Вхід

У вас немає акаунту на Religion.in.ua? Зареєструйтесь

Огляд ЗМІ

31 07 2019   Денис Тимошенко Огляд ЗМІ, Українські

Переходи до ПЦУ активізує визнання її іншими помісними церквами – релігієзнавець

Чому? І що чекає на молоду православну церкву України при президенті Володимирі Зеленському? І чи може протест патріарха Філарета проти його відсторонення від управління ПЦУ посилити позиції Московського патріархату? Про це в ефірі Радіо Донбас.Реалії говорили релігієзнавець, доктор богословських наук, викладач Київської православної академії Дмитро Степовик та релігієзнавець, кандидат філософських наук, директор громадської організації «Несторівський центр» Віталій Хромець.

31 07 2019   Борис Гудзяк, єпископ УГКЦ Огляд ЗМІ, Українські

Знаєте, що зміниться завтра?

Текст записано в рамках лекції НВ «Світ у 2019»

30 07 2019   Михайло Глуховський Огляд ЗМІ, Українські

З Новинським, Бойком і Миколою II. Як Московська церква людей Києвом водила

Традиційно щороку в останній вікенд липня українські конфесії святкують річницю Хрещення Русі. Першою у суботу, що також звично для неї, вивела людей на вулиці Києва Московська церква в Україні. «Главком» пройшовся маршрутом Хресного ходу і зібрав докупи думки його учасників.

30 07 2019   Леся Бондарук Огляд ЗМІ, Українські

Кенгірський бунтар: історія священника-бандерівця з Луцька

Отця Омеляна Суничука 70 років тому, 20 липня 1949 року, засудили на 25 років концтаборів ГУЛАГу за співпрацю з УПА.

30 07 2019   Розмовляла Галина Мельник Огляд ЗМІ, Українські

«Перше і найголовніше, що нам у Канаді не байдуже, – те, що відбувається в Україні», – о. Гавриїл Габер

Серед численної когорти наших співвітчизників, які, хто тимчасово, хто назавжди роз’їхалися різними країнами світу, є й значний відсоток служителів Церкви. І найбільше тішить те, коли вони докладають максимум зусиль задля популяризації України та її духовних цінностей і в інших державах, і така вкрай важлива лінія підтримки ведеться із покоління в покоління.

29 07 2019   Богдан Рак Огляд ЗМІ, Українські

Отець Михайло: «Люди ходять до церкви, але у більшості немає християнської стриманості, радості за ближнього, мало терпіння і багато заздрості»

24 липня в міській раді відбулася Всеукраїнська науково-практична конференція «Духовність — шлях до майбутнього». Також у неділю, 28 липня відбудеться урочистий молебень за Україну біля пам'ятника Великому князю Володимиру за участі релігійних конфесій міста. Із нагоди події «Вісті» запитали у отця Михайла, священника Свято-Миколаївського храму — наскільки велике її значення, та чи може церква впоратися із агресією та роз'єднаністю в суспільстві.

29 07 2019 Огляд ЗМІ, Українські

«Єдність є в сутності, в глибині, в природі греко-католиків», — владика Венедикт Алексійчук в інтерв’ю про три мрії УГКЦ

Після зустрічі проводу Української Греко-Католицької Церкви із Папою Франциском та Римською курією у Ватикані владика Венедикт Алексійчук, правлячий архиєрей Чиказької єпархії святого Миколая Чудотворця, в ефірі «Радіо Марія» поділився своїми думками стосовно трьох мрій УГКЦ: патріархату, беатифікації митрополита Андрея Шептицького, візиту Папи Франциска до України. Розмовляв із владикою Сергій Іваницький.

26 07 2019   Олександр Філоненко Огляд ЗМІ, Українські, Закордонні

З нудьги народжуються жахливі речі

Олександр Філоненко – доктор філософських наук, професор, викладач Харківського національного університету імені Каразіна, засновник Центру європейської культури “Данте”.

Інтерв’ю підготовлено на основі розмови з Олександром Філоненком в рамках програми “Наша освіта”, яка виходить на Світлому Радіо у партнерстві з Несторівським центром. Ведучий програми – Віталій Хромець.

26 07 2019   Дмитро Горєвой Огляд ЗМІ, Українські

Не божий суд: які церковні позови розглядають українські суди?

Транзит політичної влади в України охарактеризувався сплеском активності вітчизняної Феміди. Не оминула ця доля і релігійну сферу, яка за останній рік-півтора істотно політизувалась. У цьому матеріалі ми зібрали найбільш резонансні та вагомі справи, які знаходяться на розгляді в українських судах. Це і намагання політиків проросійського табору скасувати рішення попередників, і позови Московського патріархату проти України та навпаки, а також суперечки у середовищі ще донедавна «любих друзів» Філарета та Епіфанія. Про все це детальніше у спеціальному матеріалі LB.ua.

25 07 2019   Іван Горобець Огляд ЗМІ, Українські

Як стати богом. Початки українського бонапартизму

З обранням Володимира Зеленського всі дружно заговорили про початок «Нової Доби». Істинно говорю вам – ще ніколи наші пророки не були наскільки близькі до правди! Інавгурація шостого президента дійсно відкрила нову епоху в історії нашої Вітчизни.

25 07 2019   Ельвіра Серкожаєва Огляд ЗМІ, Українські

«Я – один з тих, хто ламав стереотипи та ходив до церкви в джинсах», – пастор Сергій Шараєвський

Сергія Шараєвського знають у Луцьку та далеко за його межами. Директор продакшн-студії, «Правда PRO», режисер, сценарист, громадський активіст, волонтер, військовий капелан та пастор в протестанській церкві.

25 07 2019   Василь Романюк Огляд ЗМІ, Українські

Історія монастиря: Як народився перший український інститут у Станиславові

На зламі ХІХ і ХХ століть у Станиславові з’явився суто український навчальний заклад. Щоправда, він був не державний, а приватний. Інженер місцевої залізниці Олександр Осостович (поляк за національністю) передав свій невеличкий будинок на вулиці Заболотівській (нині – Василіянок) греко-католицькій капітулі. У пам’ять про передчасно померлих дружину-українку Корнелію та 18-річну доньку Марію він просив влаштувати там навчальний заклад і назвати його «Інститутом Марії» або «Марійським інститутом». У джерелах вказані різні дати відкриття цього інституту – 1 вересня 1899 та 1 вересня 1901 року.

24 07 2019 Огляд ЗМІ, Українські

Архієпископ Климент: напади на ПЦУ в Криму – удар по українцях півострова. Інтерв’ю

Православна церква в Криму – це єдиний осередок українства, який зберігся після 2014 року. Сьогодні іде знищення Української православної церкви в Криму, каже архієпископ Климент, чільник Православної церкви України в Криму.

24 07 2019 Огляд ЗМІ, Закордонні

Духовная дипломатия свяжет Запад и Восток

Представители общественных организаций Европы, России и США обсудили в Риме встречу Папы римского и президента России, а также пути примирения на Украине

24 07 2019 Огляд ЗМІ, Українські

Ексклюзивне інтерв’ю Предстоятеля УПЦ щодо актуальних подій в Україні

Про спільні цінності, які можуть примирити українців по обидва боки лінії розмежування, про перемовини щодо обміну полоненими, про роль Української Православної Церкви у цих питаннях — розповів Блаженніший Митрополит Київський і всієї України Онуфрій в ефірі телеканалу «Україна» 17 липня 2019 року. Блаженніший владика також прокоментував релігійну ситуацію в країні та дав духовні настанови пастві напередодні виборів, повідомляє Інформаційно-просвітницький відділ УПЦ. В інтерв’ю також взяв участь голова фракції «Опозиційний блок» Вадим Новинський.

23 07 2019   Валерій Шмаков Огляд ЗМІ, Українські

Як працюють волонтери на 6-му році війни

84-ту волонтерську поїздку до бійців Збройних сил України на Донбасі здійснили цьогоріч волонтери Михайло Цюрко та Зеновій Гошко. У 3-денну вилазку в зону ООС із ними вирушили волонтери з Тернополя Христина Феціца та Олег Мороченець.

23 07 2019   Ольга Гук Огляд ЗМІ, Українські

"Путін сказав: "Якби Філарет очолив РПЦ, Україна була б наша": інтерв'ю з главою УПЦ КП, частина 2

Предстоятель – про те, як він був "кандидатом від Політбюро" і чому не зміг очолити Російську православну церкву

22 07 2019   Ілля Прокопенко Огляд ЗМІ, Українські

Є країни-кімнати. Україна всю свою історію була коридором

Історичний роман "Унія" про Івана Виговського ввійде до трилогії "Прокляті гетьмани". Присвячена постатям української історії, відомості про яких у радянський період замовчували, а за незалежності – не відкрили заново. Про книжку розповідає автор, письменник Володимир ЄШКІЛЄВ, 54 роки

22 07 2019   Ольга Гук Огляд ЗМІ, Українські

"І не йшлося, щоб я відмовився бути патріархом": інтерв'ю з главою УПЦ КП Філаретом

Про те, що "пішло не так" з томосом і чому УПЦ Київського патріархату окрема від ПЦУ

22 07 2019   Людмила Суходольская Огляд ЗМІ, Закордонні

Типовая приходская жизнь вопреки уставу

Здесь проявляется какой-то противоречивый закон "русского мира". Сама по себе эта идеология направлена вне российского государства, но мыслит все, что считает "русским миром", практически этому государству принадлежащим. Поэтому "русский мир" оказывается замкнут внутри российской державы. Даже с Беларусью, самой "дружественной" постсоветской страной происходят всевозможные правовые коллизии.

19 07 2019   Екатерина Щеткина Огляд ЗМІ, Українські

Православные устали. Почему церковная карта не сыграла на парламентских выборах

На церковной ниве Москва в Украине потерпела серьезное поражение, а патриарх Кирилл оказался в опале

19 07 2019 Огляд ЗМІ, Українські

Географія щастя

Найбільше вразило те, що в цьому Індексі щастя (Міжнародний індекс щастя, що відображає добробут людей та стан навколишнього середовища в різних країнах світу, був запропонований New Economics Foundation) Україна у 2019 році посіла 133 місце серед 156 країн. Це було більше ніж дивно. Зрозуміло, що не можна вважати цей рейтинг стовідсотково об’єктивним, але те, що більшість країн Африки чи Латинської Америки, яких ми вважаємо бідними та неблагополучними, опинилися далеко попереду нашої країни багато про що говорить. Про що саме? Я довго думав над цим. Пізніше читав коментарі щодо цього рейтингу, у яких спеціалісти не погоджувалися з методами проведення дослідження. Але це не пояснювало до кінця рейтингову «нещасність» України. Хтось скаже, що в нас війна. Але ж той самий Ізраїль, який постійно воює проти сусідів, живе на пороховій бочці — на 13 місці. У нас малі зарплати, корупція, злочинність? Але Мексика, Гватемала, Узбекистан чомусь у перших десятках. Тоді чому ж? Може тому, що в нас неправильне розуміння щастя?

19 07 2019   Архімандрит Роман Анастасіадіс Огляд ЗМІ, Українські, Закордонні

Хто ви, щоб судити нас? - священник Вселенського патріархату митрополиту Павлу Лебедю

Як намісник Києво-Печерської лаври шукав, але не знайшов Константинополь в Євангелії

18 07 2019   Розмовляв Василь Мартинюк Огляд ЗМІ, Українські

Михайло Близнюк: «Мені хочеться дивитися на все так, як дивився Христос»

Волинь з повним правом можна назвати колискою п’ятидесятницького руху в Україні. Пробудження розпочалося тут ще на початку 20-х років минулого століття і продовжується дотепер. Волинська область за кількістю церков ХВЄ займає друге місце після Рівненської. Нещодавно у Луцьку відзначався 90-річний ювілей утворення п’ятидесятницького Союзу. З цієї нагоди пропонуємо вашій увазі інтерв’ю з головою об’єднання церков ХВЄ області єпископом Михайлом Близнюком про життя та служіння місцевих громад.

18 07 2019 Огляд ЗМІ, Українські

ПЦУ вважає Філарета своїм архієреєм і не планує забороняти у служінні – митрополит Епіфаній

Митрополит Епіфаній повідомив, що владику Філарета досі вважають архієреєм ПЦУ.

НОВИНИ

Всі матеріали

останні коментарі

Священик Сєверодонецької єпархії УПЦ (МП) звершив чин в...

Onufriy

Onufriy написал:

Та це прямо чудо!...
Схоже, що "капітан сьогодні був тверезий"

Харків'яни вимагають у парафії УПЦ (МП) відновити колі...

Onufriy

Onufriy написал:

порушення Закону України «Про охорону культурної спадщини» в Харкові давно набули системного характеру

Прокляті воцерковлені дикуни! what
Але ще більше гріха - на місцевих адміністративних беззаконниках і фарисеях

Знайдіть на цьому бланку згадку про УПЦ

dima222

dima222 написал:

Митрополита Лазаря давно треба було оголосити персоною нон грата в Україні - а тим часом його рідним брат Дмитро у Дунаєві біля Почаєва в селі, яке приєдналося до ПЦУ, намагається будувати нову церкву. І точно за гроші Лазаря, бо всі племінники Лазаря - сини та родичі Дмитра, служать священиками у Криму. 

Чем Зеленский страшен для православия

Onufriy

Onufriy написал:

Добрячий текст +5!
 
51-е правило Шестого Вселенского собора запрещает всем христианам посещать комедийные представления... программы с участием Зеленского подпадают под анафему, так как усеяны непристойностями

З огляду на це, православна Церква не повинна б агітувати за Зеро... feel

Але... wink в УПЦ МП тепер усе інакше...

Дійсно, ну як же можна не підтримати чоловічка? Тим більше, коли він - за "електронний концтабір"? winked

Грецький Центр теологічних досліджень пропонує вихід з ...

Onufriy

Onufriy написал:

 
ПЦУ та УПЦ (МП) сформують єдиний православний Синод...

Які дикі пропозиції! belay   
Які страшно відстали ці греки! angry
Вони нічогісінько не знають про "вЬру православную": ні про "російський світ", ні про "вєлічіє", ні про "богоданість" Пу!..
І вже тим більше - про "єресь українства", "єресь гуманізма" і богомерзотність геометрії!!

Ну як же зможуть правовірні овечки святоросійства возсісти поряд з козлищами жидорептилоїдства?!! recourse

Польская Православная Церковь поддерживает украинскую а...

Філософ

Філософ написал:

Польська ПЦ це збір неуків радянського зразка. Вже давно доведено апостольське спадкоємство колишніх УАПЦ і УПЦ КП. Тому всі розмови про "перерукополеження" є безпідставними. Тимбільше з ієрархами ПЦУ спіслужив Вселенський патріарх!

Циркулярний лист Тюченської єпархії. Про духовні критер...

Onufriy

Onufriy написал:

1. Вибір 2019 дійсно пісний... recourse 
2. Пророцтво Лепехи збулося:
"аполітичні" москвовіри агітують за ЗЕро-кандидата
Всеволод Чаплін: "надо достигать договоренностей с лидером гонки (Зеленским), требуя письменных гарантий прекращения гонений на каноническую Церковь, возвращения политэмигрантов и критиков «европейского выбора» в политику... назначения министром культуры (он курирует религию) Юрия Бойко, Виктора Медведчука, Вадима Новинского или Василия Анисимова..."
"Порошенко – абсолютное зло"
love
https://credo.press/223778/

Всеукраїнська Рада Церков закликає робити вибір президе...

Onufriy

Onufriy написал:

мусимо усвідомити: якою повинна бути наша держава?

Яке питання, така і відповідь. feel Для терезої відповіді доречніше усвідомити, чого ми хочемо від майбутнього президента?
1. Особистого багатства?
2. Подолання людської продажності "в окремо взятій країні"?
3. Припинення глобального міжнародного конфлікту?
Твереза відповідь можлива лише у тому випадку, якщо ми чекаємо чогось іншого. Бо ніякий президент не зробить вас багатим, не "подолає корупції" і не "припинить війни"

Це якщо він не "чарівник з голубого вертольота" recourse


Як відбувається перехід з УПЦ МП в ПЦУ

dutchak1

dutchak1 написал:

Пасхавер десь писав, що «Когда-то один из руководителей Европейского союза неофициально сказал: «Если бы русские не были белыми, у нас бы к ним претензий не было. А так ведь белые, вроде бы свои, но не как мы». То же самое можно сказать и про нас». І там, далі, Пасхавер писав що у нас цінності інші. Добавимо – не тільки інші але і з тими цінностями, які ми переносимо від цивілізації і від Європи до нас, проходять дивні метаморфози.

Ми дикунський, варварський народ і це особливо видно в нашому дикунському, варварському релігійному законодавстві.  Причому це якесь небачене і неописане варварство. Ми користуємось речами і благами цивілізації і одночасно реконструюємо суспільні відносини, схожі на описи з шкільних історичних підручників про давні часи. Наші відносини це якась амальгама з давнього, застиглого в часі ординства, на яке додатково наклалась катастрофа 1917 року.  Для прикладу -  всі ці ламентації про захист автономії громади, про захист права свободи вибору підпорядкування, про свободу переходу громади – це все для придурків і убогих. Так, автономія релігійної громади є одним з основних положень міжнародного права, міжнародних угод, які підписала Україна. Але в них це означає що громада самостійно визначає себе автономною, самостійно проводить свої межі в яких живе і порядкую по своїх власних установах і правилах. Визнання державою цієї автономії є похідне від волі самої громади. У нас же, незважаючи на те, що всі християнські церкви в Україні визнають автономною всю церкву, держава приймає закон яким фактично нищить церкву, робить самостійними і незалежними парафії. Далі держава проголошує ту свободу «підпорядкування» і береться її захищати. Тут можна  звернути увагу, що послідні зміни в ст.8 релігійного закону, якими намагаються регулювати і захищати те «підпорядкування», в рівній мірі відносяться до зареєстрованих громад і до громад, які навіть не повідомляють державні органи про своє утворення. Який зміст має тоді та детальна регламентація прописана в ст.8 для тих громад? Що законодавець збирається «захищати» в цьому випадку? Здоровий глузд тут підказує, що парафія при діючому законі може міняти підпорядкування хоч кожної години і 24 рази на добу. Це право декларативне і його неможливо ні порушити ні захистити. Проблеми виникають тільки у парафій-юросіб і це є проблеми не «захисту» якоїсь свободи громади а проблеми майна. І тут вже видна друга придуркуватість і щоб її побачити, треба читати Цивільний кодекс, читати на рівні першого курсу юрфаку. Все, що відбувається з юрособою, абсолютно все описано цивільним правом і хто може пояснити, використовуючи цивільне право – що таке зміна підпорядкування юрособою? Що таке канонічне підпорядкування з точки зору ЦК? Що відбувається з юрособою при такій зміні підпорядкування чи з тою особою, якій стають підпорядковані? Абсолютно нічого і це є повна дурня, яку придуркуватий український законодавець і на пару з ним такий же придуркуватий український релігієзнавець взялись захищати світським правом. Термін «зміна підпорядкування» в цивільному праві має інший зміст чим той, який вкладають у нього віруючі і в реальності це означає зміну віри частиною віруючих чи ще якісь канонічні нюанси в цій вірі.  Але саме цивільне право не в змозі описати і навіть не існує таких правових термінів які б описали це «підпорядкування» чи цю зміну віри чи якісь зміни у вірі. Цивільному праву байдуже до цих змін і громада може міняти «підпорядкування» у всьому діапазоні світових релігій і культів, залишаючись згідно положень нашого релігійного закону одною і тією ж юридичною особою(!). Звучить це безглуздо як і безглузді наші намагання цивільним правом «захищати» чи «регулювати» такі переходи юридичної особи. Зміст це би мало тільки в тому випадку, як би ми  доказували всім і переконували всіх в тому, що юридична особа може вірити в Бога.

Ну і повна дурня вже по майну. Для розуміння примітивно можна виділити три рівня розвитку права власності. Перший, дикунський або нульовий. Якщо дикуну сказати що ця річ є власністю Джона чи Івана, він порахує тебе за божевільного. Річ може бути тверда, м’яка, кольорова, кругла, квадратна але як вона може мати признаки Джона, як це знайти, де в ній той Джон. Другий рівень, варварський, це коли власністю є те, до чого можеш дотягнутись і що можеш захистити. Третій рівень це вже цивілізовані, складні і абстрактні правові терміни, за якими навіть річ Джона, яку він передав тимчасово комусь чи загубив – все одно залишається його. І от на другому рівні вже видно шляхи до цивілізованої власності, її початки. Початок йде від того, що власністю стає те, що ти сам визнаєш своїм. Наприклад – йдеш по вулиці в штанях і ці штані є твої не тому, що вони нумеровані і по номеру держава указом визначила їх твоїми а тому що ти їх сам визнав своїми. Після цього самостійного визнання держава починає ці штані захищати як твої. Так і тут. В 1991 році, коли держава почала ліпити відносини з церквами, вона в діалозі з ними повинна була бачити, що вони визнають своєю власністю і як нею розпоряджаються. А вони, всі християнські церкви України, визнають власниками церковного майна не громади а всю церкву. Незважаючи на те, держава, в порушення конституційного відділення, влізла в церкви і сама «призначила» власниками парафії, зробила з церкви збіговисько незалежних юридичних осіб з гібридними статутами, зі статутами в яких поєднала бульдога з носорогом – світське і канонічне право. І от вже і ПЦУ, підтанцьовуючи Порошенку, приводить свій статут у відповідність до дикунського закону, записує церкву як зібрання незалежних юросіб, утворених по ЦК України. А на початках, в першому варіанті Статуту, писалось про церкву як особу, яка сама будує відносини з державою. І тут буде цікаво поспостерігати, як ПЦУ буде далі творити свої документи, особливо парафіяльні. Як визначить власність.

Тобто, ми не то що залишаємось на дикунському рівні, ми навіть заблокували його можливий розвиток. Можна подивитись на конфлікт у Львові, де громада УГКЦ намагається залишити за собою костел. Скільки там в обговоренні позбігалось буйних, дикунів, клянуть поляків, Мокшицького, розкопують старі могили! Врешті УГКЦ, яка претендує на цивілізованість, ліквідовує буйну парафію. Наслідок – новий припадок в мереживному обговоренні. Ще приклад. Можна почитати фантастичний матеріал на «Релігія в Україні», як в позаминулому столітті у Львові цивілізовано вирішували долю покинутого румунського храму. Фантастичний матеріал в порівнянні з нашим дикунством. Ми не то що стоїмо на місці, ми навіть вдаємо якось рухатись реверсом в минулі часи і при цьому приймаємо законодавство, яке захищає мародерство. Закон №4128 – це Закон Мародерів. У всі часи мародерство було ознакою військових конфліктів, при яких військові загони або банди найманців грабували беззахисне населення на територіях, статус яких тимчасово був не встановлений. Так і у нас. Використовуючи реальну війну, політики і законодавці «організували» законоподібний грабунок одних громад громадян другими громадами громадян, розділених релігійними переконаннями. І це особливо вражає, оскільки мародерами стають християни і їх спільноти. Адже ж саме в християнському середовищі в давні часи виникло розділення церковного і світського права, при якому християнське середовище залишилось ізольованим місцем де панували моральні основи керування церковним майном. Збереження цього середовища здійснено радикальним відділенням від світського права і оскільки  суть керування церковним майном не у застосуванні правових конструкцій, а в здійсненні місії церкви, то і успіх цієї місії став критерієм правильності прийняття рішень і здійснення тих чи інших дій з церковним майном. У нас же безглузді спільноти заполітизованих громадян, які вважають християнство просто громадським рухом з формальним моральним законодавством, притягнули в християнське середовище світське право, причому у гіршому його варіанті. Адже навіть світські юридичні особи, при виникненні конфліктів і суперечок між засновниками громади про використання майна, дають право тим громадянам, які кінцево не погодились з рішеннями громади, вийти з громади разом з тим майном, яке вони вклали. Тобто, якщо в християнській громаді не існує християнських відносин з іншими членами громади, які могли б керувати ними при залагодженні майнових питань, якщо громада «голосуванням» позбавляє участі у вирішенні майнових питань меншу кількість громади то, за відсутності християнських відносин, необхідно би мінімально зберегти хоч якусь справедливість до своїх земляків і сусідів і виключити мародерство. Якщо християнська справедливість і моральні відносини тут відсутні то тоді необхідно зберегти цивілізовану, світську справедливість.  Тобто тоді, в продовження світського правила про фіксоване членство в громаді, це членство необхідно доповнити таким же світським обліком внесків і пожертв кожного фіксованого члена громади. І при виключенні любого члена громади, громада повертає йому ті внески або компенсує їх.

 

Який порядок проведення перевірок релігійних організаці...

dutchak1

dutchak1 написал:

Добре було б якби юрист пояснив собі, і нам всім в тому числі, як він з'єднав релігійну організацію з господарською діяльністю у її законодавчому визначенні?  Наведем визначення -

Господа́рська дія́льність — будь-яка діяльність, в тому числі підприємницька, пов'язана з виробництвом та обміном та переробкою матеріальних і нематеріальних благ, що виступають у формі товару.

Під господарською діяльністю в Господарському кодексі України розуміється діяльність суб'єктів господарювання у сфері суспільного виробництва, спрямована на виготовлення та реалізацію продукції, виконання робіт чи надання послуг вартісного характеру, що мають цінову визначеність. (ст. 3 ГК України)

Страдания за Москву, это не страдания за Христа ‒...

Onufriy

Onufriy написал:

"головний місіонер РПЦ" з азартом доводить, що 1+1=2 love
Очевидна актуальність кураєвського просвітництва для святоросичів РПЦ є найкращим доведенням смерті "російського православ'я"

Те що сьогодні животіє на москві - не православ'я, а зла і погибельна єресь 
в духе своей готтентотской этики

Не «нас ради, человек», а «ее ради, епархиальной собственности, сшедшаго с небес»


Вікарій Київської митрополії УПЦ (МП) — власник двох ав...

В. Ясеневий

В. Ясеневий написал:

ну и правильно.Чего терятся. Жизнь дается только один раз.Поэтому нужно брать от неевсе что можна...Многая Вам лета, дорогой владыка. Притом, наиканоничнейший...

Старый дуб рухнул. И тут, началось…

В. Ясеневий

В. Ясеневий написал:

Воистину христианство уже давно умерло!   Вместо тяжелой борьбы с пристрастиями и грехами в себе для перерождения и преображения человека( ества) , мы (не все ли?),  говорим  и призываем только(!)  к внешнему исполнению обрядов..Где же эти совершенные ПОСЛЕДОВАТЕЛИ ХРИСТА??? О, как хотелось бы хотя бы посмотреть на них...А они должны были бы сами  спастись и СПАСТИ ВЕСЬ МИР!!! Кто же и куда нас и весь мир ведет???

Депутат Денис Бородюк: «Ни один олигарх столько не укра...

Onufriy

Onufriy написал:

люди, которые не боятся Бога, не доверяют и другим людям

Ни один олигарх столько не украдет, сколько крадут все украинцы понемножку

мы живём просто-напросто не по средствам

Толковий єретик адвентист. Добряче сказав +5!

10 відповідей про автокефалію Православної Церкви Украї...

Onufriy

Onufriy написал:

Слабкість статті у тому, що вона викриває воканонічнених брехунів, але не викриває єресі

Базікати отаку похабщину може лише проклятий святоросійський єретик: 
не варто приєднуватись до ПЦУ, бо це буде зрада нашій православній вірі

таїнства в ПЦУ є недійсними

ПЦУ — це легалізований розкол