Вхід

У вас немає акаунту на Religion.in.ua? Зареєструйтесь

Українські

12 02 2019 Огляд ЗМІ, Українські

Фініш Томос-туру: що пішло не так і чому Порошенко припинив їздити Україною

Не проїхавши з «гастролями» і третини із запланованих 17 областей, Петро Порошенко призупинив так званий «Томос-тур». Причиною цьому могли стати обурення українців стосовно піару на темі релігії і неприємні «нюанси», які виникали, чи не в кожній поїздці.

12 02 2019   Татьяна Деркач Огляд ЗМІ, Українські

УПЦ МП и гонения: ожидания и реальность

Как руководство УПЦ МП манипулирует сознанием своих верующих  

12 02 2019   Екатерина Щеткина Огляд ЗМІ, Українські

Конец Старого Света. Почему рафинированные интеллектуалы ищут Европу уже в Украине

Группа из тридцати писателей, историков, философов, среди которых лауреаты Нобелевской, Букеровской, Пулицеровской премий, опубликовали в ведущих европейских медиа манифест с призывом спасти Европу

11 02 2019   Виктория Савицкая Огляд ЗМІ, Українські

«ДНР» берет церкви «под колпак». Интервью с пастором, покинувшим Донецк

Молельная палатка в Донецке под украинским флагом в 2014 году стояла до последнего. Ее сбрасывали в реку, на участников акции нападали, забирали «на подвал». Организатор - протестантский священник, общественный активист Сергей Косяк также побывал в плену боевиков. Каждый день тех событий он подробно описывал на своей странице в Facebook. Из этих записей и появилась книга-дневник «Донбасс, которого ты не знал». «Новости Донбасса» поговорили с Сергеем о том, что же произошло тогда в Донецке и что происходит сейчас.

11 02 2019   Розмовляв Андрій Павлишин Огляд ЗМІ, Українські

Дорога знахідка: таємниці найдавнішого нотного запису української пісні

У рукописі урядника, дипломата та священика Михайла Гунашевського, що датується першою половиною XVII століття, виявили нотний запис давньої української пісні. Відкриття дуже цінне, адже йдеться не лише про текст, а й запис нот, до того ж не одноголосно, а одразу на три голоси. Таким чином, для історії української музики ранньомодерної доби ця пісня справедливо вважається найдавнішою із нотним записом і одночасно найдавнішим зразком нотного багатоголосся.

8 02 2019   Мар'яна П'єцух Огляд ЗМІ, Українські

Без сварок, але з сумнівом: як київський храм переходив у ПЦУ

"Українська правда" навідалася до однієї з них – храм Святої Катерини на Пріорці, у день зборів, коли парафіяни визначалися зі своїм майбутнім статусом.

8 02 2019   Священник Віталій Ейсмонт Огляд ЗМІ, Українські

Кип’яче закипіло? Гомосексуальний скандал в Овруцькій єпархії УПЦ (МП)

Насельник монастиря в Кип'ячому описав скандальні подробиці життя в монастирі на Житомирщині

8 02 2019 Огляд ЗМІ, Українські

«Резонансне’не» інтерв’ю з відкритим християнином Георгієм Коваленком на «Радіо Марія»

На «Радіо Марія» ректор ВПУ прот. Георгій Коваленко дав велике інтерв’ю авторській програмі Сергія Іваницького «Резонанс».

8 02 2019 Огляд ЗМІ, Українські

Під Вінницею у Бохониках селяни звинуватили священика, який є офіцером запасу, у любові до Путіна

У селі Бохоники, що під Вінницею, парафіяни вимушені судитися із місцевим священиком за храм. Також вони нарікають, що батюшка хоча і є офіцером запасу, але занадто шанує Путіна. Якщо в інших селах Вінниччини люди пропонували священикам бути разом з громадою, то у цьому випадку вони категорично проти подальшого служіння отця Олега. 

7 02 2019   Розмовляла Зоряна Попович Огляд ЗМІ, Українські

Про перехід громад до ПЦУ на Закарпатті: думка священика з Ясіні Володимира Лофердюка

27 січня громада Покровської церкви в селищі Ясіня на Закарпатті, яка досі належала до УПЦ (МП), проголосувала про перехід до Православної Церкви України. Прийнявши це рішення, громада стала третьою в області, яка зробила цей крок. Кореспонденці РІСУ пощастило зустрітися з настоятелем, отцем Володимиром Лофердюком в Ужгороді, коли він привіз протоколи з підписами громади для зареєстрації в ОДА.

7 02 2019   Віталій Портников Огляд ЗМІ, Українські

У Росії готують громадську думку про утиски в Україні священиків – Цимбалюк

Гості програми «Ваша Свобода»: Сергій Здіорук, провідний науковий співробітник відділу гуманітарної безпеки Національного інституту стратегічних досліджень; Олексій Смірнов, релігієзнавець; Роман Цимбалюк, кореспондент УНІАН у Москві.

7 02 2019   Оксана Малолєткова Огляд ЗМІ, Українські

Тест на дотримання закону

У Міністерстві культури розтлумачили нормативні зміни для уникнення спекуляцій та перекручування фактів щодо переходу парафій до Православної церкви України

7 02 2019   Олена Чуранова Огляд ЗМІ, Українські

Скільки томосу в українських новинах?

Отримання томосу про автокефалію Православної церкви України (ПЦУ) напередодні православного Різдва було одним з гучних інформаційних приводів, що супроводжував українські медіа як весь минулий рік, так і відкрив 2019 новинний рік. Експерти ІМІ проаналізували новинні стрічки популярних українських сайтів за один день та побачили, що “хайп” від створення ПЦУ вже затих, але акценти окремих ЗМІ лишаються показовими.

6 02 2019   Екатерина Щеткина Огляд ЗМІ, Українські

Вопреки Томосу. Как с подачи Филарета появился двойник УПЦ

В Киеве, в Доме митрополита на территории заповедника "София Киевская", состоялось первое заседание Священного синода ПЦУ

6 02 2019   Ганна Трегуб Огляд ЗМІ, Українські

Релігійний огляд: інтронізація глави ПЦУ та нова мусульманська автономія на півдні Філіппін

Найважливіші події релігійного життя України і світу за тиждень

6 02 2019 Огляд ЗМІ, Українські

Перший Синод ПЦУ: як це має бути за Томосом?

Які принципи формування закладають Томос і статут

6 02 2019 Огляд ЗМІ, Українські

Об'єднання християн: утопія чи реальність?

У новій програмі Ultima Cena на каналі «Ісландія» говорили про спільне та відмінне в різних християнських конфесіях, про інституційні перешкоди та «єдність у різноманітті». Гість програми — ректор Відкритого православного університету прот. Георгій Коваленко.

6 02 2019   Михайло Глуховський Огляд ЗМІ, Українські

Чи був Синод? Перший скандал у помісній церкві

Що відбулось у стінах святої Софії 5 лютого

6 02 2019   Алиса Неделина Огляд ЗМІ, Українські

Чемодан без ручки. Почему Аласанию уволили с "UA:Перший"

В условиях хронической нехватки средств и конфликтов внутри коллектива создать рейтинговое СМИ - задача почти нереальная

6 02 2019   Екатерина Щеткина Огляд ЗМІ, Українські

Десять тезисов для ПЦУ. Сможет ли Епифаний создать церковь, за которую не стыдно

Очевидный разрыв с русской церковной традицией и те возможности, которые, впервые в истории, получила украинская автокефалия, не могут не волновать Москву

6 02 2019   Дмитро Донський Огляд ЗМІ, Українські

5 церквей в Украине руководятся из Москвы, теперь связь с Россией нужно указать

Русская истинно-православная церковь, староверы и древлеправославные. Министерство культуры Украины назвало 5 религиозных организаций, которые обязаны указать в своих статутах на связь с Россией. Именно эти организации, по версии министерства, подпадают под действие одной из обновленных статей закона «О свободе совести и религиозных организациях». Что это за общины, и что у них общего с Москвой?

6 02 2019   Юрий Вишневский Огляд ЗМІ, Українські

Защитник веры. Откуда Путин начнет религиозную войну в Украине

Путину и Кириллу нужны такие "захваты храмов" в Украине, которые сопровождались бы массовыми кровавыми столкновениями с большим количеством жертв

5 02 2019 Огляд ЗМІ, Українські

«Буду служити!» — розмова з ректором ВПУ на «Живому радіо»

«Добра розмова» ректора ВПУ Георгія Коваленка з Галиною Бабій в ефірі «Воскресіння. Живе радіо» велася навколо приєднання громад до ПЦУ, назви нової церкви та її якості, впливу виборів 2019 року на церковні процеси, а також діалогу між православними та греко-католиками.

5 02 2019   Інна Кузнецова Огляд ЗМІ, Українські

Епіфаній про Путіна, Порошенка, вибори, прокльони і хустки

Він вірить, що «коли всі православні українці об’єднаються в єдиній помісній православній церкві, завершиться війна на Донбасі і Крим буде повернуто Україні». Він намагається викорінювати бажання представників старшого покоління робити молодим людям зауваження щодо зовнішнього вигляду. Він не вірить в силу прокльонів, і каже, що в церквах можна ставити стільці і лавки. Він – предстоятель Православної церкви України – митрополит Київський і всієї України Епіфаній. І це його ексклюзивне інтерв’ю Радіо Свобода.

5 02 2019   Розмовляв Гнат Мєрєнков Огляд ЗМІ, Українські

Професор Брайан Відбін: «Основний принцип соціальної активності — не руйнувати, а будувати»

Професор єврейської Біблії і семітських мов у Теологічній семінарії Альянс в м. Наяк, США, Брайан Відбін відвідує Україну протягом багатьох років. Зокрема, він співпрацює з християнським навчально-дослідницьким центром «Реаліс», читаючи лекції для студентів різних курсів, які планують стати чи вже стали лідерами служіння. Окрім цього, він проводить екскурсії в Ізраїлі, до яких можуть приєднатися охочі.

НОВИНИ

Всі матеріали

останні коментарі

Чем Зеленский страшен для православия

Onufriy

Onufriy написал:

Добрячий текст +5!
 
51-е правило Шестого Вселенского собора запрещает всем христианам посещать комедийные представления... программы с участием Зеленского подпадают под анафему, так как усеяны непристойностями

З огляду на це, православна Церква не повинна б агітувати за Зеро... feel

Але... wink в УПЦ МП тепер усе інакше...

Дійсно, ну як же можна не підтримати чоловічка? Тим більше, коли він - за "електронний концтабір"? winked

Грецький Центр теологічних досліджень пропонує вихід з ...

Onufriy

Onufriy написал:

 
ПЦУ та УПЦ (МП) сформують єдиний православний Синод...

Які дикі пропозиції! belay   
Які страшно відстали ці греки! angry
Вони нічогісінько не знають про "вЬру православную": ні про "російський світ", ні про "вєлічіє", ні про "богоданість" Пу!..
І вже тим більше - про "єресь українства", "єресь гуманізма" і богомерзотність геометрії!!

Ну як же зможуть правовірні овечки святоросійства возсісти поряд з козлищами жидорептилоїдства?!! recourse

Польская Православная Церковь поддерживает украинскую а...

Філософ

Філософ написал:

Польська ПЦ це збір неуків радянського зразка. Вже давно доведено апостольське спадкоємство колишніх УАПЦ і УПЦ КП. Тому всі розмови про "перерукополеження" є безпідставними. Тимбільше з ієрархами ПЦУ спіслужив Вселенський патріарх!

Циркулярний лист Тюченської єпархії. Про духовні критер...

Onufriy

Onufriy написал:

1. Вибір 2019 дійсно пісний... recourse 
2. Пророцтво п. Лепехи збулося:
"аполітичні" москвовіри агітують за ЗЕро-кандидата
Всеволод Чаплін: "надо достигать договоренностей с лидером гонки (Зеленским), требуя письменных гарантий прекращения гонений на каноническую Церковь, возвращения политэмигрантов и критиков «европейского выбора» в политику... назначения министром культуры (он курирует религию) Юрия Бойко, Виктора Медведчука, Вадима Новинского или Василия Анисимова..."
"Порошенко – абсолютное зло"
love
https://credo.press/223778/

Всеукраїнська Рада Церков закликає робити вибір президе...

Onufriy

Onufriy написал:

мусимо усвідомити: якою повинна бути наша держава?

Яке питання, така і відповідь. feel Для терезої відповіді доречніше усвідомити, чого ми хочемо від майбутнього президента?
1. Особистого багатства?
2. Подолання людської продажності "в окремо взятій країні"?
3. Припинення глобального міжнародного конфлікту?
Твереза відповідь можлива лише у тому випадку, якщо ми чекаємо чогось іншого. Бо ніякий президент не зробить вас багатим, не "подолає корупції" і не "припинить війни"

Це якщо він не "чарівник з голубого вертольота" recourse


27 березня — 01 квітня сайт "Релігія в Україні" зупин...

Onufriy

Onufriy написал:

Це дуже прикро. Той випадок, коли сюрприз неприємний angry 

Як відбувається перехід з УПЦ МП в ПЦУ

dutchak1

dutchak1 написал:

Пасхавер десь писав, що «Когда-то один из руководителей Европейского союза неофициально сказал: «Если бы русские не были белыми, у нас бы к ним претензий не было. А так ведь белые, вроде бы свои, но не как мы». То же самое можно сказать и про нас». І там, далі, Пасхавер писав що у нас цінності інші. Добавимо – не тільки інші але і з тими цінностями, які ми переносимо від цивілізації і від Європи до нас, проходять дивні метаморфози.

Ми дикунський, варварський народ і це особливо видно в нашому дикунському, варварському релігійному законодавстві.  Причому це якесь небачене і неописане варварство. Ми користуємось речами і благами цивілізації і одночасно реконструюємо суспільні відносини, схожі на описи з шкільних історичних підручників про давні часи. Наші відносини це якась амальгама з давнього, застиглого в часі ординства, на яке додатково наклалась катастрофа 1917 року.  Для прикладу -  всі ці ламентації про захист автономії громади, про захист права свободи вибору підпорядкування, про свободу переходу громади – це все для придурків і убогих. Так, автономія релігійної громади є одним з основних положень міжнародного права, міжнародних угод, які підписала Україна. Але в них це означає що громада самостійно визначає себе автономною, самостійно проводить свої межі в яких живе і порядкую по своїх власних установах і правилах. Визнання державою цієї автономії є похідне від волі самої громади. У нас же, незважаючи на те, що всі християнські церкви в Україні визнають автономною всю церкву, держава приймає закон яким фактично нищить церкву, робить самостійними і незалежними парафії. Далі держава проголошує ту свободу «підпорядкування» і береться її захищати. Тут можна  звернути увагу, що послідні зміни в ст.8 релігійного закону, якими намагаються регулювати і захищати те «підпорядкування», в рівній мірі відносяться до зареєстрованих громад і до громад, які навіть не повідомляють державні органи про своє утворення. Який зміст має тоді та детальна регламентація прописана в ст.8 для тих громад? Що законодавець збирається «захищати» в цьому випадку? Здоровий глузд тут підказує, що парафія при діючому законі може міняти підпорядкування хоч кожної години і 24 рази на добу. Це право декларативне і його неможливо ні порушити ні захистити. Проблеми виникають тільки у парафій-юросіб і це є проблеми не «захисту» якоїсь свободи громади а проблеми майна. І тут вже видна друга придуркуватість і щоб її побачити, треба читати Цивільний кодекс, читати на рівні першого курсу юрфаку. Все, що відбувається з юрособою, абсолютно все описано цивільним правом і хто може пояснити, використовуючи цивільне право – що таке зміна підпорядкування юрособою? Що таке канонічне підпорядкування з точки зору ЦК? Що відбувається з юрособою при такій зміні підпорядкування чи з тою особою, якій стають підпорядковані? Абсолютно нічого і це є повна дурня, яку придуркуватий український законодавець і на пару з ним такий же придуркуватий український релігієзнавець взялись захищати світським правом. Термін «зміна підпорядкування» в цивільному праві має інший зміст чим той, який вкладають у нього віруючі і в реальності це означає зміну віри частиною віруючих чи ще якісь канонічні нюанси в цій вірі.  Але саме цивільне право не в змозі описати і навіть не існує таких правових термінів які б описали це «підпорядкування» чи цю зміну віри чи якісь зміни у вірі. Цивільному праву байдуже до цих змін і громада може міняти «підпорядкування» у всьому діапазоні світових релігій і культів, залишаючись згідно положень нашого релігійного закону одною і тією ж юридичною особою(!). Звучить це безглуздо як і безглузді наші намагання цивільним правом «захищати» чи «регулювати» такі переходи юридичної особи. Зміст це би мало тільки в тому випадку, як би ми  доказували всім і переконували всіх в тому, що юридична особа може вірити в Бога.

Ну і повна дурня вже по майну. Для розуміння примітивно можна виділити три рівня розвитку права власності. Перший, дикунський або нульовий. Якщо дикуну сказати що ця річ є власністю Джона чи Івана, він порахує тебе за божевільного. Річ може бути тверда, м’яка, кольорова, кругла, квадратна але як вона може мати признаки Джона, як це знайти, де в ній той Джон. Другий рівень, варварський, це коли власністю є те, до чого можеш дотягнутись і що можеш захистити. Третій рівень це вже цивілізовані, складні і абстрактні правові терміни, за якими навіть річ Джона, яку він передав тимчасово комусь чи загубив – все одно залишається його. І от на другому рівні вже видно шляхи до цивілізованої власності, її початки. Початок йде від того, що власністю стає те, що ти сам визнаєш своїм. Наприклад – йдеш по вулиці в штанях і ці штані є твої не тому, що вони нумеровані і по номеру держава указом визначила їх твоїми а тому що ти їх сам визнав своїми. Після цього самостійного визнання держава починає ці штані захищати як твої. Так і тут. В 1991 році, коли держава почала ліпити відносини з церквами, вона в діалозі з ними повинна була бачити, що вони визнають своєю власністю і як нею розпоряджаються. А вони, всі християнські церкви України, визнають власниками церковного майна не громади а всю церкву. Незважаючи на те, держава, в порушення конституційного відділення, влізла в церкви і сама «призначила» власниками парафії, зробила з церкви збіговисько незалежних юридичних осіб з гібридними статутами, зі статутами в яких поєднала бульдога з носорогом – світське і канонічне право. І от вже і ПЦУ, підтанцьовуючи Порошенку, приводить свій статут у відповідність до дикунського закону, записує церкву як зібрання незалежних юросіб, утворених по ЦК України. А на початках, в першому варіанті Статуту, писалось про церкву як особу, яка сама будує відносини з державою. І тут буде цікаво поспостерігати, як ПЦУ буде далі творити свої документи, особливо парафіяльні. Як визначить власність.

Тобто, ми не то що залишаємось на дикунському рівні, ми навіть заблокували його можливий розвиток. Можна подивитись на конфлікт у Львові, де громада УГКЦ намагається залишити за собою костел. Скільки там в обговоренні позбігалось буйних, дикунів, клянуть поляків, Мокшицького, розкопують старі могили! Врешті УГКЦ, яка претендує на цивілізованість, ліквідовує буйну парафію. Наслідок – новий припадок в мереживному обговоренні. Ще приклад. Можна почитати фантастичний матеріал на «Релігія в Україні», як в позаминулому столітті у Львові цивілізовано вирішували долю покинутого румунського храму. Фантастичний матеріал в порівнянні з нашим дикунством. Ми не то що стоїмо на місці, ми навіть вдаємо якось рухатись реверсом в минулі часи і при цьому приймаємо законодавство, яке захищає мародерство. Закон №4128 – це Закон Мародерів. У всі часи мародерство було ознакою військових конфліктів, при яких військові загони або банди найманців грабували беззахисне населення на територіях, статус яких тимчасово був не встановлений. Так і у нас. Використовуючи реальну війну, політики і законодавці «організували» законоподібний грабунок одних громад громадян другими громадами громадян, розділених релігійними переконаннями. І це особливо вражає, оскільки мародерами стають християни і їх спільноти. Адже ж саме в християнському середовищі в давні часи виникло розділення церковного і світського права, при якому християнське середовище залишилось ізольованим місцем де панували моральні основи керування церковним майном. Збереження цього середовища здійснено радикальним відділенням від світського права і оскільки  суть керування церковним майном не у застосуванні правових конструкцій, а в здійсненні місії церкви, то і успіх цієї місії став критерієм правильності прийняття рішень і здійснення тих чи інших дій з церковним майном. У нас же безглузді спільноти заполітизованих громадян, які вважають християнство просто громадським рухом з формальним моральним законодавством, притягнули в християнське середовище світське право, причому у гіршому його варіанті. Адже навіть світські юридичні особи, при виникненні конфліктів і суперечок між засновниками громади про використання майна, дають право тим громадянам, які кінцево не погодились з рішеннями громади, вийти з громади разом з тим майном, яке вони вклали. Тобто, якщо в християнській громаді не існує християнських відносин з іншими членами громади, які могли б керувати ними при залагодженні майнових питань, якщо громада «голосуванням» позбавляє участі у вирішенні майнових питань меншу кількість громади то, за відсутності християнських відносин, необхідно би мінімально зберегти хоч якусь справедливість до своїх земляків і сусідів і виключити мародерство. Якщо християнська справедливість і моральні відносини тут відсутні то тоді необхідно зберегти цивілізовану, світську справедливість.  Тобто тоді, в продовження світського правила про фіксоване членство в громаді, це членство необхідно доповнити таким же світським обліком внесків і пожертв кожного фіксованого члена громади. І при виключенні любого члена громади, громада повертає йому ті внески або компенсує їх.

 

Який порядок проведення перевірок релігійних організаці...

dutchak1

dutchak1 написал:

Добре було б якби юрист пояснив собі, і нам всім в тому числі, як він з'єднав релігійну організацію з господарською діяльністю у її законодавчому визначенні?  Наведем визначення -

Господа́рська дія́льність — будь-яка діяльність, в тому числі підприємницька, пов'язана з виробництвом та обміном та переробкою матеріальних і нематеріальних благ, що виступають у формі товару.

Під господарською діяльністю в Господарському кодексі України розуміється діяльність суб'єктів господарювання у сфері суспільного виробництва, спрямована на виготовлення та реалізацію продукції, виконання робіт чи надання послуг вартісного характеру, що мають цінову визначеність. (ст. 3 ГК України)

Страдания за Москву, это не страдания за Христа ‒...

Onufriy

Onufriy написал:

"головний мЬсЬонер РПЦ" з азартом доводить, що 1+1=2 love
Очевидна актуальність кураєвського просвітництва для святоросичів РПЦ є найкращим доведенням смерті "російського православ'я"

Те що сьогодні животіє на москві - не православ'я, а зла і погибельна єресь 
в духе своей готтентотской этики

Не «нас ради, человек», а «ее ради, епархиальной собственности, сшедшаго с небес»


Вікарій Київської митрополії УПЦ (МП) — власник двох ав...

В. Ясеневий

В. Ясеневий написал:

ну и правильно.Чего терятся. Жизнь дается только один раз.Поэтому нужно брать от неевсе что можна...Многая Вам лета, дорогой владыка. Притом, наиканоничнейший...

Старый дуб рухнул. И тут, началось…

В. Ясеневий

В. Ясеневий написал:

Воистину христианство уже давно умерло!   Вместо тяжелой борьбы с пристрастиями и грехами в себе для перерождения и преображения человека( ества) , мы (не все ли?),  говорим  и призываем только(!)  к внешнему исполнению обрядов..Где же эти совершенные ПОСЛЕДОВАТЕЛИ ХРИСТА??? О, как хотелось бы хотя бы посмотреть на них...А они должны были бы сами  спастись и СПАСТИ ВЕСЬ МИР!!! Кто же и куда нас и весь мир ведет???

Депутат Денис Бородюк: «Ни один олигарх столько не укра...

Onufriy

Onufriy написал:

люди, которые не боятся Бога, не доверяют и другим людям

Ни один олигарх столько не украдет, сколько крадут все украинцы понемножку

мы живём просто-напросто не по средствам

Толковий єретик адвентист. Добряче сказав +5!

10 відповідей про автокефалію Православної Церкви Украї...

Onufriy

Onufriy написал:

Слабкість статті у тому, що вона викриває воканонічнених брехунів, але не викриває єресі

Базікати отаку похабщину може лише проклятий святоросійський єретик: 
не варто приєднуватись до ПЦУ, бо це буде зрада нашій православній вірі

таїнства в ПЦУ є недійсними

ПЦУ — це легалізований розкол

10 відповідей про автокефалію Православної Церкви Украї...

Onufriy

Onufriy написал:

Цитата: dima222
авторами говориться про умовність або неправдивість факту вбивства

Ви не праві - розпусники говорять лише про те, що загиблі не були безвинно убитими...  what (...):
помолилися за упокій душ «невинно убієнних на Майдані»

10 відповідей про автокефалію Православної Церкви Украї...

dima222

dima222 написал:

Та про що там говорити. Ось сайт Володимир-Волинської єпархії дає новину про участь представників єпархії у вшануванні убієнних на Майдані. Останні слова у лапках - тобто авторами говориться про умовність або неправдивість факту вбивства. Для мене цього достатньо щоб переконатися, що МП - це ворожа Україні структура. 
http://xn--80a3aeu4czas.xn--j1amh/m-volodymyr-volynskyi-predstavnyky-ieparkhii-d
oluchylysia-do-vshanunnia-ubiiennykh-na-maidani/