Вхід

У вас немає акаунту на Religion.in.ua? Зареєструйтесь

Діаспора

23 02 2015 Новини, Україна, Діаспора

На зустрічі з українськими архієреями Константинопольського Патріархату керуючий справами УПЦ говорив про подолання церковного розділення

19 лютого, з благословення Предстоятеля УПЦ (МП) митрополита Київського і всієї України Онуфрія, у Києво-Печерській лаврі керуючий справами УПЦ митрополит Бориспільський і Броварський Антоній (Паканич) зустрівся з Предстоятелем УПЦ в США митрополитом Антонієм (Щербою) та Предстоятелем УПЦ в Канаді митрополитом Юрієм (Каліщуком), які перебувають у канонічній єдності з Константинопольським Патріархатом, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт УПЦ.

23 02 2015 Новини, Україна, Діаспора

Посольство України в Греції співпрацюватиме з Грецьким екзархатом УПЦ КП

18 лютого 2015 року посол України в Грецькій Республіці Володимир Шкуров прийняв у Посольстві екзарха Української Православної Церкви Київського Патріархату в Греції єпископа Херсонеського Хрисостома. У зустрічі також взяли участь представники екзарахату та української громади країни, зокрема Товариства української діаспори Греції «Українсько-Грецька Думка», повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт УПЦ КП.

20 02 2015 Новини, Україна, Діаспора

Між Київським Патріархатом і УПЦ в Канаді (Константинопольського Патріархату) поглиблюється співпраця

16 лютого 2015 р. на запрошення глави УПЦ Київського Патріархату Патріарха Київського і всієї Руси-України Філарета делегація Української Православної Церкви в Канаді (під омофором Константинопольського Патріархату) на чолі з митрополитом Вінніпегу і всієї Канади Юрієм (Каліщуком) відвідала Київську Патріархію. Вперше з 1993 року, коли Україну відвідував митрополит Василій (Федак), провід УПЦ в Канаді відвідує Україну з офіційним візитом, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт УПЦ КП.

17 02 2015 Новини, Україна, Світ, Діаспора

Створено об'єднання українських баптистських церков в Італії

Заступник голови ВСО эвангельських християн-баптистыв з питань зовнішньої міссії Володимир Шемчишин, заступник з питань праці в діаспорі Іван Романюк та керівник комітету зовнішньої місії Володимир Кондор з 28 січня по 2 лютого відвідали Італію, де провели зустріч з головою баптистського союзу Італії Рафаелем Волпе, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт баптистів України.

23 12 2014 Новини, Світ, Діаспора

В Об'єднаних Арабських Еміратах уперше в історії звершили україномовне богослужіння

На свято Миколая українці в Об'єднаних Арабських Еміратах відвідали перше в історії цієї країни україномовне богослужіння, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт УГКЦ і Урінформ.

27 11 2014 Новини, Світ, Діаспора

Місія УПЦ КП в Японії провела в токійському храмі Англіканської Церкви поминальні заходи за жертвами Голодомору

23 листопада в Токіо, Японія, відбулася панахида та громадські поминальні заходи за жертвами Голодомору – геноциду в Україні. Українці Японії та місія УПЦ Київського Патріархату в цій країні висловили вдячність вірянам церкви Святого Альбана Англіканської церкви в Токіо за безкоштовне надання приміщення для проведення панахиди, а також регулярних богослужінь, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт УПЦ КП.

5 11 2014 Новини, Україна, Діаспора

Лідер п’ятидесятників України відвідав слов’янські церкви у США

Старший єпископ ЦХВЄУ Михайло Паночко у жовтні 2014 року здійснив поїздку до Сполучених Штатів Америки, де відвідав слов’янські церкви п’ятидесятників. За десять днів він послужив у восьми зібраннях та взяв участь у великій триденній конференції, присвяченій 25-річчю слов’янської еміграції у США, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт п’ятидесятників України.

31 10 2014 Новини, Україна, Діаспора

Папа Франциск отримав книгу листів від дітей українських трудових мігрантів

Нещодавно Папа Франциск отримав у подарунок книгу «Діти емігрантів про себе», упорядковану Міжнародним інститутом освіти, культури та зв’язків з діаспорою НУ «Львівська політехніка» у межах однойменного соціального проекту, повідомляє Ігор Галущак для порталу "Релігія в Україні".

24 10 2014 Новини, Україна, Діаспора

Місія УПЦ КП в Японії співорганізувала Перший фестиваль «Український День» у Токіо

19 жовтня українська громада в Японії разом із настоятелем місії Української Православної Церкви Київського Патріархату в Японії ієреєм Павлом Королюком організувала та провела Перший фестиваль «Український День» у Токіо. Серед числа відвідувачів були українці, японці, французи, індійці та представники інших національностей, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт УПЦ КП.

26 09 2014 Новини, Україна, Світ, Діаспора

Глава УГКЦ: «Російські снаряди не долітають до Австралії, але долітає неправда»

Глава Української Греко-Католицької Церкви Верховний архієпископ Святослав під час свого візиту в Австралію зустрівся з українською громадою парафії Покрови Пресвятої Богородиці в місті Аделаїда (столиця Південного штату Австралії), розповівши, зокрема, про ситуацію в Україні, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт УГКЦ.

24 09 2014 Новини, Діаспора

Глава УГКЦ: «Наш народ вистояв у часи Другої світової війни, то і в сьогоднішній війні вистоїть»

Глава Української Греко-Католицької Церкви блаженніший Святослав (Шевчук), перебуваючи з душпастирським візитом у Австралії, зустрівся з громадами української діаспори, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт УГКЦ.

4 09 2014 Новини, Україна, Діаспора

Глави УПЦ КП і УГКЦ взяли участь у зборах Світового Конгресу Українців

29-31 серпня у стінах Київського Національного державного Університету ім. Т.Г. Шевченка відбулися загальні річні збори Світового Конгресу Українців (СКУ) -- міжнародного координаційного об’єднання українських громадських організацій у діаспорі зі штаб-квартирою у Торонто (Канада), повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт Богородської єпархії УПЦ Київського Патріархату.

28 07 2014 Новини, Україна, Діаспора

Делегація УПЦ КП обговорила в Іспанії питання міжконфесійних відносин і духовної опіки діаспори

З 16 по 21 липня делегація Управління зовнішніх церковних зв’язків Київського Патріархату у складі архієпископа Рівненського і Острозького Іларіона, голови Управління; архімандрита Кіріона (Інасарідзе), заступника голови УЗЦЗ та протоієрея Валерія Семанцо, голови місійного відділу при УЗЦЗ відвідала місто Малага, що знаходиться на півдні Іспанії, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт УПЦ КП.

14 07 2014 Новини, Україна, Діаспора

Глава УГКЦ поїхав до Бразилії відкривати нові єпархії

10 липня глава УГКЦ Верховний архієпископ Святослав прибув до Бразиліїї. Головна мета візиту - введення в новий уряд владик Володимира (Ковбича) і Мирона (Мазура), повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт УГКЦ.

27 06 2014 Новини, Україна, Діаспора

Священики і монахині УГКЦ розповіли про особливості душпастирства в Центральній і Східній Європі

Священики і представники монаших спільнот поділилися із семінаристами досвідом душпастирювання в країнах Центральної і Східної Європи під час спецкурсу місійного служіння УГКЦ, що триває в Дрогобицькій духовній семінарії, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт УГКЦ.

19 06 2014 Новини, Україна, Діаспора

Голова православної місії УПЦ КП у Японії став військовим священиком

18 червня настоятель храму Української православної місії УПЦ Київського Патріархату в Японії ієрей Павло Королюк відвідав авіабазу Йокота Військово-повітряних сил Сполучених Штатів Америки, що у містечку Фусса, префектура Токіо. Військовослужбовці цієї бази православного віросповідання виявили бажання, аби отець Павло став їхнім військовим священиком, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт УПЦ КП.

17 06 2014 Новини, Світ, Діаспора

Уроженец Черниговщины вошел в состав исполнительной власти Афона

14 июня на торжественном богослужении в соборном храме горы Афон (Протате) состоялась ежегодная официальная передача власти на этом греческом полуострове новому составу Священной эпистасии – органу, которому принадлежит исполнительная власть на Афоне, сообщает "Религия в Украине" со ссылкой на Аfonit.info.

16 06 2014 Новини, Україна, Діаспора

Львовский театр «Эммануил» дает спектакли в польских городах

Львовский театр "Эммануил", объединяющий христианских актеров-аматоров, выступает со спектаклями в родном городе, в городах Польши, а также планирует программу в Румынии, сообщает "Религия в Украине" со ссылкой на Іnvictory.

3 06 2014 Новини, Світ, Діаспора

У Росії освятили новий греко-католицький храм

1 червня 2014 року єпископ Йосиф Верт, ординарій для російських католиків візантійського обряду, освятив новозбудований греко-католицький храм на честь Пресвятої Трійці в м. Лангепас, Ханти-Мансійський автономний округ (Росія), повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт УГКЦ.

13 05 2014 Новини, Світ, Діаспора

Папа Франциск утворив митрополію УГКЦ в Бразилії

12 травня 2014 року у Ватикані повідомлено про те, що Папа Франциск підніс дотеперішню єпархію Святого Івана Хрестителя УГКЦ в Бразилії з осідком у Куритибі до статусу архиєпархії та митрополичого осідку. Першим архиєпископом-митрополитом призначено дотеперішнього єпарха владику Володимира (Ковбича), повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт УГКЦ.

8 05 2014 Новини, Україна, Світ, Діаспора

У США за участю УГКЦ відбулася міжнародна конференція «Катакомбна Церква в ХХ столітті»

Цього року минає 25-ліття виходу з підпілля Української Греко-Католицької Церкви, яка понад 40 років свого існування провела в катакомбах радянського режиму. З цієї нагоди 3 травня 2014 року в Університеті «Ла Саль» (США) відбулась англомовна Міжнародна наукова конференція на тему «Катакомбна Церква в ХХ столітті», повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт УГКЦ.

6 05 2014 Новини, Діаспора

Священик УПЦ відвідав українську діаспору в Китаї

З благословення місцеблюстителя Київської митрополичої кафедри УПЦ (МП) митрополита Чернівецького і Буковинського Онуфрія та на прохання Посольства України в Китайській Народній Республіці клірик Київської єпархії Української Православної Церкви священик Ігор Шумак відвідав Китай, де звершив низку пасхальних богослужінь, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт Київської митрополії.

5 05 2014 Новини, Діаспора

Глава УГКЦ прибув з пастирським візитом до Канади

2 травня 2014 року розпочався офіційний візит глави УГКЦ блаженнішого Святослава до Канади. Протягом днів свого перебування на канадській землі Верховний Архиєпископ УГКЦ відвідає найбільші міста країни (Тороното, Монреаль, Оттава) і греко-католицькі парафіяльні спільноти, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт УГКЦ.

25 04 2014 Новини, Світ, Діаспора

У храмі духовної місії УПЦ КП у Токіо охрещений перший дорослий парафіянин

13 квітня 2014 року, в день свята Входу Господнього в Єрусалим, у храмі Православної духовної місії Київського Патріархату у Токіо (Японыя) було охрещено першого дорослого парафіянина цієї громади, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт УПЦ КП.

15 04 2014 Новини, Україна, Діаспора

Хор англійців дав концерт у столичному соборі УГКЦ

У Патріаршому соборі Воскресіння Христового, що в Києві, у Квітну неділю дав концерт англійський хор «Булава», під диригуванням відомого у світі оперного співака Павла Гуньки, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт УГКЦ.

НОВИНИ

Всі матеріали

останні коментарі

Ще раз про церковне кріпацтво, або Чому світське законо...

dutchak1

dutchak1 написал:


Цитата: Onufriy
Якщо традиція розходиться з істиною, то то її потрібно облишити

Мови нема. Ви не їсте капусту, не читатєте акафісти і не ходите на етнофілетичні святоросійські політмасовки. Ви не називаєте спільноту, неспроможну до захисту православної віри - "Церквою". Ви не йдете на раду нечестивих, і на путь грішників не стаєте, і на зборищі губителів не сидите. І ще може такі люди є в різних кількостях. Але і ви, і ті люди в різних кількостях не маєте права нечестивих і грішників вишукувати, судити. А якщо і найдете і почнете їх «виховувати» - результат нульовий і поведінка ваша нераціональна. Можете навіть спровокувати мордобій. До віри з любого стану, чи з варварства-поганства чи з єресі не приходять раціональним шляхом, вихованням від доброзичливців чи сусідів. Тільки сам на Сам з Богом, тільки у вірі. А вже те, чи правильна твоя віра – побачиш по результатах. По результатах побачиш і те, чи розійшлася істина з традицією чи ні і гарантій в земному житті немає ні в кого. Хіба що у святих.

Ще раз про церковне кріпацтво, або Чому світське законо...

Onufriy

Onufriy написал:

Якщо традиція розходиться з істиною, то то її потрібно облишити
 
Амінь! У цьому випадку щось одне таки потрібно залишити smile або Істину, або традицію...
Тільки залишити Істину - набагато легше. Об'єктивно. Для цього лише треба:
1) назвати кирилівську єресь "особистими політичними переконаннями патріарха";
2) назвати спільноту, неспроможну до захисту православної віри - "Церквою" 

І тоді воно зразу полегшає, адже у вас залишиться канонічна традиція feel  Тоді можна і далі їсти капусту, читати акафісти і ходити на етнофілетичні святоросійські політмасовки
http://autocephalia.at.ua/news/kak_zaveshhal_velikij_nevskij/2017-09-13-880 
;

Ще раз про церковне кріпацтво, або Чому світське законо...

Onufriy

Onufriy написал:

Цитата: dutchak1
Церква... найкраще б було взагалі не перейматись ЇЇ існуванням а просто зберігати ЇЇ.  Вірити

Ну.. щоб зберігати Церкву - треба мати дуже багато здоров'я smile ..швидше таки Церква зберігає нас, ніж ми її feel

А щодо "віри" - то вірити у що? У те, що У/РПЦ є Невістою Христовою?.. (Та тільки Невіста повинна б зберігати вірність Небесному Женихові, а не обслуговувати хворі фантазії престарілого гебешника)

Чи вірити у триєдиний святоросійський народ? У "російськість"? У можливість збереження російської ідентичності з доп. участі у хресних ходах?
Чи може у "енергетичні пучки" Гундяєва? Чи у необхідність вшанування "заслуг" тиранів, убивць і гонителів Церкви (Івана 4-го, Сталіна і т.п.)?..

Блажен муж, що не йде на раду нечестивих, і на путь грішників не стає, і на зборищі губителів не сидить. Але в Законі Господнім воля його, і Закону Його повчається день і ніч (Псалми 1:1,2)

"РПЦ не зупиниться ні перед чим": в Раді назвали прич...

Kruvonis

Kruvonis написал:

Тут зовсім усе не так, для надання Автокефалії необхідно дуже багато сприятливих умов. В данний час в Україні немає жодної умови для надання Автокефалії як від Константинополя, так і москви - і маніпулювання нюансами на користь собі - зайве.  Представник Варфоломія був на минулому святокуванні Дня Хрещення Русі на Володимиській гірці - це було розгляд церквиденисенка як тих хто зацікавлений, після було інтервью, де представник дав чітку відповодь на цей рахунок. 
А Стаття хитро написана.

Священник Андрей Шиманович: Патриарх Кирилл предал свою...

josephus

josephus написал:

Еще один вырвался из содома-гоморры рпц... smile 

Ще раз про церковне кріпацтво, або Чому світське законо...

denka_kds

denka_kds написал:

Т34,
Вітаю Вас Т34. Спробую відповісти на поставлене Вами запитання дещо розширеним посиланням на свою статтю "Церква блаженнішого Володимира": 
"Владика Ніколай Японський на соборі Японської Православної Церкви в Кіото, що відбувся в 1892 році, сказав: «Церква православна в народі існувати все-таки буде, і саме не в якості іноземного гостя. Православ’я буде рідним для японців, їх національним достоянням, як стало воно рідним для нас, росіян, для болгар, арабів, як воно є й для греків, від яких ми його прийняли. Ніхто з нас не скаже, що ми віруємо в грецьку віру, вона наша рідна, народна». Предстоятель Японської Церкви за роки свого життя в Японії так полюбив її культуру, так проникся її історією, що став закваскою, яка для замкнутих на своєму острові японців, розширила і поглибила розуміння своєї самобутності, свого місця в сім'ї народів світу.
Наш Блаженніший предстоятель в древньому центрі християнства Києві ніс схожу місію, тому що за роки радянських гонінь було знищено вщент все, що нагадувало про Христа, було старанно зашліфоване все, що вирізняло наш народ з-поміж інших слов'янських етносів. Ніякої української національної церкви Миторополит Володимир, звичайно, не сповідував як і не був представником російського православ’я на Україні. УПЦ за часів його предстоятельства не стала п'ятою колоною Москви. Він був носієм світового православ'я і виразником його древньої київської неперервної традиції.
Українська Церква це та сама церква, яку греки, присилаючи в Київ митрополитів, або благословляючи тих архієреїв, що змогли тут вижити і залишитись вірними православ’ю, називали митрополією «Мікра Росіа». В культурному і політичному плані це звучало доволі велично, – як слов’янська Еллада. З іншого боку вони сприймали Київ як другорядну по значенню частину Константинопольского Патріархату – митрополію, що не доросла навіть до рівня архієпископії. Титул митрополита в ромеїв був другорядним в порівнянні з титулом архієпископа. Згадайте, що Іоанн Златоуст був Архієпископом столиці Візантійської імперії. Не зважаючи на це, на Русі титул Митрополита залишився почесним і високим церковним званням, що мав особливу харизму.
Київські Митрополити в свідомості Константинополя завжди сприймалися як лице нашого народу і практично єдиний авторитет, якому вони довіряли. Однак з тих часів, коли Петро І створив Синод і замість Митрополита чи Патріарха Церквою почав правити Обер-прокурор, Православ’я на Русі втратило своє лице, а Київська Митрополія перестала бути духовним центром, що зв’язував Русь із Православним Сходом. Санкт-Петербург став джерелом нової, вже західної духовності для слов’ян. Синодальна система робила все, щоб обмежити вплив Церкви на суспільство, зокрема регулярно здійснювала переміщення архієреїв з кафедри на кафедру, не даючи таким чином єпископам можливості поріднитись з паствою. Св. Патріарх Тихон за роки свого єпископства п’ять раз переміщався з одного кінця світу в інший, допоки революція не зупинила його в Москві. Прот. Александр Рождественський писав про ці переміщення владики: «Вище церковне начальство, переважно світське, не любило, щоб архієрей довго засиджувався на одній кафедрі, особливо, якщо люди симпатизували йому».
Фігура Митрополита Київського Володимира унікальна саме тому, що він перебував на Київській кафедрі аж 22 роки. За час свого служіння він став отцем для кожного українця. Він воскресив той древній лик Київського Православ’я, що здавалось би вже доживав свій вік в склепах музейних вітрин". З. повагою

Ще раз про церковне кріпацтво, або Чому світське законо...

denka_kds

denka_kds написал:

Kruvonis,
Вітаю Вас Kruvonis. Спробую відповісти на поставлене Вами запитання посиланням на свою статтю "Церква блаженнішого Володимира": 
"Церквою керує Господь. Але Він подарував цей безцінний дар людству в лиці простих Апостолів. Про подарунки не питають, як ти ними розпоряджаєшся, а просто надіються, що скористаєшся ними на благо. Господь довіряє тим, кому Апостоли в свою чергу довірили святиню і з рук в руки передали своїм наступникам: «Хто приймає вас, той приймає Мене, а хто приймає Мене, той приймає й Того, Хто послав Мене» (Мф.10,40). Так відбувається ієрархічний зв'язок Бога з людьми в святих таїнствах, і людей з людьми у Христі. Тим, кому довіряють Апостоли і їх наступники святителі, тим самим людям й ввіряє Себе Господь.
Христос не залишав після себе якогось особливого наступника, що мав якісь надзвичайні повноваження і якесь таємне знання для нього особисто доступне. Господь залишився з людьми Сам: “І ось Я з вами по всі дні до кінця віку» (Мф. 28,20)
Глава Церкви – Христос. Однак її живий, реальний, близький до кожного, хто звертається до Христа, образ втілений у єпископі. Божественно неприступне у боголюдському організмі Церкви завдяки єпископу втілюється у божественно доступному. Апостол Іоанн Богослов звертається до єпископів сімох церков Ефесського округу, що він окормляв, як до ангелів (Апок. 2,1)..." 
Ну а далі по тексту "якщо єпископ живе по Євангелію то його голос то голос Церкви", як ні то Господь керуватиме Церквою у відповідності до часу і обставин так як для нас це буде спаительно. Форми адміністративного устрою Церкви  не закріплені догматично у Символі Віри. вони завжди різняться, як в часі так і в просторі: "Якщо традиція розходиться з істиною, то то її потрібно облишити" (Кіпріан Карфагенський). З повагою

Подполковник российского ГРУ в Минском монастыре призва...

Т34

Т34 написал:

"Тем не менее присутствующим он нравился" - хаха. Так демократія, комусь подобається Антон Маньшин, а комусь зоофіли і педофіли з "Торнадо" як от Михайлу денисенку і його послідовникам.

УГКЦ презентує двотомник «Патріярх Йосиф Сліпий і красн...

Т34

Т34 написал:

А чого "патріярх"? Невизнання загальноприйнятого правопису - 1-ий крок до сепаратизму. Треба щоб СБУ добре їх перевірило.

Оккупационные власти Крыма и УПЦ провели акцию поминове...

Т34

Т34 написал:

А які є пропозиції можливо передати Кримські єпархії в пряме управління РПЦ "до завершення окупації", якщо Президент і уряд це одобрять, то треба так і зробити.

Ще раз про церковне кріпацтво, або Чому світське законо...

Т34

Т34 написал:

З одної сторони це дійсно сумно. Навіть дуже. Але , якщо подивитися з другої, то у жітіях великих святих часто бачимо, що святий не служив весь вік в одному місці, а через різні обставини в т.ч. пов"язані і з діями церковної влади переміщався по світу. Напр. , прп. Сергій , який заснував аж 5 монастирів. Священник, як офіцер, де Церква пошле там і буде служити. А якщо хочеться осісти, поставити хатку, посадити садок, завести свинок, курочок, і т.д. і це є найвищою ціллю, тоді можна не ставати священником, а просто жити в селі, хазяйнувати і т.д. Ну а прихожани теж хай згадають, що ходять в храм вони до Бога в першу чергу, а не до священника конкретного. Тому , якщо священник і зміниться, то Бог у храмі залишиться. Тому дивно, що люди ходять 28 років до церкви, а потім раптом перестануть. Невже за 28 років не зрозуміли, навіщо є храм і Служба Божа.

УПЦ (МП) готує ґрунт для невизнання української автокеф...

Т34

Т34 написал:

Як можна визнати те чого нема?

Ще раз про церковне кріпацтво, або Чому світське законо...

dutchak1

dutchak1 написал:

Цитата: Onufriy
Релігійні структури не реформуються "заради добра і людяності",

Релігійні структури не реформуються "заради добра і людяності" – оце гарно. Тобто, скажемо так, треба розрізняти існування структури і існування її елементів і розуміти що структура не є механічна сума елементів. Поняття добра і людяності існує тільки на рівні елементів і таких цілей, які існують на рівні елементів, структура мати не може. Інакше це не структура. Ми не можемо сказати що структура добра і людяна чи недобра і нелюдяна тому що це є винятково тільки людські поняття і їх можна застосувати винятково тільки до людини і то тільки на її вищій, позатваринній, позафізіологічній стадії. На самому рівні структури її цілями є безперервне відтворення границі структури з навколишнім середовищем, підтримання різниці структури і навколишнього середовища, реагування на різні виклики навколишнього середовища, які можуть її зруйнувати. Лаконічно це звучить так – структура це її границі. А уже самі границі структура-християнство, з допомогою комплексу священних текстів і літургійної практики творить шляхом безперервного «виробництва» особливих людей, людей з особливими структурами свідомості – віруючих. І саме до цих структур свідомості відносяться поняття добра і людяності. Любі зміни, що проходять з цими особливими людьми, з цими структурами свідомості, які руйнують віру, з часом руйнують і нищать границі структури-релігії. І тут треба пробувати зрозуміти – як здавалось би при нищівній секуляризації, при відділенні сучасної структури суспільства від структури християнства, цій структурі суспільства вдається зберегти добро і людяність. Очевидно відділена структура суспільства зуміла перейняти, унаслідувати механізми відтворення людей з такою свідомістю і це відтворення якось їй вдається без участі структури-релігії. Як задовго і успішно – незрозуміло.

Це важко зрозуміти. Ну як, скажімо, Церква не може бути доброю і людяною? Тут треба розуміти, що як структура, яка забезпечує посередництво і спілкування особистості з Богом, як структура, яка творить добро і людяність – Вона не може бути ні людською особистістю ні Богом, до Неї як до посередника не застосовуються ні людські ні божі поняття і найкраще б було взагалі не перейматись ЇЇ існуванням а просто зберігати ЇЇ.  Вірити.

Або ще простіше – те що творить людину, людиною описатися не може. Це як мовою пробувати описати домовний стан людини.

Ще раз про церковне кріпацтво, або Чому світське законо...

Onufriy

Onufriy написал:

Цитата: Олександр
Автор дивиться в майбутнє
 
Релігійні структури не реформуються "заради добра і людяності", - подібні перетворення можливі лише за умови віросповідного конфлікту smile

Коли католики провели реформу?
- Лише тоді, коли половина Європи вже зреклась латинства і прямо проголосила Папу антихристом. Отоді до раціональних католиків дійшло, що треба таки щось змінювати...  
 

За яких умов правляча бюрократія У/РПЦ може дозріти до такого розуміння? 
З огляду на специфічний рівень раціоналізму в МП + фактор анархо-феодалізму + феномен ФСБ-залежності...   ...то цього не станеться, доки 3/4 мирян і духовенства не покинуть структуру, а Кирила Гундяєва не проклянуть як єретика. Отоді вони щось якось почнуть змінювати... 

Тому, поправді - можливості реформи У/РПЦ дуже скромні. Не більше їх було у фарисейської Синагоги часів Кайяфи

Втрата Церкви

Onufriy

Onufriy написал:

Не хотілося б бути надміру прискіпливим, але не можна погоджуватись зі спробами примирити Церкву Христову і геополітичний блуд сучасної У/РПЦ:
На жаль, Церква й до сьогодні припудрює цим фальсифікатом політичний труп радянської імперії, який відлякує безліч людей. Церква повторює застарілі міфи, якими Російська імперія підпирала свою владу в той час, коли для всіх було зрозуміло, що вони далекі від Євангелія і власне від Церковного Передання.
Подібних прикладів з історії Церкви, починаючи з IV ст. і до наших днів, можна привести незліченну кількість... 
Автор - чудова людина і, що саме дивне - християнин. Але з його слів виходить так, що теперішнє беззаконня в У/РПЦ  - це так, нічого особливого - "одвіку в православ'ї так повелося..."

Але коли ж іще таке було в історії православ'я, щоб Церква (Невіста Христова) обслуговувала комуняцький антихристиянський режим?.. feel  Коли іще канонічна ієрархія вступала в симбіотичні відносини з його найбільш звірячою структурою - КГБ(ФСБ)?.. request   І коли таке було, щоб "Церква", на догоду своїм недавнім безбожним гонителям, замінила проповідь Слова Господнього душепагубним кирилівським лжеученням? 

Та ні, "з ІV ст." у історії православ'я такої ганьби іще не було. Та і у історії Вітхозавітної Церкви такого не було теж..