Вхід

У вас немає акаунту на Religion.in.ua? Зареєструйтесь

Україна
У Львівській міськраді обговорюють розбудову церкви УПЦ (МП)

20 09 2019 Новини, Україна

У Львівській міськраді обговорюють розбудову церкви УПЦ (МП)

Розбудова Свято-Троїцької церкви УПЦ (Московського Патріархату), яка ведеться у Львові на вул. Антоновича, 100, стала предметом обговорення під час сесії Львівської міської ради 19 вересня, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Vgolos.com.ua.

Загальноукраїнська зустріч лідерів біблійних інститутів відбулася в Ірпені

20 09 2019 Новини, Україна

Загальноукраїнська зустріч лідерів біблійних інститутів відбулася в Ірпені

В Ірпені на Київщині 10-11 вересня відбулася Загальноукраїнська робоча зустріч лідерів біблійних інститутів (БІ). У головному офісі братства зібралося 26 директорів та викладачів БІ навколо теми благовістя та учнівства. Серед промовців – Олександр Романюк, голова Асоціації біблійних інститутів України, Полікарп Циганюк, директор Тернопільського БІ, Віктор Кротик, директор Бузівського БІ та інші, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт баптистів України.

Голови єпархіальних комісій УГКЦ пройшли тренінг-семінар з протидії алкоголізму і наркоманії серед молоді

20 09 2019 Новини, Україна

Голови єпархіальних комісій УГКЦ пройшли тренінг-семінар з протидії алкоголізму і наркоманії серед молоді

18 і 19 вересня 2019 року в Патріаршому домі УГКЦ (Львів) відбувалася зустріч голів єпархіальних комісій душпастирства тверезості УГКЦ, а також тренінг-семінар «Профілактика та протидія алкоголізму і наркоманії серед дітей, сім'ї та молоді для шкільних психологів та апостолів тверезості», повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт УПЦ.

Успенські читання в Києві зберуть видатних богословів і науковців з дев

20 09 2019 Новини, Важливо, Україна, Світ

Успенські читання в Києві зберуть видатних богословів і науковців з дев'яти країн

23-25 вересня 2019 року в Національному заповіднику «Софія Київська», в історичному Будинку митрополита, відбудуться XIX міжнародні Успенські читання. Тема цьогорічних читань – "Впізнавати красу і долати байдужість". Захід збере представників різних конфесій та наукових кіл з України, Франції, Бельгії, США, Італії, Німеччини, Австрії, Швейцарії, Росії. На читання приїдуть з доповідями такі видатні постаті як Анн-Марі Пельтьє, Франческо Браскі, Хосе Казанова, Жорж Ніва, Олександр Філоненко та інші, повідомляє кореспондент порталу "Релігія в Україні".

Правозахисники закликали місію ОБСЄ в Україні налагодити всебічний і неупереджений моніторинг релігійних переслідувань в Криму і Донбасі

20 09 2019 Новини, Україна

Правозахисники закликали місію ОБСЄ в Україні налагодити всебічний і неупереджений моніторинг релігійних переслідувань в Криму і Донбасі

Спеціальний захід у рамках щорічної конференції ОБСЄ у Варшаві був присвячений проблемам з релігійною свободою на окупованих Росією українських територіях Криму і Донбасу. В заході, організованому 19 вересня Центром громадянських свобод у партнерстві з Інститутом релігійної свободи (Київ), взяли участь дипломати держав-учасниць ОБСЄ, релігійні діячі та громадські активісти, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на ІРС.

Міністерства об’єднають зусилля для розробки захисту українських дітей від онлайн-загроз

20 09 2019 Новини, Україна

Міністерства об’єднають зусилля для розробки захисту українських дітей від онлайн-загроз

В офісі президента України 11 вересня відбулася зустріч уповноваженого президента з прав дитини Миколи Кулеби та очільників профільних міністерств для координації зусиль зі створення інструментів, що захищатимуть дітей від онлайн-булінгу, злочинців, порнографії та інших загроз віртуального світу, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт президента.

Глава ПЦУ обговорив з послом Німеччини міжконфесійну ситуацію в Україні

20 09 2019 Новини, Україна

Глава ПЦУ обговорив з послом Німеччини міжконфесійну ситуацію в Україні

Митрополит Епіфаній, глава ПЦУ, 18 вересня зустрівся з послом Федеративної Республіки Німеччина в Україні Анкою Фельдгузен. Сторони обговорили широке коло актуальних питань. Йшлося зокрема про міжконфесійну ситуацію в Україні, шлях, який Церква пройшла до здобуття патріаршого і синодального томосу про автокефалію від Константинопольської Церкви і важливість цієї події для усього українського народу, про процес визнання ПЦУ з боку інших помісних Церков, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Рomisna.info.

У Римі працівники церковних трибуналів УГКЦ вивчають оновлення канонічного права

20 09 2019 Новини, Україна

У Римі працівники церковних трибуналів УГКЦ вивчають оновлення канонічного права

Цими днями в Римі працівники церковних трибуналів Української Греко-Католицької Церкви беруть участь у сьомому курсі вивчення оновлень канонічного та процесуального права Католицької Церкви, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт УГКЦ.

У баптистів України набирає популярності ініціатива "Послужи пастору"

19 09 2019 Новини, Україна

У баптистів України набирає популярності ініціатива "Послужи пастору"

В Україні в середовищі євангельських християн-баптистів набирає популярності ініціатива "Послужи пастору". Ініціатори кажуть що це не проект, це ініціатива, рух і велика мрія створити добру біблійну традицію, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Slovoproslovo.info.

Окружной админсуд Киева решил вернуть гражданство Украины епископу УПЦ (МП) Гедеону

19 09 2019 Новини, Важливо, Україна

Окружной админсуд Киева решил вернуть гражданство Украины епископу УПЦ (МП) Гедеону

Окружной административный суд Киева обязал Государственную миграционную службу вернуть украинское гражданство епископу УПЦ (Московского Патриархата) Гедеону (Юрию Харону). Решение может быть обжаловано в течение месяца, сообщает "Религия в Украине" со ссылкой на Тhebabel.net.

Мерія візьме в оренду львівський костел, щоб врятувати його від руйнування

19 09 2019 Новини, Україна

Мерія візьме в оренду львівський костел, щоб врятувати його від руйнування

Львівська міська рада планує взяти в оренду у власника Львівського автобусного заводу костел і монастир кармелітів босих, який розташований на території заводу. Таке рішення дозволить найближчим часом розпочати протиаварійні роботи у костелі, повідомив під час брифінгу 18 вересня заступник міського голови з питань розвитку Андрій Москаленко, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Zaxid.net/

Представництво президента України засудило виселення єпархії ПЦУ в Криму державою-окупантом

19 09 2019 Новини, Важливо, Україна, Світ

Представництво президента України засудило виселення єпархії ПЦУ в Криму державою-окупантом

Представництво президента України в Автономній Республіці Крим (тимчасово знаходиться поза Кримом) 19 вересня висловило рішуче засудження розпочатого виконавчого провадження держави-окупанта щодо виселення Кримської єпархії Православна Церква України з приміщення кафедрального собору Святих рівноапостольних Володимира і Ольги міста Сімферополя, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Рomisna.info.

Першокурсники Національної академії сухопутних військ відвідали головну святиню львівських капеланів

19 09 2019 Новини, Україна

Першокурсники Національної академії сухопутних військ відвідали головну святиню львівських капеланів

Курсанти першого курсу Національної академії сухопутних військ відвідали львівський гарнізонний храм святих апостолів Петра і Павла УГКЦ. Майбутні офіцери ознайомилися з історією храму, а також побували в підземеллі, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт УГКЦ.

Служитель из Нигерии будет спикером на конференции в Киеве

19 09 2019 Новини, Україна

Служитель из Нигерии будет спикером на конференции в Киеве

29 сентября во Дворце «Украина» в Киеве пройдет ежегодная «Конференция помазания» церквей «Новое поколение». Специальным гостем мероприятия будет международный служитель из города Лагос (Нигерия) Анселм Мадубуко, сообщает "Религия в Украине" со ссылкой на Іnvictory.

УГКЦ та Міноборони проведуть ХІ Всеукраїнське паломництво військовослужбовців до Зарваниці

19 09 2019 Новини, Важливо, Україна

УГКЦ та Міноборони проведуть ХІ Всеукраїнське паломництво військовослужбовців до Зарваниці

21–22 вересня 2019 року відбудеться ХІ Всеукраїнське військове паломництво до чудотворної ікони Божої Матері в Зарваниці на Тернопільщині. Цьогорічна проща присвячена військовослужбовцям і їхнім родинам та проходитиме під гаслом «Я та дім мій будемо служити Господеві!» (Ісус Навин 24,15), повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт УГКЦ.

Посол України розповіла папі Франциску про роботу Українського католицького університету

18 09 2019 Новини, Україна, Світ

Посол України розповіла папі Франциску про роботу Українського католицького університету

16 вересня папа Римський Франциск прийняв на особистій аудієнції посла України при Святому Престолі, сенаторку Українського католицького університету (УКУ) Тетяну Іжевську у зв’язку із завершенням її дипломатичної місії, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт УГКЦ.

Церква посіла четверту сходинку у рейтингу довіри українців

18 09 2019 Новини, Важливо, Україна

Церква посіла четверту сходинку у рейтингу довіри українців

Церква в Україні має досить високий рівень довіри - 63%. Про це йдеться в оприлюднених результатах опитування, проведеного соціальною службою Центру Разумкова, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Glavcom.ua.

Міністр МВС напрацьовує «комфортний формат співпраці» з церквами

18 09 2019 Новини, Важливо, Україна

Міністр МВС напрацьовує «комфортний формат співпраці» з церквами

17 вересня міністр внутрішніх справ Арсен Аваков під час зустрічі з Всеукраїнською Радою Церков і релігійних організацій обговорив питання розширення капеланської діяльності та ролі церкви у суспільстві, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Кmu.gov.ua.

Ліга мусульманок України оголосила конкурс «Лист Пророкові»

18 09 2019 Новини, Україна

Ліга мусульманок України оголосила конкурс «Лист Пророкові»

Ліга мусульманок України спеціально до місяця народження Мухаммада оголосила конкурс «Лист Пророкові». На переможців чекають призи: I місце — смартфон, II — електронна книга, III — зовнішній акумулятор (power bank), повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Альраід.

Митрополит Епіфаній: ПЦУ буде «відходити від стереотипів російського православ’я й орієнтуватися на кращі традиції православ’я світового»

18 09 2019 Новини, Україна

Митрополит Епіфаній: ПЦУ буде «відходити від стереотипів російського православ’я й орієнтуватися на кращі традиції православ’я світового»

Митрополит Епіфаній, глава ПЦУ, 12 вересня відвідав Національний університет «Львівська політехніка» та зустрівся з представниками студентської молоді університетів Львова, академічною спільнотою Львівської політехніки та громадськістю Львівщини, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Рomisna.info.

Волонтери УГКЦ передали два автомобілі, новий насос і маскувальні сітки воїнам ООС

18 09 2019 Новини, Україна

Волонтери УГКЦ передали два автомобілі, новий насос і маскувальні сітки воїнам ООС

Військово-морські сили України отримали від Стрийської єпархії УГКЦ новий насос "Повітря-Повітря", а також маскувальні сітки, які виготовили представники волонтерської організації «Добросії», що діє при катедральному храмі Успіння Пресвятої Богородиці в Стрию Львівської області, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт УГКЦ.

Священники УПЦ (МП) обговорять перспективи співпраці з військовими формуваннями України

18 09 2019 Новини, Україна

Священники УПЦ (МП) обговорять перспективи співпраці з військовими формуваннями України

23-25 вересня 2019 року в м. Очакові Миколаївської області відбудуться щорічні збори священників, які відповідають за співпрацю зі Збройними Силами та іншими військовими формуваннями України в усіх єпархіях УПЦ (МП), повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт УПЦ.

Єпископ УГКЦ нагадав про 10-річчя заклику «уникати в словах і вчинках усього, що могло б образити наших братів православних»

18 09 2019 Новини, Важливо, Україна

Єпископ УГКЦ нагадав про 10-річчя заклику «уникати в словах і вчинках усього, що могло б образити наших братів православних»

Одним із елементів дискусії на Зустрічі східних католицьких ієрархів Європи, яка зараз відбулася 12-14 вересня в Українській папській колегії святого Йосафата в Римі, став виступ секретаря Синоду єпископів Української Греко-Католицької Церкви владики Богдана Дзюраха, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт УГКЦ.

Християнські бізнесмени готують у Києві форум «Де сьогодні бізнес і куди він повинен йти?»

18 09 2019 Новини, Важливо, Україна

Християнські бізнесмени готують у Києві форум «Де сьогодні бізнес і куди він повинен йти?»

4 жовтня у Києві відбудеться Бізнес-форум на тему "Де сьогодні бізнес і куди він повинен йти?", який організує спілка християн бізнесменів CBMC Ukraine. Учасникам заходу запропонують християнський досвід підприємництва, бізнесу та лідерства, повідомляє кореспондент порталу "Релігія в Україні".

НОВИНИ

Всі матеріали

останні коментарі

Чи має Церква моральне право судити содомітів?

Олександр

Олександр написал:

Короткий зміст матеріалу: Свій хвалить своїх.

Пятилетка сдерживания. Итоги пяти лет правления митропо...

Onufriy

Onufriy написал:

Цитата: dutchak1
церква з державою немає ніяких спільних інтересів і їх діяльність не перетинається і не доторкується в жодній точці

А слухаючи Гундяєва, так і не скажеш... fellow

Дякую Вам за визнання того, що МП веде антидержавну діяльність wink (звісно трішечки, ну саму крихітку):
Цитата: dutchak1
Позиція організації (МП) стала ворожою окремим проявам держави

Пятилетка сдерживания. Итоги пяти лет правления митропо...

dutchak1

dutchak1 написал:

Однією з основних перешкод в державно-церковних відносинах в Україні є існування т.з науки «релігієзнавство». Назагал це мирне заняття, яке зайняло скромне але менш-більш дохідне місце в явищі української тіньової науки, невелике і замкнене болітце, в якому перетирають свої, далекі від життя, проблемки, плодять докторів і кандидатів філософії. І все би нічого, але в умовах нашої країни ця «наука» зайняла місце між державою і церквами і фактично, самостійно уповноваживши себе на представлення церков, в якості посередника веде діалог з державою. З представників цієї «науки» формуються комітети, департаменти, відділи міністерства яким надалі і доручають те, що в нас названо «державною політикою в області релігії». Зрозуміло, що для більшості держчиновників і законодавців релігія то тьомний лєс і, при виникненні якихось проблем з релігійними організаціями, вони біжать до релігієзнавця, який їм все розкладе «по поличкам». Ну не бігти же їм до тих малохольних, які Богу моляться. Тобто ситуація анекдотична – проголошуючи з усіх трибун про необхідність діалогу з церквами, держава той діалог і відносини імітує, замінює на відносини з бутафорською церквою, утвореною на держзамовлення докторами філософії і політології від релігієзнавства. Причому та побудова почалась ще в 1990 році, коли новоспеченими демократами і викладачами кафедр наукового атеїзму був зліплений союзний релігійний закон де по зразку цивільної громадської організації почали ліпити релігійні. Це була своєрідна резервація для віруючих і в Україні той процес підхопили вже місцеві діячі наукового атеїзму разом з діячами НРУ.

Всі релігієзнавці і викладачі кафедр вміють розказати про різні моделі співіснування держави та релігії, що мають місце у світовій практиці, які, частіше за все, законодавчо оформлені. Але я добавлю, що це є тінь іншої, вищої істин, яка встановлює що спочатку моделі і відносини а потім законодавче оформлення. Загально ця максима в теорії права виглядає так – закони тільки регулюють суспільні відносини і ніколи їх не створюють. Відносини передують законам. І от в нашій ситуації після розпаду СРСР, в ситуації з нульовим рівнем права і відсутністю реальних релігійних організацій як суб’єктів права, перетягнувши до себе конституційний принцип відділення, ми почали ним регулювати відсутні суспільні відносини(!). За цих обставин ті спроби в 90-х роках зробити релігійний закон були приречені. Що і сталось. Перетягнувши слідом за Конституцією цивільне право, ми ним почали регулювати духовні, неправові відносини. І цьому могли б завадити ну хоч якісь, ну хоч елементарні відносини з тими убогими релігійними організаціями. Це не потребує якихось надзвичайних зусиль чи здібностей. Це може навіть релігієзнавець Єленський. Якщо захоче. Наприклад – Єленський любив раніше на різних телевізорах розказувати про важливість автономії релігійної організації і про необхідність її захисту і захисту переходів. Ну і потім він зліпив той закон, Закон Мародерів №4128. І от якби Єленський уважніше придивився до релігійних організацій і до того принципу автономії, він би міг зрозуміти що принцип відділення і принцип автономії це є одне і теж. Або взаємодоповнююче. Принцип автономії в першу чергу означає що організація сама(!) її проголошує, сама визначає її межі а держава тільки бере це потім до уваги. А тому, якщо всі християнські конфесії згідно своїх канонів визначають автономною організацією всю церкву а не парафію, якщо всі конфесії самостійно визначають правила утворення парафій і долю майна - то це і мало би бути одним з основних правил відносин держави і церков. А Конституція це тільки потім констатує як відділення.

Сьогодні цей процес «побудови відносин» продовжують т.з ефективні менеджери, які відчувши своєрідний запит, успішно експлуатують його ресурс. Текст релігійного закону і та діяльність найбільш вповні стали в утворенні організації ПЦУ. В унісон з православною симфонією, з менеджерами від віруючих, в Україні творять близнюка «русского мира». Ось один з них стверджує що УПЦ МП стала ворогом  суспільства. Лукавить, свідомо або по нерозумінню. Позиція організації стала ворожою окремим проявам держави а держава це не є суспільство. Держава це механізм збирання податків, підтримання порядку в суспільстві. Такий же як пральна машина в побуті і стверджувати що пральній машині необхідна церква просто смішно. В суспільстві необхідні якісь відносини держава з церквами, але наша придуркувата машина в своєму існуванні намагається використати церкву в своїх інтересах, інтересах далеких від суспільних. Тому завжди слушне попередження – церква з державою немає ніяких спільних інтересів і їх діяльність не перетинається і не доторкується в жодній точці. І в наших умовах відносини церкви з державою повинні починатись з тези – держава ворог церкви. Можна цитувати одного священника УГКЦ – держава не повинна робити нічого поганого для церкви і нічого доброго. Те, що «УПЦ (МП) всячески демонизируют Минкульт», ну що ж - під час війни завжди виникає потреба в специфічних «законах», текстах. Потреба в людях типу Медінський, Юраш, Єленський і існуючі з обох сторін фронту контори «міністерство культури» перетворилися в розсадники мракобісся.

 

Священик Сєверодонецької єпархії УПЦ (МП) звершив чин в...

Onufriy

Onufriy написал:

Та це прямо чудо!...
Схоже, що "капітан сьогодні був тверезий"

Харків'яни вимагають у парафії УПЦ (МП) відновити колі...

Onufriy

Onufriy написал:

порушення Закону України «Про охорону культурної спадщини» в Харкові давно набули системного характеру

Прокляті воцерковлені дикуни! what
Але ще більше гріха - на місцевих адміністративних беззаконниках і фарисеях

Знайдіть на цьому бланку згадку про УПЦ

dima222

dima222 написал:

Митрополита Лазаря давно треба було оголосити персоною нон грата в Україні - а тим часом його рідним брат Дмитро у Дунаєві біля Почаєва в селі, яке приєдналося до ПЦУ, намагається будувати нову церкву. І точно за гроші Лазаря, бо всі племінники Лазаря - сини та родичі Дмитра, служать священиками у Криму. 

Чем Зеленский страшен для православия

Onufriy

Onufriy написал:

Добрячий текст +5!
 
51-е правило Шестого Вселенского собора запрещает всем христианам посещать комедийные представления... программы с участием Зеленского подпадают под анафему, так как усеяны непристойностями

З огляду на це, православна Церква не повинна б агітувати за Зеро... feel

Але... wink в УПЦ МП тепер усе інакше...

Дійсно, ну як же можна не підтримати чоловічка? Тим більше, коли він - за "електронний концтабір"? winked

Грецький Центр теологічних досліджень пропонує вихід з ...

Onufriy

Onufriy написал:

 
ПЦУ та УПЦ (МП) сформують єдиний православний Синод...

Які дикі пропозиції! belay   
Які страшно відстали ці греки! angry
Вони нічогісінько не знають про "вЬру православную": ні про "російський світ", ні про "вєлічіє", ні про "богоданість" Пу!..
І вже тим більше - про "єресь українства", "єресь гуманізма" і богомерзотність геометрії!!

Ну як же зможуть правовірні овечки святоросійства возсісти поряд з козлищами жидорептилоїдства?!! recourse

Польская Православная Церковь поддерживает украинскую а...

Філософ

Філософ написал:

Польська ПЦ це збір неуків радянського зразка. Вже давно доведено апостольське спадкоємство колишніх УАПЦ і УПЦ КП. Тому всі розмови про "перерукополеження" є безпідставними. Тимбільше з ієрархами ПЦУ спіслужив Вселенський патріарх!

Циркулярний лист Тюченської єпархії. Про духовні критер...

Onufriy

Onufriy написал:

1. Вибір 2019 дійсно пісний... recourse 
2. Пророцтво Лепехи збулося:
"аполітичні" москвовіри агітують за ЗЕро-кандидата
Всеволод Чаплін: "надо достигать договоренностей с лидером гонки (Зеленским), требуя письменных гарантий прекращения гонений на каноническую Церковь, возвращения политэмигрантов и критиков «европейского выбора» в политику... назначения министром культуры (он курирует религию) Юрия Бойко, Виктора Медведчука, Вадима Новинского или Василия Анисимова..."
"Порошенко – абсолютное зло"
love
https://credo.press/223778/

Всеукраїнська Рада Церков закликає робити вибір президе...

Onufriy

Onufriy написал:

мусимо усвідомити: якою повинна бути наша держава?

Яке питання, така і відповідь. feel Для терезої відповіді доречніше усвідомити, чого ми хочемо від майбутнього президента?
1. Особистого багатства?
2. Подолання людської продажності "в окремо взятій країні"?
3. Припинення глобального міжнародного конфлікту?
Твереза відповідь можлива лише у тому випадку, якщо ми чекаємо чогось іншого. Бо ніякий президент не зробить вас багатим, не "подолає корупції" і не "припинить війни"

Це якщо він не "чарівник з голубого вертольота" recourse


Як відбувається перехід з УПЦ МП в ПЦУ

dutchak1

dutchak1 написал:

Пасхавер десь писав, що «Когда-то один из руководителей Европейского союза неофициально сказал: «Если бы русские не были белыми, у нас бы к ним претензий не было. А так ведь белые, вроде бы свои, но не как мы». То же самое можно сказать и про нас». І там, далі, Пасхавер писав що у нас цінності інші. Добавимо – не тільки інші але і з тими цінностями, які ми переносимо від цивілізації і від Європи до нас, проходять дивні метаморфози.

Ми дикунський, варварський народ і це особливо видно в нашому дикунському, варварському релігійному законодавстві.  Причому це якесь небачене і неописане варварство. Ми користуємось речами і благами цивілізації і одночасно реконструюємо суспільні відносини, схожі на описи з шкільних історичних підручників про давні часи. Наші відносини це якась амальгама з давнього, застиглого в часі ординства, на яке додатково наклалась катастрофа 1917 року.  Для прикладу -  всі ці ламентації про захист автономії громади, про захист права свободи вибору підпорядкування, про свободу переходу громади – це все для придурків і убогих. Так, автономія релігійної громади є одним з основних положень міжнародного права, міжнародних угод, які підписала Україна. Але в них це означає що громада самостійно визначає себе автономною, самостійно проводить свої межі в яких живе і порядкую по своїх власних установах і правилах. Визнання державою цієї автономії є похідне від волі самої громади. У нас же, незважаючи на те, що всі християнські церкви в Україні визнають автономною всю церкву, держава приймає закон яким фактично нищить церкву, робить самостійними і незалежними парафії. Далі держава проголошує ту свободу «підпорядкування» і береться її захищати. Тут можна  звернути увагу, що послідні зміни в ст.8 релігійного закону, якими намагаються регулювати і захищати те «підпорядкування», в рівній мірі відносяться до зареєстрованих громад і до громад, які навіть не повідомляють державні органи про своє утворення. Який зміст має тоді та детальна регламентація прописана в ст.8 для тих громад? Що законодавець збирається «захищати» в цьому випадку? Здоровий глузд тут підказує, що парафія при діючому законі може міняти підпорядкування хоч кожної години і 24 рази на добу. Це право декларативне і його неможливо ні порушити ні захистити. Проблеми виникають тільки у парафій-юросіб і це є проблеми не «захисту» якоїсь свободи громади а проблеми майна. І тут вже видна друга придуркуватість і щоб її побачити, треба читати Цивільний кодекс, читати на рівні першого курсу юрфаку. Все, що відбувається з юрособою, абсолютно все описано цивільним правом і хто може пояснити, використовуючи цивільне право – що таке зміна підпорядкування юрособою? Що таке канонічне підпорядкування з точки зору ЦК? Що відбувається з юрособою при такій зміні підпорядкування чи з тою особою, якій стають підпорядковані? Абсолютно нічого і це є повна дурня, яку придуркуватий український законодавець і на пару з ним такий же придуркуватий український релігієзнавець взялись захищати світським правом. Термін «зміна підпорядкування» в цивільному праві має інший зміст чим той, який вкладають у нього віруючі і в реальності це означає зміну віри частиною віруючих чи ще якісь канонічні нюанси в цій вірі.  Але саме цивільне право не в змозі описати і навіть не існує таких правових термінів які б описали це «підпорядкування» чи цю зміну віри чи якісь зміни у вірі. Цивільному праву байдуже до цих змін і громада може міняти «підпорядкування» у всьому діапазоні світових релігій і культів, залишаючись згідно положень нашого релігійного закону одною і тією ж юридичною особою(!). Звучить це безглуздо як і безглузді наші намагання цивільним правом «захищати» чи «регулювати» такі переходи юридичної особи. Зміст це би мало тільки в тому випадку, як би ми  доказували всім і переконували всіх в тому, що юридична особа може вірити в Бога.

Ну і повна дурня вже по майну. Для розуміння примітивно можна виділити три рівня розвитку права власності. Перший, дикунський або нульовий. Якщо дикуну сказати що ця річ є власністю Джона чи Івана, він порахує тебе за божевільного. Річ може бути тверда, м’яка, кольорова, кругла, квадратна але як вона може мати признаки Джона, як це знайти, де в ній той Джон. Другий рівень, варварський, це коли власністю є те, до чого можеш дотягнутись і що можеш захистити. Третій рівень це вже цивілізовані, складні і абстрактні правові терміни, за якими навіть річ Джона, яку він передав тимчасово комусь чи загубив – все одно залишається його. І от на другому рівні вже видно шляхи до цивілізованої власності, її початки. Початок йде від того, що власністю стає те, що ти сам визнаєш своїм. Наприклад – йдеш по вулиці в штанях і ці штані є твої не тому, що вони нумеровані і по номеру держава указом визначила їх твоїми а тому що ти їх сам визнав своїми. Після цього самостійного визнання держава починає ці штані захищати як твої. Так і тут. В 1991 році, коли держава почала ліпити відносини з церквами, вона в діалозі з ними повинна була бачити, що вони визнають своєю власністю і як нею розпоряджаються. А вони, всі християнські церкви України, визнають власниками церковного майна не громади а всю церкву. Незважаючи на те, держава, в порушення конституційного відділення, влізла в церкви і сама «призначила» власниками парафії, зробила з церкви збіговисько незалежних юридичних осіб з гібридними статутами, зі статутами в яких поєднала бульдога з носорогом – світське і канонічне право. І от вже і ПЦУ, підтанцьовуючи Порошенку, приводить свій статут у відповідність до дикунського закону, записує церкву як зібрання незалежних юросіб, утворених по ЦК України. А на початках, в першому варіанті Статуту, писалось про церкву як особу, яка сама будує відносини з державою. І тут буде цікаво поспостерігати, як ПЦУ буде далі творити свої документи, особливо парафіяльні. Як визначить власність.

Тобто, ми не то що залишаємось на дикунському рівні, ми навіть заблокували його можливий розвиток. Можна подивитись на конфлікт у Львові, де громада УГКЦ намагається залишити за собою костел. Скільки там в обговоренні позбігалось буйних, дикунів, клянуть поляків, Мокшицького, розкопують старі могили! Врешті УГКЦ, яка претендує на цивілізованість, ліквідовує буйну парафію. Наслідок – новий припадок в мереживному обговоренні. Ще приклад. Можна почитати фантастичний матеріал на «Релігія в Україні», як в позаминулому столітті у Львові цивілізовано вирішували долю покинутого румунського храму. Фантастичний матеріал в порівнянні з нашим дикунством. Ми не то що стоїмо на місці, ми навіть вдаємо якось рухатись реверсом в минулі часи і при цьому приймаємо законодавство, яке захищає мародерство. Закон №4128 – це Закон Мародерів. У всі часи мародерство було ознакою військових конфліктів, при яких військові загони або банди найманців грабували беззахисне населення на територіях, статус яких тимчасово був не встановлений. Так і у нас. Використовуючи реальну війну, політики і законодавці «організували» законоподібний грабунок одних громад громадян другими громадами громадян, розділених релігійними переконаннями. І це особливо вражає, оскільки мародерами стають християни і їх спільноти. Адже ж саме в християнському середовищі в давні часи виникло розділення церковного і світського права, при якому християнське середовище залишилось ізольованим місцем де панували моральні основи керування церковним майном. Збереження цього середовища здійснено радикальним відділенням від світського права і оскільки  суть керування церковним майном не у застосуванні правових конструкцій, а в здійсненні місії церкви, то і успіх цієї місії став критерієм правильності прийняття рішень і здійснення тих чи інших дій з церковним майном. У нас же безглузді спільноти заполітизованих громадян, які вважають християнство просто громадським рухом з формальним моральним законодавством, притягнули в християнське середовище світське право, причому у гіршому його варіанті. Адже навіть світські юридичні особи, при виникненні конфліктів і суперечок між засновниками громади про використання майна, дають право тим громадянам, які кінцево не погодились з рішеннями громади, вийти з громади разом з тим майном, яке вони вклали. Тобто, якщо в християнській громаді не існує християнських відносин з іншими членами громади, які могли б керувати ними при залагодженні майнових питань, якщо громада «голосуванням» позбавляє участі у вирішенні майнових питань меншу кількість громади то, за відсутності християнських відносин, необхідно би мінімально зберегти хоч якусь справедливість до своїх земляків і сусідів і виключити мародерство. Якщо християнська справедливість і моральні відносини тут відсутні то тоді необхідно зберегти цивілізовану, світську справедливість.  Тобто тоді, в продовження світського правила про фіксоване членство в громаді, це членство необхідно доповнити таким же світським обліком внесків і пожертв кожного фіксованого члена громади. І при виключенні любого члена громади, громада повертає йому ті внески або компенсує їх.

 

Який порядок проведення перевірок релігійних організаці...

dutchak1

dutchak1 написал:

Добре було б якби юрист пояснив собі, і нам всім в тому числі, як він з'єднав релігійну організацію з господарською діяльністю у її законодавчому визначенні?  Наведем визначення -

Господа́рська дія́льність — будь-яка діяльність, в тому числі підприємницька, пов'язана з виробництвом та обміном та переробкою матеріальних і нематеріальних благ, що виступають у формі товару.

Під господарською діяльністю в Господарському кодексі України розуміється діяльність суб'єктів господарювання у сфері суспільного виробництва, спрямована на виготовлення та реалізацію продукції, виконання робіт чи надання послуг вартісного характеру, що мають цінову визначеність. (ст. 3 ГК України)

Страдания за Москву, это не страдания за Христа ‒...

Onufriy

Onufriy написал:

"головний місіонер РПЦ" з азартом доводить, що 1+1=2 love
Очевидна актуальність кураєвського просвітництва для святоросичів РПЦ є найкращим доведенням смерті "російського православ'я"

Те що сьогодні животіє на москві - не православ'я, а зла і погибельна єресь 
в духе своей готтентотской этики

Не «нас ради, человек», а «ее ради, епархиальной собственности, сшедшаго с небес»


Вікарій Київської митрополії УПЦ (МП) — власник двох ав...

В. Ясеневий

В. Ясеневий написал:

ну и правильно.Чего терятся. Жизнь дается только один раз.Поэтому нужно брать от неевсе что можна...Многая Вам лета, дорогой владыка. Притом, наиканоничнейший...