Вхід

У вас немає акаунту на Religion.in.ua? Зареєструйтесь

Огляд ЗМІ

18 07 2019 Огляд ЗМІ, Українські

«Якщо є взаємна повага і довіра між батьками й дітьми, то для розмов «про це» не буде табу», – впевнені християнські психологи

Раніше чи пізніше батьки чують від свого дитятка запитання: а звідки я взявся? Звісно, можна розповісти про лелек і капусту, але це не найкращий варіант відповіді – хоча б тому, що це неправда, нехай і метафорична. А це тільки початок і таких запитань, і інтересу до певних тем, і власне, статевого розвитку. Психологи радять не уникати розмов «про це» з дітьми. У темі сексуального виховання є багато нюансів, які важливо враховувати. Про це у програмі «Психологічна порадня» в ефірі «Воскресіння. Живе радіо» говорили дитячі психологи Христина Решетило-Ковальчук і Анна Синицька.

17 07 2019   Віталій Червоненко Огляд ЗМІ, Українські

Варфоломій: Грецька церква визнає ПЦУ найближчим часом

Елладська (Грецька) православна церква - одна з найбільших помісних православних церков світу - "найближчим часом" визнає автокефальну Православну церкву України та вступить з нею у церковне спілкування.

17 07 2019   Іван Матковський Огляд ЗМІ, Українські

Арешт єпископату УГКЦ. Фрагмент біографії Праведника Народів Світу бл. свщмч. Климентія Шептицького за 1945 рік

За місяць, 4-го і 5-го лютого, відбулась Ялтинська конференція, на якій було здійснено переділ сфер впливу у світі. Як наслідок, вже на середину березня 1945 року Йосифу Сталіну була надіслана для ознайомлення підготовлена таємна інструкція № 58 «Про заходи щодо приєднання греко-католицьких парафій у СРСР до Руської православної церкви, використання старокатолицької церкви для створення опозиції Ватикану у західних республіках СРСР, зміцнення впливу Руської православної церкви за кордоном та організації всесвітньої конференції християнських церков». Це означало початок ліквідації греко-католицької Церкви.

16 07 2019   Сергій Гальченко Огляд ЗМІ, Українські

Про Філарета, визнання ПЦУ та мотиви надання автокефалії: інтерв’ю із патріархом Варфоломієм

Вселенський патріарх вважає, що першою ПЦУ визнає Елладська церква.

16 07 2019   Підготувала Богдана Костюк Огляд ЗМІ, Українські

Священник Сергій Дмитрієв: Нині ПЦУ відроджує соціальне служіння, знищене за часів СРСР

Медицина як наука та як мережа закладів для оздоровлення на сході Європи активно розвивалися у Русі-Україні: з різних письмових джерел відомо, що з 11-го століття при монастирях відкривали лікарні, монахи лікували «тілесні недуги», промовляючи при цьому молитви. «Монастирська медицина» розвивалась у пізніший час, Церква опікувалась також соціально незахищеними верстами українського населення. А за Радянського Союзу система соціального служіння Православної церкви була фактично знищена. Православна церква України (ПЦУ) дотепер відроджує свою діяльність у цій царині. Про це Радіо Свобода розповів керівник Управління соціального служіння ПЦУ, капелан Сергій Дмитрієв.

16 07 2019   Катерина Щоткіна Огляд ЗМІ, Українські

Святійші недуги

Патріярх Київський Філарет продовжує боротьбу за Київський патріярхат.

16 07 2019   Володимир Мороз Огляд ЗМІ, Українські

З історії християнства на Русі-Україні до князя Володимира: загадка київського владики Михаїла «Сирина»

Щорічні урочистості з нагоди Хрещення Руси-України 988 р. – традиція та усталена публічна практика, що єднає українців-християн. Святкування в день пам’яті святого рівноапостольного князя Володимира справедливо набули ознак національного свята. З іншого боку, У буденній суспільній уяві Володимирове Хрещення наче перетворюється в одномоментну подію: зібрав князь усіх одного дня і хрестив. Відтак притемнюється те, що акт 988 р. був не початком християнізації, а виразом попереднього тривалого процесу. І справді, християнство на землях сучасної України відоме часів, набагато раніших за Х ст.

16 07 2019   Анатолій Бабинський Огляд ЗМІ, Українські

УГКЦ в Римі: нагода не змарнована

Наразі про результати дводенної зустрічі делегації УГКЦ з Папою Франциском та очільниками дикастерій Римської курії можна говорити, лише додаючи постійно «ймовірно» чи «навряд». Повідомлення про створення українського греко-католицького екзархату в Італії – це подія, якої давно очікували, і перемовини щодо нього завжди були доволі важкими: Італія – це «приватна територія» Латинської Церкви, а з іншого боку, там вже існує древня Італо-Албанська Греко-Католицька Церква. Проте вважати, що це й все, було б применшенням значення відбутої зустрічі.

15 07 2019   Игорь Осипчук Огляд ЗМІ, Українські

На Переяславской раде не шла речь о «воссоединении» с Московией : почему казаки пошли на союз с царем

— В этом году исполнилось 365 лет со дня проведения Переяславской рады, на которой казаки согласились стать подданными московского царя, но нужно понимать, что гетман Богдан Хмельницкий вовсе не стремился к тому, чтобы соединить свою державу с Московией, — говорит профессор киевского университета имени Бориса Гринченко доктор исторических наук Виталий Щербак. — Хмельницкий предложил царю Алексею Михайловичу не более чем военный союз против Речи Посполитой.

15 07 2019   Вера Жичко Огляд ЗМІ, Українські

«Сюжет о том, как я, пастор, «заставляю детей рыть окопы», облетел в России все телеканалы»

Фильм «Мариуполь. Украинский форпост» создан аналитическим центром «Фабрика мысли «Донбасс» в сотрудничестве с творческим объединением «ВиДиво» при поддержке Национального фонда NED и основан на документальных свидетельствах участников и очевидцев событий. Это картина о героях украинского Донбасса — участниках сопротивления российской оккупации, в числе которых как воины, так и волонтеры, которые помогали отстаивать свободу Мариуполя.

15 07 2019   Игорь Осипчук Огляд ЗМІ, Українські

После основания Речи Посполитой многие украинские князья отреклись от родной культуры и веры

1 июля 1569 года в результате Люблинской унии (договора об объединении Королевства Польского с Великим княжеством Литовским, Русским и Жемантийским) было основано новое государство — Речь Посполитая. В ее состав вошли почти все этнические украинские земли. Это событие имело серьезнейшие последствия для нашего народа.

15 07 2019   Анатолій Бабинський Огляд ЗМІ, Українські

Філарет і КГБ

Чергова заява владики Філарета (Денисенка) про співпрацю між Церквою і КГБ в радянський час не є сенсацією. Він, до слова, є одним з небагатьох архієреїв РПЦ часів СРСР, які про це взагалі говорять. Бодай так. 

15 07 2019   Володимир Мороз Огляд ЗМІ, Українські

«Ми сім’я преславної України»: постать о. Анатолія Кралицького із Закарпаття у світлі його і нашої сучасностей

Мукачівська єпархія століттями була Руською Церквою; вірними її були передусім русини-руснаки або й просто руські люди – народ, який у ХІХ–ХХ ст. поступово прийняв самоназву українців...

12 07 2019   Ольга Гук Огляд ЗМІ, Українські

Митрополит Павло: "Немає української або російської церкви. Є одна – Христова"

Намісник Києво-Печерської лаври – про розкол в новій церкві і скандал з Філаретом, про автокефалію УПЦ і відкриття українських парафій за кордоном, а також про те, як сам приймає рішення, і про напуття Володимиру Зеленському

12 07 2019   Милена Фаустова Огляд ЗМІ, Закордонні

«Тайные вечери» эмиссаров из Москвы. Духовенство РПЦ через третьих лиц налаживает связи с представителями Константинополя

Московский патриархат значительно активизировал свою деятельность в сфере межцерковных отношений. Многое из случившегося в последние дни имеет загадочный характер.

12 07 2019   Екатерина Щеткина Огляд ЗМІ, Українські

Путин друг. Зачем Папе Римскому подставлять украинских греко-католиков

Папа Франциск отдает предпочтение политическому расчету там, где это еще вчера было оправдано и допустимо, но уже сегодня оказывается дорогой в ад

12 07 2019   Оксана Левантович Огляд ЗМІ, Українські

“Не чекайте швидких змін та працюйте з перспективою на вічність”, – Архиєпископ-Митрополит Борис Ґудзяк

Випускний в УКУ – це завжди багато посмішок, обіймів та важливих слів, адресованих нашим випускникам на порозі нового етапу їх життя. Цей день – свого роду підтвердження їх переродження: з спраглих знань студентів, до впевнених у собі молодих фахівців. Таких цьогоріч в УКУ – 330. Перед ними сьогодні – весь світ, але пропонуємо ще раз повернутися у день випускного, під шатро, і замислитись над тим, що покликаний формувати університет, окрім знань. 

12 07 2019   Борис Ґудзяк, архиєпископ Філадельфійський УГКЦ Огляд ЗМІ, Українські

Два дні зустрічей з Папою Франциском

5-6 липня у Римі відбулася безпрецедентна подія. Бажаючи підтримати Українську Греко-Католицьку Церкву в час війни, екуменічних революцій та еволюцій, надій і напружень, гуманітарної та соціальної кризи, Папа Римський Франциск запросив главу, митрополитів та членів Постійного Синоду УГКЦ на особисту зустріч.

12 07 2019   Євген Гулюк Огляд ЗМІ, Українські

Соціальне, бюрократичне і податки, або на якому колі пекла тринітаріям дозволили будувати храм у Львові?

Навіть після легенької оглядової прогулянки центром Львова кожен може переконатися, як багато католицьких орденів знайшли в минулому притулок у нашому місті, заснували тут свою обитель і побудували святині. Давніх монастирів і храмів, які нагадують про сказане вище так багато, що інколи трохи дивно, як вони всі тут помістилися. І сьогоднішня історія саме про це. З нагоди свята Трійці, яке на днях відзначають християни східної традиції, пробуємо розібратися із тим, через які кола соціального та бюрократичного пекла змусили пройти представників ордену Пресвятої Трійці, перш ніж вони отримали дозвіл будувати власні монастир та храм, аби закоренитися у Львові.

11 07 2019 Огляд ЗМІ, Українські

«Ця зустріч – великий крок уперед!» – інтерв’ю Глави УГКЦ про зустріч проводу УГКЦ з Папою Франциском

Війна в Україні. Досвід синодальності. Екуменічна місія. Глава УГКЦ після зустрічі з Папою Франциском в ексклюзивному інтерв’ю для італійського видання «AСІ Stampa».

11 07 2019   Дмитро Полюхович Огляд ЗМІ, Українські

"Конституционный храм". Украинцы успели пожить при первой в Европе Конституции

Пока в Варшаве шла эпопея вокруг возведения храма-памятника Основному закону, на Хмельниччине уже действовал костел в честь Конституции и Провидения Божия

11 07 2019   Кирило Говорун, архімандрит Огляд ЗМІ, Українські

Про «хворобу» митрополита Філарета

Розгорну свої коментарі щодо «хвороби» митрополита Філарета. Інтерпретація його поведінки зараз як такої, що викликана старечим слабоумством - це спроба зняти з нього, а інколи і з себе, моральну відповідальність за свої вчинки.

11 07 2019   Іван Матковський Огляд ЗМІ, Українські

Меморандум УГКЦ радянському уряду (частина І). Фрагмент біографії Праведника народів світу бл. свщм. Климентія Шептицького

17-го листопада о. Климентія відвідав агент НКВС, імені якого не знаємо, але залишилось оперативне повідомлення з описом цієї події. Зі змісту здогадуємося, що ця особа була добре знайома з о. Климентієм і також збиралася в той же час до Москви.

11 07 2019   Анатолій Бабинський Огляд ЗМІ, Українські, Закордонні

Florentine Option

Цікаво, чи, призначаючи дати нарад єпископів Постійного синоду УГКЦ з Папою і представниками Римської курії на 5–6 липня, ініціатори мали на думці ювілей Ферраро-Флорентійського собору – чи, точніше, дату проголошення булли про поєднання з греками «Laetentur Caeli» (6 липня 1439 року)? Навіть якщо це просто збіг обставин – він символічний. Флорентійська унія, а саме під такою назвою цей Собор, який для Католицької Церкви є XVII вселенським, а для православних «яко не бывший», для української історії має значення своєрідного вододілу.

10 07 2019   Георгій Коваленко, протоієрей Огляд ЗМІ, Українські

НЕукраїнський день родини, або Православний день закоханих?

І хіба ми (українські церкви і українська держава) не можемо знайти справжніх покровителів для традиційної родини?

НОВИНИ

Всі матеріали

останні коментарі

Священик Сєверодонецької єпархії УПЦ (МП) звершив чин в...

Onufriy

Onufriy написал:

Та це прямо чудо!...
Схоже, що "капітан сьогодні був тверезий"

Харків'яни вимагають у парафії УПЦ (МП) відновити колі...

Onufriy

Onufriy написал:

порушення Закону України «Про охорону культурної спадщини» в Харкові давно набули системного характеру

Прокляті воцерковлені дикуни! what
Але ще більше гріха - на місцевих адміністративних беззаконниках і фарисеях

Знайдіть на цьому бланку згадку про УПЦ

dima222

dima222 написал:

Митрополита Лазаря давно треба було оголосити персоною нон грата в Україні - а тим часом його рідним брат Дмитро у Дунаєві біля Почаєва в селі, яке приєдналося до ПЦУ, намагається будувати нову церкву. І точно за гроші Лазаря, бо всі племінники Лазаря - сини та родичі Дмитра, служать священиками у Криму. 

Чем Зеленский страшен для православия

Onufriy

Onufriy написал:

Добрячий текст +5!
 
51-е правило Шестого Вселенского собора запрещает всем христианам посещать комедийные представления... программы с участием Зеленского подпадают под анафему, так как усеяны непристойностями

З огляду на це, православна Церква не повинна б агітувати за Зеро... feel

Але... wink в УПЦ МП тепер усе інакше...

Дійсно, ну як же можна не підтримати чоловічка? Тим більше, коли він - за "електронний концтабір"? winked

Грецький Центр теологічних досліджень пропонує вихід з ...

Onufriy

Onufriy написал:

 
ПЦУ та УПЦ (МП) сформують єдиний православний Синод...

Які дикі пропозиції! belay   
Які страшно відстали ці греки! angry
Вони нічогісінько не знають про "вЬру православную": ні про "російський світ", ні про "вєлічіє", ні про "богоданість" Пу!..
І вже тим більше - про "єресь українства", "єресь гуманізма" і богомерзотність геометрії!!

Ну як же зможуть правовірні овечки святоросійства возсісти поряд з козлищами жидорептилоїдства?!! recourse

Польская Православная Церковь поддерживает украинскую а...

Філософ

Філософ написал:

Польська ПЦ це збір неуків радянського зразка. Вже давно доведено апостольське спадкоємство колишніх УАПЦ і УПЦ КП. Тому всі розмови про "перерукополеження" є безпідставними. Тимбільше з ієрархами ПЦУ спіслужив Вселенський патріарх!

Циркулярний лист Тюченської єпархії. Про духовні критер...

Onufriy

Onufriy написал:

1. Вибір 2019 дійсно пісний... recourse 
2. Пророцтво Лепехи збулося:
"аполітичні" москвовіри агітують за ЗЕро-кандидата
Всеволод Чаплін: "надо достигать договоренностей с лидером гонки (Зеленским), требуя письменных гарантий прекращения гонений на каноническую Церковь, возвращения политэмигрантов и критиков «европейского выбора» в политику... назначения министром культуры (он курирует религию) Юрия Бойко, Виктора Медведчука, Вадима Новинского или Василия Анисимова..."
"Порошенко – абсолютное зло"
love
https://credo.press/223778/

Всеукраїнська Рада Церков закликає робити вибір президе...

Onufriy

Onufriy написал:

мусимо усвідомити: якою повинна бути наша держава?

Яке питання, така і відповідь. feel Для терезої відповіді доречніше усвідомити, чого ми хочемо від майбутнього президента?
1. Особистого багатства?
2. Подолання людської продажності "в окремо взятій країні"?
3. Припинення глобального міжнародного конфлікту?
Твереза відповідь можлива лише у тому випадку, якщо ми чекаємо чогось іншого. Бо ніякий президент не зробить вас багатим, не "подолає корупції" і не "припинить війни"

Це якщо він не "чарівник з голубого вертольота" recourse


Як відбувається перехід з УПЦ МП в ПЦУ

dutchak1

dutchak1 написал:

Пасхавер десь писав, що «Когда-то один из руководителей Европейского союза неофициально сказал: «Если бы русские не были белыми, у нас бы к ним претензий не было. А так ведь белые, вроде бы свои, но не как мы». То же самое можно сказать и про нас». І там, далі, Пасхавер писав що у нас цінності інші. Добавимо – не тільки інші але і з тими цінностями, які ми переносимо від цивілізації і від Європи до нас, проходять дивні метаморфози.

Ми дикунський, варварський народ і це особливо видно в нашому дикунському, варварському релігійному законодавстві.  Причому це якесь небачене і неописане варварство. Ми користуємось речами і благами цивілізації і одночасно реконструюємо суспільні відносини, схожі на описи з шкільних історичних підручників про давні часи. Наші відносини це якась амальгама з давнього, застиглого в часі ординства, на яке додатково наклалась катастрофа 1917 року.  Для прикладу -  всі ці ламентації про захист автономії громади, про захист права свободи вибору підпорядкування, про свободу переходу громади – це все для придурків і убогих. Так, автономія релігійної громади є одним з основних положень міжнародного права, міжнародних угод, які підписала Україна. Але в них це означає що громада самостійно визначає себе автономною, самостійно проводить свої межі в яких живе і порядкую по своїх власних установах і правилах. Визнання державою цієї автономії є похідне від волі самої громади. У нас же, незважаючи на те, що всі християнські церкви в Україні визнають автономною всю церкву, держава приймає закон яким фактично нищить церкву, робить самостійними і незалежними парафії. Далі держава проголошує ту свободу «підпорядкування» і береться її захищати. Тут можна  звернути увагу, що послідні зміни в ст.8 релігійного закону, якими намагаються регулювати і захищати те «підпорядкування», в рівній мірі відносяться до зареєстрованих громад і до громад, які навіть не повідомляють державні органи про своє утворення. Який зміст має тоді та детальна регламентація прописана в ст.8 для тих громад? Що законодавець збирається «захищати» в цьому випадку? Здоровий глузд тут підказує, що парафія при діючому законі може міняти підпорядкування хоч кожної години і 24 рази на добу. Це право декларативне і його неможливо ні порушити ні захистити. Проблеми виникають тільки у парафій-юросіб і це є проблеми не «захисту» якоїсь свободи громади а проблеми майна. І тут вже видна друга придуркуватість і щоб її побачити, треба читати Цивільний кодекс, читати на рівні першого курсу юрфаку. Все, що відбувається з юрособою, абсолютно все описано цивільним правом і хто може пояснити, використовуючи цивільне право – що таке зміна підпорядкування юрособою? Що таке канонічне підпорядкування з точки зору ЦК? Що відбувається з юрособою при такій зміні підпорядкування чи з тою особою, якій стають підпорядковані? Абсолютно нічого і це є повна дурня, яку придуркуватий український законодавець і на пару з ним такий же придуркуватий український релігієзнавець взялись захищати світським правом. Термін «зміна підпорядкування» в цивільному праві має інший зміст чим той, який вкладають у нього віруючі і в реальності це означає зміну віри частиною віруючих чи ще якісь канонічні нюанси в цій вірі.  Але саме цивільне право не в змозі описати і навіть не існує таких правових термінів які б описали це «підпорядкування» чи цю зміну віри чи якісь зміни у вірі. Цивільному праву байдуже до цих змін і громада може міняти «підпорядкування» у всьому діапазоні світових релігій і культів, залишаючись згідно положень нашого релігійного закону одною і тією ж юридичною особою(!). Звучить це безглуздо як і безглузді наші намагання цивільним правом «захищати» чи «регулювати» такі переходи юридичної особи. Зміст це би мало тільки в тому випадку, як би ми  доказували всім і переконували всіх в тому, що юридична особа може вірити в Бога.

Ну і повна дурня вже по майну. Для розуміння примітивно можна виділити три рівня розвитку права власності. Перший, дикунський або нульовий. Якщо дикуну сказати що ця річ є власністю Джона чи Івана, він порахує тебе за божевільного. Річ може бути тверда, м’яка, кольорова, кругла, квадратна але як вона може мати признаки Джона, як це знайти, де в ній той Джон. Другий рівень, варварський, це коли власністю є те, до чого можеш дотягнутись і що можеш захистити. Третій рівень це вже цивілізовані, складні і абстрактні правові терміни, за якими навіть річ Джона, яку він передав тимчасово комусь чи загубив – все одно залишається його. І от на другому рівні вже видно шляхи до цивілізованої власності, її початки. Початок йде від того, що власністю стає те, що ти сам визнаєш своїм. Наприклад – йдеш по вулиці в штанях і ці штані є твої не тому, що вони нумеровані і по номеру держава указом визначила їх твоїми а тому що ти їх сам визнав своїми. Після цього самостійного визнання держава починає ці штані захищати як твої. Так і тут. В 1991 році, коли держава почала ліпити відносини з церквами, вона в діалозі з ними повинна була бачити, що вони визнають своєю власністю і як нею розпоряджаються. А вони, всі християнські церкви України, визнають власниками церковного майна не громади а всю церкву. Незважаючи на те, держава, в порушення конституційного відділення, влізла в церкви і сама «призначила» власниками парафії, зробила з церкви збіговисько незалежних юридичних осіб з гібридними статутами, зі статутами в яких поєднала бульдога з носорогом – світське і канонічне право. І от вже і ПЦУ, підтанцьовуючи Порошенку, приводить свій статут у відповідність до дикунського закону, записує церкву як зібрання незалежних юросіб, утворених по ЦК України. А на початках, в першому варіанті Статуту, писалось про церкву як особу, яка сама будує відносини з державою. І тут буде цікаво поспостерігати, як ПЦУ буде далі творити свої документи, особливо парафіяльні. Як визначить власність.

Тобто, ми не то що залишаємось на дикунському рівні, ми навіть заблокували його можливий розвиток. Можна подивитись на конфлікт у Львові, де громада УГКЦ намагається залишити за собою костел. Скільки там в обговоренні позбігалось буйних, дикунів, клянуть поляків, Мокшицького, розкопують старі могили! Врешті УГКЦ, яка претендує на цивілізованість, ліквідовує буйну парафію. Наслідок – новий припадок в мереживному обговоренні. Ще приклад. Можна почитати фантастичний матеріал на «Релігія в Україні», як в позаминулому столітті у Львові цивілізовано вирішували долю покинутого румунського храму. Фантастичний матеріал в порівнянні з нашим дикунством. Ми не то що стоїмо на місці, ми навіть вдаємо якось рухатись реверсом в минулі часи і при цьому приймаємо законодавство, яке захищає мародерство. Закон №4128 – це Закон Мародерів. У всі часи мародерство було ознакою військових конфліктів, при яких військові загони або банди найманців грабували беззахисне населення на територіях, статус яких тимчасово був не встановлений. Так і у нас. Використовуючи реальну війну, політики і законодавці «організували» законоподібний грабунок одних громад громадян другими громадами громадян, розділених релігійними переконаннями. І це особливо вражає, оскільки мародерами стають християни і їх спільноти. Адже ж саме в християнському середовищі в давні часи виникло розділення церковного і світського права, при якому християнське середовище залишилось ізольованим місцем де панували моральні основи керування церковним майном. Збереження цього середовища здійснено радикальним відділенням від світського права і оскільки  суть керування церковним майном не у застосуванні правових конструкцій, а в здійсненні місії церкви, то і успіх цієї місії став критерієм правильності прийняття рішень і здійснення тих чи інших дій з церковним майном. У нас же безглузді спільноти заполітизованих громадян, які вважають християнство просто громадським рухом з формальним моральним законодавством, притягнули в християнське середовище світське право, причому у гіршому його варіанті. Адже навіть світські юридичні особи, при виникненні конфліктів і суперечок між засновниками громади про використання майна, дають право тим громадянам, які кінцево не погодились з рішеннями громади, вийти з громади разом з тим майном, яке вони вклали. Тобто, якщо в християнській громаді не існує християнських відносин з іншими членами громади, які могли б керувати ними при залагодженні майнових питань, якщо громада «голосуванням» позбавляє участі у вирішенні майнових питань меншу кількість громади то, за відсутності християнських відносин, необхідно би мінімально зберегти хоч якусь справедливість до своїх земляків і сусідів і виключити мародерство. Якщо християнська справедливість і моральні відносини тут відсутні то тоді необхідно зберегти цивілізовану, світську справедливість.  Тобто тоді, в продовження світського правила про фіксоване членство в громаді, це членство необхідно доповнити таким же світським обліком внесків і пожертв кожного фіксованого члена громади. І при виключенні любого члена громади, громада повертає йому ті внески або компенсує їх.

 

Який порядок проведення перевірок релігійних організаці...

dutchak1

dutchak1 написал:

Добре було б якби юрист пояснив собі, і нам всім в тому числі, як він з'єднав релігійну організацію з господарською діяльністю у її законодавчому визначенні?  Наведем визначення -

Господа́рська дія́льність — будь-яка діяльність, в тому числі підприємницька, пов'язана з виробництвом та обміном та переробкою матеріальних і нематеріальних благ, що виступають у формі товару.

Під господарською діяльністю в Господарському кодексі України розуміється діяльність суб'єктів господарювання у сфері суспільного виробництва, спрямована на виготовлення та реалізацію продукції, виконання робіт чи надання послуг вартісного характеру, що мають цінову визначеність. (ст. 3 ГК України)

Страдания за Москву, это не страдания за Христа ‒...

Onufriy

Onufriy написал:

"головний місіонер РПЦ" з азартом доводить, що 1+1=2 love
Очевидна актуальність кураєвського просвітництва для святоросичів РПЦ є найкращим доведенням смерті "російського православ'я"

Те що сьогодні животіє на москві - не православ'я, а зла і погибельна єресь 
в духе своей готтентотской этики

Не «нас ради, человек», а «ее ради, епархиальной собственности, сшедшаго с небес»


Вікарій Київської митрополії УПЦ (МП) — власник двох ав...

В. Ясеневий

В. Ясеневий написал:

ну и правильно.Чего терятся. Жизнь дается только один раз.Поэтому нужно брать от неевсе что можна...Многая Вам лета, дорогой владыка. Притом, наиканоничнейший...

Старый дуб рухнул. И тут, началось…

В. Ясеневий

В. Ясеневий написал:

Воистину христианство уже давно умерло!   Вместо тяжелой борьбы с пристрастиями и грехами в себе для перерождения и преображения человека( ества) , мы (не все ли?),  говорим  и призываем только(!)  к внешнему исполнению обрядов..Где же эти совершенные ПОСЛЕДОВАТЕЛИ ХРИСТА??? О, как хотелось бы хотя бы посмотреть на них...А они должны были бы сами  спастись и СПАСТИ ВЕСЬ МИР!!! Кто же и куда нас и весь мир ведет???

Депутат Денис Бородюк: «Ни один олигарх столько не укра...

Onufriy

Onufriy написал:

люди, которые не боятся Бога, не доверяют и другим людям

Ни один олигарх столько не украдет, сколько крадут все украинцы понемножку

мы живём просто-напросто не по средствам

Толковий єретик адвентист. Добряче сказав +5!

10 відповідей про автокефалію Православної Церкви Украї...

Onufriy

Onufriy написал:

Слабкість статті у тому, що вона викриває воканонічнених брехунів, але не викриває єресі

Базікати отаку похабщину може лише проклятий святоросійський єретик: 
не варто приєднуватись до ПЦУ, бо це буде зрада нашій православній вірі

таїнства в ПЦУ є недійсними

ПЦУ — це легалізований розкол