Вхід

У вас немає акаунту на Religion.in.ua? Зареєструйтесь

Українські

11 09 2019   Єва Райська Огляд ЗМІ, Українські

Євген із «Назарету»

Колишній пластун, студент-богослов, монах, доброволець батальйону «Крим», наркозалежний: Історія людини, яка шукає себе для інших

10 09 2019   Митрополит Епіфаній Огляд ЗМІ, Українські

Що передовсім цікавить студентську молодь у діяльності Церкви

Якими мають бути відносини між державою й Церквою та як релігія й наука можуть взаємодіяти?

10 09 2019 Огляд ЗМІ, Українські

Отец Пётр Куркевич: формат счастья монаха-капуцина

Пётр Куркевич — монах, священник монашеского римо-католического ордена капуцинов, поляк по происхождению, но уже 25 лет живет и служит в Украине, и очень любит эту страну.

9 09 2019 Огляд ЗМІ, Українські

ЗМІ пересмикують висловлювання Петра Порошенка про єдність ПЦУ з греко-католиками, - Ростислав Павленко

Москва вже не знає, за що зачепитись, аби дискредитувати ПЦУ та патріарха Варфоломія

9 09 2019 Огляд ЗМІ, Українські

Интересная жизнь: опыт путешествия в Африку украинского врача-миссионера

Врач и миссионер Оксана Бойчук больше года провела среди людей, которые отличаются от европейцев не только цветом кожи, но и своим мировосприятием, менталитетом. И признаётся, что это путешествие её внутренне изменило!

9 09 2019   Ірина Поліщук Огляд ЗМІ, Українські

Суд призупинив ліквідацію УПЦ КП: що це означає та які будуть наслідки

Окружний адміністративний суд міста Києва виніс рішення, яке у громадськості традиційно викликало здивування. Цього разу судді призупинили ліквідацію Української православної церкви Київського патріархату. Про наслідки такого рішення дізнавалась журналістка 24 каналу.

9 09 2019   Оксана Княжик Огляд ЗМІ, Українські

"Україна буде. Знищити її нікому не вдасться. Йдеться тільки про ціну, яку за це доведеться заплатити"

Віктор БЕДЬ 55 років, єпископ, керуючий Мукачівсько-­Карпатською єпархією Православної церкви України в Закарпатській області...

9 09 2019 Огляд ЗМІ, Українські

Доповідь Блаженнішого Святослава «Сопричастя в житті та свідченні УГКЦ»

Отець і Глава Української Греко-Католицької Церкви Блаженніший Святослав мав головну доповідь на Синоді Єпископів УГКЦ, який 1-10 вересня відбувається у Римі. Тема виступу: «Сопричастя в житті та свідченні УГКЦ».

9 09 2019 Огляд ЗМІ, Українські

Чи можна православним вінчатися із католиками або протестантами

Не існує жорсткої заборони на шлюб православних із представниками інших релігійних організації або ж і взагалі з тими, хто не вірує. 

6 09 2019 Огляд ЗМІ, Українські

Ми проїжджали через одне селище, а на наступний день дізналися, що на його околицях чотирьох наших військових вбили – Кривицький

На початку серпня Ординарій Києво-Житомирської дієцезії РКЦ єпископ Віталій Кривицький вдруге був на ротації у складі місіонерської тактичної групи ХСП-Маріуполь. Як і минулого року, він здійснював своє служіння виконуючи всі обов’язки священика: проведення Служб Божих, уділення Святих Таїнств потребуючим та хворим, спільна молитва та спілкування з дітьми – вихованцями дитячого центру “Ковчег”, проголошення Слова під час біблійних груп.

6 09 2019 Огляд ЗМІ, Українські

Фанатик відрубав пальці митрополиту

У Вільнюсі 21 серпня 1609-го православний Іван Тупека спробував шаблею зарубати Митрополита Київського, Галицького та всієї Русі Уніатської Церкви Іпатія Потія. Подія відбулась у день свята Божого Тіла, в присутності короля Речі Посполитої Сигізмунда III Вази.

5 09 2019   Розмовляла Мар’яна Карапінка Огляд ЗМІ, Українські

Владика Гліб Лончина: «Єпископська влада — це не влада сили, а сила служіння»

1 вересня у Апостольській Столиці повідомили, що Святіший Отець Франциск прийняв зречення владики Гліба Лончини з позиції єпископа Лондонської єпархії Пресвятої родини.

5 09 2019 Огляд ЗМІ, Українські

ТОП-5 проектов Евангельской церкви, которые повлияли на Одессу

В этом году одна из самых активных протестантских церквей города отмечает 25-летие. За четверть века «Народная церковь» (Евангельская Христианская Церковь) из небольшой группы людей превратилась в организацию, которая активно влияет на культуру Одессы. Церковь расположилась в сквере им. Гамова — из заброшенного грязного сквера, где по вечерам было опасно находиться и процветало потребление наркотиков — территория превратилась в небольшой зеленый парк с детскими площадками, скамейками и ухоженными газонами.

4 09 2019   Людмила Шамрай Огляд ЗМІ, Українські

Що не можна казати мамі особливої дитини. Блог мами

Мама особливої дитини живе в своєму особливому світі. Це наче родима пляма, яка з'являється після народженням дитини і залишається назавжди з тобою. Різниця лише в тому, що цей відбиток не на тілі, а в голові, думках, почуттях.

4 09 2019   Розмовляв Іван Вихор Огляд ЗМІ, Українські

Владика Богдан Дзюрах про цьогорічний Синод Єпископів УГКЦ та його основні моменти

Цьогоріч Синод Єпископів Української Греко-Католицької Церкви упродовж 1–10 вересня відбувається у Вічному місті Римі. Пропонуємо вашій увазі інтерв’ю із Секретарем Синоду Єпископів УГКЦ владикою Богданом Дзюрахом про значення цього зібрання єпископів для вірних та цілої Церкви, основні моменти синодальних засідань, особливості цьогорічного Синоду Єпископів та його головну тему, яка й спонукала до його проведення саме в Римі.

3 09 2019   Дмитро Горєвой Огляд ЗМІ, Українські

Визнання Елладської Церкви та «ефект доміно»

Декілька днів тому церковні медія були прикуті до моніторів комп’ютерів, чекаючи на довгоочікуване рішення Синоду Елладської Церкви. Воно стосувалось визнання ПЦУ. Хоча ще десять днів тому ніхто особливо не чекав доленосних ухвал на серпнову засіданні. Всі чекають жовтня, саме тоді, відповідно до статуту Елладської Церкви, відбуватиметься Синод Єрархії (по-нашому Собор єпископів). Зібрання усіх єпископів, а їх зараз у Церкви Греції більше 140 – все ж таки більше презентабельний захід, аніж звичайний Синод з 12 митрополитів. Саме Синод Єрархії, як більш представницький орган, мав би прийняти рішення про визнання ПЦУ.

3 09 2019   Архімандрит Роман Анастасіадіс Огляд ЗМІ, Українські

Про лист митрополита Іларіона Алфеєва, який знайдено в сміттєвих відрах Елладської церкви

Відповідь архімандрита Романа Анастасіадіса митрополиту Іларіону Алфеєву

2 09 2019   Екатерина Щеткина Огляд ЗМІ, Українські

Между Варфоломеем и Путиным. Как кульбит греков аукнется нашей ПЦУ

Греки блюдут иерархию привилегий и не желают ни потерять большую статью доходов от религиозного туризма из России, ни нарушить свой собственный политический союз

2 09 2019   Стефан Машкевич, доктор фiзико-математичних наук Огляд ЗМІ, Українські

Шевченко, Троцький і Маркс. Як більшовики з пам'ятниками Києва боролися

У серпні 1919-го добігав кінця другий період панування більшовиків у Києві. За трохи більше ніж півроку своєї присутності у місті вони зробили спробу закріпитись не лише у фізичному, а й у символічному просторі. Зокрема, шляхом заміни пам'ятників

2 09 2019   Спілкувався Олександр Ярмушко Огляд ЗМІ, Українські

Взаємини між християнами, країни яких перебувають у стані війни

В Україні та Росії проживає багато християн, які до війни мали тісне братерське спілкування. Брати і сестри відвідували одне одного, організовували спільні заходи з благовістя, турбувалися про потреби, молилися та любили своїх сусідів. Багато хто вважав стосунки між українським та російським братством доволі близькими і рідними. Однак після початку війни ці взаємини зіпсувалися а бо ж узагалі розірвалися. Багато християн і з одного і з другого народу вважають своїх опонентів (тих, які колись були братами) єретиками, яким варто покаятися. У своїх розмовах дехто навіть закликає громи, блискавки і всю лють Божого гніву на долі «братів непокірних».

30 08 2019   Екатерина Щеткина Огляд ЗМІ, Українські

Запретить прививки. Когда Зеленский выгонит доктора Комаровского из команды Зе

Политики-популисты часто оказываются естественными союзниками антипрививочников

30 08 2019   Ілля Бей Огляд ЗМІ, Українські

Три літні кроки до всеправославного визнання Православної Церкви України

ПЦУ впевнено рухається до визнання іншими Автокефальними церквами

30 08 2019 Огляд ЗМІ, Українські

"Никаких гимназий на "собачьем языке". Як білі генерали освіту реформували

16 серпня 1919 року генерал-лейтенант Май-Маєвський взявся керувати народною освітою

НОВИНИ

Всі матеріали

останні коментарі

Архієпископ-ректор Почаївської семінарії послав «сосати...

dima222

dima222 написал:

Вітання владиці Іову з Івано_Франківської єпархії УПЦ МП: спаси, Господи, владико за Ваші компліменти у нашу адресу! Знаєте, образливо до глибини душі. При скорій зустрічі у Почаєві обовязково зустрінусь з Вами і подивлюся прямо в очі... 

Чи дійде до церковного майдану?

dima222

dima222 написал:

Цікаво що офіційний сайт УПЦ МП має таку собі розлогу колонку де дублює новини із офіційного сайту РПЦ - тут і про Путіна новини і про Медведєва і про російську армію якій РПЦ будє храми... Відкриваєш сайт УПЦ а там новини про Путіна... ото радость із Patriarchia.ru 

Віряни ПЦУ відстояли у Верховному суді право на перехід...

dutchak1

dutchak1 написал:

Ну і що, хтось читав те судове рішення? З чим вітали парафіян і настоятеля храму?

25.          Тому, суд доходить висновку, що в даному випадку спір виник між засновниками та членами релігійної організації - Хустської єпархії УПЦ та релігійної громади - Релігійної громади УПЦ КП, яка вирішила змінити канонічне підпорядкування, подавши заяву про реєстрацію змін до статуту, що свідчить про приватно-правовий характер спірних правовідносин.

26.          У зв`язку з цим, судами попередніх інстанцій було помилково віднесено даний спір до       юрисдикції адміністративних судів, оскільки позовні вимоги у зазначеній справі спрямовані на захист цивільних прав позивача і з огляду на суб`єктний склад сторін спору він має вирішуватися за правилами господарського судочинства.

wink 

До недавнего времени можно было со снисходительной ирон...

dima222

dima222 написал:

Реально, перечитував іноді біографії наших архієреїв, ужасає те, що більшість немає навіть очної семінарї, і серед них найнайвищі чини архіреїв, даже предстоятелів!... ті що роками мучили свої голови і животи поклали у семінаріях, академіях і єпархіальних послушаніях - в тіні Церкви, а пронирливі і дерзновенні - керують єпархіями... парадоксіс ))) 

Тут священники УПЦ (РПЦ) говорят, мол, что признание ПЦ...

dima222

dima222 написал:

Стаття відмінна. Молодець

Отець Микола Данилевич закрив для мене можливість комен...

dima222

dima222 написал:

Многая лета, отец Андрей

УПЦ МП вже не називає ПЦУ "розкольниками"...

dima222

dima222 написал:

Дякую. Дуже вичерпно і тепер маю багато аргументів на захист ПЦУ перед знайомими з МП. Варто радіти! 

И снова перлы известного запорожского религиозно-полити...

dima222

dima222 написал:

Страшно от таких слов Луки - неужели здоровый человек может такое глаголати? 

Чи має Церква моральне право судити содомітів?

Олександр

Олександр написал:

Короткий зміст матеріалу: Свій хвалить своїх.

Пятилетка сдерживания. Итоги пяти лет правления митропо...

Onufriy

Onufriy написал:

Цитата: dutchak1
церква з державою немає ніяких спільних інтересів і їх діяльність не перетинається і не доторкується в жодній точці

А слухаючи Гундяєва, так і не скажеш... fellow

Дякую Вам за визнання того, що МП веде антидержавну діяльність wink (звісно трішечки, ну саму крихітку):
Цитата: dutchak1
Позиція організації (МП) стала ворожою окремим проявам держави

Пятилетка сдерживания. Итоги пяти лет правления митропо...

dutchak1

dutchak1 написал:

Однією з основних перешкод в державно-церковних відносинах в Україні є існування т.з науки «релігієзнавство». Назагал це мирне заняття, яке зайняло скромне але менш-більш дохідне місце в явищі української тіньової науки, невелике і замкнене болітце, в якому перетирають свої, далекі від життя, проблемки, плодять докторів і кандидатів філософії. І все би нічого, але в умовах нашої країни ця «наука» зайняла місце між державою і церквами і фактично, самостійно уповноваживши себе на представлення церков, в якості посередника веде діалог з державою. З представників цієї «науки» формуються комітети, департаменти, відділи міністерства яким надалі і доручають те, що в нас названо «державною політикою в області релігії». Зрозуміло, що для більшості держчиновників і законодавців релігія то тьомний лєс і, при виникненні якихось проблем з релігійними організаціями, вони біжать до релігієзнавця, який їм все розкладе «по поличкам». Ну не бігти же їм до тих малохольних, які Богу моляться. Тобто ситуація анекдотична – проголошуючи з усіх трибун про необхідність діалогу з церквами, держава той діалог і відносини імітує, замінює на відносини з бутафорською церквою, утвореною на держзамовлення докторами філософії і політології від релігієзнавства. Причому та побудова почалась ще в 1990 році, коли новоспеченими демократами і викладачами кафедр наукового атеїзму був зліплений союзний релігійний закон де по зразку цивільної громадської організації почали ліпити релігійні. Це була своєрідна резервація для віруючих і в Україні той процес підхопили вже місцеві діячі наукового атеїзму разом з діячами НРУ.

Всі релігієзнавці і викладачі кафедр вміють розказати про різні моделі співіснування держави та релігії, що мають місце у світовій практиці, які, частіше за все, законодавчо оформлені. Але я добавлю, що це є тінь іншої, вищої істин, яка встановлює що спочатку моделі і відносини а потім законодавче оформлення. Загально ця максима в теорії права виглядає так – закони тільки регулюють суспільні відносини і ніколи їх не створюють. Відносини передують законам. І от в нашій ситуації після розпаду СРСР, в ситуації з нульовим рівнем права і відсутністю реальних релігійних організацій як суб’єктів права, перетягнувши до себе конституційний принцип відділення, ми почали ним регулювати відсутні суспільні відносини(!). За цих обставин ті спроби в 90-х роках зробити релігійний закон були приречені. Що і сталось. Перетягнувши слідом за Конституцією цивільне право, ми ним почали регулювати духовні, неправові відносини. І цьому могли б завадити ну хоч якісь, ну хоч елементарні відносини з тими убогими релігійними організаціями. Це не потребує якихось надзвичайних зусиль чи здібностей. Це може навіть релігієзнавець Єленський. Якщо захоче. Наприклад – Єленський любив раніше на різних телевізорах розказувати про важливість автономії релігійної організації і про необхідність її захисту і захисту переходів. Ну і потім він зліпив той закон, Закон Мародерів №4128. І от якби Єленський уважніше придивився до релігійних організацій і до того принципу автономії, він би міг зрозуміти що принцип відділення і принцип автономії це є одне і теж. Або взаємодоповнююче. Принцип автономії в першу чергу означає що організація сама(!) її проголошує, сама визначає її межі а держава тільки бере це потім до уваги. А тому, якщо всі християнські конфесії згідно своїх канонів визначають автономною організацією всю церкву а не парафію, якщо всі конфесії самостійно визначають правила утворення парафій і долю майна - то це і мало би бути одним з основних правил відносин держави і церков. А Конституція це тільки потім констатує як відділення.

Сьогодні цей процес «побудови відносин» продовжують т.з ефективні менеджери, які відчувши своєрідний запит, успішно експлуатують його ресурс. Текст релігійного закону і та діяльність найбільш вповні стали в утворенні організації ПЦУ. В унісон з православною симфонією, з менеджерами від віруючих, в Україні творять близнюка «русского мира». Ось один з них стверджує що УПЦ МП стала ворогом  суспільства. Лукавить, свідомо або по нерозумінню. Позиція організації стала ворожою окремим проявам держави а держава це не є суспільство. Держава це механізм збирання податків, підтримання порядку в суспільстві. Такий же як пральна машина в побуті і стверджувати що пральній машині необхідна церква просто смішно. В суспільстві необхідні якісь відносини держава з церквами, але наша придуркувата машина в своєму існуванні намагається використати церкву в своїх інтересах, інтересах далеких від суспільних. Тому завжди слушне попередження – церква з державою немає ніяких спільних інтересів і їх діяльність не перетинається і не доторкується в жодній точці. І в наших умовах відносини церкви з державою повинні починатись з тези – держава ворог церкви. Можна цитувати одного священника УГКЦ – держава не повинна робити нічого поганого для церкви і нічого доброго. Те, що «УПЦ (МП) всячески демонизируют Минкульт», ну що ж - під час війни завжди виникає потреба в специфічних «законах», текстах. Потреба в людях типу Медінський, Юраш, Єленський і існуючі з обох сторін фронту контори «міністерство культури» перетворилися в розсадники мракобісся.

 

Священик Сєверодонецької єпархії УПЦ (МП) звершив чин в...

Onufriy

Onufriy написал:

Та це прямо чудо!...
Схоже, що "капітан сьогодні був тверезий"

Харків'яни вимагають у парафії УПЦ (МП) відновити колі...

Onufriy

Onufriy написал:

порушення Закону України «Про охорону культурної спадщини» в Харкові давно набули системного характеру

Прокляті воцерковлені дикуни! what
Але ще більше гріха - на місцевих адміністративних беззаконниках і фарисеях

Знайдіть на цьому бланку згадку про УПЦ

dima222

dima222 написал:

Митрополита Лазаря давно треба було оголосити персоною нон грата в Україні - а тим часом його рідним брат Дмитро у Дунаєві біля Почаєва в селі, яке приєдналося до ПЦУ, намагається будувати нову церкву. І точно за гроші Лазаря, бо всі племінники Лазаря - сини та родичі Дмитра, служать священиками у Криму. 

Чем Зеленский страшен для православия

Onufriy

Onufriy написал:

Добрячий текст +5!
 
51-е правило Шестого Вселенского собора запрещает всем христианам посещать комедийные представления... программы с участием Зеленского подпадают под анафему, так как усеяны непристойностями

З огляду на це, православна Церква не повинна б агітувати за Зеро... feel

Але... wink в УПЦ МП тепер усе інакше...

Дійсно, ну як же можна не підтримати чоловічка? Тим більше, коли він - за "електронний концтабір"? winked