Вхід

У вас немає акаунту на Religion.in.ua? Зареєструйтесь

Огляд ЗМІ

14 01 2019   Ілля Бей Огляд ЗМІ, Українські

Томос для Української Церкви: що ховається в деталях

Томос, який проголосив автокефалію Православної Церкви України, сьогодні підписав Вселенський Патріарх Варфоломій. Завтра, 6 січня, його вручать Предстоятелю ПЦУ Митрополиту Епіфанію. А вже 7 січня його представлять українській громадськості.

14 01 2019   Олександр Голубов Огляд ЗМІ, Українські

Після томосу: якою буде українська церква в окупованому Криму

Архієпископ Сімферопольський і Кримський УПЦ Київського патріархату Климент зазначає, що на тлі тріумфу з приводу автокефалії не варто забувати про проблеми української церкви в окупованому Росією Криму.

14 01 2019   Екатерина Щеткина Огляд ЗМІ, Українські

Держать в Томосе. Как греки будут учить ПЦУ жить по уставу

Пространность текста Томоса - способ предупредить коренные изменения в Уставе ПЦУ

11 01 2019 Огляд ЗМІ, Українські

Знайшовся Томос РПЦ!

Ось всі кажуть, що у російської православної церкви немає Томосу. Що немає ніяких документів, юридично затверджених та оформлених рішень. Що це все розкольники і сектанти. Вирішив перевірити. Та ні. Мають. Виданий самим товаришем Сталіним. Документ, печатка, підписи. Все на місці.

11 01 2019   Святослав Хоменко, Виталий Червоненко Огляд ЗМІ, Українські

Экзарх Константинополя на Украине: нельзя делать церковь заложницей чьих-то амбиций

В своем первом большом интервью после истечения мандата экзарха Вселенского патриарха на Украине, данном корреспондентам Би-би-си во Вселенской патриархии на следующий день после вручения Украинской церкви томоса об автокефалии, архиепископ Даниил рассказал о перипетиях подготовки этого шага, сложных переговорах, которые экзархи вели на Украине, отношениях Константинополя с Москвой в новых исторических реалиях и о будущем только что родившегося ребенка, как он называет Православную церковь Украины.

11 01 2019   Олександр Волинський Огляд ЗМІ, Українські

Яке воно, життя після Томосу

Тепер ключові питання - це перспективи визнання помісної церкви України іншими церквами і як гарантувати, може, й не швидке, але мирне об’єднання українського православ’я Інтерес до здобуття незалежності Українською канонічною церквою зберігається надзвичайний - як серед православних, так і серед вірних інших релігій

11 01 2019   Максим Немиря Огляд ЗМІ, Українські

УПЦ (МП) у Криму благословляє окупантів на захист Росії і освячує їхню зброю

Тепер розглянемо, як протягом останнього місяця минулого року кримські єпархії УПЦ (МП) щосили доводили, що є «єдиною святою істинною канонічною церквою українського народу з духовним центром у Києві». Всі дані взято безпосередньо з інтернет-ресурсів цих єпархій, що наразі містять у собі чудову розширену доказову базу.

11 01 2019   Юрій Банахевич Огляд ЗМІ, Українські

Надання Україні Томосу: що не договорює глава Польської православної церкви Сава?

Запевнення архієпископа Сави, що польська церква не проти автокефалії українського православ’я, - добра звістка на майбутнє

11 01 2019   Ярослав Коцюба Огляд ЗМІ, Українські

Блаженніший Святослав: Єднання католиків і православних не є утопією

Водночас в ексклюзивному інтерв’ю для «Главкома» глава УГКЦ Святослав застеріг новостворену автокефальну Православну церкву України від ризиків перетворитися на інструмент політичних баталій і спокус ототожнитися з  державним апаратом. Адже політичне втручання, як свідчить історичний досвід, найчастіше призводить лише до розділень і конфліктів у релігійному середовищі.

10 01 2019   Сакен Аймурзаєв, Яна Сєдова Огляд ЗМІ, Українські

«Усюди в місті наші»: як Україні в Стамбулі вручали томос про автокефалію

Вселенський патріарх Варфоломій 6 січня під час урочистого богослужіння в церкві Святого Георгія в Стамбулі вручив предстоятелю Православної церкви України Епіфанію томос, який проголошує автокефалію. Таким чином, процедура отримання церковної незалежності, яку не один десяток років активно просували церковні ієрархи й українська влада, офіційно завершилася.

10 01 2019   Ростислав Хотин Огляд ЗМІ, Українські

Нова церква України. Як піде процес її визнання іншими помісними церквами

Після отримання томосу і народження автокефальної помісної Православної церкви України (ПЦУ) почнеться процес визнання її з боку інших сестер-церков. Але як довго і чи цілком безпроблемно йтиме цей процес? Чи дослухаються всі предстоятелі помісних церков до закликів Вселенського патріарха Варфоломія і президента Петра Порошенка визнати нову церкву України? В тих, хто стежить за ситуацією в православному світі, є очікування, що більшість помісних церков визнають нову церкву.

10 01 2019   Протоієрей Богдан Огульчанський Огляд ЗМІ, Українські

2018: Наслідки року у релігійно-політичному вимірі

Якщо мене запитають, що найважливіше відбувалося в Україні і навколо неї у 2018 році, то відповідь не буде оригінальною: продовження напруженої боротьби за майбутнє країни на багатомірній шаховій дошці, в якій фігури кількох ґатунків: ідеологічного, дипломатичного, економічного, звійсно військового і , особливо зараз виразно - релігійного виміру.

10 01 2019   Александр Солдатов Огляд ЗМІ, Закордонні

Рождество Томоса

Ждать ли первой религиозной войны на постсоветском пространстве?

10 01 2019   Тетяна Євсєєва, кандидат історичних наук Огляд ЗМІ, Українські

Арешти в Лаврі і урядова безпорадність. Як Директорія за автокефалію боролась

1 січня 1919 року Директорія УНР урядовим законом проголосила автокефалію православної церкви в Українській Народній Республіці. Підготовлений поспіхом закон не передбачав відокремлення церкви від держави і на практиці через захоплення Києва більшовиками не був втілений.

9 01 2019 Огляд ЗМІ, Українські

Scaffolds. Навколо «Риштовань»

За чотири місяці до презентації «Риштовань церкви» арх. Кирила (Говоруна), у серпні 2018 р., директор видавництва «Дух і Літера» Костянтин Сігов зустрівся з автором книги у Софії Київській. Розмову було присвячено останній книзі отця Кирила. Про етимологію назви «риштовання», про те, чи можлива критика церкви, про історичні ремінісценції до сучасних церковних проблем читайте у першій  частині великого ексклюзивного інтерв’ю.

9 01 2019   Дмитрий Хмельницкий Огляд ЗМІ, Українські

"Церковний" бізнес екс-регіонала: як кияни викрили будівельну аферу

Що ж відбувається на Генерала Жмаченка, 20 і до чого в цій історії одіозний екс-регіонал Володимир Зубик – читайте далі.

9 01 2019   Сергей Чапнин Огляд ЗМІ, Закордонні

Украинская автокефалия: не та, которую ждали?

Казалось бы, программа выполнена и можно просто радоваться. Однако провозглашенная автокефалия носит пока еще неполный, технический характер.

9 01 2019   Владлен Мараєв, кандидат історичних наук Огляд ЗМІ, Українські

Українофобська вакханалія. Як граф Келлер хотів диктатором стати

Вночі 21 грудня 1918-го у Києві, поруч із пам'ятником Богданові Хмельницькому, за остаточно не з'ясованих обставин був застрелений генерал від кавалерії граф Федір Келлер

8 01 2019   Катерина Луцька Огляд ЗМІ, Українські

Митрополит Епіфаній: Розуміємо, що в Україні й надалі існуватиме Російська Православна Церква

Про те, що принесе Україні томос про автокефалію, а також про виклики та шанси для новоствореної Православної Церкви України DW поговорила із митрополитом Київським і всієї України Епіфанієм.

8 01 2019   Андрей Кураев, протодиакон Огляд ЗМІ, Закордонні

О сроках давности

Значат ли слова патриарха Кирилла, что все грамоты патриарха Иоакима (современника патриарха Дионисия) еще остаются в силе?

8 01 2019   Игорь Заиковатый Огляд ЗМІ, Українські

Симеон рассказал, что в отношении проукраинских архиереев в Москве поставили конкретную задачу

В церковной среде Винничины произошло разделение. По разным причинам далеко не все из тех, кто регулярно посещал храмы Московского патриархата, поддерживают решение митрополита Винницкого и Барского Симеона о «переходе» в каноническую поместную церковь. Владыка принял решение. Более того, он откровенно говорит о том, что именно из Москвы все эти годы навязывалась идея вражды, невосприятия, тогда как прихожан нужно учить любви даже к недругам, и Учению Христову. Об этом и многом другом Симеон рассказал в интервью “РЕАЛу”.

8 01 2019 Огляд ЗМІ, Українські

«Світло»: Нова Церква і які виклики чекають на неї

Про нову Церкву з тисячолітньою історією і традиціями та виклики, що чекатимуть її у 2019-му році — міркували у студії програми «Світло», що на UA:Перший. Тема випуску: «2018: рік під егідою Церкви».

8 01 2019   Кирило Говорун, архімандрит Огляд ЗМІ, Українські

Про переломний момент для України

У процесі визнання церковної незалежності

8 01 2019   Архімандрит Кирило Говорун Огляд ЗМІ, Українські

Маркери змін. Коментарі до Статуту Православної Церкви України

Найважливіше, що було зроблено на об‘єднавчому соборі 15 грудня 2018 року – це ухвалення статуту нової церкви. Саме з нього почалася нова церква і саме він визначатиме, чи стане вона справді новою, чи залишиться старою із зміненою вивіскою. Далі пропоную не стільки детальний огляд усього документа, скільки аналіз деяких його моментів, які є маркерами потенційних якісних змін. Саме за станом цих маркерів можна буде визначити, чи змінилася українська церква на краще, чи вона залишається однією ногою у радянсько-імперському минулому.

НОВИНИ

Всі матеріали

останні коментарі

Який порядок проведення перевірок релігійних організаці...

dutchak1

dutchak1 написал:

Добре було б якби юрист пояснив собі, і нам всім в тому числі, як він з'єднав релігійну організацію з господарською діяльністю у її законодавчому визначенні?  Наведем визначення -

Господа́рська дія́льність — будь-яка діяльність, в тому числі підприємницька, пов'язана з виробництвом та обміном та переробкою матеріальних і нематеріальних благ, що виступають у формі товару.

Під господарською діяльністю в Господарському кодексі України розуміється діяльність суб'єктів господарювання у сфері суспільного виробництва, спрямована на виготовлення та реалізацію продукції, виконання робіт чи надання послуг вартісного характеру, що мають цінову визначеність. (ст. 3 ГК України)

Як відбувається перехід з УПЦ МП в ПЦУ

dutchak1

dutchak1 написал:

Пасхавер десь писав, що «Когда-то один из руководителей Европейского союза неофициально сказал: «Если бы русские не были белыми, у нас бы к ним претензий не было. А так ведь белые, вроде бы свои, но не как мы». То же самое можно сказать и про нас». І там, далі, Пасхавер писав що у нас цінності інші. Добавимо – не тільки інші але і з тими цінностями, які ми переносимо від цивілізації і від Європи до нас, проходять дивні метаморфози.

Ми дикунський, варварський народ і це особливо видно в нашому дикунському, варварському релігійному законодавстві. Для прикладу -  всі ці ламентації про захист автономії громади, про захист права свободи вибору підпорядкування, про свободу переходу громади – це все для придурків і убогих. Так, автономія релігійної громади є одним з основних положень міжнародного права, міжнародних угод, які підписала Україна. Але в них це означає що громада самостійно визначає себе автономною, самостійно проводить свої межі в яких живе і порядкую по своїх власних установах і правилах. Визнання державою цієї автономії є похідне від волі самої громади. У нас же, незважаючи на те, що всі християнські церкви в Україні визнають автономною всю церкву, держава приймає закон яким фактично нищить церкву, робить самостійними і незалежними парафії. Далі держава проголошує ту свободу «підпорядкування» і береться її захищати. Тут можна  звернути увагу, що послідні зміни в ст.8 релігійного закону, якими намагаються регулювати і захищати те «підпорядкування», в рівній мірі відносяться до зареєстрованих громад і до громад, які навіть не повідомляють державні органи про своє утворення. Який зміст має тоді та детальна регламентація прописана в ст.8 для тих громад? Що законодавець збирається «захищати» в цьому випадку? Здоровий глузд тут підказує, що парафія при діючому законі може міняти підпорядкування хоч кожної години і 24 рази на добу. Це право декларативне і його неможливо ні порушити ні захистити. Проблеми виникають тільки у парафій-юросіб і це є проблеми не «захисту» якоїсь свободи громади а проблеми майна. І тут вже видна друга придуркуватість і щоб її побачити, треба читати Цивільний кодекс, читати на рівні першого курсу юрфаку. Все, що відбувається з юрособою, абсолютно все описано цивільним правом і хто може пояснити, використовуючи цивільне право – що таке зміна підпорядкування юрособою? Що таке канонічне підпорядкування з точки зору ЦК? Що відбувається з юрособою при такій зміні підпорядкування чи з тою особою, якій стають підпорядковані? Абсолютно нічого і це є повна дурня, яку придуркуватий український законодавець і на пару з ним такий же придуркуватий український релігієзнавець взялись захищати світським правом. Термін «зміна підпорядкування» в цивільному праві має інший зміст чим той, який вкладають у нього віруючі і в реальності це означає зміну віри частиною віруючих чи ще якісь канонічні ньюанси в цій вірі.  Але саме цивільне право не в змозі описати і навіть не існує таких правових термінів які б описали це «підпорядкування» чи цю зміну віри чи якісь зміни у вірі. Цивільному праву байдуже до цих змін і громада може міняти «підпорядкування» у всьому діапазоні світових релігій і культів, залишаючись згідно положень нашого релігійного закону одною і тією ж юридичною особою(!). Звучить це безглуздо як і безглузді наші намагання цивільним правом «захищати» чи «регулювати» такі переходи юридичної особи. Зміст це би мало тільки в тому випадку, як би ми  доказували всім і переконували всіх в тому, що юридична особа може вірити в Бога.

Ну і повна дурня вже по майну. Для розуміння примітивно можна виділити три рівня розвитку права власності. Перший, дикунський або нульовий. Якщо дикуну сказати що ця річ є власністю Джона чи Івана, він порахує тебе за божевільного. Річ може бути тверда, м’яка, кольорова, кругла, квадратна але як вона може мати признаки Джона, як це знайти, де в ній той Джон. Другий рівень, варварський, це коли власністю є те, до чого можеш дотягнутись і що можеш захистити. Третій рівень це вже цивілізовані, складні і абстрактні правові терміни, за якими навіть річ Джона, яку він передав тимчасово комусь чи загубив – все одно залишається його. І от на другому рівні вже видно шляхи до цивілізованої власності, її початки. Початок йде від того, що власністю стає те, що ти сам визнаєш своїм. Наприклад – йдеш по вулиці в штанях і ці штані є твої не тому, що вони нумеровані і по номеру держава указом визначила їх твоїми а тому що ти їх сам визнав своїми. Після цього самостійного визнання держава починає ці штані захищати як твої. Так і тут. В 1991 році, коли держава почала ліпити відносини з церквами, вона в діалозі з ними повинна була бачити, що вони визнають своєю власністю і як нею розпоряджаються. А вони, всі християнські церкви України, визнають власниками церковного майна не громади а всю церкву. Незважаючи на те, держава, в порушення конституційного відділення, влізла в церкви і сама «призначила» власниками парафії, зробила з церкви збіговисько незалежних юридичних осіб з гібридними статутами, зі статутами в яких поєднала бульдога з носорогом – світське і канонічне право. І от вже і ПЦУ, підтанцьовуючи Порошенку, приводить свій статут у відповідність до дикунського закону, записує церкву як зібрання незалежних юросіб, утворених по ЦК України. А на початках, в першому варіанті Статуту, писалось про церкву як особу, яка сама будує відносини з державою. І тут буде цікаво поспостерігати, як ПЦУ буде далі творити свої документи, особливо парафіяльні. Як визначить власність.

Тобто, ми не то що залишаємось на дикунському рівні, ми навіть заблокували його можливий розвиток. Можна подивитись на конфлікт у Львові, де громада УГКЦ намагається залишити за собою костел. Скільки там в обговоренні позбігалось буйних, дикунів, клянуть поляків, Мокшицького, розкопують старі могили! Врешті УГКЦ, яка претендує на цивілізованість, ліквідовує буйну парафію. Наслідок – новий припадок в мереживному обговоренні. Ще приклад. Можна почитати фантастичний матеріал на «Релігія в Україні», як в позаминулому столітті у Львові цивілізовано вирішували долю покинутого румунського храму. Фантастичний матеріал в порівнянні з нашим дикунством. Ми не то що стоїмо на місці, ми навіть вдаємо якось рухатись реверсом в минулі часи і при цьому приймаємо законодавство, яке захищає мародерство. Закон №4128 – це Закон Мародерів. У всі часи мародерство було ознакою військових конфліктів, при яких військові загони або банди найманців грабували беззахисне населення на територіях, статус яких тимчасово був не встановлений. Так і у нас. Використовуючи реальну війну, політики і законодавці «організували» законоподібний грабунок одних громад громадян другими громадами громадян, розділених релігійними переконаннями.

Страдания за Москву, это не страдания за Христа ‒...

Onufriy

Onufriy написал:

"головний мЬсЬонер РПЦ" з азартом доводить, що 1+1=2 love
Очевидна актуальність кураєвського просвітництва для святоросичів РПЦ є найкращим доведенням смерті "російського православ'я"

Те що сьогодні животіє на москві - не православ'я, а зла і погибельна єресь 
в духе своей готтентотской этики

Не «нас ради, человек», а «ее ради, епархиальной собственности, сшедшаго с небес»


Вікарій Київської митрополії УПЦ (МП) — власник двох ав...

В. Ясеневий

В. Ясеневий написал:

ну и правильно.Чего терятся. Жизнь дается только один раз.Поэтому нужно брать от неевсе что можна...Многая Вам лета, дорогой владыка. Притом, наиканоничнейший...

Старый дуб рухнул. И тут, началось…

В. Ясеневий

В. Ясеневий написал:

Воистину христианство уже давно умерло!   Вместо тяжелой борьбы с пристрастиями и грехами в себе для перерождения и преображения человека( ества) , мы (не все ли?),  говорим  и призываем только(!)  к внешнему исполнению обрядов..Где же эти совершенные ПОСЛЕДОВАТЕЛИ ХРИСТА??? О, как хотелось бы хотя бы посмотреть на них...А они должны были бы сами  спастись и СПАСТИ ВЕСЬ МИР!!! Кто же и куда нас и весь мир ведет???

Депутат Денис Бородюк: «Ни один олигарх столько не укра...

Onufriy

Onufriy написал:

люди, которые не боятся Бога, не доверяют и другим людям

Ни один олигарх столько не украдет, сколько крадут все украинцы понемножку

мы живём просто-напросто не по средствам

Толковий єретик адвентист. Добряче сказав +5!

10 відповідей про автокефалію Православної Церкви Украї...

Onufriy

Onufriy написал:

Слабкість статті у тому, що вона викриває воканонічнених брехунів, але не викриває єресі

Базікати отаку похабщину може лише проклятий святоросійський єретик: 
не варто приєднуватись до ПЦУ, бо це буде зрада нашій православній вірі

таїнства в ПЦУ є недійсними

ПЦУ — це легалізований розкол

10 відповідей про автокефалію Православної Церкви Украї...

Onufriy

Onufriy написал:

Цитата: dima222
авторами говориться про умовність або неправдивість факту вбивства

Ви не праві - розпусники говорять лише про те, що загиблі не були безвинно убитими...  what (...):
помолилися за упокій душ «невинно убієнних на Майдані»

10 відповідей про автокефалію Православної Церкви Украї...

dima222

dima222 написал:

Та про що там говорити. Ось сайт Володимир-Волинської єпархії дає новину про участь представників єпархії у вшануванні убієнних на Майдані. Останні слова у лапках - тобто авторами говориться про умовність або неправдивість факту вбивства. Для мене цього достатньо щоб переконатися, що МП - це ворожа Україні структура. 
http://xn--80a3aeu4czas.xn--j1amh/m-volodymyr-volynskyi-predstavnyky-ieparkhii-d
oluchylysia-do-vshanunnia-ubiiennykh-na-maidani/

Митрополит-монархист УПЦ (МП) заговорил о любви к "сув...

Onufriy

Onufriy написал:

Ионафан: ради блага Церкви нашей, отлагая иные попечения, направить свои стопы на избирательные участки

Херувимська пісня: всякое ныне житейское отложим попечение. Яко да Царя всех подымем

wink lol Таки довів до сліз, ревнитель "віри древлеросійської"! 

Очевидно, владыка стремится изменить свою репутацию

Та ні, він просто так агітує за Зельонского. Агітує, як може, - у клоунській манері (вочевидь, саме так і треба)

300 приходов. Как православные общины в Украине переход...

Олександр

Олександр написал:

Саття про те що за МП всі права. Кидається в очі правовий нігілізм автора. Автор не читав законів і розповсюджує свої фантазії. Про масовий перехід можна буде говорити восени коли закінчиться термін на перехід відповідно до:

«Закон України Про внесення змін до Закону України «Про свободу совісті та релігійні організації» щодо назви релігійних організацій (об'єднань), які входять до структури (є частиною) релігійної організації (об'єднання), керівний центр (управління) якої знаходиться за межами України в державі, яка законом визнана такою, що здійснила військову агресію проти України та/або тимчасово окупувала частину території України».

Перехід для дуже «умних» буде через суд відповідно:

Статті 16: «Припинення діяльності релігійної організації» Закону України «Про свободу совісті та релігійні організації».

Суд припинить діяльність громади на підставі Закону «Про свободу совісті та релігійні організації» щодо назви релігійних організацій (об'єднань), які входять до структури (є частиною) релігійної організації (об'єднання), керівний центр (управління) якої знаходиться за межами України в державі, яка законом визнана такою, що здійснила військову агресію проти України та/або тимчасово окупувала частину території України».

Наступною дією суду буде застосовування статті 20 Закону України «Про свободу совісті та релігійні організації»

Стаття 20. Розпорядження майном релігійних організацій, що припинили свою діяльність

У разі припинення діяльності релігійної організації майнові питання вирішуються відповідно до її статуту (положення) і чинного законодавства.

Після припинення діяльності релігійних організацій майно, надане їм у користування державними, громадськими організаціями або громадянами, повертається його колишньому власнику.

На майно культового призначення, що належить релігійним організаціям, не може бути звернено стягнення за претензіями кредиторів.

При відсутності правонаступників майно релігійної організації, що припинила свою діяльність, переходить у власність держави.

У разі припинення діяльності релігійної організації у зв'язку з порушенням цього Закону та інших законодавчих актів України майно, що перебуває в її власності, за винятком культового, може безоплатно переходити у власність держави. Культове майно передається іншим релігійним організаціям.

А після рішення суду в територіальній громаді завжди знайдуться судові виконавці і добровольці що будуть горіти бажанням навести законний порядок з «релігійною сектою» що поза законом.


Свій вклад внесе також автоматичне  позбавлення реєстрації всіх громад МП восени в Мінкульті. Ця дія позбавить їх статусу «безприбуткових». А це означає що прийдеться платити за все податки, навіть на свічки. Канонічні зразу призадумаються і багато хто зрозуміє що ПЦУ є більш канонічною, адже для отримання Томосу Київ не тримав у неволі Патріарха як к це зробила Москва.

Таким чином за два три роки МП значно скоротиться.

Мінкультури: суд може припинити діяльність релігійної о...

Onufriy

Onufriy написал:

Міністерство культури востаннє попереджує... angry
...путінослужіння шкідливе для вашого, москвовіри, фінансового здоров'я

Про депортацію єп. Гедеона (Харона)

Onufriy

Onufriy написал:

Яка чудова новина!
"Депортація єпископа МП" - це звучить, як музика.. love

На одного сакральника (і шпигуна) стало менше 

Про "призначення" членів річного синоду ПЦУ

Tim

Tim написал:

Основная проблема ПЦУ в том,что это де факто слабо перекрашенная КП с вечноживым Филаретом во главе. И он не собирается переходить на роль свадебного генерала. Хотя делал КП по самым худшим лекалам РПЦ(поскольку других и не знал,да и надобности в этом не было).
Я даже промолчу о том,что самого Говоруна по известным причинам на Собор не пустили. Не пустила именно КП. Хорошим предстоятелем будет Епифаний или плохим -это будет видно потом. Т.е. после того, как Филарету пропоют вечную память,а особо приближённых к императору (в частности великого и могучего брехуна Евстратия) пошлют подальше. Пусть не в ссылку wink  как Златоуста, но по крайней мере из Синода и любых синодальных учреждений. Пусть сидит в своём Чернигове. 
А до тех пор ,увы, эта организация больше похожа на восточный базар. И те люди, которым бы следовало подавать христианские примеры внешним - исключительно торгуются, обманывают,перепродают...

Під Вінницею у Бохониках селяни звинуватили священика, ...

Onufriy

Onufriy написал:

Жрець москвовірів Алєг Мєльнік сподобився побачити у нічному видінні дідуся Пу!!  feel
Думаю, се знак..
Якщо ж.Мєльніку вже по ночам росбог являється (і дає настанови), се означає... що вже давно пора "канонічному" на підвищення, - може навіть у ризницю до Ткачова winked
отець Олег у неділю розказував, що під час сну до нього явився Путін, який сказав прочитати парафіянам певну книгу. І він нам її читав