Вхід

У вас немає акаунту на Religion.in.ua? Зареєструйтесь

Українські

5 02 2019 Огляд ЗМІ, Українські

Бути поруч ‒ завдання капелана

24-25 січня 2019 року Київська богословська семінарія приймала у своїх стінах діючих військових капеланів з усієї України на щорічному навчальному семінарі для військових капеланів ВСЦ ЄХБ.

4 02 2019   Соня Кошкина Огляд ЗМІ, Українські

Афонско-Кремлевский старец Ефрем и чартер на Женеву​

Рассказываю с самого начала, попутно - для простоты понимания - некоторые вводные.

4 02 2019   Ганна Трегуб Огляд ЗМІ, Українські

Релігійний огляд: Доповнений диптих Вселенського патріархату та молитва в два кліки

23 січня на офіційному сайті Вселенського патріархату оновлено диптих помісних православних церков. До переліку нових патріархатів-афтокефальних церков додано Православну церкву України (ПЦУ). Вона займає 15 місце після Православної церкви Чехії та Словаччини.

4 02 2019   Микола Княжицький Огляд ЗМІ, Українські

Святослав Шевчук: Київське християнство, спадкоємицями якого є Греко-католицька церква і Православна церква України, ще свого слова до кінця не сказало

Презентація книжки Блаженнійшого Святослава Шевчука "Діалог лікує рани" за участі Миколи Княжицького

4 02 2019 Огляд ЗМІ, Українські

В Україні запроваджено нову процедуру реєстрації релігійних організацій

Набув чинності закон, який запроваджує “єдине вікно” для реєстрації релігійних організацій, змінює вимоги до переходу в іншу конфесію та зобов’язує всі релігійні організації перереєструватися.

1 02 2019   Розмовляв Євгеній Кісельов Огляд ЗМІ, Українські

Про перехід парафій, канонічність та визнання ПЦУ - митрополит Переяслав-Хмельницький та Вишневський Олександр Драбинко в ексклюзивному інтерв'ю "Прямому"

Митрополит Переяслав-Хмельницький та Вишневський Олександр Драбинко назвав два фактори, від яких залежить процес визнання нової єдиної автокефальної Православної церкви України іншими помісними церквами.

1 02 2019   Георгій Коваленко, протоієрей Огляд ЗМІ, Українські

Від УПЦ до ПЦУ (Кейс нашої Громади)

Мені не подобається, що процес відновлення єдності Українського Православ’я почали називати і вимірювати «переходом» громад. Наша Громада, завжди була києвоцентричною і в єдності з Вселенським Православ’ям. Тепер, завдяки визнанню Вселенським патріархатом української автокефалії ми маємо можливість долучитися до єдності і з Православною Церквою України. Ми б залюбки залишалися в єдності і з нашими братами і сестрами з Московського патріархату, але, на жаль, їх керівництво це забороняє. Це, якщо коротко.  Але, впевнений, є ті, кому буде цікавою історія в деталях (або «кейс», як говорять сучасні освітяни) нашої Громади.

1 02 2019   Ольга Юркова Огляд ЗМІ, Українські

"Церква – останній форпост держави-агресора. Ми покликані обрізати її щупальця "

Росія готує провокації і очікує, що буде кровопролиття. Mаємо не допустити цього – каже митрополит Епіфаній, предстоятель Православної церкви України

1 02 2019   Костянтин Матвієнко Огляд ЗМІ, Українські

Помісна церква України: між ПЦУ і РПЦ принципова ментальна різниця

У ХХІ сторіччі радикально міняється як місія держави щодо країни, так і суспільна місія церкви. Сьогодні Україною проходить зримий поділ самого способу взаємодії держави і церкви.

31 01 2019 Огляд ЗМІ, Українські

Епіфаній: "Коли Порошенко зареєструється кандидатом, наша участь у томос-турі припиниться"

Православна церква України не братиме участі в томос-турі, коли голова держави Петро Порошенко зареєструється кандидатом у президенти.

31 01 2019 Огляд ЗМІ, Українські

"Близько 80 священиків УПЦ МП уже поїхали в Росію" – протоієрей ПЦУ

Священик ПЦУ розповів про механізм переходу парафій УПЦ МП до ПЦУ, який діє на сьогодні

31 01 2019   Максим Немирич Огляд ЗМІ, Українські

Появится ли в Крыму «альтернативная греко-католическая церковь»?

4 января на сайте Симферопольской и Крымской епархии Украинской православной церкви Московского патриархата (УПЦ МП) были обнародованы поздравления в адрес «митрополита» Лазаря с праздником Рождества Христова от руководителей епархий Русской православной церкви (РПЦ) в России и на оккупированных территориях Украины и Молдовы (незаконные «республики» Донбасса и Приднестровья), а также украинского и других экзархатов. 9 января этот список пополнился.

31 01 2019   Назарій Заноз Огляд ЗМІ, Українські

Томос – це також чудова нагода зупинити нищення церковних пам’яток України

Києво-Печерська лавра – православний монастирський комплекс у Києві. Визначна пам’ятка історії та архітектури. Заснований 1051 року як печерний монастир за межами Києва. 1994 року разом із Софійським собором внесений до переліку Світової спадщини ЮНЕСКО

31 01 2019   Екатерина Щеткина Огляд ЗМІ, Українські

Онуфрий усмехается в бороду. Почему закон о переименовании УПЦ МП спустят на тормозах

У политиков очень сложная ситуация. Они не знают, что им сделать с УПЦ МП так, чтобы и эффектно, и не больно. Но и не делать ничего – нельзя. Электорат возбужден Томосом и требует продолжения банкета

31 01 2019   Ганна Трегуб Огляд ЗМІ, Українські

Релігійний огляд: Закон про зміну церковної юрисдикції та найбільший релігійний фестиваль світу

Найважливіші події релігійного життя України і світу за тиждень, що минає.

30 01 2019   Тарас Бабенчук Огляд ЗМІ, Українські

Двері нашої Церкви відчинені, – владика Димитрій про Томос та Московський Патріархат

– Якщо ми ставимося з любов'ю до всіх, то повинні поминати навіть Московського патріарха, а він нехай вирішує, якою має бути його постава.

У Різдвяні свята Україна увійшла з Томосом. Зараз формується нова структура – Православна Церква України. Про те, як це відбувається у Львові та області, що зміниться для місцевих православних вірян, якою буде позиція Церкви напередодні виборів – Tvoemisto.tv розпитало у владики Димитрія (Рудюка), митрополита Львівського і Сокальського Православної Церкви України (ПЦУ).

30 01 2019 Огляд ЗМІ, Українські

Витік секретних даних з РФ довів, що РПЦ впливає на Болгарську церкву — журналіст

Серед секретних документів, які виклав у мережу проект DDoSecrets, є ті, які підтверджують, що Росія нагається впливати на Болгарську православну церкву. Про це в ефірі Громадського повідомив головний редактор болгарського порталу «Биволь» Атанас Чобанов.

29 01 2019   Ульяна Безпалько, Милан Лелич Огляд ЗМІ, Українські

Вход свободен: как Верховная рада решила вопрос перехода украинцев из одной церкви в другую

Верховная рада в четверг, 17 января, приняла закон, который регулирует вопросы перехода религиозных общин из одной церкви в другую. Чтобы переход состоялся, приход церкви на общем собрании должен поддержать такое решение не менее чем двумя третями голосов от кворума, который должен быть прописан в уставе каждой общины. На практике принятие этого закона может упростить переход приходов из УПЦ (МП) в новую Православную церковь Украины, которая в начале года получила автокефалию от Константинопольского патриархата. В Украинской православной церкви (МП) заявили, что этот закон приведет к легализации рейдерских захватов их храмов. Подробнее – в материале РБК-Украина.

29 01 2019 Огляд ЗМІ, Українські

"Тепер 2 людей не зможуть відсудити собор"- експерт про нові правила переходу громад

Ухвалений Верховною Радою закон щодо процедури державної реєстрації релігійних організацій полегшує перехід громад Московського патріархату до української церкви.

Про це сказав у коментарі для Gazeta.ua релігієзнавець Олександр Саган.

29 01 2019   Екатерина Щеткина Огляд ЗМІ, Українські

Трудности перехода. Кто не хочет "под Филарета" - идет "под Драбинко"

На фоне Фанара Киев выглядит увальнем. Объединительный собор состоялся уже больше месяца назад, ПЦУ была образована, приняла Устав (хоть и с оговорками), но оформлять свои отношения объединенные церкви не спешат

29 01 2019   Архієпископ Ігор Ісіченко Огляд ЗМІ, Українські

«Тетянин день» - скрепа «русского міра»

Студентське середовище любить свята. Хто ж обмине нагоду перепочити, порозважатися, зібратися за дружнім столом? А 25 січня, «Тетянин день», ще й оповите романтичними міфами про веселий студентський народ, здатний з гумором долати всі випробування.

28 01 2019   Ксения Кириллова Огляд ЗМІ, Українські

В Крыму продолжаются гонения на верующих – эксперт

В Крыму приходится довольно сложно не только мусульманам, но и христианам, не относящимся к православной церкви Московского патриархата. Об этом в интервью Крым.Реалии сообщил участник правозащитной рабочей группы «Форума свободной России», организатор проекта «Межрелигиозный диалог в Латвии», пастор Латвийской Евангелическо-лютеранской церкви Павел Левушкан.

28 01 2019   Галина Терещук Огляд ЗМІ, Українські

Одні моляться у храмі, а інші – у приватному будинку. Як громада села Шандровець переходила в ПЦУ

У карпатському селі Шандровець Турківського району Львівської області громада перейшла до помісної Православної церкви України (ПЦУ). Але священик УПЦ (Московського патріархату) відмовився приєднатись до більшості, з села не виїхав і збирає групу людей на молитви у приватному будинку однієї з парафіянок Московського патріархату. Як переходили селяни в українську церкву? Чи чинився тиск із боку місцевої влади? Чи можливі провокації у далекому гірському селі?

28 01 2019   Валерій Антонюк, голова ВСЦ ЄХБ Огляд ЗМІ, Українські

Вибори-2019: кого обрати?

Із наближенням президентських, а за ними й парламентських виборів, усе більше християни ставлять собі запитання: “За кого ж віддати свій голос?”, “Хто гідний бути обраним на високі державні посади?” Погоджуюся, в часи передвиборчих перегонів не так просто розібратися і правильно зорієнтуватися у десятках програм тих, хто “йде у владу”. Запропоновані стратегії кандидатів краща одна від іншої. Дебати, реклама, ефіри – все спрямоване на те, щоб завоювати симпатії виборців. Передвиборчі перегони та критика спричиняють протистояння, і навіть суспільну тривогу.

25 01 2019   Максим Немирич Огляд ЗМІ, Українські

Кримські єпархії УПЦ (МП) продовжують співпрацю з російським окупаційним режимом

Нині ж хотілося б простежити, з чим зазначені осередки церкви, яка називає себе «істинно українською», увійшли у новий 2019 рік і як вони зустріли утворення в Україні по-справжньому єдиної канонічної православної церкви.

НОВИНИ

Всі матеріали

останні коментарі

Чем Зеленский страшен для православия

Onufriy

Onufriy написал:

Добрячий текст +5!
 
51-е правило Шестого Вселенского собора запрещает всем христианам посещать комедийные представления... программы с участием Зеленского подпадают под анафему, так как усеяны непристойностями

З огляду на це, православна Церква не повинна б агітувати за Зеро... feel

Але... wink в УПЦ МП тепер усе інакше...

Дійсно, ну як же можна не підтримати чоловічка? Тим більше, коли він - за "електронний концтабір"? winked

Грецький Центр теологічних досліджень пропонує вихід з ...

Onufriy

Onufriy написал:

 
ПЦУ та УПЦ (МП) сформують єдиний православний Синод...

Які дикі пропозиції! belay   
Які страшно відстали ці греки! angry
Вони нічогісінько не знають про "вЬру православную": ні про "російський світ", ні про "вєлічіє", ні про "богоданість" Пу!..
І вже тим більше - про "єресь українства", "єресь гуманізма" і богомерзотність геометрії!!

Ну як же зможуть правовірні овечки святоросійства возсісти поряд з козлищами жидорептилоїдства?!! recourse

Польская Православная Церковь поддерживает украинскую а...

Філософ

Філософ написал:

Польська ПЦ це збір неуків радянського зразка. Вже давно доведено апостольське спадкоємство колишніх УАПЦ і УПЦ КП. Тому всі розмови про "перерукополеження" є безпідставними. Тимбільше з ієрархами ПЦУ спіслужив Вселенський патріарх!

Циркулярний лист Тюченської єпархії. Про духовні критер...

Onufriy

Onufriy написал:

1. Вибір 2019 дійсно пісний... recourse 
2. Пророцтво п. Лепехи збулося:
"аполітичні" москвовіри агітують за ЗЕро-кандидата
Всеволод Чаплін: "надо достигать договоренностей с лидером гонки (Зеленским), требуя письменных гарантий прекращения гонений на каноническую Церковь, возвращения политэмигрантов и критиков «европейского выбора» в политику... назначения министром культуры (он курирует религию) Юрия Бойко, Виктора Медведчука, Вадима Новинского или Василия Анисимова..."
"Порошенко – абсолютное зло"
love
https://credo.press/223778/

Всеукраїнська Рада Церков закликає робити вибір президе...

Onufriy

Onufriy написал:

мусимо усвідомити: якою повинна бути наша держава?

Яке питання, така і відповідь. feel Для терезої відповіді доречніше усвідомити, чого ми хочемо від майбутнього президента?
1. Особистого багатства?
2. Подолання людської продажності "в окремо взятій країні"?
3. Припинення глобального міжнародного конфлікту?
Твереза відповідь можлива лише у тому випадку, якщо ми чекаємо чогось іншого. Бо ніякий президент не зробить вас багатим, не "подолає корупції" і не "припинить війни"

Це якщо він не "чарівник з голубого вертольота" recourse


27 березня — 01 квітня сайт "Релігія в Україні" зупин...

Onufriy

Onufriy написал:

Це дуже прикро. Той випадок, коли сюрприз неприємний angry 

Як відбувається перехід з УПЦ МП в ПЦУ

dutchak1

dutchak1 написал:

Пасхавер десь писав, що «Когда-то один из руководителей Европейского союза неофициально сказал: «Если бы русские не были белыми, у нас бы к ним претензий не было. А так ведь белые, вроде бы свои, но не как мы». То же самое можно сказать и про нас». І там, далі, Пасхавер писав що у нас цінності інші. Добавимо – не тільки інші але і з тими цінностями, які ми переносимо від цивілізації і від Європи до нас, проходять дивні метаморфози.

Ми дикунський, варварський народ і це особливо видно в нашому дикунському, варварському релігійному законодавстві.  Причому це якесь небачене і неописане варварство. Ми користуємось речами і благами цивілізації і одночасно реконструюємо суспільні відносини, схожі на описи з шкільних історичних підручників про давні часи. Наші відносини це якась амальгама з давнього, застиглого в часі ординства, на яке додатково наклалась катастрофа 1917 року.  Для прикладу -  всі ці ламентації про захист автономії громади, про захист права свободи вибору підпорядкування, про свободу переходу громади – це все для придурків і убогих. Так, автономія релігійної громади є одним з основних положень міжнародного права, міжнародних угод, які підписала Україна. Але в них це означає що громада самостійно визначає себе автономною, самостійно проводить свої межі в яких живе і порядкую по своїх власних установах і правилах. Визнання державою цієї автономії є похідне від волі самої громади. У нас же, незважаючи на те, що всі християнські церкви в Україні визнають автономною всю церкву, держава приймає закон яким фактично нищить церкву, робить самостійними і незалежними парафії. Далі держава проголошує ту свободу «підпорядкування» і береться її захищати. Тут можна  звернути увагу, що послідні зміни в ст.8 релігійного закону, якими намагаються регулювати і захищати те «підпорядкування», в рівній мірі відносяться до зареєстрованих громад і до громад, які навіть не повідомляють державні органи про своє утворення. Який зміст має тоді та детальна регламентація прописана в ст.8 для тих громад? Що законодавець збирається «захищати» в цьому випадку? Здоровий глузд тут підказує, що парафія при діючому законі може міняти підпорядкування хоч кожної години і 24 рази на добу. Це право декларативне і його неможливо ні порушити ні захистити. Проблеми виникають тільки у парафій-юросіб і це є проблеми не «захисту» якоїсь свободи громади а проблеми майна. І тут вже видна друга придуркуватість і щоб її побачити, треба читати Цивільний кодекс, читати на рівні першого курсу юрфаку. Все, що відбувається з юрособою, абсолютно все описано цивільним правом і хто може пояснити, використовуючи цивільне право – що таке зміна підпорядкування юрособою? Що таке канонічне підпорядкування з точки зору ЦК? Що відбувається з юрособою при такій зміні підпорядкування чи з тою особою, якій стають підпорядковані? Абсолютно нічого і це є повна дурня, яку придуркуватий український законодавець і на пару з ним такий же придуркуватий український релігієзнавець взялись захищати світським правом. Термін «зміна підпорядкування» в цивільному праві має інший зміст чим той, який вкладають у нього віруючі і в реальності це означає зміну віри частиною віруючих чи ще якісь канонічні нюанси в цій вірі.  Але саме цивільне право не в змозі описати і навіть не існує таких правових термінів які б описали це «підпорядкування» чи цю зміну віри чи якісь зміни у вірі. Цивільному праву байдуже до цих змін і громада може міняти «підпорядкування» у всьому діапазоні світових релігій і культів, залишаючись згідно положень нашого релігійного закону одною і тією ж юридичною особою(!). Звучить це безглуздо як і безглузді наші намагання цивільним правом «захищати» чи «регулювати» такі переходи юридичної особи. Зміст це би мало тільки в тому випадку, як би ми  доказували всім і переконували всіх в тому, що юридична особа може вірити в Бога.

Ну і повна дурня вже по майну. Для розуміння примітивно можна виділити три рівня розвитку права власності. Перший, дикунський або нульовий. Якщо дикуну сказати що ця річ є власністю Джона чи Івана, він порахує тебе за божевільного. Річ може бути тверда, м’яка, кольорова, кругла, квадратна але як вона може мати признаки Джона, як це знайти, де в ній той Джон. Другий рівень, варварський, це коли власністю є те, до чого можеш дотягнутись і що можеш захистити. Третій рівень це вже цивілізовані, складні і абстрактні правові терміни, за якими навіть річ Джона, яку він передав тимчасово комусь чи загубив – все одно залишається його. І от на другому рівні вже видно шляхи до цивілізованої власності, її початки. Початок йде від того, що власністю стає те, що ти сам визнаєш своїм. Наприклад – йдеш по вулиці в штанях і ці штані є твої не тому, що вони нумеровані і по номеру держава указом визначила їх твоїми а тому що ти їх сам визнав своїми. Після цього самостійного визнання держава починає ці штані захищати як твої. Так і тут. В 1991 році, коли держава почала ліпити відносини з церквами, вона в діалозі з ними повинна була бачити, що вони визнають своєю власністю і як нею розпоряджаються. А вони, всі християнські церкви України, визнають власниками церковного майна не громади а всю церкву. Незважаючи на те, держава, в порушення конституційного відділення, влізла в церкви і сама «призначила» власниками парафії, зробила з церкви збіговисько незалежних юридичних осіб з гібридними статутами, зі статутами в яких поєднала бульдога з носорогом – світське і канонічне право. І от вже і ПЦУ, підтанцьовуючи Порошенку, приводить свій статут у відповідність до дикунського закону, записує церкву як зібрання незалежних юросіб, утворених по ЦК України. А на початках, в першому варіанті Статуту, писалось про церкву як особу, яка сама будує відносини з державою. І тут буде цікаво поспостерігати, як ПЦУ буде далі творити свої документи, особливо парафіяльні. Як визначить власність.

Тобто, ми не то що залишаємось на дикунському рівні, ми навіть заблокували його можливий розвиток. Можна подивитись на конфлікт у Львові, де громада УГКЦ намагається залишити за собою костел. Скільки там в обговоренні позбігалось буйних, дикунів, клянуть поляків, Мокшицького, розкопують старі могили! Врешті УГКЦ, яка претендує на цивілізованість, ліквідовує буйну парафію. Наслідок – новий припадок в мереживному обговоренні. Ще приклад. Можна почитати фантастичний матеріал на «Релігія в Україні», як в позаминулому столітті у Львові цивілізовано вирішували долю покинутого румунського храму. Фантастичний матеріал в порівнянні з нашим дикунством. Ми не то що стоїмо на місці, ми навіть вдаємо якось рухатись реверсом в минулі часи і при цьому приймаємо законодавство, яке захищає мародерство. Закон №4128 – це Закон Мародерів. У всі часи мародерство було ознакою військових конфліктів, при яких військові загони або банди найманців грабували беззахисне населення на територіях, статус яких тимчасово був не встановлений. Так і у нас. Використовуючи реальну війну, політики і законодавці «організували» законоподібний грабунок одних громад громадян другими громадами громадян, розділених релігійними переконаннями. І це особливо вражає, оскільки мародерами стають християни і їх спільноти. Адже ж саме в християнському середовищі в давні часи виникло розділення церковного і світського права, при якому християнське середовище залишилось ізольованим місцем де панували моральні основи керування церковним майном. Збереження цього середовища здійснено радикальним відділенням від світського права і оскільки  суть керування церковним майном не у застосуванні правових конструкцій, а в здійсненні місії церкви, то і успіх цієї місії став критерієм правильності прийняття рішень і здійснення тих чи інших дій з церковним майном. У нас же безглузді спільноти заполітизованих громадян, які вважають християнство просто громадським рухом з формальним моральним законодавством, притягнули в християнське середовище світське право, причому у гіршому його варіанті. Адже навіть світські юридичні особи, при виникненні конфліктів і суперечок між засновниками громади про використання майна, дають право тим громадянам, які кінцево не погодились з рішеннями громади, вийти з громади разом з тим майном, яке вони вклали. Тобто, якщо в християнській громаді не існує християнських відносин з іншими членами громади, які могли б керувати ними при залагодженні майнових питань, якщо громада «голосуванням» позбавляє участі у вирішенні майнових питань меншу кількість громади то, за відсутності християнських відносин, необхідно би мінімально зберегти хоч якусь справедливість до своїх земляків і сусідів і виключити мародерство. Якщо християнська справедливість і моральні відносини тут відсутні то тоді необхідно зберегти цивілізовану, світську справедливість.  Тобто тоді, в продовження світського правила про фіксоване членство в громаді, це членство необхідно доповнити таким же світським обліком внесків і пожертв кожного фіксованого члена громади. І при виключенні любого члена громади, громада повертає йому ті внески або компенсує їх.

 

Який порядок проведення перевірок релігійних організаці...

dutchak1

dutchak1 написал:

Добре було б якби юрист пояснив собі, і нам всім в тому числі, як він з'єднав релігійну організацію з господарською діяльністю у її законодавчому визначенні?  Наведем визначення -

Господа́рська дія́льність — будь-яка діяльність, в тому числі підприємницька, пов'язана з виробництвом та обміном та переробкою матеріальних і нематеріальних благ, що виступають у формі товару.

Під господарською діяльністю в Господарському кодексі України розуміється діяльність суб'єктів господарювання у сфері суспільного виробництва, спрямована на виготовлення та реалізацію продукції, виконання робіт чи надання послуг вартісного характеру, що мають цінову визначеність. (ст. 3 ГК України)

Страдания за Москву, это не страдания за Христа ‒...

Onufriy

Onufriy написал:

"головний мЬсЬонер РПЦ" з азартом доводить, що 1+1=2 love
Очевидна актуальність кураєвського просвітництва для святоросичів РПЦ є найкращим доведенням смерті "російського православ'я"

Те що сьогодні животіє на москві - не православ'я, а зла і погибельна єресь 
в духе своей готтентотской этики

Не «нас ради, человек», а «ее ради, епархиальной собственности, сшедшаго с небес»


Вікарій Київської митрополії УПЦ (МП) — власник двох ав...

В. Ясеневий

В. Ясеневий написал:

ну и правильно.Чего терятся. Жизнь дается только один раз.Поэтому нужно брать от неевсе что можна...Многая Вам лета, дорогой владыка. Притом, наиканоничнейший...

Старый дуб рухнул. И тут, началось…

В. Ясеневий

В. Ясеневий написал:

Воистину христианство уже давно умерло!   Вместо тяжелой борьбы с пристрастиями и грехами в себе для перерождения и преображения человека( ества) , мы (не все ли?),  говорим  и призываем только(!)  к внешнему исполнению обрядов..Где же эти совершенные ПОСЛЕДОВАТЕЛИ ХРИСТА??? О, как хотелось бы хотя бы посмотреть на них...А они должны были бы сами  спастись и СПАСТИ ВЕСЬ МИР!!! Кто же и куда нас и весь мир ведет???

Депутат Денис Бородюк: «Ни один олигарх столько не укра...

Onufriy

Onufriy написал:

люди, которые не боятся Бога, не доверяют и другим людям

Ни один олигарх столько не украдет, сколько крадут все украинцы понемножку

мы живём просто-напросто не по средствам

Толковий єретик адвентист. Добряче сказав +5!

10 відповідей про автокефалію Православної Церкви Украї...

Onufriy

Onufriy написал:

Слабкість статті у тому, що вона викриває воканонічнених брехунів, але не викриває єресі

Базікати отаку похабщину може лише проклятий святоросійський єретик: 
не варто приєднуватись до ПЦУ, бо це буде зрада нашій православній вірі

таїнства в ПЦУ є недійсними

ПЦУ — це легалізований розкол

10 відповідей про автокефалію Православної Церкви Украї...

Onufriy

Onufriy написал:

Цитата: dima222
авторами говориться про умовність або неправдивість факту вбивства

Ви не праві - розпусники говорять лише про те, що загиблі не були безвинно убитими...  what (...):
помолилися за упокій душ «невинно убієнних на Майдані»

10 відповідей про автокефалію Православної Церкви Украї...

dima222

dima222 написал:

Та про що там говорити. Ось сайт Володимир-Волинської єпархії дає новину про участь представників єпархії у вшануванні убієнних на Майдані. Останні слова у лапках - тобто авторами говориться про умовність або неправдивість факту вбивства. Для мене цього достатньо щоб переконатися, що МП - це ворожа Україні структура. 
http://xn--80a3aeu4czas.xn--j1amh/m-volodymyr-volynskyi-predstavnyky-ieparkhii-d
oluchylysia-do-vshanunnia-ubiiennykh-na-maidani/