Вхід

У вас немає акаунту на Religion.in.ua? Зареєструйтесь

Діаспора

23 08 2016 Новини, Україна, Діаспора

Духовенство різних конфесій взяло участь у Форумі української молоді діаспори

22 серпня у приміщенні Вінницького обласного українського академічного музично-драматичного театру ім. М. К. Садовського відбулось урочисте відкриття Форуму Української молоді діаспори. На цей захід з’їхались делегати з багатьох країн світу, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт УПЦ КП.

23 08 2016 Новини, Україна, Світ, Діаспора

“Агент 007” Пірс Броснан навідався до української церкви в Лондоні і висловив підтримку українцям

У неділю, 21 серпня, ірландський актор і продюсер Пірс Броснан, навідався до української греко-католицької церкви, що в центрі Лондона, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Рro.te.ua.

22 08 2016 Новини, Світ, Діаспора

Перша українська церква в Бухаресті шукає приміщення

У Бухаресті створюють першу українську церкву. У липні в румунській столиці відбулось парафіяльне зібрання української громади за участю тимчасового повіреного у справах України в Румунії Теофіла Рендюка та дипломатів Посольства України у зв‘язку із заснуванням першої української церкви, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Vidia.org і Мolbuk.ua.

VI Всесвітній форум українців обговорить церковне життя

19 08 2016 Новини, Важливо, Україна, Світ, Діаспора

VI Всесвітній форум українців обговорить церковне життя

20-21 серпня у Києві відбудеться VI Всесвітній форум українців – з’їзд представників діаспори з усього світу. У триденній програмі форуму – 10 тематичних секцій...

16 08 2016 Новини, Україна, Діаспора

На Тернопільщині встановили й освятили пам’ятник українським мігрантам

На закінчення щорічної десятиденної пішої прощі родин мігрантів «Самбір–Зарваниця» в Марійському відпустовому місці у Зарваниці Тернопільської області встановили й освятили пам’ятник українським мігрантам, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт УГКЦ.

16 08 2016 Новини, Україна, Світ, Діаспора

Місія Карпатської єпархії УАПЦ в Чехії обговорила співпрацю з послом Канади

10 серпня відбулась зустріч представників Духовної місії Карпатської єпархії Української Автокефальної Православної Церкви в Празі та представників громадських організацій української діаспори в Чеській Республіці з послом Канади в Чеській Республіці Отто Іелінек, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Кeuapc.org.

15 08 2016 Новини, Україна, Світ, Діаспора

Українські греко-католики здійснять паломництво до відлюдного місця в Америці

28 серпня відбудеться перше паломництво греко-католиків до храму Успіння Пресвятої Богородиці, що у майже безлюдному м. Централія штат Пенсильванія (США), повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт УГКЦ.

10 08 2016 Новини, Україна, Світ, Діаспора

Відбулась українсько-польська літня школа «Спільне минуле, культурна спадщина пограниччя та поділена історична пам’ять»

24-31 липня у мальовничому селі Гораєць на Любачівщині (сучасна Польща) Гуманітарний факультет Українського католицького університету разом із Соціологічно-історичним факультетом Жешівського університету та у співпраці з Товариством Анімації Культури Пограниччя «Фольковисько» організував українсько-польську Літню школу ...

3 08 2016 Новини, Україна, Світ, Діаспора

Делегація УАПЦ обговорює у Швеції духовно-культурну підтримку діаспори

На запрошення української діаспори у Королівстві Швеція духовенство Львівської єпархії УАПЦ перебуває із робочим візитом у цій країні, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Uaoc.lviv.ua.

1 08 2016 Новини, Україна, Світ, Діаспора

Єпископ п’ятидесятників розповів про мережу українських громад у Європі

Українські п’ятидесятники утворюють україномовні та російськомовні церкви у великих містах європейських країн. Про це розповів старший єпископ ЦХВЄУ Михайло Паночко, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт п’ятидесятників України.

29 07 2016 Новини, Україна, Світ, Діаспора, Відео

Єпископ УАПЦ взяв участь в похороні архієпископа Польської Православної Церкви

27 липня в православному кафедральному храмі Святої Трійці у м. Сянок (Польща), відбувся чин поховання ієрарха Польської Православної Церкви, якого називають "символом українців у Польщі". Владика Адам Дубець, архієпископ Перемишльський і Новосанчівський відійшов у вічність 24 липня на 90-му році життя, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Кeuapc.org.

26 07 2016 Новини, Україна, Світ, Діаспора

Для участі у Світовому дні молоді католиків в Кракові зареєструвалися п'ять тисяч українців

Для участі у Світовому дні молоді (СДМ), який проходить у Кракові від 25 до 31 липня, зареєструвалося близько п'яти тисяч українців, греко- і римо-католиків, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт УГКЦ.

25 07 2016 Новини, Україна, Світ, Діаспора

Помер відомий польський архієпископ, який бажав утвердження єдиної автокефальної Церкви в Україні

24 липня в Польщі упокоївся архієпископ Перемишський і Новосанчівський владика Адам Дубець, ієрарх Польської Православної Церкви, якого називають "символом українців у Польщі", повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Stavropigia.lviv.ua.

УПЦ пожаловалась Патриарху Варфоломею на главу УПЦ Канады

19 07 2016 Новини, Важливо, Україна, Світ, Діаспора

УПЦ пожаловалась Патриарху Варфоломею на главу УПЦ Канады

Глава Отдела внешних церковных связей этой конфессии митрополит Луганский и Алчевский Митрофан (Юрчук) направил 15 июля письмо Патриарху Константинопольскому Варфоломею, в котором выразил обеспокоенность встречей...

19 07 2016 Новини, Україна, Світ, Діаспора

Архієпископ УПЦ КП звершив літургію в Угорщині

10 липня 2016 року голова Управління зовнішніх церковних зв'язків (УЗЦЗ) УПЦ КП архієпископ Рівненський і Острозький Іларіон відвідав парафію на честь Різдва Предтечі і Хрестителя Господнього Іоана у місті Ніредьгаза в Угорщині, де звершив першу архієрейську літургію, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт УПЦ КП.

Глава УПЦ Канади у складі делегації капеланів відвідує Україну

14 07 2016 Новини, Важливо, Україна, Світ, Діаспора

Глава УПЦ Канади у складі делегації капеланів відвідує Україну

З 13 по 15 липня відбувається зустріч делегації капеланської служби Збройних сил Канади, в яку входить митрополит Юрій (Каліщук), першоієрарх Української Православної Церкви в Канаді (Константинопольський Патріархат), з духовенством УГКЦ, УПЦ КП...

30 06 2016 Новини, Світ, Діаспора

Российский суд решил снести в Подмосковье храм Киевского Патриархата, которому уже 20 лет

Городской суд Ногинска (Московская область) принял решение о сносе православного Свято-Троицкого храма, относящегося к Богородской епархии Украинской Православной Церкви Киевского Патриархата. Церковь в Ногинске была единственным храмом московского региона, входящим в юрисдикцию УПЦ КП...

30 06 2016 Новини, Україна, Світ, Діаспора

Католицькі єпископи Польщі закликають до польсько-українського примирення

Напередодні річниці злочинів на Волині, які сталися 11 липня 1943 року, Президія Польської Єпископської Конференції закликає своїх співвітчизників до пробачення і примирення. Про це мовиться в комюніке Президії Конференції від 24 червня 2016 року, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт УГКЦ.

21 06 2016 Новини, Україна, Світ, Діаспора

Світовий конгрес українців закликав Вселенського Патріарха надати автокефалію Православній Церкві в Україні

Світовий конгрес українців (СКУ) підтримує прагнення українського народу до надання автокефалії Православній церкві і звернувся до архієпископа Константинополя, Вселенського Патріарха Варфоломія із закликом надати автокефалію Православної Церкви в Україні, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на УНН.

13 06 2016 Новини, Україна, Світ, Діаспора

Віденська парафія УПЦ КП організувала відпочинок для родин учасників АТО

Парафія Покрови Пресвятої Богородиці УПЦ Київського Патріархату у Відні (Австрія) спільно з Волинським координаційним центром допомоги учасникам АТО організували тижневий відпочинок у Карпатах для дружин та діток (від 3–7 р.) загиблих та поранених військовослужбовців АТО, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт УПЦ КП.

7 06 2016 Новини, Україна, Діаспора

Духовенство долучилось до обговорення питання поховання визначних українців за кордоном

2 червня 2016 року в столичному приміщенні агентства "Укрінформ" відбувся круглий стіл, присвячений питанню поховання визначних українців за кордоном, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт УПЦ КП.

6 06 2016 Новини, Україна, Світ, Діаспора

У Парагваї архієпископ УПЦ КП відвідав вірян, обговорив співпрацю з католицьким єпископом і знайшов спільну мову з місцевим губернатором

25-31 травня 2016 року голова Управління зовнішніх церковних зв’язків УПЦ КП архієпископ Рівненський і Острозький Іларіон відвідав Республіку Парагвай, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт УПЦ.

3 06 2016 Новини, Україна, Світ, Діаспора

Архімандрит УПЦ розповів у Мінську про українську діаспору в Італії

26-27 травня в столиці Республіки Білорусь Мінську відбулася ХХІІ Міжнародна науково-богословська конференція "Кирило-Мефодіївські читання", присвячена темі "Християнські цінності в культурній традиції Сходу та Заходу - історія та сучасність", повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт Київської митрополії УПЦ.

26 05 2016 Новини, Україна, Світ, Діаспора

На Кіпрі відслужать українську літургію і започаткують першу громаду УГКЦ

30-31 травня голова Пасторально-міграційного відділу УГКЦ владика Йосиф (Мілян) разом із секретарем відділу о. Андрієм Гахом відвідають із робочим візитом Кіпр, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт УГКЦ.

24 05 2016 Новини, Україна, Світ, Діаспора

УПЦ КП провела у Токіо IV мегамарш у вишиванках

22 травня 2016 року за ініціативи спільноти українців в Японії «Краяни» в Токіо відбувся традиційний четвертий мегамарш у вишиванках. Захід відбувся за підтримки Посольства України в Японії, місії Української Православної Церкви Київського Патріархату, а також представниками українського бізнесу в Японії, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт УПЦ КП.

НОВИНИ

Всі матеріали

останні коментарі

Ще раз про церковне кріпацтво, або Чому світське законо...

dutchak1

dutchak1 написал:


Цитата: Onufriy
Якщо традиція розходиться з істиною, то то її потрібно облишити

Мови нема. Ви не їсте капусту, не читатєте акафісти і не ходите на етнофілетичні святоросійські політмасовки. Ви не називаєте спільноту, неспроможну до захисту православної віри - "Церквою". Ви не йдете на раду нечестивих, і на путь грішників не стаєте, і на зборищі губителів не сидите. І ще може такі люди є в різних кількостях. Але і ви, і ті люди в різних кількостях не маєте права нечестивих і грішників вишукувати, судити. А якщо і найдете і почнете їх «виховувати» - результат нульовий і поведінка ваша нераціональна. Можете навіть спровокувати мордобій. До віри з любого стану, чи з варварства-поганства чи з єресі не приходять раціональним шляхом, вихованням від доброзичливців чи сусідів. Тільки сам на Сам з Богом, тільки у вірі. А вже те, чи правильна твоя віра – побачиш по результатах. По результатах побачиш і те, чи розійшлася істина з традицією чи ні і гарантій в земному житті немає ні в кого. Хіба що у святих.

Ще раз про церковне кріпацтво, або Чому світське законо...

Onufriy

Onufriy написал:

Якщо традиція розходиться з істиною, то то її потрібно облишити
 
Амінь! У цьому випадку щось одне таки потрібно залишити smile або Істину, або традицію...
Тільки залишити Істину - набагато легше. Об'єктивно. Для цього лише треба:
1) назвати кирилівську єресь "особистими політичними переконаннями патріарха";
2) назвати спільноту, неспроможну до захисту православної віри - "Церквою" 

І тоді воно зразу полегшає, адже у вас залишиться канонічна традиція feel  Тоді можна і далі їсти капусту, читати акафісти і ходити на етнофілетичні святоросійські політмасовки
http://autocephalia.at.ua/news/kak_zaveshhal_velikij_nevskij/2017-09-13-880 
;

Ще раз про церковне кріпацтво, або Чому світське законо...

Onufriy

Onufriy написал:

Цитата: dutchak1
Церква... найкраще б було взагалі не перейматись ЇЇ існуванням а просто зберігати ЇЇ.  Вірити

Ну.. щоб зберігати Церкву - треба мати дуже багато здоров'я smile ..швидше таки Церква зберігає нас, ніж ми її feel

А щодо "віри" - то вірити у що? У те, що У/РПЦ є Невістою Христовою?.. (Та тільки Невіста повинна б зберігати вірність Небесному Женихові, а не обслуговувати хворі фантазії престарілого гебешника)

Чи вірити у триєдиний святоросійський народ? У "російськість"? У можливість збереження російської ідентичності з доп. участі у хресних ходах?
Чи може у "енергетичні пучки" Гундяєва? Чи у необхідність вшанування "заслуг" тиранів, убивць і гонителів Церкви (Івана 4-го, Сталіна і т.п.)?..

Блажен муж, що не йде на раду нечестивих, і на путь грішників не стає, і на зборищі губителів не сидить. Але в Законі Господнім воля його, і Закону Його повчається день і ніч (Псалми 1:1,2)

"РПЦ не зупиниться ні перед чим": в Раді назвали прич...

Kruvonis

Kruvonis написал:

Тут зовсім усе не так, для надання Автокефалії необхідно дуже багато сприятливих умов. В данний час в Україні немає жодної умови для надання Автокефалії як від Константинополя, так і москви - і маніпулювання нюансами на користь собі - зайве.  Представник Варфоломія був на минулому святокуванні Дня Хрещення Русі на Володимиській гірці - це було розгляд церквиденисенка як тих хто зацікавлений, після було інтервью, де представник дав чітку відповодь на цей рахунок. 
А Стаття хитро написана.

Священник Андрей Шиманович: Патриарх Кирилл предал свою...

josephus

josephus написал:

Еще один вырвался из содома-гоморры рпц... smile 

Ще раз про церковне кріпацтво, або Чому світське законо...

denka_kds

denka_kds написал:

Т34,
Вітаю Вас Т34. Спробую відповісти на поставлене Вами запитання дещо розширеним посиланням на свою статтю "Церква блаженнішого Володимира": 
"Владика Ніколай Японський на соборі Японської Православної Церкви в Кіото, що відбувся в 1892 році, сказав: «Церква православна в народі існувати все-таки буде, і саме не в якості іноземного гостя. Православ’я буде рідним для японців, їх національним достоянням, як стало воно рідним для нас, росіян, для болгар, арабів, як воно є й для греків, від яких ми його прийняли. Ніхто з нас не скаже, що ми віруємо в грецьку віру, вона наша рідна, народна». Предстоятель Японської Церкви за роки свого життя в Японії так полюбив її культуру, так проникся її історією, що став закваскою, яка для замкнутих на своєму острові японців, розширила і поглибила розуміння своєї самобутності, свого місця в сім'ї народів світу.
Наш Блаженніший предстоятель в древньому центрі християнства Києві ніс схожу місію, тому що за роки радянських гонінь було знищено вщент все, що нагадувало про Христа, було старанно зашліфоване все, що вирізняло наш народ з-поміж інших слов'янських етносів. Ніякої української національної церкви Миторополит Володимир, звичайно, не сповідував як і не був представником російського православ’я на Україні. УПЦ за часів його предстоятельства не стала п'ятою колоною Москви. Він був носієм світового православ'я і виразником його древньої київської неперервної традиції.
Українська Церква це та сама церква, яку греки, присилаючи в Київ митрополитів, або благословляючи тих архієреїв, що змогли тут вижити і залишитись вірними православ’ю, називали митрополією «Мікра Росіа». В культурному і політичному плані це звучало доволі велично, – як слов’янська Еллада. З іншого боку вони сприймали Київ як другорядну по значенню частину Константинопольского Патріархату – митрополію, що не доросла навіть до рівня архієпископії. Титул митрополита в ромеїв був другорядним в порівнянні з титулом архієпископа. Згадайте, що Іоанн Златоуст був Архієпископом столиці Візантійської імперії. Не зважаючи на це, на Русі титул Митрополита залишився почесним і високим церковним званням, що мав особливу харизму.
Київські Митрополити в свідомості Константинополя завжди сприймалися як лице нашого народу і практично єдиний авторитет, якому вони довіряли. Однак з тих часів, коли Петро І створив Синод і замість Митрополита чи Патріарха Церквою почав правити Обер-прокурор, Православ’я на Русі втратило своє лице, а Київська Митрополія перестала бути духовним центром, що зв’язував Русь із Православним Сходом. Санкт-Петербург став джерелом нової, вже західної духовності для слов’ян. Синодальна система робила все, щоб обмежити вплив Церкви на суспільство, зокрема регулярно здійснювала переміщення архієреїв з кафедри на кафедру, не даючи таким чином єпископам можливості поріднитись з паствою. Св. Патріарх Тихон за роки свого єпископства п’ять раз переміщався з одного кінця світу в інший, допоки революція не зупинила його в Москві. Прот. Александр Рождественський писав про ці переміщення владики: «Вище церковне начальство, переважно світське, не любило, щоб архієрей довго засиджувався на одній кафедрі, особливо, якщо люди симпатизували йому».
Фігура Митрополита Київського Володимира унікальна саме тому, що він перебував на Київській кафедрі аж 22 роки. За час свого служіння він став отцем для кожного українця. Він воскресив той древній лик Київського Православ’я, що здавалось би вже доживав свій вік в склепах музейних вітрин". З. повагою

Ще раз про церковне кріпацтво, або Чому світське законо...

denka_kds

denka_kds написал:

Kruvonis,
Вітаю Вас Kruvonis. Спробую відповісти на поставлене Вами запитання посиланням на свою статтю "Церква блаженнішого Володимира": 
"Церквою керує Господь. Але Він подарував цей безцінний дар людству в лиці простих Апостолів. Про подарунки не питають, як ти ними розпоряджаєшся, а просто надіються, що скористаєшся ними на благо. Господь довіряє тим, кому Апостоли в свою чергу довірили святиню і з рук в руки передали своїм наступникам: «Хто приймає вас, той приймає Мене, а хто приймає Мене, той приймає й Того, Хто послав Мене» (Мф.10,40). Так відбувається ієрархічний зв'язок Бога з людьми в святих таїнствах, і людей з людьми у Христі. Тим, кому довіряють Апостоли і їх наступники святителі, тим самим людям й ввіряє Себе Господь.
Христос не залишав після себе якогось особливого наступника, що мав якісь надзвичайні повноваження і якесь таємне знання для нього особисто доступне. Господь залишився з людьми Сам: “І ось Я з вами по всі дні до кінця віку» (Мф. 28,20)
Глава Церкви – Христос. Однак її живий, реальний, близький до кожного, хто звертається до Христа, образ втілений у єпископі. Божественно неприступне у боголюдському організмі Церкви завдяки єпископу втілюється у божественно доступному. Апостол Іоанн Богослов звертається до єпископів сімох церков Ефесського округу, що він окормляв, як до ангелів (Апок. 2,1)..." 
Ну а далі по тексту "якщо єпископ живе по Євангелію то його голос то голос Церкви", як ні то Господь керуватиме Церквою у відповідності до часу і обставин так як для нас це буде спаительно. Форми адміністративного устрою Церкви  не закріплені догматично у Символі Віри. вони завжди різняться, як в часі так і в просторі: "Якщо традиція розходиться з істиною, то то її потрібно облишити" (Кіпріан Карфагенський). З повагою

Подполковник российского ГРУ в Минском монастыре призва...

Т34

Т34 написал:

"Тем не менее присутствующим он нравился" - хаха. Так демократія, комусь подобається Антон Маньшин, а комусь зоофіли і педофіли з "Торнадо" як от Михайлу денисенку і його послідовникам.

УГКЦ презентує двотомник «Патріярх Йосиф Сліпий і красн...

Т34

Т34 написал:

А чого "патріярх"? Невизнання загальноприйнятого правопису - 1-ий крок до сепаратизму. Треба щоб СБУ добре їх перевірило.

Оккупационные власти Крыма и УПЦ провели акцию поминове...

Т34

Т34 написал:

А які є пропозиції можливо передати Кримські єпархії в пряме управління РПЦ "до завершення окупації", якщо Президент і уряд це одобрять, то треба так і зробити.

Ще раз про церковне кріпацтво, або Чому світське законо...

Т34

Т34 написал:

З одної сторони це дійсно сумно. Навіть дуже. Але , якщо подивитися з другої, то у жітіях великих святих часто бачимо, що святий не служив весь вік в одному місці, а через різні обставини в т.ч. пов"язані і з діями церковної влади переміщався по світу. Напр. , прп. Сергій , який заснував аж 5 монастирів. Священник, як офіцер, де Церква пошле там і буде служити. А якщо хочеться осісти, поставити хатку, посадити садок, завести свинок, курочок, і т.д. і це є найвищою ціллю, тоді можна не ставати священником, а просто жити в селі, хазяйнувати і т.д. Ну а прихожани теж хай згадають, що ходять в храм вони до Бога в першу чергу, а не до священника конкретного. Тому , якщо священник і зміниться, то Бог у храмі залишиться. Тому дивно, що люди ходять 28 років до церкви, а потім раптом перестануть. Невже за 28 років не зрозуміли, навіщо є храм і Служба Божа.

УПЦ (МП) готує ґрунт для невизнання української автокеф...

Т34

Т34 написал:

Як можна визнати те чого нема?

Ще раз про церковне кріпацтво, або Чому світське законо...

dutchak1

dutchak1 написал:

Цитата: Onufriy
Релігійні структури не реформуються "заради добра і людяності",

Релігійні структури не реформуються "заради добра і людяності" – оце гарно. Тобто, скажемо так, треба розрізняти існування структури і існування її елементів і розуміти що структура не є механічна сума елементів. Поняття добра і людяності існує тільки на рівні елементів і таких цілей, які існують на рівні елементів, структура мати не може. Інакше це не структура. Ми не можемо сказати що структура добра і людяна чи недобра і нелюдяна тому що це є винятково тільки людські поняття і їх можна застосувати винятково тільки до людини і то тільки на її вищій, позатваринній, позафізіологічній стадії. На самому рівні структури її цілями є безперервне відтворення границі структури з навколишнім середовищем, підтримання різниці структури і навколишнього середовища, реагування на різні виклики навколишнього середовища, які можуть її зруйнувати. Лаконічно це звучить так – структура це її границі. А уже самі границі структура-християнство, з допомогою комплексу священних текстів і літургійної практики творить шляхом безперервного «виробництва» особливих людей, людей з особливими структурами свідомості – віруючих. І саме до цих структур свідомості відносяться поняття добра і людяності. Любі зміни, що проходять з цими особливими людьми, з цими структурами свідомості, які руйнують віру, з часом руйнують і нищать границі структури-релігії. І тут треба пробувати зрозуміти – як здавалось би при нищівній секуляризації, при відділенні сучасної структури суспільства від структури християнства, цій структурі суспільства вдається зберегти добро і людяність. Очевидно відділена структура суспільства зуміла перейняти, унаслідувати механізми відтворення людей з такою свідомістю і це відтворення якось їй вдається без участі структури-релігії. Як задовго і успішно – незрозуміло.

Це важко зрозуміти. Ну як, скажімо, Церква не може бути доброю і людяною? Тут треба розуміти, що як структура, яка забезпечує посередництво і спілкування особистості з Богом, як структура, яка творить добро і людяність – Вона не може бути ні людською особистістю ні Богом, до Неї як до посередника не застосовуються ні людські ні божі поняття і найкраще б було взагалі не перейматись ЇЇ існуванням а просто зберігати ЇЇ.  Вірити.

Або ще простіше – те що творить людину, людиною описатися не може. Це як мовою пробувати описати домовний стан людини.

Ще раз про церковне кріпацтво, або Чому світське законо...

Onufriy

Onufriy написал:

Цитата: Олександр
Автор дивиться в майбутнє
 
Релігійні структури не реформуються "заради добра і людяності", - подібні перетворення можливі лише за умови віросповідного конфлікту smile

Коли католики провели реформу?
- Лише тоді, коли половина Європи вже зреклась латинства і прямо проголосила Папу антихристом. Отоді до раціональних католиків дійшло, що треба таки щось змінювати...  
 

За яких умов правляча бюрократія У/РПЦ може дозріти до такого розуміння? 
З огляду на специфічний рівень раціоналізму в МП + фактор анархо-феодалізму + феномен ФСБ-залежності...   ...то цього не станеться, доки 3/4 мирян і духовенства не покинуть структуру, а Кирила Гундяєва не проклянуть як єретика. Отоді вони щось якось почнуть змінювати... 

Тому, поправді - можливості реформи У/РПЦ дуже скромні. Не більше їх було у фарисейської Синагоги часів Кайяфи

Втрата Церкви

Onufriy

Onufriy написал:

Не хотілося б бути надміру прискіпливим, але не можна погоджуватись зі спробами примирити Церкву Христову і геополітичний блуд сучасної У/РПЦ:
На жаль, Церква й до сьогодні припудрює цим фальсифікатом політичний труп радянської імперії, який відлякує безліч людей. Церква повторює застарілі міфи, якими Російська імперія підпирала свою владу в той час, коли для всіх було зрозуміло, що вони далекі від Євангелія і власне від Церковного Передання.
Подібних прикладів з історії Церкви, починаючи з IV ст. і до наших днів, можна привести незліченну кількість... 
Автор - чудова людина і, що саме дивне - християнин. Але з його слів виходить так, що теперішнє беззаконня в У/РПЦ  - це так, нічого особливого - "одвіку в православ'ї так повелося..."

Але коли ж іще таке було в історії православ'я, щоб Церква (Невіста Христова) обслуговувала комуняцький антихристиянський режим?.. feel  Коли іще канонічна ієрархія вступала в симбіотичні відносини з його найбільш звірячою структурою - КГБ(ФСБ)?.. request   І коли таке було, щоб "Церква", на догоду своїм недавнім безбожним гонителям, замінила проповідь Слова Господнього душепагубним кирилівським лжеученням? 

Та ні, "з ІV ст." у історії православ'я такої ганьби іще не було. Та і у історії Вітхозавітної Церкви такого не було теж..