Вхід

У вас немає акаунту на Religion.in.ua? Зареєструйтесь

Важливо
У Дніпрі відбудеться форум християн-управлінців «Молись. Керуй. Будуй майбутнє!»

31 05 2019 Новини, Важливо, Україна

У Дніпрі відбудеться форум християн-управлінців «Молись. Керуй. Будуй майбутнє!»

У Дніпрі 1 червня 2019 року відбудеться Форум християн-управлінців «Молись. Керуй. Будуй майбутнє!». Спікерами форуму стануть управлінці, бізнесмени і священики, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Ngnews.org.

Глава ПЦУ: «Польща – наш добрий сусід, підтримку якого ми відчуваємо»

30 05 2019 Новини, Важливо, Україна, Світ

Глава ПЦУ: «Польща – наш добрий сусід, підтримку якого ми відчуваємо»

Предстоятель Православної Церкви України митрополит Епіфаній 28 травня зустрівся з послом Республіки Польща в Україні Бартошом Ціхоцкі, а 29 травня - з послом Японії в Україні Такаші Кураі, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Рomisna.info.

Архієпископ УПЦ (МП), який критикує патріарха Кирила, зустрівся з Болгарським патріархом

30 05 2019 Новини, Важливо, Україна, Світ

Архієпископ УПЦ (МП), який критикує патріарха Кирила, зустрівся з Болгарським патріархом

Архієпископ Банченський Лонгін (Жар), відомий в РПЦ і УПЦ (МП) як затятий критик "єресей" патріарха Кирила , привіз в Болгарію буковинську чудотворну святиню — ікону Божої Матері «Боянська» для поклоніння та передав Болгарському патріарху Неофіту вітання від митрополита Онуфрія, предстоятеля УПЦ (МП), повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт УПЦ.

Філарет звинуватив Епіфанія у порушенні канонів, а директора Департаменту у справах релігій — у втручанні в церковні справи

30 05 2019 Новини, Важливо, Україна

Філарет звинуватив Епіфанія у порушенні канонів, а директора Департаменту у справах релігій — у втручанні в церковні справи

29 травня сайт колишньої УПЦ КП Церква.інфо оприлюднив листа Філарета, митрополита ПЦУ з неофіційним званням "почесного патріарха", до предстоятеля ПЦУ митрополита Епіфанія, а також заяву "прес-служби Київської Патріархії" на адресу директора Департаменту у справах релігій та національностей Мінкультури України Андрія Юраша. Обидва звернення продовжують конфлікт в ПЦУ щодо владних повноважень Філарета і Епіфанія, повідомляє "Релігія в Україні".

Глава ПЦУ оголосив недійсними укази Філарета від імені УПЦ КП

29 05 2019 Новини, Важливо, Україна

Глава ПЦУ оголосив недійсними укази Філарета від імені УПЦ КП

29 травня 2019 р. глава ПЦУ митрополит Епіфаній видав указ, яким тимчасово прийняв громаду Покрова Пресвятої Богородиці в Солом’янському районі Києва у своє безпосереднє підпорядкування, а будь-які документи і розпорядження від імені УПЦ КП оголосив недійсними. Указ фактично є відповіддю на дії колишнього очільника УПЦ КП Філарета — указ про заборону у священнослужінні протоієрея Олександра Трофимлюка, ректора Київської православної богословської академії ПЦУ, який є настоятелем вказаної парафії, повідомляє кореспондент порталу "Релігія в Україні".

Перший поставлений в ПЦУ єпископ зустрівся з патріархом Варфоломієм

29 05 2019 Новини, Важливо, Україна, Світ

Перший поставлений в ПЦУ єпископ зустрівся з патріархом Варфоломієм

28 травня відбувся візит новопоставленого в ПЦУ єпископа Ольвійського Епіфанія (Дімітріу) до Вселенської Патріархії. Цей єпископ є першим архієреєм Православної Церкви України, рукоположення якого відбулося після надання томосу про автокефалію від Константинопольського Патріархату, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Рomisna.info.

Патріарх Варфоломій: «Філарет більше не є київським патріархом»

28 05 2019 Новини, Важливо, Україна, Світ

Патріарх Варфоломій: «Філарет більше не є київським патріархом»

28 травня 2019 р. в інтерв’ю болгарському інформаційному агентству ВGNES Вселенський патріарх Варфоломій, предстоятель Константинопольської Церкви, пояснив причини української автокефалії та нагадав, що Філарет вже не є "київським патріархом", повідомляє "Релігія в Україні".

Глава РПЦ ругает Украину и защищает Россию в Совете Европы

28 05 2019 Новини, Важливо, Україна, Світ

Глава РПЦ ругает Украину и защищает Россию в Совете Европы

27 мая в Страсбурге (Франция) глава РПЦ патриарх Кирилл выразил надежду, что после смены президента Украины политика государства в отношении верующих изменится, и призвал структуры Совета Европы принять меры для их защиты. Кроме того, владыка Кирилл надеется, что Россию возвратят в Совет Европы, несмотря на оккупацию Крыма, сообщает "Религия в Украине" со ссылкой на Religare.ru и Интерфакс.

У Києві відбувся 28-й з’їзд Всеукраїнського союзу церков баптистів

28 05 2019 Новини, Важливо, Україна

У Києві відбувся 28-й з’їзд Всеукраїнського союзу церков баптистів

Упродовж двох днів 24-25 травня у Києві проходив 28-й з’їзд Всеукраїнського союзу церков євангельських християн-баптистів. З’їзд проходив під гаслом «Ви знаєте час» (Римл. 13:11-14) і зібрав 646 учасників – служителів із обласних об’єднань, представників місій і семінарій. Також серед учасників і закордонні гості – з Ізраїлю, Німеччини, США, Молдови, Грузії, Росії, Білорусі, Чехії, Естонії та Казахстану, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт баптистів України.

36% опитаних українців за предстоятельство Епіфанія, 15,5% — за Філарета

28 05 2019 Новини, Важливо, Україна

36% опитаних українців за предстоятельство Епіфанія, 15,5% — за Філарета

Понад 36% опитаних українців вважають, що обраний главою Православної Церкви України митрополит Епіфаній є найкращою кандидатурою на цю посаду. Про це йдеться у результатах опитування Київського міжнародного інституту соціології, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Рravda.com.ua.

В ПЦУ висвятили єпископа для грекомовних вірян

27 05 2019 Новини, Важливо, Україна, Світ

В ПЦУ висвятили єпископа для грекомовних вірян

26 травня 2019 року митрополит Епіфаній, предстоятель ПЦУ, очолив літургію в Свято-Михайлівському Золотоверхому кафедральному соборі, під час якої архімандрита Епіфанія (Димітріу) було рукоположено у сан єпископа Ольвійського. Митрополиту співслужили ієрархи ПЦУ та представники Вселенського Патріархату митрополит Гальський Емануїл та митрополит Адріанупольський Амфілохій, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Рomisna.info.

Синод УГКЦ зобов’язав духовенство неухильно дотримуватися вимог інструкцій щодо будівництва, розпису і збереження храмів

27 05 2019 Новини, Важливо, Україна

Синод УГКЦ зобов’язав духовенство неухильно дотримуватися вимог інструкцій щодо будівництва, розпису і збереження храмів

23-24 травня 2019 року в Марійському духовному центрі Зарваниця на Тернопільщині під головуванням глави УГКЦ верховного архієпископа Святослава відбулася 82 сесія Синоду єпископів Української Греко-Католицької Церкви. Головна тема цієї сесії Синоду – «Стан душпастирства сім’ї в Україні», повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт УГКЦ.

Парламент України обговорить визнання Єрусалима столицею Ізраїлю

27 05 2019 Новини, Важливо, Україна, Світ

Парламент України обговорить визнання Єрусалима столицею Ізраїлю

До Верховної Ради України подали проект постанови про визнання Єрусалима столицею Ізраїлю і перенесення посольства України в це місто. Відповідний проект №10325 подала група з 86 депутатів з різних фракцій, повідомляє кореспондент порталу "Релігія в Україні".

Лідер греко-католиків переконаний, що зустріч з папою Римським є унікальним шансом для розвитку УГКЦ

27 05 2019 Новини, Важливо, Україна, Світ

Лідер греко-католиків переконаний, що зустріч з папою Римським є унікальним шансом для розвитку УГКЦ

Папа Римський Франциск запрошує митрополитів Української Греко-Католицької Церкви і Постійний Синод на зустріч, яка відбудеться у Римі 5 та 6 липня 2019 року. Верховний архієпископ УГКЦ Святослав розповів про те, що передувало цій домовленості, а також про сподівання та очікування від майбутньої зустрічі, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт УГКЦ.

Соціологи: більшість українців підтримують ПЦУ і томос про автокефалію

24 05 2019 Новини, Важливо, Україна

Соціологи: більшість українців підтримують ПЦУ і томос про автокефалію

54,2% респондентів ставляться позитивно до створення Православної Церкви України і надання їй томосу про автокефалію. Про це свідчать результати всеукраїнського соціологічного дослідження, яке у травні 2019 р. провів Київський міжнародний інститут соціології, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт КМІС.

Представники Вселенського Патріархату обговорили з Філаретом і Епіфанієм ситуацію в ПЦУ

24 05 2019 Новини, Важливо, Україна

Представники Вселенського Патріархату обговорили з Філаретом і Епіфанієм ситуацію в ПЦУ

Після зустрічі 22 травня з митрополитом Філаретом представники Вселенського Патріархату митрополит Галльський Еммануїл та другий секретар Синоду Константинопольської Церкви диякон Григорій (Фрагакіс) зустрілися 23 травня з предстоятелем ПЦУ митрополитом Епіфанієм, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Рomisna.info.

Синод ПЦУ висловив підтримку митрополиту Епіфанію і зробив нові кадрові призначення

24 05 2019 Новини, Важливо, Україна, Світ, Діаспора

Синод ПЦУ висловив підтримку митрополиту Епіфанію і зробив нові кадрові призначення

24 травня 2019 р. у Митрополичому будинку собору Святої Софії у Києві відбулося чергове засідання Синоду Української Православної Церкви (Правосланої Церкви України). У засіданні взяли участь усі члени Синоду, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Рomisna.info.

П

24 05 2019 Новини, Важливо, Україна

П'ятидесятники України презентували на конференції динаміку свого зростання

Річна звітна конференція християн-п'ятидесятників України відбулася 15-16 травня у церкві «Соборна» в Софіївській Борщагівці Києва і зібрала 278 делегатів з п’ятидесятницьких церков України та зарубіжжя. Програма заходу відповідала його гаслу – «Використовуйте час» (Еф.5: 16). За два дні пленарних засідань учасники конференції встигли почули звіт про діяльність братерства за 2018 рік, прослухали низку семінарів, презентацій та соціологічних досліджень, взяли участь у панельній дискусії, багато і плідно спілкувалися, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт п'ятидесятників України.

Вселенський патріарх та глава Церкви Греції обговорили церковну проблему України

23 05 2019 Новини, Важливо, Україна, Світ

Вселенський патріарх та глава Церкви Греції обговорили церковну проблему України

Глава Елладської Православної Церкви (ЕПЦ) архієпископ Афінський і всієї Греції Ієронім обговорив 22 травня з патріархом Константинопольським Варфоломієм церковну проблему України і питання, що стосуються двосторонніх відносин Елладської і Константинопольської Церков. Про це Варфоломій заявив після зустрічі з главою ЕПЦ в Афінській архієпископії, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Афінське Македонське агентство новин (АМНА) і УНН.

Митрополит ПЦУ в українській діаспорі Франції підтвердив свою підпорядкованість Константинополю

23 05 2019 Новини, Важливо, Україна, Світ, Діаспора

Митрополит ПЦУ в українській діаспорі Франції підтвердив свою підпорядкованість Константинополю

21 травня 2019 р. митрополит Корсунський Мішель (Лярош), колишній ієрарх УПЦ КП у Франції, а зараз ієрарх у складі ПЦУ, підтвердив повну підтримку нинішньому предстоятелю ПЦУ митрополиту Епіфанію, який наразі перебуває у конфліктій ситуації з Філаретом, колишнім очільником УПЦ КП, який претендує на патріаршу владу в ПЦУ, повідомляє "Релігія в Україні".

Філарет і представники Вселенського Патріархату обговорили церковні питання та процес визнання автокефалії

23 05 2019 Новини, Важливо, Україна, Світ

Філарет і представники Вселенського Патріархату обговорили церковні питання та процес визнання автокефалії

22 травня 2019 року митрополит Філарет, який має в ПЦУ неофіційний статус "почесного патріарха", у своїй резиденції провів зустріч з представниками Вселенського Патріархату митрополитом Галльським Еммануїлом та другим секретарем Синоду Константинопольської Церкви дияконом Григорієм (Франгакісом), повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Сerkva.info.

Митрополит Олександр (Драбинко) захищається в суді від звинувачень митрополита Онуфрія

23 05 2019 Новини, Важливо, Україна

Митрополит Олександр (Драбинко) захищається в суді від звинувачень митрополита Онуфрія

Митрополит Переяслав-Хмельницький і Вишневський Олександр (Драбинко), секретар попереднього предстоятеля УПЦ (МП) митрополита Володимира (Сабодана), а зараз ієрарх ПЦУ, 15 лютого 2019 р. звернувся з заявою до Печерського райсуду Києва з позовом про захист честі, гідності, ділової репутації до предстоятеля УПЦ (МП) митрополита Онуфрія (Березовського). Суд відкрив провадження у справі та призначив підготовче судове засідання на 29 травня 2019 року, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт Переяславсько-Вишневської єпархії ПЦУ.

Предстоятелі Кіпрської та Елладської Церков обговорили українське церковне питання

23 05 2019 Новини, Важливо, Україна, Світ

Предстоятелі Кіпрської та Елладської Церков обговорили українське церковне питання

21 травня 2019 року предстоятель Кіпрської Православної Церкви архієпископ Хризостом II мав зустріч з предстоятелем Елладської Православної Церкви архієпископом Ієронімом II, під час якої було обговорено українське церковне питання. Зустріч тривала більше двох годин, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт УПЦ і грецьке агентство Romfea.

В УПЦ (МП) ініціювали кримінальні провадження проти голів Чернівецької та Рівненської облдержадміністрацій

23 05 2019 Новини, Важливо, Україна

В УПЦ (МП) ініціювали кримінальні провадження проти голів Чернівецької та Рівненської облдержадміністрацій

10 травня 2019 року Шевченківський районний суд м. Чернівці зобов’язав Національну поліцію області відкрити кримінальну справу за ч. 1 ст. 366 Кримінального кодексу України та розпочати розслідування щодо дій посадових осіб Чернівецької ОДА. Також 16 травня Головне слідче управління Національної поліції України порушило кримінальну справу щодо голови Рівненської ОДА Олексія Муляренко. Ініціаторами обох справ є місцеві громади УПЦ (МП), повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт УПЦ.

Архієпископ ПЦУ: Філарет пішов на томос лише під гарантії подальшого володарювання

22 05 2019 Новини, Важливо, Україна, Світ

Архієпископ ПЦУ: Філарет пішов на томос лише під гарантії подальшого володарювання

Архієпископ Сімферопольський і Кримський Климента (Кущ), ієрарх ПЦУ — один з чотирьох, що брав участь у зустрічі з митрополитом Філаретом 14 травня, — звернувся 17 травня до вірян з "тривогою" щодо "розгортання антиукраїнської істерії навколо Української Православної Церкви і Патріарха Філарета зокрема", повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на "Главком".

НОВИНИ

Всі матеріали

останні коментарі

Пятилетка сдерживания. Итоги пяти лет правления митропо...

Onufriy

Onufriy написал:

Цитата: dutchak1
церква з державою немає ніяких спільних інтересів і їх діяльність не перетинається і не доторкується в жодній точці

А слухаючи Гундяєва, так і не скажеш... fellow

Дякую Вам за визнання того, що МП веде антидержавну діяльність wink (звісно трішечки, ну саму крихітку):
Цитата: dutchak1
Позиція організації (МП) стала ворожою окремим проявам держави

Пятилетка сдерживания. Итоги пяти лет правления митропо...

dutchak1

dutchak1 написал:

Однією з основних перешкод в державно-церковних відносинах в Україні є існування т.з науки «релігієзнавство». Назагал це мирне заняття, яке зайняло скромне але менш-більш дохідне місце в явищі української тіньової науки, невелике і замкнене болітце, в якому перетирають свої, далекі від життя, проблемки, плодять докторів і кандидатів філософії. І все би нічого, але в умовах нашої країни ця «наука» зайняла місце між державою і церквами і фактично, самостійно уповноваживши себе на представлення церков, в якості посередника веде діалог з державою. З представників цієї «науки» формуються комітети, департаменти, відділи міністерства яким надалі і доручають те, що в нас названо «державною політикою в області релігії». Зрозуміло, що для більшості держчиновників і законодавців релігія то тьомний лєс і, при виникненні якихось проблем з релігійними організаціями, вони біжать до релігієзнавця, який їм все розкладе «по поличкам». Ну не бігти же їм до тих малохольних, які Богу моляться. Тобто ситуація анекдотична – проголошуючи з усіх трибун про необхідність діалогу з церквами, держава той діалог і відносини імітує, замінює на відносини з бутафорською церквою, утвореною на держзамовлення докторами філософії і політології від релігієзнавства. Причому та побудова почалась ще в 1990 році, коли новоспеченими демократами і викладачами кафедр наукового атеїзму був зліплений союзний релігійний закон де по зразку цивільної громадської організації почали ліпити релігійні. Це була своєрідна резервація для віруючих і в Україні той процес підхопили вже місцеві діячі наукового атеїзму разом з діячами НРУ.

Всі релігієзнавці і викладачі кафедр вміють розказати про різні моделі співіснування держави та релігії, що мають місце у світовій практиці, які, частіше за все, законодавчо оформлені. Але я добавлю, що це є тінь іншої, вищої істин, яка встановлює що спочатку моделі і відносини а потім законодавче оформлення. Загально ця максима в теорії права виглядає так – закони тільки регулюють суспільні відносини і ніколи їх не створюють. Відносини передують законам. І от в нашій ситуації після розпаду СРСР, в ситуації з нульовим рівнем права і відсутністю реальних релігійних організацій як суб’єктів права, перетягнувши до себе конституційний принцип відділення, ми почали ним регулювати відсутні суспільні відносини(!). За цих обставин ті спроби в 90-х роках зробити релігійний закон були приречені. Що і сталось. Перетягнувши слідом за Конституцією цивільне право, ми ним почали регулювати духовні, неправові відносини. І цьому могли б завадити ну хоч якісь, ну хоч елементарні відносини з тими убогими релігійними організаціями. Це не потребує якихось надзвичайних зусиль чи здібностей. Це може навіть релігієзнавець Єленський. Якщо захоче. Наприклад – Єленський любив раніше на різних телевізорах розказувати про важливість автономії релігійної організації і про необхідність її захисту і захисту переходів. Ну і потім він зліпив той закон, Закон Мародерів №4128. І от якби Єленський уважніше придивився до релігійних організацій і до того принципу автономії, він би міг зрозуміти що принцип відділення і принцип автономії це є одне і теж. Або взаємодоповнююче. Принцип автономії в першу чергу означає що організація сама(!) її проголошує, сама визначає її межі а держава тільки бере це потім до уваги. А тому, якщо всі християнські конфесії згідно своїх канонів визначають автономною організацією всю церкву а не парафію, якщо всі конфесії самостійно визначають правила утворення парафій і долю майна - то це і мало би бути одним з основних правил відносин держави і церков. А Конституція це тільки потім констатує як відділення.

Сьогодні цей процес «побудови відносин» продовжують т.з ефективні менеджери, які відчувши своєрідний запит, успішно експлуатують його ресурс. Текст релігійного закону і та діяльність найбільш вповні стали в утворенні організації ПЦУ. В унісон з православною симфонією, з менеджерами від віруючих, в Україні творять близнюка «русского мира». Ось один з них стверджує що УПЦ МП стала ворогом  суспільства. Лукавить, свідомо або по нерозумінню. Позиція організації стала ворожою окремим проявам держави а держава це не є суспільство. Держава це механізм збирання податків, підтримання порядку в суспільстві. Такий же як пральна машина в побуті і стверджувати що пральній машині необхідна церква просто смішно. В суспільстві необхідні якісь відносини держава з церквами, але наша придуркувата машина в своєму існуванні намагається використати церкву в своїх інтересах, інтересах далеких від суспільних. Тому завжди слушне попередження – церква з державою немає ніяких спільних інтересів і їх діяльність не перетинається і не доторкується в жодній точці. І в наших умовах відносини церкви з державою повинні починатись з тези – держава ворог церкви. Можна цитувати одного священника УГКЦ – держава не повинна робити нічого поганого для церкви і нічого доброго. Те, що «УПЦ (МП) всячески демонизируют Минкульт», ну що ж - під час війни завжди виникає потреба в специфічних «законах», текстах. Потреба в людях типу Медінський, Юраш, Єленський і існуючі з обох сторін фронту контори «міністерство культури» перетворилися в розсадники мракобісся.

 

Священик Сєверодонецької єпархії УПЦ (МП) звершив чин в...

Onufriy

Onufriy написал:

Та це прямо чудо!...
Схоже, що "капітан сьогодні був тверезий"

Харків'яни вимагають у парафії УПЦ (МП) відновити колі...

Onufriy

Onufriy написал:

порушення Закону України «Про охорону культурної спадщини» в Харкові давно набули системного характеру

Прокляті воцерковлені дикуни! what
Але ще більше гріха - на місцевих адміністративних беззаконниках і фарисеях

Знайдіть на цьому бланку згадку про УПЦ

dima222

dima222 написал:

Митрополита Лазаря давно треба було оголосити персоною нон грата в Україні - а тим часом його рідним брат Дмитро у Дунаєві біля Почаєва в селі, яке приєдналося до ПЦУ, намагається будувати нову церкву. І точно за гроші Лазаря, бо всі племінники Лазаря - сини та родичі Дмитра, служать священиками у Криму. 

Чем Зеленский страшен для православия

Onufriy

Onufriy написал:

Добрячий текст +5!
 
51-е правило Шестого Вселенского собора запрещает всем христианам посещать комедийные представления... программы с участием Зеленского подпадают под анафему, так как усеяны непристойностями

З огляду на це, православна Церква не повинна б агітувати за Зеро... feel

Але... wink в УПЦ МП тепер усе інакше...

Дійсно, ну як же можна не підтримати чоловічка? Тим більше, коли він - за "електронний концтабір"? winked

Грецький Центр теологічних досліджень пропонує вихід з ...

Onufriy

Onufriy написал:

 
ПЦУ та УПЦ (МП) сформують єдиний православний Синод...

Які дикі пропозиції! belay   
Які страшно відстали ці греки! angry
Вони нічогісінько не знають про "вЬру православную": ні про "російський світ", ні про "вєлічіє", ні про "богоданість" Пу!..
І вже тим більше - про "єресь українства", "єресь гуманізма" і богомерзотність геометрії!!

Ну як же зможуть правовірні овечки святоросійства возсісти поряд з козлищами жидорептилоїдства?!! recourse

Польская Православная Церковь поддерживает украинскую а...

Філософ

Філософ написал:

Польська ПЦ це збір неуків радянського зразка. Вже давно доведено апостольське спадкоємство колишніх УАПЦ і УПЦ КП. Тому всі розмови про "перерукополеження" є безпідставними. Тимбільше з ієрархами ПЦУ спіслужив Вселенський патріарх!

Циркулярний лист Тюченської єпархії. Про духовні критер...

Onufriy

Onufriy написал:

1. Вибір 2019 дійсно пісний... recourse 
2. Пророцтво Лепехи збулося:
"аполітичні" москвовіри агітують за ЗЕро-кандидата
Всеволод Чаплін: "надо достигать договоренностей с лидером гонки (Зеленским), требуя письменных гарантий прекращения гонений на каноническую Церковь, возвращения политэмигрантов и критиков «европейского выбора» в политику... назначения министром культуры (он курирует религию) Юрия Бойко, Виктора Медведчука, Вадима Новинского или Василия Анисимова..."
"Порошенко – абсолютное зло"
love
https://credo.press/223778/

Всеукраїнська Рада Церков закликає робити вибір президе...

Onufriy

Onufriy написал:

мусимо усвідомити: якою повинна бути наша держава?

Яке питання, така і відповідь. feel Для терезої відповіді доречніше усвідомити, чого ми хочемо від майбутнього президента?
1. Особистого багатства?
2. Подолання людської продажності "в окремо взятій країні"?
3. Припинення глобального міжнародного конфлікту?
Твереза відповідь можлива лише у тому випадку, якщо ми чекаємо чогось іншого. Бо ніякий президент не зробить вас багатим, не "подолає корупції" і не "припинить війни"

Це якщо він не "чарівник з голубого вертольота" recourse


Як відбувається перехід з УПЦ МП в ПЦУ

dutchak1

dutchak1 написал:

Пасхавер десь писав, що «Когда-то один из руководителей Европейского союза неофициально сказал: «Если бы русские не были белыми, у нас бы к ним претензий не было. А так ведь белые, вроде бы свои, но не как мы». То же самое можно сказать и про нас». І там, далі, Пасхавер писав що у нас цінності інші. Добавимо – не тільки інші але і з тими цінностями, які ми переносимо від цивілізації і від Європи до нас, проходять дивні метаморфози.

Ми дикунський, варварський народ і це особливо видно в нашому дикунському, варварському релігійному законодавстві.  Причому це якесь небачене і неописане варварство. Ми користуємось речами і благами цивілізації і одночасно реконструюємо суспільні відносини, схожі на описи з шкільних історичних підручників про давні часи. Наші відносини це якась амальгама з давнього, застиглого в часі ординства, на яке додатково наклалась катастрофа 1917 року.  Для прикладу -  всі ці ламентації про захист автономії громади, про захист права свободи вибору підпорядкування, про свободу переходу громади – це все для придурків і убогих. Так, автономія релігійної громади є одним з основних положень міжнародного права, міжнародних угод, які підписала Україна. Але в них це означає що громада самостійно визначає себе автономною, самостійно проводить свої межі в яких живе і порядкую по своїх власних установах і правилах. Визнання державою цієї автономії є похідне від волі самої громади. У нас же, незважаючи на те, що всі християнські церкви в Україні визнають автономною всю церкву, держава приймає закон яким фактично нищить церкву, робить самостійними і незалежними парафії. Далі держава проголошує ту свободу «підпорядкування» і береться її захищати. Тут можна  звернути увагу, що послідні зміни в ст.8 релігійного закону, якими намагаються регулювати і захищати те «підпорядкування», в рівній мірі відносяться до зареєстрованих громад і до громад, які навіть не повідомляють державні органи про своє утворення. Який зміст має тоді та детальна регламентація прописана в ст.8 для тих громад? Що законодавець збирається «захищати» в цьому випадку? Здоровий глузд тут підказує, що парафія при діючому законі може міняти підпорядкування хоч кожної години і 24 рази на добу. Це право декларативне і його неможливо ні порушити ні захистити. Проблеми виникають тільки у парафій-юросіб і це є проблеми не «захисту» якоїсь свободи громади а проблеми майна. І тут вже видна друга придуркуватість і щоб її побачити, треба читати Цивільний кодекс, читати на рівні першого курсу юрфаку. Все, що відбувається з юрособою, абсолютно все описано цивільним правом і хто може пояснити, використовуючи цивільне право – що таке зміна підпорядкування юрособою? Що таке канонічне підпорядкування з точки зору ЦК? Що відбувається з юрособою при такій зміні підпорядкування чи з тою особою, якій стають підпорядковані? Абсолютно нічого і це є повна дурня, яку придуркуватий український законодавець і на пару з ним такий же придуркуватий український релігієзнавець взялись захищати світським правом. Термін «зміна підпорядкування» в цивільному праві має інший зміст чим той, який вкладають у нього віруючі і в реальності це означає зміну віри частиною віруючих чи ще якісь канонічні нюанси в цій вірі.  Але саме цивільне право не в змозі описати і навіть не існує таких правових термінів які б описали це «підпорядкування» чи цю зміну віри чи якісь зміни у вірі. Цивільному праву байдуже до цих змін і громада може міняти «підпорядкування» у всьому діапазоні світових релігій і культів, залишаючись згідно положень нашого релігійного закону одною і тією ж юридичною особою(!). Звучить це безглуздо як і безглузді наші намагання цивільним правом «захищати» чи «регулювати» такі переходи юридичної особи. Зміст це би мало тільки в тому випадку, як би ми  доказували всім і переконували всіх в тому, що юридична особа може вірити в Бога.

Ну і повна дурня вже по майну. Для розуміння примітивно можна виділити три рівня розвитку права власності. Перший, дикунський або нульовий. Якщо дикуну сказати що ця річ є власністю Джона чи Івана, він порахує тебе за божевільного. Річ може бути тверда, м’яка, кольорова, кругла, квадратна але як вона може мати признаки Джона, як це знайти, де в ній той Джон. Другий рівень, варварський, це коли власністю є те, до чого можеш дотягнутись і що можеш захистити. Третій рівень це вже цивілізовані, складні і абстрактні правові терміни, за якими навіть річ Джона, яку він передав тимчасово комусь чи загубив – все одно залишається його. І от на другому рівні вже видно шляхи до цивілізованої власності, її початки. Початок йде від того, що власністю стає те, що ти сам визнаєш своїм. Наприклад – йдеш по вулиці в штанях і ці штані є твої не тому, що вони нумеровані і по номеру держава указом визначила їх твоїми а тому що ти їх сам визнав своїми. Після цього самостійного визнання держава починає ці штані захищати як твої. Так і тут. В 1991 році, коли держава почала ліпити відносини з церквами, вона в діалозі з ними повинна була бачити, що вони визнають своєю власністю і як нею розпоряджаються. А вони, всі християнські церкви України, визнають власниками церковного майна не громади а всю церкву. Незважаючи на те, держава, в порушення конституційного відділення, влізла в церкви і сама «призначила» власниками парафії, зробила з церкви збіговисько незалежних юридичних осіб з гібридними статутами, зі статутами в яких поєднала бульдога з носорогом – світське і канонічне право. І от вже і ПЦУ, підтанцьовуючи Порошенку, приводить свій статут у відповідність до дикунського закону, записує церкву як зібрання незалежних юросіб, утворених по ЦК України. А на початках, в першому варіанті Статуту, писалось про церкву як особу, яка сама будує відносини з державою. І тут буде цікаво поспостерігати, як ПЦУ буде далі творити свої документи, особливо парафіяльні. Як визначить власність.

Тобто, ми не то що залишаємось на дикунському рівні, ми навіть заблокували його можливий розвиток. Можна подивитись на конфлікт у Львові, де громада УГКЦ намагається залишити за собою костел. Скільки там в обговоренні позбігалось буйних, дикунів, клянуть поляків, Мокшицького, розкопують старі могили! Врешті УГКЦ, яка претендує на цивілізованість, ліквідовує буйну парафію. Наслідок – новий припадок в мереживному обговоренні. Ще приклад. Можна почитати фантастичний матеріал на «Релігія в Україні», як в позаминулому столітті у Львові цивілізовано вирішували долю покинутого румунського храму. Фантастичний матеріал в порівнянні з нашим дикунством. Ми не то що стоїмо на місці, ми навіть вдаємо якось рухатись реверсом в минулі часи і при цьому приймаємо законодавство, яке захищає мародерство. Закон №4128 – це Закон Мародерів. У всі часи мародерство було ознакою військових конфліктів, при яких військові загони або банди найманців грабували беззахисне населення на територіях, статус яких тимчасово був не встановлений. Так і у нас. Використовуючи реальну війну, політики і законодавці «організували» законоподібний грабунок одних громад громадян другими громадами громадян, розділених релігійними переконаннями. І це особливо вражає, оскільки мародерами стають християни і їх спільноти. Адже ж саме в християнському середовищі в давні часи виникло розділення церковного і світського права, при якому християнське середовище залишилось ізольованим місцем де панували моральні основи керування церковним майном. Збереження цього середовища здійснено радикальним відділенням від світського права і оскільки  суть керування церковним майном не у застосуванні правових конструкцій, а в здійсненні місії церкви, то і успіх цієї місії став критерієм правильності прийняття рішень і здійснення тих чи інших дій з церковним майном. У нас же безглузді спільноти заполітизованих громадян, які вважають християнство просто громадським рухом з формальним моральним законодавством, притягнули в християнське середовище світське право, причому у гіршому його варіанті. Адже навіть світські юридичні особи, при виникненні конфліктів і суперечок між засновниками громади про використання майна, дають право тим громадянам, які кінцево не погодились з рішеннями громади, вийти з громади разом з тим майном, яке вони вклали. Тобто, якщо в християнській громаді не існує християнських відносин з іншими членами громади, які могли б керувати ними при залагодженні майнових питань, якщо громада «голосуванням» позбавляє участі у вирішенні майнових питань меншу кількість громади то, за відсутності християнських відносин, необхідно би мінімально зберегти хоч якусь справедливість до своїх земляків і сусідів і виключити мародерство. Якщо християнська справедливість і моральні відносини тут відсутні то тоді необхідно зберегти цивілізовану, світську справедливість.  Тобто тоді, в продовження світського правила про фіксоване членство в громаді, це членство необхідно доповнити таким же світським обліком внесків і пожертв кожного фіксованого члена громади. І при виключенні любого члена громади, громада повертає йому ті внески або компенсує їх.

 

Який порядок проведення перевірок релігійних організаці...

dutchak1

dutchak1 написал:

Добре було б якби юрист пояснив собі, і нам всім в тому числі, як він з'єднав релігійну організацію з господарською діяльністю у її законодавчому визначенні?  Наведем визначення -

Господа́рська дія́льність — будь-яка діяльність, в тому числі підприємницька, пов'язана з виробництвом та обміном та переробкою матеріальних і нематеріальних благ, що виступають у формі товару.

Під господарською діяльністю в Господарському кодексі України розуміється діяльність суб'єктів господарювання у сфері суспільного виробництва, спрямована на виготовлення та реалізацію продукції, виконання робіт чи надання послуг вартісного характеру, що мають цінову визначеність. (ст. 3 ГК України)

Страдания за Москву, это не страдания за Христа ‒...

Onufriy

Onufriy написал:

"головний місіонер РПЦ" з азартом доводить, що 1+1=2 love
Очевидна актуальність кураєвського просвітництва для святоросичів РПЦ є найкращим доведенням смерті "російського православ'я"

Те що сьогодні животіє на москві - не православ'я, а зла і погибельна єресь 
в духе своей готтентотской этики

Не «нас ради, человек», а «ее ради, епархиальной собственности, сшедшаго с небес»


Вікарій Київської митрополії УПЦ (МП) — власник двох ав...

В. Ясеневий

В. Ясеневий написал:

ну и правильно.Чего терятся. Жизнь дается только один раз.Поэтому нужно брать от неевсе что можна...Многая Вам лета, дорогой владыка. Притом, наиканоничнейший...

Старый дуб рухнул. И тут, началось…

В. Ясеневий

В. Ясеневий написал:

Воистину христианство уже давно умерло!   Вместо тяжелой борьбы с пристрастиями и грехами в себе для перерождения и преображения человека( ества) , мы (не все ли?),  говорим  и призываем только(!)  к внешнему исполнению обрядов..Где же эти совершенные ПОСЛЕДОВАТЕЛИ ХРИСТА??? О, как хотелось бы хотя бы посмотреть на них...А они должны были бы сами  спастись и СПАСТИ ВЕСЬ МИР!!! Кто же и куда нас и весь мир ведет???