Вхід

У вас немає акаунту на Religion.in.ua? Зареєструйтесь

Огляд ЗМІ

3 05 2019   о. Юстин Бойко Огляд ЗМІ, Українські

Звідки беруться священики?

Короткий спогад мого священичого покликання.

26 04 2019   Екатерина Щеткина Огляд ЗМІ, Українські

Трое из пентархии. Когда Варфоломею предложат «церковный Минск» по Украине

Патриархи не высказались ни за ПЦУ, ни против, и это каждая из сторон постаралась истолковать в свою пользу. Однако восточные патриархи сделали это прежде всего в свою пользу.

26 04 2019   Олександр Волинський Огляд ЗМІ, Українські

Що таке київський Окружний адміністративний суд і що з ним робити

Останніми днями Окружний адміністративний суд міста Києва (ОАСК) став рекордним джерелом резонансних новин – поки встигнеш написати про одне суперечливе рішення, суд вже прийняв наступне.

26 04 2019   Екатерина Щеткина Огляд ЗМІ, Українські

Чудо перед Пасхой. Что рассказал нам о нас пылающий шпиль Нотр-Дама

Собор Парижской Богоматери – безусловно, икона масскульта. Она осталась ею и в огне – вызывая в публике сильное общее чувство, которое объединило ее в одно целое

26 04 2019   Игорь Осипчук Огляд ЗМІ, Українські

Пока Мазепа вел переговоры с Карлом ХІІ, московиты поголовно вырезали население Батурина

Говорит ведущий научный сотрудник Института истории Украины НАНУ, доктор исторических наук доцент Ольга Ковалевская...

26 04 2019   Ірина Поліщук Огляд ЗМІ, Українські

Що означає рішення суду про призупинення обов’язкового перейменування УПЦ МП

Напередодні Окружний адміністративний суд м. Києва призупинив рішення про обов’язкове перейменування Української православної церкви (Московського патріархату), яка повинна зазначати у своїй назві зв'язок з Росією. Таке рішення суд ухвалив як забезпечувальний захід позову УПЦ до Міністерства культури. Про наслідки такого рішення – у матеріалі 24 каналу.

26 04 2019   Архімандрит Герасим Франгулакіс Огляд ЗМІ, Українські, Закордонні

Православ’я стало іграшкою в руках Російської Церкви

Константинополь починає прямо говорити про неадекватність РПЦ

26 04 2019   Сергей Брюн Огляд ЗМІ, Закордонні

Церковь № 15, отказ Церкви от фактов и рождение третьей силы в православном мире

Автор — российский историк и публицист, член редакционного совета журнала «Исторический вестник». Автор более двух десятков публикаций по истории христианского Востока, а также двухтомной монографии «Ромеи и франки в Антиохии, Сирии и Киликии XI-XIII вв. К истории соприкосновения латинских и византийских христиан на рубежах Востока» (Москва, 2015).

25 04 2019   Беседовал Михаил Тюренков Огляд ЗМІ, Закордонні

От Крымского моста — к главному армейскому храму

Новый епископ РПЦ МП Стефан (Привалов) о своей главной миссии - строительстве центра военного культа РФ

25 04 2019   Ксения Дорошенко Огляд ЗМІ, Українські

Автокефалия «от противного»

Победа Зеленского дает хороший шанс вернуть «проекту автокефалии» Украинской Церкви неформальность и народность

25 04 2019   Дмитро Полюхович Огляд ЗМІ, Українські

Без крыши. Украинские Нотр-Дамы уничтожает "тихий пожар"

Каждый день в Украине тихо умирает несколько памятников истории и архитектуры

25 04 2019   Ирина Гасанова Огляд ЗМІ, Українські

«Ни одно доброе дело нельзя делать в страсти», - митрополит Бориспольский и Броварской Антоний о захватах храмов и о судьбе томоса

Обо всем этом, а также как может измениться ситуация в церковной сфере, если смениться президент страны, Realist говорил с управляющим делами УПЦ митрополитом Бориспольским и Броварским Антонием (Паканичем). Редакция также готова предоставить равную площадку для высказываний представителям ПЦУ.

25 04 2019   Іван Матковський Огляд ЗМІ, Українські

Екзарх Росії та Сибіру. Фрагмент біографії бл. свщмч. Климентія Шептицького з поч. 40-х рр. ХХ ст.

24 січня 1941 року назначені Митрополитом Андреєм Екзархи звернулись листом до Секретаря Східної Конгрегації Єудженіо Тіссерана про рішення розпочати унійну працю на території Радянського Союзу. На цей момент Святіший Престол так і не затвердив рішення про призначення їх екзархами. Раніше, 26 вересня 1940 року, Митрополит Андрей одержав від Високопреподобного та Всечеснішого Алойзія, кардинала Мальйона, державного секретаря листа, датованого днем 30 травня 1940 року у Римі.

24 04 2019   Екатерина Щеткина Огляд ЗМІ, Українські

Секуляризмом веет. Почему Зеленскому не стоит давать клятву на Библии

Что должен надеть или снять верующий, который идет голосовать за Зеленского?

24 04 2019   Діана Куришко Огляд ЗМІ, Українські

Чому в Україні горять старовинні церкви

З 2002 року, за приблизними даними ДСНС, в Україні сталися кількасот пожеж у храмах, повністю вогонь знищив щонайменше 40.

24 04 2019   Ігор Петренко Огляд ЗМІ, Українські

Церковний реванш: Як Моспатріархія планує відвойовувати втрачене в ПЦУ

Після президентських виборів не минуло й кількох днів, а вже маємо спроби реваншу кіл, зацікавлених у нівелюванні досягнень останніх п’яти років і поверненні до колишнього стану речей

24 04 2019 Огляд ЗМІ, Українські

Митрополит Іоасаф: За гаслами про «єднання народу» насправді — зухвала дискредитація Церкви й її вірян

Водночас владика зауважив, що бували й гірші часи, однак людям вдалося зберігти віру і країну.

24 04 2019   Василий Цупер Огляд ЗМІ, Закордонні

Епископ Барышевский Виктор: Не бойтесь ничего, будьте с Богом, и Бог будет всегда с вами

В непростой ситуации, которая складывается сегодня для Украинской Православной Церкви, она вынуждена прибегать не только к правовой защите внутри государства, но и обращать внимание международных организаций на нарушения прав верующих в стране. О том, как это происходит, «Журналу Московской Патриархии» рассказал глава Представительства Украинской Православной Церкви при европейских международных организациях епископ Барышевский Виктор (Коцаба).

23 04 2019   Олексій Гордєєв Огляд ЗМІ, Українські

Казанова, томос та українська релігія на public square

Сказати, що до Євромайдана організована релігія не впливала на українську політику в загальнонаціональному контексті, означало б оголити своє невігластво. Яким були перипетії взаємин цих двох світів – умовних «Граду Божого» та «граду земного» – блискуче описано в книзі «Велике повернення» Віктора Єленського (тепер теж політика -народного депутата від «Народного фронту»).

23 04 2019   Панайотіс Андріанопулос Огляд ЗМІ, Українські, Закордонні

Як насправді відбувалось припинення розколу між РПЦ та РПЦЗ: відповідь на лист Албанського архієпископа

Історія все пам'ятає - на відміну від деяких предстоятелів Церков

23 04 2019   Архієпископ Ігор Ісіченко Огляд ЗМІ, Українські

Духовний досвід УАПЦ та його потенціял у перспективі церковного єднання

15 грудня 2018 р. завершився принизливий період перебування нашої єпархії в «оновленому» статусі. Протягом 2003-2005 рр. митрополит Мефодій Кудряков і його прихильники унеможливили леґальну діяльність Харківсько-Полтавської єпархії, створивши її клона й домовившись із тогочасною владою про отримання дубліката статуту нашої консисторії...

23 04 2019   Александр Андрущенко Огляд ЗМІ, Українські, Закордонні

Кипрская встреча Предстоятелей. Кому все-таки адресовано новое "послание Восточных Патриархов"?

Читая сам документ, обратил внимание на ТРИ момента, которые свидетельствуют о том, что не все так однозначно, как нам пытаются сказать официальные спикеры обеих сторон...

22 04 2019   Віра Курико Огляд ЗМІ, Українські

Вийти на поверхню. Як звільнений з полону священик відкрив єдину українську церкву в Бахмуті і чому вона мусить ховатися в підвалі

Перші християни, веде далі жінка, були вигнанцями та збиралися будь-де. Вона переступає порепаний дерев’яний поріг, відчиняє просілі двері, стає на надбиту підлогу. Тут, у занедбаному підвалі, на стінах якого ще лишилися старі плакати із зображеннями радянських дітей, уже три місяці діє єдина у всьому Бахмуті Православна церква України.

22 04 2019   Дмитрий Горевой Огляд ЗМІ, Українські

Про що йдеться в законопроекті про перейменування церкви?

Щоби не було плутанини та суперечок в законопроекті прописано, яким чином визначається підпорядкування української релігійної організації закордонному центру. Всього зазначено три ознаки такого входження...

22 04 2019   Валерія Радзієвська Огляд ЗМІ, Українські

Томос - це винагорода за утиски, до якої ми йшли століттями - капелан Костянтин Холодов

"Томос на хліб не намастиш. Але до нього докладено дуже багато зусиль, інтелектуальних, дипломатичних, фінансових. Цього не могли зробити князі, гетьмани, керівники сто років тому. Зараз Томос ми маємо. Але його не розуміють люди, яким байдуже все, крім того, що є в холодильнику. Томос на хліб не намастиш. Як і Євросоюз та НАТО", - переконаний капелан АТО Костянтин Холодов.

НОВИНИ

Всі матеріали

останні коментарі

Під Києвом блискавка спалила церкву УПЦ (МП)

Onufriy

Onufriy написал:

Вогонь зійшов з небес і попалив МП winked
Жарти-жартами, але без жартів: "ідеолог господній" БМО вже догледів у цьому промислительну кару МП за "гординю і боговідступництво"?..

Ох, не легка це справа - керувати канонічним Промислом Божим! request
Навіть - для професоналів духовності

Священик Сєверодонецької єпархії УПЦ (МП) звершив чин в...

Onufriy

Onufriy написал:

Та це прямо чудо!...
Схоже, що "капітан сьогодні був тверезий"

Харків'яни вимагають у парафії УПЦ (МП) відновити колі...

Onufriy

Onufriy написал:

порушення Закону України «Про охорону культурної спадщини» в Харкові давно набули системного характеру

Прокляті воцерковлені дикуни! what
Але ще більше гріха - на місцевих адміністративних беззаконниках і фарисеях

Знайдіть на цьому бланку згадку про УПЦ

dima222

dima222 написал:

Митрополита Лазаря давно треба було оголосити персоною нон грата в Україні - а тим часом його рідним брат Дмитро у Дунаєві біля Почаєва в селі, яке приєдналося до ПЦУ, намагається будувати нову церкву. І точно за гроші Лазаря, бо всі племінники Лазаря - сини та родичі Дмитра, служать священиками у Криму. 

Чем Зеленский страшен для православия

Onufriy

Onufriy написал:

Добрячий текст +5!
 
51-е правило Шестого Вселенского собора запрещает всем христианам посещать комедийные представления... программы с участием Зеленского подпадают под анафему, так как усеяны непристойностями

З огляду на це, православна Церква не повинна б агітувати за Зеро... feel

Але... wink в УПЦ МП тепер усе інакше...

Дійсно, ну як же можна не підтримати чоловічка? Тим більше, коли він - за "електронний концтабір"? winked

Грецький Центр теологічних досліджень пропонує вихід з ...

Onufriy

Onufriy написал:

 
ПЦУ та УПЦ (МП) сформують єдиний православний Синод...

Які дикі пропозиції! belay   
Які страшно відстали ці греки! angry
Вони нічогісінько не знають про "вЬру православную": ні про "російський світ", ні про "вєлічіє", ні про "богоданість" Пу!..
І вже тим більше - про "єресь українства", "єресь гуманізма" і богомерзотність геометрії!!

Ну як же зможуть правовірні овечки святоросійства возсісти поряд з козлищами жидорептилоїдства?!! recourse

Польская Православная Церковь поддерживает украинскую а...

Філософ

Філософ написал:

Польська ПЦ це збір неуків радянського зразка. Вже давно доведено апостольське спадкоємство колишніх УАПЦ і УПЦ КП. Тому всі розмови про "перерукополеження" є безпідставними. Тимбільше з ієрархами ПЦУ спіслужив Вселенський патріарх!

Циркулярний лист Тюченської єпархії. Про духовні критер...

Onufriy

Onufriy написал:

1. Вибір 2019 дійсно пісний... recourse 
2. Пророцтво Лепехи збулося:
"аполітичні" москвовіри агітують за ЗЕро-кандидата
Всеволод Чаплін: "надо достигать договоренностей с лидером гонки (Зеленским), требуя письменных гарантий прекращения гонений на каноническую Церковь, возвращения политэмигрантов и критиков «европейского выбора» в политику... назначения министром культуры (он курирует религию) Юрия Бойко, Виктора Медведчука, Вадима Новинского или Василия Анисимова..."
"Порошенко – абсолютное зло"
love
https://credo.press/223778/

Всеукраїнська Рада Церков закликає робити вибір президе...

Onufriy

Onufriy написал:

мусимо усвідомити: якою повинна бути наша держава?

Яке питання, така і відповідь. feel Для терезої відповіді доречніше усвідомити, чого ми хочемо від майбутнього президента?
1. Особистого багатства?
2. Подолання людської продажності "в окремо взятій країні"?
3. Припинення глобального міжнародного конфлікту?
Твереза відповідь можлива лише у тому випадку, якщо ми чекаємо чогось іншого. Бо ніякий президент не зробить вас багатим, не "подолає корупції" і не "припинить війни"

Це якщо він не "чарівник з голубого вертольота" recourse


Як відбувається перехід з УПЦ МП в ПЦУ

dutchak1

dutchak1 написал:

Пасхавер десь писав, що «Когда-то один из руководителей Европейского союза неофициально сказал: «Если бы русские не были белыми, у нас бы к ним претензий не было. А так ведь белые, вроде бы свои, но не как мы». То же самое можно сказать и про нас». І там, далі, Пасхавер писав що у нас цінності інші. Добавимо – не тільки інші але і з тими цінностями, які ми переносимо від цивілізації і від Європи до нас, проходять дивні метаморфози.

Ми дикунський, варварський народ і це особливо видно в нашому дикунському, варварському релігійному законодавстві.  Причому це якесь небачене і неописане варварство. Ми користуємось речами і благами цивілізації і одночасно реконструюємо суспільні відносини, схожі на описи з шкільних історичних підручників про давні часи. Наші відносини це якась амальгама з давнього, застиглого в часі ординства, на яке додатково наклалась катастрофа 1917 року.  Для прикладу -  всі ці ламентації про захист автономії громади, про захист права свободи вибору підпорядкування, про свободу переходу громади – це все для придурків і убогих. Так, автономія релігійної громади є одним з основних положень міжнародного права, міжнародних угод, які підписала Україна. Але в них це означає що громада самостійно визначає себе автономною, самостійно проводить свої межі в яких живе і порядкую по своїх власних установах і правилах. Визнання державою цієї автономії є похідне від волі самої громади. У нас же, незважаючи на те, що всі християнські церкви в Україні визнають автономною всю церкву, держава приймає закон яким фактично нищить церкву, робить самостійними і незалежними парафії. Далі держава проголошує ту свободу «підпорядкування» і береться її захищати. Тут можна  звернути увагу, що послідні зміни в ст.8 релігійного закону, якими намагаються регулювати і захищати те «підпорядкування», в рівній мірі відносяться до зареєстрованих громад і до громад, які навіть не повідомляють державні органи про своє утворення. Який зміст має тоді та детальна регламентація прописана в ст.8 для тих громад? Що законодавець збирається «захищати» в цьому випадку? Здоровий глузд тут підказує, що парафія при діючому законі може міняти підпорядкування хоч кожної години і 24 рази на добу. Це право декларативне і його неможливо ні порушити ні захистити. Проблеми виникають тільки у парафій-юросіб і це є проблеми не «захисту» якоїсь свободи громади а проблеми майна. І тут вже видна друга придуркуватість і щоб її побачити, треба читати Цивільний кодекс, читати на рівні першого курсу юрфаку. Все, що відбувається з юрособою, абсолютно все описано цивільним правом і хто може пояснити, використовуючи цивільне право – що таке зміна підпорядкування юрособою? Що таке канонічне підпорядкування з точки зору ЦК? Що відбувається з юрособою при такій зміні підпорядкування чи з тою особою, якій стають підпорядковані? Абсолютно нічого і це є повна дурня, яку придуркуватий український законодавець і на пару з ним такий же придуркуватий український релігієзнавець взялись захищати світським правом. Термін «зміна підпорядкування» в цивільному праві має інший зміст чим той, який вкладають у нього віруючі і в реальності це означає зміну віри частиною віруючих чи ще якісь канонічні нюанси в цій вірі.  Але саме цивільне право не в змозі описати і навіть не існує таких правових термінів які б описали це «підпорядкування» чи цю зміну віри чи якісь зміни у вірі. Цивільному праву байдуже до цих змін і громада може міняти «підпорядкування» у всьому діапазоні світових релігій і культів, залишаючись згідно положень нашого релігійного закону одною і тією ж юридичною особою(!). Звучить це безглуздо як і безглузді наші намагання цивільним правом «захищати» чи «регулювати» такі переходи юридичної особи. Зміст це би мало тільки в тому випадку, як би ми  доказували всім і переконували всіх в тому, що юридична особа може вірити в Бога.

Ну і повна дурня вже по майну. Для розуміння примітивно можна виділити три рівня розвитку права власності. Перший, дикунський або нульовий. Якщо дикуну сказати що ця річ є власністю Джона чи Івана, він порахує тебе за божевільного. Річ може бути тверда, м’яка, кольорова, кругла, квадратна але як вона може мати признаки Джона, як це знайти, де в ній той Джон. Другий рівень, варварський, це коли власністю є те, до чого можеш дотягнутись і що можеш захистити. Третій рівень це вже цивілізовані, складні і абстрактні правові терміни, за якими навіть річ Джона, яку він передав тимчасово комусь чи загубив – все одно залишається його. І от на другому рівні вже видно шляхи до цивілізованої власності, її початки. Початок йде від того, що власністю стає те, що ти сам визнаєш своїм. Наприклад – йдеш по вулиці в штанях і ці штані є твої не тому, що вони нумеровані і по номеру держава указом визначила їх твоїми а тому що ти їх сам визнав своїми. Після цього самостійного визнання держава починає ці штані захищати як твої. Так і тут. В 1991 році, коли держава почала ліпити відносини з церквами, вона в діалозі з ними повинна була бачити, що вони визнають своєю власністю і як нею розпоряджаються. А вони, всі християнські церкви України, визнають власниками церковного майна не громади а всю церкву. Незважаючи на те, держава, в порушення конституційного відділення, влізла в церкви і сама «призначила» власниками парафії, зробила з церкви збіговисько незалежних юридичних осіб з гібридними статутами, зі статутами в яких поєднала бульдога з носорогом – світське і канонічне право. І от вже і ПЦУ, підтанцьовуючи Порошенку, приводить свій статут у відповідність до дикунського закону, записує церкву як зібрання незалежних юросіб, утворених по ЦК України. А на початках, в першому варіанті Статуту, писалось про церкву як особу, яка сама будує відносини з державою. І тут буде цікаво поспостерігати, як ПЦУ буде далі творити свої документи, особливо парафіяльні. Як визначить власність.

Тобто, ми не то що залишаємось на дикунському рівні, ми навіть заблокували його можливий розвиток. Можна подивитись на конфлікт у Львові, де громада УГКЦ намагається залишити за собою костел. Скільки там в обговоренні позбігалось буйних, дикунів, клянуть поляків, Мокшицького, розкопують старі могили! Врешті УГКЦ, яка претендує на цивілізованість, ліквідовує буйну парафію. Наслідок – новий припадок в мереживному обговоренні. Ще приклад. Можна почитати фантастичний матеріал на «Релігія в Україні», як в позаминулому столітті у Львові цивілізовано вирішували долю покинутого румунського храму. Фантастичний матеріал в порівнянні з нашим дикунством. Ми не то що стоїмо на місці, ми навіть вдаємо якось рухатись реверсом в минулі часи і при цьому приймаємо законодавство, яке захищає мародерство. Закон №4128 – це Закон Мародерів. У всі часи мародерство було ознакою військових конфліктів, при яких військові загони або банди найманців грабували беззахисне населення на територіях, статус яких тимчасово був не встановлений. Так і у нас. Використовуючи реальну війну, політики і законодавці «організували» законоподібний грабунок одних громад громадян другими громадами громадян, розділених релігійними переконаннями. І це особливо вражає, оскільки мародерами стають християни і їх спільноти. Адже ж саме в християнському середовищі в давні часи виникло розділення церковного і світського права, при якому християнське середовище залишилось ізольованим місцем де панували моральні основи керування церковним майном. Збереження цього середовища здійснено радикальним відділенням від світського права і оскільки  суть керування церковним майном не у застосуванні правових конструкцій, а в здійсненні місії церкви, то і успіх цієї місії став критерієм правильності прийняття рішень і здійснення тих чи інших дій з церковним майном. У нас же безглузді спільноти заполітизованих громадян, які вважають християнство просто громадським рухом з формальним моральним законодавством, притягнули в християнське середовище світське право, причому у гіршому його варіанті. Адже навіть світські юридичні особи, при виникненні конфліктів і суперечок між засновниками громади про використання майна, дають право тим громадянам, які кінцево не погодились з рішеннями громади, вийти з громади разом з тим майном, яке вони вклали. Тобто, якщо в християнській громаді не існує християнських відносин з іншими членами громади, які могли б керувати ними при залагодженні майнових питань, якщо громада «голосуванням» позбавляє участі у вирішенні майнових питань меншу кількість громади то, за відсутності християнських відносин, необхідно би мінімально зберегти хоч якусь справедливість до своїх земляків і сусідів і виключити мародерство. Якщо християнська справедливість і моральні відносини тут відсутні то тоді необхідно зберегти цивілізовану, світську справедливість.  Тобто тоді, в продовження світського правила про фіксоване членство в громаді, це членство необхідно доповнити таким же світським обліком внесків і пожертв кожного фіксованого члена громади. І при виключенні любого члена громади, громада повертає йому ті внески або компенсує їх.

 

Який порядок проведення перевірок релігійних організаці...

dutchak1

dutchak1 написал:

Добре було б якби юрист пояснив собі, і нам всім в тому числі, як він з'єднав релігійну організацію з господарською діяльністю у її законодавчому визначенні?  Наведем визначення -

Господа́рська дія́льність — будь-яка діяльність, в тому числі підприємницька, пов'язана з виробництвом та обміном та переробкою матеріальних і нематеріальних благ, що виступають у формі товару.

Під господарською діяльністю в Господарському кодексі України розуміється діяльність суб'єктів господарювання у сфері суспільного виробництва, спрямована на виготовлення та реалізацію продукції, виконання робіт чи надання послуг вартісного характеру, що мають цінову визначеність. (ст. 3 ГК України)

Страдания за Москву, это не страдания за Христа ‒...

Onufriy

Onufriy написал:

"головний місіонер РПЦ" з азартом доводить, що 1+1=2 love
Очевидна актуальність кураєвського просвітництва для святоросичів РПЦ є найкращим доведенням смерті "російського православ'я"

Те що сьогодні животіє на москві - не православ'я, а зла і погибельна єресь 
в духе своей готтентотской этики

Не «нас ради, человек», а «ее ради, епархиальной собственности, сшедшаго с небес»


Вікарій Київської митрополії УПЦ (МП) — власник двох ав...

В. Ясеневий

В. Ясеневий написал:

ну и правильно.Чего терятся. Жизнь дается только один раз.Поэтому нужно брать от неевсе что можна...Многая Вам лета, дорогой владыка. Притом, наиканоничнейший...

Старый дуб рухнул. И тут, началось…

В. Ясеневий

В. Ясеневий написал:

Воистину христианство уже давно умерло!   Вместо тяжелой борьбы с пристрастиями и грехами в себе для перерождения и преображения человека( ества) , мы (не все ли?),  говорим  и призываем только(!)  к внешнему исполнению обрядов..Где же эти совершенные ПОСЛЕДОВАТЕЛИ ХРИСТА??? О, как хотелось бы хотя бы посмотреть на них...А они должны были бы сами  спастись и СПАСТИ ВЕСЬ МИР!!! Кто же и куда нас и весь мир ведет???

Депутат Денис Бородюк: «Ни один олигарх столько не укра...

Onufriy

Onufriy написал:

люди, которые не боятся Бога, не доверяют и другим людям

Ни один олигарх столько не украдет, сколько крадут все украинцы понемножку

мы живём просто-напросто не по средствам

Толковий єретик адвентист. Добряче сказав +5!