Вхід

У вас немає акаунту на Religion.in.ua? Зареєструйтесь

Огляд ЗМІ

10 07 2019   Екатерина Щеткина Огляд ЗМІ, Українські

Почему Путин нравится многим католикам больше, чем Папа Римский

Визит к понтифику стал комплиментом итальянцам в надежде на их поддержку в продвижении интересов Кремля в Европе

10 07 2019 Огляд ЗМІ, Українські

Блаженнійший Епіфаній розповів своє бачення щодо пошуку могили Хмельницького

Днями Черкащину відвідав Блаженнійший Митрополит Епіфаній. Предстоятель Православної церкви України побував у Свято-Іллінському родинному храмі-усипальниці Богдана Хмельницького села Суботів Чигиринського району та оглянув археологічні розкопки, які ведуться на місці поховання гетьмана.

10 07 2019   Наталка Кудрик Огляд ЗМІ, Українські

Зустріч папи Римського з проводом УГКЦ: «Несіть надію і єднайтеся»

У Ватикані вперше відбулася дводенна (5-6 липня) зустріч папи Римського із проводом УГКЦ та очільниками окремих дикастерій Римської курії на тему ситуації в Україні. На думку спостерігачів, це був той випадок, коли формат розмови став важливішим за її зміст. Конкретних підсумків такого широкого спілкування наразі не повідомляють. Прес-служба Ватикану зазначає, що «подібні зустрічі можуть продовжуватися з метою гармонійного розвитку УГКЦ». Єдиним конкретним результатом можна вважати звернення папи до глави церкви, її постійного синоду і митрополитів УГКЦ.

10 07 2019   Митрополит Димитрій Рудюк Огляд ЗМІ, Українські

Про розкольників та адептів "русского міра"

Буваю подивований, коли хтось, захищаючи "скрєпи русского міра" в Україні, заявляє, що розкол породжує розкол. Такі адепти навіть не задумуються над тим, що таке розкол, а що таке розділення. Вони не намагаються внести богословську та історичну точність у ці поняття. Навпаки, вони здатні нам доводити, що українці такий собі легковажний народ до віри, до її правдивості.

9 07 2019   Лана Самохвалова Огляд ЗМІ, Українські

Архиєпископ Євстратій (Зоря), речник Київської митрополії ПЦУ. Українська церква – справді наріжний камінь нового балансу православ’я

Мені хотілося всю цю розмову присвятити розвитку церкви. Бо вже можна говорити про деякі плоди і радісного піднесення, й виснажливої праці, що супроводжувала автокефалію. Вже сьогодні очевидно, що ми бачимо хід нашої церковної історії, а не тупцювання на місці. Тим більше, що владика Євстратій був одним із творців цієї церкви, архієреєм, якому доручали працювати над її засадничими документами, вести частину перемовин із Вселенським престолом, взаємодіяти з громадськістю, готовою зубами вигризати Томос і через те – не вельми толерантною до не завжди зрозумілих їй кроків єпископату чи патріарха.

9 07 2019   Роман Івасів Огляд ЗМІ, Українські

Відродження Церкви та України. Владика Володимир Війтишин: Нашій Церкві потрібно було голосно заявити усьому світові про своє існування…

Представляємо низку публікацій з архіву «Галичини» про події 30-річної давності на теренах Прикарпаття, коли починала розвалюватися «червона імперія» і в Україні, як і в інших республіках СРСР, проявлялися перші паростки національної самоідентифікації…

8 07 2019   Розмовляла Аля Шандра Огляд ЗМІ, Українські

ПЦУ проходить через катарсис — о. Кирило (Говорун)

Архимандрит Кирило (Говорун), український богослов, старший викладач Стокгольмської школи теології, колишній очільник відділу зовнішньоцерковних зв'язків УПЦ МП, поділився своїм баченням розвитку ПЦУ за останні шість місяців та наслідків діяльності Філарета в інтерв'ю із Euromaidan Press. РІСУ публікує переклад інтерв'ю.

8 07 2019   Спілкувався Олександр Геніш Огляд ЗМІ, Українські

Олександр Коток: «Молюся про те, щоб кожна церква зберігала єдність – як всередині громади, так і в братерстві»

Рівненщина багата віруючими людьми, тут діє найбільше в Україні п’ятидесятницьких громад – на сьогодні їх уже 309. Старшим пресвітером обласного об’єднання УЦХВЄ з грудня 2017 року служить Олександр Коток. Наш кореспондент Олександр Геніш поспілкувався із Олександром Адамовичем про його життя і служіння.  А також торкнувся актуальних тем життя Рівненщини.

8 07 2019   Екатерина Щеткина Огляд ЗМІ, Українські

Кто крайний в патриархи? Зачем глава УГКЦ идет по стопам Филарета

Едва ли не впервые в истории у УГКЦ есть выбор — оставаться в единстве со Святым Престолом или уйти в национальный проект церковного единства

5 07 2019   Дмитро Горєвой Огляд ЗМІ, Українські

Московський патріархат знову «поза політикою»?

Нещодавно натрапив на допис архієпископа УПЦ Московського патріархату ‒ Іони (Черепанова).  Хто не знає, це той самий єпископ, який разом з Онуфрієм не встав у Раді, коли зачитували імена загиблих на Донбасі українських військових. І це цілком зрозуміло ‒ активний прихожанин монастиря Іони ‒ Олексій Сєліванов займався «патріотичним вихованням молоді» у 2014 р. пішов воювати до лав терористів з т.з. «ЛНР» і навіть отримав посаду «народного міліціонєра».

5 07 2019   Анастасія Блаватнік Огляд ЗМІ, Українські

Розкол і розподіл майна: що відбувається в православній церкві

Почесний патріарх Філарет вирішив відновити Київський патріархат. Рішення ухвалили на так званому «помісному соборі УПЦ КП» 20 червня. Разом з тим скасували визнання Православної церкви України та заявили, що претендують на всі кошти, а також рухоме і нерухоме майно ліквідованої УПЦ КП включно з храмами і монастирями.

5 07 2019   Тетяна Євсєєва, кандидат історичних наук Огляд ЗМІ, Українські

"У православії" чи з "українцями". Як у Києві за розмосковлення богослужіння боролися

Підставою для звинувачень у "неправославності" стало не лише прагнення запровадити богослужіння українською мовою, але й дотримання традиції виборів духовенства громадою

5 07 2019 Огляд ЗМІ, Українські

Ахмед Тамім: Коли хтось хоче робити бізнес, він повинен повністю прояснити всі питання до початку дії контракту

Верховний муфтій України — про ставлення ісламу до торгівлі та про те, які бізнеси цікавлять вихідців з ісламського світу в Україні

4 07 2019 Огляд ЗМІ, Українські

ПЦУ працює на СБУ? "Сенсації" Філарета знайшли пояснення

Заява почесного патріарха Філарета про те, що нібито Православна церква України має зв'язки зі Службою безпеки України, є спробою кинути тінь на ПЦУ.

4 07 2019   Сергій Стельмах Огляд ЗМІ, Українські

Крим і російські «релігійні війська»

Московський патріархат, формально будучи релігійною організацією, займається активною політичною діяльністю в інтересах Кремля. Пропаганда ідей «русского міра», заперечення національної ідентичності українців, виправдання російської агресії, мілітаризація свідомості кримчан ‒ неповний перелік того, у що активно залучені служителі російської церкви на українському півострові.

4 07 2019   Катерина Пеклін Огляд ЗМІ, Українські

У "Вікно життя" поклали новонароджену дівчинку

Протягом трьох днів медики оформляли документи і здорову дитину передали під патронат соціальної служби.

3 07 2019   Ольга Бесперстова Огляд ЗМІ, Українські

Украинское общество напоминает заключенного, который уже на свободе, но поет тюремный шансон, — Святослав Шевчук

Что с нами происходит? Есть ли у нас шанс выстоять и что нужно для этого? Об этом «ФАКТЫ» поговорили с главой Украинской грекокатолической церкви Блаженнейшим Святославом (Шевчуком).

3 07 2019 Огляд ЗМІ, Українські

Скандал на Сянській: офісний центр на місці синагоги і син чиновниці Садового

У Львові триває черговий скандал довкола початку будівництва бізнес-центру на вулиці Сянській, 4. Традиційно для Львова будівництво розпочали без археологічних досліджень, а забудовник без проблем отримав усі дозволи від міської влади та ДАБК.

3 07 2019   Томаш Галік Огляд ЗМІ, Українські, Закордонні

Виклики та оновлення традиційної Церкви

Які виклики постають сьогодні перед християнами в Європі? Чи мають християнські Церкви достатньо життєствердності, переконливості та лікувальної сили для того, щоб опонувати тому, що сьогодні загрожує Європі? – маю на увазі передусім небезпечну хвилю популізму. Чи не стосується Церкви скоріше Medice, cura tе ipsum – лікарю, вилікуй себе самого?

3 07 2019   Ігор Лазоришин Огляд ЗМІ, Українські

Храм має бути храмом, або Як врегулювати ситуацію навколо Домініканського костелу в Богородчанах

Була надія, що після того, як Богородчанська РДА продовжила договір оренди і юридично Домініканський костел у селищі Богородчанах перейшов у користування церковної громади ПЦУ, соціальна напруга навколо святині вляжеться. Та ситуація у селищній громаді ще більше загострилася. Тож на тлі тривалого неспокою у громаді через міжконфесійну напругу, збурену невизначеним майбутнім Домініканського костелу, видається конструктивною спроба керівництва району і душпастирства українських церков у селищі зробити перші кроки до міжконфесійного порозуміння у громаді.

2 07 2019   Розмовляв Тарас Антошевський Огляд ЗМІ, Українські

Патріархат для УГКЦ - не лише титул, а передусім спосіб існування, — Блаженніший Святослав

Нещодавно прозвучала інформація, що Папа Франциск готує для Української Греко-Католицької Церкви сюрприз. Понтифік хоче зустрітися з керівництвом УГКЦ, щоби обговорити низку тем церковного і суспільного життя. На думку Глави УГКЦ Блаженнішого Святослава (Шевчука), з яким РІСУ мала можливість поспілкуватися, така зустріч є дійсно дуже важливою.

2 07 2019   Роман Малко Огляд ЗМІ, Українські

Атака на ПЦУ

Чому все, що відбувається нині довкола Православної церкви України, закономірно й навіть корисно

2 07 2019   Вікторія Веселова Огляд ЗМІ, Українські

«Все робиться, щоб ПЦУ припинила існування»: у Сімферополі виселяють храм Православної церкви України

Підконтрольна Росії кримська влада домагається в суді виселення з будівлі в центрі Сімферополя Кафедрального собору святих рівноапостольних Володимира та Ольги, який наприкінці минулого року перейшов до Православної церкви України. До того ж, чиновники організували в цій будівлі ремонт, в результаті якого український священник, архієпископ Климент і його паства можуть втратити свій храм.

2 07 2019   Лана Самохвалова Огляд ЗМІ, Українські

Ми дали Філарету хибне відчуття, що він єдиний творець автокефалії

Відкол Філарета стане шляхом остаточного очищення Церкви від радянського та авторитарного нашарування…

2 07 2019   Беседовала Вера Щербакова Огляд ЗМІ, Закордонні

Кардинал Кох: общая дата Пасхи должна объединять христиан, а не создавать новые проблемы

В преддверии встречи президента РФ Владимира Путина с Папой Римским Франциском, которая состоится в Ватикане 4 июля, председатель Папского совета по содействию христианскому единству кардинал Курт Кох рассказал в интервью ТАСС о сложностях экуменического диалога между католической и православными церквями и об отношении Римско-католической церкви к конфликту внутри православного мира, вызванному событиями на Украине.

НОВИНИ

Всі матеріали

останні коментарі

Священик Сєверодонецької єпархії УПЦ (МП) звершив чин в...

Onufriy

Onufriy написал:

Та це прямо чудо!...
Схоже, що "капітан сьогодні був тверезий"

Харків'яни вимагають у парафії УПЦ (МП) відновити колі...

Onufriy

Onufriy написал:

порушення Закону України «Про охорону культурної спадщини» в Харкові давно набули системного характеру

Прокляті воцерковлені дикуни! what
Але ще більше гріха - на місцевих адміністративних беззаконниках і фарисеях

Знайдіть на цьому бланку згадку про УПЦ

dima222

dima222 написал:

Митрополита Лазаря давно треба було оголосити персоною нон грата в Україні - а тим часом його рідним брат Дмитро у Дунаєві біля Почаєва в селі, яке приєдналося до ПЦУ, намагається будувати нову церкву. І точно за гроші Лазаря, бо всі племінники Лазаря - сини та родичі Дмитра, служать священиками у Криму. 

Чем Зеленский страшен для православия

Onufriy

Onufriy написал:

Добрячий текст +5!
 
51-е правило Шестого Вселенского собора запрещает всем христианам посещать комедийные представления... программы с участием Зеленского подпадают под анафему, так как усеяны непристойностями

З огляду на це, православна Церква не повинна б агітувати за Зеро... feel

Але... wink в УПЦ МП тепер усе інакше...

Дійсно, ну як же можна не підтримати чоловічка? Тим більше, коли він - за "електронний концтабір"? winked

Грецький Центр теологічних досліджень пропонує вихід з ...

Onufriy

Onufriy написал:

 
ПЦУ та УПЦ (МП) сформують єдиний православний Синод...

Які дикі пропозиції! belay   
Які страшно відстали ці греки! angry
Вони нічогісінько не знають про "вЬру православную": ні про "російський світ", ні про "вєлічіє", ні про "богоданість" Пу!..
І вже тим більше - про "єресь українства", "єресь гуманізма" і богомерзотність геометрії!!

Ну як же зможуть правовірні овечки святоросійства возсісти поряд з козлищами жидорептилоїдства?!! recourse

Польская Православная Церковь поддерживает украинскую а...

Філософ

Філософ написал:

Польська ПЦ це збір неуків радянського зразка. Вже давно доведено апостольське спадкоємство колишніх УАПЦ і УПЦ КП. Тому всі розмови про "перерукополеження" є безпідставними. Тимбільше з ієрархами ПЦУ спіслужив Вселенський патріарх!

Циркулярний лист Тюченської єпархії. Про духовні критер...

Onufriy

Onufriy написал:

1. Вибір 2019 дійсно пісний... recourse 
2. Пророцтво Лепехи збулося:
"аполітичні" москвовіри агітують за ЗЕро-кандидата
Всеволод Чаплін: "надо достигать договоренностей с лидером гонки (Зеленским), требуя письменных гарантий прекращения гонений на каноническую Церковь, возвращения политэмигрантов и критиков «европейского выбора» в политику... назначения министром культуры (он курирует религию) Юрия Бойко, Виктора Медведчука, Вадима Новинского или Василия Анисимова..."
"Порошенко – абсолютное зло"
love
https://credo.press/223778/

Всеукраїнська Рада Церков закликає робити вибір президе...

Onufriy

Onufriy написал:

мусимо усвідомити: якою повинна бути наша держава?

Яке питання, така і відповідь. feel Для терезої відповіді доречніше усвідомити, чого ми хочемо від майбутнього президента?
1. Особистого багатства?
2. Подолання людської продажності "в окремо взятій країні"?
3. Припинення глобального міжнародного конфлікту?
Твереза відповідь можлива лише у тому випадку, якщо ми чекаємо чогось іншого. Бо ніякий президент не зробить вас багатим, не "подолає корупції" і не "припинить війни"

Це якщо він не "чарівник з голубого вертольота" recourse


Як відбувається перехід з УПЦ МП в ПЦУ

dutchak1

dutchak1 написал:

Пасхавер десь писав, що «Когда-то один из руководителей Европейского союза неофициально сказал: «Если бы русские не были белыми, у нас бы к ним претензий не было. А так ведь белые, вроде бы свои, но не как мы». То же самое можно сказать и про нас». І там, далі, Пасхавер писав що у нас цінності інші. Добавимо – не тільки інші але і з тими цінностями, які ми переносимо від цивілізації і від Європи до нас, проходять дивні метаморфози.

Ми дикунський, варварський народ і це особливо видно в нашому дикунському, варварському релігійному законодавстві.  Причому це якесь небачене і неописане варварство. Ми користуємось речами і благами цивілізації і одночасно реконструюємо суспільні відносини, схожі на описи з шкільних історичних підручників про давні часи. Наші відносини це якась амальгама з давнього, застиглого в часі ординства, на яке додатково наклалась катастрофа 1917 року.  Для прикладу -  всі ці ламентації про захист автономії громади, про захист права свободи вибору підпорядкування, про свободу переходу громади – це все для придурків і убогих. Так, автономія релігійної громади є одним з основних положень міжнародного права, міжнародних угод, які підписала Україна. Але в них це означає що громада самостійно визначає себе автономною, самостійно проводить свої межі в яких живе і порядкую по своїх власних установах і правилах. Визнання державою цієї автономії є похідне від волі самої громади. У нас же, незважаючи на те, що всі християнські церкви в Україні визнають автономною всю церкву, держава приймає закон яким фактично нищить церкву, робить самостійними і незалежними парафії. Далі держава проголошує ту свободу «підпорядкування» і береться її захищати. Тут можна  звернути увагу, що послідні зміни в ст.8 релігійного закону, якими намагаються регулювати і захищати те «підпорядкування», в рівній мірі відносяться до зареєстрованих громад і до громад, які навіть не повідомляють державні органи про своє утворення. Який зміст має тоді та детальна регламентація прописана в ст.8 для тих громад? Що законодавець збирається «захищати» в цьому випадку? Здоровий глузд тут підказує, що парафія при діючому законі може міняти підпорядкування хоч кожної години і 24 рази на добу. Це право декларативне і його неможливо ні порушити ні захистити. Проблеми виникають тільки у парафій-юросіб і це є проблеми не «захисту» якоїсь свободи громади а проблеми майна. І тут вже видна друга придуркуватість і щоб її побачити, треба читати Цивільний кодекс, читати на рівні першого курсу юрфаку. Все, що відбувається з юрособою, абсолютно все описано цивільним правом і хто може пояснити, використовуючи цивільне право – що таке зміна підпорядкування юрособою? Що таке канонічне підпорядкування з точки зору ЦК? Що відбувається з юрособою при такій зміні підпорядкування чи з тою особою, якій стають підпорядковані? Абсолютно нічого і це є повна дурня, яку придуркуватий український законодавець і на пару з ним такий же придуркуватий український релігієзнавець взялись захищати світським правом. Термін «зміна підпорядкування» в цивільному праві має інший зміст чим той, який вкладають у нього віруючі і в реальності це означає зміну віри частиною віруючих чи ще якісь канонічні нюанси в цій вірі.  Але саме цивільне право не в змозі описати і навіть не існує таких правових термінів які б описали це «підпорядкування» чи цю зміну віри чи якісь зміни у вірі. Цивільному праву байдуже до цих змін і громада може міняти «підпорядкування» у всьому діапазоні світових релігій і культів, залишаючись згідно положень нашого релігійного закону одною і тією ж юридичною особою(!). Звучить це безглуздо як і безглузді наші намагання цивільним правом «захищати» чи «регулювати» такі переходи юридичної особи. Зміст це би мало тільки в тому випадку, як би ми  доказували всім і переконували всіх в тому, що юридична особа може вірити в Бога.

Ну і повна дурня вже по майну. Для розуміння примітивно можна виділити три рівня розвитку права власності. Перший, дикунський або нульовий. Якщо дикуну сказати що ця річ є власністю Джона чи Івана, він порахує тебе за божевільного. Річ може бути тверда, м’яка, кольорова, кругла, квадратна але як вона може мати признаки Джона, як це знайти, де в ній той Джон. Другий рівень, варварський, це коли власністю є те, до чого можеш дотягнутись і що можеш захистити. Третій рівень це вже цивілізовані, складні і абстрактні правові терміни, за якими навіть річ Джона, яку він передав тимчасово комусь чи загубив – все одно залишається його. І от на другому рівні вже видно шляхи до цивілізованої власності, її початки. Початок йде від того, що власністю стає те, що ти сам визнаєш своїм. Наприклад – йдеш по вулиці в штанях і ці штані є твої не тому, що вони нумеровані і по номеру держава указом визначила їх твоїми а тому що ти їх сам визнав своїми. Після цього самостійного визнання держава починає ці штані захищати як твої. Так і тут. В 1991 році, коли держава почала ліпити відносини з церквами, вона в діалозі з ними повинна була бачити, що вони визнають своєю власністю і як нею розпоряджаються. А вони, всі християнські церкви України, визнають власниками церковного майна не громади а всю церкву. Незважаючи на те, держава, в порушення конституційного відділення, влізла в церкви і сама «призначила» власниками парафії, зробила з церкви збіговисько незалежних юридичних осіб з гібридними статутами, зі статутами в яких поєднала бульдога з носорогом – світське і канонічне право. І от вже і ПЦУ, підтанцьовуючи Порошенку, приводить свій статут у відповідність до дикунського закону, записує церкву як зібрання незалежних юросіб, утворених по ЦК України. А на початках, в першому варіанті Статуту, писалось про церкву як особу, яка сама будує відносини з державою. І тут буде цікаво поспостерігати, як ПЦУ буде далі творити свої документи, особливо парафіяльні. Як визначить власність.

Тобто, ми не то що залишаємось на дикунському рівні, ми навіть заблокували його можливий розвиток. Можна подивитись на конфлікт у Львові, де громада УГКЦ намагається залишити за собою костел. Скільки там в обговоренні позбігалось буйних, дикунів, клянуть поляків, Мокшицького, розкопують старі могили! Врешті УГКЦ, яка претендує на цивілізованість, ліквідовує буйну парафію. Наслідок – новий припадок в мереживному обговоренні. Ще приклад. Можна почитати фантастичний матеріал на «Релігія в Україні», як в позаминулому столітті у Львові цивілізовано вирішували долю покинутого румунського храму. Фантастичний матеріал в порівнянні з нашим дикунством. Ми не то що стоїмо на місці, ми навіть вдаємо якось рухатись реверсом в минулі часи і при цьому приймаємо законодавство, яке захищає мародерство. Закон №4128 – це Закон Мародерів. У всі часи мародерство було ознакою військових конфліктів, при яких військові загони або банди найманців грабували беззахисне населення на територіях, статус яких тимчасово був не встановлений. Так і у нас. Використовуючи реальну війну, політики і законодавці «організували» законоподібний грабунок одних громад громадян другими громадами громадян, розділених релігійними переконаннями. І це особливо вражає, оскільки мародерами стають християни і їх спільноти. Адже ж саме в християнському середовищі в давні часи виникло розділення церковного і світського права, при якому християнське середовище залишилось ізольованим місцем де панували моральні основи керування церковним майном. Збереження цього середовища здійснено радикальним відділенням від світського права і оскільки  суть керування церковним майном не у застосуванні правових конструкцій, а в здійсненні місії церкви, то і успіх цієї місії став критерієм правильності прийняття рішень і здійснення тих чи інших дій з церковним майном. У нас же безглузді спільноти заполітизованих громадян, які вважають християнство просто громадським рухом з формальним моральним законодавством, притягнули в християнське середовище світське право, причому у гіршому його варіанті. Адже навіть світські юридичні особи, при виникненні конфліктів і суперечок між засновниками громади про використання майна, дають право тим громадянам, які кінцево не погодились з рішеннями громади, вийти з громади разом з тим майном, яке вони вклали. Тобто, якщо в християнській громаді не існує християнських відносин з іншими членами громади, які могли б керувати ними при залагодженні майнових питань, якщо громада «голосуванням» позбавляє участі у вирішенні майнових питань меншу кількість громади то, за відсутності християнських відносин, необхідно би мінімально зберегти хоч якусь справедливість до своїх земляків і сусідів і виключити мародерство. Якщо християнська справедливість і моральні відносини тут відсутні то тоді необхідно зберегти цивілізовану, світську справедливість.  Тобто тоді, в продовження світського правила про фіксоване членство в громаді, це членство необхідно доповнити таким же світським обліком внесків і пожертв кожного фіксованого члена громади. І при виключенні любого члена громади, громада повертає йому ті внески або компенсує їх.

 

Який порядок проведення перевірок релігійних організаці...

dutchak1

dutchak1 написал:

Добре було б якби юрист пояснив собі, і нам всім в тому числі, як він з'єднав релігійну організацію з господарською діяльністю у її законодавчому визначенні?  Наведем визначення -

Господа́рська дія́льність — будь-яка діяльність, в тому числі підприємницька, пов'язана з виробництвом та обміном та переробкою матеріальних і нематеріальних благ, що виступають у формі товару.

Під господарською діяльністю в Господарському кодексі України розуміється діяльність суб'єктів господарювання у сфері суспільного виробництва, спрямована на виготовлення та реалізацію продукції, виконання робіт чи надання послуг вартісного характеру, що мають цінову визначеність. (ст. 3 ГК України)

Страдания за Москву, это не страдания за Христа ‒...

Onufriy

Onufriy написал:

"головний місіонер РПЦ" з азартом доводить, що 1+1=2 love
Очевидна актуальність кураєвського просвітництва для святоросичів РПЦ є найкращим доведенням смерті "російського православ'я"

Те що сьогодні животіє на москві - не православ'я, а зла і погибельна єресь 
в духе своей готтентотской этики

Не «нас ради, человек», а «ее ради, епархиальной собственности, сшедшаго с небес»


Вікарій Київської митрополії УПЦ (МП) — власник двох ав...

В. Ясеневий

В. Ясеневий написал:

ну и правильно.Чего терятся. Жизнь дается только один раз.Поэтому нужно брать от неевсе что можна...Многая Вам лета, дорогой владыка. Притом, наиканоничнейший...

Старый дуб рухнул. И тут, началось…

В. Ясеневий

В. Ясеневий написал:

Воистину христианство уже давно умерло!   Вместо тяжелой борьбы с пристрастиями и грехами в себе для перерождения и преображения человека( ества) , мы (не все ли?),  говорим  и призываем только(!)  к внешнему исполнению обрядов..Где же эти совершенные ПОСЛЕДОВАТЕЛИ ХРИСТА??? О, как хотелось бы хотя бы посмотреть на них...А они должны были бы сами  спастись и СПАСТИ ВЕСЬ МИР!!! Кто же и куда нас и весь мир ведет???

Депутат Денис Бородюк: «Ни один олигарх столько не укра...

Onufriy

Onufriy написал:

люди, которые не боятся Бога, не доверяют и другим людям

Ни один олигарх столько не украдет, сколько крадут все украинцы понемножку

мы живём просто-напросто не по средствам

Толковий єретик адвентист. Добряче сказав +5!

10 відповідей про автокефалію Православної Церкви Украї...

Onufriy

Onufriy написал:

Слабкість статті у тому, що вона викриває воканонічнених брехунів, але не викриває єресі

Базікати отаку похабщину може лише проклятий святоросійський єретик: 
не варто приєднуватись до ПЦУ, бо це буде зрада нашій православній вірі

таїнства в ПЦУ є недійсними

ПЦУ — це легалізований розкол