Вхід

У вас немає акаунту на Religion.in.ua? Зареєструйтесь

Важливо
Глави УПЦ КП і УАПЦ відправили у соборах УГКЦ заупокійні служби за архієпископом Любомиром Гузаром

6 06 2017 Новини, Важливо, Україна

Глави УПЦ КП і УАПЦ відправили у соборах УГКЦ заупокійні служби за архієпископом Любомиром Гузаром

4 червня глава УПЦ КП Патріарх Філарет очолив у соборі Воскресіння Христового УГКЦ панахиду за архієпископом Любомиром Гузаром, екс-главою УГКЦ, якого нещодавно відзначав як духовного лідера, що налагоджував стосунки православних і греко-католиків, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт УПЦ КП.

Всеукраїнська Рада Церков ініціює на законодавчому рівні визнати особливий статус релігійних організацій

6 06 2017 Новини, Важливо, Україна

Всеукраїнська Рада Церков ініціює на законодавчому рівні визнати особливий статус релігійних організацій

З огляду на складнощі з перереєстрацією статутів релігійних організацій, що вимагається Податковим кодексом, Всеукраїнська Рада Церков і релігійних організацій проситиме парламент змінити підхід на користь законодавчого регулювання неприбуткового статусу, а не статутного. Таке рішення ВРЦіРО прийняла на своєму засіданні 1 червня, повідомляє Інституту релігійної свободи.

Папа Римський назвав Любомира Гузара одним з найбільших моральних авторитетів

6 06 2017 Новини, Важливо, Україна, Світ

Папа Римський назвав Любомира Гузара одним з найбільших моральних авторитетів

Папа Римський Франциск у своєму листі з нагоди прощання з екс-главою УГКЦ архієпископом Любомиром Гузаром, який 31 травня пішов із життя, відзначив його провідну роль як морального авторитета в Україні, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на УНН.

«Всеукраїнський союз церков християн віри євангельської-п’ятидесятників» змінив назву на «Українська Церква Християн Віри Євангельської»

6 06 2017 Новини, Важливо, Україна

«Всеукраїнський союз церков християн віри євангельської-п’ятидесятників» змінив назву на «Українська Церква Християн Віри Євангельської»

У зв’язку з необхідністю перереєстрації статутів та на підставі попередніх рішень Правління, Комітету ЦХВЄУ та з’їздів, юридичну назву українського п’ятидесятницького братерства «Всеукраїнський союз церков християн віри євангельської-п’ятидесятників» змінено на «Українська Церква Християн Віри Євангельської» (УЦХВЄ), повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт п'ятидесятників України.

Філарет: Любомир Гузар налагоджував стосунки православних і греко-католиків

2 06 2017 Новини, Важливо, Україна

Філарет: Любомир Гузар налагоджував стосунки православних і греко-католиків

Глава УПЦ КП Патріарх Філарет розповів журналістам, що коли архієпископ Любомир (Гузар) став главою УГКЦ, почали налагоджуватися стосунки між Православною і Греко-Католицької Церквами, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на УНН.

Архієрейський хор УПЦ КП став переможцем престижного міжнародного конкурсу «Хайнувка-2017»

1 06 2017 Новини, Важливо, Україна, Світ

Архієрейський хор УПЦ КП став переможцем престижного міжнародного конкурсу «Хайнувка-2017»

25-28 травня архієрейський хор «Знамення» Свято-Покровського та Свято-Воскресенського соборів УПЦ Київського Патріархату в м. Рівне (регент протодиякон Володимир Іваник та Наталія Іваник) брав участь у XXXVI Міжнародному фестивалі-конкурсі хорової православної музики «Хайнувка-2017» у м. Білосток (Республіка Польща), де став переможцем, виборовши І місце серед церковних хорів, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт УПЦ КП.

У столиці відбувся 6-й Національний Молитовний сніданок

1 06 2017 Новини, Важливо, Україна

У столиці відбувся 6-й Національний Молитовний сніданок

1 червня 2017 року в міжнародному виставковому центрі Києва «Український дім» під патронатом голови Верховної Ради України відбувся 6-й Національний Молитовний сніданок, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт УПЦ КП і сайт УПЦ (МП).

Президент і прем’єр-міністр України назвали Любомира Гузара "справжнім подвижником" і "великою людиною" для українців

1 06 2017 Новини, Важливо, Україна

Президент і прем’єр-міністр України назвали Любомира Гузара "справжнім подвижником" і "великою людиною" для українців

Президент України Петро Порошенко й прем’єр-міністр України Володимр Гройсман висловили співчуття у зв’язку зі смертю екс-предстоятеля УГКЦ архієпископа Любомира Гузара, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на УНН.

За останній місяць в Україні зафіксовано близько 20-ти активних суперечок і конфліктів навколо церковної нерухомості

1 06 2017 Новини, Важливо, Україна

За останній місяць в Україні зафіксовано близько 20-ти активних суперечок і конфліктів навколо церковної нерухомості

Наприкінці квітня і протягом травня 2017 року щонайменше зо два десятки громад різних конфесій України продовжували конкурувати за нерухомість, земльні ділянки та споруди, звинувачуючи один одного у нехтуванні законом, повідомляє кореспондент порталу "Релігія в Україні".

Помер екс-глава УГКЦ архієпископ Любомир Гузар

31 05 2017 Новини, Важливо, Україна

Помер екс-глава УГКЦ архієпископ Любомир Гузар

31 травня 2017 року, о 18:30, на 85-му році життя після важкої недуги помер Любомир (Гузар), архієпископ-емерит УГКЦ, колишній глава цієї Церкви.

Пастор из Украины представил Папе Римскому идеи миссии для детей-сирот

31 05 2017 Новини, Важливо, Україна, Світ

Пастор из Украины представил Папе Римскому идеи миссии для детей-сирот

Сергей Демидович, пастор церкви «Добрая весть» в городе Славянске Донецкой области, 30 мая встретился с Папой Римским Франциском в Ватикане, сообщает "Религия в Украине" со ссылкой на НХМ.

Нобелевский лауреат, соавтор книги о влиянии Реформации на экономику начал тур по Украине

31 05 2017 Новини, Важливо, Україна, Світ

Нобелевский лауреат, соавтор книги о влиянии Реформации на экономику начал тур по Украине

26 мая Вернон Ломакс Смит, лауреат Нобелевской премии по экономике за новаторскую работу в области экспериментальной экономики, посетил Верховную Раду Украины, Институт международных отношений и Киевский национальный торгово-экономический университет (КНТЭУ). В рамках тура прошли лекции о влиянии Реформации на экономик, сообщает "Религия в Украине" со ссылкой на Іnvictory.

Для роз’єднання з РПЦ нема твердих аргументів, вважає Тернопільський митрополит УПЦ

31 05 2017 Новини, Важливо, Україна

Для роз’єднання з РПЦ нема твердих аргументів, вважає Тернопільський митрополит УПЦ

Митрополит Тернопільський і Кременецький Сергій (Генсицький), один з найближчих до нинішнього глави УПЦ (МП) ієрархів, 26 травня в ході онлайн-конференції "АиФ" дав свою оцінку Харківському Собору 25-річної давності та його наслідкам, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт УПЦ.

Всі римо-католицькі єпископи в Україні "готові віддати життя за Україну", переконує владика Ян Собіло

30 05 2017 Новини, Важливо, Україна

Всі римо-католицькі єпископи в Україні "готові віддати життя за Україну", переконує владика Ян Собіло

Ян Собіло, єпископ-помічник Харківсько-Запорізької дієцезії Римо-Католицької Церкви в Україні, голова комітету гуманітарної акції “Папа для України”, у коментарі з приводу поточної ситуації в Україні заявив, що католицький єпископат "цілим серцем відданий справі України" та "готовий віддати життя за Україну", повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Рopeforukraine.com.ua.

Єпископ УАПЦ зустрівся у Празі з українськими дипломатами з нагоди відкриття Духовної місії Карпатської єпархії УАПЦ в Чеській Республіці

30 05 2017 Новини, Важливо, Україна, Світ, Діаспора

Єпископ УАПЦ зустрівся у Празі з українськими дипломатами з нагоди відкриття Духовної місії Карпатської єпархії УАПЦ в Чеській Республіці

26 травня владика Віктор (Бедь), єпископ Мукачівський і Карпатський, керуючий Карпатською єпархією УАПЦ, перебуваючи з робочим візитом у Чехії з нагоди офіційного відкриття Духовної місії Карпатської єпархії УАПЦ в Чеській Республіці, відвідав Посольство України в Чеській Республіці в Празі, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт єпархії.

Синод УПЦ заснував Представництво при європейських міжнародних організаціях, а його головою призначив нового єпископа

29 05 2017 Новини, Важливо, Україна, Світ

Синод УПЦ заснував Представництво при європейських міжнародних організаціях, а його головою призначив нового єпископа

У Києві і Харкові УПЦ (МП) влаштувала урочистості з нагоди 25-ліття Харківського Архієрейського Собору. На святкування прибув першоієрарх Російської Православної Церкви Закордоном (РПЦЗ) митрополит Східно-Американський і Нью-Йоркський Іларіон. А на території харківського Покровського монастиря відбулося святкове засідання Священного Синоду УПЦ, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт УПЦ.

НОВИНИ

Всі матеріали

останні коментарі

Ще раз про церковне кріпацтво, або Чому світське законо...

dutchak1

dutchak1 написал:


Цитата: Onufriy
Якщо традиція розходиться з істиною, то то її потрібно облишити

Мови нема. Ви не їсте капусту, не читатєте акафісти і не ходите на етнофілетичні святоросійські політмасовки. Ви не називаєте спільноту, неспроможну до захисту православної віри - "Церквою". Ви не йдете на раду нечестивих, і на путь грішників не стаєте, і на зборищі губителів не сидите. І ще може такі люди є в різних кількостях. Але і ви, і ті люди в різних кількостях не маєте права нечестивих і грішників вишукувати, судити. А якщо і найдете і почнете їх «виховувати» - результат нульовий і поведінка ваша нераціональна. Можете навіть спровокувати мордобій. До віри з любого стану, чи з варварства-поганства чи з єресі не приходять раціональним шляхом, вихованням від доброзичливців чи сусідів. Тільки сам на Сам з Богом, тільки у вірі. А вже те, чи правильна твоя віра – побачиш по результатах. По результатах побачиш і те, чи розійшлася істина з традицією чи ні і гарантій в земному житті немає ні в кого. Хіба що у святих.

Ще раз про церковне кріпацтво, або Чому світське законо...

Onufriy

Onufriy написал:

Якщо традиція розходиться з істиною, то то її потрібно облишити
 
Амінь! У цьому випадку щось одне таки потрібно залишити smile або Істину, або традицію...
Тільки залишити Істину - набагато легше. Об'єктивно. Для цього лише треба:
1) назвати кирилівську єресь "особистими політичними переконаннями патріарха";
2) назвати спільноту, неспроможну до захисту православної віри - "Церквою" 

І тоді воно зразу полегшає, адже у вас залишиться канонічна традиція feel  Тоді можна і далі їсти капусту, читати акафісти і ходити на етнофілетичні святоросійські політмасовки
http://autocephalia.at.ua/news/kak_zaveshhal_velikij_nevskij/2017-09-13-880 
;

Ще раз про церковне кріпацтво, або Чому світське законо...

Onufriy

Onufriy написал:

Цитата: dutchak1
Церква... найкраще б було взагалі не перейматись ЇЇ існуванням а просто зберігати ЇЇ.  Вірити

Ну.. щоб зберігати Церкву - треба мати дуже багато здоров'я smile ..швидше таки Церква зберігає нас, ніж ми її feel

А щодо "віри" - то вірити у що? У те, що У/РПЦ є Невістою Христовою?.. (Та тільки Невіста повинна б зберігати вірність Небесному Женихові, а не обслуговувати хворі фантазії престарілого гебешника)

Чи вірити у триєдиний святоросійський народ? У "російськість"? У можливість збереження російської ідентичності з доп. участі у хресних ходах?
Чи може у "енергетичні пучки" Гундяєва? Чи у необхідність вшанування "заслуг" тиранів, убивць і гонителів Церкви (Івана 4-го, Сталіна і т.п.)?..

Блажен муж, що не йде на раду нечестивих, і на путь грішників не стає, і на зборищі губителів не сидить. Але в Законі Господнім воля його, і Закону Його повчається день і ніч (Псалми 1:1,2)

"РПЦ не зупиниться ні перед чим": в Раді назвали прич...

Kruvonis

Kruvonis написал:

Тут зовсім усе не так, для надання Автокефалії необхідно дуже багато сприятливих умов. В данний час в Україні немає жодної умови для надання Автокефалії як від Константинополя, так і москви - і маніпулювання нюансами на користь собі - зайве.  Представник Варфоломія був на минулому святокуванні Дня Хрещення Русі на Володимиській гірці - це було розгляд церквиденисенка як тих хто зацікавлений, після було інтервью, де представник дав чітку відповодь на цей рахунок. 
А Стаття хитро написана.

Священник Андрей Шиманович: Патриарх Кирилл предал свою...

josephus

josephus написал:

Еще один вырвался из содома-гоморры рпц... smile 

Ще раз про церковне кріпацтво, або Чому світське законо...

denka_kds

denka_kds написал:

Т34,
Вітаю Вас Т34. Спробую відповісти на поставлене Вами запитання дещо розширеним посиланням на свою статтю "Церква блаженнішого Володимира": 
"Владика Ніколай Японський на соборі Японської Православної Церкви в Кіото, що відбувся в 1892 році, сказав: «Церква православна в народі існувати все-таки буде, і саме не в якості іноземного гостя. Православ’я буде рідним для японців, їх національним достоянням, як стало воно рідним для нас, росіян, для болгар, арабів, як воно є й для греків, від яких ми його прийняли. Ніхто з нас не скаже, що ми віруємо в грецьку віру, вона наша рідна, народна». Предстоятель Японської Церкви за роки свого життя в Японії так полюбив її культуру, так проникся її історією, що став закваскою, яка для замкнутих на своєму острові японців, розширила і поглибила розуміння своєї самобутності, свого місця в сім'ї народів світу.
Наш Блаженніший предстоятель в древньому центрі християнства Києві ніс схожу місію, тому що за роки радянських гонінь було знищено вщент все, що нагадувало про Христа, було старанно зашліфоване все, що вирізняло наш народ з-поміж інших слов'янських етносів. Ніякої української національної церкви Миторополит Володимир, звичайно, не сповідував як і не був представником російського православ’я на Україні. УПЦ за часів його предстоятельства не стала п'ятою колоною Москви. Він був носієм світового православ'я і виразником його древньої київської неперервної традиції.
Українська Церква це та сама церква, яку греки, присилаючи в Київ митрополитів, або благословляючи тих архієреїв, що змогли тут вижити і залишитись вірними православ’ю, називали митрополією «Мікра Росіа». В культурному і політичному плані це звучало доволі велично, – як слов’янська Еллада. З іншого боку вони сприймали Київ як другорядну по значенню частину Константинопольского Патріархату – митрополію, що не доросла навіть до рівня архієпископії. Титул митрополита в ромеїв був другорядним в порівнянні з титулом архієпископа. Згадайте, що Іоанн Златоуст був Архієпископом столиці Візантійської імперії. Не зважаючи на це, на Русі титул Митрополита залишився почесним і високим церковним званням, що мав особливу харизму.
Київські Митрополити в свідомості Константинополя завжди сприймалися як лице нашого народу і практично єдиний авторитет, якому вони довіряли. Однак з тих часів, коли Петро І створив Синод і замість Митрополита чи Патріарха Церквою почав правити Обер-прокурор, Православ’я на Русі втратило своє лице, а Київська Митрополія перестала бути духовним центром, що зв’язував Русь із Православним Сходом. Санкт-Петербург став джерелом нової, вже західної духовності для слов’ян. Синодальна система робила все, щоб обмежити вплив Церкви на суспільство, зокрема регулярно здійснювала переміщення архієреїв з кафедри на кафедру, не даючи таким чином єпископам можливості поріднитись з паствою. Св. Патріарх Тихон за роки свого єпископства п’ять раз переміщався з одного кінця світу в інший, допоки революція не зупинила його в Москві. Прот. Александр Рождественський писав про ці переміщення владики: «Вище церковне начальство, переважно світське, не любило, щоб архієрей довго засиджувався на одній кафедрі, особливо, якщо люди симпатизували йому».
Фігура Митрополита Київського Володимира унікальна саме тому, що він перебував на Київській кафедрі аж 22 роки. За час свого служіння він став отцем для кожного українця. Він воскресив той древній лик Київського Православ’я, що здавалось би вже доживав свій вік в склепах музейних вітрин". З. повагою

Ще раз про церковне кріпацтво, або Чому світське законо...

denka_kds

denka_kds написал:

Kruvonis,
Вітаю Вас Kruvonis. Спробую відповісти на поставлене Вами запитання посиланням на свою статтю "Церква блаженнішого Володимира": 
"Церквою керує Господь. Але Він подарував цей безцінний дар людству в лиці простих Апостолів. Про подарунки не питають, як ти ними розпоряджаєшся, а просто надіються, що скористаєшся ними на благо. Господь довіряє тим, кому Апостоли в свою чергу довірили святиню і з рук в руки передали своїм наступникам: «Хто приймає вас, той приймає Мене, а хто приймає Мене, той приймає й Того, Хто послав Мене» (Мф.10,40). Так відбувається ієрархічний зв'язок Бога з людьми в святих таїнствах, і людей з людьми у Христі. Тим, кому довіряють Апостоли і їх наступники святителі, тим самим людям й ввіряє Себе Господь.
Христос не залишав після себе якогось особливого наступника, що мав якісь надзвичайні повноваження і якесь таємне знання для нього особисто доступне. Господь залишився з людьми Сам: “І ось Я з вами по всі дні до кінця віку» (Мф. 28,20)
Глава Церкви – Христос. Однак її живий, реальний, близький до кожного, хто звертається до Христа, образ втілений у єпископі. Божественно неприступне у боголюдському організмі Церкви завдяки єпископу втілюється у божественно доступному. Апостол Іоанн Богослов звертається до єпископів сімох церков Ефесського округу, що він окормляв, як до ангелів (Апок. 2,1)..." 
Ну а далі по тексту "якщо єпископ живе по Євангелію то його голос то голос Церкви", як ні то Господь керуватиме Церквою у відповідності до часу і обставин так як для нас це буде спаительно. Форми адміністративного устрою Церкви  не закріплені догматично у Символі Віри. вони завжди різняться, як в часі так і в просторі: "Якщо традиція розходиться з істиною, то то її потрібно облишити" (Кіпріан Карфагенський). З повагою

Подполковник российского ГРУ в Минском монастыре призва...

Т34

Т34 написал:

"Тем не менее присутствующим он нравился" - хаха. Так демократія, комусь подобається Антон Маньшин, а комусь зоофіли і педофіли з "Торнадо" як от Михайлу денисенку і його послідовникам.

УГКЦ презентує двотомник «Патріярх Йосиф Сліпий і красн...

Т34

Т34 написал:

А чого "патріярх"? Невизнання загальноприйнятого правопису - 1-ий крок до сепаратизму. Треба щоб СБУ добре їх перевірило.

Оккупационные власти Крыма и УПЦ провели акцию поминове...

Т34

Т34 написал:

А які є пропозиції можливо передати Кримські єпархії в пряме управління РПЦ "до завершення окупації", якщо Президент і уряд це одобрять, то треба так і зробити.

Ще раз про церковне кріпацтво, або Чому світське законо...

Т34

Т34 написал:

З одної сторони це дійсно сумно. Навіть дуже. Але , якщо подивитися з другої, то у жітіях великих святих часто бачимо, що святий не служив весь вік в одному місці, а через різні обставини в т.ч. пов"язані і з діями церковної влади переміщався по світу. Напр. , прп. Сергій , який заснував аж 5 монастирів. Священник, як офіцер, де Церква пошле там і буде служити. А якщо хочеться осісти, поставити хатку, посадити садок, завести свинок, курочок, і т.д. і це є найвищою ціллю, тоді можна не ставати священником, а просто жити в селі, хазяйнувати і т.д. Ну а прихожани теж хай згадають, що ходять в храм вони до Бога в першу чергу, а не до священника конкретного. Тому , якщо священник і зміниться, то Бог у храмі залишиться. Тому дивно, що люди ходять 28 років до церкви, а потім раптом перестануть. Невже за 28 років не зрозуміли, навіщо є храм і Служба Божа.

УПЦ (МП) готує ґрунт для невизнання української автокеф...

Т34

Т34 написал:

Як можна визнати те чого нема?

Ще раз про церковне кріпацтво, або Чому світське законо...

dutchak1

dutchak1 написал:

Цитата: Onufriy
Релігійні структури не реформуються "заради добра і людяності",

Релігійні структури не реформуються "заради добра і людяності" – оце гарно. Тобто, скажемо так, треба розрізняти існування структури і існування її елементів і розуміти що структура не є механічна сума елементів. Поняття добра і людяності існує тільки на рівні елементів і таких цілей, які існують на рівні елементів, структура мати не може. Інакше це не структура. Ми не можемо сказати що структура добра і людяна чи недобра і нелюдяна тому що це є винятково тільки людські поняття і їх можна застосувати винятково тільки до людини і то тільки на її вищій, позатваринній, позафізіологічній стадії. На самому рівні структури її цілями є безперервне відтворення границі структури з навколишнім середовищем, підтримання різниці структури і навколишнього середовища, реагування на різні виклики навколишнього середовища, які можуть її зруйнувати. Лаконічно це звучить так – структура це її границі. А уже самі границі структура-християнство, з допомогою комплексу священних текстів і літургійної практики творить шляхом безперервного «виробництва» особливих людей, людей з особливими структурами свідомості – віруючих. І саме до цих структур свідомості відносяться поняття добра і людяності. Любі зміни, що проходять з цими особливими людьми, з цими структурами свідомості, які руйнують віру, з часом руйнують і нищать границі структури-релігії. І тут треба пробувати зрозуміти – як здавалось би при нищівній секуляризації, при відділенні сучасної структури суспільства від структури християнства, цій структурі суспільства вдається зберегти добро і людяність. Очевидно відділена структура суспільства зуміла перейняти, унаслідувати механізми відтворення людей з такою свідомістю і це відтворення якось їй вдається без участі структури-релігії. Як задовго і успішно – незрозуміло.

Це важко зрозуміти. Ну як, скажімо, Церква не може бути доброю і людяною? Тут треба розуміти, що як структура, яка забезпечує посередництво і спілкування особистості з Богом, як структура, яка творить добро і людяність – Вона не може бути ні людською особистістю ні Богом, до Неї як до посередника не застосовуються ні людські ні божі поняття і найкраще б було взагалі не перейматись ЇЇ існуванням а просто зберігати ЇЇ.  Вірити.

Або ще простіше – те що творить людину, людиною описатися не може. Це як мовою пробувати описати домовний стан людини.

Ще раз про церковне кріпацтво, або Чому світське законо...

Onufriy

Onufriy написал:

Цитата: Олександр
Автор дивиться в майбутнє
 
Релігійні структури не реформуються "заради добра і людяності", - подібні перетворення можливі лише за умови віросповідного конфлікту smile

Коли католики провели реформу?
- Лише тоді, коли половина Європи вже зреклась латинства і прямо проголосила Папу антихристом. Отоді до раціональних католиків дійшло, що треба таки щось змінювати...  
 

За яких умов правляча бюрократія У/РПЦ може дозріти до такого розуміння? 
З огляду на специфічний рівень раціоналізму в МП + фактор анархо-феодалізму + феномен ФСБ-залежності...   ...то цього не станеться, доки 3/4 мирян і духовенства не покинуть структуру, а Кирила Гундяєва не проклянуть як єретика. Отоді вони щось якось почнуть змінювати... 

Тому, поправді - можливості реформи У/РПЦ дуже скромні. Не більше їх було у фарисейської Синагоги часів Кайяфи

Втрата Церкви

Onufriy

Onufriy написал:

Не хотілося б бути надміру прискіпливим, але не можна погоджуватись зі спробами примирити Церкву Христову і геополітичний блуд сучасної У/РПЦ:
На жаль, Церква й до сьогодні припудрює цим фальсифікатом політичний труп радянської імперії, який відлякує безліч людей. Церква повторює застарілі міфи, якими Російська імперія підпирала свою владу в той час, коли для всіх було зрозуміло, що вони далекі від Євангелія і власне від Церковного Передання.
Подібних прикладів з історії Церкви, починаючи з IV ст. і до наших днів, можна привести незліченну кількість... 
Автор - чудова людина і, що саме дивне - християнин. Але з його слів виходить так, що теперішнє беззаконня в У/РПЦ  - це так, нічого особливого - "одвіку в православ'ї так повелося..."

Але коли ж іще таке було в історії православ'я, щоб Церква (Невіста Христова) обслуговувала комуняцький антихристиянський режим?.. feel  Коли іще канонічна ієрархія вступала в симбіотичні відносини з його найбільш звірячою структурою - КГБ(ФСБ)?.. request   І коли таке було, щоб "Церква", на догоду своїм недавнім безбожним гонителям, замінила проповідь Слова Господнього душепагубним кирилівським лжеученням? 

Та ні, "з ІV ст." у історії православ'я такої ганьби іще не було. Та і у історії Вітхозавітної Церкви такого не було теж..