Вхід

У вас немає акаунту на Religion.in.ua? Зареєструйтесь

Діаспора

14 04 2014 Новини, Україна, Діаспора

За допомогою церкви ураїнські заробітчани з Європи збирають гуманітарну допомогу військовим України

За участю волонтерів Харківсько-Полтавської єпархії УАПЦ, зареєстрованої як УАПЦ(оновлена), 9 квітня двома машинами від Харкова вирушила делегація до українських військових, які стоять на кордоні й кожної миті готові захистити мирних громадян від агресії сусідньої Росії, повідомляє "Релігія в Україні"

3 04 2014 Новини, Україна, Діаспора

Прем'єр Яценюк виступив на захист віруючих українців від утисків в Росії

Прем’єр-міністр України Арсеній Яценюк підкреслив, що Україна ніколи не визнає російську анексію Криму. Водночас він назвав питання, які країнам варто обговорювати невідкладно, в тому числі у сфері забезпечення свободи віросповідання. Про це глава уряду України заявив під час Десятій щорічній інвестиційній конференції у Києві, повідомляє Інститут релігійної свободи.

27 03 2014 Новини, Україна, Світ, Діаспора

Служителям Київського Патріархату в Росії надходять погрози

На адресу служителів Української Православної Церкви Київського Патріархату в Російській Федерації надходять погрози. Про це повідомляє протодиякон Святослав Скороход, клірик Московсько-Богородської єпархії УПЦ КП в Росії, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Uainfo.org.

11 03 2014 Новини, Україна, Діаспора

Ієрархи Церков взяли участь у святкуванні 200-річчя Тараса Шевченка

9 березня Україна відзначила ювілей  200-річчя від дня народження поета Тараса Шевченка. В цей день в столичному парку ім. Т.Шевченка відбулася  церемонія покладання квітів до пам’ятника Кобзареві за участю керівників держави, керівництва Київської міської державної адміністрації, офіційних осіб, представників дипломатичного корпусу, громадськості, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на прес-службу УПЦ.

10 02 2014 Новини, Україна, Світ, Діаспора

Баптисти посилюють місіонерство серед європейців та українських заробітчан

1 лютого відбулася зустріч комітету Зовнішньої місії Всеукраїнського союзу церков євангельських християн-баптистів, присвячена місіонерській роботі в Європі, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт баптистів України.

4 02 2014 Новини, Україна, Світ, Діаспора

Конгрегація Східних Католицьких Церков висловила свою підтримку українському народові

Лист на підтримку українського народу від Конгрегації Східних Церков оприлюднений за підписом кардинала Леонардо Сандрі, префекта Конгрегації Східних Церков, архиєпископа Циріла Василя, секретаря Конгрегації, заступника секретаря Мауріціо Мальвестіті та всіх працівників Конгрегації на ім’я глави УГКЦ Святослава (Шевчука), повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт УГКЦ.

31 01 2014 Новини, Світ, Діаспора

Католицька Церква Австралії молиться за Україну

Голова Єпископської Конференції Австралії архиєпископ Мельбурнський Деніс Гарт від імені австралійських єпископів та всієї Католицької Церкви в Австралії висловив підтримку та солідарність українському народові на Батьківщині та в усьому світі, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт УГКЦ.

29 01 2014 Новини, Україна, Світ, Діаспора

Єпископат греко-католиків Словаччини закликає молитися за мир в Україні, за дотримання заповідей Божих, принципів солідарності й демократії

Рада ієрархів Словацької Греко-Католицької Церкви висловила своє співпереживання з народом України, "який сьогодні зазнає тяжких випробувань", повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт УГКЦ.

28 01 2014 Новини, Україна, Світ, Діаспора

Католицькі єпископи України і світу висловлюють солідарність з українським народом

Католицький єпископат України і Польщі, а також єпископи США, висловлюють солідарність з українським народом і просять Бога допомогти розв’язати гостре суспільно-політичне протистояння в Україні у мирний спосіб, повідомляє "Релігія в Україні".

28 01 2014 Новини, Україна, Світ, Діаспора

УПЦ Константинопольського Патріархату нагадала владі України про права людини і закликала політичних опонентів до діалогу

Собори єпископів Української Православної Церкви в США і Канаді, що знаходяться в канонічній юрисдикції Вселенського Патріархату, оприлюднили звернення з приводу останніх подій в Україні, яку вони вважають своєю духовною Батьківщиною, повідомляє кореспондент порталу "Релігія в Україні".

16 01 2014 Новини, Україна, Світ, Діаспора

Світова громадськість засуджує дії Мінкульту за погрози УГКЦ

Світовий Конґрес Українців гостро засуджує погрози Міністерства культури України в бік Української Греко-Католицької Церкви за діяльність її духовенства на Євромайдані в Києві.А на офіційному сайті Білого Дому з'явилася петиція на підтримку УГКЦ, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Gazeta.ua і РІСУ.

3 12 2013 Новини, Діаспора

У Португалії проходить Форум священиків УГКЦ Західної Європи

2–6 грудня у м. Фатімі (Португалія) проходить Форум священиків УГКЦ у Західній Європі. У програмі заходу передбачені доповіді, робота в групах, собори священиків різних країн Західної Європи зі своїми архиєреями, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт УГКЦ.

27 11 2013 Новини, Світ, Діаспора

Конференція українських православних єпископів поза межами України закликала до посту і молитви з нагоди 80-річчя Голодомору

Конференція українських православних єпископів поза межами України, що діє під омофором Константинопольського Патріархату, оприлюдниля послання до 80-ї річниці Голодомору в Україні. Єпископи закликають українців до особистої молитви та дії, зокрема принаймні один день прожити без їжі, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Кyiv-pravosl.info.

21 11 2013 Новини, Світ, Діаспора

У Великобританії відкрився вікаріат УПЦ КП

17-19 листопада 2013 року, з благословення Патріарха Київського і всієї Руси-України Філарета, делегація Київського Патріархату відвідала Великобританію. Метою візиту було відкриття Вікаріату та першої парафії Київського Патріархату у Великій Британії, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт УПЦ КП.

6 11 2013 Новини, Світ, Діаспора

Представители УПЦ приняли участие в литургии, которая впервые прошла в консульстве РФ в Южной Корее

Православная литургия впервые прошла в консульстве России в южнокорейском Пусане - богослужение совершил в воскресенье председатель Отдела внешних церковных связей Московского Патриархата митрополит Волоколамский Иларион, возглавляющий делегацию РПЦ на 10-й ассамблее Всемирного совета церквей, сообщает "Религия в Украине" со ссылкой на Newsru.

6 11 2013 Новини, Світ, Діаспора

В Израиле открыто подворье Киевской митрополии Апостольской Православной Церкви

Подворье Киевской митрополии Апостольской Православной Церкви (АПЦ) -- одной из ветвей русского православия, которая не входит в число канонически признанных православных Церквей -- официально открыто 31 октября в израильском городе Беэр-Шеве (библейская Вирсавия), сообщает "Религия в Украине" со ссылкой на Портал-кредо.

4 11 2013 Новини, Світ, Діаспора

Новым архиепископом Русского экзархата в Западной Европе (Константинопольский Патриархат) избран архимандрит Иов (Геча), выходец из УПЦ в Канаде

1 ноября общим собранием Архиепископии русских православных церквей в Западной Европе Вселенского Патриархата новым архиепископом Евкарпийским избран архимандрит Иов (Геча). Священнослужитель имеет давние культурные и богословские контакты с Украиной, сообщает корреспондент портала "Религия в Украине".

16 09 2013 Новини, Україна, Діаспора

Пастори-п’ятидесятники з України підтримують українську діаспору в Європі

З 11 по 25  вересня відбувається поїздка групи служителів Церкви християн віри євангельської (п’ятидесятників) України по кранах Європи та Скандинавії. Українські пастори служитимуть у церквах, де збираються українські заробітчани. Нещодавно з такою ж метою відбулася поїздка містами Німеччини та Франції, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт п’ятидесятників України.

16 09 2013 Новини, Україна, Діаспора

Глава УГКЦ під час зустрічі з українською молоддю в Польщі наголосив на важливості самоідентифікації

У Білому Борі в Польщі глава Української Греко-Католицької Церкви блаженніший Святослав зустрівся з українською молоддю. Зустріч відбулася в рамках пастирського візиту глави УГКЦ до Вроцлавсько-Гданської єпархії з нагоди єпархіальних святкувань 1025-річчя Хрещення Русі-України та 55-річчя білобірських паломництв, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт УГКЦ.

19 08 2013 Новини, Діаспора

40 украинцев восстанавливают украинские кладбище и церковь в Польше

Из Львова в Польшу для восстановления украинских кладбищ и церкви на территории, где раньше жили украинцы, выехала лагерь-экспедиция "Юг-2013", сообщает "Религия в Украине" со ссылкой на News.siteua.org.

1 08 2013 Новини, Україна, Діаспора

Єпископ УГКЦ: «Найкращий ґрунт для служіння молодого місіонера – це Казахстан і Росія»

Владика Йосиф (Мілян), голова Пасторально-місійного відділу УГКЦ, єпископ-помічник Київської архиєпархії, розповів про особливості цьогорічного курсу з місійного служіння для семінаристів, що тривав у Марійському духовному центрі в Зарваниці, та про перспективи діяльності греко-католицьких місіонерів, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт УГКЦ.

4 07 2013 Новини, Україна, Діаспора

Голова місійного відділу УГКЦ єпископ Йосиф: "Пробуємо переконати західний світ, що одружений священик нічим не гірший від целібса"

Днями відбувся практичний курс з місійного служіння в Тернопільській вищій духовній семінарії імені Патріарха Йосипа Сліпого, що при Марійському духовному центрі в Зарваниці. З лекціює для семінаристів виступив владика Йосиф (Мілян), голова Пасторально-місійного відділу УГКЦ, єпископ-помічник Київської архиєпархії УГКЦ, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт УГКЦ.

31 05 2013 Новини, Світ, Діаспора

УГКЦ у присутності православного духовенства урочисто інтронізувала єпископа для українців-греко-католиків Парагваю

26 травня 2013 року в римо-католицькому катедральному соборі Благовіщення Пресвятої Богородиці міста Енкарнасьйон (Парагвай) відбулася інтронізація Апостольського візитатора для українців-греко-католиків у Республіці Парагвай - владики Даниїла (Козлінського), повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт УГКЦ.

23 05 2013 Новини, Світ, Діаспора

В зале церковных соборов РПЦ состоялось собрание «Землячества донбассовцев»

В Москве в зале церковных соборов храма Христа Спасителя 18 мая состоялось отчётно-выборное собрание Региональной общественной организации «Землячество донбассовцев» города Москвы, сообщает "Религия в Украине" со ссылкой на Русскую народную линию.

20 05 2013 Новини, Україна, Діаспора

Старший єпископ п'ятидесятників України розповів, як опікується українською діаспорою в Іспанії

Щорічні відвідини іспанських церков, що входять до братства п'ятидесятницьких громад України (ЦХВЄУ), для старшого єпископа ЦХВЄУ Михайла Паночка вже стали доброю традицією. Це – сотні кілометрів дорогами Королівства Іспанія, десятки звершених молитов, особистих бесід, семінари, служіння з розбору Слова. Цього року поїздка тривала з 10 по 17 квітня, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт п’ятидесятників України.

НОВИНИ

Всі матеріали

останні коментарі

Ще раз про церковне кріпацтво, або Чому світське законо...

dutchak1

dutchak1 написал:


Цитата: Onufriy
Якщо традиція розходиться з істиною, то то її потрібно облишити

Мови нема. Ви не їсте капусту, не читатєте акафісти і не ходите на етнофілетичні святоросійські політмасовки. Ви не називаєте спільноту, неспроможну до захисту православної віри - "Церквою". Ви не йдете на раду нечестивих, і на путь грішників не стаєте, і на зборищі губителів не сидите. І ще може такі люди є в різних кількостях. Але і ви, і ті люди в різних кількостях не маєте права нечестивих і грішників вишукувати, судити. А якщо і найдете і почнете їх «виховувати» - результат нульовий і поведінка ваша нераціональна. Можете навіть спровокувати мордобій. До віри з любого стану, чи з варварства-поганства чи з єресі не приходять раціональним шляхом, вихованням від доброзичливців чи сусідів. Тільки сам на Сам з Богом, тільки у вірі. А вже те, чи правильна твоя віра – побачиш по результатах. По результатах побачиш і те, чи розійшлася істина з традицією чи ні і гарантій в земному житті немає ні в кого. Хіба що у святих.

Ще раз про церковне кріпацтво, або Чому світське законо...

Onufriy

Onufriy написал:

Якщо традиція розходиться з істиною, то то її потрібно облишити
 
Амінь! У цьому випадку щось одне таки потрібно залишити smile або Істину, або традицію...
Тільки залишити Істину - набагато легше. Об'єктивно. Для цього лише треба:
1) назвати кирилівську єресь "особистими політичними переконаннями патріарха";
2) назвати спільноту, неспроможну до захисту православної віри - "Церквою" 

І тоді воно зразу полегшає, адже у вас залишиться канонічна традиція feel  Тоді можна і далі їсти капусту, читати акафісти і ходити на етнофілетичні святоросійські політмасовки
http://autocephalia.at.ua/news/kak_zaveshhal_velikij_nevskij/2017-09-13-880 
;

Ще раз про церковне кріпацтво, або Чому світське законо...

Onufriy

Onufriy написал:

Цитата: dutchak1
Церква... найкраще б було взагалі не перейматись ЇЇ існуванням а просто зберігати ЇЇ.  Вірити

Ну.. щоб зберігати Церкву - треба мати дуже багато здоров'я smile ..швидше таки Церква зберігає нас, ніж ми її feel

А щодо "віри" - то вірити у що? У те, що У/РПЦ є Невістою Христовою?.. (Та тільки Невіста повинна б зберігати вірність Небесному Женихові, а не обслуговувати хворі фантазії престарілого гебешника)

Чи вірити у триєдиний святоросійський народ? У "російськість"? У можливість збереження російської ідентичності з доп. участі у хресних ходах?
Чи може у "енергетичні пучки" Гундяєва? Чи у необхідність вшанування "заслуг" тиранів, убивць і гонителів Церкви (Івана 4-го, Сталіна і т.п.)?..

Блажен муж, що не йде на раду нечестивих, і на путь грішників не стає, і на зборищі губителів не сидить. Але в Законі Господнім воля його, і Закону Його повчається день і ніч (Псалми 1:1,2)

"РПЦ не зупиниться ні перед чим": в Раді назвали прич...

Kruvonis

Kruvonis написал:

Тут зовсім усе не так, для надання Автокефалії необхідно дуже багато сприятливих умов. В данний час в Україні немає жодної умови для надання Автокефалії як від Константинополя, так і москви - і маніпулювання нюансами на користь собі - зайве.  Представник Варфоломія був на минулому святокуванні Дня Хрещення Русі на Володимиській гірці - це було розгляд церквиденисенка як тих хто зацікавлений, після було інтервью, де представник дав чітку відповодь на цей рахунок. 
А Стаття хитро написана.

Священник Андрей Шиманович: Патриарх Кирилл предал свою...

josephus

josephus написал:

Еще один вырвался из содома-гоморры рпц... smile 

Ще раз про церковне кріпацтво, або Чому світське законо...

denka_kds

denka_kds написал:

Т34,
Вітаю Вас Т34. Спробую відповісти на поставлене Вами запитання дещо розширеним посиланням на свою статтю "Церква блаженнішого Володимира": 
"Владика Ніколай Японський на соборі Японської Православної Церкви в Кіото, що відбувся в 1892 році, сказав: «Церква православна в народі існувати все-таки буде, і саме не в якості іноземного гостя. Православ’я буде рідним для японців, їх національним достоянням, як стало воно рідним для нас, росіян, для болгар, арабів, як воно є й для греків, від яких ми його прийняли. Ніхто з нас не скаже, що ми віруємо в грецьку віру, вона наша рідна, народна». Предстоятель Японської Церкви за роки свого життя в Японії так полюбив її культуру, так проникся її історією, що став закваскою, яка для замкнутих на своєму острові японців, розширила і поглибила розуміння своєї самобутності, свого місця в сім'ї народів світу.
Наш Блаженніший предстоятель в древньому центрі християнства Києві ніс схожу місію, тому що за роки радянських гонінь було знищено вщент все, що нагадувало про Христа, було старанно зашліфоване все, що вирізняло наш народ з-поміж інших слов'янських етносів. Ніякої української національної церкви Миторополит Володимир, звичайно, не сповідував як і не був представником російського православ’я на Україні. УПЦ за часів його предстоятельства не стала п'ятою колоною Москви. Він був носієм світового православ'я і виразником його древньої київської неперервної традиції.
Українська Церква це та сама церква, яку греки, присилаючи в Київ митрополитів, або благословляючи тих архієреїв, що змогли тут вижити і залишитись вірними православ’ю, називали митрополією «Мікра Росіа». В культурному і політичному плані це звучало доволі велично, – як слов’янська Еллада. З іншого боку вони сприймали Київ як другорядну по значенню частину Константинопольского Патріархату – митрополію, що не доросла навіть до рівня архієпископії. Титул митрополита в ромеїв був другорядним в порівнянні з титулом архієпископа. Згадайте, що Іоанн Златоуст був Архієпископом столиці Візантійської імперії. Не зважаючи на це, на Русі титул Митрополита залишився почесним і високим церковним званням, що мав особливу харизму.
Київські Митрополити в свідомості Константинополя завжди сприймалися як лице нашого народу і практично єдиний авторитет, якому вони довіряли. Однак з тих часів, коли Петро І створив Синод і замість Митрополита чи Патріарха Церквою почав правити Обер-прокурор, Православ’я на Русі втратило своє лице, а Київська Митрополія перестала бути духовним центром, що зв’язував Русь із Православним Сходом. Санкт-Петербург став джерелом нової, вже західної духовності для слов’ян. Синодальна система робила все, щоб обмежити вплив Церкви на суспільство, зокрема регулярно здійснювала переміщення архієреїв з кафедри на кафедру, не даючи таким чином єпископам можливості поріднитись з паствою. Св. Патріарх Тихон за роки свого єпископства п’ять раз переміщався з одного кінця світу в інший, допоки революція не зупинила його в Москві. Прот. Александр Рождественський писав про ці переміщення владики: «Вище церковне начальство, переважно світське, не любило, щоб архієрей довго засиджувався на одній кафедрі, особливо, якщо люди симпатизували йому».
Фігура Митрополита Київського Володимира унікальна саме тому, що він перебував на Київській кафедрі аж 22 роки. За час свого служіння він став отцем для кожного українця. Він воскресив той древній лик Київського Православ’я, що здавалось би вже доживав свій вік в склепах музейних вітрин". З. повагою

Ще раз про церковне кріпацтво, або Чому світське законо...

denka_kds

denka_kds написал:

Kruvonis,
Вітаю Вас Kruvonis. Спробую відповісти на поставлене Вами запитання посиланням на свою статтю "Церква блаженнішого Володимира": 
"Церквою керує Господь. Але Він подарував цей безцінний дар людству в лиці простих Апостолів. Про подарунки не питають, як ти ними розпоряджаєшся, а просто надіються, що скористаєшся ними на благо. Господь довіряє тим, кому Апостоли в свою чергу довірили святиню і з рук в руки передали своїм наступникам: «Хто приймає вас, той приймає Мене, а хто приймає Мене, той приймає й Того, Хто послав Мене» (Мф.10,40). Так відбувається ієрархічний зв'язок Бога з людьми в святих таїнствах, і людей з людьми у Христі. Тим, кому довіряють Апостоли і їх наступники святителі, тим самим людям й ввіряє Себе Господь.
Христос не залишав після себе якогось особливого наступника, що мав якісь надзвичайні повноваження і якесь таємне знання для нього особисто доступне. Господь залишився з людьми Сам: “І ось Я з вами по всі дні до кінця віку» (Мф. 28,20)
Глава Церкви – Христос. Однак її живий, реальний, близький до кожного, хто звертається до Христа, образ втілений у єпископі. Божественно неприступне у боголюдському організмі Церкви завдяки єпископу втілюється у божественно доступному. Апостол Іоанн Богослов звертається до єпископів сімох церков Ефесського округу, що він окормляв, як до ангелів (Апок. 2,1)..." 
Ну а далі по тексту "якщо єпископ живе по Євангелію то його голос то голос Церкви", як ні то Господь керуватиме Церквою у відповідності до часу і обставин так як для нас це буде спаительно. Форми адміністративного устрою Церкви  не закріплені догматично у Символі Віри. вони завжди різняться, як в часі так і в просторі: "Якщо традиція розходиться з істиною, то то її потрібно облишити" (Кіпріан Карфагенський). З повагою

Подполковник российского ГРУ в Минском монастыре призва...

Т34

Т34 написал:

"Тем не менее присутствующим он нравился" - хаха. Так демократія, комусь подобається Антон Маньшин, а комусь зоофіли і педофіли з "Торнадо" як от Михайлу денисенку і його послідовникам.

УГКЦ презентує двотомник «Патріярх Йосиф Сліпий і красн...

Т34

Т34 написал:

А чого "патріярх"? Невизнання загальноприйнятого правопису - 1-ий крок до сепаратизму. Треба щоб СБУ добре їх перевірило.

Оккупационные власти Крыма и УПЦ провели акцию поминове...

Т34

Т34 написал:

А які є пропозиції можливо передати Кримські єпархії в пряме управління РПЦ "до завершення окупації", якщо Президент і уряд це одобрять, то треба так і зробити.

Ще раз про церковне кріпацтво, або Чому світське законо...

Т34

Т34 написал:

З одної сторони це дійсно сумно. Навіть дуже. Але , якщо подивитися з другої, то у жітіях великих святих часто бачимо, що святий не служив весь вік в одному місці, а через різні обставини в т.ч. пов"язані і з діями церковної влади переміщався по світу. Напр. , прп. Сергій , який заснував аж 5 монастирів. Священник, як офіцер, де Церква пошле там і буде служити. А якщо хочеться осісти, поставити хатку, посадити садок, завести свинок, курочок, і т.д. і це є найвищою ціллю, тоді можна не ставати священником, а просто жити в селі, хазяйнувати і т.д. Ну а прихожани теж хай згадають, що ходять в храм вони до Бога в першу чергу, а не до священника конкретного. Тому , якщо священник і зміниться, то Бог у храмі залишиться. Тому дивно, що люди ходять 28 років до церкви, а потім раптом перестануть. Невже за 28 років не зрозуміли, навіщо є храм і Служба Божа.

УПЦ (МП) готує ґрунт для невизнання української автокеф...

Т34

Т34 написал:

Як можна визнати те чого нема?

Ще раз про церковне кріпацтво, або Чому світське законо...

dutchak1

dutchak1 написал:

Цитата: Onufriy
Релігійні структури не реформуються "заради добра і людяності",

Релігійні структури не реформуються "заради добра і людяності" – оце гарно. Тобто, скажемо так, треба розрізняти існування структури і існування її елементів і розуміти що структура не є механічна сума елементів. Поняття добра і людяності існує тільки на рівні елементів і таких цілей, які існують на рівні елементів, структура мати не може. Інакше це не структура. Ми не можемо сказати що структура добра і людяна чи недобра і нелюдяна тому що це є винятково тільки людські поняття і їх можна застосувати винятково тільки до людини і то тільки на її вищій, позатваринній, позафізіологічній стадії. На самому рівні структури її цілями є безперервне відтворення границі структури з навколишнім середовищем, підтримання різниці структури і навколишнього середовища, реагування на різні виклики навколишнього середовища, які можуть її зруйнувати. Лаконічно це звучить так – структура це її границі. А уже самі границі структура-християнство, з допомогою комплексу священних текстів і літургійної практики творить шляхом безперервного «виробництва» особливих людей, людей з особливими структурами свідомості – віруючих. І саме до цих структур свідомості відносяться поняття добра і людяності. Любі зміни, що проходять з цими особливими людьми, з цими структурами свідомості, які руйнують віру, з часом руйнують і нищать границі структури-релігії. І тут треба пробувати зрозуміти – як здавалось би при нищівній секуляризації, при відділенні сучасної структури суспільства від структури християнства, цій структурі суспільства вдається зберегти добро і людяність. Очевидно відділена структура суспільства зуміла перейняти, унаслідувати механізми відтворення людей з такою свідомістю і це відтворення якось їй вдається без участі структури-релігії. Як задовго і успішно – незрозуміло.

Це важко зрозуміти. Ну як, скажімо, Церква не може бути доброю і людяною? Тут треба розуміти, що як структура, яка забезпечує посередництво і спілкування особистості з Богом, як структура, яка творить добро і людяність – Вона не може бути ні людською особистістю ні Богом, до Неї як до посередника не застосовуються ні людські ні божі поняття і найкраще б було взагалі не перейматись ЇЇ існуванням а просто зберігати ЇЇ.  Вірити.

Або ще простіше – те що творить людину, людиною описатися не може. Це як мовою пробувати описати домовний стан людини.

Ще раз про церковне кріпацтво, або Чому світське законо...

Onufriy

Onufriy написал:

Цитата: Олександр
Автор дивиться в майбутнє
 
Релігійні структури не реформуються "заради добра і людяності", - подібні перетворення можливі лише за умови віросповідного конфлікту smile

Коли католики провели реформу?
- Лише тоді, коли половина Європи вже зреклась латинства і прямо проголосила Папу антихристом. Отоді до раціональних католиків дійшло, що треба таки щось змінювати...  
 

За яких умов правляча бюрократія У/РПЦ може дозріти до такого розуміння? 
З огляду на специфічний рівень раціоналізму в МП + фактор анархо-феодалізму + феномен ФСБ-залежності...   ...то цього не станеться, доки 3/4 мирян і духовенства не покинуть структуру, а Кирила Гундяєва не проклянуть як єретика. Отоді вони щось якось почнуть змінювати... 

Тому, поправді - можливості реформи У/РПЦ дуже скромні. Не більше їх було у фарисейської Синагоги часів Кайяфи

Втрата Церкви

Onufriy

Onufriy написал:

Не хотілося б бути надміру прискіпливим, але не можна погоджуватись зі спробами примирити Церкву Христову і геополітичний блуд сучасної У/РПЦ:
На жаль, Церква й до сьогодні припудрює цим фальсифікатом політичний труп радянської імперії, який відлякує безліч людей. Церква повторює застарілі міфи, якими Російська імперія підпирала свою владу в той час, коли для всіх було зрозуміло, що вони далекі від Євангелія і власне від Церковного Передання.
Подібних прикладів з історії Церкви, починаючи з IV ст. і до наших днів, можна привести незліченну кількість... 
Автор - чудова людина і, що саме дивне - християнин. Але з його слів виходить так, що теперішнє беззаконня в У/РПЦ  - це так, нічого особливого - "одвіку в православ'ї так повелося..."

Але коли ж іще таке було в історії православ'я, щоб Церква (Невіста Христова) обслуговувала комуняцький антихристиянський режим?.. feel  Коли іще канонічна ієрархія вступала в симбіотичні відносини з його найбільш звірячою структурою - КГБ(ФСБ)?.. request   І коли таке було, щоб "Церква", на догоду своїм недавнім безбожним гонителям, замінила проповідь Слова Господнього душепагубним кирилівським лжеученням? 

Та ні, "з ІV ст." у історії православ'я такої ганьби іще не було. Та і у історії Вітхозавітної Церкви такого не було теж..