Вхід

У вас немає акаунту на Religion.in.ua? Зареєструйтесь

Діаспора
П

23 09 2019 Новини, Україна, Світ, Діаспора

П'ятидесятники України допомогли створити в Ефіопії 23 нові церкви

У вересні директор Департаменту благовістя Української Церкви Християн Віри Євангельської (УЦХВЄ, п'ятидесятники) Олександр Попчук разом із дияконом київської церкви «Божий мир» Гірумом Бекеле Асфау здійснив двотижневу місіонерську поїздку до Ефіопії. Мета поїздки – викладання в біблійній школі та проведення конференцій, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт п'ятидесятників України.

Семінарія УПЦ в США (Константинопольський Патріархат) розпочала новий навчальний рік

19 09 2019 Новини, Світ, Діаспора

Семінарія УПЦ в США (Константинопольський Патріархат) розпочала новий навчальний рік

У Сомерсеті (штат Нью-Джерзі) 14 вересня розпочався новий навчальний рік у Духовній семінарії Святої Софії Української Православної Церкви США (Константинопольський Патріархат), повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Meest-online.com.

Глава УГКЦ: «Поляки і українці — це люди, які мають у своїх руках майбутнє наших народів»

16 09 2019 Новини, Важливо, Україна, Світ, Діаспора

Глава УГКЦ: «Поляки і українці — це люди, які мають у своїх руках майбутнє наших народів»

Глава УГКЦ верховний архієпископ Святослав в інтерв’ю для Католицького інформаційного агентства (КАІ) наголосив, що поляки і українці — це люди, які мають у своїх руках майбутнє обох народів, тому, якщо разом будувати майбутнє без насильства, треба йти шляхом примирення, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт УГКЦ.

Відбувся 74-й з’їзд Об’єднання українських євангельсько-баптистських церков у США

12 09 2019 Новини, Світ, Діаспора

Відбувся 74-й з’їзд Об’єднання українських євангельсько-баптистських церков у США

«Зростати в Ісусі Христі» – за цією темою відбувся 74-й з’їзд Об’єднання українських євангельсько-баптистських церков у США, який проходив у церкві м. Філадельфія, штат Пенсильванія, упродовж трьох днів із 30 серпня по 1 вересня, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт баптистів України.

В Італії служить 64 священники, які обслуговують 146 громад УГКЦ

12 09 2019 Новини, Світ, Діаспора

В Італії служить 64 священники, які обслуговують 146 громад УГКЦ

Під час Синоду єпископів УГКЦ, який 1-10 вересня відбувся у Римі, владика Діонісій Ляхович, делегат з повними правами апостольського екзарха для вірних УГКЦ в Італії, поділився думками про стан душпастирства і соціального служіння в Італії, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт УГКЦ.

Українська церква потрапила до списку найкрасивіших будівель Чикаго

11 09 2019 Новини, Світ, Діаспора

Українська церква потрапила до списку найкрасивіших будівель Чикаго

Видання "Time Out" опублікувало рейтинг топ-50 найкрасивіших будівель у Чикаго, США. У наведеному списку зазначені консерваторії, історичні будинки, церкви та високі хмарочоси, а також кілька цікавих фактів про них. До рейтингу потрапив Український греко-католицький собор св. Миколая, який отримав 5 позицію, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на РІСУ.

20 томів «Київського християнства» проти пропаганди «руского міра» пропонує УГКЦ

10 09 2019 Новини, Україна, Світ, Діаспора

20 томів «Київського християнства» проти пропаганди «руского міра» пропонує УГКЦ

Глава Української Греко-Католицької Церкви верховний архієпископ Святослав у рамках Синоду єпископів УГКЦ у Римі під час презентації 20 томів наукових досліджень із серії «Київське християнство» заявив, що в контексті пропаганди «руского міра» дуже потрібно мати документ про народження та існування Київського християнства як такого, про спільне коріння з православними братами, а також про Унійну Церкву на тих теренах. Презентація відбулася в Українській колегії святого Йосафата в Римі, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт УГКЦ.

Делегація ПЦУ обговорила з константинопольським ієрархом питання української діаспори в Італії та Мальті

10 09 2019 Новини, Світ, Діаспора

Делегація ПЦУ обговорила з константинопольським ієрархом питання української діаспори в Італії та Мальті

Делегація Православної Церкви України у складі єпископа Васильківського Лаврентія, настоятеля храму на честь ікони Божої Матері «Живоносне Джерело» протоієрея Валерія Семанцо, настоятеля храму на честь святителя Миколая Мирлікійського (м. Боярка) протоієрея Василя Лила, протодиякона Василя Дідори здійснили візит до митрополії Італії і Мальти (Вселенський Патріархат), повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Рomisna.info.

УПЦ в США звела для молоді каплицю Успіння Богородиці

9 09 2019 Новини, Світ, Діаспора

УПЦ в США звела для молоді каплицю Успіння Богородиці

31 серпня 2019 року завершилися роботи з відновлення каплиці Успіння Пресвятої Богородиці УПЦ в США (Константинопольський Патріархат) на оселі Спілки Української Молоді (СУМ) в Елленвіллі, біля Нью-Йорка, США, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт УПЦ в США.

Синод УГКЦ обговорює труднощі у служінні в діаспорі

9 09 2019 Новини, Важливо, Україна, Світ, Діаспора

Синод УГКЦ обговорює труднощі у служінні в діаспорі

Під час Синоду єпископів УГКЦ, який 1-10 вересня відбувається у Римі, греко-католицькі архиєреї з різних частин світу назвали труднощі у служінні в українській діаспорі, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт УГКЦ.

Синод УГКЦ обговорює питання внутрішньої та зовнішньої єдності Церкви

5 09 2019 Новини, Важливо, Україна, Світ, Діаспора

Синод УГКЦ обговорює питання внутрішньої та зовнішньої єдності Церкви

2 вересня розпочалося засідання Синоду єпископів УГКЦ, яке у цьому році відбувається у Римі під назвою «Сопричастя та єдність в житті та свідченні Української Греко-Католицької Церкви». На засіданні виступають ієрархи з різних країн, де є українці греко-католики, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт УГКЦ.

Порошенко у Римі відзначив 50-річчя освячення собору Святої Софії

2 09 2019 Новини, Важливо, Україна, Світ, Діаспора

Порошенко у Римі відзначив 50-річчя освячення собору Святої Софії

П'ятий президент України 1 вересня взяв участь у заходах до 50-річчя освячення собору Святої Софії у Римі. Це храм української діаспори, споруджений наприкінці 1960-х  греко-католицьким патріархом Йосифом (Сліпим). Він має статус базиліки від 1998 року, є кардинальським храмом та відпустовим місцем для усіх прочан, які його відвідують, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на  Glavcom.ua.

Ієрархи Константинополя та УГКЦ разом відзначили у США День незалежності України

28 08 2019 Новини, Світ, Діаспора

Ієрархи Константинополя та УГКЦ разом відзначили у США День незалежності України

25 серпня ієрархи УПЦ в США (Константинопольський Патріархат) та УГКЦ разом взяли участь у відзначенні Дня Незалежності України в українській громаді Філадельфії (США), повідомляє "Релігія в Україні".

Делегація УПЦ (МП) поїхала на ювілей ієрарха Румунської Церкви, яка поширила свою юрисдикцію на територію Чернівецької області

28 08 2019 Новини, Світ, Діаспора

Делегація УПЦ (МП) поїхала на ювілей ієрарха Румунської Церкви, яка поширила свою юрисдикцію на територію Чернівецької області

25 серпня митрополиту Сочавському і Редеуцькому Пимену, ієрарху Румунської Православної Церкви, виповнилось 90 років. З Чернівецько-Буковинської єпархії УПЦ (МП) на святкування ювілею приїхала делегація на чолі з митрополитом Чернівецьким і Буковинським Мелетієм (Єгоренком), повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на ФБ-сторінку Чернівецько-Буковинської єпархії УПЦ (МП).

В лемківському селі Польщі врятували церковну дзвіницю

20 08 2019 Новини, Світ, Діаспора

В лемківському селі Польщі врятували церковну дзвіницю

Група любителів Низьких Бескидів — гірського масиву на кордоні Польщі та Словаччини — врятувала історичну церковну дзвіницю ХІХ століття від повного руйнування в уже неіснуючому селі Поляни-Суровичні, яке населяли лемки (етнографічна група українців), повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Nasze-slowo.pl.

Єпископ ПЦУ очолив у Греції літургію для українців

19 08 2019 Новини, Світ, Діаспора

Єпископ ПЦУ очолив у Греції літургію для українців

15 серпня в Греції відзначається велике дванадесяте свято Успіння Пресвятої Богородиці. Цього дня Свято-Успенська громада міста Салоніки відзачила своє престольне свято. З нагоди торжества у місцевому храмі було відслужено урочисту літургію, яку очолив єпископ Ольвійський Епіфаній (Дімітріу), ієрарх ПЦУ, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Рomisna.info.

ПЦУ розширює співпрацю зі Світовим конгресом українців

16 08 2019 Новини, Україна, Світ, Діаспора

ПЦУ розширює співпрацю зі Світовим конгресом українців

Предстоятель Української Православної Церкви митрополит Епіфаній 15 серпня 2019 року зустрівся з першим заступником президента Світового конгресу українців Стефаном Романівим та директором представництва СКУ в Україні Сергієм Касянчуком, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Рomisna.info.

Українці-заробітчани з 16 країн звершили XIV Міжнародну пішу прощу

14 08 2019 Новини, Україна, Світ, Діаспора

Українці-заробітчани з 16 країн звершили XIV Міжнародну пішу прощу

З 2 по 11 серпня 2019 року в Україні відбулася XIV Міжнародна піша проща родин мігрантів, які пройшли шлях від Самбора Львівської області до Зарваниці Тернопільської області. У прощі, яка відбулася з благословення голови Пасторально-міграційного відділу УГКЦ владики Йосифа Міляна, взяли участь особи, що були або є зараз заробітчанами в 16 країнах: Угорщині, Італії, Чехії, Німеччині, Польщі, Іспанії, Канаді, США, Голландії, Швеції, Англії, Мексиці, Румунії, Греції, Словенії та Ізраїлю, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт УГКЦ.

Для українців в Угорщині вийшов перший християнський часопис

9 08 2019 Новини, Світ, Діаспора

Для українців в Угорщині вийшов перший християнський часопис

У неділю, 4 серпня, на парафії Покрову Богородиці УГКЦ в Будапешті після літургії відбулася презентація християнського журналу «Благовіст», призначеного для українців в Угорщині. Презентацію провів о. Дам’ян Габорій, священник для українців в Угорщині, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт УГКЦ.

Посол Австралії відзначила співпрацю з Українським католицьким університетом

7 08 2019 Новини, Україна, Світ, Діаспора

Посол Австралії відзначила співпрацю з Українським католицьким університетом

Надзвичайний і повноважний посол Австралії в Україні Мелісса О’Рурк відвідала Львів та Український католицький університет (УКУ), в якому побувала вперше, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт УГКЦ.

Представники ПЦУ, Константинополя і вікаріату колишньої УПЦ КП у США і Канаді вирішують статус вікаріату

6 08 2019 Новини, Важливо, Україна, Світ, Діаспора

Представники ПЦУ, Константинополя і вікаріату колишньої УПЦ КП у США і Канаді вирішують статус вікаріату

30 липня 2019 року в місті Нюварку, штат Ню Джерсі (США), відбулася офіційна зустріч митрополита Еммануїла, представника Вселенського патріарха Варфоломія, архієпископа Євстратія, представника Православної Церкви України, і членів Вікаріату колишньої УПЦ КП в США та Канаді – прот. Віктором Полярним, прот. Олександром Двінятіном, прот. Романом Загурським, Віктором Рудь, Іваном Яреськом та Петром Палюхом, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на ФБ-сторінку Івана Яреська.

Виховники семінарій УГКЦ підвищили рівень кваліфікації в Угорщині

30 07 2019 Новини, Україна, Світ, Діаспора

Виховники семінарій УГКЦ підвищили рівень кваліфікації в Угорщині

З 7 по 20 липня в Угорщині, за підтримки та сприяння католицької Конгрегації Східних Церков, на базі греко-католицького Бословського Інституту св. Атанасії, який знаходиться в місті Ніредьгаза, проходили формаційні курси для ректорів, віце-ректорів, префектів та духовників греко-католицьких семінарій Європи. У цьому навчальному курсі взяли участь священики з України, Хорватії, Угорщини, Румунії, Словаччини, Італії та Німеччини, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт УГКЦ.

Пастори українців-п

30 07 2019 Новини, Важливо, Україна, Світ, Діаспора

Пастори українців-п'ятидесятників Західної Європи презентували структуру служіння у діаспорі

6 липня в столиці Чехії м. Прага відбулася конференція служителів Української Церкви Християн Віри Євангельської (УЦХВЄ, п'ятидесятники) у Західній Європі. На захід, що відбувся в цьому місті вперше, з’їхалися майже 70 служителів з різних країн Європи, а саме Німеччини, Польщі, Чехії, Італії, Швеції, Іспанії, США та України, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт п'ятидесятників України.

У Боснії встановили пам’ятний хрест монахам-студитам УГКЦ

18 07 2019 Новини, Україна, Світ, Діаспора

У Боснії встановили пам’ятний хрест монахам-студитам УГКЦ

У місті Баня-Лука в Боснії і Герцеговині владика Йосиф Мілян та представники духовенства Української Греко-Католицької Церкви освятили пам’ятний кам’яний хрест з нагоди 150-ліття від дня народження блаженного УГКЦ, отця Климентія Шептицького. Цей знак, як згадка про лавру Святого Обручника Йосифа, яка була другим монастирем монахів Студійського уставу. У 1908 році митрополит УГКЦ Андрей Шептицький неподалік Бані-Луки заклав Студитську лавру і рівно 100 років тому, у 1909 році, Апостольська столиця на прохання митрополита офіційно заснувала монастир, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт УГКЦ.

У Боснії стартував семінар для священиків-місіонерів УГКЦ

17 07 2019 Новини, Україна, Світ, Діаспора

У Боснії стартував семінар для священиків-місіонерів УГКЦ

У м. Баня-Лука (Боснія і Герцеговина) розпочалася II сесія духовно-формаційного семінару Пасторально-міграційного відділу (ПМВ) УГКЦ для підвищення кваліфікації місіонерів-священиків, монахів та монахинь із-за кордону, які опікуються вірними Церкви в тих країнах, де немає церковних структур УГКЦ, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт УГКЦ.

НОВИНИ

Всі матеріали

останні коментарі

Чи має Церква моральне право судити содомітів?

Олександр

Олександр написал:

Короткий зміст матеріалу: Свій хвалить своїх.

Пятилетка сдерживания. Итоги пяти лет правления митропо...

Onufriy

Onufriy написал:

Цитата: dutchak1
церква з державою немає ніяких спільних інтересів і їх діяльність не перетинається і не доторкується в жодній точці

А слухаючи Гундяєва, так і не скажеш... fellow

Дякую Вам за визнання того, що МП веде антидержавну діяльність wink (звісно трішечки, ну саму крихітку):
Цитата: dutchak1
Позиція організації (МП) стала ворожою окремим проявам держави

Пятилетка сдерживания. Итоги пяти лет правления митропо...

dutchak1

dutchak1 написал:

Однією з основних перешкод в державно-церковних відносинах в Україні є існування т.з науки «релігієзнавство». Назагал це мирне заняття, яке зайняло скромне але менш-більш дохідне місце в явищі української тіньової науки, невелике і замкнене болітце, в якому перетирають свої, далекі від життя, проблемки, плодять докторів і кандидатів філософії. І все би нічого, але в умовах нашої країни ця «наука» зайняла місце між державою і церквами і фактично, самостійно уповноваживши себе на представлення церков, в якості посередника веде діалог з державою. З представників цієї «науки» формуються комітети, департаменти, відділи міністерства яким надалі і доручають те, що в нас названо «державною політикою в області релігії». Зрозуміло, що для більшості держчиновників і законодавців релігія то тьомний лєс і, при виникненні якихось проблем з релігійними організаціями, вони біжать до релігієзнавця, який їм все розкладе «по поличкам». Ну не бігти же їм до тих малохольних, які Богу моляться. Тобто ситуація анекдотична – проголошуючи з усіх трибун про необхідність діалогу з церквами, держава той діалог і відносини імітує, замінює на відносини з бутафорською церквою, утвореною на держзамовлення докторами філософії і політології від релігієзнавства. Причому та побудова почалась ще в 1990 році, коли новоспеченими демократами і викладачами кафедр наукового атеїзму був зліплений союзний релігійний закон де по зразку цивільної громадської організації почали ліпити релігійні. Це була своєрідна резервація для віруючих і в Україні той процес підхопили вже місцеві діячі наукового атеїзму разом з діячами НРУ.

Всі релігієзнавці і викладачі кафедр вміють розказати про різні моделі співіснування держави та релігії, що мають місце у світовій практиці, які, частіше за все, законодавчо оформлені. Але я добавлю, що це є тінь іншої, вищої істин, яка встановлює що спочатку моделі і відносини а потім законодавче оформлення. Загально ця максима в теорії права виглядає так – закони тільки регулюють суспільні відносини і ніколи їх не створюють. Відносини передують законам. І от в нашій ситуації після розпаду СРСР, в ситуації з нульовим рівнем права і відсутністю реальних релігійних організацій як суб’єктів права, перетягнувши до себе конституційний принцип відділення, ми почали ним регулювати відсутні суспільні відносини(!). За цих обставин ті спроби в 90-х роках зробити релігійний закон були приречені. Що і сталось. Перетягнувши слідом за Конституцією цивільне право, ми ним почали регулювати духовні, неправові відносини. І цьому могли б завадити ну хоч якісь, ну хоч елементарні відносини з тими убогими релігійними організаціями. Це не потребує якихось надзвичайних зусиль чи здібностей. Це може навіть релігієзнавець Єленський. Якщо захоче. Наприклад – Єленський любив раніше на різних телевізорах розказувати про важливість автономії релігійної організації і про необхідність її захисту і захисту переходів. Ну і потім він зліпив той закон, Закон Мародерів №4128. І от якби Єленський уважніше придивився до релігійних організацій і до того принципу автономії, він би міг зрозуміти що принцип відділення і принцип автономії це є одне і теж. Або взаємодоповнююче. Принцип автономії в першу чергу означає що організація сама(!) її проголошує, сама визначає її межі а держава тільки бере це потім до уваги. А тому, якщо всі християнські конфесії згідно своїх канонів визначають автономною організацією всю церкву а не парафію, якщо всі конфесії самостійно визначають правила утворення парафій і долю майна - то це і мало би бути одним з основних правил відносин держави і церков. А Конституція це тільки потім констатує як відділення.

Сьогодні цей процес «побудови відносин» продовжують т.з ефективні менеджери, які відчувши своєрідний запит, успішно експлуатують його ресурс. Текст релігійного закону і та діяльність найбільш вповні стали в утворенні організації ПЦУ. В унісон з православною симфонією, з менеджерами від віруючих, в Україні творять близнюка «русского мира». Ось один з них стверджує що УПЦ МП стала ворогом  суспільства. Лукавить, свідомо або по нерозумінню. Позиція організації стала ворожою окремим проявам держави а держава це не є суспільство. Держава це механізм збирання податків, підтримання порядку в суспільстві. Такий же як пральна машина в побуті і стверджувати що пральній машині необхідна церква просто смішно. В суспільстві необхідні якісь відносини держава з церквами, але наша придуркувата машина в своєму існуванні намагається використати церкву в своїх інтересах, інтересах далеких від суспільних. Тому завжди слушне попередження – церква з державою немає ніяких спільних інтересів і їх діяльність не перетинається і не доторкується в жодній точці. І в наших умовах відносини церкви з державою повинні починатись з тези – держава ворог церкви. Можна цитувати одного священника УГКЦ – держава не повинна робити нічого поганого для церкви і нічого доброго. Те, що «УПЦ (МП) всячески демонизируют Минкульт», ну що ж - під час війни завжди виникає потреба в специфічних «законах», текстах. Потреба в людях типу Медінський, Юраш, Єленський і існуючі з обох сторін фронту контори «міністерство культури» перетворилися в розсадники мракобісся.

 

Священик Сєверодонецької єпархії УПЦ (МП) звершив чин в...

Onufriy

Onufriy написал:

Та це прямо чудо!...
Схоже, що "капітан сьогодні був тверезий"

Харків'яни вимагають у парафії УПЦ (МП) відновити колі...

Onufriy

Onufriy написал:

порушення Закону України «Про охорону культурної спадщини» в Харкові давно набули системного характеру

Прокляті воцерковлені дикуни! what
Але ще більше гріха - на місцевих адміністративних беззаконниках і фарисеях

Знайдіть на цьому бланку згадку про УПЦ

dima222

dima222 написал:

Митрополита Лазаря давно треба було оголосити персоною нон грата в Україні - а тим часом його рідним брат Дмитро у Дунаєві біля Почаєва в селі, яке приєдналося до ПЦУ, намагається будувати нову церкву. І точно за гроші Лазаря, бо всі племінники Лазаря - сини та родичі Дмитра, служать священиками у Криму. 

Чем Зеленский страшен для православия

Onufriy

Onufriy написал:

Добрячий текст +5!
 
51-е правило Шестого Вселенского собора запрещает всем христианам посещать комедийные представления... программы с участием Зеленского подпадают под анафему, так как усеяны непристойностями

З огляду на це, православна Церква не повинна б агітувати за Зеро... feel

Але... wink в УПЦ МП тепер усе інакше...

Дійсно, ну як же можна не підтримати чоловічка? Тим більше, коли він - за "електронний концтабір"? winked

Грецький Центр теологічних досліджень пропонує вихід з ...

Onufriy

Onufriy написал:

 
ПЦУ та УПЦ (МП) сформують єдиний православний Синод...

Які дикі пропозиції! belay   
Які страшно відстали ці греки! angry
Вони нічогісінько не знають про "вЬру православную": ні про "російський світ", ні про "вєлічіє", ні про "богоданість" Пу!..
І вже тим більше - про "єресь українства", "єресь гуманізма" і богомерзотність геометрії!!

Ну як же зможуть правовірні овечки святоросійства возсісти поряд з козлищами жидорептилоїдства?!! recourse

Польская Православная Церковь поддерживает украинскую а...

Філософ

Філософ написал:

Польська ПЦ це збір неуків радянського зразка. Вже давно доведено апостольське спадкоємство колишніх УАПЦ і УПЦ КП. Тому всі розмови про "перерукополеження" є безпідставними. Тимбільше з ієрархами ПЦУ спіслужив Вселенський патріарх!

Циркулярний лист Тюченської єпархії. Про духовні критер...

Onufriy

Onufriy написал:

1. Вибір 2019 дійсно пісний... recourse 
2. Пророцтво Лепехи збулося:
"аполітичні" москвовіри агітують за ЗЕро-кандидата
Всеволод Чаплін: "надо достигать договоренностей с лидером гонки (Зеленским), требуя письменных гарантий прекращения гонений на каноническую Церковь, возвращения политэмигрантов и критиков «европейского выбора» в политику... назначения министром культуры (он курирует религию) Юрия Бойко, Виктора Медведчука, Вадима Новинского или Василия Анисимова..."
"Порошенко – абсолютное зло"
love
https://credo.press/223778/

Всеукраїнська Рада Церков закликає робити вибір президе...

Onufriy

Onufriy написал:

мусимо усвідомити: якою повинна бути наша держава?

Яке питання, така і відповідь. feel Для терезої відповіді доречніше усвідомити, чого ми хочемо від майбутнього президента?
1. Особистого багатства?
2. Подолання людської продажності "в окремо взятій країні"?
3. Припинення глобального міжнародного конфлікту?
Твереза відповідь можлива лише у тому випадку, якщо ми чекаємо чогось іншого. Бо ніякий президент не зробить вас багатим, не "подолає корупції" і не "припинить війни"

Це якщо він не "чарівник з голубого вертольота" recourse


Як відбувається перехід з УПЦ МП в ПЦУ

dutchak1

dutchak1 написал:

Пасхавер десь писав, що «Когда-то один из руководителей Европейского союза неофициально сказал: «Если бы русские не были белыми, у нас бы к ним претензий не было. А так ведь белые, вроде бы свои, но не как мы». То же самое можно сказать и про нас». І там, далі, Пасхавер писав що у нас цінності інші. Добавимо – не тільки інші але і з тими цінностями, які ми переносимо від цивілізації і від Європи до нас, проходять дивні метаморфози.

Ми дикунський, варварський народ і це особливо видно в нашому дикунському, варварському релігійному законодавстві.  Причому це якесь небачене і неописане варварство. Ми користуємось речами і благами цивілізації і одночасно реконструюємо суспільні відносини, схожі на описи з шкільних історичних підручників про давні часи. Наші відносини це якась амальгама з давнього, застиглого в часі ординства, на яке додатково наклалась катастрофа 1917 року.  Для прикладу -  всі ці ламентації про захист автономії громади, про захист права свободи вибору підпорядкування, про свободу переходу громади – це все для придурків і убогих. Так, автономія релігійної громади є одним з основних положень міжнародного права, міжнародних угод, які підписала Україна. Але в них це означає що громада самостійно визначає себе автономною, самостійно проводить свої межі в яких живе і порядкую по своїх власних установах і правилах. Визнання державою цієї автономії є похідне від волі самої громади. У нас же, незважаючи на те, що всі християнські церкви в Україні визнають автономною всю церкву, держава приймає закон яким фактично нищить церкву, робить самостійними і незалежними парафії. Далі держава проголошує ту свободу «підпорядкування» і береться її захищати. Тут можна  звернути увагу, що послідні зміни в ст.8 релігійного закону, якими намагаються регулювати і захищати те «підпорядкування», в рівній мірі відносяться до зареєстрованих громад і до громад, які навіть не повідомляють державні органи про своє утворення. Який зміст має тоді та детальна регламентація прописана в ст.8 для тих громад? Що законодавець збирається «захищати» в цьому випадку? Здоровий глузд тут підказує, що парафія при діючому законі може міняти підпорядкування хоч кожної години і 24 рази на добу. Це право декларативне і його неможливо ні порушити ні захистити. Проблеми виникають тільки у парафій-юросіб і це є проблеми не «захисту» якоїсь свободи громади а проблеми майна. І тут вже видна друга придуркуватість і щоб її побачити, треба читати Цивільний кодекс, читати на рівні першого курсу юрфаку. Все, що відбувається з юрособою, абсолютно все описано цивільним правом і хто може пояснити, використовуючи цивільне право – що таке зміна підпорядкування юрособою? Що таке канонічне підпорядкування з точки зору ЦК? Що відбувається з юрособою при такій зміні підпорядкування чи з тою особою, якій стають підпорядковані? Абсолютно нічого і це є повна дурня, яку придуркуватий український законодавець і на пару з ним такий же придуркуватий український релігієзнавець взялись захищати світським правом. Термін «зміна підпорядкування» в цивільному праві має інший зміст чим той, який вкладають у нього віруючі і в реальності це означає зміну віри частиною віруючих чи ще якісь канонічні нюанси в цій вірі.  Але саме цивільне право не в змозі описати і навіть не існує таких правових термінів які б описали це «підпорядкування» чи цю зміну віри чи якісь зміни у вірі. Цивільному праву байдуже до цих змін і громада може міняти «підпорядкування» у всьому діапазоні світових релігій і культів, залишаючись згідно положень нашого релігійного закону одною і тією ж юридичною особою(!). Звучить це безглуздо як і безглузді наші намагання цивільним правом «захищати» чи «регулювати» такі переходи юридичної особи. Зміст це би мало тільки в тому випадку, як би ми  доказували всім і переконували всіх в тому, що юридична особа може вірити в Бога.

Ну і повна дурня вже по майну. Для розуміння примітивно можна виділити три рівня розвитку права власності. Перший, дикунський або нульовий. Якщо дикуну сказати що ця річ є власністю Джона чи Івана, він порахує тебе за божевільного. Річ може бути тверда, м’яка, кольорова, кругла, квадратна але як вона може мати признаки Джона, як це знайти, де в ній той Джон. Другий рівень, варварський, це коли власністю є те, до чого можеш дотягнутись і що можеш захистити. Третій рівень це вже цивілізовані, складні і абстрактні правові терміни, за якими навіть річ Джона, яку він передав тимчасово комусь чи загубив – все одно залишається його. І от на другому рівні вже видно шляхи до цивілізованої власності, її початки. Початок йде від того, що власністю стає те, що ти сам визнаєш своїм. Наприклад – йдеш по вулиці в штанях і ці штані є твої не тому, що вони нумеровані і по номеру держава указом визначила їх твоїми а тому що ти їх сам визнав своїми. Після цього самостійного визнання держава починає ці штані захищати як твої. Так і тут. В 1991 році, коли держава почала ліпити відносини з церквами, вона в діалозі з ними повинна була бачити, що вони визнають своєю власністю і як нею розпоряджаються. А вони, всі християнські церкви України, визнають власниками церковного майна не громади а всю церкву. Незважаючи на те, держава, в порушення конституційного відділення, влізла в церкви і сама «призначила» власниками парафії, зробила з церкви збіговисько незалежних юридичних осіб з гібридними статутами, зі статутами в яких поєднала бульдога з носорогом – світське і канонічне право. І от вже і ПЦУ, підтанцьовуючи Порошенку, приводить свій статут у відповідність до дикунського закону, записує церкву як зібрання незалежних юросіб, утворених по ЦК України. А на початках, в першому варіанті Статуту, писалось про церкву як особу, яка сама будує відносини з державою. І тут буде цікаво поспостерігати, як ПЦУ буде далі творити свої документи, особливо парафіяльні. Як визначить власність.

Тобто, ми не то що залишаємось на дикунському рівні, ми навіть заблокували його можливий розвиток. Можна подивитись на конфлікт у Львові, де громада УГКЦ намагається залишити за собою костел. Скільки там в обговоренні позбігалось буйних, дикунів, клянуть поляків, Мокшицького, розкопують старі могили! Врешті УГКЦ, яка претендує на цивілізованість, ліквідовує буйну парафію. Наслідок – новий припадок в мереживному обговоренні. Ще приклад. Можна почитати фантастичний матеріал на «Релігія в Україні», як в позаминулому столітті у Львові цивілізовано вирішували долю покинутого румунського храму. Фантастичний матеріал в порівнянні з нашим дикунством. Ми не то що стоїмо на місці, ми навіть вдаємо якось рухатись реверсом в минулі часи і при цьому приймаємо законодавство, яке захищає мародерство. Закон №4128 – це Закон Мародерів. У всі часи мародерство було ознакою військових конфліктів, при яких військові загони або банди найманців грабували беззахисне населення на територіях, статус яких тимчасово був не встановлений. Так і у нас. Використовуючи реальну війну, політики і законодавці «організували» законоподібний грабунок одних громад громадян другими громадами громадян, розділених релігійними переконаннями. І це особливо вражає, оскільки мародерами стають християни і їх спільноти. Адже ж саме в християнському середовищі в давні часи виникло розділення церковного і світського права, при якому християнське середовище залишилось ізольованим місцем де панували моральні основи керування церковним майном. Збереження цього середовища здійснено радикальним відділенням від світського права і оскільки  суть керування церковним майном не у застосуванні правових конструкцій, а в здійсненні місії церкви, то і успіх цієї місії став критерієм правильності прийняття рішень і здійснення тих чи інших дій з церковним майном. У нас же безглузді спільноти заполітизованих громадян, які вважають християнство просто громадським рухом з формальним моральним законодавством, притягнули в християнське середовище світське право, причому у гіршому його варіанті. Адже навіть світські юридичні особи, при виникненні конфліктів і суперечок між засновниками громади про використання майна, дають право тим громадянам, які кінцево не погодились з рішеннями громади, вийти з громади разом з тим майном, яке вони вклали. Тобто, якщо в християнській громаді не існує християнських відносин з іншими членами громади, які могли б керувати ними при залагодженні майнових питань, якщо громада «голосуванням» позбавляє участі у вирішенні майнових питань меншу кількість громади то, за відсутності християнських відносин, необхідно би мінімально зберегти хоч якусь справедливість до своїх земляків і сусідів і виключити мародерство. Якщо християнська справедливість і моральні відносини тут відсутні то тоді необхідно зберегти цивілізовану, світську справедливість.  Тобто тоді, в продовження світського правила про фіксоване членство в громаді, це членство необхідно доповнити таким же світським обліком внесків і пожертв кожного фіксованого члена громади. І при виключенні любого члена громади, громада повертає йому ті внески або компенсує їх.

 

Який порядок проведення перевірок релігійних організаці...

dutchak1

dutchak1 написал:

Добре було б якби юрист пояснив собі, і нам всім в тому числі, як він з'єднав релігійну організацію з господарською діяльністю у її законодавчому визначенні?  Наведем визначення -

Господа́рська дія́льність — будь-яка діяльність, в тому числі підприємницька, пов'язана з виробництвом та обміном та переробкою матеріальних і нематеріальних благ, що виступають у формі товару.

Під господарською діяльністю в Господарському кодексі України розуміється діяльність суб'єктів господарювання у сфері суспільного виробництва, спрямована на виготовлення та реалізацію продукції, виконання робіт чи надання послуг вартісного характеру, що мають цінову визначеність. (ст. 3 ГК України)

Страдания за Москву, это не страдания за Христа ‒...

Onufriy

Onufriy написал:

"головний місіонер РПЦ" з азартом доводить, що 1+1=2 love
Очевидна актуальність кураєвського просвітництва для святоросичів РПЦ є найкращим доведенням смерті "російського православ'я"

Те що сьогодні животіє на москві - не православ'я, а зла і погибельна єресь 
в духе своей готтентотской этики

Не «нас ради, человек», а «ее ради, епархиальной собственности, сшедшаго с небес»


Вікарій Київської митрополії УПЦ (МП) — власник двох ав...

В. Ясеневий

В. Ясеневий написал:

ну и правильно.Чего терятся. Жизнь дается только один раз.Поэтому нужно брать от неевсе что можна...Многая Вам лета, дорогой владыка. Притом, наиканоничнейший...