Вхід

У вас немає акаунту на Religion.in.ua? Зареєструйтесь

Україна
Епіфаній поставив гаджети та інтернет на службу ПЦУ

14 08 2019 Новини, Україна

Епіфаній поставив гаджети та інтернет на службу ПЦУ

Предстоятель Православної Церкви України митрополит Епіфаній заявив, що прагне аби «наша Церква була відкритою, сучасною та доступною для усіх вірян», тому використовує сучасні технології, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Glavcom.ua.

У храм повернули старовинний іконостас, який викинули віряни УПЦ (МП)

13 08 2019 Новини, Україна

У храм повернули старовинний іконостас, який викинули віряни УПЦ (МП)

У селі Розваж Острозького району на Рівненщині 11 серпня відбулося освячення святинь – до храму, який перейщов з УПЦ (МП) до ПЦУ, повернули відреставрований старовинний іконостас, який раніше віряни УПЦ (МП) викинули, а сам первинний храм розібрали і спалили, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Оgo.ua.

Мусульмани відзначили Курбан-байрам, Зеленський привітав їх зі святом

13 08 2019 Новини, Україна

Мусульмани відзначили Курбан-байрам, Зеленський привітав їх зі святом

11 серпня мусульмани України почали відзначати своє головне свято Курбан-байрам. Зі святом їх привітав президента України Володимир Зеленський, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Іslam.in.ua

Зареєстрована петиція про скасування передачі Андріївської церкви Константинопольському Патріархату

13 08 2019 Новини, Україна

Зареєстрована петиція про скасування передачі Андріївської церкви Константинопольському Патріархату

Петицію з закликом скасувати передачу Андріївської церкви в користування Константинопольського Патріархату розміщено 10 серпня на сайті глави держави. За кілька днів вона зібрала кілька сотень підписів, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Тoday.ua.

Релігієзнавці долучилися до написання збірки «Трансформація української національної ідеї», яку презентують у Києві

13 08 2019 Новини, Україна

Релігієзнавці долучилися до написання збірки «Трансформація української національної ідеї», яку презентують у Києві

13 серпня о 18:00 в Українському домі (Хрещатик, 2, центральний хол) відбудеться презентація книги «Трансформація української національної ідеї». Це збірка статей 30 відомих українських істориків, філософів, політологів, культурологів, які дають власні відповіді на питання про те, як розвивалася "українська ідея", чому і на якому етапі вона загальмувала, і що слід зробити, щоб "українська ідея" знову стала "українською мрією", повідомляє кореспондент порталу "Релігія в Україні".

ПЦУ будує в Полтаві храмовий комплекс

13 08 2019 Новини, Україна

ПЦУ будує в Полтаві храмовий комплекс

4 серпня архієпископ Полтавський і Кременчуцький Федір звершив чин освячення хреста у полтавському мікрорайоні Огнівка, де незабаром буде споруджено Свято-Вознесенський храмовий комплекс, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Рomisna.info.

Католики організували у Бердичеві Кармелітські дні молоді

13 08 2019 Новини, Україна

Католики організували у Бердичеві Кармелітські дні молоді

11 серпня в Бердичеві Вінницької області, біля санктуарію Матері Божої святого скапулярію, розпочалася реєстрація учасників Кармелітських днів молоді (КДМ) 2019 року. Учасники цьогорічних Кармелітських днів молоді є близько сотні осіб з Бердичева, Харькова, Києва, Житомира, Вінниці, Полонного, Одеси, Луцька, Баранівки, Биківки, Хажина. Також є дві учасниці з Польщі, з монахинею зі Згромадження сестер терезьянок, с. Нікодемою, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Kmc.media.

Греко-католики починають будувати храм у Слов

13 08 2019 Новини, Україна

Греко-католики починають будувати храм у Слов'янську на Донеччині

4 серпня 2019 року владика Петро Лоза, єпископ-помічник Сокальсько-Жовківської єпархії УГКЦ, здійснив освячення хреста та наріжного каменя під будівництво храму Святого Володимира Великого у м. Слов'янську Донецької області, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт УГКЦ.

Онкохворим дітям Сумщини передано дороговартісні лікарські препарати, придбані на кошти вірян УПЦ (МП)

13 08 2019 Новини, Україна

Онкохворим дітям Сумщини передано дороговартісні лікарські препарати, придбані на кошти вірян УПЦ (МП)

6 серпня 2019 року відбулася передача дороговартісних лікарських препаратів, які були придбані за кошти, зібрані в рамках IX Благодійної акції допомоги у лікуванні онкохворих дітей Сумщини «До Світлого Дня — світлі вчинки». 1 мільйон 86 тисяч гривень було зібрано протягом Великого посту в храмах Сумської єпархії УПЦ (МП) та 128 тисяч гривень — у храмах Конотопської єпархії цієї ж конфесії, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт УПЦ.

Молоді католики пройшли 200 км прощі Мелітополь – Запоріжжя

12 08 2019 Новини, Україна

Молоді католики пройшли 200 км прощі Мелітополь – Запоріжжя

22-е паломництво 'Мелітополь-Запоріжжя' розпочалося 28 липня євхаристією в римо-католицькій парафії Успіння Пресвятої Діви Марії і святого Архангела Михаїла у Мелітополі, а закінчилась урочистою літургією в Запорізькому санктуарії Бога Отця Милосердного  у неділю, 4 серпня. Паломники йшли під гаслом «Нехай прийде царство Твоє» за участю католиків області та гостей із інших областей України, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Kmc.media.

Освячена найвисокогірніша каплиця ПЦУ

12 08 2019 Новини, Україна

Освячена найвисокогірніша каплиця ПЦУ

6 серпня 2019 року відбулось загальноєпархіальне паломництво до місця з’явлення Богородиці біля Довбушевої криниці в урочищі Ґаджина села Бистрець Верховинського благочиння, що на Івано-Франківщині. Єпископ Коломийський і Косівський Юліан разом із численними паломниками піднявся на високу гору, де у співслужінні духовенства звершив освячення каплиці Пресвятої Богородиці й очолив літургію та чин малого освячення води, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Рomisna.info.

80 офицеров ЗСУ стали гостями еврейской общины Днипра

12 08 2019 Новини, Україна

80 офицеров ЗСУ стали гостями еврейской общины Днипра

В рамках прошедшего в Днипре «Всеукраинского методического совещания офицеров по морально-психологическому обеспечению Вооруженных сил Украины» свыше восьмидесяти заместителей командиров военных частей стали гостями еврейской общины Днипра, познакомились с работой центра «Менора» и посетили музей «Память еврейского народа и Холокост в Украине», сообщает "Религия в Украине" со ссылкой на сайт Днипровской еврейской общины.

Священику УПЦ (МП) вручили підозри у відділі СБУ

12 08 2019 Новини, Україна

Священику УПЦ (МП) вручили підозри у відділі СБУ

5 серпня 2019 року в Управлінні Служби безпеки України в Рівненській області представник прокуратури вручив керівнику відділу з питань міжконфесійного врегулювання при Рівненській єпархії УПЦ (МП) протоієрею Віктору Земляному повідомлення про підозру. Підозра містить формулювання за частиною 3 статті 300 і частиною 1 статті 161 Кримінального кодексу України — розпалювання конфліктів на релігійному ґрунті та поширення незаконної літератури, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт УПЦ.

Єпископ ПЦУ благословив чергову ротацію одеських поліцейських в зону проведення ООС

12 08 2019 Новини, Україна

Єпископ ПЦУ благословив чергову ротацію одеських поліцейських в зону проведення ООС

7 серпня 2019 року, на запрошення командира батальйону патрульної служби поліції особливого призначення «Шторм» підполковника поліції Анатолія Будзара, єпископ Одеський і Балтський Павло звершив молебень за мир в Україні та благословив на чергову ротацію в район проведення Операції Об’єднаних сил бійців спецпідрозділу, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Рomisna.info.

Створено оргкомітет зі святкування 100-річчя п’ятидесятницького руху в Україні

12 08 2019 Новини, Важливо, Україна

Створено оргкомітет зі святкування 100-річчя п’ятидесятницького руху в Україні

На черговому засідання Комітету Української Церкви Християн Віри Євангельської (УЦХВЄ, п'ятидесятники), що відбулося у головному офісі братерства в столиці 18 липня, старші служителі обговорили поточні плани та виклики, що постають перед церквою, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт п'ятидесятників України.

Фестиваль недільних шкіл зібрав 18 колективів УПЦ (МП) із Рівненщини, Волині та Харківщини

12 08 2019 Новини, Україна

Фестиваль недільних шкіл зібрав 18 колективів УПЦ (МП) із Рівненщини, Волині та Харківщини

7 серпня 2019 року, в день пам’яті святої праведної Анни, у скиту св. Анни у с.Онишківці Рівненської області відбувся 13-ий щорічний пісенний фестиваль недільних шкіл «Слава Богу за все», який зібрав разом тисячі дітей із 18-ти колективів із Рівненської, Волинської, Сарненської та Харківської єпархій УПЦ (МП), повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт УПЦ.

Греко-католики проводять третій табір для дітей з малозабезпечених сімей міста Щастя Луганської області

12 08 2019 Новини, Україна

Греко-католики проводять третій табір для дітей з малозабезпечених сімей міста Щастя Луганської області

Уже втретє  в Марійському духовному центрі «Зарваниця» розпочався десятиденний християнський табір для дітей із м. Щастя Луганської області. 4 серпня 2019 року, подолавши далеку дорогу, на відпочинок до відпустового центру прибуло 20 дітей з малозабезпечених сімей і 2 вихователів, які їх супроводжують, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт УГКЦ.

Колишній священник УПЦ КП відібрав у матері свою позашлюбну дитину

12 08 2019 Новини, Україна

Колишній священник УПЦ КП відібрав у матері свою позашлюбну дитину

У Рівному вже більше місяця намагаються вирішити проблему 32-річної Марії, колишній співмешканець якої відібрав у неї їхню спільну дитину. Колишнього священника УПЦ КП і співмешканця Марії звуть Віталій Яворський. Зараз він не входить ні до ПЦУ, ні до Московського Патріархату, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на "Рівне Вечірнє" і Religionpravda.com.ua.

У Львові діє четверта церква УПЦ (МП)

9 08 2019 Новини, Україна

У Львові діє четверта церква УПЦ (МП)

У Львові, на вул. Антоновича, 100, на місці цеху колишнього заводу „Кінескоп“ цього тижня розпочалося активне будівництво, яке пов'язують з церквою УПЦ (Московського Патріархату). Це вже четверта церква цієї конфесії у Львові, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Wz.lviv.ua.

Громадські слухання у міськраді Чернівців – проти будівництва церкви ПЦУ

9 08 2019 Новини, Україна

Громадські слухання у міськраді Чернівців – проти будівництва церкви ПЦУ

Більшістю голосів присутніх у сесійній залі Чернівецької міськради учасників громадських слухань було ухвалено відхилити наміри будівництва церкви на земельній ділянці на проспекті Незалежності, 92, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Molbuk.ua.

Патріарх Варфоломій — Зеленському: «Церква України є повністю незалежна і автокефальна»

9 08 2019 Новини, Важливо, Україна, Світ

Патріарх Варфоломій — Зеленському: «Церква України є повністю незалежна і автокефальна»

Вселенський патріарх Варфоломій на зустрічі з президентом України Володимиром Зеленським 8 серпня заявив, що Православна Церква України є повністю незалежна і самокерована (автокефальна), і Константинополь не збирається втручатися у її внутрішні справи, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на ВВС і прес-службу Константинопольського Патріархату.

Международная миссия «Добрый самаритянин» отметила в Украине свое 30-летие

9 08 2019 Новини, Україна, Світ

Международная миссия «Добрый самаритянин» отметила в Украине свое 30-летие

Миссия «Добрый самаритянин» (GSM), основателем которой является протестантский миссионер-евангелист Ростислав (Славик) Радчук, отпраздновала 30-летие служения. Конференция, посвященная годовщине служения, проходила 7-9 июня в Ровно, сообщает "Религия в Украине" со ссылкой на Іnvictory.

Глава ПЦУ обговорив з представниками «Free zone» питання співпраці у служінні ув’язненим

9 08 2019 Новини, Україна

Глава ПЦУ обговорив з представниками «Free zone» питання співпраці у служінні ув’язненим

Глава ПЦУ митрополит Епіфаній 6 серпня зустрівся з представниками Благодійної організації «Free zone». До нього завітали керівник організації Олексій Загребельний та інформаційний менеджер Яна Дирявська, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Рomisna.info.

До Почаївської лаври відбувся міжнародний хресний хід

9 08 2019 Новини, Україна

До Почаївської лаври відбувся міжнародний хресний хід

3 серпня 2019 року міжнародний хресний хід, в якому взяли участь паломники з Польщі, Білорусі і України, прибув до Свято-Успенської Почаївської лаври. На святих воротах учасників хресної ходи, які подолали протягом більш аніж двох тижнів понад 300 кілометрів, зустріли насельники святої обителі УПЦ (МП), повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт УПЦ.

Священник УПЦ (МП) зустрів військових з ООС та помолився за їх щасливе повернення

9 08 2019 Новини, Україна

Священник УПЦ (МП) зустрів військових з ООС та помолився за їх щасливе повернення

Клірик Мукачівської єпархії УПЦ (МП) зустрів військовослужбовців, які приїхали із зони збройного протистояння, та звершив молебень з подякою за щасливе повернення військових. Бійці несли безпосередню військову службу в Луганській області, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт УПЦ.

НОВИНИ

Всі матеріали

останні коментарі

Пятилетка сдерживания. Итоги пяти лет правления митропо...

Onufriy

Onufriy написал:

Цитата: dutchak1
церква з державою немає ніяких спільних інтересів і їх діяльність не перетинається і не доторкується в жодній точці

А слухаючи Гундяєва, так і не скажеш... fellow

Дякую Вам за визнання того, що МП веде антидержавну діяльність wink (звісно трішечки, ну саму крихітку):
Цитата: dutchak1
Позиція організації (МП) стала ворожою окремим проявам держави

Пятилетка сдерживания. Итоги пяти лет правления митропо...

dutchak1

dutchak1 написал:

Однією з основних перешкод в державно-церковних відносинах в Україні є існування т.з науки «релігієзнавство». Назагал це мирне заняття, яке зайняло скромне але менш-більш дохідне місце в явищі української тіньової науки, невелике і замкнене болітце, в якому перетирають свої, далекі від життя, проблемки, плодять докторів і кандидатів філософії. І все би нічого, але в умовах нашої країни ця «наука» зайняла місце між державою і церквами і фактично, самостійно уповноваживши себе на представлення церков, в якості посередника веде діалог з державою. З представників цієї «науки» формуються комітети, департаменти, відділи міністерства яким надалі і доручають те, що в нас названо «державною політикою в області релігії». Зрозуміло, що для більшості держчиновників і законодавців релігія то тьомний лєс і, при виникненні якихось проблем з релігійними організаціями, вони біжать до релігієзнавця, який їм все розкладе «по поличкам». Ну не бігти же їм до тих малохольних, які Богу моляться. Тобто ситуація анекдотична – проголошуючи з усіх трибун про необхідність діалогу з церквами, держава той діалог і відносини імітує, замінює на відносини з бутафорською церквою, утвореною на держзамовлення докторами філософії і політології від релігієзнавства. Причому та побудова почалась ще в 1990 році, коли новоспеченими демократами і викладачами кафедр наукового атеїзму був зліплений союзний релігійний закон де по зразку цивільної громадської організації почали ліпити релігійні. Це була своєрідна резервація для віруючих і в Україні той процес підхопили вже місцеві діячі наукового атеїзму разом з діячами НРУ.

Всі релігієзнавці і викладачі кафедр вміють розказати про різні моделі співіснування держави та релігії, що мають місце у світовій практиці, які, частіше за все, законодавчо оформлені. Але я добавлю, що це є тінь іншої, вищої істин, яка встановлює що спочатку моделі і відносини а потім законодавче оформлення. Загально ця максима в теорії права виглядає так – закони тільки регулюють суспільні відносини і ніколи їх не створюють. Відносини передують законам. І от в нашій ситуації після розпаду СРСР, в ситуації з нульовим рівнем права і відсутністю реальних релігійних організацій як суб’єктів права, перетягнувши до себе конституційний принцип відділення, ми почали ним регулювати відсутні суспільні відносини(!). За цих обставин ті спроби в 90-х роках зробити релігійний закон були приречені. Що і сталось. Перетягнувши слідом за Конституцією цивільне право, ми ним почали регулювати духовні, неправові відносини. І цьому могли б завадити ну хоч якісь, ну хоч елементарні відносини з тими убогими релігійними організаціями. Це не потребує якихось надзвичайних зусиль чи здібностей. Це може навіть релігієзнавець Єленський. Якщо захоче. Наприклад – Єленський любив раніше на різних телевізорах розказувати про важливість автономії релігійної організації і про необхідність її захисту і захисту переходів. Ну і потім він зліпив той закон, Закон Мародерів №4128. І от якби Єленський уважніше придивився до релігійних організацій і до того принципу автономії, він би міг зрозуміти що принцип відділення і принцип автономії це є одне і теж. Або взаємодоповнююче. Принцип автономії в першу чергу означає що організація сама(!) її проголошує, сама визначає її межі а держава тільки бере це потім до уваги. А тому, якщо всі християнські конфесії згідно своїх канонів визначають автономною організацією всю церкву а не парафію, якщо всі конфесії самостійно визначають правила утворення парафій і долю майна - то це і мало би бути одним з основних правил відносин держави і церков. А Конституція це тільки потім констатує як відділення.

Сьогодні цей процес «побудови відносин» продовжують т.з ефективні менеджери, які відчувши своєрідний запит, успішно експлуатують його ресурс. Текст релігійного закону і та діяльність найбільш вповні стали в утворенні організації ПЦУ. В унісон з православною симфонією, з менеджерами від віруючих, в Україні творять близнюка «русского мира». Ось один з них стверджує що УПЦ МП стала ворогом  суспільства. Лукавить, свідомо або по нерозумінню. Позиція організації стала ворожою окремим проявам держави а держава це не є суспільство. Держава це механізм збирання податків, підтримання порядку в суспільстві. Такий же як пральна машина в побуті і стверджувати що пральній машині необхідна церква просто смішно. В суспільстві необхідні якісь відносини держава з церквами, але наша придуркувата машина в своєму існуванні намагається використати церкву в своїх інтересах, інтересах далеких від суспільних. Тому завжди слушне попередження – церква з державою немає ніяких спільних інтересів і їх діяльність не перетинається і не доторкується в жодній точці. І в наших умовах відносини церкви з державою повинні починатись з тези – держава ворог церкви. Можна цитувати одного священника УГКЦ – держава не повинна робити нічого поганого для церкви і нічого доброго. Те, що «УПЦ (МП) всячески демонизируют Минкульт», ну що ж - під час війни завжди виникає потреба в специфічних «законах», текстах. Потреба в людях типу Медінський, Юраш, Єленський і існуючі з обох сторін фронту контори «міністерство культури» перетворилися в розсадники мракобісся.

 

Священик Сєверодонецької єпархії УПЦ (МП) звершив чин в...

Onufriy

Onufriy написал:

Та це прямо чудо!...
Схоже, що "капітан сьогодні був тверезий"

Харків'яни вимагають у парафії УПЦ (МП) відновити колі...

Onufriy

Onufriy написал:

порушення Закону України «Про охорону культурної спадщини» в Харкові давно набули системного характеру

Прокляті воцерковлені дикуни! what
Але ще більше гріха - на місцевих адміністративних беззаконниках і фарисеях

Знайдіть на цьому бланку згадку про УПЦ

dima222

dima222 написал:

Митрополита Лазаря давно треба було оголосити персоною нон грата в Україні - а тим часом його рідним брат Дмитро у Дунаєві біля Почаєва в селі, яке приєдналося до ПЦУ, намагається будувати нову церкву. І точно за гроші Лазаря, бо всі племінники Лазаря - сини та родичі Дмитра, служать священиками у Криму. 

Чем Зеленский страшен для православия

Onufriy

Onufriy написал:

Добрячий текст +5!
 
51-е правило Шестого Вселенского собора запрещает всем христианам посещать комедийные представления... программы с участием Зеленского подпадают под анафему, так как усеяны непристойностями

З огляду на це, православна Церква не повинна б агітувати за Зеро... feel

Але... wink в УПЦ МП тепер усе інакше...

Дійсно, ну як же можна не підтримати чоловічка? Тим більше, коли він - за "електронний концтабір"? winked

Грецький Центр теологічних досліджень пропонує вихід з ...

Onufriy

Onufriy написал:

 
ПЦУ та УПЦ (МП) сформують єдиний православний Синод...

Які дикі пропозиції! belay   
Які страшно відстали ці греки! angry
Вони нічогісінько не знають про "вЬру православную": ні про "російський світ", ні про "вєлічіє", ні про "богоданість" Пу!..
І вже тим більше - про "єресь українства", "єресь гуманізма" і богомерзотність геометрії!!

Ну як же зможуть правовірні овечки святоросійства возсісти поряд з козлищами жидорептилоїдства?!! recourse

Польская Православная Церковь поддерживает украинскую а...

Філософ

Філософ написал:

Польська ПЦ це збір неуків радянського зразка. Вже давно доведено апостольське спадкоємство колишніх УАПЦ і УПЦ КП. Тому всі розмови про "перерукополеження" є безпідставними. Тимбільше з ієрархами ПЦУ спіслужив Вселенський патріарх!

Циркулярний лист Тюченської єпархії. Про духовні критер...

Onufriy

Onufriy написал:

1. Вибір 2019 дійсно пісний... recourse 
2. Пророцтво Лепехи збулося:
"аполітичні" москвовіри агітують за ЗЕро-кандидата
Всеволод Чаплін: "надо достигать договоренностей с лидером гонки (Зеленским), требуя письменных гарантий прекращения гонений на каноническую Церковь, возвращения политэмигрантов и критиков «европейского выбора» в политику... назначения министром культуры (он курирует религию) Юрия Бойко, Виктора Медведчука, Вадима Новинского или Василия Анисимова..."
"Порошенко – абсолютное зло"
love
https://credo.press/223778/

Всеукраїнська Рада Церков закликає робити вибір президе...

Onufriy

Onufriy написал:

мусимо усвідомити: якою повинна бути наша держава?

Яке питання, така і відповідь. feel Для терезої відповіді доречніше усвідомити, чого ми хочемо від майбутнього президента?
1. Особистого багатства?
2. Подолання людської продажності "в окремо взятій країні"?
3. Припинення глобального міжнародного конфлікту?
Твереза відповідь можлива лише у тому випадку, якщо ми чекаємо чогось іншого. Бо ніякий президент не зробить вас багатим, не "подолає корупції" і не "припинить війни"

Це якщо він не "чарівник з голубого вертольота" recourse


Як відбувається перехід з УПЦ МП в ПЦУ

dutchak1

dutchak1 написал:

Пасхавер десь писав, що «Когда-то один из руководителей Европейского союза неофициально сказал: «Если бы русские не были белыми, у нас бы к ним претензий не было. А так ведь белые, вроде бы свои, но не как мы». То же самое можно сказать и про нас». І там, далі, Пасхавер писав що у нас цінності інші. Добавимо – не тільки інші але і з тими цінностями, які ми переносимо від цивілізації і від Європи до нас, проходять дивні метаморфози.

Ми дикунський, варварський народ і це особливо видно в нашому дикунському, варварському релігійному законодавстві.  Причому це якесь небачене і неописане варварство. Ми користуємось речами і благами цивілізації і одночасно реконструюємо суспільні відносини, схожі на описи з шкільних історичних підручників про давні часи. Наші відносини це якась амальгама з давнього, застиглого в часі ординства, на яке додатково наклалась катастрофа 1917 року.  Для прикладу -  всі ці ламентації про захист автономії громади, про захист права свободи вибору підпорядкування, про свободу переходу громади – це все для придурків і убогих. Так, автономія релігійної громади є одним з основних положень міжнародного права, міжнародних угод, які підписала Україна. Але в них це означає що громада самостійно визначає себе автономною, самостійно проводить свої межі в яких живе і порядкую по своїх власних установах і правилах. Визнання державою цієї автономії є похідне від волі самої громади. У нас же, незважаючи на те, що всі християнські церкви в Україні визнають автономною всю церкву, держава приймає закон яким фактично нищить церкву, робить самостійними і незалежними парафії. Далі держава проголошує ту свободу «підпорядкування» і береться її захищати. Тут можна  звернути увагу, що послідні зміни в ст.8 релігійного закону, якими намагаються регулювати і захищати те «підпорядкування», в рівній мірі відносяться до зареєстрованих громад і до громад, які навіть не повідомляють державні органи про своє утворення. Який зміст має тоді та детальна регламентація прописана в ст.8 для тих громад? Що законодавець збирається «захищати» в цьому випадку? Здоровий глузд тут підказує, що парафія при діючому законі може міняти підпорядкування хоч кожної години і 24 рази на добу. Це право декларативне і його неможливо ні порушити ні захистити. Проблеми виникають тільки у парафій-юросіб і це є проблеми не «захисту» якоїсь свободи громади а проблеми майна. І тут вже видна друга придуркуватість і щоб її побачити, треба читати Цивільний кодекс, читати на рівні першого курсу юрфаку. Все, що відбувається з юрособою, абсолютно все описано цивільним правом і хто може пояснити, використовуючи цивільне право – що таке зміна підпорядкування юрособою? Що таке канонічне підпорядкування з точки зору ЦК? Що відбувається з юрособою при такій зміні підпорядкування чи з тою особою, якій стають підпорядковані? Абсолютно нічого і це є повна дурня, яку придуркуватий український законодавець і на пару з ним такий же придуркуватий український релігієзнавець взялись захищати світським правом. Термін «зміна підпорядкування» в цивільному праві має інший зміст чим той, який вкладають у нього віруючі і в реальності це означає зміну віри частиною віруючих чи ще якісь канонічні нюанси в цій вірі.  Але саме цивільне право не в змозі описати і навіть не існує таких правових термінів які б описали це «підпорядкування» чи цю зміну віри чи якісь зміни у вірі. Цивільному праву байдуже до цих змін і громада може міняти «підпорядкування» у всьому діапазоні світових релігій і культів, залишаючись згідно положень нашого релігійного закону одною і тією ж юридичною особою(!). Звучить це безглуздо як і безглузді наші намагання цивільним правом «захищати» чи «регулювати» такі переходи юридичної особи. Зміст це би мало тільки в тому випадку, як би ми  доказували всім і переконували всіх в тому, що юридична особа може вірити в Бога.

Ну і повна дурня вже по майну. Для розуміння примітивно можна виділити три рівня розвитку права власності. Перший, дикунський або нульовий. Якщо дикуну сказати що ця річ є власністю Джона чи Івана, він порахує тебе за божевільного. Річ може бути тверда, м’яка, кольорова, кругла, квадратна але як вона може мати признаки Джона, як це знайти, де в ній той Джон. Другий рівень, варварський, це коли власністю є те, до чого можеш дотягнутись і що можеш захистити. Третій рівень це вже цивілізовані, складні і абстрактні правові терміни, за якими навіть річ Джона, яку він передав тимчасово комусь чи загубив – все одно залишається його. І от на другому рівні вже видно шляхи до цивілізованої власності, її початки. Початок йде від того, що власністю стає те, що ти сам визнаєш своїм. Наприклад – йдеш по вулиці в штанях і ці штані є твої не тому, що вони нумеровані і по номеру держава указом визначила їх твоїми а тому що ти їх сам визнав своїми. Після цього самостійного визнання держава починає ці штані захищати як твої. Так і тут. В 1991 році, коли держава почала ліпити відносини з церквами, вона в діалозі з ними повинна була бачити, що вони визнають своєю власністю і як нею розпоряджаються. А вони, всі християнські церкви України, визнають власниками церковного майна не громади а всю церкву. Незважаючи на те, держава, в порушення конституційного відділення, влізла в церкви і сама «призначила» власниками парафії, зробила з церкви збіговисько незалежних юридичних осіб з гібридними статутами, зі статутами в яких поєднала бульдога з носорогом – світське і канонічне право. І от вже і ПЦУ, підтанцьовуючи Порошенку, приводить свій статут у відповідність до дикунського закону, записує церкву як зібрання незалежних юросіб, утворених по ЦК України. А на початках, в першому варіанті Статуту, писалось про церкву як особу, яка сама будує відносини з державою. І тут буде цікаво поспостерігати, як ПЦУ буде далі творити свої документи, особливо парафіяльні. Як визначить власність.

Тобто, ми не то що залишаємось на дикунському рівні, ми навіть заблокували його можливий розвиток. Можна подивитись на конфлікт у Львові, де громада УГКЦ намагається залишити за собою костел. Скільки там в обговоренні позбігалось буйних, дикунів, клянуть поляків, Мокшицького, розкопують старі могили! Врешті УГКЦ, яка претендує на цивілізованість, ліквідовує буйну парафію. Наслідок – новий припадок в мереживному обговоренні. Ще приклад. Можна почитати фантастичний матеріал на «Релігія в Україні», як в позаминулому столітті у Львові цивілізовано вирішували долю покинутого румунського храму. Фантастичний матеріал в порівнянні з нашим дикунством. Ми не то що стоїмо на місці, ми навіть вдаємо якось рухатись реверсом в минулі часи і при цьому приймаємо законодавство, яке захищає мародерство. Закон №4128 – це Закон Мародерів. У всі часи мародерство було ознакою військових конфліктів, при яких військові загони або банди найманців грабували беззахисне населення на територіях, статус яких тимчасово був не встановлений. Так і у нас. Використовуючи реальну війну, політики і законодавці «організували» законоподібний грабунок одних громад громадян другими громадами громадян, розділених релігійними переконаннями. І це особливо вражає, оскільки мародерами стають християни і їх спільноти. Адже ж саме в християнському середовищі в давні часи виникло розділення церковного і світського права, при якому християнське середовище залишилось ізольованим місцем де панували моральні основи керування церковним майном. Збереження цього середовища здійснено радикальним відділенням від світського права і оскільки  суть керування церковним майном не у застосуванні правових конструкцій, а в здійсненні місії церкви, то і успіх цієї місії став критерієм правильності прийняття рішень і здійснення тих чи інших дій з церковним майном. У нас же безглузді спільноти заполітизованих громадян, які вважають християнство просто громадським рухом з формальним моральним законодавством, притягнули в християнське середовище світське право, причому у гіршому його варіанті. Адже навіть світські юридичні особи, при виникненні конфліктів і суперечок між засновниками громади про використання майна, дають право тим громадянам, які кінцево не погодились з рішеннями громади, вийти з громади разом з тим майном, яке вони вклали. Тобто, якщо в християнській громаді не існує християнських відносин з іншими членами громади, які могли б керувати ними при залагодженні майнових питань, якщо громада «голосуванням» позбавляє участі у вирішенні майнових питань меншу кількість громади то, за відсутності християнських відносин, необхідно би мінімально зберегти хоч якусь справедливість до своїх земляків і сусідів і виключити мародерство. Якщо християнська справедливість і моральні відносини тут відсутні то тоді необхідно зберегти цивілізовану, світську справедливість.  Тобто тоді, в продовження світського правила про фіксоване членство в громаді, це членство необхідно доповнити таким же світським обліком внесків і пожертв кожного фіксованого члена громади. І при виключенні любого члена громади, громада повертає йому ті внески або компенсує їх.

 

Який порядок проведення перевірок релігійних організаці...

dutchak1

dutchak1 написал:

Добре було б якби юрист пояснив собі, і нам всім в тому числі, як він з'єднав релігійну організацію з господарською діяльністю у її законодавчому визначенні?  Наведем визначення -

Господа́рська дія́льність — будь-яка діяльність, в тому числі підприємницька, пов'язана з виробництвом та обміном та переробкою матеріальних і нематеріальних благ, що виступають у формі товару.

Під господарською діяльністю в Господарському кодексі України розуміється діяльність суб'єктів господарювання у сфері суспільного виробництва, спрямована на виготовлення та реалізацію продукції, виконання робіт чи надання послуг вартісного характеру, що мають цінову визначеність. (ст. 3 ГК України)

Страдания за Москву, это не страдания за Христа ‒...

Onufriy

Onufriy написал:

"головний місіонер РПЦ" з азартом доводить, що 1+1=2 love
Очевидна актуальність кураєвського просвітництва для святоросичів РПЦ є найкращим доведенням смерті "російського православ'я"

Те що сьогодні животіє на москві - не православ'я, а зла і погибельна єресь 
в духе своей готтентотской этики

Не «нас ради, человек», а «ее ради, епархиальной собственности, сшедшаго с небес»


Вікарій Київської митрополії УПЦ (МП) — власник двох ав...

В. Ясеневий

В. Ясеневий написал:

ну и правильно.Чего терятся. Жизнь дается только один раз.Поэтому нужно брать от неевсе что можна...Многая Вам лета, дорогой владыка. Притом, наиканоничнейший...

Старый дуб рухнул. И тут, началось…

В. Ясеневий

В. Ясеневий написал:

Воистину христианство уже давно умерло!   Вместо тяжелой борьбы с пристрастиями и грехами в себе для перерождения и преображения человека( ества) , мы (не все ли?),  говорим  и призываем только(!)  к внешнему исполнению обрядов..Где же эти совершенные ПОСЛЕДОВАТЕЛИ ХРИСТА??? О, как хотелось бы хотя бы посмотреть на них...А они должны были бы сами  спастись и СПАСТИ ВЕСЬ МИР!!! Кто же и куда нас и весь мир ведет???