Вхід

У вас немає акаунту на Religion.in.ua? Зареєструйтесь

Огляд ЗМІ

24 05 2019   Екатерина Щеткина Огляд ЗМІ, Українські

Удар по славянам. Зачем архиепископ Кипрский поехал говорить о ПЦУ в Сербию

 Мы становимся свидетелями дебюта очередной крупной игры на шахматной доске мирового православия

24 05 2019   Інна Лиховид Огляд ЗМІ, Українські

«Сіре» будівництво в Лаврі

Новеньку сіру будівлю із зубчастим дахом намагаються вписати в ансамбль Києво-Печерської лаври, в її архітектурну та законну площину одночасно. Загалом це суперечить закону та здоровому глузду, але на практиці чомусь усе вдається. Експерти стверджують, що нове приміщення, збудоване практично за рік, з’явилося на території святині незаконно, з порушенням низки містобудівних норм, але вдіяти нічого не можуть. Державні органи пасивні в боротьбі за пам’ятку. Можливо, через сильного суперника — Українську православну церкву (Московського патріархату).

24 05 2019   Ирина Гасанова Огляд ЗМІ, Українські

Если такое безобразие продолжится, мы можем потерять Томос - митрополит Макарий

Экс-глава УАПЦ рассказал о конфликте между ПЦУ и Филаретом

24 05 2019   Тетяна Євсєєва, кандидат історичних наук Огляд ЗМІ, Українські

День народження УАПЦ: 100-річчя першої Божественної літургії українською мовою

"Народ плакав, слухаючи уперше Апостола, Євангелію, Отче наш, Шестопсалмію в рідній мові..." - згадував митрополит УАПЦ Василь (Липківський)

24 05 2019 Огляд ЗМІ, Українські

Відкритий конфлікт між Епіфанієм та Філаретом | Діалоги з Патріархом

Відкритий конфлікт між Епіфанієм та Філаретом | Діалоги з Патріархом - 19.05.2019

23 05 2019   Илья Бей Огляд ЗМІ, Закордонні

Еще одна Украинская Автокефалия? Действительно ли «мировое православие» обсуждает возможность «канонической автокефалии» УПЦ МП?

В связи с «филаретовским кризисом» в Интернете стала обсуждаться возможность получения автокефалии Украинской Православной Церковью Московского патриархата. Насколько реален  сценарий, который приписывается предстоятелю Кипрской ЦерквиАрхиепископу Хризостому, и к каким последствиям он может привести в «мировом православии»?

23 05 2019   Олександр (Драбинко), митрополит Огляд ЗМІ, Українські

«Київська Церква»: три спокуси зімітувати ідею

Виступ на міжнародному семінарі Українського християнського академічного товариства «Ідея Київської Церкви: візія і рецепція» (Київ, Свята Софія, 22.05.19).

23 05 2019 Огляд ЗМІ, Українські

Правильное отношение к деньгам, выполнение законов бизнеса и упование на Бога — это секрет успеха

Меня зовут Станислав Пройдаков. Я лет десять назад работал долгое время грузчиком на харьковском рынке «Барабашово», но потом произошел перелом в моей жизни, и я уже где-то лет десять или чуть больше мы с женой владеем своим бизнесом.

23 05 2019 Огляд ЗМІ, Українські, Закордонні

"Турбулентність" ПЦУ. Позиція професора Олександра Сагана

Вже оприлюднено багато аналітичних матеріалів щодо кризи («турбулентності») в ПЦУ. Попросили означити свою позицію. Не претендуючи на оригінальність, склав кілька пунктів.

22 05 2019   Юлія Ворона Огляд ЗМІ, Українські

Надто боляче для Бога? Історія жінки-капелана

«Повернись живим» поговорив з жінкою-капеланом про роботу на Донбасі, подолання стереотипів та репости з матюками.

22 05 2019   Роман Тищенко Огляд ЗМІ, Українські

Сила українського громадянського суспільства – релігійний плюралізм – Хосе Казанова

Чому релігійні теми в Україні не сходять із перших шпальт? Як релігійне розмаїття пов’язане із демократією? Та як церковна ідеологія в Росії призвела до анексії Криму та окупації частини Донбасу – про це Радіо Свободі розповідає соціолог релігії, професор факультету соціології Джорджтаунського університету, керівник Берклійського Центру релігії Хосе Казанова.

22 05 2019 Огляд ЗМІ, Українські

Почув, що скандал в ПЦУ відбувається ще через гроші: там приховують доходи. Це правда?

Головна причина конфлікту в керівництві Православної церкви України в тому, що за цією суперечкою стоять амбіції деяких ієрархів. Однак майже ніхто не звернув увагу на фінансовий аспект протистояння. EtCetera спробував розібратися

22 05 2019   Протоієрей Богдан Огульчанський Огляд ЗМІ, Українські

Актуальність церкви, або Куди маємо рухатися?

Будь-який автор (у даному випадку — ваш покірний слуга), випускаючи текст у публічний простір, має надію бути почутим. Але мотивації в авторів бувають різними. Одні автори пишуть про нагальні проблеми і питання, на які вони, як їм здається, мають відповіді (або бачать шляхи розв’язку проблеми), і хочуть, щоби ці відповіді почули ті, хто може ці проблеми вирішити. А інші автори пишуть, тому що вони мають питання, але відповіді на них не мають — принаймні на початку процесу написання. Ваш автор належить саме до таких. Утім, є відомий афоризм: правильно поставлене питання — уже половина відповіді...

22 05 2019 Огляд ЗМІ, Українські

Тіло праведника кинули у яму: 1 травня більшовики замордували Климентія Шептицького

1 травня 1951 року о 21 годині 30 хвилин в ув’язненні у Владимирському централі (Росія) помер Блаженний архімандрит Климентій Шептицький. Він був репресований радянською владою та перетерпівши більше сорока допитів репресивних органів не зрадив своєї віри.

21 05 2019   Андрій Смирнов Огляд ЗМІ, Українські

10 тез про ПЦУ: відповідь Юрію Чорноморцю

Учора відомий український релігієзнавець Юрій Чорноморець в особистому блозі на РІСУ опублікував своє пояснення внутрішньої кризи в ПЦУ. Оскільки назва допису викликає асоціації зі спільнотою «10 тез для ПЦУ», до якої я належу, дозволю собі висловити кілька міркувань із цього приводу.

21 05 2019 Огляд ЗМІ, Українські

«Найголовніша традиція, про яку мають говорити християни, — це традиція любові» — Георгій Коваленко в програмі ULTIMA CENA

Нову програму ULTIMA CENA за участю ведучого Кирила Караченцева та ректора ВПУ Георгія Коваленка присвячено темі церковної традиції.

21 05 2019   Екатерина Щеткина Огляд ЗМІ, Українські

Святейший камингаут

Досталось от патриарха всем — президенту Порошенко, Константинопольской церкви, митрополиту Епифанию.

21 05 2019   Костянтин Матвієнко Огляд ЗМІ, Українські

ПЦУ в надійних руках. Головне – не зашкодити історичному авторитету патріарха Філарета

Останніми днями точиться чимало розмов довкола ситуації у помісній Православній церкві України. Йдеться про заяви почесного патріарха і постійного члена Синоду ПЦУ Філарета про те, що він має відновити свої адміністративні функції у Церкві мало не в тому об’ємі, яким він володів у Київському патріархаті.

20 05 2019   Василь Пехньо Огляд ЗМІ, Українські

«Якби знав про домовленості між Філаретом та Епіфанієм — не пішов би на Собор»: інтерв'ю з митрополитом Драбинком

Православна церква України на початку 2019-го року отримала томос про автокефалію і цей документ мав би сприяти об’єднанню українських православних християн. Однак, віднедавна розпочався новий виток публічного конфлікту між почесним патріархом ПЦУ та предстоятелем новоствореної церкви, митрополитом Епіфанієм. До чого це може призвести та чи загрожує українській церкві втрата томосу? Про це Громадське поговорило із єпископом ПЦУ, митрополитом Олександром Драбинком.

20 05 2019   Роман Романюк Огляд ЗМІ, Українські

Отці і діти. Чому сваряться патріарх Філарет та митрополит Епіфаній

Що змогло посварити за півроку після об'єднавчого собору двох ієрархів, які разом пройшли майже півжиття, та чи реальна загроза розколу в новій церкві, розбиралась "Українська правда".

20 05 2019   Петро Кралюк Огляд ЗМІ, Українські

Іспит на міцність ПЦУ. Архієреї виявилися достатньо відповідальними

Однією з останніх «гарячих» тем в українських мас-медіа стала тема можливого розколу в Православній церкві України (ПЦУ). Певні підстави говорити про це, звісно, були. Але загалом такі побоювання виявилися перебільшеними. Як то кажуть, з великої хмари малий дощ.

20 05 2019 Огляд ЗМІ, Українські

Філарет організовує розкол у ПЦУ і відроджує УПЦ КП

Томос під загрозою: що відбувається в Українській православній церкві.

20 05 2019   Євген Солонина Огляд ЗМІ, Українські

Українська церква: Філарет, Епіфаній, «рука Кремля» та ризик розколу

Розколу в Православній церкві України немає, попри певні розбіжності між ієрархами: такі заяви зробили 14 травня у коментарях Радіо Свобода як предстоятель ПЦУ Епіфаній, так і почесний патріарх ПЦУ Філарет. Напередодні Філарет заявляв про те, що Київський патріархат не ліквідовано й він діятиме надалі, хоча ще перед утворенням ПЦУ Київський патріархат оголосив про саморозпуск. Така позиція церковного діяча вже викликала протести активістів під його резиденцією. Експерти ж попереджають про ризик розколу та про наростання в Українській церкві суперечностей, яким підігрує Кремль. Патріарх Філарет дав ексклюзивне інтерв’ю Радіо Свобода, у якому висловився про сучасне та майбутнє української церкви, про томос та про розбіжності з Епіфанієм.

20 05 2019   Ігор Федик Огляд ЗМІ, Українські

Храм Успіння Пресвятої Богородиці став духовним центром всіх вірмен Галичини

Митрополит Андрей Шептицький підтримував теплі стосунки з Главою Львівської Вірменської церкви та її священиками, хоч ці стосунки не завжди були рівними. Останнім кафедральним вікарієм вірмен був о. Діонісій Каетанович( 1878- 1954). У часі німецької окупції, 13 квітня 1943р він був заарештований гестапо за переховування євреїв. Без сумніву, його чекала смерть. Але Митрополит Андрей заплатив велику грошову заставу і таким чином вирвав о. Діонісія з лабет смерті...

20 05 2019   Денис Тимошенко Огляд ЗМІ, Українські

«Атака» Філарета: Чи може українська церква позбутися томосу?

Про це в ефірі Радіо Донбас.Реалії говорили релігієзнавиця, кандидат філософських наук Вікторія Титаренко і релігієзнавець, кандидат історичних наук Ігор Козловський.

НОВИНИ

Всі матеріали

останні коментарі

Під Києвом блискавка спалила церкву УПЦ (МП)

Onufriy

Onufriy написал:

Вогонь зійшов з небес і попалив МП winked
Жарти-жартами, але без жартів: "ідеолог господній" БМО вже догледів у цьому промислительну кару МП за "гординю і боговідступництво"?..

Ох, не легка це справа - керувати канонічним Промислом Божим! request
Навіть - для професоналів духовності

Священик Сєверодонецької єпархії УПЦ (МП) звершив чин в...

Onufriy

Onufriy написал:

Та це прямо чудо!...
Схоже, що "капітан сьогодні був тверезий"

Харків'яни вимагають у парафії УПЦ (МП) відновити колі...

Onufriy

Onufriy написал:

порушення Закону України «Про охорону культурної спадщини» в Харкові давно набули системного характеру

Прокляті воцерковлені дикуни! what
Але ще більше гріха - на місцевих адміністративних беззаконниках і фарисеях

Знайдіть на цьому бланку згадку про УПЦ

dima222

dima222 написал:

Митрополита Лазаря давно треба було оголосити персоною нон грата в Україні - а тим часом його рідним брат Дмитро у Дунаєві біля Почаєва в селі, яке приєдналося до ПЦУ, намагається будувати нову церкву. І точно за гроші Лазаря, бо всі племінники Лазаря - сини та родичі Дмитра, служать священиками у Криму. 

Чем Зеленский страшен для православия

Onufriy

Onufriy написал:

Добрячий текст +5!
 
51-е правило Шестого Вселенского собора запрещает всем христианам посещать комедийные представления... программы с участием Зеленского подпадают под анафему, так как усеяны непристойностями

З огляду на це, православна Церква не повинна б агітувати за Зеро... feel

Але... wink в УПЦ МП тепер усе інакше...

Дійсно, ну як же можна не підтримати чоловічка? Тим більше, коли він - за "електронний концтабір"? winked

Грецький Центр теологічних досліджень пропонує вихід з ...

Onufriy

Onufriy написал:

 
ПЦУ та УПЦ (МП) сформують єдиний православний Синод...

Які дикі пропозиції! belay   
Які страшно відстали ці греки! angry
Вони нічогісінько не знають про "вЬру православную": ні про "російський світ", ні про "вєлічіє", ні про "богоданість" Пу!..
І вже тим більше - про "єресь українства", "єресь гуманізма" і богомерзотність геометрії!!

Ну як же зможуть правовірні овечки святоросійства возсісти поряд з козлищами жидорептилоїдства?!! recourse

Польская Православная Церковь поддерживает украинскую а...

Філософ

Філософ написал:

Польська ПЦ це збір неуків радянського зразка. Вже давно доведено апостольське спадкоємство колишніх УАПЦ і УПЦ КП. Тому всі розмови про "перерукополеження" є безпідставними. Тимбільше з ієрархами ПЦУ спіслужив Вселенський патріарх!

Циркулярний лист Тюченської єпархії. Про духовні критер...

Onufriy

Onufriy написал:

1. Вибір 2019 дійсно пісний... recourse 
2. Пророцтво Лепехи збулося:
"аполітичні" москвовіри агітують за ЗЕро-кандидата
Всеволод Чаплін: "надо достигать договоренностей с лидером гонки (Зеленским), требуя письменных гарантий прекращения гонений на каноническую Церковь, возвращения политэмигрантов и критиков «европейского выбора» в политику... назначения министром культуры (он курирует религию) Юрия Бойко, Виктора Медведчука, Вадима Новинского или Василия Анисимова..."
"Порошенко – абсолютное зло"
love
https://credo.press/223778/

Всеукраїнська Рада Церков закликає робити вибір президе...

Onufriy

Onufriy написал:

мусимо усвідомити: якою повинна бути наша держава?

Яке питання, така і відповідь. feel Для терезої відповіді доречніше усвідомити, чого ми хочемо від майбутнього президента?
1. Особистого багатства?
2. Подолання людської продажності "в окремо взятій країні"?
3. Припинення глобального міжнародного конфлікту?
Твереза відповідь можлива лише у тому випадку, якщо ми чекаємо чогось іншого. Бо ніякий президент не зробить вас багатим, не "подолає корупції" і не "припинить війни"

Це якщо він не "чарівник з голубого вертольота" recourse


Як відбувається перехід з УПЦ МП в ПЦУ

dutchak1

dutchak1 написал:

Пасхавер десь писав, що «Когда-то один из руководителей Европейского союза неофициально сказал: «Если бы русские не были белыми, у нас бы к ним претензий не было. А так ведь белые, вроде бы свои, но не как мы». То же самое можно сказать и про нас». І там, далі, Пасхавер писав що у нас цінності інші. Добавимо – не тільки інші але і з тими цінностями, які ми переносимо від цивілізації і від Європи до нас, проходять дивні метаморфози.

Ми дикунський, варварський народ і це особливо видно в нашому дикунському, варварському релігійному законодавстві.  Причому це якесь небачене і неописане варварство. Ми користуємось речами і благами цивілізації і одночасно реконструюємо суспільні відносини, схожі на описи з шкільних історичних підручників про давні часи. Наші відносини це якась амальгама з давнього, застиглого в часі ординства, на яке додатково наклалась катастрофа 1917 року.  Для прикладу -  всі ці ламентації про захист автономії громади, про захист права свободи вибору підпорядкування, про свободу переходу громади – це все для придурків і убогих. Так, автономія релігійної громади є одним з основних положень міжнародного права, міжнародних угод, які підписала Україна. Але в них це означає що громада самостійно визначає себе автономною, самостійно проводить свої межі в яких живе і порядкую по своїх власних установах і правилах. Визнання державою цієї автономії є похідне від волі самої громади. У нас же, незважаючи на те, що всі християнські церкви в Україні визнають автономною всю церкву, держава приймає закон яким фактично нищить церкву, робить самостійними і незалежними парафії. Далі держава проголошує ту свободу «підпорядкування» і береться її захищати. Тут можна  звернути увагу, що послідні зміни в ст.8 релігійного закону, якими намагаються регулювати і захищати те «підпорядкування», в рівній мірі відносяться до зареєстрованих громад і до громад, які навіть не повідомляють державні органи про своє утворення. Який зміст має тоді та детальна регламентація прописана в ст.8 для тих громад? Що законодавець збирається «захищати» в цьому випадку? Здоровий глузд тут підказує, що парафія при діючому законі може міняти підпорядкування хоч кожної години і 24 рази на добу. Це право декларативне і його неможливо ні порушити ні захистити. Проблеми виникають тільки у парафій-юросіб і це є проблеми не «захисту» якоїсь свободи громади а проблеми майна. І тут вже видна друга придуркуватість і щоб її побачити, треба читати Цивільний кодекс, читати на рівні першого курсу юрфаку. Все, що відбувається з юрособою, абсолютно все описано цивільним правом і хто може пояснити, використовуючи цивільне право – що таке зміна підпорядкування юрособою? Що таке канонічне підпорядкування з точки зору ЦК? Що відбувається з юрособою при такій зміні підпорядкування чи з тою особою, якій стають підпорядковані? Абсолютно нічого і це є повна дурня, яку придуркуватий український законодавець і на пару з ним такий же придуркуватий український релігієзнавець взялись захищати світським правом. Термін «зміна підпорядкування» в цивільному праві має інший зміст чим той, який вкладають у нього віруючі і в реальності це означає зміну віри частиною віруючих чи ще якісь канонічні нюанси в цій вірі.  Але саме цивільне право не в змозі описати і навіть не існує таких правових термінів які б описали це «підпорядкування» чи цю зміну віри чи якісь зміни у вірі. Цивільному праву байдуже до цих змін і громада може міняти «підпорядкування» у всьому діапазоні світових релігій і культів, залишаючись згідно положень нашого релігійного закону одною і тією ж юридичною особою(!). Звучить це безглуздо як і безглузді наші намагання цивільним правом «захищати» чи «регулювати» такі переходи юридичної особи. Зміст це би мало тільки в тому випадку, як би ми  доказували всім і переконували всіх в тому, що юридична особа може вірити в Бога.

Ну і повна дурня вже по майну. Для розуміння примітивно можна виділити три рівня розвитку права власності. Перший, дикунський або нульовий. Якщо дикуну сказати що ця річ є власністю Джона чи Івана, він порахує тебе за божевільного. Річ може бути тверда, м’яка, кольорова, кругла, квадратна але як вона може мати признаки Джона, як це знайти, де в ній той Джон. Другий рівень, варварський, це коли власністю є те, до чого можеш дотягнутись і що можеш захистити. Третій рівень це вже цивілізовані, складні і абстрактні правові терміни, за якими навіть річ Джона, яку він передав тимчасово комусь чи загубив – все одно залишається його. І от на другому рівні вже видно шляхи до цивілізованої власності, її початки. Початок йде від того, що власністю стає те, що ти сам визнаєш своїм. Наприклад – йдеш по вулиці в штанях і ці штані є твої не тому, що вони нумеровані і по номеру держава указом визначила їх твоїми а тому що ти їх сам визнав своїми. Після цього самостійного визнання держава починає ці штані захищати як твої. Так і тут. В 1991 році, коли держава почала ліпити відносини з церквами, вона в діалозі з ними повинна була бачити, що вони визнають своєю власністю і як нею розпоряджаються. А вони, всі християнські церкви України, визнають власниками церковного майна не громади а всю церкву. Незважаючи на те, держава, в порушення конституційного відділення, влізла в церкви і сама «призначила» власниками парафії, зробила з церкви збіговисько незалежних юридичних осіб з гібридними статутами, зі статутами в яких поєднала бульдога з носорогом – світське і канонічне право. І от вже і ПЦУ, підтанцьовуючи Порошенку, приводить свій статут у відповідність до дикунського закону, записує церкву як зібрання незалежних юросіб, утворених по ЦК України. А на початках, в першому варіанті Статуту, писалось про церкву як особу, яка сама будує відносини з державою. І тут буде цікаво поспостерігати, як ПЦУ буде далі творити свої документи, особливо парафіяльні. Як визначить власність.

Тобто, ми не то що залишаємось на дикунському рівні, ми навіть заблокували його можливий розвиток. Можна подивитись на конфлікт у Львові, де громада УГКЦ намагається залишити за собою костел. Скільки там в обговоренні позбігалось буйних, дикунів, клянуть поляків, Мокшицького, розкопують старі могили! Врешті УГКЦ, яка претендує на цивілізованість, ліквідовує буйну парафію. Наслідок – новий припадок в мереживному обговоренні. Ще приклад. Можна почитати фантастичний матеріал на «Релігія в Україні», як в позаминулому столітті у Львові цивілізовано вирішували долю покинутого румунського храму. Фантастичний матеріал в порівнянні з нашим дикунством. Ми не то що стоїмо на місці, ми навіть вдаємо якось рухатись реверсом в минулі часи і при цьому приймаємо законодавство, яке захищає мародерство. Закон №4128 – це Закон Мародерів. У всі часи мародерство було ознакою військових конфліктів, при яких військові загони або банди найманців грабували беззахисне населення на територіях, статус яких тимчасово був не встановлений. Так і у нас. Використовуючи реальну війну, політики і законодавці «організували» законоподібний грабунок одних громад громадян другими громадами громадян, розділених релігійними переконаннями. І це особливо вражає, оскільки мародерами стають християни і їх спільноти. Адже ж саме в християнському середовищі в давні часи виникло розділення церковного і світського права, при якому християнське середовище залишилось ізольованим місцем де панували моральні основи керування церковним майном. Збереження цього середовища здійснено радикальним відділенням від світського права і оскільки  суть керування церковним майном не у застосуванні правових конструкцій, а в здійсненні місії церкви, то і успіх цієї місії став критерієм правильності прийняття рішень і здійснення тих чи інших дій з церковним майном. У нас же безглузді спільноти заполітизованих громадян, які вважають християнство просто громадським рухом з формальним моральним законодавством, притягнули в християнське середовище світське право, причому у гіршому його варіанті. Адже навіть світські юридичні особи, при виникненні конфліктів і суперечок між засновниками громади про використання майна, дають право тим громадянам, які кінцево не погодились з рішеннями громади, вийти з громади разом з тим майном, яке вони вклали. Тобто, якщо в християнській громаді не існує християнських відносин з іншими членами громади, які могли б керувати ними при залагодженні майнових питань, якщо громада «голосуванням» позбавляє участі у вирішенні майнових питань меншу кількість громади то, за відсутності християнських відносин, необхідно би мінімально зберегти хоч якусь справедливість до своїх земляків і сусідів і виключити мародерство. Якщо християнська справедливість і моральні відносини тут відсутні то тоді необхідно зберегти цивілізовану, світську справедливість.  Тобто тоді, в продовження світського правила про фіксоване членство в громаді, це членство необхідно доповнити таким же світським обліком внесків і пожертв кожного фіксованого члена громади. І при виключенні любого члена громади, громада повертає йому ті внески або компенсує їх.

 

Який порядок проведення перевірок релігійних організаці...

dutchak1

dutchak1 написал:

Добре було б якби юрист пояснив собі, і нам всім в тому числі, як він з'єднав релігійну організацію з господарською діяльністю у її законодавчому визначенні?  Наведем визначення -

Господа́рська дія́льність — будь-яка діяльність, в тому числі підприємницька, пов'язана з виробництвом та обміном та переробкою матеріальних і нематеріальних благ, що виступають у формі товару.

Під господарською діяльністю в Господарському кодексі України розуміється діяльність суб'єктів господарювання у сфері суспільного виробництва, спрямована на виготовлення та реалізацію продукції, виконання робіт чи надання послуг вартісного характеру, що мають цінову визначеність. (ст. 3 ГК України)

Страдания за Москву, это не страдания за Христа ‒...

Onufriy

Onufriy написал:

"головний місіонер РПЦ" з азартом доводить, що 1+1=2 love
Очевидна актуальність кураєвського просвітництва для святоросичів РПЦ є найкращим доведенням смерті "російського православ'я"

Те що сьогодні животіє на москві - не православ'я, а зла і погибельна єресь 
в духе своей готтентотской этики

Не «нас ради, человек», а «ее ради, епархиальной собственности, сшедшаго с небес»


Вікарій Київської митрополії УПЦ (МП) — власник двох ав...

В. Ясеневий

В. Ясеневий написал:

ну и правильно.Чего терятся. Жизнь дается только один раз.Поэтому нужно брать от неевсе что можна...Многая Вам лета, дорогой владыка. Притом, наиканоничнейший...

Старый дуб рухнул. И тут, началось…

В. Ясеневий

В. Ясеневий написал:

Воистину христианство уже давно умерло!   Вместо тяжелой борьбы с пристрастиями и грехами в себе для перерождения и преображения человека( ества) , мы (не все ли?),  говорим  и призываем только(!)  к внешнему исполнению обрядов..Где же эти совершенные ПОСЛЕДОВАТЕЛИ ХРИСТА??? О, как хотелось бы хотя бы посмотреть на них...А они должны были бы сами  спастись и СПАСТИ ВЕСЬ МИР!!! Кто же и куда нас и весь мир ведет???

Депутат Денис Бородюк: «Ни один олигарх столько не укра...

Onufriy

Onufriy написал:

люди, которые не боятся Бога, не доверяют и другим людям

Ни один олигарх столько не украдет, сколько крадут все украинцы понемножку

мы живём просто-напросто не по средствам

Толковий єретик адвентист. Добряче сказав +5!