Вхід

У вас немає акаунту на Religion.in.ua? Зареєструйтесь

Діаспора

9 11 2016 Новини, Світ, Діаспора

Архієпископ УПЦ КП очолив у Швеції літургію, за якою молилися за визволення України від російських загарбників

30 жовтня 2016 року голова Управління зовнішніх церковних зв'язків УПЦ КП архієпископ Рівненський і Острозький Іларіон, перебуваючи у Швеції, очолив літургію у місті Гетеборг, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт УПЦ КП.

8 11 2016 Новини, Світ, Діаспора

Патріарх Філарет освятив головний офіс Українського Народного Союзу в США

7 листопада глава УПЦ КП Патріарх Філарет відвідав у місті Парсипан штату Нью-Джерзі головний офіс Українського Народного Союзу, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт УПЦ КП.

7 11 2016 Новини, Світ, Діаспора

Патріарх Філарет очолив збори Вікаріату УПЦ КП в США та Канаді

5 листопада Патріарх Філарет очолив збори Вікаріату УПЦ Київського Патріархату в США та Канаді. У зібранні, що відбулося в приміщенні Свято-Покровської парафії м. Кліфтона, взяли участь настоятелі та голови управ Вікаріату, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт УПЦ КП.

4 11 2016 Новини, Україна, Світ, Діаспора

Глава УПЦ КП обговорив з президентом Світового конгресу українців перспективи створення в Україні єдиної помісної Церкви

1 листопада в синодальній залі Київської Патріархії Патріарх Філарет провів зустріч з президентом Світового Конгресу Українців Євгеном Чолієм, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт УПЦ КП.

26 10 2016 Новини, Україна, Світ, Діаспора

Архієпископ УПЦ КП освятив перший в Італії пам’ятний знак захисникам незалежності України

Голова Управління зовнішніх церковних зв’язків УПЦ КП архієпископ Рівненський і Острозький Іларіон 23 жовтня відвідав громаду на честь святого великомученика Мини та преподобного Паїсія Величковського у місті Удіне в Італії, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт УПЦ КП.

Глава УГКЦ: через брак діалогу багато українських мігрантів у Канаді перейшли з унії у православ

24 10 2016 Новини, Важливо, Україна, Світ, Діаспора

Глава УГКЦ: через брак діалогу багато українських мігрантів у Канаді перейшли з унії у православ'я

Верховний архієпископ Святослав, глава УГКЦ, 22 жовтня під час виступу на зустрічі єпископів Східних Католицьких Церков Європи у Фатімі (Португалія) відзначив велику роль діалогу в пастирському служінні українським мігрантам...

21 10 2016 Новини, Україна, Діаспора

Карпатська єпархія УАПЦ обговорила з новопризначеним консулом питання співпраці з українською діаспорою в Німеччини

13 жовтня єпископ Віктор (Бедь), керуючий Карпатською єпархією УАПЦ, провів у своїй резиденції в Ужгороді робочу зустріч з новопризначеним консулом Генерального консульства України у Гамбурзі (Німеччина) Василем Марущинцем, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт єпархії.

18 10 2016 Новини, Україна, Світ, Діаспора

У Празі за сприяння місії Карпатської єпархії УАПЦ обговорили проблеми трудових мігрантів

З 26 вересня у Празі працювала Міжнародна конференція «Тернистий шлях українського суспільства до Європейського союзу», присвячена актуальним проблемам трудової міграції з України, використання нелегальної праці українців в Чехії та проблемам сучасної работоргівлі, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Uaoch.org.

17 10 2016 Новини, Світ, Діаспора

В Італії громаді УГКЦ передано храм, а в Об’єднаних Арабських Еміратах освячено першу каплицю УГКЦ

9 жовтня з благословення архієпископа і митрополита Салерно Луіджі Моретті було урочисто передано історичний храм святого апостола Андрія для служіння і потреб українській громаді. У ці ж дні владика Йосиф (Мілян), ієрарх УГКЦ, освятив у Дубаї першу каплицю УГКЦ, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт УГКЦ.

7 10 2016 Новини, Світ, Діаспора

Український дипломат сприятиме УПЦ КП у пошуку приміщення для храму в Празі

Тимчасовий повірений України в Чехії Зіновій Гошовський зустрівся із священиком Черкакської єпархії УПЦ КП отцем Анатолієм, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт МЗС України.

В России сносят единственный храм УПЦ КП

5 10 2016 Новини, Важливо, Світ, Діаспора

В России сносят единственный храм УПЦ КП

Московский областной суд принял решение снести в 4-месячный срок за счет епархии Свято-Троицкий храм Богородской епархии УПЦ Киевского Патриархата...

26 09 2016 Новини, Світ, Діаспора

У Римі запровадили щонедільні літургії українською мовою

Архієпископ Мечислав Мокшицький, який також доклав чимало зусиль, щоби українські католики в Римі мали можливість для спільної літургії, привітав їх з цією новиною.

23 09 2016 Новини, Україна, Діаспора

У столиці Румунії зведуть український храм

Румунська Патріархія надасть земельну ділянку, а також кошти для будівництва української церкви в Бухаресті, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Svitua.com.ua.

22 09 2016 Новини, Україна, Світ, Діаспора

Дружина Президента України відвідала найстаріший український навчальний заклад в Америці — Українську католицьку школу св.Юра

У рамках робочого візиту Президента України до США та участі у 71-й сесії Генеральної Асамблеї ООН, дружина глави держави Марина Порошенко відвідала найстаріший український навчальний заклад в Америці — Українську католицьку школу св.Юра у Нью-Йорку, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на УНН.

22 09 2016 Новини, Україна, Світ, Діаспора

Польська Церква бере участь у святкуванні 150-річчя М. Грушевського — першого Президента України

Упродовж 21-23 вересня у місті Холм (Республіка Польща) відбуваються урочистості з нагоди 150-річчя від дня народження Михайла Грушевського. Святкування розпочалися у православній кафедральній церкві св. Івана Богослова з літургії з нагоди свята Холмської ікони Божої Матері, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Galinfo.com.ua.

20 09 2016 Новини, Україна, Світ, Діаспора

Міністр закордонних справ України обговорив проблеми діаспори з духовенством і мирянами Португалії

16 вересня 2016 року в рамкам візиту міністра закордонних справ України Павла Клімкіна до Португалії з ініціативи посла України в Португалії Інни Огнівець відбулася зустріч зі священиками українських церков та лідерами українських громадських організацій у Португалії, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт УГКЦ.

19 09 2016 Новини, Україна, Світ, Діаспора

В Італії презентували видавничі проекти міжнародного Інституту афонської спадщини в Україні

В Мілані відбулася презентація видавничих проектів міжнародного Інституту афонської спадщини в Україні та книжок з дослідження Афону (автор Сергій Шумило) в одній з найдавніших бібліотек Західної Європи – Biblioteca Ambrosiana, повідомляє кореспондент порталу "Релігія в Україні".

15 09 2016 Новини, Діаспора

На території церкви під Вашингтоном проведуть Український фестиваль

17 та 18 вересня в містечку Сілвер Спрінг, штат Меріленд, США, пройде 14-й щорічний Український фестиваль. Його організатором традиційно стала українська діаспора Вашингтона, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Gazeta.ua.

13 09 2016 Новини, Україна, Світ, Діаспора

Карпатська єпархія УАПЦ провела зустріч з представниками ділових кіл української діаспори Чехії

5-6 вересня, з благословення єпископа Віктора (Бедь), керуючого Карпатською єпархією УАПЦ, та за сприяння Духовної місії Карпатської єпархії УАПЦ в Чеській Республіці (голова місії – ієромонах Афанасій (Шрамко)), до Карпатського університету імені Августина Волошина з робочим візитом прибула делегація представників ділових та громадських кіл української громади Чехії, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Sz.uz.ua.

Між Ватиканом і УГКЦ — розбіжності щодо опіки української діаспори

13 09 2016 Новини, Україна, Світ, Діаспора

Між Ватиканом і УГКЦ — розбіжності щодо опіки української діаспори

У країнах Італії та Іспанії Українська Греко-Католицька Церква досі не має умов для розвитку своїх структур, хоча греко-католицьких громад у цих країнах більше ніж у будь-яких митрополіях УГКЦ за кордоном...

12 09 2016 Новини, Світ, Діаспора

Віряни УПЦ КП організували в Японії марш вишиванок

3 вересня українці та друзі України зібрались на українському параді в місті Наґоя, що є четвертим за кількістю мешканців містом Японії. Урочистий марш у вишиванках приурочили до 25-ої річниці незалежності України, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт УПЦ КП.

Собор УПЦ в США обговорить стратегічний план Церкви

1 09 2016 Новини, Важливо, Світ, Діаспора

Собор УПЦ в США обговорить стратегічний план Церкви

19-23 жовтня у центрі митрополії Української Православної Церкви (Константинопольський Патріархат) у США відбудеться 21-й Собор цієї Церкви...

31 08 2016 Новини, Україна, Світ, Діаспора

На українській церкві у США відкрили меморіальну дошку військовим АТО

Громада українсьої діаспори, яка проживає неподалік м. Сент-Питерсберг (штат Флорида, США), 28 серпня провела святкові заходи з нагоди 25-ї річниці Дня незалежності України в приміщенні української католицької церкви Богоявлення Господнього, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Zsu-info.com.

26 08 2016 Новини, Україна, Світ, Діаспора

Керівники релігійних центрів діаспори нагороджені президентом України

Президент Петро Порошенко вручив державні нагороди громадським діячам країни, а також представникам української діаспори з нагоди 25-річчя незалежності України, повідомляє "Релігія в Україні".

Церкви відзначають День незалежності України

23 08 2016 Новини, Україна, Світ, Діаспора

Церкви відзначають День незалежності України

24 серпня, виступаючи на майдані Незалежності, глава держави Петро Порошенко оголосить загальнонаціональну хвилину мовчання в пам'ять про тих, хто загинув у боротьбі за незалежність України...

НОВИНИ

Всі матеріали

останні коментарі

Ще раз про церковне кріпацтво, або Чому світське законо...

dutchak1

dutchak1 написал:


Цитата: Onufriy
Якщо традиція розходиться з істиною, то то її потрібно облишити

Мови нема. Ви не їсте капусту, не читатєте акафісти і не ходите на етнофілетичні святоросійські політмасовки. Ви не називаєте спільноту, неспроможну до захисту православної віри - "Церквою". Ви не йдете на раду нечестивих, і на путь грішників не стаєте, і на зборищі губителів не сидите. І ще може такі люди є в різних кількостях. Але і ви, і ті люди в різних кількостях не маєте права нечестивих і грішників вишукувати, судити. А якщо і найдете і почнете їх «виховувати» - результат нульовий і поведінка ваша нераціональна. Можете навіть спровокувати мордобій. До віри з любого стану, чи з варварства-поганства чи з єресі не приходять раціональним шляхом, вихованням від доброзичливців чи сусідів. Тільки сам на Сам з Богом, тільки у вірі. А вже те, чи правильна твоя віра – побачиш по результатах. По результатах побачиш і те, чи розійшлася істина з традицією чи ні і гарантій в земному житті немає ні в кого. Хіба що у святих.

Ще раз про церковне кріпацтво, або Чому світське законо...

Onufriy

Onufriy написал:

Якщо традиція розходиться з істиною, то то її потрібно облишити
 
Амінь! У цьому випадку щось одне таки потрібно залишити smile або Істину, або традицію...
Тільки залишити Істину - набагато легше. Об'єктивно. Для цього лише треба:
1) назвати кирилівську єресь "особистими політичними переконаннями патріарха";
2) назвати спільноту, неспроможну до захисту православної віри - "Церквою" 

І тоді воно зразу полегшає, адже у вас залишиться канонічна традиція feel  Тоді можна і далі їсти капусту, читати акафісти і ходити на етнофілетичні святоросійські політмасовки
http://autocephalia.at.ua/news/kak_zaveshhal_velikij_nevskij/2017-09-13-880 
;

Ще раз про церковне кріпацтво, або Чому світське законо...

Onufriy

Onufriy написал:

Цитата: dutchak1
Церква... найкраще б було взагалі не перейматись ЇЇ існуванням а просто зберігати ЇЇ.  Вірити

Ну.. щоб зберігати Церкву - треба мати дуже багато здоров'я smile ..швидше таки Церква зберігає нас, ніж ми її feel

А щодо "віри" - то вірити у що? У те, що У/РПЦ є Невістою Христовою?.. (Та тільки Невіста повинна б зберігати вірність Небесному Женихові, а не обслуговувати хворі фантазії престарілого гебешника)

Чи вірити у триєдиний святоросійський народ? У "російськість"? У можливість збереження російської ідентичності з доп. участі у хресних ходах?
Чи може у "енергетичні пучки" Гундяєва? Чи у необхідність вшанування "заслуг" тиранів, убивць і гонителів Церкви (Івана 4-го, Сталіна і т.п.)?..

Блажен муж, що не йде на раду нечестивих, і на путь грішників не стає, і на зборищі губителів не сидить. Але в Законі Господнім воля його, і Закону Його повчається день і ніч (Псалми 1:1,2)

"РПЦ не зупиниться ні перед чим": в Раді назвали прич...

Kruvonis

Kruvonis написал:

Тут зовсім усе не так, для надання Автокефалії необхідно дуже багато сприятливих умов. В данний час в Україні немає жодної умови для надання Автокефалії як від Константинополя, так і москви - і маніпулювання нюансами на користь собі - зайве.  Представник Варфоломія був на минулому святокуванні Дня Хрещення Русі на Володимиській гірці - це було розгляд церквиденисенка як тих хто зацікавлений, після було інтервью, де представник дав чітку відповодь на цей рахунок. 
А Стаття хитро написана.

Священник Андрей Шиманович: Патриарх Кирилл предал свою...

josephus

josephus написал:

Еще один вырвался из содома-гоморры рпц... smile 

Ще раз про церковне кріпацтво, або Чому світське законо...

denka_kds

denka_kds написал:

Т34,
Вітаю Вас Т34. Спробую відповісти на поставлене Вами запитання дещо розширеним посиланням на свою статтю "Церква блаженнішого Володимира": 
"Владика Ніколай Японський на соборі Японської Православної Церкви в Кіото, що відбувся в 1892 році, сказав: «Церква православна в народі існувати все-таки буде, і саме не в якості іноземного гостя. Православ’я буде рідним для японців, їх національним достоянням, як стало воно рідним для нас, росіян, для болгар, арабів, як воно є й для греків, від яких ми його прийняли. Ніхто з нас не скаже, що ми віруємо в грецьку віру, вона наша рідна, народна». Предстоятель Японської Церкви за роки свого життя в Японії так полюбив її культуру, так проникся її історією, що став закваскою, яка для замкнутих на своєму острові японців, розширила і поглибила розуміння своєї самобутності, свого місця в сім'ї народів світу.
Наш Блаженніший предстоятель в древньому центрі християнства Києві ніс схожу місію, тому що за роки радянських гонінь було знищено вщент все, що нагадувало про Христа, було старанно зашліфоване все, що вирізняло наш народ з-поміж інших слов'янських етносів. Ніякої української національної церкви Миторополит Володимир, звичайно, не сповідував як і не був представником російського православ’я на Україні. УПЦ за часів його предстоятельства не стала п'ятою колоною Москви. Він був носієм світового православ'я і виразником його древньої київської неперервної традиції.
Українська Церква це та сама церква, яку греки, присилаючи в Київ митрополитів, або благословляючи тих архієреїв, що змогли тут вижити і залишитись вірними православ’ю, називали митрополією «Мікра Росіа». В культурному і політичному плані це звучало доволі велично, – як слов’янська Еллада. З іншого боку вони сприймали Київ як другорядну по значенню частину Константинопольского Патріархату – митрополію, що не доросла навіть до рівня архієпископії. Титул митрополита в ромеїв був другорядним в порівнянні з титулом архієпископа. Згадайте, що Іоанн Златоуст був Архієпископом столиці Візантійської імперії. Не зважаючи на це, на Русі титул Митрополита залишився почесним і високим церковним званням, що мав особливу харизму.
Київські Митрополити в свідомості Константинополя завжди сприймалися як лице нашого народу і практично єдиний авторитет, якому вони довіряли. Однак з тих часів, коли Петро І створив Синод і замість Митрополита чи Патріарха Церквою почав правити Обер-прокурор, Православ’я на Русі втратило своє лице, а Київська Митрополія перестала бути духовним центром, що зв’язував Русь із Православним Сходом. Санкт-Петербург став джерелом нової, вже західної духовності для слов’ян. Синодальна система робила все, щоб обмежити вплив Церкви на суспільство, зокрема регулярно здійснювала переміщення архієреїв з кафедри на кафедру, не даючи таким чином єпископам можливості поріднитись з паствою. Св. Патріарх Тихон за роки свого єпископства п’ять раз переміщався з одного кінця світу в інший, допоки революція не зупинила його в Москві. Прот. Александр Рождественський писав про ці переміщення владики: «Вище церковне начальство, переважно світське, не любило, щоб архієрей довго засиджувався на одній кафедрі, особливо, якщо люди симпатизували йому».
Фігура Митрополита Київського Володимира унікальна саме тому, що він перебував на Київській кафедрі аж 22 роки. За час свого служіння він став отцем для кожного українця. Він воскресив той древній лик Київського Православ’я, що здавалось би вже доживав свій вік в склепах музейних вітрин". З. повагою

Ще раз про церковне кріпацтво, або Чому світське законо...

denka_kds

denka_kds написал:

Kruvonis,
Вітаю Вас Kruvonis. Спробую відповісти на поставлене Вами запитання посиланням на свою статтю "Церква блаженнішого Володимира": 
"Церквою керує Господь. Але Він подарував цей безцінний дар людству в лиці простих Апостолів. Про подарунки не питають, як ти ними розпоряджаєшся, а просто надіються, що скористаєшся ними на благо. Господь довіряє тим, кому Апостоли в свою чергу довірили святиню і з рук в руки передали своїм наступникам: «Хто приймає вас, той приймає Мене, а хто приймає Мене, той приймає й Того, Хто послав Мене» (Мф.10,40). Так відбувається ієрархічний зв'язок Бога з людьми в святих таїнствах, і людей з людьми у Христі. Тим, кому довіряють Апостоли і їх наступники святителі, тим самим людям й ввіряє Себе Господь.
Христос не залишав після себе якогось особливого наступника, що мав якісь надзвичайні повноваження і якесь таємне знання для нього особисто доступне. Господь залишився з людьми Сам: “І ось Я з вами по всі дні до кінця віку» (Мф. 28,20)
Глава Церкви – Христос. Однак її живий, реальний, близький до кожного, хто звертається до Христа, образ втілений у єпископі. Божественно неприступне у боголюдському організмі Церкви завдяки єпископу втілюється у божественно доступному. Апостол Іоанн Богослов звертається до єпископів сімох церков Ефесського округу, що він окормляв, як до ангелів (Апок. 2,1)..." 
Ну а далі по тексту "якщо єпископ живе по Євангелію то його голос то голос Церкви", як ні то Господь керуватиме Церквою у відповідності до часу і обставин так як для нас це буде спаительно. Форми адміністративного устрою Церкви  не закріплені догматично у Символі Віри. вони завжди різняться, як в часі так і в просторі: "Якщо традиція розходиться з істиною, то то її потрібно облишити" (Кіпріан Карфагенський). З повагою

Подполковник российского ГРУ в Минском монастыре призва...

Т34

Т34 написал:

"Тем не менее присутствующим он нравился" - хаха. Так демократія, комусь подобається Антон Маньшин, а комусь зоофіли і педофіли з "Торнадо" як от Михайлу денисенку і його послідовникам.

УГКЦ презентує двотомник «Патріярх Йосиф Сліпий і красн...

Т34

Т34 написал:

А чого "патріярх"? Невизнання загальноприйнятого правопису - 1-ий крок до сепаратизму. Треба щоб СБУ добре їх перевірило.

Оккупационные власти Крыма и УПЦ провели акцию поминове...

Т34

Т34 написал:

А які є пропозиції можливо передати Кримські єпархії в пряме управління РПЦ "до завершення окупації", якщо Президент і уряд це одобрять, то треба так і зробити.

Ще раз про церковне кріпацтво, або Чому світське законо...

Т34

Т34 написал:

З одної сторони це дійсно сумно. Навіть дуже. Але , якщо подивитися з другої, то у жітіях великих святих часто бачимо, що святий не служив весь вік в одному місці, а через різні обставини в т.ч. пов"язані і з діями церковної влади переміщався по світу. Напр. , прп. Сергій , який заснував аж 5 монастирів. Священник, як офіцер, де Церква пошле там і буде служити. А якщо хочеться осісти, поставити хатку, посадити садок, завести свинок, курочок, і т.д. і це є найвищою ціллю, тоді можна не ставати священником, а просто жити в селі, хазяйнувати і т.д. Ну а прихожани теж хай згадають, що ходять в храм вони до Бога в першу чергу, а не до священника конкретного. Тому , якщо священник і зміниться, то Бог у храмі залишиться. Тому дивно, що люди ходять 28 років до церкви, а потім раптом перестануть. Невже за 28 років не зрозуміли, навіщо є храм і Служба Божа.

УПЦ (МП) готує ґрунт для невизнання української автокеф...

Т34

Т34 написал:

Як можна визнати те чого нема?

Ще раз про церковне кріпацтво, або Чому світське законо...

dutchak1

dutchak1 написал:

Цитата: Onufriy
Релігійні структури не реформуються "заради добра і людяності",

Релігійні структури не реформуються "заради добра і людяності" – оце гарно. Тобто, скажемо так, треба розрізняти існування структури і існування її елементів і розуміти що структура не є механічна сума елементів. Поняття добра і людяності існує тільки на рівні елементів і таких цілей, які існують на рівні елементів, структура мати не може. Інакше це не структура. Ми не можемо сказати що структура добра і людяна чи недобра і нелюдяна тому що це є винятково тільки людські поняття і їх можна застосувати винятково тільки до людини і то тільки на її вищій, позатваринній, позафізіологічній стадії. На самому рівні структури її цілями є безперервне відтворення границі структури з навколишнім середовищем, підтримання різниці структури і навколишнього середовища, реагування на різні виклики навколишнього середовища, які можуть її зруйнувати. Лаконічно це звучить так – структура це її границі. А уже самі границі структура-християнство, з допомогою комплексу священних текстів і літургійної практики творить шляхом безперервного «виробництва» особливих людей, людей з особливими структурами свідомості – віруючих. І саме до цих структур свідомості відносяться поняття добра і людяності. Любі зміни, що проходять з цими особливими людьми, з цими структурами свідомості, які руйнують віру, з часом руйнують і нищать границі структури-релігії. І тут треба пробувати зрозуміти – як здавалось би при нищівній секуляризації, при відділенні сучасної структури суспільства від структури християнства, цій структурі суспільства вдається зберегти добро і людяність. Очевидно відділена структура суспільства зуміла перейняти, унаслідувати механізми відтворення людей з такою свідомістю і це відтворення якось їй вдається без участі структури-релігії. Як задовго і успішно – незрозуміло.

Це важко зрозуміти. Ну як, скажімо, Церква не може бути доброю і людяною? Тут треба розуміти, що як структура, яка забезпечує посередництво і спілкування особистості з Богом, як структура, яка творить добро і людяність – Вона не може бути ні людською особистістю ні Богом, до Неї як до посередника не застосовуються ні людські ні божі поняття і найкраще б було взагалі не перейматись ЇЇ існуванням а просто зберігати ЇЇ.  Вірити.

Або ще простіше – те що творить людину, людиною описатися не може. Це як мовою пробувати описати домовний стан людини.

Ще раз про церковне кріпацтво, або Чому світське законо...

Onufriy

Onufriy написал:

Цитата: Олександр
Автор дивиться в майбутнє
 
Релігійні структури не реформуються "заради добра і людяності", - подібні перетворення можливі лише за умови віросповідного конфлікту smile

Коли католики провели реформу?
- Лише тоді, коли половина Європи вже зреклась латинства і прямо проголосила Папу антихристом. Отоді до раціональних католиків дійшло, що треба таки щось змінювати...  
 

За яких умов правляча бюрократія У/РПЦ може дозріти до такого розуміння? 
З огляду на специфічний рівень раціоналізму в МП + фактор анархо-феодалізму + феномен ФСБ-залежності...   ...то цього не станеться, доки 3/4 мирян і духовенства не покинуть структуру, а Кирила Гундяєва не проклянуть як єретика. Отоді вони щось якось почнуть змінювати... 

Тому, поправді - можливості реформи У/РПЦ дуже скромні. Не більше їх було у фарисейської Синагоги часів Кайяфи

Втрата Церкви

Onufriy

Onufriy написал:

Не хотілося б бути надміру прискіпливим, але не можна погоджуватись зі спробами примирити Церкву Христову і геополітичний блуд сучасної У/РПЦ:
На жаль, Церква й до сьогодні припудрює цим фальсифікатом політичний труп радянської імперії, який відлякує безліч людей. Церква повторює застарілі міфи, якими Російська імперія підпирала свою владу в той час, коли для всіх було зрозуміло, що вони далекі від Євангелія і власне від Церковного Передання.
Подібних прикладів з історії Церкви, починаючи з IV ст. і до наших днів, можна привести незліченну кількість... 
Автор - чудова людина і, що саме дивне - християнин. Але з його слів виходить так, що теперішнє беззаконня в У/РПЦ  - це так, нічого особливого - "одвіку в православ'ї так повелося..."

Але коли ж іще таке було в історії православ'я, щоб Церква (Невіста Христова) обслуговувала комуняцький антихристиянський режим?.. feel  Коли іще канонічна ієрархія вступала в симбіотичні відносини з його найбільш звірячою структурою - КГБ(ФСБ)?.. request   І коли таке було, щоб "Церква", на догоду своїм недавнім безбожним гонителям, замінила проповідь Слова Господнього душепагубним кирилівським лжеученням? 

Та ні, "з ІV ст." у історії православ'я такої ганьби іще не було. Та і у історії Вітхозавітної Церкви такого не було теж..