Вхід

У вас немає акаунту на Religion.in.ua? Зареєструйтесь

Українські
"В.Ющенко считает: Тимошенко украла у него нимб"

3 03 2010   Мирослав Попович, інтерв'ю Огляд ЗМІ, Українські

"В.Ющенко считает: Тимошенко украла у него нимб"

Украина — единственная страна на постсоветском пространстве, где удалось выйти на модель развития европейского типа. Проблема в том, удастся ли нам удержаться на ней. Идти тем путем, каким пошли среднеазиатские республики, просто, но будем надеяться, что удержимся. Для этого надо реагировать на то, что у нас происходит

Російське православ

3 03 2010   Олексій Клименко Огляд ЗМІ, Українські

Російське православ'я та ідея соборності

У Синодальний період, незважаючи на зовнішнє її благополуччя, богословська діяльність мала найчастіше охоронний характер, була консервативним захистом істин православ'я від західних впливів. При цьому нерідко використовувалися католицькі аргументи проти протестантів і навпаки – протестантські проти католицизму. У позитивній же формі вчення розвивалося слабко, зокрема розвитку не одержувала ідея церковної соборності.

2 03 2010   Олександр Гнєдаш Огляд ЗМІ, Українські

Проект "Держава Україна"

Уповання на "мудрість народу" є цинічним обманом – в питаннях прогресу БІЛЬШІСТЬ НІКОЛИ НЕ БУВАЄ ПРАВОЮ. Орієнтація на зовнішні "взірці" та зовнішні поради є хибними – наші, українські, інтереси ЗАВЖДИ (більшою чи меншою мірою) можуть не збігатися з інтересами інших.

"Неабияка вправність: за три дні побували у трьох патріархатах"

2 03 2010 Огляд ЗМІ, Українські

"Неабияка вправність: за три дні побували у трьох патріархатах"

До так званих віруючих, «які повернулися у лоно УПЦ МП», напрошується риторичне запитання: де ж ваші життєві принципи чи переконання, коли ви разом із Миколою Строком за три дні побували у трьох патріархатах: одного дня були в УПЦ КП, наступного — в УАПЦ, а далі — в УПЦ МП?

Подаренный В.Януковичу перстень - подделка?

1 03 2010   Максим Левада Огляд ЗМІ, Українські

Подаренный В.Януковичу перстень - подделка?

Перстень-печать всегда делался с зеркальным изображением. В монограмме КМ (Константин Мономах) буквы должны быть расположены в обратном порядке, а буква «К» ещё и развёрнута в обратную сторону. Тогда при оттиске – а для этого такие перстни и изготавливали – получалось бы нормальное изображение. Во-вторых, перстни такого рода имеют не выпуклое, и именно углублённое изображение

Свято-скорбный монастырь: страницы истории

1 03 2010 Огляд ЗМІ, Українські

Свято-скорбный монастырь: страницы истории

Здесь служили только летом, от Пасхи до празднования дня иконы Божьей матери «Всех скорбящих радости» 24 октября по старому стилю. Трипрестольный - в честь Иисуса Христа, святителя Николая и иконы Божией матери - храм поражает своим величием, мастерством исполнения и отделки. Все материалы - исключительно собственного монастырского производства. Известь, а ей больше ста лет, и сейчас не разобьешь

Катарсис нації

1 03 2010   Василь Капкан Огляд ЗМІ, Українські

Катарсис нації

Зневіра ж, як вчив Христос, не рятує людину, а навпаки. Оскільки зневіра до лідерів виникла вже на самому початку демократичних процесів, вона зростала і охоплювала все більші кола політично небайдужих людей, не кажучи про пасивних громадян.

"Рано или поздно в Украине будет одна Церковь"

27 02 2010   Епископ Александр (Драбинко), интервью Огляд ЗМІ, Українські

"Рано или поздно в Украине будет одна Церковь"

Папа Римский, наверное, не рассматривает Украину как свою каноническую территорию. А патриарх Кирилл считает Украину и территорией Московского патриархата, и центром его идеи Русского мира. Он патриарх не только Москвы и России, а всей святой Руси, центром которой и является Киев.

«Особиста справа» президента

27 02 2010   Катерина Щоткіна Огляд ЗМІ, Українські

«Особиста справа» президента

Якщо стосунки російського патріарха з російським прем’єром справді такі складні, як про те кажуть, — йому слід дорожити своїм впливом на президента України і статусом «свого на своїй землі», що його він плекає тут. У крайньому разі, завжди лишається можливість збільшити відстань між собою і Кремлем, перебравшись у «південну столицю».

Підміна церкви

27 02 2010   Ярослава Музиченко Огляд ЗМІ, Українські

Підміна церкви

Навіюючи ненависть і жаль до «надзвичайно грішної» Європи, населення «канонічного простору Московського патріархату» переконують у «місії визволення». Як і колись, Москва готується визволяти весь світ від буржуїв. А «служителі культу» пояснюють свою співпрацю з політичною структурою тим, що «церква не зможе діяти без допомоги держави».

Патриаршие труды

26 02 2010   Сергей Высоцкий Огляд ЗМІ, Українські

Патриаршие труды

Открытых сторонников церковной независимости Украины немного. Да и неоднозначная фигура Филарета для епископата УПЦ МП является совершенно неприемлемой в качестве партнера в процессе единения украинских православных конфессий. Но при нынешнем положении вещей время работает на единение и автокефалию украинского Православия.

Церкви як «машини для здобуття голосів»

26 02 2010   Віктор Єленський Огляд ЗМІ, Українські

Церкви як «машини для здобуття голосів»

Проблема Єдиної Помісної Православної Церкви в Україні – не у звивах церковної дипломатії, а у роз’єднаності українського суспільства, яке поглиблюється з кожними новими виборами. Церковний розкол – не причина, а наслідок цієї роз’єднаності. Православних України ділять не нездоланні догматичні розходження, а незгода у питанні про устрій видимої Церкви на території їхньої країни.

Кирилловская инаугурация

25 02 2010   Виталий Портников Огляд ЗМІ, Українські

Кирилловская инаугурация

Патриарх для украинских православных, остающихся в УПЦ МП, – их пастырь. А к этим православным, между прочим, принадлежит и новый украинский президент. И большая часть его избирателей – тоже принадлежит. И так будет до решения вопроса об Украинской автокефальной церкви, признаваемой мировым православием. Но, кстати, и в этом случае патриарх сможет приезжать на официальные церемонии

"Янтарную комнату" охраняют защитные руны

25 02 2010 Огляд ЗМІ, Українські

"Янтарную комнату" охраняют защитные руны

Перевод и рун, и тибетской письменности выполнен профессором из Бельгии, который попросил не афишировать его имя для прессы: «Он – на госслужбе, и такая «мистическая реклама» ему повредит. Но это человек, который профессионально изучает оккультные и магические движения», – объясняет искатель сокровищ.

Імперії і Церква у ІІ Світовій війні

24 02 2010   Микола Малуха Огляд ЗМІ, Українські

Імперії і Церква у ІІ Світовій війні

Переважна більшість священнослужителів, що окропляли частини вермахту, належали до Московського патріархату і поминали своїх правлячих архієреїв. До речі, до Російської Зарубіжної церкви належала незначна їхня кількість.

Монастырь на Печерске: клумбы, пчелы, массажный центр

23 02 2010 Огляд ЗМІ, Українські

Монастырь на Печерске: клумбы, пчелы, массажный центр

При братском корпусе работает «Центр духовного здоровья человека «Ореол», организованный одним из монахов. Будит фантазию объявление о его услугах: помощь в лечении заболеваний опорно-двигательного аппарата, психотерапия, а также «целительное тепло рук: прогревание природным камнем, релаксирующие процедуры с шоколадом, массаж».

Двойной страх: Янукович х Кирилл = ?

23 02 2010 Огляд ЗМІ, Українські

Двойной страх: Янукович х Кирилл = ?

В том, что все будет хорошо, не сильно уверены и в УПЦ МП. Часть местных иерархов озадачена международной активностью, которую развил Кирилл, до интронизации два десятка лет возглавлявший «министерство иностранных дел» РПЦ – отдел внешних церковных связей. Летний визит патриарха в Украину показал, что московское руководство не отдаст здешние церковные дела..

Янукович поклянется на «ксерокопии»?

23 02 2010 Огляд ЗМІ, Українські

Янукович поклянется на «ксерокопии»?

Одним из условий при создании факсимильных копий было то, что отныне президентские присяги будут даваться на одной из них, а не на оригинале. В воскресенье копию книги подарили и Виктору Януковичу, но возьмет ли он ее для клятвы — неизвестно. От нас здесь уже ничего не зависит — мы обязаны выдать ту книгу, которую потребует Секретариат президента

Трудности протокола: молебен 25/02

22 02 2010 Огляд ЗМІ, Українські

Трудности протокола: молебен 25/02

В случае, если молебен все же состоится, на него не предполагается приглашать представителей других христианских конфессий, сообщили в УПЦ МП. "Должна уйти в прошлое постсоветская практика, когда всех собирают и просят провести (служение), непонятное с точки зрения церковной традиции",– уверен пресс-секретарь главы УПЦ МП.

Колониальная инаугурация

22 02 2010 Огляд ЗМІ, Українські

Колониальная инаугурация

"Божье благословение Януковичу везет глава церкви другой державы. К факту, что за Януковича будет молиться иностранец, нельзя относиться равнодушно. Прежде всего, это общемировое унижение для до сих пор независимой Украины. И для самого новоиспеченного президента. Оказывается, он демонстративно молится на Москву"

Президент Московського Патріархату

22 02 2010 Огляд ЗМІ, Українські

Президент Московського Патріархату

Янукович принизив і єдину з його точки зору "правильну" церкву – УПЦ Московського Патріархату, бо знехтував її псевдоавтономним статусом. Очевидно, В. Ф. вирішив, що рівень Предстоятеля УПЦ МП недостатній для того, аби благословити на президентство настільки видатну історичну постать. Захотілося московської благодаті, київської – замало.

Дружбы народов не бывает, но должна быть

20 02 2010   Виталий Коротич Огляд ЗМІ, Українські

Дружбы народов не бывает, но должна быть

В разных регионах происходит новая стереотипизация сознаний, и это очень опасно, потому что при всем нашем постсоветском отвращении к директивному единомыслию слишком уж часто ни по одному вопросу в Украине единомыслия нет вообще.

Великий шлях починається з першого кроку

20 02 2010   Єпископ Євстратій (Зоря), коментар; Урядовий кур'єр Огляд ЗМІ, Українські

Великий шлях починається з першого кроку

Існує три складові правильного посту: їжа повинна бути не м'ясна, не молочна; проста, не екзотична, не дорога; вона повинна бути помірною. Гріх починається там, де є переступ помірності. Їсти - не гріх, але об'їдатися - гріх. Відпочивати - не гріх, а лінуватися - гріх. Церква не забороняє вживати алкогольні напої, але пити багато - гріх.

Византийский сюжет

20 02 2010   Екатерина Щеткина Огляд ЗМІ, Українські

Византийский сюжет

Виктор Федорович, возможно, не понимает власти символа над душами и умами. А патриарх — телезвезда в медиастране — о нем не понаслышке знает. Первый шаг в «Русский мир» — «духовное» присоединение Украины — сделан. То есть показан по ТВ. Что для медиастраны фактически одно и то же.

Про дух, матерію та «бойовий загін» РПЦ

19 02 2010   Тарас Возняк Огляд ЗМІ, Українські

Про дух, матерію та «бойовий загін» РПЦ

«Бойовий загін» РПЦ МП на чолі з патріархом Кирилом ефективніше «собирает русские земли», ніж ФСБ. Не дивує й політизована позиція УПЦ КП. Гадаю, що так само під тиском «пастора» Турчинова посипалися і неопротестантські рухи.

НОВИНИ

Всі матеріали

останні коментарі

Під Києвом блискавка спалила церкву УПЦ (МП)

Onufriy

Onufriy написал:

Вогонь зійшов з небес і попалив МП winked
Жарти-жартами, але без жартів: "ідеолог господній" БМО вже догледів у цьому промислительну кару МП за "гординю і боговідступництво"?..

Ох, не легка це справа - керувати канонічним Промислом Божим! request
Навіть - для професоналів духовності

Священик Сєверодонецької єпархії УПЦ (МП) звершив чин в...

Onufriy

Onufriy написал:

Та це прямо чудо!...
Схоже, що "капітан сьогодні був тверезий"

Харків'яни вимагають у парафії УПЦ (МП) відновити колі...

Onufriy

Onufriy написал:

порушення Закону України «Про охорону культурної спадщини» в Харкові давно набули системного характеру

Прокляті воцерковлені дикуни! what
Але ще більше гріха - на місцевих адміністративних беззаконниках і фарисеях

Знайдіть на цьому бланку згадку про УПЦ

dima222

dima222 написал:

Митрополита Лазаря давно треба було оголосити персоною нон грата в Україні - а тим часом його рідним брат Дмитро у Дунаєві біля Почаєва в селі, яке приєдналося до ПЦУ, намагається будувати нову церкву. І точно за гроші Лазаря, бо всі племінники Лазаря - сини та родичі Дмитра, служать священиками у Криму. 

Чем Зеленский страшен для православия

Onufriy

Onufriy написал:

Добрячий текст +5!
 
51-е правило Шестого Вселенского собора запрещает всем христианам посещать комедийные представления... программы с участием Зеленского подпадают под анафему, так как усеяны непристойностями

З огляду на це, православна Церква не повинна б агітувати за Зеро... feel

Але... wink в УПЦ МП тепер усе інакше...

Дійсно, ну як же можна не підтримати чоловічка? Тим більше, коли він - за "електронний концтабір"? winked

Грецький Центр теологічних досліджень пропонує вихід з ...

Onufriy

Onufriy написал:

 
ПЦУ та УПЦ (МП) сформують єдиний православний Синод...

Які дикі пропозиції! belay   
Які страшно відстали ці греки! angry
Вони нічогісінько не знають про "вЬру православную": ні про "російський світ", ні про "вєлічіє", ні про "богоданість" Пу!..
І вже тим більше - про "єресь українства", "єресь гуманізма" і богомерзотність геометрії!!

Ну як же зможуть правовірні овечки святоросійства возсісти поряд з козлищами жидорептилоїдства?!! recourse

Польская Православная Церковь поддерживает украинскую а...

Філософ

Філософ написал:

Польська ПЦ це збір неуків радянського зразка. Вже давно доведено апостольське спадкоємство колишніх УАПЦ і УПЦ КП. Тому всі розмови про "перерукополеження" є безпідставними. Тимбільше з ієрархами ПЦУ спіслужив Вселенський патріарх!

Циркулярний лист Тюченської єпархії. Про духовні критер...

Onufriy

Onufriy написал:

1. Вибір 2019 дійсно пісний... recourse 
2. Пророцтво Лепехи збулося:
"аполітичні" москвовіри агітують за ЗЕро-кандидата
Всеволод Чаплін: "надо достигать договоренностей с лидером гонки (Зеленским), требуя письменных гарантий прекращения гонений на каноническую Церковь, возвращения политэмигрантов и критиков «европейского выбора» в политику... назначения министром культуры (он курирует религию) Юрия Бойко, Виктора Медведчука, Вадима Новинского или Василия Анисимова..."
"Порошенко – абсолютное зло"
love
https://credo.press/223778/

Всеукраїнська Рада Церков закликає робити вибір президе...

Onufriy

Onufriy написал:

мусимо усвідомити: якою повинна бути наша держава?

Яке питання, така і відповідь. feel Для терезої відповіді доречніше усвідомити, чого ми хочемо від майбутнього президента?
1. Особистого багатства?
2. Подолання людської продажності "в окремо взятій країні"?
3. Припинення глобального міжнародного конфлікту?
Твереза відповідь можлива лише у тому випадку, якщо ми чекаємо чогось іншого. Бо ніякий президент не зробить вас багатим, не "подолає корупції" і не "припинить війни"

Це якщо він не "чарівник з голубого вертольота" recourse


Як відбувається перехід з УПЦ МП в ПЦУ

dutchak1

dutchak1 написал:

Пасхавер десь писав, що «Когда-то один из руководителей Европейского союза неофициально сказал: «Если бы русские не были белыми, у нас бы к ним претензий не было. А так ведь белые, вроде бы свои, но не как мы». То же самое можно сказать и про нас». І там, далі, Пасхавер писав що у нас цінності інші. Добавимо – не тільки інші але і з тими цінностями, які ми переносимо від цивілізації і від Європи до нас, проходять дивні метаморфози.

Ми дикунський, варварський народ і це особливо видно в нашому дикунському, варварському релігійному законодавстві.  Причому це якесь небачене і неописане варварство. Ми користуємось речами і благами цивілізації і одночасно реконструюємо суспільні відносини, схожі на описи з шкільних історичних підручників про давні часи. Наші відносини це якась амальгама з давнього, застиглого в часі ординства, на яке додатково наклалась катастрофа 1917 року.  Для прикладу -  всі ці ламентації про захист автономії громади, про захист права свободи вибору підпорядкування, про свободу переходу громади – це все для придурків і убогих. Так, автономія релігійної громади є одним з основних положень міжнародного права, міжнародних угод, які підписала Україна. Але в них це означає що громада самостійно визначає себе автономною, самостійно проводить свої межі в яких живе і порядкую по своїх власних установах і правилах. Визнання державою цієї автономії є похідне від волі самої громади. У нас же, незважаючи на те, що всі християнські церкви в Україні визнають автономною всю церкву, держава приймає закон яким фактично нищить церкву, робить самостійними і незалежними парафії. Далі держава проголошує ту свободу «підпорядкування» і береться її захищати. Тут можна  звернути увагу, що послідні зміни в ст.8 релігійного закону, якими намагаються регулювати і захищати те «підпорядкування», в рівній мірі відносяться до зареєстрованих громад і до громад, які навіть не повідомляють державні органи про своє утворення. Який зміст має тоді та детальна регламентація прописана в ст.8 для тих громад? Що законодавець збирається «захищати» в цьому випадку? Здоровий глузд тут підказує, що парафія при діючому законі може міняти підпорядкування хоч кожної години і 24 рази на добу. Це право декларативне і його неможливо ні порушити ні захистити. Проблеми виникають тільки у парафій-юросіб і це є проблеми не «захисту» якоїсь свободи громади а проблеми майна. І тут вже видна друга придуркуватість і щоб її побачити, треба читати Цивільний кодекс, читати на рівні першого курсу юрфаку. Все, що відбувається з юрособою, абсолютно все описано цивільним правом і хто може пояснити, використовуючи цивільне право – що таке зміна підпорядкування юрособою? Що таке канонічне підпорядкування з точки зору ЦК? Що відбувається з юрособою при такій зміні підпорядкування чи з тою особою, якій стають підпорядковані? Абсолютно нічого і це є повна дурня, яку придуркуватий український законодавець і на пару з ним такий же придуркуватий український релігієзнавець взялись захищати світським правом. Термін «зміна підпорядкування» в цивільному праві має інший зміст чим той, який вкладають у нього віруючі і в реальності це означає зміну віри частиною віруючих чи ще якісь канонічні нюанси в цій вірі.  Але саме цивільне право не в змозі описати і навіть не існує таких правових термінів які б описали це «підпорядкування» чи цю зміну віри чи якісь зміни у вірі. Цивільному праву байдуже до цих змін і громада може міняти «підпорядкування» у всьому діапазоні світових релігій і культів, залишаючись згідно положень нашого релігійного закону одною і тією ж юридичною особою(!). Звучить це безглуздо як і безглузді наші намагання цивільним правом «захищати» чи «регулювати» такі переходи юридичної особи. Зміст це би мало тільки в тому випадку, як би ми  доказували всім і переконували всіх в тому, що юридична особа може вірити в Бога.

Ну і повна дурня вже по майну. Для розуміння примітивно можна виділити три рівня розвитку права власності. Перший, дикунський або нульовий. Якщо дикуну сказати що ця річ є власністю Джона чи Івана, він порахує тебе за божевільного. Річ може бути тверда, м’яка, кольорова, кругла, квадратна але як вона може мати признаки Джона, як це знайти, де в ній той Джон. Другий рівень, варварський, це коли власністю є те, до чого можеш дотягнутись і що можеш захистити. Третій рівень це вже цивілізовані, складні і абстрактні правові терміни, за якими навіть річ Джона, яку він передав тимчасово комусь чи загубив – все одно залишається його. І от на другому рівні вже видно шляхи до цивілізованої власності, її початки. Початок йде від того, що власністю стає те, що ти сам визнаєш своїм. Наприклад – йдеш по вулиці в штанях і ці штані є твої не тому, що вони нумеровані і по номеру держава указом визначила їх твоїми а тому що ти їх сам визнав своїми. Після цього самостійного визнання держава починає ці штані захищати як твої. Так і тут. В 1991 році, коли держава почала ліпити відносини з церквами, вона в діалозі з ними повинна була бачити, що вони визнають своєю власністю і як нею розпоряджаються. А вони, всі християнські церкви України, визнають власниками церковного майна не громади а всю церкву. Незважаючи на те, держава, в порушення конституційного відділення, влізла в церкви і сама «призначила» власниками парафії, зробила з церкви збіговисько незалежних юридичних осіб з гібридними статутами, зі статутами в яких поєднала бульдога з носорогом – світське і канонічне право. І от вже і ПЦУ, підтанцьовуючи Порошенку, приводить свій статут у відповідність до дикунського закону, записує церкву як зібрання незалежних юросіб, утворених по ЦК України. А на початках, в першому варіанті Статуту, писалось про церкву як особу, яка сама будує відносини з державою. І тут буде цікаво поспостерігати, як ПЦУ буде далі творити свої документи, особливо парафіяльні. Як визначить власність.

Тобто, ми не то що залишаємось на дикунському рівні, ми навіть заблокували його можливий розвиток. Можна подивитись на конфлікт у Львові, де громада УГКЦ намагається залишити за собою костел. Скільки там в обговоренні позбігалось буйних, дикунів, клянуть поляків, Мокшицького, розкопують старі могили! Врешті УГКЦ, яка претендує на цивілізованість, ліквідовує буйну парафію. Наслідок – новий припадок в мереживному обговоренні. Ще приклад. Можна почитати фантастичний матеріал на «Релігія в Україні», як в позаминулому столітті у Львові цивілізовано вирішували долю покинутого румунського храму. Фантастичний матеріал в порівнянні з нашим дикунством. Ми не то що стоїмо на місці, ми навіть вдаємо якось рухатись реверсом в минулі часи і при цьому приймаємо законодавство, яке захищає мародерство. Закон №4128 – це Закон Мародерів. У всі часи мародерство було ознакою військових конфліктів, при яких військові загони або банди найманців грабували беззахисне населення на територіях, статус яких тимчасово був не встановлений. Так і у нас. Використовуючи реальну війну, політики і законодавці «організували» законоподібний грабунок одних громад громадян другими громадами громадян, розділених релігійними переконаннями. І це особливо вражає, оскільки мародерами стають християни і їх спільноти. Адже ж саме в християнському середовищі в давні часи виникло розділення церковного і світського права, при якому християнське середовище залишилось ізольованим місцем де панували моральні основи керування церковним майном. Збереження цього середовища здійснено радикальним відділенням від світського права і оскільки  суть керування церковним майном не у застосуванні правових конструкцій, а в здійсненні місії церкви, то і успіх цієї місії став критерієм правильності прийняття рішень і здійснення тих чи інших дій з церковним майном. У нас же безглузді спільноти заполітизованих громадян, які вважають християнство просто громадським рухом з формальним моральним законодавством, притягнули в християнське середовище світське право, причому у гіршому його варіанті. Адже навіть світські юридичні особи, при виникненні конфліктів і суперечок між засновниками громади про використання майна, дають право тим громадянам, які кінцево не погодились з рішеннями громади, вийти з громади разом з тим майном, яке вони вклали. Тобто, якщо в християнській громаді не існує християнських відносин з іншими членами громади, які могли б керувати ними при залагодженні майнових питань, якщо громада «голосуванням» позбавляє участі у вирішенні майнових питань меншу кількість громади то, за відсутності християнських відносин, необхідно би мінімально зберегти хоч якусь справедливість до своїх земляків і сусідів і виключити мародерство. Якщо християнська справедливість і моральні відносини тут відсутні то тоді необхідно зберегти цивілізовану, світську справедливість.  Тобто тоді, в продовження світського правила про фіксоване членство в громаді, це членство необхідно доповнити таким же світським обліком внесків і пожертв кожного фіксованого члена громади. І при виключенні любого члена громади, громада повертає йому ті внески або компенсує їх.

 

Який порядок проведення перевірок релігійних організаці...

dutchak1

dutchak1 написал:

Добре було б якби юрист пояснив собі, і нам всім в тому числі, як він з'єднав релігійну організацію з господарською діяльністю у її законодавчому визначенні?  Наведем визначення -

Господа́рська дія́льність — будь-яка діяльність, в тому числі підприємницька, пов'язана з виробництвом та обміном та переробкою матеріальних і нематеріальних благ, що виступають у формі товару.

Під господарською діяльністю в Господарському кодексі України розуміється діяльність суб'єктів господарювання у сфері суспільного виробництва, спрямована на виготовлення та реалізацію продукції, виконання робіт чи надання послуг вартісного характеру, що мають цінову визначеність. (ст. 3 ГК України)

Страдания за Москву, это не страдания за Христа ‒...

Onufriy

Onufriy написал:

"головний місіонер РПЦ" з азартом доводить, що 1+1=2 love
Очевидна актуальність кураєвського просвітництва для святоросичів РПЦ є найкращим доведенням смерті "російського православ'я"

Те що сьогодні животіє на москві - не православ'я, а зла і погибельна єресь 
в духе своей готтентотской этики

Не «нас ради, человек», а «ее ради, епархиальной собственности, сшедшаго с небес»


Вікарій Київської митрополії УПЦ (МП) — власник двох ав...

В. Ясеневий

В. Ясеневий написал:

ну и правильно.Чего терятся. Жизнь дается только один раз.Поэтому нужно брать от неевсе что можна...Многая Вам лета, дорогой владыка. Притом, наиканоничнейший...

Старый дуб рухнул. И тут, началось…

В. Ясеневий

В. Ясеневий написал:

Воистину христианство уже давно умерло!   Вместо тяжелой борьбы с пристрастиями и грехами в себе для перерождения и преображения человека( ества) , мы (не все ли?),  говорим  и призываем только(!)  к внешнему исполнению обрядов..Где же эти совершенные ПОСЛЕДОВАТЕЛИ ХРИСТА??? О, как хотелось бы хотя бы посмотреть на них...А они должны были бы сами  спастись и СПАСТИ ВЕСЬ МИР!!! Кто же и куда нас и весь мир ведет???

Депутат Денис Бородюк: «Ни один олигарх столько не укра...

Onufriy

Onufriy написал:

люди, которые не боятся Бога, не доверяют и другим людям

Ни один олигарх столько не украдет, сколько крадут все украинцы понемножку

мы живём просто-напросто не по средствам

Толковий єретик адвентист. Добряче сказав +5!