Вхід

У вас немає акаунту на Religion.in.ua? Зареєструйтесь

Світ
Генсек ООН закликав Росію забезпечити в Криму право на свободу совісті та релігії

6 09 2019 Новини, Важливо, Україна, Світ

Генсек ООН закликав Росію забезпечити в Криму право на свободу совісті та релігії

Генеральний секретар ООН Антоніу Гутерреш опублікував доповідь про права людини в окупованому Криму, відзначивши численні порушення з боку російської окупаційної влади. Доповідь під назвою «Стан справ у галузі прав людини в Автономній Республіці Крим та місті Севастополі, Україна» є частиною виконання резолюції, ухваленої Генеральною асамблеєю ООН у грудні 2018 року, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Радіо "Свобода".

“Свідки Єгови” у Європейському суді домоглися компенсації за небажане рішення Криворізької влади

5 09 2019 Новини, Важливо, Україна, Світ

“Свідки Єгови” у Європейському суді домоглися компенсації за небажане рішення Криворізької влади

Релігійна громада “Свідки Єгови” звернулися до Європейського суду з прав людини (ЄСПЛ), вимагаючи від Криворізької міської ради (Дніпропетровська обл.) грошову компенсацію у розмірі 7 тисяч євро за порушення прав людини. Суд задовольнив частину вимог заявника, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Vgolos.com.ua.

Українські церкви приєднуються до церков Європи у проведенні заходів з охорони природи

5 09 2019 Новини, Україна, Світ

Українські церкви приєднуються до церков Європи у проведенні заходів з охорони природи

Президенти Ради Єпископських Конференцій Європи (CCEE) та Конференції Церков Європи (KEK) звернулись напередодні Часу створіння (відзначається з 1 вересня до 4 жовтня за григоріанським чи з 14 вересня до 17 жовтня за юліанським календарем) до Всесвітньої християнської спільноти та всіх людей доброї волі з закликом більш відповідального ставлення стосовно створеного Богом світу. Українські конфесії долучилися до екозаходів, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт УГКЦ та медіаресурси інших конфесій.

Синод УГКЦ обговорює питання внутрішньої та зовнішньої єдності Церкви

5 09 2019 Новини, Важливо, Україна, Світ, Діаспора

Синод УГКЦ обговорює питання внутрішньої та зовнішньої єдності Церкви

2 вересня розпочалося засідання Синоду єпископів УГКЦ, яке у цьому році відбувається у Римі під назвою «Сопричастя та єдність в житті та свідченні Української Греко-Католицької Церкви». На засіданні виступають ієрархи з різних країн, де є українці греко-католики, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт УГКЦ.

Папа Франциск нагадав УГКЦ про «покликання Церкви євангелізувати»

4 09 2019 Новини, Важливо, Україна, Світ

Папа Франциск нагадав УГКЦ про «покликання Церкви євангелізувати»

2 вересня 2019 року у Римі, в Апостольському палаці, папа Римський Франциск прийняв єпископів Синоду УГКЦ, який цього року проходить у Римі під назвою «Сопричастя та єдність в житті та свідченні Української Греко-Католицької Церкви». Цього ж дня розпочалося засідання Синоду, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт УГКЦ.

Представник Українського католицького університету стане доповідачем на зустрічі єпископів «Екуменічна місія Східних католицьких Церков Європи в сьогоденні»

3 09 2019 Новини, Важливо, Україна, Світ

Представник Українського католицького університету стане доповідачем на зустрічі єпископів «Екуменічна місія Східних католицьких Церков Європи в сьогоденні»

«Екуменічна місія Східних католицьких Церков Європи в сьогоденні» – тема цьогорічної зустрічі східних католицьких єрархів Європи, яка відбудеться у Римі 12–14 вересня (в Українській папській колегії святого Йосафата). Закінчиться зустріч авдієнцією у папи Франциска, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт УГКЦ.

Молодь УПЦ (МП), РПЦ і Румунської Церкви провели в Яссах зустріч «Молодь у суспільстві»

2 09 2019 Новини, Світ

Молодь УПЦ (МП), РПЦ і Румунської Церкви провели в Яссах зустріч «Молодь у суспільстві»

1500 православних молодих людей із Румунії, Молдови та України зібралися разом у м. Ясси (Румунія) на зустріч православної молоді «Молодь у суспільстві», що проходила 23—25 серпня 2019 року. У форумі взяла участь молодь Буковини, у супроводі кліриків Чернівецько-Буковинської єпархії УПЦ (МП) ієрея Миколая Мамоля та ієрея Георгія Мороза, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт УПЦ.

Порошенко у Римі відзначив 50-річчя освячення собору Святої Софії

2 09 2019 Новини, Важливо, Україна, Світ, Діаспора

Порошенко у Римі відзначив 50-річчя освячення собору Святої Софії

П'ятий президент України 1 вересня взяв участь у заходах до 50-річчя освячення собору Святої Софії у Римі. Це храм української діаспори, споруджений наприкінці 1960-х  греко-католицьким патріархом Йосифом (Сліпим). Він має статус базиліки від 1998 року, є кардинальським храмом та відпустовим місцем для усіх прочан, які його відвідують, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на  Glavcom.ua.

Глава ПЦУ обговорив з дипломатом проекти, пов’язані з духовною історією України та Лівану

2 09 2019 Новини, Україна, Світ

Глава ПЦУ обговорив з дипломатом проекти, пов’язані з духовною історією України та Лівану

Предстоятель ПЦУ 26 серпня 2019 року зустрівся з надзвичайним і повноважним послом України в Ліванській Республіці Ігорем Осташом, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Рomisna.info.

УПЦ (МП) викривила рішення Грецького Синоду і залучила богослова-опозиціонера, від якого відмежувалася РПЦ

30 08 2019 Новини, Важливо, Україна, Світ

УПЦ (МП) викривила рішення Грецького Синоду і залучила богослова-опозиціонера, від якого відмежувалася РПЦ

Незважаючи на офіційне повідомлення Синоду Православної Церкви Еллади (Греції) від 28 серпня 2019 р. щодо вирішення українського питання, офіційні ресурси УПЦ (МП) поширили спотворену інформацію про цю подію – з посиланням на сторонні, нецерковні видання і навіть на богослова, який знаходиться в розколі з Грецькою Церквою, повідомляє кореспондент порталу "Релігія в Україні".

Польща виділила 24 млн грн на відновлення культових пам

30 08 2019 Новини, Важливо, Україна, Світ

Польща виділила 24 млн грн на відновлення культових пам'яток України

Бюджет інституту "Полоніка" на відновлення польської культурної спадщини за кордоном 2019 року становить близько 6 млн злотих, з них 3,8 млн злотих (близько 24 млн гривень) призначено для реставрації пам'яток в Україні, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Rzeczpospolita і Lb.ua.

Митрополит ПЦУ закликає главу УГКЦ повернутися до православ

30 08 2019 Новини, Важливо, Україна, Світ

Митрополит ПЦУ закликає главу УГКЦ повернутися до православ'я, а не «розпалювати міжрелігійну ворожнечу»

Владика Іоасаф (Василиків), митрополит Івано-Франківський і Галицький ПЦУ, звинуватив у розпаленні міжрелігійної ворожнечі главу УГКЦ верховного архієпископа Святослава, який висловився за спільне користування собором Софії Київської різними конфесіями.

Московський і Сербський Патріархати спільно захищатимуть свої інтереси в Україні та Чорногорії

29 08 2019 Новини, Важливо, Україна, Світ

Московський і Сербський Патріархати спільно захищатимуть свої інтереси в Україні та Чорногорії

18 серпня у резиденції Чорногорсько-Приморського митрополита Сербської Правосланої Церкви у місті Цетіньє (Республіка Чорногорія) єпископ Віктор (Коцаба), вікарій Київської митрополії УПЦ (Московського Патріархату), і митрополит Чорногорсько-Приморський Амфілохій мали тривале спілкування стосовно положення Православної Церкви в Україні та Чорногорії, а також обговорили спільну участь у деяких заходах правозахисного характеру на міжнародному рівні з метою захисту прав і свобод своїх віруючих цих двох країн, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт УПЦ.

В Росії стверджують, що відкрили в Криму для мусульман центр оформлення візових документів до Саудівської Аравії

29 08 2019 Новини, Важливо, Україна, Світ

В Росії стверджують, що відкрили в Криму для мусульман центр оформлення візових документів до Саудівської Аравії

Днями російський державний телеканал «Росія1» випустив сюжет «Кримські паломники вирушили у хадж», в якому з розповів про поїздку кількох сотень мусульман півострова в паломництво в Мекку і Медину (Королівство Саудівська Аравія). При цьому відомо, що оформлення візових документів в Криму російською окупаційною владою заборонено законодавством України, відповідно світове співтовариство дотримується таких установок, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Сrimea-news.info.

Церква Греції визнала право Константинополя надавати автокефалію Українській Церкві та займатиметься питанням її визнання

28 08 2019 Новини, Важливо, Україна, Світ

Церква Греції визнала право Константинополя надавати автокефалію Українській Церкві та займатиметься питанням її визнання

28 серпня опубліковано прес-реліз Синоду Православної Церкви Еллади (Греції). За підсумками серпневого засідання Синод визнав право Вселенського патріарха надати автокефалію Українській Церкві, так само як і право предстоятеля Елладської Церкви далі займатися питанням визнання цієї Церкви, повідомляє "Релігія в Україні".

Очільники УГКЦ і польських католиків підписали документ про «ще глибше примирення між нашими Церквами»

28 08 2019 Новини, Важливо, Україна, Світ

Очільники УГКЦ і польських католиків підписали документ про «ще глибше примирення між нашими Церквами»

26–27 серпня 2019 року верховний архієпископ Святослав, глава УГКЦ, на запрошення єпископату Польщі, перебував з візитом у цій країні. Під час відвідин 26 серпня предстоятель УГКЦ очолив вечірню молитву перед чудотворною іконою Богородиці, під час так званого Ясногурського апелю. Також він мав нагоду зустрітися з митрополитом Познанським Станіславом Гондецьким, головою Польської Єпископської Конференції, а також із Радою єпархіальних єпископів ПЄК. У межах візиту підписано «Інтенційного листа про бажання та потребу неустанного поглиблення діалогу та поєднання», повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт УГКЦ.

Ієрархи Константинополя та УГКЦ разом відзначили у США День незалежності України

28 08 2019 Новини, Світ, Діаспора

Ієрархи Константинополя та УГКЦ разом відзначили у США День незалежності України

25 серпня ієрархи УПЦ в США (Константинопольський Патріархат) та УГКЦ разом взяли участь у відзначенні Дня Незалежності України в українській громаді Філадельфії (США), повідомляє "Релігія в Україні".

Делегація УПЦ (МП) поїхала на ювілей ієрарха Румунської Церкви, яка поширила свою юрисдикцію на територію Чернівецької області

28 08 2019 Новини, Світ, Діаспора

Делегація УПЦ (МП) поїхала на ювілей ієрарха Румунської Церкви, яка поширила свою юрисдикцію на територію Чернівецької області

25 серпня митрополиту Сочавському і Редеуцькому Пимену, ієрарху Румунської Православної Церкви, виповнилось 90 років. З Чернівецько-Буковинської єпархії УПЦ (МП) на святкування ювілею приїхала делегація на чолі з митрополитом Чернівецьким і Буковинським Мелетієм (Єгоренком), повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на ФБ-сторінку Чернівецько-Буковинської єпархії УПЦ (МП).

Синод Церкви Еллади обговорює питання визнання автокефалії ПЦУ

27 08 2019 Новини, Важливо, Україна, Світ

Синод Церкви Еллади обговорює питання визнання автокефалії ПЦУ

26-28 серпня на сесії Синоду Православної Церкви Еллади (Греція) обговорюється з-поміж інших питань також питання визнання автокефалії Православної Церкви України, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Romfea.

Україна розповіла в ООН про утиски вірян на окупованих Росією територіях

23 08 2019 Новини, Важливо, Україна, Світ

Україна розповіла в ООН про утиски вірян на окупованих Росією територіях

Тимчасовий повірений України при ООН Юрій Вітренко під час засідання 22 серпня Ради Безпеки ООН за формулою Арріа щодо захисту релігійних меншин в умовах збройних конфлікті заявив, що окупаційна влада РФ грубо порушує свободу совісті та віросповідання на тимчасово окупованих територіях Криму та Донбасу, переслідуючи вірян всіх конфесій та віросповідань, крім Московського Патріархату, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Укрінформ.

Митрополит напіввизнаної Православної Церкви в Америці приїхав у Київ привітати з 5-річчям предстоятельства главу УПЦ (МП)

23 08 2019 Новини, Україна, Світ

Митрополит напіввизнаної Православної Церкви в Америці приїхав у Київ привітати з 5-річчям предстоятельства главу УПЦ (МП)

17 серпня, в 5-ту річницю зведення на Київську кафедру (день інтронізації) митрополита Онуфрія, в Успенському соборі Києво-Печерської лаври відбулася літургія за участю духовенства УПЦ (МП), а також представників Православної Церкви в Америці, автокефалія якої не визнана більшістю Православних Церков світу, повідомляє "Релігія в Україні".

У соборі УГКЦ презентували і погасили поштову марку «Собор Святої Софії в Римі»

21 08 2019 Новини, Україна, Світ

У соборі УГКЦ презентували і погасили поштову марку «Собор Святої Софії в Римі»

З нагоди 50-річчя освячення собору Святої Софії в Римі українське державне підприємство поштового зв’язку «Укрпошта» виготовила поштову марку та конверт «Собор Святої Софії в Римі». Собор Святої Софії в Риміє осередком української громади, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт УГКЦ.

Українські дослідники виступили на найбільшому в Європі науковому форумі з біблеїстики

21 08 2019 Новини, Світ

Українські дослідники виступили на найбільшому в Європі науковому форумі з біблеїстики

У Варшавському університеті в Польщі відбувся 14-й міжнародний конгрес Європейської асоціації біблійних досліджень. На сьогоднішній день конгрес є наймасштабнішим на Європейському континенті щорічним науковим форумом в галузі вивчення біблійної літератури. Серед учасників форуму були і представники України, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Sedmitza.

Зеленський закликав Ізраїль визнати Голодомор геноцидом

20 08 2019 Новини, Україна, Світ

Зеленський закликав Ізраїль визнати Голодомор геноцидом

Президент України Володимир Зеленський закликав Ізраїль визнати Голодомор геноцидом українського народу. Заява прозвучала під час зустрічі з прем’єр-міністром Ізраїлю Біньяміном Нетаньягу 19 серпня, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на "Радіо Свобода" та Іstpravda.

В лемківському селі Польщі врятували церковну дзвіницю

20 08 2019 Новини, Світ, Діаспора

В лемківському селі Польщі врятували церковну дзвіницю

Група любителів Низьких Бескидів — гірського масиву на кордоні Польщі та Словаччини — врятувала історичну церковну дзвіницю ХІХ століття від повного руйнування в уже неіснуючому селі Поляни-Суровичні, яке населяли лемки (етнографічна група українців), повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Nasze-slowo.pl.

НОВИНИ

Всі матеріали

останні коментарі

Чи має Церква моральне право судити содомітів?

Олександр

Олександр написал:

Короткий зміст матеріалу: Свій хвалить своїх.

Пятилетка сдерживания. Итоги пяти лет правления митропо...

Onufriy

Onufriy написал:

Цитата: dutchak1
церква з державою немає ніяких спільних інтересів і їх діяльність не перетинається і не доторкується в жодній точці

А слухаючи Гундяєва, так і не скажеш... fellow

Дякую Вам за визнання того, що МП веде антидержавну діяльність wink (звісно трішечки, ну саму крихітку):
Цитата: dutchak1
Позиція організації (МП) стала ворожою окремим проявам держави

Пятилетка сдерживания. Итоги пяти лет правления митропо...

dutchak1

dutchak1 написал:

Однією з основних перешкод в державно-церковних відносинах в Україні є існування т.з науки «релігієзнавство». Назагал це мирне заняття, яке зайняло скромне але менш-більш дохідне місце в явищі української тіньової науки, невелике і замкнене болітце, в якому перетирають свої, далекі від життя, проблемки, плодять докторів і кандидатів філософії. І все би нічого, але в умовах нашої країни ця «наука» зайняла місце між державою і церквами і фактично, самостійно уповноваживши себе на представлення церков, в якості посередника веде діалог з державою. З представників цієї «науки» формуються комітети, департаменти, відділи міністерства яким надалі і доручають те, що в нас названо «державною політикою в області релігії». Зрозуміло, що для більшості держчиновників і законодавців релігія то тьомний лєс і, при виникненні якихось проблем з релігійними організаціями, вони біжать до релігієзнавця, який їм все розкладе «по поличкам». Ну не бігти же їм до тих малохольних, які Богу моляться. Тобто ситуація анекдотична – проголошуючи з усіх трибун про необхідність діалогу з церквами, держава той діалог і відносини імітує, замінює на відносини з бутафорською церквою, утвореною на держзамовлення докторами філософії і політології від релігієзнавства. Причому та побудова почалась ще в 1990 році, коли новоспеченими демократами і викладачами кафедр наукового атеїзму був зліплений союзний релігійний закон де по зразку цивільної громадської організації почали ліпити релігійні. Це була своєрідна резервація для віруючих і в Україні той процес підхопили вже місцеві діячі наукового атеїзму разом з діячами НРУ.

Всі релігієзнавці і викладачі кафедр вміють розказати про різні моделі співіснування держави та релігії, що мають місце у світовій практиці, які, частіше за все, законодавчо оформлені. Але я добавлю, що це є тінь іншої, вищої істин, яка встановлює що спочатку моделі і відносини а потім законодавче оформлення. Загально ця максима в теорії права виглядає так – закони тільки регулюють суспільні відносини і ніколи їх не створюють. Відносини передують законам. І от в нашій ситуації після розпаду СРСР, в ситуації з нульовим рівнем права і відсутністю реальних релігійних організацій як суб’єктів права, перетягнувши до себе конституційний принцип відділення, ми почали ним регулювати відсутні суспільні відносини(!). За цих обставин ті спроби в 90-х роках зробити релігійний закон були приречені. Що і сталось. Перетягнувши слідом за Конституцією цивільне право, ми ним почали регулювати духовні, неправові відносини. І цьому могли б завадити ну хоч якісь, ну хоч елементарні відносини з тими убогими релігійними організаціями. Це не потребує якихось надзвичайних зусиль чи здібностей. Це може навіть релігієзнавець Єленський. Якщо захоче. Наприклад – Єленський любив раніше на різних телевізорах розказувати про важливість автономії релігійної організації і про необхідність її захисту і захисту переходів. Ну і потім він зліпив той закон, Закон Мародерів №4128. І от якби Єленський уважніше придивився до релігійних організацій і до того принципу автономії, він би міг зрозуміти що принцип відділення і принцип автономії це є одне і теж. Або взаємодоповнююче. Принцип автономії в першу чергу означає що організація сама(!) її проголошує, сама визначає її межі а держава тільки бере це потім до уваги. А тому, якщо всі християнські конфесії згідно своїх канонів визначають автономною організацією всю церкву а не парафію, якщо всі конфесії самостійно визначають правила утворення парафій і долю майна - то це і мало би бути одним з основних правил відносин держави і церков. А Конституція це тільки потім констатує як відділення.

Сьогодні цей процес «побудови відносин» продовжують т.з ефективні менеджери, які відчувши своєрідний запит, успішно експлуатують його ресурс. Текст релігійного закону і та діяльність найбільш вповні стали в утворенні організації ПЦУ. В унісон з православною симфонією, з менеджерами від віруючих, в Україні творять близнюка «русского мира». Ось один з них стверджує що УПЦ МП стала ворогом  суспільства. Лукавить, свідомо або по нерозумінню. Позиція організації стала ворожою окремим проявам держави а держава це не є суспільство. Держава це механізм збирання податків, підтримання порядку в суспільстві. Такий же як пральна машина в побуті і стверджувати що пральній машині необхідна церква просто смішно. В суспільстві необхідні якісь відносини держава з церквами, але наша придуркувата машина в своєму існуванні намагається використати церкву в своїх інтересах, інтересах далеких від суспільних. Тому завжди слушне попередження – церква з державою немає ніяких спільних інтересів і їх діяльність не перетинається і не доторкується в жодній точці. І в наших умовах відносини церкви з державою повинні починатись з тези – держава ворог церкви. Можна цитувати одного священника УГКЦ – держава не повинна робити нічого поганого для церкви і нічого доброго. Те, що «УПЦ (МП) всячески демонизируют Минкульт», ну що ж - під час війни завжди виникає потреба в специфічних «законах», текстах. Потреба в людях типу Медінський, Юраш, Єленський і існуючі з обох сторін фронту контори «міністерство культури» перетворилися в розсадники мракобісся.

 

Священик Сєверодонецької єпархії УПЦ (МП) звершив чин в...

Onufriy

Onufriy написал:

Та це прямо чудо!...
Схоже, що "капітан сьогодні був тверезий"

Харків'яни вимагають у парафії УПЦ (МП) відновити колі...

Onufriy

Onufriy написал:

порушення Закону України «Про охорону культурної спадщини» в Харкові давно набули системного характеру

Прокляті воцерковлені дикуни! what
Але ще більше гріха - на місцевих адміністративних беззаконниках і фарисеях

Знайдіть на цьому бланку згадку про УПЦ

dima222

dima222 написал:

Митрополита Лазаря давно треба було оголосити персоною нон грата в Україні - а тим часом його рідним брат Дмитро у Дунаєві біля Почаєва в селі, яке приєдналося до ПЦУ, намагається будувати нову церкву. І точно за гроші Лазаря, бо всі племінники Лазаря - сини та родичі Дмитра, служать священиками у Криму. 

Чем Зеленский страшен для православия

Onufriy

Onufriy написал:

Добрячий текст +5!
 
51-е правило Шестого Вселенского собора запрещает всем христианам посещать комедийные представления... программы с участием Зеленского подпадают под анафему, так как усеяны непристойностями

З огляду на це, православна Церква не повинна б агітувати за Зеро... feel

Але... wink в УПЦ МП тепер усе інакше...

Дійсно, ну як же можна не підтримати чоловічка? Тим більше, коли він - за "електронний концтабір"? winked

Грецький Центр теологічних досліджень пропонує вихід з ...

Onufriy

Onufriy написал:

 
ПЦУ та УПЦ (МП) сформують єдиний православний Синод...

Які дикі пропозиції! belay   
Які страшно відстали ці греки! angry
Вони нічогісінько не знають про "вЬру православную": ні про "російський світ", ні про "вєлічіє", ні про "богоданість" Пу!..
І вже тим більше - про "єресь українства", "єресь гуманізма" і богомерзотність геометрії!!

Ну як же зможуть правовірні овечки святоросійства возсісти поряд з козлищами жидорептилоїдства?!! recourse

Польская Православная Церковь поддерживает украинскую а...

Філософ

Філософ написал:

Польська ПЦ це збір неуків радянського зразка. Вже давно доведено апостольське спадкоємство колишніх УАПЦ і УПЦ КП. Тому всі розмови про "перерукополеження" є безпідставними. Тимбільше з ієрархами ПЦУ спіслужив Вселенський патріарх!

Циркулярний лист Тюченської єпархії. Про духовні критер...

Onufriy

Onufriy написал:

1. Вибір 2019 дійсно пісний... recourse 
2. Пророцтво Лепехи збулося:
"аполітичні" москвовіри агітують за ЗЕро-кандидата
Всеволод Чаплін: "надо достигать договоренностей с лидером гонки (Зеленским), требуя письменных гарантий прекращения гонений на каноническую Церковь, возвращения политэмигрантов и критиков «европейского выбора» в политику... назначения министром культуры (он курирует религию) Юрия Бойко, Виктора Медведчука, Вадима Новинского или Василия Анисимова..."
"Порошенко – абсолютное зло"
love
https://credo.press/223778/

Всеукраїнська Рада Церков закликає робити вибір президе...

Onufriy

Onufriy написал:

мусимо усвідомити: якою повинна бути наша держава?

Яке питання, така і відповідь. feel Для терезої відповіді доречніше усвідомити, чого ми хочемо від майбутнього президента?
1. Особистого багатства?
2. Подолання людської продажності "в окремо взятій країні"?
3. Припинення глобального міжнародного конфлікту?
Твереза відповідь можлива лише у тому випадку, якщо ми чекаємо чогось іншого. Бо ніякий президент не зробить вас багатим, не "подолає корупції" і не "припинить війни"

Це якщо він не "чарівник з голубого вертольота" recourse


Як відбувається перехід з УПЦ МП в ПЦУ

dutchak1

dutchak1 написал:

Пасхавер десь писав, що «Когда-то один из руководителей Европейского союза неофициально сказал: «Если бы русские не были белыми, у нас бы к ним претензий не было. А так ведь белые, вроде бы свои, но не как мы». То же самое можно сказать и про нас». І там, далі, Пасхавер писав що у нас цінності інші. Добавимо – не тільки інші але і з тими цінностями, які ми переносимо від цивілізації і від Європи до нас, проходять дивні метаморфози.

Ми дикунський, варварський народ і це особливо видно в нашому дикунському, варварському релігійному законодавстві.  Причому це якесь небачене і неописане варварство. Ми користуємось речами і благами цивілізації і одночасно реконструюємо суспільні відносини, схожі на описи з шкільних історичних підручників про давні часи. Наші відносини це якась амальгама з давнього, застиглого в часі ординства, на яке додатково наклалась катастрофа 1917 року.  Для прикладу -  всі ці ламентації про захист автономії громади, про захист права свободи вибору підпорядкування, про свободу переходу громади – це все для придурків і убогих. Так, автономія релігійної громади є одним з основних положень міжнародного права, міжнародних угод, які підписала Україна. Але в них це означає що громада самостійно визначає себе автономною, самостійно проводить свої межі в яких живе і порядкую по своїх власних установах і правилах. Визнання державою цієї автономії є похідне від волі самої громади. У нас же, незважаючи на те, що всі християнські церкви в Україні визнають автономною всю церкву, держава приймає закон яким фактично нищить церкву, робить самостійними і незалежними парафії. Далі держава проголошує ту свободу «підпорядкування» і береться її захищати. Тут можна  звернути увагу, що послідні зміни в ст.8 релігійного закону, якими намагаються регулювати і захищати те «підпорядкування», в рівній мірі відносяться до зареєстрованих громад і до громад, які навіть не повідомляють державні органи про своє утворення. Який зміст має тоді та детальна регламентація прописана в ст.8 для тих громад? Що законодавець збирається «захищати» в цьому випадку? Здоровий глузд тут підказує, що парафія при діючому законі може міняти підпорядкування хоч кожної години і 24 рази на добу. Це право декларативне і його неможливо ні порушити ні захистити. Проблеми виникають тільки у парафій-юросіб і це є проблеми не «захисту» якоїсь свободи громади а проблеми майна. І тут вже видна друга придуркуватість і щоб її побачити, треба читати Цивільний кодекс, читати на рівні першого курсу юрфаку. Все, що відбувається з юрособою, абсолютно все описано цивільним правом і хто може пояснити, використовуючи цивільне право – що таке зміна підпорядкування юрособою? Що таке канонічне підпорядкування з точки зору ЦК? Що відбувається з юрособою при такій зміні підпорядкування чи з тою особою, якій стають підпорядковані? Абсолютно нічого і це є повна дурня, яку придуркуватий український законодавець і на пару з ним такий же придуркуватий український релігієзнавець взялись захищати світським правом. Термін «зміна підпорядкування» в цивільному праві має інший зміст чим той, який вкладають у нього віруючі і в реальності це означає зміну віри частиною віруючих чи ще якісь канонічні нюанси в цій вірі.  Але саме цивільне право не в змозі описати і навіть не існує таких правових термінів які б описали це «підпорядкування» чи цю зміну віри чи якісь зміни у вірі. Цивільному праву байдуже до цих змін і громада може міняти «підпорядкування» у всьому діапазоні світових релігій і культів, залишаючись згідно положень нашого релігійного закону одною і тією ж юридичною особою(!). Звучить це безглуздо як і безглузді наші намагання цивільним правом «захищати» чи «регулювати» такі переходи юридичної особи. Зміст це би мало тільки в тому випадку, як би ми  доказували всім і переконували всіх в тому, що юридична особа може вірити в Бога.

Ну і повна дурня вже по майну. Для розуміння примітивно можна виділити три рівня розвитку права власності. Перший, дикунський або нульовий. Якщо дикуну сказати що ця річ є власністю Джона чи Івана, він порахує тебе за божевільного. Річ може бути тверда, м’яка, кольорова, кругла, квадратна але як вона може мати признаки Джона, як це знайти, де в ній той Джон. Другий рівень, варварський, це коли власністю є те, до чого можеш дотягнутись і що можеш захистити. Третій рівень це вже цивілізовані, складні і абстрактні правові терміни, за якими навіть річ Джона, яку він передав тимчасово комусь чи загубив – все одно залишається його. І от на другому рівні вже видно шляхи до цивілізованої власності, її початки. Початок йде від того, що власністю стає те, що ти сам визнаєш своїм. Наприклад – йдеш по вулиці в штанях і ці штані є твої не тому, що вони нумеровані і по номеру держава указом визначила їх твоїми а тому що ти їх сам визнав своїми. Після цього самостійного визнання держава починає ці штані захищати як твої. Так і тут. В 1991 році, коли держава почала ліпити відносини з церквами, вона в діалозі з ними повинна була бачити, що вони визнають своєю власністю і як нею розпоряджаються. А вони, всі християнські церкви України, визнають власниками церковного майна не громади а всю церкву. Незважаючи на те, держава, в порушення конституційного відділення, влізла в церкви і сама «призначила» власниками парафії, зробила з церкви збіговисько незалежних юридичних осіб з гібридними статутами, зі статутами в яких поєднала бульдога з носорогом – світське і канонічне право. І от вже і ПЦУ, підтанцьовуючи Порошенку, приводить свій статут у відповідність до дикунського закону, записує церкву як зібрання незалежних юросіб, утворених по ЦК України. А на початках, в першому варіанті Статуту, писалось про церкву як особу, яка сама будує відносини з державою. І тут буде цікаво поспостерігати, як ПЦУ буде далі творити свої документи, особливо парафіяльні. Як визначить власність.

Тобто, ми не то що залишаємось на дикунському рівні, ми навіть заблокували його можливий розвиток. Можна подивитись на конфлікт у Львові, де громада УГКЦ намагається залишити за собою костел. Скільки там в обговоренні позбігалось буйних, дикунів, клянуть поляків, Мокшицького, розкопують старі могили! Врешті УГКЦ, яка претендує на цивілізованість, ліквідовує буйну парафію. Наслідок – новий припадок в мереживному обговоренні. Ще приклад. Можна почитати фантастичний матеріал на «Релігія в Україні», як в позаминулому столітті у Львові цивілізовано вирішували долю покинутого румунського храму. Фантастичний матеріал в порівнянні з нашим дикунством. Ми не то що стоїмо на місці, ми навіть вдаємо якось рухатись реверсом в минулі часи і при цьому приймаємо законодавство, яке захищає мародерство. Закон №4128 – це Закон Мародерів. У всі часи мародерство було ознакою військових конфліктів, при яких військові загони або банди найманців грабували беззахисне населення на територіях, статус яких тимчасово був не встановлений. Так і у нас. Використовуючи реальну війну, політики і законодавці «організували» законоподібний грабунок одних громад громадян другими громадами громадян, розділених релігійними переконаннями. І це особливо вражає, оскільки мародерами стають християни і їх спільноти. Адже ж саме в християнському середовищі в давні часи виникло розділення церковного і світського права, при якому християнське середовище залишилось ізольованим місцем де панували моральні основи керування церковним майном. Збереження цього середовища здійснено радикальним відділенням від світського права і оскільки  суть керування церковним майном не у застосуванні правових конструкцій, а в здійсненні місії церкви, то і успіх цієї місії став критерієм правильності прийняття рішень і здійснення тих чи інших дій з церковним майном. У нас же безглузді спільноти заполітизованих громадян, які вважають християнство просто громадським рухом з формальним моральним законодавством, притягнули в християнське середовище світське право, причому у гіршому його варіанті. Адже навіть світські юридичні особи, при виникненні конфліктів і суперечок між засновниками громади про використання майна, дають право тим громадянам, які кінцево не погодились з рішеннями громади, вийти з громади разом з тим майном, яке вони вклали. Тобто, якщо в християнській громаді не існує християнських відносин з іншими членами громади, які могли б керувати ними при залагодженні майнових питань, якщо громада «голосуванням» позбавляє участі у вирішенні майнових питань меншу кількість громади то, за відсутності християнських відносин, необхідно би мінімально зберегти хоч якусь справедливість до своїх земляків і сусідів і виключити мародерство. Якщо християнська справедливість і моральні відносини тут відсутні то тоді необхідно зберегти цивілізовану, світську справедливість.  Тобто тоді, в продовження світського правила про фіксоване членство в громаді, це членство необхідно доповнити таким же світським обліком внесків і пожертв кожного фіксованого члена громади. І при виключенні любого члена громади, громада повертає йому ті внески або компенсує їх.

 

Який порядок проведення перевірок релігійних організаці...

dutchak1

dutchak1 написал:

Добре було б якби юрист пояснив собі, і нам всім в тому числі, як він з'єднав релігійну організацію з господарською діяльністю у її законодавчому визначенні?  Наведем визначення -

Господа́рська дія́льність — будь-яка діяльність, в тому числі підприємницька, пов'язана з виробництвом та обміном та переробкою матеріальних і нематеріальних благ, що виступають у формі товару.

Під господарською діяльністю в Господарському кодексі України розуміється діяльність суб'єктів господарювання у сфері суспільного виробництва, спрямована на виготовлення та реалізацію продукції, виконання робіт чи надання послуг вартісного характеру, що мають цінову визначеність. (ст. 3 ГК України)

Страдания за Москву, это не страдания за Христа ‒...

Onufriy

Onufriy написал:

"головний місіонер РПЦ" з азартом доводить, що 1+1=2 love
Очевидна актуальність кураєвського просвітництва для святоросичів РПЦ є найкращим доведенням смерті "російського православ'я"

Те що сьогодні животіє на москві - не православ'я, а зла і погибельна єресь 
в духе своей готтентотской этики

Не «нас ради, человек», а «ее ради, епархиальной собственности, сшедшаго с небес»


Вікарій Київської митрополії УПЦ (МП) — власник двох ав...

В. Ясеневий

В. Ясеневий написал:

ну и правильно.Чего терятся. Жизнь дается только один раз.Поэтому нужно брать от неевсе что можна...Многая Вам лета, дорогой владыка. Притом, наиканоничнейший...