Вхід

У вас немає акаунту на Religion.in.ua? Зареєструйтесь

Важливо

16 10 2009 Новини, Важливо

Цей день в історії: початок понтифікату Іоанна Павла ІІ

В 1978 Кароль Войтила обраний папою Римським Іоанном Павлом II. Вперше з 1523 року на Апостольський престол піднявся не італієць, а іноземець, який прийняв  ім'я Іоанн Павло Другий. Особливе значення обранню Войтили надавав той факт, що новий понтифік був родом з соціалістичної Польщі. Він став першим папою Римським, що відвідав синагогу і який виступив у протестантській церкві, що увійшов до мечеті і здійснив офіційний візит до православної країни, що побував на рок-концерті і футбольному матчі.

Протокол зустрічі з підготовки діалогу УПЦ та УПЦ КП

2 10 2009 Новини, Важливо

Протокол зустрічі з підготовки діалогу УПЦ та УПЦ КП

Вважати позитивним і обнадійливим факт створення робочих груп з підготовки діалогу для подолання розділення українського православ’я і відновлення церковної єдності.

Несколько вопросов, на которые у ученых нет ответов

2 10 2009 Новини, Важливо

Несколько вопросов, на которые у ученых нет ответов


В нашей же Солнечной системе гиганты - Сатурн и Юпитер - располагаются в середине, пропустив вперед «малышей» - Меркурий, Венеру, Землю и Марс. Почему так произошло - неизвестно. Если бы у нас был такой же миропорядок, как в окрестностях всех других звезд, то Земля бы находилась где-то в районе нынешнего Сатурна. А там царит адский холод и никаких условий для разумной жизни.

В Киев приезжает Комиссия Константинопольского патриархата

1 10 2009 Новини, Важливо

В Киев приезжает Комиссия Константинопольского патриархата

Специальная комиссия прибудет в Киев для "детального изучения церковной ситуации в Украине" 3 октября, а 4-5 октября состоится встреча ее членов с предстоятелем УАПЦ.

Кардинал Любомир: "Зближення між православними є плодом Святого Духа"

30 09 2009 Новини, Важливо

Кардинал Любомир: "Зближення між православними є плодом Святого Духа"

«Це зближення між православними є важливим кроком. Кожне зближення між людьми є плодом Святого Духа. Це явище є не тільки людською політикою, воно має у собі Божий промисел».

Иероним Стридонский и "почтовые лошади прогресса"

30 09 2009 Новини, Важливо

Иероним Стридонский и "почтовые лошади прогресса"


30 сентября отмечается Международный день переводчика. Он приурочен ко дню памяти святого Иеронима Стридонского, который считается покровителем переводчиков. Именно он переводил Ветхий и Новый Заветы на латинский язык. Одиннадцать столетий спустя его версия была признана Тридентским собором как официальный латинский текст Священного Писания (Вульгата).

У Львові проходитиме соціальний екуменічний тиждень

23 09 2009 Новини, Важливо

У Львові проходитиме соціальний екуменічний тиждень

Провідна тема тижня - «Соціальна відповідальність». В цей час у Львові зберуться знані українські та зарубіжні політики, провідні релігійні діячі та працівники соціального сектору.

Мощі ліванського святого перебувають у Броварах

23 09 2009 Новини, Важливо

Мощі ліванського святого перебувають у Броварах


З 20 вересня до 5 жовтня мощі святого Шарбеля перебуватимуть у Броварах, у каплиці Трьох Святителів (вул. Незалежності, 15-17), повідомляє о. Олег Панчиняк, настоятель парафії. Святий отець Шарбель здійснив більше двадцяти тисяч чудес в Лівані і Сирії, в Росії, Україні і Білорусі, Польщі і Німеччині, Франції і Африці, в США.

О единстве православных и католиков в традиционных ценностях

21 09 2009 Новини, Важливо

О единстве православных и католиков в традиционных ценностях

Он отметил идентичность взглядов Православной и Католической Церквей по таким темам, как семья, материнство, демографический кризис, эвтаназия и многим другим нравственным вопросам.

Киевский патриархат начал встречное движение

14 09 2009 Новини, Важливо

Киевский патриархат начал встречное движение

"Считать решение Священного Синода УПЦ МП о создании рабочей группы по подготовке диалога с УПЦ Киевского патриархата открывающим путь к проведению диалога между нашими Церквями».

Витяг із рішень Священного Синоду УПЦ від 9 вересня 2009 року

9 09 2009 Новини, Важливо

Витяг із рішень Священного Синоду УПЦ від 9 вересня 2009 року

УХВАЛИЛИ: 1. Поновити діяльність Синодальної комісії УПЦ по діалогу з УАПЦ. Створити групу, на яку покласти відповідальність за підготовку діалогу з представниками УПЦ-КП.

Священний Синод УПЦ розпочався в Почаєві

9 09 2009 Новини, Важливо

Священний Синод УПЦ розпочався в Почаєві

9 вересня об 11 годині у Свято-Успенській Почаївській Лаврі розпочалося чергове засідання Священного Синоду Української православної Церкви.

Предстоятель УПЦ звернувся з листом до Президента України

4 09 2009 Новини, Важливо

Предстоятель УПЦ звернувся з листом до Президента України

Предстоятель УПЦ митрополит Володимир звернувся до Президента України з проханням захистити конституційні права віруючих УПЦ і не допустити міжконфесійного протистояння.

Патриарх Кирилл ищет альтернативу ИНН

2 09 2009 Новини, Важливо

Патриарх Кирилл ищет альтернативу ИНН

Патриарх Кирилл считает, что существующая система лишает некоторых православных граждан России возможности получать социальные выплаты и медпомощь, работать, совершать сделки, оплачивать коммунальные услуги.

Патриарх Филарет - самый влиятельный религиозный деятель в Украине

26 08 2009 Новини, Важливо

Патриарх Филарет - самый влиятельный религиозный деятель в Украине

Патриарха Филарета „поддерживают многие сторонники независимости в самой УПЦ (МП), что еще больше укрепляет его позиции и вселяет уверенность в победе этой идеи”.

Архиепископ Иларион (Алфеев): "Украинский народ не хочет пресловутой автокефалии"

18 08 2009 Новини, Важливо

Архиепископ Иларион (Алфеев): "Украинский народ не хочет пресловутой автокефалии"

Главный итог поездки: «Мы увидели, что украинский народ в абсолютном своем большинстве не хочет отделения от Русской Церкви, не хочет пресловутой автокефалии, о которой было столько спекуляций в последние годы».

Мозаїка православних у Західній Україні

13 08 2009 Новини, Важливо

Мозаїка православних у Західній Україні

Андрій Юраш: «Візьмемо Львівську область. Тут діє 63 зареєстрованих державою об’єднань Московського патріархату. Тоді як протестантів разом – 300 згромаджень. І це створює дискомфорт і на рівні місцевих єпархій, і на рівні центральних, київських, і тим більше московських структур російської церкви, яка сприймає це дуже боляче».

Візит патріарха Філарета об

12 08 2009 Новини, Важливо

Візит патріарха Філарета об'єднав вірних чотирьох конфесій

До архієреїв та парафіян УПЦ КП приєдналися віряни УГКЦ, УАПЦ та Української римо-католицької церков у спільному богослужінні. І така подія відбулася вперше за останнє десятиріччя.

Ватикан намерен сменить кардинала Любомира Гузара?

11 08 2009 Новини, Важливо

Ватикан намерен сменить кардинала Любомира Гузара?

Предстоятеля Украинской греко-католической церкви Любомира Гузара Ватикан намерен сменить на более покладистого архиерея. Скорее всего, официальной причиной будет названо ухудшение здоровья главы УГКЦ.

Київський патріархат готовий до діалогу з УПЦ

8 08 2009 Новини, Важливо

Київський патріархат готовий до діалогу з УПЦ

Євстратій підкреслив, що оцінки УПЦ (КП) про політичний характер візиту Кирила в Україну цілковито підтвердилися, оскільки практично всі заяви Патріарха свідчили про бажання інтегрувати українців у сферу впливу Росії.

Патриарх: "Раскол - реакция на неправильную политику церковной Москвы"

5 08 2009 Новини, Важливо

Патриарх: "Раскол - реакция на неправильную политику церковной Москвы"

Патриарха спрашивали о создании консультационного совета для уврачевания раскола. А также о том, не станет ли Киев одной из официальных патриарших резиденций (полгода патриарх будет проводить в Москве и полгода - в Киеве).

"Тамо убояшася страха идеже не бе страх" (Пс. 13)

2 08 2009 Новини, Важливо

"Тамо убояшася страха идеже не бе страх" (Пс. 13)

У Рівному насправді чекали на приліт Патріарха Кирила. В міжнародному аеропорту "Рівне" зібралися високопосадовці, духовенство Рівненської єпархії та віряни. Однак їм не судилося побачити патріарха Московського.

Патриарх: "Ситуация в УПЦ соответствует ее реальным потребностям"

29 07 2009 Новини, Важливо

Патриарх: "Ситуация в УПЦ соответствует ее реальным потребностям"

«Сегодня идея автокефалии, крайне политизированная, является реальностью лишь для отдельных групп украинского общества, но не для всего народа».

Патриарх: "Поместная Церковь в Украине есть"

27 07 2009 Новини, Важливо

Патриарх: "Поместная Церковь в Украине есть"

Кирилл также отметил, что на теле этой церкви образовалось много ран, которые надо лечить. "Исцеление придет тогда, когда мы поймем, что церковной паствой являются все крещенные православные люди, вне зависимости от их политической ориентации, от их понимания истории. Это все паства единой Поместной церкви".

25 07 2009 Новини, Важливо

В.Ющенко: Утвердження єдиної Церкви стане справедливістю для України"

До внутрішнього діалогу наших церков приєдналася вся Повнота світового православ'я. Я ціную слова і позицію Його Всесвятості, Вселенського патріарха Варфоломія, який закликав до «відновлення об'єднуючої ролі, яку відігравала Православна Церква у свідомості Христолюбної української нації». 

НОВИНИ

Всі матеріали

останні коментарі

Пятилетка сдерживания. Итоги пяти лет правления митропо...

Onufriy

Onufriy написал:

Цитата: dutchak1
церква з державою немає ніяких спільних інтересів і їх діяльність не перетинається і не доторкується в жодній точці

А слухаючи Гундяєва, так і не скажеш... fellow

Дякую Вам за визнання того, що МП веде антидержавну діяльність wink (звісно трішечки, ну саму крихітку):
Цитата: dutchak1
Позиція організації (МП) стала ворожою окремим проявам держави

Пятилетка сдерживания. Итоги пяти лет правления митропо...

dutchak1

dutchak1 написал:

Однією з основних перешкод в державно-церковних відносинах в Україні є існування т.з науки «релігієзнавство». Назагал це мирне заняття, яке зайняло скромне але менш-більш дохідне місце в явищі української тіньової науки, невелике і замкнене болітце, в якому перетирають свої, далекі від життя, проблемки, плодять докторів і кандидатів філософії. І все би нічого, але в умовах нашої країни ця «наука» зайняла місце між державою і церквами і фактично, самостійно уповноваживши себе на представлення церков, в якості посередника веде діалог з державою. З представників цієї «науки» формуються комітети, департаменти, відділи міністерства яким надалі і доручають те, що в нас названо «державною політикою в області релігії». Зрозуміло, що для більшості держчиновників і законодавців релігія то тьомний лєс і, при виникненні якихось проблем з релігійними організаціями, вони біжать до релігієзнавця, який їм все розкладе «по поличкам». Ну не бігти же їм до тих малохольних, які Богу моляться. Тобто ситуація анекдотична – проголошуючи з усіх трибун про необхідність діалогу з церквами, держава той діалог і відносини імітує, замінює на відносини з бутафорською церквою, утвореною на держзамовлення докторами філософії і політології від релігієзнавства. Причому та побудова почалась ще в 1990 році, коли новоспеченими демократами і викладачами кафедр наукового атеїзму був зліплений союзний релігійний закон де по зразку цивільної громадської організації почали ліпити релігійні. Це була своєрідна резервація для віруючих і в Україні той процес підхопили вже місцеві діячі наукового атеїзму разом з діячами НРУ.

Всі релігієзнавці і викладачі кафедр вміють розказати про різні моделі співіснування держави та релігії, що мають місце у світовій практиці, які, частіше за все, законодавчо оформлені. Але я добавлю, що це є тінь іншої, вищої істин, яка встановлює що спочатку моделі і відносини а потім законодавче оформлення. Загально ця максима в теорії права виглядає так – закони тільки регулюють суспільні відносини і ніколи їх не створюють. Відносини передують законам. І от в нашій ситуації після розпаду СРСР, в ситуації з нульовим рівнем права і відсутністю реальних релігійних організацій як суб’єктів права, перетягнувши до себе конституційний принцип відділення, ми почали ним регулювати відсутні суспільні відносини(!). За цих обставин ті спроби в 90-х роках зробити релігійний закон були приречені. Що і сталось. Перетягнувши слідом за Конституцією цивільне право, ми ним почали регулювати духовні, неправові відносини. І цьому могли б завадити ну хоч якісь, ну хоч елементарні відносини з тими убогими релігійними організаціями. Це не потребує якихось надзвичайних зусиль чи здібностей. Це може навіть релігієзнавець Єленський. Якщо захоче. Наприклад – Єленський любив раніше на різних телевізорах розказувати про важливість автономії релігійної організації і про необхідність її захисту і захисту переходів. Ну і потім він зліпив той закон, Закон Мародерів №4128. І от якби Єленський уважніше придивився до релігійних організацій і до того принципу автономії, він би міг зрозуміти що принцип відділення і принцип автономії це є одне і теж. Або взаємодоповнююче. Принцип автономії в першу чергу означає що організація сама(!) її проголошує, сама визначає її межі а держава тільки бере це потім до уваги. А тому, якщо всі християнські конфесії згідно своїх канонів визначають автономною організацією всю церкву а не парафію, якщо всі конфесії самостійно визначають правила утворення парафій і долю майна - то це і мало би бути одним з основних правил відносин держави і церков. А Конституція це тільки потім констатує як відділення.

Сьогодні цей процес «побудови відносин» продовжують т.з ефективні менеджери, які відчувши своєрідний запит, успішно експлуатують його ресурс. Текст релігійного закону і та діяльність найбільш вповні стали в утворенні організації ПЦУ. В унісон з православною симфонією, з менеджерами від віруючих, в Україні творять близнюка «русского мира». Ось один з них стверджує що УПЦ МП стала ворогом  суспільства. Лукавить, свідомо або по нерозумінню. Позиція організації стала ворожою окремим проявам держави а держава це не є суспільство. Держава це механізм збирання податків, підтримання порядку в суспільстві. Такий же як пральна машина в побуті і стверджувати що пральній машині необхідна церква просто смішно. В суспільстві необхідні якісь відносини держава з церквами, але наша придуркувата машина в своєму існуванні намагається використати церкву в своїх інтересах, інтересах далеких від суспільних. Тому завжди слушне попередження – церква з державою немає ніяких спільних інтересів і їх діяльність не перетинається і не доторкується в жодній точці. І в наших умовах відносини церкви з державою повинні починатись з тези – держава ворог церкви. Можна цитувати одного священника УГКЦ – держава не повинна робити нічого поганого для церкви і нічого доброго. Те, що «УПЦ (МП) всячески демонизируют Минкульт», ну що ж - під час війни завжди виникає потреба в специфічних «законах», текстах. Потреба в людях типу Медінський, Юраш, Єленський і існуючі з обох сторін фронту контори «міністерство культури» перетворилися в розсадники мракобісся.

 

Священик Сєверодонецької єпархії УПЦ (МП) звершив чин в...

Onufriy

Onufriy написал:

Та це прямо чудо!...
Схоже, що "капітан сьогодні був тверезий"

Харків'яни вимагають у парафії УПЦ (МП) відновити колі...

Onufriy

Onufriy написал:

порушення Закону України «Про охорону культурної спадщини» в Харкові давно набули системного характеру

Прокляті воцерковлені дикуни! what
Але ще більше гріха - на місцевих адміністративних беззаконниках і фарисеях

Знайдіть на цьому бланку згадку про УПЦ

dima222

dima222 написал:

Митрополита Лазаря давно треба було оголосити персоною нон грата в Україні - а тим часом його рідним брат Дмитро у Дунаєві біля Почаєва в селі, яке приєдналося до ПЦУ, намагається будувати нову церкву. І точно за гроші Лазаря, бо всі племінники Лазаря - сини та родичі Дмитра, служать священиками у Криму. 

Чем Зеленский страшен для православия

Onufriy

Onufriy написал:

Добрячий текст +5!
 
51-е правило Шестого Вселенского собора запрещает всем христианам посещать комедийные представления... программы с участием Зеленского подпадают под анафему, так как усеяны непристойностями

З огляду на це, православна Церква не повинна б агітувати за Зеро... feel

Але... wink в УПЦ МП тепер усе інакше...

Дійсно, ну як же можна не підтримати чоловічка? Тим більше, коли він - за "електронний концтабір"? winked

Грецький Центр теологічних досліджень пропонує вихід з ...

Onufriy

Onufriy написал:

 
ПЦУ та УПЦ (МП) сформують єдиний православний Синод...

Які дикі пропозиції! belay   
Які страшно відстали ці греки! angry
Вони нічогісінько не знають про "вЬру православную": ні про "російський світ", ні про "вєлічіє", ні про "богоданість" Пу!..
І вже тим більше - про "єресь українства", "єресь гуманізма" і богомерзотність геометрії!!

Ну як же зможуть правовірні овечки святоросійства возсісти поряд з козлищами жидорептилоїдства?!! recourse

Польская Православная Церковь поддерживает украинскую а...

Філософ

Філософ написал:

Польська ПЦ це збір неуків радянського зразка. Вже давно доведено апостольське спадкоємство колишніх УАПЦ і УПЦ КП. Тому всі розмови про "перерукополеження" є безпідставними. Тимбільше з ієрархами ПЦУ спіслужив Вселенський патріарх!

Циркулярний лист Тюченської єпархії. Про духовні критер...

Onufriy

Onufriy написал:

1. Вибір 2019 дійсно пісний... recourse 
2. Пророцтво Лепехи збулося:
"аполітичні" москвовіри агітують за ЗЕро-кандидата
Всеволод Чаплін: "надо достигать договоренностей с лидером гонки (Зеленским), требуя письменных гарантий прекращения гонений на каноническую Церковь, возвращения политэмигрантов и критиков «европейского выбора» в политику... назначения министром культуры (он курирует религию) Юрия Бойко, Виктора Медведчука, Вадима Новинского или Василия Анисимова..."
"Порошенко – абсолютное зло"
love
https://credo.press/223778/

Всеукраїнська Рада Церков закликає робити вибір президе...

Onufriy

Onufriy написал:

мусимо усвідомити: якою повинна бути наша держава?

Яке питання, така і відповідь. feel Для терезої відповіді доречніше усвідомити, чого ми хочемо від майбутнього президента?
1. Особистого багатства?
2. Подолання людської продажності "в окремо взятій країні"?
3. Припинення глобального міжнародного конфлікту?
Твереза відповідь можлива лише у тому випадку, якщо ми чекаємо чогось іншого. Бо ніякий президент не зробить вас багатим, не "подолає корупції" і не "припинить війни"

Це якщо він не "чарівник з голубого вертольота" recourse


Як відбувається перехід з УПЦ МП в ПЦУ

dutchak1

dutchak1 написал:

Пасхавер десь писав, що «Когда-то один из руководителей Европейского союза неофициально сказал: «Если бы русские не были белыми, у нас бы к ним претензий не было. А так ведь белые, вроде бы свои, но не как мы». То же самое можно сказать и про нас». І там, далі, Пасхавер писав що у нас цінності інші. Добавимо – не тільки інші але і з тими цінностями, які ми переносимо від цивілізації і від Європи до нас, проходять дивні метаморфози.

Ми дикунський, варварський народ і це особливо видно в нашому дикунському, варварському релігійному законодавстві.  Причому це якесь небачене і неописане варварство. Ми користуємось речами і благами цивілізації і одночасно реконструюємо суспільні відносини, схожі на описи з шкільних історичних підручників про давні часи. Наші відносини це якась амальгама з давнього, застиглого в часі ординства, на яке додатково наклалась катастрофа 1917 року.  Для прикладу -  всі ці ламентації про захист автономії громади, про захист права свободи вибору підпорядкування, про свободу переходу громади – це все для придурків і убогих. Так, автономія релігійної громади є одним з основних положень міжнародного права, міжнародних угод, які підписала Україна. Але в них це означає що громада самостійно визначає себе автономною, самостійно проводить свої межі в яких живе і порядкую по своїх власних установах і правилах. Визнання державою цієї автономії є похідне від волі самої громади. У нас же, незважаючи на те, що всі християнські церкви в Україні визнають автономною всю церкву, держава приймає закон яким фактично нищить церкву, робить самостійними і незалежними парафії. Далі держава проголошує ту свободу «підпорядкування» і береться її захищати. Тут можна  звернути увагу, що послідні зміни в ст.8 релігійного закону, якими намагаються регулювати і захищати те «підпорядкування», в рівній мірі відносяться до зареєстрованих громад і до громад, які навіть не повідомляють державні органи про своє утворення. Який зміст має тоді та детальна регламентація прописана в ст.8 для тих громад? Що законодавець збирається «захищати» в цьому випадку? Здоровий глузд тут підказує, що парафія при діючому законі може міняти підпорядкування хоч кожної години і 24 рази на добу. Це право декларативне і його неможливо ні порушити ні захистити. Проблеми виникають тільки у парафій-юросіб і це є проблеми не «захисту» якоїсь свободи громади а проблеми майна. І тут вже видна друга придуркуватість і щоб її побачити, треба читати Цивільний кодекс, читати на рівні першого курсу юрфаку. Все, що відбувається з юрособою, абсолютно все описано цивільним правом і хто може пояснити, використовуючи цивільне право – що таке зміна підпорядкування юрособою? Що таке канонічне підпорядкування з точки зору ЦК? Що відбувається з юрособою при такій зміні підпорядкування чи з тою особою, якій стають підпорядковані? Абсолютно нічого і це є повна дурня, яку придуркуватий український законодавець і на пару з ним такий же придуркуватий український релігієзнавець взялись захищати світським правом. Термін «зміна підпорядкування» в цивільному праві має інший зміст чим той, який вкладають у нього віруючі і в реальності це означає зміну віри частиною віруючих чи ще якісь канонічні нюанси в цій вірі.  Але саме цивільне право не в змозі описати і навіть не існує таких правових термінів які б описали це «підпорядкування» чи цю зміну віри чи якісь зміни у вірі. Цивільному праву байдуже до цих змін і громада може міняти «підпорядкування» у всьому діапазоні світових релігій і культів, залишаючись згідно положень нашого релігійного закону одною і тією ж юридичною особою(!). Звучить це безглуздо як і безглузді наші намагання цивільним правом «захищати» чи «регулювати» такі переходи юридичної особи. Зміст це би мало тільки в тому випадку, як би ми  доказували всім і переконували всіх в тому, що юридична особа може вірити в Бога.

Ну і повна дурня вже по майну. Для розуміння примітивно можна виділити три рівня розвитку права власності. Перший, дикунський або нульовий. Якщо дикуну сказати що ця річ є власністю Джона чи Івана, він порахує тебе за божевільного. Річ може бути тверда, м’яка, кольорова, кругла, квадратна але як вона може мати признаки Джона, як це знайти, де в ній той Джон. Другий рівень, варварський, це коли власністю є те, до чого можеш дотягнутись і що можеш захистити. Третій рівень це вже цивілізовані, складні і абстрактні правові терміни, за якими навіть річ Джона, яку він передав тимчасово комусь чи загубив – все одно залишається його. І от на другому рівні вже видно шляхи до цивілізованої власності, її початки. Початок йде від того, що власністю стає те, що ти сам визнаєш своїм. Наприклад – йдеш по вулиці в штанях і ці штані є твої не тому, що вони нумеровані і по номеру держава указом визначила їх твоїми а тому що ти їх сам визнав своїми. Після цього самостійного визнання держава починає ці штані захищати як твої. Так і тут. В 1991 році, коли держава почала ліпити відносини з церквами, вона в діалозі з ними повинна була бачити, що вони визнають своєю власністю і як нею розпоряджаються. А вони, всі християнські церкви України, визнають власниками церковного майна не громади а всю церкву. Незважаючи на те, держава, в порушення конституційного відділення, влізла в церкви і сама «призначила» власниками парафії, зробила з церкви збіговисько незалежних юридичних осіб з гібридними статутами, зі статутами в яких поєднала бульдога з носорогом – світське і канонічне право. І от вже і ПЦУ, підтанцьовуючи Порошенку, приводить свій статут у відповідність до дикунського закону, записує церкву як зібрання незалежних юросіб, утворених по ЦК України. А на початках, в першому варіанті Статуту, писалось про церкву як особу, яка сама будує відносини з державою. І тут буде цікаво поспостерігати, як ПЦУ буде далі творити свої документи, особливо парафіяльні. Як визначить власність.

Тобто, ми не то що залишаємось на дикунському рівні, ми навіть заблокували його можливий розвиток. Можна подивитись на конфлікт у Львові, де громада УГКЦ намагається залишити за собою костел. Скільки там в обговоренні позбігалось буйних, дикунів, клянуть поляків, Мокшицького, розкопують старі могили! Врешті УГКЦ, яка претендує на цивілізованість, ліквідовує буйну парафію. Наслідок – новий припадок в мереживному обговоренні. Ще приклад. Можна почитати фантастичний матеріал на «Релігія в Україні», як в позаминулому столітті у Львові цивілізовано вирішували долю покинутого румунського храму. Фантастичний матеріал в порівнянні з нашим дикунством. Ми не то що стоїмо на місці, ми навіть вдаємо якось рухатись реверсом в минулі часи і при цьому приймаємо законодавство, яке захищає мародерство. Закон №4128 – це Закон Мародерів. У всі часи мародерство було ознакою військових конфліктів, при яких військові загони або банди найманців грабували беззахисне населення на територіях, статус яких тимчасово був не встановлений. Так і у нас. Використовуючи реальну війну, політики і законодавці «організували» законоподібний грабунок одних громад громадян другими громадами громадян, розділених релігійними переконаннями. І це особливо вражає, оскільки мародерами стають християни і їх спільноти. Адже ж саме в християнському середовищі в давні часи виникло розділення церковного і світського права, при якому християнське середовище залишилось ізольованим місцем де панували моральні основи керування церковним майном. Збереження цього середовища здійснено радикальним відділенням від світського права і оскільки  суть керування церковним майном не у застосуванні правових конструкцій, а в здійсненні місії церкви, то і успіх цієї місії став критерієм правильності прийняття рішень і здійснення тих чи інших дій з церковним майном. У нас же безглузді спільноти заполітизованих громадян, які вважають християнство просто громадським рухом з формальним моральним законодавством, притягнули в християнське середовище світське право, причому у гіршому його варіанті. Адже навіть світські юридичні особи, при виникненні конфліктів і суперечок між засновниками громади про використання майна, дають право тим громадянам, які кінцево не погодились з рішеннями громади, вийти з громади разом з тим майном, яке вони вклали. Тобто, якщо в християнській громаді не існує християнських відносин з іншими членами громади, які могли б керувати ними при залагодженні майнових питань, якщо громада «голосуванням» позбавляє участі у вирішенні майнових питань меншу кількість громади то, за відсутності християнських відносин, необхідно би мінімально зберегти хоч якусь справедливість до своїх земляків і сусідів і виключити мародерство. Якщо християнська справедливість і моральні відносини тут відсутні то тоді необхідно зберегти цивілізовану, світську справедливість.  Тобто тоді, в продовження світського правила про фіксоване членство в громаді, це членство необхідно доповнити таким же світським обліком внесків і пожертв кожного фіксованого члена громади. І при виключенні любого члена громади, громада повертає йому ті внески або компенсує їх.

 

Який порядок проведення перевірок релігійних організаці...

dutchak1

dutchak1 написал:

Добре було б якби юрист пояснив собі, і нам всім в тому числі, як він з'єднав релігійну організацію з господарською діяльністю у її законодавчому визначенні?  Наведем визначення -

Господа́рська дія́льність — будь-яка діяльність, в тому числі підприємницька, пов'язана з виробництвом та обміном та переробкою матеріальних і нематеріальних благ, що виступають у формі товару.

Під господарською діяльністю в Господарському кодексі України розуміється діяльність суб'єктів господарювання у сфері суспільного виробництва, спрямована на виготовлення та реалізацію продукції, виконання робіт чи надання послуг вартісного характеру, що мають цінову визначеність. (ст. 3 ГК України)

Страдания за Москву, это не страдания за Христа ‒...

Onufriy

Onufriy написал:

"головний місіонер РПЦ" з азартом доводить, що 1+1=2 love
Очевидна актуальність кураєвського просвітництва для святоросичів РПЦ є найкращим доведенням смерті "російського православ'я"

Те що сьогодні животіє на москві - не православ'я, а зла і погибельна єресь 
в духе своей готтентотской этики

Не «нас ради, человек», а «ее ради, епархиальной собственности, сшедшаго с небес»


Вікарій Київської митрополії УПЦ (МП) — власник двох ав...

В. Ясеневий

В. Ясеневий написал:

ну и правильно.Чего терятся. Жизнь дается только один раз.Поэтому нужно брать от неевсе что можна...Многая Вам лета, дорогой владыка. Притом, наиканоничнейший...

Старый дуб рухнул. И тут, началось…

В. Ясеневий

В. Ясеневий написал:

Воистину христианство уже давно умерло!   Вместо тяжелой борьбы с пристрастиями и грехами в себе для перерождения и преображения человека( ества) , мы (не все ли?),  говорим  и призываем только(!)  к внешнему исполнению обрядов..Где же эти совершенные ПОСЛЕДОВАТЕЛИ ХРИСТА??? О, как хотелось бы хотя бы посмотреть на них...А они должны были бы сами  спастись и СПАСТИ ВЕСЬ МИР!!! Кто же и куда нас и весь мир ведет???