Вхід

У вас немає акаунту на Religion.in.ua? Зареєструйтесь

Українські

21 02 2019   Игорь Заиковатый Огляд ЗМІ, Українські

Губернатор Валерий Коровий: «Создание ПЦУ обнажило «пятую колонну» – осадок нас шокировал»

Объединительный собор, создание ПЦУ и получение томоса от Вселенского патриархата дали старт процессу «перехода» приходов УПЦ Московского патриархата в лоно новой украинской церкви. При декларации того, что именно местные прихожане сами могут выбирать принадлежность своего храма, ситуация в области поворачивается в несколько иное русло. Более того, она обнажила «пятую колонну» и показала лицо тех, кто должен отстаивать идеалы любви, а показывает агрессию. Об этом рассказал глава Винницкой ОГА Валерий Коровий. Также он заявил, что ждет извинений от владыки Тульчинского Ионафана за ложь.

21 02 2019   Лана Самохвалова Огляд ЗМІ, Українські

Іван Сидор, священник, дзвонар Майдану: Син на своїх плечах приніс в монастир застреленого на Майдані батька

Нинішній помічник митрополита Єдиної Помісної Церкви та священик храму Теплої Софії Іван Сидор відомий українцям, як дзвонар Майдану. Він, тоді аспірант Київської православної Богословської академії (на той час Київського патріархату), в грудні бив в дзвони, скликаючи людей перед загрозою розгону Майдану.

20 02 2019 Огляд ЗМІ, Українські

Провокации ФСБ в церквях УПЦ МП. Главное

Руководитель СБУ Василий Грицак в понедельник, 18 февраля, дал брифинг для журналистов, во время которого рассказал о провокациях Москвы в отношении украинских церквей различных конфессий

20 02 2019   Юрій Васильченко Огляд ЗМІ, Українські

Онуфрій оголошує війну: Навіщо УПЦ МП йдуть в ООН та ОБСЄ

Колишня УПЦ Московського патріархату хоче покликати на допомогу міжнародні організації. Паралельно російська агентура активізувала напади на культові споруди в Україні

20 02 2019   Дмитрий Горевой Огляд ЗМІ, Українські

300 приходов. Как православные общины в Украине переходят в ПЦУ

Прошло уже больше месяца с тех пор как Украина получила Томос. Из УПЦ (МП) вышло около трех сотен общин - это 2.5 % от всей инфраструктуры МП в Украине, включая монастыри, синодальные управления и епархии. Кто-то считает, что этого мало и нужно нарастить темпы. Однако при предыдущей волне переходов из Московского патриархата, после Революции Достоинства, таковых было около семидесяти. Т.е. за один пост-томосный месяц перешло общин в четыре раза больше, нежели за четыре предыдущих года. Для церковной среды, которая склонна к консерватизму и инертности, это очень высокий показатель.

20 02 2019 Огляд ЗМІ, Українські

Саід Ісмагілов: Всеукраїнська рада релігійних об’єднань є найширшим форматом міжрелігійного діалогу в Україні

Всеукраїнська рада релігійних об’єднань (ВРРО) скликала прес-конференцію, приурочену до Всесвітнього тижня гармонійних міжконфесійних відносин, запровадженого Організацією Об’єднаних Націй з подання короля Йорданії Абдалли Другого у 2010 році.

20 02 2019   Катерина Щоткіна Огляд ЗМІ, Українські

"Євангеліє" від влади

За минулий рік ми неодноразово переступали "поріг змін" у церковному житті.

20 02 2019   Максим Бутченко Огляд ЗМІ, Українські

Борьба за души. Как в Московском патриархате сопротивляются переходу общин в ПЦУ

Ворованная тетрадь с подписями, массовая драка перед храмом и поп, захвативший дом и церковную утварь. Так выглядел переход в Православную церковь Украины жителей села Ворсовка.

19 02 2019   Кирило Говорун, архімандрит Огляд ЗМІ, Українські

​Кіпрський годинник. Про рішення Кіпрської Церкви щодо України

Серед рішень інших Помісних Церков, які висловилися щодо Православної Церкви України, прийняте сьогодні на засіданні Синода Кіпрської Церкви, на мою думку, є найбільш серйозним і таким, що заслуговує на увагу. У тому числі через те, що воно, очевидно, стане орієнтиром для інших Церков, які теж збираються висловлюватися з цього приводу. Свого часу, на Всеправославному соборі на Криті у 2016 році Кіпрський архієпископ Хризостом виступив з найбільш яскравою доповіддю, яка містила найбільш ґрунтовну критику міжправославних стосунків. Так і тепер.

19 02 2019   Ілля Бей, Дмитро Горєвой Огляд ЗМІ, Українські

«Их там нет»: як в УПЦ (МП) пояснюють спіслужіння с представниками Константинополя

Спробували спростувати, а вийшло як завжди.

19 02 2019   Володимир Єрмоленко Огляд ЗМІ, Українські

«Автокефалія — рух до звільнення від імперії»: український богослов Кирило Говорун

Архімандрит Кирило Говорун — один із найвідоміших у світі українських богословів. Зараз його книжки виходять переважно англійською мовою і впливають на загальносвітові дискусії про православ’я і християнство загалом.

19 02 2019   Альона Чаренцька Огляд ЗМІ, Українські

Як православний світ відреагував на створення помісної церкви в Україні

На своїх соборах визнати українську церкву як собі рівну й згадувати її під час богослужінь мають14 автокефальних православних церков. Та не всі з них готові це зробити.

18 02 2019 Огляд ЗМІ, Українські

Митрополит Чернігівський та Новгород-Сіверський УПЦ (МП) розповів, що думає про переходи церков і чи пропонували йому перейти до ПЦУ

Вчора, 13 лютого, гостем ефіру на UA: Чернігів був митрополит Чернігівський та Новгород-Сіверський УПЦ (МП). В студії говорили про ситуацію із переходом парафій до Православної церкви України. Також Амвросій розповів, чи готовий перейти до Православної церкви України та про його стосунки із архієпископом Євстратієм.

18 02 2019   Василь Ільницький Огляд ЗМІ, Українські

Як утвердити духовну незалежність?

«Iз середини січня майже кожен тиждень надходить інформація про перехід закарпатських парафій під юрисдикцію Православної Церкви України», — Микола ПАЛІНЧАК

18 02 2019   Протоієрей Богдан Огульчанський Огляд ЗМІ, Українські

Пам'ять новомучеників як імпульс для зміни нашої церковної і суспільної свідомості

На сьогодні, на початок 2019 року, в Українській  Церкві ми маємо ситуацію, коли є декілька різних днів пам’яті і пошани українських християн, які постраждали за свою віру та християнське життя в останнє століття, починаючи з 1917 чи 1918 року. Нагадаємо ці дати, слідуючи календарю у хронологічному порядку і подамо до розгляду значення феномену новомучеників і сповідників для сучасного українського християнства.

15 02 2019   Дмитро Горєвой, релігієзнавець, директор Центру релігійної безпеки Огляд ЗМІ, Українські

Про депортацію єп. Гедеона (Харона)

Вчора в аеропорті "Бориспіль" було затримано та депортовано єпископа УПЦ (МП) Гедеона (у миру Юрій Самуїлович Харон). За офіційною версією у нього вилучили паспорт, оскільки він має громадянство інших країн.

15 02 2019 Огляд ЗМІ, Українські

"Я не совсем удивлен". Митрополит Александр (Драбинко) о депортации епископа Гедеона

Настоятель храма у фундамента Десятинной церкви в Киеве епископ Гедеон (Харон) был депортирован в США. "Вели к самолету вооруженные автоматчики как преступника!" - написал он в своем Facebook. Спустя несколько часов после этого заявления видеозапись момента посадки в самолет опубликовал спикер Госпогранслужбы Олег Слободян. "Кто найдет вооруженных автоматчиков, тому отдельный приз", - написал он.

15 02 2019   Алиса Неделина Огляд ЗМІ, Українські

Платок раздора. Как Епифаний внес сумятицу в соцсети

Перед новой украинской церковью тоже стоит задача пополнения рядов. И не только за счет тех, кто сегодня является прихожанином УПЦ МП

15 02 2019   Запитував Микола Ковжогін, бакалаврант богослов’я Огляд ЗМІ, Українські

Що Біблія говорить про ознаки приходу антихриста

Розповідає В’ячеслав Корчук, доктор богослов’я, ректор Українського адвентистського теологічного інституту

14 02 2019   Роман Тищенко Огляд ЗМІ, Українські

Русский мир в Чернигове. Репортаж из лагеря православных скаутов

В сердце Украины десятки лет существует движение православных скаутов. Под песни о любви к России детей учат ночному бою и вере в Бога. Журналист Роман Тищенко разобрался с устройством организации, несущей ценности "русского мира"

14 02 2019   Максим Бутченко Огляд ЗМІ, Українські

Откровения Епифания. Большое интервью митрополита о пути Украины, Порошенко, Петровском и отношениях с РПЦ

Митрополит Епифаний рассказывает НВ о своих трех главных задачах, достижениях и провалах Порошенко и сложных отношениях с Русской православной церковью.

13 02 2019   Євгенія Тулаїнова Огляд ЗМІ, Українські

“Гомосексуаліст Губка Боб та фашисти в органах соцзахисту дітей”: що пропонують почитати у Святогірській лаврі

Святогірська лавра — одне з найбільш відвідуваних святих місць в Україні. Тож ми вирішили перевірити, яку літературу продають у церковних магазинах. Що знайшли журналісти Вільного радіо –  читайте далі.

13 02 2019   Володимир Копчак Огляд ЗМІ, Українські

Визнання Української церкви. Чому грузини взяли паузу?

Українцям варто спокійно поставитися до грузинів, у яких є свої резони не поспішати

13 02 2019   Екатерина Щеткина Огляд ЗМІ, Українські

Священные рощи. Почему эфиопы более продвинутые христиане, чем украинцы

 Человек как мера всех вещей стал центром религиозного мировоззрения только в европейской культуре

12 02 2019   Владимир Бурега, профессор, проректор Киевской духовной академии Огляд ЗМІ, Українські

Жизнь после Томоса: первое заседание Синода ПЦУ

Первое заседание Синода Православной Церкви Украины (ПЦУ) ожидали с особым интересом. Ведь буквально с момента появления в Украине новой церковной структуры перед ее руководством встало немало серьезных проблем.

НОВИНИ

Всі матеріали

останні коментарі

Чем Зеленский страшен для православия

Onufriy

Onufriy написал:

Добрячий текст +5!
 
51-е правило Шестого Вселенского собора запрещает всем христианам посещать комедийные представления... программы с участием Зеленского подпадают под анафему, так как усеяны непристойностями

З огляду на це, православна Церква не повинна б агітувати за Зеро... feel

Але... wink в УПЦ МП тепер усе інакше...

Дійсно, ну як же можна не підтримати чоловічка? Тим більше, коли він - за "електронний концтабір"? winked

Грецький Центр теологічних досліджень пропонує вихід з ...

Onufriy

Onufriy написал:

 
ПЦУ та УПЦ (МП) сформують єдиний православний Синод...

Які дикі пропозиції! belay   
Які страшно відстали ці греки! angry
Вони нічогісінько не знають про "вЬру православную": ні про "російський світ", ні про "вєлічіє", ні про "богоданість" Пу!..
І вже тим більше - про "єресь українства", "єресь гуманізма" і богомерзотність геометрії!!

Ну як же зможуть правовірні овечки святоросійства возсісти поряд з козлищами жидорептилоїдства?!! recourse

Польская Православная Церковь поддерживает украинскую а...

Філософ

Філософ написал:

Польська ПЦ це збір неуків радянського зразка. Вже давно доведено апостольське спадкоємство колишніх УАПЦ і УПЦ КП. Тому всі розмови про "перерукополеження" є безпідставними. Тимбільше з ієрархами ПЦУ спіслужив Вселенський патріарх!

Циркулярний лист Тюченської єпархії. Про духовні критер...

Onufriy

Onufriy написал:

1. Вибір 2019 дійсно пісний... recourse 
2. Пророцтво п. Лепехи збулося:
"аполітичні" москвовіри агітують за ЗЕро-кандидата
Всеволод Чаплін: "надо достигать договоренностей с лидером гонки (Зеленским), требуя письменных гарантий прекращения гонений на каноническую Церковь, возвращения политэмигрантов и критиков «европейского выбора» в политику... назначения министром культуры (он курирует религию) Юрия Бойко, Виктора Медведчука, Вадима Новинского или Василия Анисимова..."
"Порошенко – абсолютное зло"
love
https://credo.press/223778/

Всеукраїнська Рада Церков закликає робити вибір президе...

Onufriy

Onufriy написал:

мусимо усвідомити: якою повинна бути наша держава?

Яке питання, така і відповідь. feel Для терезої відповіді доречніше усвідомити, чого ми хочемо від майбутнього президента?
1. Особистого багатства?
2. Подолання людської продажності "в окремо взятій країні"?
3. Припинення глобального міжнародного конфлікту?
Твереза відповідь можлива лише у тому випадку, якщо ми чекаємо чогось іншого. Бо ніякий президент не зробить вас багатим, не "подолає корупції" і не "припинить війни"

Це якщо він не "чарівник з голубого вертольота" recourse


27 березня — 01 квітня сайт "Релігія в Україні" зупин...

Onufriy

Onufriy написал:

Це дуже прикро. Той випадок, коли сюрприз неприємний angry 

Як відбувається перехід з УПЦ МП в ПЦУ

dutchak1

dutchak1 написал:

Пасхавер десь писав, що «Когда-то один из руководителей Европейского союза неофициально сказал: «Если бы русские не были белыми, у нас бы к ним претензий не было. А так ведь белые, вроде бы свои, но не как мы». То же самое можно сказать и про нас». І там, далі, Пасхавер писав що у нас цінності інші. Добавимо – не тільки інші але і з тими цінностями, які ми переносимо від цивілізації і від Європи до нас, проходять дивні метаморфози.

Ми дикунський, варварський народ і це особливо видно в нашому дикунському, варварському релігійному законодавстві.  Причому це якесь небачене і неописане варварство. Ми користуємось речами і благами цивілізації і одночасно реконструюємо суспільні відносини, схожі на описи з шкільних історичних підручників про давні часи. Наші відносини це якась амальгама з давнього, застиглого в часі ординства, на яке додатково наклалась катастрофа 1917 року.  Для прикладу -  всі ці ламентації про захист автономії громади, про захист права свободи вибору підпорядкування, про свободу переходу громади – це все для придурків і убогих. Так, автономія релігійної громади є одним з основних положень міжнародного права, міжнародних угод, які підписала Україна. Але в них це означає що громада самостійно визначає себе автономною, самостійно проводить свої межі в яких живе і порядкую по своїх власних установах і правилах. Визнання державою цієї автономії є похідне від волі самої громади. У нас же, незважаючи на те, що всі християнські церкви в Україні визнають автономною всю церкву, держава приймає закон яким фактично нищить церкву, робить самостійними і незалежними парафії. Далі держава проголошує ту свободу «підпорядкування» і береться її захищати. Тут можна  звернути увагу, що послідні зміни в ст.8 релігійного закону, якими намагаються регулювати і захищати те «підпорядкування», в рівній мірі відносяться до зареєстрованих громад і до громад, які навіть не повідомляють державні органи про своє утворення. Який зміст має тоді та детальна регламентація прописана в ст.8 для тих громад? Що законодавець збирається «захищати» в цьому випадку? Здоровий глузд тут підказує, що парафія при діючому законі може міняти підпорядкування хоч кожної години і 24 рази на добу. Це право декларативне і його неможливо ні порушити ні захистити. Проблеми виникають тільки у парафій-юросіб і це є проблеми не «захисту» якоїсь свободи громади а проблеми майна. І тут вже видна друга придуркуватість і щоб її побачити, треба читати Цивільний кодекс, читати на рівні першого курсу юрфаку. Все, що відбувається з юрособою, абсолютно все описано цивільним правом і хто може пояснити, використовуючи цивільне право – що таке зміна підпорядкування юрособою? Що таке канонічне підпорядкування з точки зору ЦК? Що відбувається з юрособою при такій зміні підпорядкування чи з тою особою, якій стають підпорядковані? Абсолютно нічого і це є повна дурня, яку придуркуватий український законодавець і на пару з ним такий же придуркуватий український релігієзнавець взялись захищати світським правом. Термін «зміна підпорядкування» в цивільному праві має інший зміст чим той, який вкладають у нього віруючі і в реальності це означає зміну віри частиною віруючих чи ще якісь канонічні нюанси в цій вірі.  Але саме цивільне право не в змозі описати і навіть не існує таких правових термінів які б описали це «підпорядкування» чи цю зміну віри чи якісь зміни у вірі. Цивільному праву байдуже до цих змін і громада може міняти «підпорядкування» у всьому діапазоні світових релігій і культів, залишаючись згідно положень нашого релігійного закону одною і тією ж юридичною особою(!). Звучить це безглуздо як і безглузді наші намагання цивільним правом «захищати» чи «регулювати» такі переходи юридичної особи. Зміст це би мало тільки в тому випадку, як би ми  доказували всім і переконували всіх в тому, що юридична особа може вірити в Бога.

Ну і повна дурня вже по майну. Для розуміння примітивно можна виділити три рівня розвитку права власності. Перший, дикунський або нульовий. Якщо дикуну сказати що ця річ є власністю Джона чи Івана, він порахує тебе за божевільного. Річ може бути тверда, м’яка, кольорова, кругла, квадратна але як вона може мати признаки Джона, як це знайти, де в ній той Джон. Другий рівень, варварський, це коли власністю є те, до чого можеш дотягнутись і що можеш захистити. Третій рівень це вже цивілізовані, складні і абстрактні правові терміни, за якими навіть річ Джона, яку він передав тимчасово комусь чи загубив – все одно залишається його. І от на другому рівні вже видно шляхи до цивілізованої власності, її початки. Початок йде від того, що власністю стає те, що ти сам визнаєш своїм. Наприклад – йдеш по вулиці в штанях і ці штані є твої не тому, що вони нумеровані і по номеру держава указом визначила їх твоїми а тому що ти їх сам визнав своїми. Після цього самостійного визнання держава починає ці штані захищати як твої. Так і тут. В 1991 році, коли держава почала ліпити відносини з церквами, вона в діалозі з ними повинна була бачити, що вони визнають своєю власністю і як нею розпоряджаються. А вони, всі християнські церкви України, визнають власниками церковного майна не громади а всю церкву. Незважаючи на те, держава, в порушення конституційного відділення, влізла в церкви і сама «призначила» власниками парафії, зробила з церкви збіговисько незалежних юридичних осіб з гібридними статутами, зі статутами в яких поєднала бульдога з носорогом – світське і канонічне право. І от вже і ПЦУ, підтанцьовуючи Порошенку, приводить свій статут у відповідність до дикунського закону, записує церкву як зібрання незалежних юросіб, утворених по ЦК України. А на початках, в першому варіанті Статуту, писалось про церкву як особу, яка сама будує відносини з державою. І тут буде цікаво поспостерігати, як ПЦУ буде далі творити свої документи, особливо парафіяльні. Як визначить власність.

Тобто, ми не то що залишаємось на дикунському рівні, ми навіть заблокували його можливий розвиток. Можна подивитись на конфлікт у Львові, де громада УГКЦ намагається залишити за собою костел. Скільки там в обговоренні позбігалось буйних, дикунів, клянуть поляків, Мокшицького, розкопують старі могили! Врешті УГКЦ, яка претендує на цивілізованість, ліквідовує буйну парафію. Наслідок – новий припадок в мереживному обговоренні. Ще приклад. Можна почитати фантастичний матеріал на «Релігія в Україні», як в позаминулому столітті у Львові цивілізовано вирішували долю покинутого румунського храму. Фантастичний матеріал в порівнянні з нашим дикунством. Ми не то що стоїмо на місці, ми навіть вдаємо якось рухатись реверсом в минулі часи і при цьому приймаємо законодавство, яке захищає мародерство. Закон №4128 – це Закон Мародерів. У всі часи мародерство було ознакою військових конфліктів, при яких військові загони або банди найманців грабували беззахисне населення на територіях, статус яких тимчасово був не встановлений. Так і у нас. Використовуючи реальну війну, політики і законодавці «організували» законоподібний грабунок одних громад громадян другими громадами громадян, розділених релігійними переконаннями. І це особливо вражає, оскільки мародерами стають християни і їх спільноти. Адже ж саме в християнському середовищі в давні часи виникло розділення церковного і світського права, при якому християнське середовище залишилось ізольованим місцем де панували моральні основи керування церковним майном. Збереження цього середовища здійснено радикальним відділенням від світського права і оскільки  суть керування церковним майном не у застосуванні правових конструкцій, а в здійсненні місії церкви, то і успіх цієї місії став критерієм правильності прийняття рішень і здійснення тих чи інших дій з церковним майном. У нас же безглузді спільноти заполітизованих громадян, які вважають християнство просто громадським рухом з формальним моральним законодавством, притягнули в християнське середовище світське право, причому у гіршому його варіанті. Адже навіть світські юридичні особи, при виникненні конфліктів і суперечок між засновниками громади про використання майна, дають право тим громадянам, які кінцево не погодились з рішеннями громади, вийти з громади разом з тим майном, яке вони вклали. Тобто, якщо в християнській громаді не існує християнських відносин з іншими членами громади, які могли б керувати ними при залагодженні майнових питань, якщо громада «голосуванням» позбавляє участі у вирішенні майнових питань меншу кількість громади то, за відсутності християнських відносин, необхідно би мінімально зберегти хоч якусь справедливість до своїх земляків і сусідів і виключити мародерство. Якщо християнська справедливість і моральні відносини тут відсутні то тоді необхідно зберегти цивілізовану, світську справедливість.  Тобто тоді, в продовження світського правила про фіксоване членство в громаді, це членство необхідно доповнити таким же світським обліком внесків і пожертв кожного фіксованого члена громади. І при виключенні любого члена громади, громада повертає йому ті внески або компенсує їх.

 

Який порядок проведення перевірок релігійних організаці...

dutchak1

dutchak1 написал:

Добре було б якби юрист пояснив собі, і нам всім в тому числі, як він з'єднав релігійну організацію з господарською діяльністю у її законодавчому визначенні?  Наведем визначення -

Господа́рська дія́льність — будь-яка діяльність, в тому числі підприємницька, пов'язана з виробництвом та обміном та переробкою матеріальних і нематеріальних благ, що виступають у формі товару.

Під господарською діяльністю в Господарському кодексі України розуміється діяльність суб'єктів господарювання у сфері суспільного виробництва, спрямована на виготовлення та реалізацію продукції, виконання робіт чи надання послуг вартісного характеру, що мають цінову визначеність. (ст. 3 ГК України)

Страдания за Москву, это не страдания за Христа ‒...

Onufriy

Onufriy написал:

"головний мЬсЬонер РПЦ" з азартом доводить, що 1+1=2 love
Очевидна актуальність кураєвського просвітництва для святоросичів РПЦ є найкращим доведенням смерті "російського православ'я"

Те що сьогодні животіє на москві - не православ'я, а зла і погибельна єресь 
в духе своей готтентотской этики

Не «нас ради, человек», а «ее ради, епархиальной собственности, сшедшаго с небес»


Вікарій Київської митрополії УПЦ (МП) — власник двох ав...

В. Ясеневий

В. Ясеневий написал:

ну и правильно.Чего терятся. Жизнь дается только один раз.Поэтому нужно брать от неевсе что можна...Многая Вам лета, дорогой владыка. Притом, наиканоничнейший...

Старый дуб рухнул. И тут, началось…

В. Ясеневий

В. Ясеневий написал:

Воистину христианство уже давно умерло!   Вместо тяжелой борьбы с пристрастиями и грехами в себе для перерождения и преображения человека( ества) , мы (не все ли?),  говорим  и призываем только(!)  к внешнему исполнению обрядов..Где же эти совершенные ПОСЛЕДОВАТЕЛИ ХРИСТА??? О, как хотелось бы хотя бы посмотреть на них...А они должны были бы сами  спастись и СПАСТИ ВЕСЬ МИР!!! Кто же и куда нас и весь мир ведет???

Депутат Денис Бородюк: «Ни один олигарх столько не укра...

Onufriy

Onufriy написал:

люди, которые не боятся Бога, не доверяют и другим людям

Ни один олигарх столько не украдет, сколько крадут все украинцы понемножку

мы живём просто-напросто не по средствам

Толковий єретик адвентист. Добряче сказав +5!

10 відповідей про автокефалію Православної Церкви Украї...

Onufriy

Onufriy написал:

Слабкість статті у тому, що вона викриває воканонічнених брехунів, але не викриває єресі

Базікати отаку похабщину може лише проклятий святоросійський єретик: 
не варто приєднуватись до ПЦУ, бо це буде зрада нашій православній вірі

таїнства в ПЦУ є недійсними

ПЦУ — це легалізований розкол

10 відповідей про автокефалію Православної Церкви Украї...

Onufriy

Onufriy написал:

Цитата: dima222
авторами говориться про умовність або неправдивість факту вбивства

Ви не праві - розпусники говорять лише про те, що загиблі не були безвинно убитими...  what (...):
помолилися за упокій душ «невинно убієнних на Майдані»

10 відповідей про автокефалію Православної Церкви Украї...

dima222

dima222 написал:

Та про що там говорити. Ось сайт Володимир-Волинської єпархії дає новину про участь представників єпархії у вшануванні убієнних на Майдані. Останні слова у лапках - тобто авторами говориться про умовність або неправдивість факту вбивства. Для мене цього достатньо щоб переконатися, що МП - це ворожа Україні структура. 
http://xn--80a3aeu4czas.xn--j1amh/m-volodymyr-volynskyi-predstavnyky-ieparkhii-d
oluchylysia-do-vshanunnia-ubiiennykh-na-maidani/