Вхід

У вас немає акаунту на Religion.in.ua? Зареєструйтесь

Діаспора

25 04 2013 Новини, Світ, Діаспора

Прафія УПЦ в Канаді, що оголосила про перехід до УПЦ КП, судиться з консисторією УПЦК

У суді Нью-Вестмінстера (Канада) черговий раз слухалась справа щодо належності майна Української Православної Церкви Св. Петра і Павла (304-8th St., New Westminster, BC). Конфлікт щодо цієї церкви тягнеться уже роками, уже відбулось кілька попередніх судових засідань, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Рomisna і газету "Український Ванкувер".

12 03 2013 Новини, Україна, Діаспора

Митрополит УПЦ КП вважає Київський Патріархат однією з найбільших Православних Церков світу, яка перебуває «в тимчасовій канонічній ізоляції»

Митрополит Хмельницький і Кам’янець-Подільский Антоній Української Православної Церкви Київського Патріархату, перебуваючи з офіційним візитом в Сполучених Штатах Америки, розповів про церковне життя в Україні...

5 03 2013 Новини, Україна, Діаспора

Митрополит УПЦ КП проводить у США зустрічі з українською діаспорою

З 27 лютого 2013 року розпочався офіційний візит митрополита Хмельницького і Кам’янець-Подільського Антонія (УПЦ КП) до Сполучених Штатів Америки, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт УПЦ КП.

4 03 2013 Новини, Україна, Діаспора

Українка шиє одяг для нового Папи Римського

Галина Барщовська з м. Городок Львіської області є однією з найкращих кравчинь італійського швейного ательє у Римі. Саме тут готують нові сутани для наступного Папи Римського та кардиналів, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Рomisna і СТБ.

22 02 2013 Новини, Україна, Діаспора

Книга „Релігія і Церква в історії української діаспори” почала презентаційний тур містами України

8 лютого в приміщенні обласної універсальної наукової бібліотеки ім. І. Франка відбулася презентація книги «Релігія і Церква в історії української діаспори» (9-го тому десятитомного видання «Історія релігії в Україні»), яка підготовлена спільно відділенням релігієзнавства Інституту філософії НАН України та кафедрою релігієзнавства, теології і культурології ПНУ ім. В. Стефаника, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт бібліотеки.

20 02 2013 Новини, Україна, Діаспора

Колеґія Патріярха Мстислава та «Свобода» проведуть у Харкові круглий стіл щодо національної ідентичності і ґлобалізації

Колеґія Патріярха Мстислава та Всеукраїнське об’єднання «Свобода» проводять 9 березня 2013 року у Свято-Дмитрівському катехитично-пастирському центрі м. Харкова чергове засідання круглого столу «Національна ідентичність перед викликом ґлобалізації». Це засідання присвячується темі «Тарас Шевченко чи Андрій Шевченко: хто репрезентує Україну в сучасному світі?», повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт Харківсько-Полтавської єпархії УАПЦ, зареєстрованої як УАПЦ(оновлена).

18 02 2013 Новини, Світ, Діаспора

В США постане Історично-освітній центр УПЦ

Незабаром повністю буде завершене будівництво Українського історично-освітнього центру Нью-Джерзі, який діє при Консисторії Української Православної Церкви (Константинопольський Патріархат) в США й розташований у Сомерсеті, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Рomisna.

12 02 2013 Новини, Україна, Діаспора

В Днепропетровске откроется центр украинско-американских студий для объединения восточных и западных диаспор

31 января в ИА «Мост-Днепр» состоялась пресс-конференция «Украина глазами западной украинской диаспоры», в которой приняли участие представитель украинской диаспоры США Петр Палюх, старший преподаватель кафедры английской филологии и перевода Днепропетровского университета им. Альфреда Нобеля Тамара Ищенко, проректор по научно-педагогической работе и инновационной деятельности этого же университета Сергей Холод, главный редактор журнала «Борисфен» Фидель Сухонос, сообщает "Религия в Украине" со ссылкой на Мost-dnepr.info.

12 02 2013 Новини, Україна, Діаспора

Представники трьох країн взяли участь у міжнародному фестивалі колядок, який організувало Львівське братство УАПЦ

10 лютого у Львові відбувся XVI міжнародний фестиваль колядок «Прощання з колядою», який з 1997 р. організовує Львівське крайове ставропігійне братство св. ап. Андрія Первозваного УАПЦ. Історія започаткування даного заходу пов’язана із Патіархом Димитрієм, який ініціював першу розколяду на рівні міста, повідомляє кореспондент порталу "Релігія в Україні".

12 02 2013 Новини, Світ, Діаспора

Голова російських старообрядців митрополит Корнилій подякував митрополиту УПЦ КП Адріану за підтримку

Предстоятель Російської Православної Старообрядницької Церкви (РПСЦ) митрополит Корнилій подякував Московсько-Богородському митрополиту УПЦ Київського Патріархату Адріану за підтримку у намаганні повернути старообрядницький храм у Підмосков’ї, повідомляє кореспондент порталу "Релігія в Україні".

11 02 2013 Новини, Світ, Діаспора

Вселенський Патріарх прийняв делегацію УПЦ в Канаді на чолі з митрополитом Юрієм

9 лютого 2013 року Вселенську Патріархію відвідала велика делегація Української Православної Церкви в Канаді, очолювана митрополитом Юрієм (Каліщуком). Гості мали можливість від імені духовенства та мирян Церкви Канади висловити синівську відданість та вірність Патріарху Варфоломію та очолюваній ним матері-Церкві, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Рomisna.

8 02 2013 Новини, Світ, Діаспора

Греко-католицький священик взяв участь у VІ з’їзді Союзу русинів-українців Словаччини

26 січня в Пряшеві відбувся VІ з’їзд Союзу русинів-українців Словацької Республіки. З’їзд вказав на певні здобутки, окреслив проблеми і констатував значні втрати в діяльності організації і в житті всієї національної меншини, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Zakarpattya.net.ua.

4 02 2013 Новини, Україна, Світ, Діаспора

Митрополит Владимир назвал вызовы, стоящие перед УПЦ: раскол, экуменический диалог и диаспора

Управляющий делами УПЦ (МП) митрополит Бориспольский Антоний (Паканич) на Архиерейском Соборе РПЦ 2 февраля огласил доклад Предстоятеля УПЦ митрополита Владимира о жизни Украинской Православной Церкви. В докладе определены главные вызовы, стоящие пред УПЦ, -- проблема раскола, межхристианского и межрелигиозного взаимодействия, а также окормление священнослужителями УПЦ украинской диаспоры, сообщает "Религия в Украине"

1 02 2013 Новини, Світ, Діаспора

У США інтронізували главу УПЦ (Константинопольського Патріархату), а в Європі обиратимуть главу РПЦ (Константинопольського Патріархату)

26 січня в українському соборі Святого апостола Андрія Первозванного, митрополит Антоній (Щерба) зведений на кафедру, як четвертий Предстоятель Української Православної Церкви в США. А 24 січня Рада Архієпископії російських православних церков в Західній Європі прийняла рішення про обрання новго Предстоятеля. Обидві Церкви знаходяться в юрисдикції Константинопольського Патріархату, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Uaoc-ls.com і Рomisna.

24 01 2013 Новини, Україна, Світ, Діаспора

Глава УГКЦ заявив про неприйнятність церковної асиміляції українців-емігрантів у латинському середовищі

23−24 січня у Ватикані проходила чергова робоча зустріч XIII Звичайної ради Генерального секретаріату Синоду єпископів Католицької Церкви. На зустріч прибули кардинали, представником від Східних Католицьких Церков, як член Ради, був глава УГКЦ Святослав (Шевчук), повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт УГКЦ.

14 12 2012 Новини, Світ, Діаспора, Відео

Московський митрополит УПЦ КП відзначив день пам’яті засновника Української, Російської та інших Церков

13 грудня митрополит Адріан (Старина) з кліром та парафіянами Московсько-Богородської єпархії УПЦ Київського Патріархату відзначив день пам’яті "засновника Української, Російської та інших Православних Церков першого святого апостола Христа Спасителя - Андрія Первозванного, рідного брата, засновника Римської Церкви - святого Апостола Петра", повідомляє кореспондент порталу "Релігія в Україні".

11 12 2012 Новини, Світ, Діаспора

У Таллінні презентували українську збірку ікон «Святі і природа»

7-8 грудня у Таліні (Естонія) відбулась міжнародна конференція на тему «Церква і культура». У конференції, яка проходила в Центрі української культури в рамках фестивалю «Тріалогос», поряд з представниками української діаспори та місцевими симпатиками української культури, взяли участь численні гості з України, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Еcoburougcc.org.ua.

10 12 2012 Новини, Світ, Діаспора

Папа Римський благословив українських скаутів

За 14 років існування Католицького скаутства Європи (КСЄ) в Україні вперше велика група українських скаутів (близько 50 чоловік) відвідала Рим, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на РІСУ.

7 12 2012 Новини, Україна, Діаспора

УГКЦ створює морський апостолят

У бенедиктинському монастирі в містечку Шевтонь (Бельгія) 5 грудня закінчилося засідання Постійного Синоду єпископів УГКЦ, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт УГКЦ.

5 12 2012 Новини, Світ, Діаспора

Глава українських греко-католиків за кордоном: ностальгія РПЦ за імперією не буде плідною

Апостольський екзарх українських греко-католиків Франції, країн Бенілюксу та Швейцарії эпископ УГКЦ Борис (Гудзяк), якого інтронізували 2 грудня, вважає, що до порозуміння між УГКЦ в Парижі та Московським Патріархатом ще далеко, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на РІСУ та Тиждень.ua.

27 11 2012 Новини, Діаспора

За участю митрополита УПЦ КП створено "Український Конгрес Росії"

Рішення про створення Загальноросійської громадської організації "Український Конгрес Росії" одноголосно було підтримано на засновницькому з'їзді організації, який пройшов 24 листопада в Національному культурному центрі України в Москві, повідомляє кореспондент порталу "Релігія в Україні".

12 11 2012 Новини, Світ, Діаспора

У Туреччині за участю духовенства відбувся VII Курултай кримськотатарської молоді

3-4 листопада в Анкарі відбувся VII Курултай кримськотатарської молоді. Захід проводиться раз на два роки за підтримки Центрального офісу Асоціації культури та взаємодопомоги кримських татар Туреччини, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Кrymtatar.

6 11 2012 Новини, Україна, Світ, Діаспора

Глава УГКЦ висвятив церковнослужителів для Молдови

4 листопада у Патріаршому соборі Воскресіння Христового глава Української Греко-Католицької Церкви Святослав висвятив шістьох піддияконів у диякони, одного з них – диякона Ігоря Лепського – спеціально для служіння у Молдові, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Католицький оглядач.

31 10 2012 Новини, Світ, Діаспора

Архиєрейський Собор УПЦ в США просить молитви на захист від урагану Сенді

Архиєрейський Собор Української Православної Церкви в США (Константинопольський Патріархат) просить молитов за тих, хто проживає на території, де зараз вирує ураган Сенді: Саус-Баунд-Брук, Нью-Джерсі. Ураган просувається в глиб країни, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на РІСУ.

29 10 2012 Новини, Світ, Діаспора, Відео

В інтернеті можна подивитися богослужіння УАПЦ в Лондонському кафедральному соборі 1978 року (ВІДЕО)

В мережі Інтернет розміщена відеозйомка богослужіння Української Автокефальної Православної Церкви (УАПЦ) в Лондонському кафедральному соборі св. Преображення 1978 року, повідомляє кореспондент порталу "Релігія в Україні".

НОВИНИ

Всі матеріали

останні коментарі

Ще раз про церковне кріпацтво, або Чому світське законо...

dutchak1

dutchak1 написал:


Цитата: Onufriy
Якщо традиція розходиться з істиною, то то її потрібно облишити

Мови нема. Ви не їсте капусту, не читатєте акафісти і не ходите на етнофілетичні святоросійські політмасовки. Ви не називаєте спільноту, неспроможну до захисту православної віри - "Церквою". Ви не йдете на раду нечестивих, і на путь грішників не стаєте, і на зборищі губителів не сидите. І ще може такі люди є в різних кількостях. Але і ви, і ті люди в різних кількостях не маєте права нечестивих і грішників вишукувати, судити. А якщо і найдете і почнете їх «виховувати» - результат нульовий і поведінка ваша нераціональна. Можете навіть спровокувати мордобій. До віри з любого стану, чи з варварства-поганства чи з єресі не приходять раціональним шляхом, вихованням від доброзичливців чи сусідів. Тільки сам на Сам з Богом, тільки у вірі. А вже те, чи правильна твоя віра – побачиш по результатах. По результатах побачиш і те, чи розійшлася істина з традицією чи ні і гарантій в земному житті немає ні в кого. Хіба що у святих.

Ще раз про церковне кріпацтво, або Чому світське законо...

Onufriy

Onufriy написал:

Якщо традиція розходиться з істиною, то то її потрібно облишити
 
Амінь! У цьому випадку щось одне таки потрібно залишити smile або Істину, або традицію...
Тільки залишити Істину - набагато легше. Об'єктивно. Для цього лише треба:
1) назвати кирилівську єресь "особистими політичними переконаннями патріарха";
2) назвати спільноту, неспроможну до захисту православної віри - "Церквою" 

І тоді воно зразу полегшає, адже у вас залишиться канонічна традиція feel  Тоді можна і далі їсти капусту, читати акафісти і ходити на етнофілетичні святоросійські політмасовки
http://autocephalia.at.ua/news/kak_zaveshhal_velikij_nevskij/2017-09-13-880 
;

Ще раз про церковне кріпацтво, або Чому світське законо...

Onufriy

Onufriy написал:

Цитата: dutchak1
Церква... найкраще б було взагалі не перейматись ЇЇ існуванням а просто зберігати ЇЇ.  Вірити

Ну.. щоб зберігати Церкву - треба мати дуже багато здоров'я smile ..швидше таки Церква зберігає нас, ніж ми її feel

А щодо "віри" - то вірити у що? У те, що У/РПЦ є Невістою Христовою?.. (Та тільки Невіста повинна б зберігати вірність Небесному Женихові, а не обслуговувати хворі фантазії престарілого гебешника)

Чи вірити у триєдиний святоросійський народ? У "російськість"? У можливість збереження російської ідентичності з доп. участі у хресних ходах?
Чи може у "енергетичні пучки" Гундяєва? Чи у необхідність вшанування "заслуг" тиранів, убивць і гонителів Церкви (Івана 4-го, Сталіна і т.п.)?..

Блажен муж, що не йде на раду нечестивих, і на путь грішників не стає, і на зборищі губителів не сидить. Але в Законі Господнім воля його, і Закону Його повчається день і ніч (Псалми 1:1,2)

"РПЦ не зупиниться ні перед чим": в Раді назвали прич...

Kruvonis

Kruvonis написал:

Тут зовсім усе не так, для надання Автокефалії необхідно дуже багато сприятливих умов. В данний час в Україні немає жодної умови для надання Автокефалії як від Константинополя, так і москви - і маніпулювання нюансами на користь собі - зайве.  Представник Варфоломія був на минулому святокуванні Дня Хрещення Русі на Володимиській гірці - це було розгляд церквиденисенка як тих хто зацікавлений, після було інтервью, де представник дав чітку відповодь на цей рахунок. 
А Стаття хитро написана.

Священник Андрей Шиманович: Патриарх Кирилл предал свою...

josephus

josephus написал:

Еще один вырвался из содома-гоморры рпц... smile 

Ще раз про церковне кріпацтво, або Чому світське законо...

denka_kds

denka_kds написал:

Т34,
Вітаю Вас Т34. Спробую відповісти на поставлене Вами запитання дещо розширеним посиланням на свою статтю "Церква блаженнішого Володимира": 
"Владика Ніколай Японський на соборі Японської Православної Церкви в Кіото, що відбувся в 1892 році, сказав: «Церква православна в народі існувати все-таки буде, і саме не в якості іноземного гостя. Православ’я буде рідним для японців, їх національним достоянням, як стало воно рідним для нас, росіян, для болгар, арабів, як воно є й для греків, від яких ми його прийняли. Ніхто з нас не скаже, що ми віруємо в грецьку віру, вона наша рідна, народна». Предстоятель Японської Церкви за роки свого життя в Японії так полюбив її культуру, так проникся її історією, що став закваскою, яка для замкнутих на своєму острові японців, розширила і поглибила розуміння своєї самобутності, свого місця в сім'ї народів світу.
Наш Блаженніший предстоятель в древньому центрі християнства Києві ніс схожу місію, тому що за роки радянських гонінь було знищено вщент все, що нагадувало про Христа, було старанно зашліфоване все, що вирізняло наш народ з-поміж інших слов'янських етносів. Ніякої української національної церкви Миторополит Володимир, звичайно, не сповідував як і не був представником російського православ’я на Україні. УПЦ за часів його предстоятельства не стала п'ятою колоною Москви. Він був носієм світового православ'я і виразником його древньої київської неперервної традиції.
Українська Церква це та сама церква, яку греки, присилаючи в Київ митрополитів, або благословляючи тих архієреїв, що змогли тут вижити і залишитись вірними православ’ю, називали митрополією «Мікра Росіа». В культурному і політичному плані це звучало доволі велично, – як слов’янська Еллада. З іншого боку вони сприймали Київ як другорядну по значенню частину Константинопольского Патріархату – митрополію, що не доросла навіть до рівня архієпископії. Титул митрополита в ромеїв був другорядним в порівнянні з титулом архієпископа. Згадайте, що Іоанн Златоуст був Архієпископом столиці Візантійської імперії. Не зважаючи на це, на Русі титул Митрополита залишився почесним і високим церковним званням, що мав особливу харизму.
Київські Митрополити в свідомості Константинополя завжди сприймалися як лице нашого народу і практично єдиний авторитет, якому вони довіряли. Однак з тих часів, коли Петро І створив Синод і замість Митрополита чи Патріарха Церквою почав правити Обер-прокурор, Православ’я на Русі втратило своє лице, а Київська Митрополія перестала бути духовним центром, що зв’язував Русь із Православним Сходом. Санкт-Петербург став джерелом нової, вже західної духовності для слов’ян. Синодальна система робила все, щоб обмежити вплив Церкви на суспільство, зокрема регулярно здійснювала переміщення архієреїв з кафедри на кафедру, не даючи таким чином єпископам можливості поріднитись з паствою. Св. Патріарх Тихон за роки свого єпископства п’ять раз переміщався з одного кінця світу в інший, допоки революція не зупинила його в Москві. Прот. Александр Рождественський писав про ці переміщення владики: «Вище церковне начальство, переважно світське, не любило, щоб архієрей довго засиджувався на одній кафедрі, особливо, якщо люди симпатизували йому».
Фігура Митрополита Київського Володимира унікальна саме тому, що він перебував на Київській кафедрі аж 22 роки. За час свого служіння він став отцем для кожного українця. Він воскресив той древній лик Київського Православ’я, що здавалось би вже доживав свій вік в склепах музейних вітрин". З. повагою

Ще раз про церковне кріпацтво, або Чому світське законо...

denka_kds

denka_kds написал:

Kruvonis,
Вітаю Вас Kruvonis. Спробую відповісти на поставлене Вами запитання посиланням на свою статтю "Церква блаженнішого Володимира": 
"Церквою керує Господь. Але Він подарував цей безцінний дар людству в лиці простих Апостолів. Про подарунки не питають, як ти ними розпоряджаєшся, а просто надіються, що скористаєшся ними на благо. Господь довіряє тим, кому Апостоли в свою чергу довірили святиню і з рук в руки передали своїм наступникам: «Хто приймає вас, той приймає Мене, а хто приймає Мене, той приймає й Того, Хто послав Мене» (Мф.10,40). Так відбувається ієрархічний зв'язок Бога з людьми в святих таїнствах, і людей з людьми у Христі. Тим, кому довіряють Апостоли і їх наступники святителі, тим самим людям й ввіряє Себе Господь.
Христос не залишав після себе якогось особливого наступника, що мав якісь надзвичайні повноваження і якесь таємне знання для нього особисто доступне. Господь залишився з людьми Сам: “І ось Я з вами по всі дні до кінця віку» (Мф. 28,20)
Глава Церкви – Христос. Однак її живий, реальний, близький до кожного, хто звертається до Христа, образ втілений у єпископі. Божественно неприступне у боголюдському організмі Церкви завдяки єпископу втілюється у божественно доступному. Апостол Іоанн Богослов звертається до єпископів сімох церков Ефесського округу, що він окормляв, як до ангелів (Апок. 2,1)..." 
Ну а далі по тексту "якщо єпископ живе по Євангелію то його голос то голос Церкви", як ні то Господь керуватиме Церквою у відповідності до часу і обставин так як для нас це буде спаительно. Форми адміністративного устрою Церкви  не закріплені догматично у Символі Віри. вони завжди різняться, як в часі так і в просторі: "Якщо традиція розходиться з істиною, то то її потрібно облишити" (Кіпріан Карфагенський). З повагою

Подполковник российского ГРУ в Минском монастыре призва...

Т34

Т34 написал:

"Тем не менее присутствующим он нравился" - хаха. Так демократія, комусь подобається Антон Маньшин, а комусь зоофіли і педофіли з "Торнадо" як от Михайлу денисенку і його послідовникам.

УГКЦ презентує двотомник «Патріярх Йосиф Сліпий і красн...

Т34

Т34 написал:

А чого "патріярх"? Невизнання загальноприйнятого правопису - 1-ий крок до сепаратизму. Треба щоб СБУ добре їх перевірило.

Оккупационные власти Крыма и УПЦ провели акцию поминове...

Т34

Т34 написал:

А які є пропозиції можливо передати Кримські єпархії в пряме управління РПЦ "до завершення окупації", якщо Президент і уряд це одобрять, то треба так і зробити.

Ще раз про церковне кріпацтво, або Чому світське законо...

Т34

Т34 написал:

З одної сторони це дійсно сумно. Навіть дуже. Але , якщо подивитися з другої, то у жітіях великих святих часто бачимо, що святий не служив весь вік в одному місці, а через різні обставини в т.ч. пов"язані і з діями церковної влади переміщався по світу. Напр. , прп. Сергій , який заснував аж 5 монастирів. Священник, як офіцер, де Церква пошле там і буде служити. А якщо хочеться осісти, поставити хатку, посадити садок, завести свинок, курочок, і т.д. і це є найвищою ціллю, тоді можна не ставати священником, а просто жити в селі, хазяйнувати і т.д. Ну а прихожани теж хай згадають, що ходять в храм вони до Бога в першу чергу, а не до священника конкретного. Тому , якщо священник і зміниться, то Бог у храмі залишиться. Тому дивно, що люди ходять 28 років до церкви, а потім раптом перестануть. Невже за 28 років не зрозуміли, навіщо є храм і Служба Божа.

УПЦ (МП) готує ґрунт для невизнання української автокеф...

Т34

Т34 написал:

Як можна визнати те чого нема?

Ще раз про церковне кріпацтво, або Чому світське законо...

dutchak1

dutchak1 написал:

Цитата: Onufriy
Релігійні структури не реформуються "заради добра і людяності",

Релігійні структури не реформуються "заради добра і людяності" – оце гарно. Тобто, скажемо так, треба розрізняти існування структури і існування її елементів і розуміти що структура не є механічна сума елементів. Поняття добра і людяності існує тільки на рівні елементів і таких цілей, які існують на рівні елементів, структура мати не може. Інакше це не структура. Ми не можемо сказати що структура добра і людяна чи недобра і нелюдяна тому що це є винятково тільки людські поняття і їх можна застосувати винятково тільки до людини і то тільки на її вищій, позатваринній, позафізіологічній стадії. На самому рівні структури її цілями є безперервне відтворення границі структури з навколишнім середовищем, підтримання різниці структури і навколишнього середовища, реагування на різні виклики навколишнього середовища, які можуть її зруйнувати. Лаконічно це звучить так – структура це її границі. А уже самі границі структура-християнство, з допомогою комплексу священних текстів і літургійної практики творить шляхом безперервного «виробництва» особливих людей, людей з особливими структурами свідомості – віруючих. І саме до цих структур свідомості відносяться поняття добра і людяності. Любі зміни, що проходять з цими особливими людьми, з цими структурами свідомості, які руйнують віру, з часом руйнують і нищать границі структури-релігії. І тут треба пробувати зрозуміти – як здавалось би при нищівній секуляризації, при відділенні сучасної структури суспільства від структури християнства, цій структурі суспільства вдається зберегти добро і людяність. Очевидно відділена структура суспільства зуміла перейняти, унаслідувати механізми відтворення людей з такою свідомістю і це відтворення якось їй вдається без участі структури-релігії. Як задовго і успішно – незрозуміло.

Це важко зрозуміти. Ну як, скажімо, Церква не може бути доброю і людяною? Тут треба розуміти, що як структура, яка забезпечує посередництво і спілкування особистості з Богом, як структура, яка творить добро і людяність – Вона не може бути ні людською особистістю ні Богом, до Неї як до посередника не застосовуються ні людські ні божі поняття і найкраще б було взагалі не перейматись ЇЇ існуванням а просто зберігати ЇЇ.  Вірити.

Або ще простіше – те що творить людину, людиною описатися не може. Це як мовою пробувати описати домовний стан людини.

Ще раз про церковне кріпацтво, або Чому світське законо...

Onufriy

Onufriy написал:

Цитата: Олександр
Автор дивиться в майбутнє
 
Релігійні структури не реформуються "заради добра і людяності", - подібні перетворення можливі лише за умови віросповідного конфлікту smile

Коли католики провели реформу?
- Лише тоді, коли половина Європи вже зреклась латинства і прямо проголосила Папу антихристом. Отоді до раціональних католиків дійшло, що треба таки щось змінювати...  
 

За яких умов правляча бюрократія У/РПЦ може дозріти до такого розуміння? 
З огляду на специфічний рівень раціоналізму в МП + фактор анархо-феодалізму + феномен ФСБ-залежності...   ...то цього не станеться, доки 3/4 мирян і духовенства не покинуть структуру, а Кирила Гундяєва не проклянуть як єретика. Отоді вони щось якось почнуть змінювати... 

Тому, поправді - можливості реформи У/РПЦ дуже скромні. Не більше їх було у фарисейської Синагоги часів Кайяфи

Втрата Церкви

Onufriy

Onufriy написал:

Не хотілося б бути надміру прискіпливим, але не можна погоджуватись зі спробами примирити Церкву Христову і геополітичний блуд сучасної У/РПЦ:
На жаль, Церква й до сьогодні припудрює цим фальсифікатом політичний труп радянської імперії, який відлякує безліч людей. Церква повторює застарілі міфи, якими Російська імперія підпирала свою владу в той час, коли для всіх було зрозуміло, що вони далекі від Євангелія і власне від Церковного Передання.
Подібних прикладів з історії Церкви, починаючи з IV ст. і до наших днів, можна привести незліченну кількість... 
Автор - чудова людина і, що саме дивне - християнин. Але з його слів виходить так, що теперішнє беззаконня в У/РПЦ  - це так, нічого особливого - "одвіку в православ'ї так повелося..."

Але коли ж іще таке було в історії православ'я, щоб Церква (Невіста Христова) обслуговувала комуняцький антихристиянський режим?.. feel  Коли іще канонічна ієрархія вступала в симбіотичні відносини з його найбільш звірячою структурою - КГБ(ФСБ)?.. request   І коли таке було, щоб "Церква", на догоду своїм недавнім безбожним гонителям, замінила проповідь Слова Господнього душепагубним кирилівським лжеученням? 

Та ні, "з ІV ст." у історії православ'я такої ганьби іще не було. Та і у історії Вітхозавітної Церкви такого не було теж..