Вхід

У вас немає акаунту на Religion.in.ua? Зареєструйтесь

Українські

11 04 2019   Марина Євтушок Огляд ЗМІ, Українські

Для патріарха Кирила Крим не був бажаним, він хотів захопити Україну по-іншому: про томос і війну

 Віктор Єленський про томос і те, як Російська церква воює проти України

10 04 2019   Сергей Стельмах Огляд ЗМІ, Українські

Российская «инквизиция» для крымских мусульман

Российские власти аннексированного полуострова намереваются «духовно перевоспитывать» крымских мусульман, подозреваемых в связях с организацией «Хизб ут-Тахрир», запрещенной в России. Чиновники, таким образом, намерены выслужиться перед Кремлем, изобразив борьбу с инакомыслием, и создать когорту лояльных сограждан из числа «раскаявшихся экстремистов».

9 04 2019 Огляд ЗМІ, Українські

Правда про утворення Російської православної церкви

У Московському патріархаті початком своєї Церкви вважають Хрещення Київської Русі. Але у 988 році Москви ще не було. Як насправді утворилася Російська православна церква і чому саме її варто вважати нелегітимною? Відповіді на ці питання — у короткому відео.

9 04 2019   Віталій Портніков Огляд ЗМІ, Українські

Відозва з порожнечі під час виборів президента України: навіщо УПЦ (МП) звернулася до Варфоломія

Навіщо синод УПЦ (Московського патріархату) звернувся до Константинопольського патріарха Варфоломія із закликом «визнати помилку» у визнанні автокефалії Православної церкви України (ПЦУ) і відкликати томос?

9 04 2019   Підготувала Вікторія Кочубей Огляд ЗМІ, Українські

У пошуках невловимого птаха — «софії»

Колоквіум, присвячений ідеї софійності української культури та Київської церкви, зібрав, здається, неочікувано для самих організаторів, велику кількість людей.

8 04 2019 Огляд ЗМІ, Українські

Коломойський про Зеленського: Він - стовідсотковий єврей

Олігарх розповів ізраїльській газеті Мakorrishon, що Зеленський не релігійний, але «ми працюємо над тим, щоб він принаймні дотримувався Шаббату»

8 04 2019 Огляд ЗМІ, Українські

Шон Кейсі: «Взаємини президента та релігійного лідера завжди є предметом для дебатів»

Тиждень поспілкувався із Шоном Кейсі, заснов­ни­­ком та екс-директором Офісу Державного департаменту США з питань релігії та глобальних справ про роль релігійної специфіки в дипломатичній роботі та конфесійний плюралізм в Україні як один із механізмів захисту та збереження демократії.

8 04 2019 Огляд ЗМІ, Українські

“Ті, що перейшли, мають покаятися”. Репортаж з останньої церкви МП у Коломиї

“Дзеркало медіа” відвідало службу в останньому храмі Московського патріархату у Коломиї – ікони Божої Матері “Всецариця” та поспілкувалося з настоятелем.

5 04 2019   Екатерина Щеткина Огляд ЗМІ, Українські

Восставший из телевизора. Почему выборы президента станут последней шуткой Зеленского

Тебя любят, пока ты шут. Но если ты станешь взаправду королем, в тебя очень скоро начнут кидать не букетами и не гонорарами

5 04 2019   Олесь Кульчинський Огляд ЗМІ, Українські

Бандерівська Лавра. Почаїв, нинішня твердиня «русcкого міра», колись служила прихистком для бійців УПА

Чимало ченців Почаївської лаври були пов’язані з УПА. Повстанців тут лікували, допомагали їм легалізуватися під іншими іменами. Про це можна почитати в архівах КДБ. На цвинтарі Лаври чимало безіменних могил, можливо, в них поховані ченці-упівці.

4 04 2019   Спілкувалася Ірина Столяр Огляд ЗМІ, Українські

«У новій книзі опубліковано нещодавно розсекречені документи КДБ про методи роботи з п’ятидесятниками, вербування і переслідування» – Олександр Геніш

У березні 2019 року друком вийшла книга про долю християн віри євангельської у різні часи «В стовпі вогню та хмарі диму: з історії п’ятидесятницької Церкви». Її автор, молодий служитель з м. Дубно Олександр Геніш, більше трьох років працював у архівах, збирав інтерв’ю свідків (тих хто зазнав переслідувань радянської влади та був учасником пробудження), здійснив десятки поїздок. Ми поспілкувалися з Олександром і запитали, що стало поштовхом до написання книги і що послужило основним матеріалом?

4 04 2019   Ольга Мацко Огляд ЗМІ, Українські

Томос порви! Зачем клоун из РПЦ троллит Зеленского

Давать официальные оценки Зеленскому как президенту в Москве не спешат

4 04 2019 Огляд ЗМІ, Українські, Закордонні

“Сьогодні Україна захищає європейські цінності, але Захід цього не розуміє”, – Блаженніший Святослав для італійського видання “Il Foglio”

Нещодавно в тижневій італійський газеті “Il Foglio” було опубліковано інтерв’ю з Блаженнішим Святославом. У розмові з журналістом Маттео Матцуцці Глава УГКЦ розповів про сучасну ситуацію в Україні, запропонував читачам видання подивитися на події в Україні “не як на проблему Європи, а навпаки – як на вирішення багатьох проблем загальноєвропейського значення”, а також розповів, як християнська віра допомагає українцям долати різні випробування.

4 04 2019   Олег Литвиненко Огляд ЗМІ, Українські

До створення «Конституції цінностей»

Як повідомили ЗМІ, підсумковим комюніке Міжнародного економічно-гуманітарного форуму Ukrainian ID в 2019 році стане «Конституція цінностей» – звід правил, що повинні бути втілені українським суспільством як повноправним учасником найважливіших світових процесів.

4 04 2019   Костянтин Ветошніков, доктор богослов'я Огляд ЗМІ, Українські

FAKE NEWS: як "православні" "журналісти" знайшли "співслужіння" там, де його не було

Якщо комусь щось ввижається, краще перехреститися. Особливо в піст

4 04 2019 Огляд ЗМІ, Українські

Феномен ісламу з точки зору релігієзнавця та богослова: лекція-диспут в ІКЦ Києва

В Ісламському культурному центрі м. Києва 13 березня 2019 року відбулася відкрита лекція «Феномен ісламу: сутність та виникнення». Тему розкривали два лектори: з релігієзнавчої позиціъ — відомий український науковець, релігієзнавець Ігор Козловський, а з теологічної, богословської точки зору — завідувач відділу з ознайомлення з історією та культурою ісламу Всеукраїнської асоціації «Альраід» шейх Тарік Сархан.

3 04 2019 Огляд ЗМІ, Українські

Сергей Шумило: «Афон – это место, где сохраняется живая монашеская традиция»

Как афониты смотрят на церковную ситуацию в Украине? Об этом, и о многом другом редакция журнала для духовенства «Пастырь и паства» беседует с церковным историком и исследователем Афона, директором Международного института афонского наследия (МИАН), главным редактором альманаха «Афонское наследие», руководителем Паломнической службы «Афонит» Сергеем Викторовичем Шумило.

3 04 2019   Лана Самохвалова Огляд ЗМІ, Українські

Святослав Шевчук, предстоятель УГКЦ. Християнське коріння – це щось набагато більше, аніж конфесійність

Події останнього місяця, коли греко-католики спочатку заявили про літургію в Софії Київській, потім її скасували (Синод Православної церкви України висловився проти), та «негречні дебати» молодих священиків двох традицій, які послідували за цим – хоч і не стали чорною кішкою, але змусили багатьох нас замислитися про міцність нашого фундаменту та перспективи співпраці.

3 04 2019   Володимир Бірчак, Володимир В'ятрович Огляд ЗМІ, Українські

Омелян Ковч — священик, патріот та праведник

"Ковч, який досконало знав німецьку мову, крикнув до німецьких солдатів, щоб допустили його до синагоги. Останні оніміли від здивування і пустили його, а отець кинувся виносити людей із палаючої синагоги. Серед інших, яких врятував о. Ковч, був рабин м. Белз Аарон Рокеах".

3 04 2019 Огляд ЗМІ, Українські

Очередной фейк УПЦ (МП): «власти захватывают храмы»

Называют общины, которые от них ушли, своими, но захваченными

2 04 2019   Вопросы — Николай Ковжогин Огляд ЗМІ, Українські

Наука — это Божий дар

Дэвид Вилкилсон — ректор колледжа святого Иоанна в Кембридже и профессор Даремского университета (Великобритания). Признанный ученый-астрофизик, доктор богословия и автор статей и книг об отношениях науки и христианства, профессор Вилкинсон комментирует свою лекцию на тему «Хокинг, Докинз и Бог: вера и наука в медиа».

2 04 2019 Огляд ЗМІ, Українські

Як приймали розкольників: Сербська Церква

Серби засуджують нас за те, що робили самі

2 04 2019   Пантелей Лепеха Огляд ЗМІ, Українські

Циркулярний лист Тюченської єпархії. Про духовні критерії пісного вибору: 12 заповідей православного виборця

Будемо веселитися у дні Великого посту! Піст, за словом Спасителя, це час радості добрим християнам...

НОВИНИ

Всі матеріали

останні коментарі

Чем Зеленский страшен для православия

Onufriy

Onufriy написал:

Добрячий текст +5!
 
51-е правило Шестого Вселенского собора запрещает всем христианам посещать комедийные представления... программы с участием Зеленского подпадают под анафему, так как усеяны непристойностями

З огляду на це, православна Церква не повинна б агітувати за Зеро... feel

Але... wink в УПЦ МП тепер усе інакше...

Дійсно, ну як же можна не підтримати чоловічка? Тим більше, коли він - за "електронний концтабір"? winked

Грецький Центр теологічних досліджень пропонує вихід з ...

Onufriy

Onufriy написал:

 
ПЦУ та УПЦ (МП) сформують єдиний православний Синод...

Які дикі пропозиції! belay   
Які страшно відстали ці греки! angry
Вони нічогісінько не знають про "вЬру православную": ні про "російський світ", ні про "вєлічіє", ні про "богоданість" Пу!..
І вже тим більше - про "єресь українства", "єресь гуманізма" і богомерзотність геометрії!!

Ну як же зможуть правовірні овечки святоросійства возсісти поряд з козлищами жидорептилоїдства?!! recourse

Польская Православная Церковь поддерживает украинскую а...

Філософ

Філософ написал:

Польська ПЦ це збір неуків радянського зразка. Вже давно доведено апостольське спадкоємство колишніх УАПЦ і УПЦ КП. Тому всі розмови про "перерукополеження" є безпідставними. Тимбільше з ієрархами ПЦУ спіслужив Вселенський патріарх!

Циркулярний лист Тюченської єпархії. Про духовні критер...

Onufriy

Onufriy написал:

1. Вибір 2019 дійсно пісний... recourse 
2. Пророцтво п. Лепехи збулося:
"аполітичні" москвовіри агітують за ЗЕро-кандидата
Всеволод Чаплін: "надо достигать договоренностей с лидером гонки (Зеленским), требуя письменных гарантий прекращения гонений на каноническую Церковь, возвращения политэмигрантов и критиков «европейского выбора» в политику... назначения министром культуры (он курирует религию) Юрия Бойко, Виктора Медведчука, Вадима Новинского или Василия Анисимова..."
"Порошенко – абсолютное зло"
love
https://credo.press/223778/

Всеукраїнська Рада Церков закликає робити вибір президе...

Onufriy

Onufriy написал:

мусимо усвідомити: якою повинна бути наша держава?

Яке питання, така і відповідь. feel Для терезої відповіді доречніше усвідомити, чого ми хочемо від майбутнього президента?
1. Особистого багатства?
2. Подолання людської продажності "в окремо взятій країні"?
3. Припинення глобального міжнародного конфлікту?
Твереза відповідь можлива лише у тому випадку, якщо ми чекаємо чогось іншого. Бо ніякий президент не зробить вас багатим, не "подолає корупції" і не "припинить війни"

Це якщо він не "чарівник з голубого вертольота" recourse


27 березня — 01 квітня сайт "Релігія в Україні" зупин...

Onufriy

Onufriy написал:

Це дуже прикро. Той випадок, коли сюрприз неприємний angry 

Як відбувається перехід з УПЦ МП в ПЦУ

dutchak1

dutchak1 написал:

Пасхавер десь писав, що «Когда-то один из руководителей Европейского союза неофициально сказал: «Если бы русские не были белыми, у нас бы к ним претензий не было. А так ведь белые, вроде бы свои, но не как мы». То же самое можно сказать и про нас». І там, далі, Пасхавер писав що у нас цінності інші. Добавимо – не тільки інші але і з тими цінностями, які ми переносимо від цивілізації і від Європи до нас, проходять дивні метаморфози.

Ми дикунський, варварський народ і це особливо видно в нашому дикунському, варварському релігійному законодавстві.  Причому це якесь небачене і неописане варварство. Ми користуємось речами і благами цивілізації і одночасно реконструюємо суспільні відносини, схожі на описи з шкільних історичних підручників про давні часи. Наші відносини це якась амальгама з давнього, застиглого в часі ординства, на яке додатково наклалась катастрофа 1917 року.  Для прикладу -  всі ці ламентації про захист автономії громади, про захист права свободи вибору підпорядкування, про свободу переходу громади – це все для придурків і убогих. Так, автономія релігійної громади є одним з основних положень міжнародного права, міжнародних угод, які підписала Україна. Але в них це означає що громада самостійно визначає себе автономною, самостійно проводить свої межі в яких живе і порядкую по своїх власних установах і правилах. Визнання державою цієї автономії є похідне від волі самої громади. У нас же, незважаючи на те, що всі християнські церкви в Україні визнають автономною всю церкву, держава приймає закон яким фактично нищить церкву, робить самостійними і незалежними парафії. Далі держава проголошує ту свободу «підпорядкування» і береться її захищати. Тут можна  звернути увагу, що послідні зміни в ст.8 релігійного закону, якими намагаються регулювати і захищати те «підпорядкування», в рівній мірі відносяться до зареєстрованих громад і до громад, які навіть не повідомляють державні органи про своє утворення. Який зміст має тоді та детальна регламентація прописана в ст.8 для тих громад? Що законодавець збирається «захищати» в цьому випадку? Здоровий глузд тут підказує, що парафія при діючому законі може міняти підпорядкування хоч кожної години і 24 рази на добу. Це право декларативне і його неможливо ні порушити ні захистити. Проблеми виникають тільки у парафій-юросіб і це є проблеми не «захисту» якоїсь свободи громади а проблеми майна. І тут вже видна друга придуркуватість і щоб її побачити, треба читати Цивільний кодекс, читати на рівні першого курсу юрфаку. Все, що відбувається з юрособою, абсолютно все описано цивільним правом і хто може пояснити, використовуючи цивільне право – що таке зміна підпорядкування юрособою? Що таке канонічне підпорядкування з точки зору ЦК? Що відбувається з юрособою при такій зміні підпорядкування чи з тою особою, якій стають підпорядковані? Абсолютно нічого і це є повна дурня, яку придуркуватий український законодавець і на пару з ним такий же придуркуватий український релігієзнавець взялись захищати світським правом. Термін «зміна підпорядкування» в цивільному праві має інший зміст чим той, який вкладають у нього віруючі і в реальності це означає зміну віри частиною віруючих чи ще якісь канонічні нюанси в цій вірі.  Але саме цивільне право не в змозі описати і навіть не існує таких правових термінів які б описали це «підпорядкування» чи цю зміну віри чи якісь зміни у вірі. Цивільному праву байдуже до цих змін і громада може міняти «підпорядкування» у всьому діапазоні світових релігій і культів, залишаючись згідно положень нашого релігійного закону одною і тією ж юридичною особою(!). Звучить це безглуздо як і безглузді наші намагання цивільним правом «захищати» чи «регулювати» такі переходи юридичної особи. Зміст це би мало тільки в тому випадку, як би ми  доказували всім і переконували всіх в тому, що юридична особа може вірити в Бога.

Ну і повна дурня вже по майну. Для розуміння примітивно можна виділити три рівня розвитку права власності. Перший, дикунський або нульовий. Якщо дикуну сказати що ця річ є власністю Джона чи Івана, він порахує тебе за божевільного. Річ може бути тверда, м’яка, кольорова, кругла, квадратна але як вона може мати признаки Джона, як це знайти, де в ній той Джон. Другий рівень, варварський, це коли власністю є те, до чого можеш дотягнутись і що можеш захистити. Третій рівень це вже цивілізовані, складні і абстрактні правові терміни, за якими навіть річ Джона, яку він передав тимчасово комусь чи загубив – все одно залишається його. І от на другому рівні вже видно шляхи до цивілізованої власності, її початки. Початок йде від того, що власністю стає те, що ти сам визнаєш своїм. Наприклад – йдеш по вулиці в штанях і ці штані є твої не тому, що вони нумеровані і по номеру держава указом визначила їх твоїми а тому що ти їх сам визнав своїми. Після цього самостійного визнання держава починає ці штані захищати як твої. Так і тут. В 1991 році, коли держава почала ліпити відносини з церквами, вона в діалозі з ними повинна була бачити, що вони визнають своєю власністю і як нею розпоряджаються. А вони, всі християнські церкви України, визнають власниками церковного майна не громади а всю церкву. Незважаючи на те, держава, в порушення конституційного відділення, влізла в церкви і сама «призначила» власниками парафії, зробила з церкви збіговисько незалежних юридичних осіб з гібридними статутами, зі статутами в яких поєднала бульдога з носорогом – світське і канонічне право. І от вже і ПЦУ, підтанцьовуючи Порошенку, приводить свій статут у відповідність до дикунського закону, записує церкву як зібрання незалежних юросіб, утворених по ЦК України. А на початках, в першому варіанті Статуту, писалось про церкву як особу, яка сама будує відносини з державою. І тут буде цікаво поспостерігати, як ПЦУ буде далі творити свої документи, особливо парафіяльні. Як визначить власність.

Тобто, ми не то що залишаємось на дикунському рівні, ми навіть заблокували його можливий розвиток. Можна подивитись на конфлікт у Львові, де громада УГКЦ намагається залишити за собою костел. Скільки там в обговоренні позбігалось буйних, дикунів, клянуть поляків, Мокшицького, розкопують старі могили! Врешті УГКЦ, яка претендує на цивілізованість, ліквідовує буйну парафію. Наслідок – новий припадок в мереживному обговоренні. Ще приклад. Можна почитати фантастичний матеріал на «Релігія в Україні», як в позаминулому столітті у Львові цивілізовано вирішували долю покинутого румунського храму. Фантастичний матеріал в порівнянні з нашим дикунством. Ми не то що стоїмо на місці, ми навіть вдаємо якось рухатись реверсом в минулі часи і при цьому приймаємо законодавство, яке захищає мародерство. Закон №4128 – це Закон Мародерів. У всі часи мародерство було ознакою військових конфліктів, при яких військові загони або банди найманців грабували беззахисне населення на територіях, статус яких тимчасово був не встановлений. Так і у нас. Використовуючи реальну війну, політики і законодавці «організували» законоподібний грабунок одних громад громадян другими громадами громадян, розділених релігійними переконаннями. І це особливо вражає, оскільки мародерами стають християни і їх спільноти. Адже ж саме в християнському середовищі в давні часи виникло розділення церковного і світського права, при якому християнське середовище залишилось ізольованим місцем де панували моральні основи керування церковним майном. Збереження цього середовища здійснено радикальним відділенням від світського права і оскільки  суть керування церковним майном не у застосуванні правових конструкцій, а в здійсненні місії церкви, то і успіх цієї місії став критерієм правильності прийняття рішень і здійснення тих чи інших дій з церковним майном. У нас же безглузді спільноти заполітизованих громадян, які вважають християнство просто громадським рухом з формальним моральним законодавством, притягнули в християнське середовище світське право, причому у гіршому його варіанті. Адже навіть світські юридичні особи, при виникненні конфліктів і суперечок між засновниками громади про використання майна, дають право тим громадянам, які кінцево не погодились з рішеннями громади, вийти з громади разом з тим майном, яке вони вклали. Тобто, якщо в християнській громаді не існує християнських відносин з іншими членами громади, які могли б керувати ними при залагодженні майнових питань, якщо громада «голосуванням» позбавляє участі у вирішенні майнових питань меншу кількість громади то, за відсутності християнських відносин, необхідно би мінімально зберегти хоч якусь справедливість до своїх земляків і сусідів і виключити мародерство. Якщо християнська справедливість і моральні відносини тут відсутні то тоді необхідно зберегти цивілізовану, світську справедливість.  Тобто тоді, в продовження світського правила про фіксоване членство в громаді, це членство необхідно доповнити таким же світським обліком внесків і пожертв кожного фіксованого члена громади. І при виключенні любого члена громади, громада повертає йому ті внески або компенсує їх.

 

Який порядок проведення перевірок релігійних організаці...

dutchak1

dutchak1 написал:

Добре було б якби юрист пояснив собі, і нам всім в тому числі, як він з'єднав релігійну організацію з господарською діяльністю у її законодавчому визначенні?  Наведем визначення -

Господа́рська дія́льність — будь-яка діяльність, в тому числі підприємницька, пов'язана з виробництвом та обміном та переробкою матеріальних і нематеріальних благ, що виступають у формі товару.

Під господарською діяльністю в Господарському кодексі України розуміється діяльність суб'єктів господарювання у сфері суспільного виробництва, спрямована на виготовлення та реалізацію продукції, виконання робіт чи надання послуг вартісного характеру, що мають цінову визначеність. (ст. 3 ГК України)

Страдания за Москву, это не страдания за Христа ‒...

Onufriy

Onufriy написал:

"головний мЬсЬонер РПЦ" з азартом доводить, що 1+1=2 love
Очевидна актуальність кураєвського просвітництва для святоросичів РПЦ є найкращим доведенням смерті "російського православ'я"

Те що сьогодні животіє на москві - не православ'я, а зла і погибельна єресь 
в духе своей готтентотской этики

Не «нас ради, человек», а «ее ради, епархиальной собственности, сшедшаго с небес»


Вікарій Київської митрополії УПЦ (МП) — власник двох ав...

В. Ясеневий

В. Ясеневий написал:

ну и правильно.Чего терятся. Жизнь дается только один раз.Поэтому нужно брать от неевсе что можна...Многая Вам лета, дорогой владыка. Притом, наиканоничнейший...

Старый дуб рухнул. И тут, началось…

В. Ясеневий

В. Ясеневий написал:

Воистину христианство уже давно умерло!   Вместо тяжелой борьбы с пристрастиями и грехами в себе для перерождения и преображения человека( ества) , мы (не все ли?),  говорим  и призываем только(!)  к внешнему исполнению обрядов..Где же эти совершенные ПОСЛЕДОВАТЕЛИ ХРИСТА??? О, как хотелось бы хотя бы посмотреть на них...А они должны были бы сами  спастись и СПАСТИ ВЕСЬ МИР!!! Кто же и куда нас и весь мир ведет???

Депутат Денис Бородюк: «Ни один олигарх столько не укра...

Onufriy

Onufriy написал:

люди, которые не боятся Бога, не доверяют и другим людям

Ни один олигарх столько не украдет, сколько крадут все украинцы понемножку

мы живём просто-напросто не по средствам

Толковий єретик адвентист. Добряче сказав +5!

10 відповідей про автокефалію Православної Церкви Украї...

Onufriy

Onufriy написал:

Слабкість статті у тому, що вона викриває воканонічнених брехунів, але не викриває єресі

Базікати отаку похабщину може лише проклятий святоросійський єретик: 
не варто приєднуватись до ПЦУ, бо це буде зрада нашій православній вірі

таїнства в ПЦУ є недійсними

ПЦУ — це легалізований розкол

10 відповідей про автокефалію Православної Церкви Украї...

Onufriy

Onufriy написал:

Цитата: dima222
авторами говориться про умовність або неправдивість факту вбивства

Ви не праві - розпусники говорять лише про те, що загиблі не були безвинно убитими...  what (...):
помолилися за упокій душ «невинно убієнних на Майдані»

10 відповідей про автокефалію Православної Церкви Украї...

dima222

dima222 написал:

Та про що там говорити. Ось сайт Володимир-Волинської єпархії дає новину про участь представників єпархії у вшануванні убієнних на Майдані. Останні слова у лапках - тобто авторами говориться про умовність або неправдивість факту вбивства. Для мене цього достатньо щоб переконатися, що МП - це ворожа Україні структура. 
http://xn--80a3aeu4czas.xn--j1amh/m-volodymyr-volynskyi-predstavnyky-ieparkhii-d
oluchylysia-do-vshanunnia-ubiiennykh-na-maidani/