Вхід

У вас немає акаунту на Religion.in.ua? Зареєструйтесь

Інтерв'ю
Три митрополита и патриарх. Ч. 2

30 06 2010   Протоиерей Сергий Овсянников, настоятель Свято-Никольского храма г. Амстердам Публікації, Інтерв'ю

Три митрополита и патриарх. Ч. 2

Митр. Антоний не позволял никому из этого делать конфетку – «нечто розовое в византийских одеждах». Лепота… он этого не любил, не делал сам, и не позволял никому этого делать. Поэтому с ним было и легко и тяжело одновременно. Легко – потому что чувство радости от нахождения рядом. Тяжело – потому что постоянное восхождение молитвенное

Три митрополита и патриарх

24 06 2010   Протоиерей Сергий Овсянников, настоятель Свято-Никольского храма г. Амстердам Публікації, Інтерв'ю

Три митрополита и патриарх

У него была мечта: набрать курс учащихся, уже имеющих высшее светское образование. И он хотел добиться такого результата. Он и сейчас таковым остался – целеустремленным и решительным. Поэтому он нас учил, что надо отвечать, а какие вопросы игнорировать. Как проходить медкомиссию, собеседование в КГБ. Естественно, он это делал не открытым текстом.

 

МДАиС и КДАиС. Через годы, через расстоянья...

15 06 2010   Митрополит Владимир, предстоятель УПЦ; архиепископ Вышгородский Павел; архиепископ Бориспольский Антоний, ректор КДаиС Публікації, Інтерв'ю

МДАиС и КДАиС. Через годы, через расстоянья...

В третьем классе я часто общался с духовниками Троице-Сергиевой Лавры и семинарии – отцами Кириллом (Павловым) и Илией (Рейзмиром). К отцу Кириллу ходил на чтение Священного Писания Ветхого и Нового Завета; в конце он всегда давал кусочек белого хлеба и ломтик рыбки или же конфеты. Мы шли, чтобы взять из его рук эту благословенную пищу и слышать Слово Божие, питающее наши души.

"Где бы ни находились канонические общины, они принадлежат одной и той же Церкви"

27 05 2010   Патриарх Московский Кирилл, интервью Публікації, Інтерв'ю

"Где бы ни находились канонические общины, они принадлежат одной и той же Церкви"

Я слежу за тем, как некоторые журналисты описывают наши отношения с Фанаром. Когда читаешь эти мрачные комментарии и прогнозы, создается впечатление, что речь идет о каком-то противостоянии и чуть ли не о войне. Но ни один из этих пессимистических прогнозов не оправдался. Более того, сейчас отношения между нашими Патриархатами вышли на качественно новый уровень.

"Хоть я и  не воевал по возрасту, все равно от немцев пострадал"

7 05 2010   Митрополит Владимир, предстоятель УПЦ Публікації, Інтерв'ю

"Хоть я и не воевал по возрасту, все равно от немцев пострадал"

Я вышел во двор, обулся, смотрю, а там немецкая машина стоит, это такая мини-электростанция, которая генерирует ток, – пыхтит все время. Я подумал и решил провести «подрывную операцию»: котлета по размеру как раз в выхлопную трубу входила... начал я запихивать их туда, но чувствую, что меня за шиворот кто-то тащит... а это немецкий офицер увидел мою проделку, и как «врезал» мне по голове...

"Ми на 100-відсотковому утриманні Київської патріархії"

29 04 2010   Митрополит Димитрій (Рудюк), інтерв'ю Публікації, Інтерв'ю

"Ми на 100-відсотковому утриманні Київської патріархії"

Викладач має повністю віддаватися науці, київській православній богословській академії, тобто тут має бути для цього «пуп Землі», тут – його перебування і викладання. Він повинен знати, що це його місце. Я зараз поставив перед священноначаллям, зокрема перед Патріархом питання руба: щоб наші викладачі, щоб хоча б якийсь кістяк їх, мав місце проживання на території Академії

"Нам лежить на серці єднання традиційних Церков України"

23 04 2010   Вл. Богдан Дзюрах, секретар Синоду Єпископів УГКЦ Публікації, Інтерв'ю

"Нам лежить на серці єднання традиційних Церков України"

Ми не хочемо жодних привілеїв від влади, прагнемо лише того, що нам гарантовано... Це спроба підмінити справжній діалог у любові і правді надуманими закидами та претензіями... Патріархат для нашої Церкви є не самоціллю, а засобом... Хочемо ближчим часом зробити певні кроки, щоб заснувати тут, у Києві, семінарію... Слід уникнути спокуси проголошення де-юре чи де-факто «державної конфесії», Церкви, яка була б «рівнішою» від інших...

"Мені стало зрозуміло, що питання про автокефалію піде в небуття"

7 04 2010   Патріарх Київський Філарет, інтерв'ю Публікації, Інтерв'ю

"Мені стало зрозуміло, що питання про автокефалію піде в небуття"

Він сказав: «Нехай ця кістка буде моєю, якщо я таке говорив». Як ця необережна заява вплинула на його стан здоров’я, на місце і владу в Церкві? ... Мені Кравчук пізніше зізнався: «Однією з найбільших помилок свого президентства вважаю те, що не передав Лавру Київському патріархату». ... Можуть допускати що завгодно, але навіть, якщо на це пристане митр. Володимир (Сабодан), то все одно є люди в Синоді УПЦ і в єпархіях, яким Кирил зовсім не потрібен у Києві.

"Я сподівався, що все буде в канонічному полі"

1 04 2010   Патріарх Київський Філарет, інтерв'ю Публікації, Інтерв'ю

"Я сподівався, що все буде в канонічному полі"

Керуючим справами був нинішній Предстоятель УПЦ митрополит Володимир (Сабодан)... Безпосередній виконавець - архімандрит Інокентій (Павлов) - узяв за взірець грамоту про автономну Православну Церкву Японії. Вніс все те ж саме, а слово автономна міняв на «самостійна та незалежна», але при цьому комплекс прав залишався, як в автономної Церкви. Якраз цей документ ухвалив Архієрейський собор РПЦ, а патріарх підписав.

«Вірю і надіюсь: нова влада зробить усе, щоб Церква посіла гідне місце в суспільстві»

30 03 2010   Архієпископ Вишгородський Павло (Лебідь) Публікації, Інтерв'ю

«Вірю і надіюсь: нова влада зробить усе, щоб Церква посіла гідне місце в суспільстві»

Незаконне утримання Верхньої Лаври історико-культурним заповідником – це насмішка над почуттями віруючих... Ніхто не змушуватиме вірних УПЦ супроводжувати Президента в капища розкольників... Ми узгоджуємо всі питання з ректором, нарікань немає, але семінарію і монастир слід розмежувати... Для Патріарха у нас завжди знайдеться місце... Ми розробляємо Концепцію повернення церковного майна...

"Сейчас в Украине отношения Церкви и государства в оптимальной фазе"

15 03 2010   Архиепископ Бориспольский Антоний, ректор КДАиС Публікації, Інтерв'ю

"Сейчас в Украине отношения Церкви и государства в оптимальной фазе"

Поскольку Виктор Федорович человек принципиальный, в том числе и в вопросах веры, о чём свидетельствуют его поступки, думаю, проблемные вопросы жизни Церкви будут решаться значительно легче. Причем это касается не только УПЦ. Принципиальный человек с уважением относится и к принципам другого. Главное, чтобы взаимоотношения были искренними и основанными на здравом смысле.

Святые мощи, митрополит Софроний и Кафедральный собор

23 02 2010   Секретарь Киевской Митрополии прот. Виталий Косовский Публікації, Інтерв'ю

Святые мощи, митрополит Софроний и Кафедральный собор

"Я буду предпринимать конкретные шаги, чтобы мощи или чудотворные иконы привозились в каком-то определенном порядке. Чтобы их не было больше, чем следует. И они должны привозиться в Лавру или, в крайнем случае, в кафедральный собор. Но никак не кочевать по разным храмам и не в частном порядке по инициативе кого-либо из духовенства".

Втрата тяглости київської традиції була руйнівною для національного і духовного здоров’я українців

2 02 2010   Архієпископ Харківський та Полтавський УАПЦ(о) Ігор (Ісіченко), інтерв’ю Публікації, Інтерв'ю

Втрата тяглости київської традиції була руйнівною для національного і духовного здоров’я українців

Необхідно збагнути, звідки походять хворобливі риси в нашій сучасній релігійній свідомості. Вертаючись із новітнього Вавилону додому, до київської спадщини, ми мусимо почати з її кодифікації, з реконструкції традиції, поруйнованої творцями гордовитої вавилонської вежі, що в ХХ ст. засяяла рубіновими зірками над Кремлем. А без виявлення цієї спадщини й відновлення повноцінного зв’язку з нею важко сподіватися на....

"Біографія Шевченка цілком у каноні житійної літератури"

27 01 2010   Оксана Забужко Публікації, Інтерв'ю

"Біографія Шевченка цілком у каноні житійної літератури"

Потреби вписувати конкретно Шевченка в нішу якогось протестантського напрямку, чи єресі  я не бачу з тої простої причини, що українська релігійність у ХІХ столітті – це релігійність колоніального народу, позбавленого власної церкви. Вона за визначенням повинна була розтікатися по сектах, єресях. І за визначенням  вона дуже гетерогенна, вона і досі така.

«Вірю і знаю, що діалог за будь-яких обставин відбудеться»

13 01 2010   Митрополит Переяслав-Хмельницький Димитрій (Рудюк), інтерв'ю Публікації, Інтерв'ю

«Вірю і знаю, що діалог за будь-яких обставин відбудеться»

З нашого боку немає ніяких проблем. Я не скажу, що ми переживаємо якусь ревізію думок і поглядів з цього питання тощо, або ж зустрічаємо опір вірних. Більше проблем є в УПЦ МП, тому що там існує неоднозначне сприйняття цього діалогу.

„Українська Церква – достатньо велика та канонічно розвинута, щоб мати помісний статус і своє місце в диптиху”

29 12 2009   Митрополит Мефодій (Кудряков), предстоятель УАПЦ Публікації, Інтерв'ю

„Українська Церква – достатньо велика та канонічно розвинута, щоб мати помісний статус і своє місце в диптиху”

УПЦ користується великим обсягом прав. Але головна проблема цієї Церкви в тому, що її права закріплено в різних канонічних документах РПЦ. Тобто ці права нічим не гарантовано, крім внутрішньої документації Московського Патріархату. Сьогодні ці права є. А завтра їх може вже не бути. Невипадково в УПЦ є як прихильники автокефалії, так і...

"Воссоединение должно проходить в четком каноническом поле"

21 12 2009   Архиепископ Антоний (Паканич), ректор КДАиС, интервью Публікації, Інтерв'ю

"Воссоединение должно проходить в четком каноническом поле"

Правильная трактовка этой дилеммы предполагает правильное понимание и предназначения отдельного человека, как и народа в целом. Потому что ложно понятое избранничество постепенно перерастает в гордыню. А это уж точно путь не в рай.

"Единство во Христе важнее любой канонической нормы..."

3 12 2009   Архиепископ Уманский Иоанн (Модзалевский), интервью Публікації, Інтерв'ю

"Единство во Христе важнее любой канонической нормы..."

Мы знаем массу примеров, когда относительно безболезненно образовывались новые государства, но автономное церковное самоуправление в этих странах практически никогда не возникало «с миром», а когда оно утверждалось, оказывалось со временем, что церковное единство никак не страдало, и раздирания ризы Христовой не происходило.

"Ми повинні зупинити процес деградації суспільства"

18 11 2009   Архієпископ Полтавський Філіп, інтерв'ю Публікації, Інтерв'ю

"Ми повинні зупинити процес деградації суспільства"

 Про похибки соціологів, комфорт у храмах, викладання релігійної етики та  особливості місіології; про вишкіл семінарістів, соціальні практики Католицької Церкви, культурний і освітній рівень молоді; про діяльність синодальних відділів УПЦ, спілкування в соціальних мережах, співпрацю з державою та сучасні мультики... Все це і ще багато іншого - в цьому інтерв'ю.

«Прообразом современной “элладской модели” была модель “киевская”

12 11 2009   Архиепископ Уманский Иоанн (Модзалевский), интервью Публікації, Інтерв'ю

«Прообразом современной “элладской модели” была модель “киевская”

Понимая необходимость обретения канонического единства и евхаристического общения с мировым Православием, мы рассматриваем модели, которые устроили бы как УПЦ, так и УАПЦ. Мы стараемся найти компромиссный вариант, который предполагал бы наличие внешнего гаранта самобытности нашей юрисдикции.

"Святитель Димитрий олицетворял новую  плеяду богословов, открытых культуре..."

10 11 2009   Архиепископ Бориспольский Антоний, ректор КДАиС Публікації, Інтерв'ю

"Святитель Димитрий олицетворял новую плеяду богословов, открытых культуре..."

Святитель  Димитрий оздоровляет научную  и богословскую среду с помощью сциентизма, принципов критического осмысления и  плюрализма. Именно этот здравый  критицизм, стремление к оздоровлению мышления, освобождению его от закостенелости - было тем, что приносят церковные  иерархи и богословы, выходцы  из Малороссии, в Русь Петровскую

"Всегда нужно быть честными. Прежде всего, перед собой"

2 11 2009   Ребе Яков Дов Блайх, интервью Публікації, Інтерв'ю

"Всегда нужно быть честными. Прежде всего, перед собой"

О возвращении культовых сооружений, "московском факторе" православия в Украине, перспективе отмены израильских виз для граждан Украины, переписывании истории и демократии в Украине. О любимых книгах и жизненном кредо... и еще многое другое - в этом интервью.

О Покровских чтениях, мнении Церкви и современных реалиях

27 10 2009   Архиепископ Полтавский Филипп, интервью Публікації, Інтерв'ю

О Покровских чтениях, мнении Церкви и современных реалиях

Мы должны ориентироваться на церковные традиции, церковное предание, но при этом учитывать особенности нашей современности. Ведь мы не можем сейчас жить и мыслить в  категориях почти двухтысячелетней давности.

«Митрополит Никодим всього себе віддав на служіння Церкві»

15 10 2009   Патріарх Київський Філарет, інтерв'ю Публікації, Інтерв'ю

«Митрополит Никодим всього себе віддав на служіння Церкві»


Ні тоді, ні тепер. Так, як він працював, не трудився жоден архієрей. Він шість днів сидів у Відділі ЗЦЗ в Москві, до нього приходили не тільки із зовнішніх справ, але й з усіх інших. Фактично центр управління Московської патріархії перемістився з Чистого провулку на вул. Рилєєва.

"Жаль, если духовный опыт православных не выражается в богословском мышлении"

13 10 2009   Проф. Карл Христиан Фельми, интервью Публікації, Інтерв'ю

"Жаль, если духовный опыт православных не выражается в богословском мышлении"

"
Мы не можем говорить, что учение о пресуществлении – это ересь, но я говорю, это учение опасно для православного богословия и неполезно. Наличие разногласий всегда смущало православных богословов. Но разногласия всегда бывали. Например, Василий Болотов писал о филиокве, и ему было ясно, что блаж. Августин учил филиокве. Чтобы объяснить, как возможны разногласия, Болотов предложил различать в святоотеческом наследии богословские высказывания и личные мнения".

НОВИНИ

Всі матеріали

останні коментарі

Філарет готовий до розколу ПЦУ. Єпархії починають відме...

Onufriy

Onufriy написал:

Що б його іще зробити православній ієрархії для того, щоб уже остаточно відвернути українців від православ'я? belay
на цьому соборі не я головував як патріарх, а головував представник Вселенського патріарха, тому то не наш собор. То собор Константинопольської церкви

what request 

Чем Зеленский страшен для православия

Onufriy

Onufriy написал:

Добрячий текст +5!
 
51-е правило Шестого Вселенского собора запрещает всем христианам посещать комедийные представления... программы с участием Зеленского подпадают под анафему, так как усеяны непристойностями

З огляду на це, православна Церква не повинна б агітувати за Зеро... feel

Але... wink в УПЦ МП тепер усе інакше...

Дійсно, ну як же можна не підтримати чоловічка? Тим більше, коли він - за "електронний концтабір"? winked

Грецький Центр теологічних досліджень пропонує вихід з ...

Onufriy

Onufriy написал:

 
ПЦУ та УПЦ (МП) сформують єдиний православний Синод...

Які дикі пропозиції! belay   
Які страшно відстали ці греки! angry
Вони нічогісінько не знають про "вЬру православную": ні про "російський світ", ні про "вєлічіє", ні про "богоданість" Пу!..
І вже тим більше - про "єресь українства", "єресь гуманізма" і богомерзотність геометрії!!

Ну як же зможуть правовірні овечки святоросійства возсісти поряд з козлищами жидорептилоїдства?!! recourse

Польская Православная Церковь поддерживает украинскую а...

Філософ

Філософ написал:

Польська ПЦ це збір неуків радянського зразка. Вже давно доведено апостольське спадкоємство колишніх УАПЦ і УПЦ КП. Тому всі розмови про "перерукополеження" є безпідставними. Тимбільше з ієрархами ПЦУ спіслужив Вселенський патріарх!

Циркулярний лист Тюченської єпархії. Про духовні критер...

Onufriy

Onufriy написал:

1. Вибір 2019 дійсно пісний... recourse 
2. Пророцтво Лепехи збулося:
"аполітичні" москвовіри агітують за ЗЕро-кандидата
Всеволод Чаплін: "надо достигать договоренностей с лидером гонки (Зеленским), требуя письменных гарантий прекращения гонений на каноническую Церковь, возвращения политэмигрантов и критиков «европейского выбора» в политику... назначения министром культуры (он курирует религию) Юрия Бойко, Виктора Медведчука, Вадима Новинского или Василия Анисимова..."
"Порошенко – абсолютное зло"
love
https://credo.press/223778/

Всеукраїнська Рада Церков закликає робити вибір президе...

Onufriy

Onufriy написал:

мусимо усвідомити: якою повинна бути наша держава?

Яке питання, така і відповідь. feel Для терезої відповіді доречніше усвідомити, чого ми хочемо від майбутнього президента?
1. Особистого багатства?
2. Подолання людської продажності "в окремо взятій країні"?
3. Припинення глобального міжнародного конфлікту?
Твереза відповідь можлива лише у тому випадку, якщо ми чекаємо чогось іншого. Бо ніякий президент не зробить вас багатим, не "подолає корупції" і не "припинить війни"

Це якщо він не "чарівник з голубого вертольота" recourse


Як відбувається перехід з УПЦ МП в ПЦУ

dutchak1

dutchak1 написал:

Пасхавер десь писав, що «Когда-то один из руководителей Европейского союза неофициально сказал: «Если бы русские не были белыми, у нас бы к ним претензий не было. А так ведь белые, вроде бы свои, но не как мы». То же самое можно сказать и про нас». І там, далі, Пасхавер писав що у нас цінності інші. Добавимо – не тільки інші але і з тими цінностями, які ми переносимо від цивілізації і від Європи до нас, проходять дивні метаморфози.

Ми дикунський, варварський народ і це особливо видно в нашому дикунському, варварському релігійному законодавстві.  Причому це якесь небачене і неописане варварство. Ми користуємось речами і благами цивілізації і одночасно реконструюємо суспільні відносини, схожі на описи з шкільних історичних підручників про давні часи. Наші відносини це якась амальгама з давнього, застиглого в часі ординства, на яке додатково наклалась катастрофа 1917 року.  Для прикладу -  всі ці ламентації про захист автономії громади, про захист права свободи вибору підпорядкування, про свободу переходу громади – це все для придурків і убогих. Так, автономія релігійної громади є одним з основних положень міжнародного права, міжнародних угод, які підписала Україна. Але в них це означає що громада самостійно визначає себе автономною, самостійно проводить свої межі в яких живе і порядкую по своїх власних установах і правилах. Визнання державою цієї автономії є похідне від волі самої громади. У нас же, незважаючи на те, що всі християнські церкви в Україні визнають автономною всю церкву, держава приймає закон яким фактично нищить церкву, робить самостійними і незалежними парафії. Далі держава проголошує ту свободу «підпорядкування» і береться її захищати. Тут можна  звернути увагу, що послідні зміни в ст.8 релігійного закону, якими намагаються регулювати і захищати те «підпорядкування», в рівній мірі відносяться до зареєстрованих громад і до громад, які навіть не повідомляють державні органи про своє утворення. Який зміст має тоді та детальна регламентація прописана в ст.8 для тих громад? Що законодавець збирається «захищати» в цьому випадку? Здоровий глузд тут підказує, що парафія при діючому законі може міняти підпорядкування хоч кожної години і 24 рази на добу. Це право декларативне і його неможливо ні порушити ні захистити. Проблеми виникають тільки у парафій-юросіб і це є проблеми не «захисту» якоїсь свободи громади а проблеми майна. І тут вже видна друга придуркуватість і щоб її побачити, треба читати Цивільний кодекс, читати на рівні першого курсу юрфаку. Все, що відбувається з юрособою, абсолютно все описано цивільним правом і хто може пояснити, використовуючи цивільне право – що таке зміна підпорядкування юрособою? Що таке канонічне підпорядкування з точки зору ЦК? Що відбувається з юрособою при такій зміні підпорядкування чи з тою особою, якій стають підпорядковані? Абсолютно нічого і це є повна дурня, яку придуркуватий український законодавець і на пару з ним такий же придуркуватий український релігієзнавець взялись захищати світським правом. Термін «зміна підпорядкування» в цивільному праві має інший зміст чим той, який вкладають у нього віруючі і в реальності це означає зміну віри частиною віруючих чи ще якісь канонічні нюанси в цій вірі.  Але саме цивільне право не в змозі описати і навіть не існує таких правових термінів які б описали це «підпорядкування» чи цю зміну віри чи якісь зміни у вірі. Цивільному праву байдуже до цих змін і громада може міняти «підпорядкування» у всьому діапазоні світових релігій і культів, залишаючись згідно положень нашого релігійного закону одною і тією ж юридичною особою(!). Звучить це безглуздо як і безглузді наші намагання цивільним правом «захищати» чи «регулювати» такі переходи юридичної особи. Зміст це би мало тільки в тому випадку, як би ми  доказували всім і переконували всіх в тому, що юридична особа може вірити в Бога.

Ну і повна дурня вже по майну. Для розуміння примітивно можна виділити три рівня розвитку права власності. Перший, дикунський або нульовий. Якщо дикуну сказати що ця річ є власністю Джона чи Івана, він порахує тебе за божевільного. Річ може бути тверда, м’яка, кольорова, кругла, квадратна але як вона може мати признаки Джона, як це знайти, де в ній той Джон. Другий рівень, варварський, це коли власністю є те, до чого можеш дотягнутись і що можеш захистити. Третій рівень це вже цивілізовані, складні і абстрактні правові терміни, за якими навіть річ Джона, яку він передав тимчасово комусь чи загубив – все одно залишається його. І от на другому рівні вже видно шляхи до цивілізованої власності, її початки. Початок йде від того, що власністю стає те, що ти сам визнаєш своїм. Наприклад – йдеш по вулиці в штанях і ці штані є твої не тому, що вони нумеровані і по номеру держава указом визначила їх твоїми а тому що ти їх сам визнав своїми. Після цього самостійного визнання держава починає ці штані захищати як твої. Так і тут. В 1991 році, коли держава почала ліпити відносини з церквами, вона в діалозі з ними повинна була бачити, що вони визнають своєю власністю і як нею розпоряджаються. А вони, всі християнські церкви України, визнають власниками церковного майна не громади а всю церкву. Незважаючи на те, держава, в порушення конституційного відділення, влізла в церкви і сама «призначила» власниками парафії, зробила з церкви збіговисько незалежних юридичних осіб з гібридними статутами, зі статутами в яких поєднала бульдога з носорогом – світське і канонічне право. І от вже і ПЦУ, підтанцьовуючи Порошенку, приводить свій статут у відповідність до дикунського закону, записує церкву як зібрання незалежних юросіб, утворених по ЦК України. А на початках, в першому варіанті Статуту, писалось про церкву як особу, яка сама будує відносини з державою. І тут буде цікаво поспостерігати, як ПЦУ буде далі творити свої документи, особливо парафіяльні. Як визначить власність.

Тобто, ми не то що залишаємось на дикунському рівні, ми навіть заблокували його можливий розвиток. Можна подивитись на конфлікт у Львові, де громада УГКЦ намагається залишити за собою костел. Скільки там в обговоренні позбігалось буйних, дикунів, клянуть поляків, Мокшицького, розкопують старі могили! Врешті УГКЦ, яка претендує на цивілізованість, ліквідовує буйну парафію. Наслідок – новий припадок в мереживному обговоренні. Ще приклад. Можна почитати фантастичний матеріал на «Релігія в Україні», як в позаминулому столітті у Львові цивілізовано вирішували долю покинутого румунського храму. Фантастичний матеріал в порівнянні з нашим дикунством. Ми не то що стоїмо на місці, ми навіть вдаємо якось рухатись реверсом в минулі часи і при цьому приймаємо законодавство, яке захищає мародерство. Закон №4128 – це Закон Мародерів. У всі часи мародерство було ознакою військових конфліктів, при яких військові загони або банди найманців грабували беззахисне населення на територіях, статус яких тимчасово був не встановлений. Так і у нас. Використовуючи реальну війну, політики і законодавці «організували» законоподібний грабунок одних громад громадян другими громадами громадян, розділених релігійними переконаннями. І це особливо вражає, оскільки мародерами стають християни і їх спільноти. Адже ж саме в християнському середовищі в давні часи виникло розділення церковного і світського права, при якому християнське середовище залишилось ізольованим місцем де панували моральні основи керування церковним майном. Збереження цього середовища здійснено радикальним відділенням від світського права і оскільки  суть керування церковним майном не у застосуванні правових конструкцій, а в здійсненні місії церкви, то і успіх цієї місії став критерієм правильності прийняття рішень і здійснення тих чи інших дій з церковним майном. У нас же безглузді спільноти заполітизованих громадян, які вважають християнство просто громадським рухом з формальним моральним законодавством, притягнули в християнське середовище світське право, причому у гіршому його варіанті. Адже навіть світські юридичні особи, при виникненні конфліктів і суперечок між засновниками громади про використання майна, дають право тим громадянам, які кінцево не погодились з рішеннями громади, вийти з громади разом з тим майном, яке вони вклали. Тобто, якщо в християнській громаді не існує християнських відносин з іншими членами громади, які могли б керувати ними при залагодженні майнових питань, якщо громада «голосуванням» позбавляє участі у вирішенні майнових питань меншу кількість громади то, за відсутності християнських відносин, необхідно би мінімально зберегти хоч якусь справедливість до своїх земляків і сусідів і виключити мародерство. Якщо християнська справедливість і моральні відносини тут відсутні то тоді необхідно зберегти цивілізовану, світську справедливість.  Тобто тоді, в продовження світського правила про фіксоване членство в громаді, це членство необхідно доповнити таким же світським обліком внесків і пожертв кожного фіксованого члена громади. І при виключенні любого члена громади, громада повертає йому ті внески або компенсує їх.

 

Який порядок проведення перевірок релігійних організаці...

dutchak1

dutchak1 написал:

Добре було б якби юрист пояснив собі, і нам всім в тому числі, як він з'єднав релігійну організацію з господарською діяльністю у її законодавчому визначенні?  Наведем визначення -

Господа́рська дія́льність — будь-яка діяльність, в тому числі підприємницька, пов'язана з виробництвом та обміном та переробкою матеріальних і нематеріальних благ, що виступають у формі товару.

Під господарською діяльністю в Господарському кодексі України розуміється діяльність суб'єктів господарювання у сфері суспільного виробництва, спрямована на виготовлення та реалізацію продукції, виконання робіт чи надання послуг вартісного характеру, що мають цінову визначеність. (ст. 3 ГК України)

Страдания за Москву, это не страдания за Христа ‒...

Onufriy

Onufriy написал:

"головний місіонер РПЦ" з азартом доводить, що 1+1=2 love
Очевидна актуальність кураєвського просвітництва для святоросичів РПЦ є найкращим доведенням смерті "російського православ'я"

Те що сьогодні животіє на москві - не православ'я, а зла і погибельна єресь 
в духе своей готтентотской этики

Не «нас ради, человек», а «ее ради, епархиальной собственности, сшедшаго с небес»


Вікарій Київської митрополії УПЦ (МП) — власник двох ав...

В. Ясеневий

В. Ясеневий написал:

ну и правильно.Чего терятся. Жизнь дается только один раз.Поэтому нужно брать от неевсе что можна...Многая Вам лета, дорогой владыка. Притом, наиканоничнейший...

Старый дуб рухнул. И тут, началось…

В. Ясеневий

В. Ясеневий написал:

Воистину христианство уже давно умерло!   Вместо тяжелой борьбы с пристрастиями и грехами в себе для перерождения и преображения человека( ества) , мы (не все ли?),  говорим  и призываем только(!)  к внешнему исполнению обрядов..Где же эти совершенные ПОСЛЕДОВАТЕЛИ ХРИСТА??? О, как хотелось бы хотя бы посмотреть на них...А они должны были бы сами  спастись и СПАСТИ ВЕСЬ МИР!!! Кто же и куда нас и весь мир ведет???

Депутат Денис Бородюк: «Ни один олигарх столько не укра...

Onufriy

Onufriy написал:

люди, которые не боятся Бога, не доверяют и другим людям

Ни один олигарх столько не украдет, сколько крадут все украинцы понемножку

мы живём просто-напросто не по средствам

Толковий єретик адвентист. Добряче сказав +5!

10 відповідей про автокефалію Православної Церкви Украї...

Onufriy

Onufriy написал:

Слабкість статті у тому, що вона викриває воканонічнених брехунів, але не викриває єресі

Базікати отаку похабщину може лише проклятий святоросійський єретик: 
не варто приєднуватись до ПЦУ, бо це буде зрада нашій православній вірі

таїнства в ПЦУ є недійсними

ПЦУ — це легалізований розкол

10 відповідей про автокефалію Православної Церкви Украї...

Onufriy

Onufriy написал:

Цитата: dima222
авторами говориться про умовність або неправдивість факту вбивства

Ви не праві - розпусники говорять лише про те, що загиблі не були безвинно убитими...  what (...):
помолилися за упокій душ «невинно убієнних на Майдані»

10 відповідей про автокефалію Православної Церкви Украї...

dima222

dima222 написал:

Та про що там говорити. Ось сайт Володимир-Волинської єпархії дає новину про участь представників єпархії у вшануванні убієнних на Майдані. Останні слова у лапках - тобто авторами говориться про умовність або неправдивість факту вбивства. Для мене цього достатньо щоб переконатися, що МП - це ворожа Україні структура. 
http://xn--80a3aeu4czas.xn--j1amh/m-volodymyr-volynskyi-predstavnyky-ieparkhii-d
oluchylysia-do-vshanunnia-ubiiennykh-na-maidani/