он был отпущен из изолятора под подписку о невыезде. В отношении него возбуждено уголовное дело по статье «Организация деятельности экстремистской организации» (ч. 1 ст. 282.2 УК РФ), сообщает "Религия в Украине" со ссылкой на Сredo.press.

Патріарша курія УГКЦ переймає досвід Німеччини в управлінні людськими ресурсами

7 06 2019 Новини, Україна, Світ

Патріарша курія УГКЦ переймає досвід Німеччини в управлінні людськими ресурсами

З 4 по 7 червня 2019 року, на запрошення німецької благодійної організації «Реновабіс», у Баварії (Німеччина) з робочим візитом перебувають о. Володимир Містерман, заступник адміністратора Патріаршої курії УГКЦ, та о. Любомир Яворський, патріарший економ, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт УГКЦ.

Епіфаній: «Кроки почесного патріарха не підтримуються ані парафіями, ані духовенством Києва»

6 06 2019 Новини, Важливо, Україна, Світ

Епіфаній: «Кроки почесного патріарха не підтримуються ані парафіями, ані духовенством Києва»

5 червня предстоятель ПЦУ митрополит Епіфаній в інтерв'ю Укрінформу докладно прокоментував ситуацію з протоієреєм Олександром Трофимлюком, ректором Київської академії ПЦУ, якого Філарет заборонив у служінні, а Епіфаній не визнав цього рішення. Також глава ПЦУ розповів про стосунки з іншими Православними Церквами, повідомляє "Релігія в Україні".

В Україні ініціювали присвоєння Роману Шухевичу звання «Праведника світу»

6 06 2019 Новини, Україна, Світ

В Україні ініціювали присвоєння Роману Шухевичу звання «Праведника світу»

5 червня група "Intermarium" у Фейсбуці виступила з ініціативою вимагати у ізраїльтян присвоєння генералу Роману Шухевичу та його дружині Наталії Шухевич звання «Праведника світу». Подружжя Шухевич врятувало єврейську дівчину під час Другої світової війни. Натомість ізраільський посол невдоволений встановленням пам'ятника Роману Шухевичу в Івано-Франківську, повідомляє кореспондент порталу "Релігія в Україні".

Парафія з Філадельфії подарувала ноутбук для "прес-центру Київської Патріархії"

6 06 2019 Новини, Україна, Світ, Діаспора

Парафія з Філадельфії подарувала ноутбук для "прес-центру Київської Патріархії"

Свято-Миколаївська Патріарша ставропігійна парафія колишньої УПЦ КП з м. Філадельфії, що у Сполучених Штатах Америки, передала для "прес-центру Київської Патріархії" подарунок - ноутбук, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Сerkva.info.

У Луцьку відбулася міжнародна богословська конференція «Святість людського життя: даність і перспективи»

4 06 2019 Новини, Україна, Світ

У Луцьку відбулася міжнародна богословська конференція «Святість людського життя: даність і перспективи»

30 травня 2019 року у Волинській православній богословській академії ПЦУ відбулася міжнародна богословська наукова конференція «Святість людського життя: даність і перспективи» — під такою назвою. Участь у науковому форумі взяли богослови, релігієзнавці, філософи з  Греції, Ізраїлю, Конго, України, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Оou.org.ua.

ПЦУ вперше взяла участь у міжправославному саміті, презентувавши проект з відродження Почайни

3 06 2019 Новини, Важливо, Україна, Світ

ПЦУ вперше взяла участь у міжправославному саміті, презентувавши проект з відродження Почайни

1 червня у Стамбулі почав роботу ІІІ екологічний саміт Халкі, організований Константинопольським Патріархатом за участю Свято-Володимирської православної богословської семінарії в Нью-Йорку та семінарії Святого Хреста в Бостоні. У робочій зустрічі беруть участь представники Православних Церков Греції, Александрії, Кіпру, Грузії, Румунії, Болгарії, Америки, Фінляндії, Естонії, УПЦ в Канаді, Коптської Церкви. Православну Церкву України на саміті представляють ректор Волинської православної богословської академії протоієрей Володимир Вакін і викладач Київської православної богословської академії протоієрей Андрій Дудченко, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Рreobraz.kiev.ua.

16-17 червня у Києві відбудеться міжнародний кінофестиваль «Світло»

3 06 2019 Новини, Важливо, Україна, Світ

16-17 червня у Києві відбудеться міжнародний кінофестиваль «Світло»

16-17 червня у київському Будинку кіно (вул. Саксаганського, 6) стартує 5-й Міжнародний кінофестиваль «Світло», який традиційно збирає стрічки, що надихають, спонукають ставати глядачів кращими та надають сили зберігати людяність серед нелюдяних обставин та подій, повідомляє кореспондент порталу "Релігія в Україні".

Митрополит Елладської Церкви подарував єпископу ПЦУ архієрейську панагію

31 05 2019 Новини, Важливо, Україна, Світ

Митрополит Елладської Церкви подарував єпископу ПЦУ архієрейську панагію

Новопоставлений в ПЦУ єпископ Ольвійський Епіфаній (Дімітріу) 31 травня зустрівся з митрополитом Фтіотидським Ніколаосом в приміщенні Митрополії Фтіотіди Елладської Православної Церкви, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Romfea і сайт ПЦУ.

У Києві відбувся найбільший в Європі молитовний сніданок

31 05 2019 Новини, Важливо, Україна, Світ

У Києві відбувся найбільший в Європі молитовний сніданок

30 травня у Києві в «Українському домі» відбувся VIII Національний молитовний сніданок. У заході взяли участь голова Верховної Ради Андрій Парубій, екс-президент Леонід Кравчук, глави українських церков, народні депутати та представники ЄС і США. Національний сніданок України цьогоріч став найбільшим у Європі – в ньому взяли участь близько 1 тис. осіб, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт баптистів України.

У Ліллі започаткували спільну французько-українську молитву до Богородиці

31 05 2019 Новини, Світ

У Ліллі започаткували спільну французько-українську молитву до Богородиці

25 травня 2019 року у місті Лілль, що на півночі Франції, українські вірні греко-католицької парафії Покрови Пресвятої Богородиці разом з французькими вірними парафії Notre Dame de la Réconciliation започаткували спільну молитву до Матері Божої, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт УГКЦ.

Глава ПЦУ: «Польща – наш добрий сусід, підтримку якого ми відчуваємо»

30 05 2019 Новини, Важливо, Україна, Світ

Глава ПЦУ: «Польща – наш добрий сусід, підтримку якого ми відчуваємо»

Предстоятель Православної Церкви України митрополит Епіфаній 28 травня зустрівся з послом Республіки Польща в Україні Бартошом Ціхоцкі, а 29 травня - з послом Японії в Україні Такаші Кураі, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Рomisna.info.

Архієпископ УПЦ (МП), який критикує патріарха Кирила, зустрівся з Болгарським патріархом

30 05 2019 Новини, Важливо, Україна, Світ

Архієпископ УПЦ (МП), який критикує патріарха Кирила, зустрівся з Болгарським патріархом

Архієпископ Банченський Лонгін (Жар), відомий в РПЦ і УПЦ (МП) як затятий критик "єресей" патріарха Кирила , привіз в Болгарію буковинську чудотворну святиню — ікону Божої Матері «Боянська» для поклоніння та передав Болгарському патріарху Неофіту вітання від митрополита Онуфрія, предстоятеля УПЦ (МП), повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт УПЦ.

Хор академії УПЦ (МП) разом з єпископом допомагали патріарху Кирилу у Страсбурзі

29 05 2019 Новини, Україна, Світ

Хор академії УПЦ (МП) разом з єпископом допомагали патріарху Кирилу у Страсбурзі

26 травня у місті Страсбург (Франція) відбулось освячення ставропігійного храму РПЦ на честь всіх святих, яке звершив патріарх Московський Кирил. В освяченні взяв участь голова Представництва УПЦ (МП) при європейських міжнародних організаціях єпископ Баришівський Віктор (Коцаба), вікарій Київської митрополії. За богослужінням співав хор Київської духовної академії і семінарії УПЦ (МП) під керівництвом архімандрита Леонтія (Тупкало), повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт УПЦ.

Перший поставлений в ПЦУ єпископ зустрівся з патріархом Варфоломієм

29 05 2019 Новини, Важливо, Україна, Світ

Перший поставлений в ПЦУ єпископ зустрівся з патріархом Варфоломієм

28 травня відбувся візит новопоставленого в ПЦУ єпископа Ольвійського Епіфанія (Дімітріу) до Вселенської Патріархії. Цей єпископ є першим архієреєм Православної Церкви України, рукоположення якого відбулося після надання томосу про автокефалію від Константинопольського Патріархату, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Рomisna.info.

Патріарх Варфоломій: «Філарет більше не є київським патріархом»

28 05 2019 Новини, Важливо, Україна, Світ

Патріарх Варфоломій: «Філарет більше не є київським патріархом»

28 травня 2019 р. в інтерв’ю болгарському інформаційному агентству ВGNES Вселенський патріарх Варфоломій, предстоятель Константинопольської Церкви, пояснив причини української автокефалії та нагадав, що Філарет вже не є "київським патріархом", повідомляє "Релігія в Україні".

Глава РПЦ ругает Украину и защищает Россию в Совете Европы

28 05 2019 Новини, Важливо, Україна, Світ

Глава РПЦ ругает Украину и защищает Россию в Совете Европы

27 мая в Страсбурге (Франция) глава РПЦ патриарх Кирилл выразил надежду, что после смены президента Украины политика государства в отношении верующих изменится, и призвал структуры Совета Европы принять меры для их защиты. Кроме того, владыка Кирилл надеется, что Россию возвратят в Совет Европы, несмотря на оккупацию Крыма, сообщает "Религия в Украине" со ссылкой на Religare.ru и Интерфакс.

Українському собору у Вінніпезі повернули голову статуї св. Володимира

28 05 2019 Новини, Україна, Світ

Українському собору у Вінніпезі повернули голову статуї св. Володимира

25 травня громаді українського греко-католицького собору св. Володимира й Ольги у Вінніпезі (Канада) повернули голову пам'ятника святому князю Володимиру, яку нещодавно відрубали невідомі вандали, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Іstpravda.com.ua.

В ПЦУ висвятили єпископа для грекомовних вірян

27 05 2019 Новини, Важливо, Україна, Світ

В ПЦУ висвятили єпископа для грекомовних вірян

26 травня 2019 року митрополит Епіфаній, предстоятель ПЦУ, очолив літургію в Свято-Михайлівському Золотоверхому кафедральному соборі, під час якої архімандрита Епіфанія (Димітріу) було рукоположено у сан єпископа Ольвійського. Митрополиту співслужили ієрархи ПЦУ та представники Вселенського Патріархату митрополит Гальський Емануїл та митрополит Адріанупольський Амфілохій, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Рomisna.info.

Парламент України обговорить визнання Єрусалима столицею Ізраїлю

27 05 2019 Новини, Важливо, Україна, Світ

Парламент України обговорить визнання Єрусалима столицею Ізраїлю

До Верховної Ради України подали проект постанови про визнання Єрусалима столицею Ізраїлю і перенесення посольства України в це місто. Відповідний проект №10325 подала група з 86 депутатів з різних фракцій, повідомляє кореспондент порталу "Релігія в Україні".

Лідер греко-католиків переконаний, що зустріч з папою Римським є унікальним шансом для розвитку УГКЦ

27 05 2019 Новини, Важливо, Україна, Світ

Лідер греко-католиків переконаний, що зустріч з папою Римським є унікальним шансом для розвитку УГКЦ

Папа Римський Франциск запрошує митрополитів Української Греко-Католицької Церкви і Постійний Синод на зустріч, яка відбудеться у Римі 5 та 6 липня 2019 року. Верховний архієпископ УГКЦ Святослав розповів про те, що передувало цій домовленості, а також про сподівання та очікування від майбутньої зустрічі, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт УГКЦ.

Синод ПЦУ висловив підтримку митрополиту Епіфанію і зробив нові кадрові призначення

24 05 2019 Новини, Важливо, Україна, Світ, Діаспора

Синод ПЦУ висловив підтримку митрополиту Епіфанію і зробив нові кадрові призначення

24 травня 2019 р. у Митрополичому будинку собору Святої Софії у Києві відбулося чергове засідання Синоду Української Православної Церкви (Правосланої Церкви України). У засіданні взяли участь усі члени Синоду, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Рomisna.info.

НОВИНИ

Всі матеріали

останні коментарі

Чи має Церква моральне право судити содомітів?

Олександр

Олександр написал:

Короткий зміст матеріалу: Свій хвалить своїх.

Пятилетка сдерживания. Итоги пяти лет правления митропо...

Onufriy

Onufriy написал:

Цитата: dutchak1
церква з державою немає ніяких спільних інтересів і їх діяльність не перетинається і не доторкується в жодній точці

А слухаючи Гундяєва, так і не скажеш... fellow

Дякую Вам за визнання того, що МП веде антидержавну діяльність wink (звісно трішечки, ну саму крихітку):
Цитата: dutchak1
Позиція організації (МП) стала ворожою окремим проявам держави

Пятилетка сдерживания. Итоги пяти лет правления митропо...

dutchak1

dutchak1 написал:

Однією з основних перешкод в державно-церковних відносинах в Україні є існування т.з науки «релігієзнавство». Назагал це мирне заняття, яке зайняло скромне але менш-більш дохідне місце в явищі української тіньової науки, невелике і замкнене болітце, в якому перетирають свої, далекі від життя, проблемки, плодять докторів і кандидатів філософії. І все би нічого, але в умовах нашої країни ця «наука» зайняла місце між державою і церквами і фактично, самостійно уповноваживши себе на представлення церков, в якості посередника веде діалог з державою. З представників цієї «науки» формуються комітети, департаменти, відділи міністерства яким надалі і доручають те, що в нас названо «державною політикою в області релігії». Зрозуміло, що для більшості держчиновників і законодавців релігія то тьомний лєс і, при виникненні якихось проблем з релігійними організаціями, вони біжать до релігієзнавця, який їм все розкладе «по поличкам». Ну не бігти же їм до тих малохольних, які Богу моляться. Тобто ситуація анекдотична – проголошуючи з усіх трибун про необхідність діалогу з церквами, держава той діалог і відносини імітує, замінює на відносини з бутафорською церквою, утвореною на держзамовлення докторами філософії і політології від релігієзнавства. Причому та побудова почалась ще в 1990 році, коли новоспеченими демократами і викладачами кафедр наукового атеїзму був зліплений союзний релігійний закон де по зразку цивільної громадської організації почали ліпити релігійні. Це була своєрідна резервація для віруючих і в Україні той процес підхопили вже місцеві діячі наукового атеїзму разом з діячами НРУ.

Всі релігієзнавці і викладачі кафедр вміють розказати про різні моделі співіснування держави та релігії, що мають місце у світовій практиці, які, частіше за все, законодавчо оформлені. Але я добавлю, що це є тінь іншої, вищої істин, яка встановлює що спочатку моделі і відносини а потім законодавче оформлення. Загально ця максима в теорії права виглядає так – закони тільки регулюють суспільні відносини і ніколи їх не створюють. Відносини передують законам. І от в нашій ситуації після розпаду СРСР, в ситуації з нульовим рівнем права і відсутністю реальних релігійних організацій як суб’єктів права, перетягнувши до себе конституційний принцип відділення, ми почали ним регулювати відсутні суспільні відносини(!). За цих обставин ті спроби в 90-х роках зробити релігійний закон були приречені. Що і сталось. Перетягнувши слідом за Конституцією цивільне право, ми ним почали регулювати духовні, неправові відносини. І цьому могли б завадити ну хоч якісь, ну хоч елементарні відносини з тими убогими релігійними організаціями. Це не потребує якихось надзвичайних зусиль чи здібностей. Це може навіть релігієзнавець Єленський. Якщо захоче. Наприклад – Єленський любив раніше на різних телевізорах розказувати про важливість автономії релігійної організації і про необхідність її захисту і захисту переходів. Ну і потім він зліпив той закон, Закон Мародерів №4128. І от якби Єленський уважніше придивився до релігійних організацій і до того принципу автономії, він би міг зрозуміти що принцип відділення і принцип автономії це є одне і теж. Або взаємодоповнююче. Принцип автономії в першу чергу означає що організація сама(!) її проголошує, сама визначає її межі а держава тільки бере це потім до уваги. А тому, якщо всі християнські конфесії згідно своїх канонів визначають автономною організацією всю церкву а не парафію, якщо всі конфесії самостійно визначають правила утворення парафій і долю майна - то це і мало би бути одним з основних правил відносин держави і церков. А Конституція це тільки потім констатує як відділення.

Сьогодні цей процес «побудови відносин» продовжують т.з ефективні менеджери, які відчувши своєрідний запит, успішно експлуатують його ресурс. Текст релігійного закону і та діяльність найбільш вповні стали в утворенні організації ПЦУ. В унісон з православною симфонією, з менеджерами від віруючих, в Україні творять близнюка «русского мира». Ось один з них стверджує що УПЦ МП стала ворогом  суспільства. Лукавить, свідомо або по нерозумінню. Позиція організації стала ворожою окремим проявам держави а держава це не є суспільство. Держава це механізм збирання податків, підтримання порядку в суспільстві. Такий же як пральна машина в побуті і стверджувати що пральній машині необхідна церква просто смішно. В суспільстві необхідні якісь відносини держава з церквами, але наша придуркувата машина в своєму існуванні намагається використати церкву в своїх інтересах, інтересах далеких від суспільних. Тому завжди слушне попередження – церква з державою немає ніяких спільних інтересів і їх діяльність не перетинається і не доторкується в жодній точці. І в наших умовах відносини церкви з державою повинні починатись з тези – держава ворог церкви. Можна цитувати одного священника УГКЦ – держава не повинна робити нічого поганого для церкви і нічого доброго. Те, що «УПЦ (МП) всячески демонизируют Минкульт», ну що ж - під час війни завжди виникає потреба в специфічних «законах», текстах. Потреба в людях типу Медінський, Юраш, Єленський і існуючі з обох сторін фронту контори «міністерство культури» перетворилися в розсадники мракобісся.

 

Священик Сєверодонецької єпархії УПЦ (МП) звершив чин в...

Onufriy

Onufriy написал:

Та це прямо чудо!...
Схоже, що "капітан сьогодні був тверезий"

Харків'яни вимагають у парафії УПЦ (МП) відновити колі...

Onufriy

Onufriy написал:

порушення Закону України «Про охорону культурної спадщини» в Харкові давно набули системного характеру

Прокляті воцерковлені дикуни! what
Але ще більше гріха - на місцевих адміністративних беззаконниках і фарисеях

Знайдіть на цьому бланку згадку про УПЦ

dima222

dima222 написал:

Митрополита Лазаря давно треба було оголосити персоною нон грата в Україні - а тим часом його рідним брат Дмитро у Дунаєві біля Почаєва в селі, яке приєдналося до ПЦУ, намагається будувати нову церкву. І точно за гроші Лазаря, бо всі племінники Лазаря - сини та родичі Дмитра, служать священиками у Криму. 

Чем Зеленский страшен для православия

Onufriy

Onufriy написал:

Добрячий текст +5!
 
51-е правило Шестого Вселенского собора запрещает всем христианам посещать комедийные представления... программы с участием Зеленского подпадают под анафему, так как усеяны непристойностями

З огляду на це, православна Церква не повинна б агітувати за Зеро... feel

Але... wink в УПЦ МП тепер усе інакше...

Дійсно, ну як же можна не підтримати чоловічка? Тим більше, коли він - за "електронний концтабір"? winked

Грецький Центр теологічних досліджень пропонує вихід з ...

Onufriy

Onufriy написал:

 
ПЦУ та УПЦ (МП) сформують єдиний православний Синод...

Які дикі пропозиції! belay   
Які страшно відстали ці греки! angry
Вони нічогісінько не знають про "вЬру православную": ні про "російський світ", ні про "вєлічіє", ні про "богоданість" Пу!..
І вже тим більше - про "єресь українства", "єресь гуманізма" і богомерзотність геометрії!!

Ну як же зможуть правовірні овечки святоросійства возсісти поряд з козлищами жидорептилоїдства?!! recourse

Польская Православная Церковь поддерживает украинскую а...

Філософ

Філософ написал:

Польська ПЦ це збір неуків радянського зразка. Вже давно доведено апостольське спадкоємство колишніх УАПЦ і УПЦ КП. Тому всі розмови про "перерукополеження" є безпідставними. Тимбільше з ієрархами ПЦУ спіслужив Вселенський патріарх!

Циркулярний лист Тюченської єпархії. Про духовні критер...

Onufriy

Onufriy написал:

1. Вибір 2019 дійсно пісний... recourse 
2. Пророцтво Лепехи збулося:
"аполітичні" москвовіри агітують за ЗЕро-кандидата
Всеволод Чаплін: "надо достигать договоренностей с лидером гонки (Зеленским), требуя письменных гарантий прекращения гонений на каноническую Церковь, возвращения политэмигрантов и критиков «европейского выбора» в политику... назначения министром культуры (он курирует религию) Юрия Бойко, Виктора Медведчука, Вадима Новинского или Василия Анисимова..."
"Порошенко – абсолютное зло"
love
https://credo.press/223778/

Всеукраїнська Рада Церков закликає робити вибір президе...

Onufriy

Onufriy написал:

мусимо усвідомити: якою повинна бути наша держава?

Яке питання, така і відповідь. feel Для терезої відповіді доречніше усвідомити, чого ми хочемо від майбутнього президента?
1. Особистого багатства?
2. Подолання людської продажності "в окремо взятій країні"?
3. Припинення глобального міжнародного конфлікту?
Твереза відповідь можлива лише у тому випадку, якщо ми чекаємо чогось іншого. Бо ніякий президент не зробить вас багатим, не "подолає корупції" і не "припинить війни"

Це якщо він не "чарівник з голубого вертольота" recourse


Як відбувається перехід з УПЦ МП в ПЦУ

dutchak1

dutchak1 написал:

Пасхавер десь писав, що «Когда-то один из руководителей Европейского союза неофициально сказал: «Если бы русские не были белыми, у нас бы к ним претензий не было. А так ведь белые, вроде бы свои, но не как мы». То же самое можно сказать и про нас». І там, далі, Пасхавер писав що у нас цінності інші. Добавимо – не тільки інші але і з тими цінностями, які ми переносимо від цивілізації і від Європи до нас, проходять дивні метаморфози.

Ми дикунський, варварський народ і це особливо видно в нашому дикунському, варварському релігійному законодавстві.  Причому це якесь небачене і неописане варварство. Ми користуємось речами і благами цивілізації і одночасно реконструюємо суспільні відносини, схожі на описи з шкільних історичних підручників про давні часи. Наші відносини це якась амальгама з давнього, застиглого в часі ординства, на яке додатково наклалась катастрофа 1917 року.  Для прикладу -  всі ці ламентації про захист автономії громади, про захист права свободи вибору підпорядкування, про свободу переходу громади – це все для придурків і убогих. Так, автономія релігійної громади є одним з основних положень міжнародного права, міжнародних угод, які підписала Україна. Але в них це означає що громада самостійно визначає себе автономною, самостійно проводить свої межі в яких живе і порядкую по своїх власних установах і правилах. Визнання державою цієї автономії є похідне від волі самої громади. У нас же, незважаючи на те, що всі християнські церкви в Україні визнають автономною всю церкву, держава приймає закон яким фактично нищить церкву, робить самостійними і незалежними парафії. Далі держава проголошує ту свободу «підпорядкування» і береться її захищати. Тут можна  звернути увагу, що послідні зміни в ст.8 релігійного закону, якими намагаються регулювати і захищати те «підпорядкування», в рівній мірі відносяться до зареєстрованих громад і до громад, які навіть не повідомляють державні органи про своє утворення. Який зміст має тоді та детальна регламентація прописана в ст.8 для тих громад? Що законодавець збирається «захищати» в цьому випадку? Здоровий глузд тут підказує, що парафія при діючому законі може міняти підпорядкування хоч кожної години і 24 рази на добу. Це право декларативне і його неможливо ні порушити ні захистити. Проблеми виникають тільки у парафій-юросіб і це є проблеми не «захисту» якоїсь свободи громади а проблеми майна. І тут вже видна друга придуркуватість і щоб її побачити, треба читати Цивільний кодекс, читати на рівні першого курсу юрфаку. Все, що відбувається з юрособою, абсолютно все описано цивільним правом і хто може пояснити, використовуючи цивільне право – що таке зміна підпорядкування юрособою? Що таке канонічне підпорядкування з точки зору ЦК? Що відбувається з юрособою при такій зміні підпорядкування чи з тою особою, якій стають підпорядковані? Абсолютно нічого і це є повна дурня, яку придуркуватий український законодавець і на пару з ним такий же придуркуватий український релігієзнавець взялись захищати світським правом. Термін «зміна підпорядкування» в цивільному праві має інший зміст чим той, який вкладають у нього віруючі і в реальності це означає зміну віри частиною віруючих чи ще якісь канонічні нюанси в цій вірі.  Але саме цивільне право не в змозі описати і навіть не існує таких правових термінів які б описали це «підпорядкування» чи цю зміну віри чи якісь зміни у вірі. Цивільному праву байдуже до цих змін і громада може міняти «підпорядкування» у всьому діапазоні світових релігій і культів, залишаючись згідно положень нашого релігійного закону одною і тією ж юридичною особою(!). Звучить це безглуздо як і безглузді наші намагання цивільним правом «захищати» чи «регулювати» такі переходи юридичної особи. Зміст це би мало тільки в тому випадку, як би ми  доказували всім і переконували всіх в тому, що юридична особа може вірити в Бога.

Ну і повна дурня вже по майну. Для розуміння примітивно можна виділити три рівня розвитку права власності. Перший, дикунський або нульовий. Якщо дикуну сказати що ця річ є власністю Джона чи Івана, він порахує тебе за божевільного. Річ може бути тверда, м’яка, кольорова, кругла, квадратна але як вона може мати признаки Джона, як це знайти, де в ній той Джон. Другий рівень, варварський, це коли власністю є те, до чого можеш дотягнутись і що можеш захистити. Третій рівень це вже цивілізовані, складні і абстрактні правові терміни, за якими навіть річ Джона, яку він передав тимчасово комусь чи загубив – все одно залишається його. І от на другому рівні вже видно шляхи до цивілізованої власності, її початки. Початок йде від того, що власністю стає те, що ти сам визнаєш своїм. Наприклад – йдеш по вулиці в штанях і ці штані є твої не тому, що вони нумеровані і по номеру держава указом визначила їх твоїми а тому що ти їх сам визнав своїми. Після цього самостійного визнання держава починає ці штані захищати як твої. Так і тут. В 1991 році, коли держава почала ліпити відносини з церквами, вона в діалозі з ними повинна була бачити, що вони визнають своєю власністю і як нею розпоряджаються. А вони, всі християнські церкви України, визнають власниками церковного майна не громади а всю церкву. Незважаючи на те, держава, в порушення конституційного відділення, влізла в церкви і сама «призначила» власниками парафії, зробила з церкви збіговисько незалежних юридичних осіб з гібридними статутами, зі статутами в яких поєднала бульдога з носорогом – світське і канонічне право. І от вже і ПЦУ, підтанцьовуючи Порошенку, приводить свій статут у відповідність до дикунського закону, записує церкву як зібрання незалежних юросіб, утворених по ЦК України. А на початках, в першому варіанті Статуту, писалось про церкву як особу, яка сама будує відносини з державою. І тут буде цікаво поспостерігати, як ПЦУ буде далі творити свої документи, особливо парафіяльні. Як визначить власність.

Тобто, ми не то що залишаємось на дикунському рівні, ми навіть заблокували його можливий розвиток. Можна подивитись на конфлікт у Львові, де громада УГКЦ намагається залишити за собою костел. Скільки там в обговоренні позбігалось буйних, дикунів, клянуть поляків, Мокшицького, розкопують старі могили! Врешті УГКЦ, яка претендує на цивілізованість, ліквідовує буйну парафію. Наслідок – новий припадок в мереживному обговоренні. Ще приклад. Можна почитати фантастичний матеріал на «Релігія в Україні», як в позаминулому столітті у Львові цивілізовано вирішували долю покинутого румунського храму. Фантастичний матеріал в порівнянні з нашим дикунством. Ми не то що стоїмо на місці, ми навіть вдаємо якось рухатись реверсом в минулі часи і при цьому приймаємо законодавство, яке захищає мародерство. Закон №4128 – це Закон Мародерів. У всі часи мародерство було ознакою військових конфліктів, при яких військові загони або банди найманців грабували беззахисне населення на територіях, статус яких тимчасово був не встановлений. Так і у нас. Використовуючи реальну війну, політики і законодавці «організували» законоподібний грабунок одних громад громадян другими громадами громадян, розділених релігійними переконаннями. І це особливо вражає, оскільки мародерами стають християни і їх спільноти. Адже ж саме в християнському середовищі в давні часи виникло розділення церковного і світського права, при якому християнське середовище залишилось ізольованим місцем де панували моральні основи керування церковним майном. Збереження цього середовища здійснено радикальним відділенням від світського права і оскільки  суть керування церковним майном не у застосуванні правових конструкцій, а в здійсненні місії церкви, то і успіх цієї місії став критерієм правильності прийняття рішень і здійснення тих чи інших дій з церковним майном. У нас же безглузді спільноти заполітизованих громадян, які вважають християнство просто громадським рухом з формальним моральним законодавством, притягнули в християнське середовище світське право, причому у гіршому його варіанті. Адже навіть світські юридичні особи, при виникненні конфліктів і суперечок між засновниками громади про використання майна, дають право тим громадянам, які кінцево не погодились з рішеннями громади, вийти з громади разом з тим майном, яке вони вклали. Тобто, якщо в християнській громаді не існує християнських відносин з іншими членами громади, які могли б керувати ними при залагодженні майнових питань, якщо громада «голосуванням» позбавляє участі у вирішенні майнових питань меншу кількість громади то, за відсутності християнських відносин, необхідно би мінімально зберегти хоч якусь справедливість до своїх земляків і сусідів і виключити мародерство. Якщо християнська справедливість і моральні відносини тут відсутні то тоді необхідно зберегти цивілізовану, світську справедливість.  Тобто тоді, в продовження світського правила про фіксоване членство в громаді, це членство необхідно доповнити таким же світським обліком внесків і пожертв кожного фіксованого члена громади. І при виключенні любого члена громади, громада повертає йому ті внески або компенсує їх.

 

Який порядок проведення перевірок релігійних організаці...

dutchak1

dutchak1 написал:

Добре було б якби юрист пояснив собі, і нам всім в тому числі, як він з'єднав релігійну організацію з господарською діяльністю у її законодавчому визначенні?  Наведем визначення -

Господа́рська дія́льність — будь-яка діяльність, в тому числі підприємницька, пов'язана з виробництвом та обміном та переробкою матеріальних і нематеріальних благ, що виступають у формі товару.

Під господарською діяльністю в Господарському кодексі України розуміється діяльність суб'єктів господарювання у сфері суспільного виробництва, спрямована на виготовлення та реалізацію продукції, виконання робіт чи надання послуг вартісного характеру, що мають цінову визначеність. (ст. 3 ГК України)

Страдания за Москву, это не страдания за Христа ‒...

Onufriy

Onufriy написал:

"головний місіонер РПЦ" з азартом доводить, що 1+1=2 love
Очевидна актуальність кураєвського просвітництва для святоросичів РПЦ є найкращим доведенням смерті "російського православ'я"

Те що сьогодні животіє на москві - не православ'я, а зла і погибельна єресь 
в духе своей готтентотской этики

Не «нас ради, человек», а «ее ради, епархиальной собственности, сшедшаго с небес»


Вікарій Київської митрополії УПЦ (МП) — власник двох ав...

В. Ясеневий

В. Ясеневий написал:

ну и правильно.Чего терятся. Жизнь дается только один раз.Поэтому нужно брать от неевсе что можна...Многая Вам лета, дорогой владыка. Притом, наиканоничнейший...