Вхід

У вас немає акаунту на Religion.in.ua? Зареєструйтесь

Інтерв'ю
«Із цих подій Україна вийде оновленою»

28 12 2013   Розмовляв Євгеній Білоножко Публікації, Інтерв'ю, Богослов'я

«Із цих подій Україна вийде оновленою»

В другій частині інтерв’ю київський релігієзнавець Юрій Чорноморець пояснює, чому він з оптимізмом дивиться на українське православ’я, обговорює питання релігійності вітчизняних еліт, розповідає про православність пасторальної думки Папи Римського Франциска та прогнозує народження нової теології визволення.

Віктор Єленський: Майдан змінює Церкви

27 12 2013   Розмовляв Євгеній Білоножко Публікації, Інтерв'ю, Аналітика

Віктор Єленський: Майдан змінює Церкви

Своїми думками з читачами порталу "Релігія в Україні" ділиться провідний український релігієзнавець, президент Української асоціації релігійної свободи...

Церкви, суспільство, майдан, влада...

26 12 2013   Розмовляв Євгеній Білоножко Публікації, Інтерв'ю, Богослов'я

Церкви, суспільство, майдан, влада...

Про політичне православ’я, про консенсус та толерантність, про єдність церков ідеться у першій частині інтерв’ю із православним богословом, професором та доктором філософських наук Юрієм Чорноморцем...

Річниця відозви Першого грудня як привід замислитись над майбутнім

25 11 2013 Публікації, Інтерв'ю

Річниця відозви Першого грудня як привід замислитись над майбутнім

Наближається чергова річниця відозви Церков 1 грудня, у відповідь на яку виникла «Ініціатива 1 грудня». Чи маємо якісь нові результати? Про це Володимир Волковський веде розмову з доктором філософських наук, релігієзнавцем Юрієм Чорноморцем.

Редкая профессия – миссионер

24 09 2013   Интервью взяла Александра Обревко Публікації, Інтерв'ю

Редкая профессия – миссионер

Киевлянке Виолетте Марцинкевич 24 года. Для ХХІ века у нее очень странная профессия: она миссионер. В интервью для портала "Религия в Украине" она рассказала, как осуществила свою детскую мечту и как изменились её к отношения с Богом и окружающими.

«В нашем храме происходит много чудес». Интервью о прошлом и настоящем Десятинного монастыря

20 09 2013   Беседовала Екатерина Караваева Публікації, Інтерв'ю

«В нашем храме происходит много чудес». Интервью о прошлом и настоящем Десятинного монастыря

Десятинная церковь Киева регулярно попадает в центр общественного внимания в связи с обсуждением целесообразности ее восстановления. Отстаивать свою правоту служителям и прихожанам Десятинного Рождества Пресвятой Богородицы мужского монастыря помогают чудесные явления, которые здесь происходят...

Центр «Русского мира» – не Москва, а Киев?

21 06 2013   Беседу вела Татьяна Деркач Публікації, Інтерв'ю

Центр «Русского мира» – не Москва, а Киев?

Своими размышлениями о том, пахнут ли деньги церковных меценатов, почему Киев – не Москва, а Москва – не Третий Рим, может ли быть «Русская православная церковь Киевского патриархата» и зачем «пахать асфальт», делится один из украинских апологетов «Русского мира» протоиерей Евгений Максименко, клирик Днепродзержинской епархии УПЦ (МП).

«Священики пішли зі школи...» Інтерв’ю про проблеми і стереотипи в релігійній освіті

19 06 2013   Розмовляв Олег Кисельов Публікації, Інтерв'ю

«Священики пішли зі школи...» Інтерв’ю про проблеми і стереотипи в релігійній освіті

Інтерв’ю з доцентом кафедри культурології Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова, кандидатом філософських наук, кореспондентом Європейської комісії «Церква та школа» Віталієм Хромцем про участь вітчизняних релігієзнавців у європейських проектах і проблемні питання релігійної освіти в Україні.

Журналист Алена Березовская: «Настоящих православных христиан в Украине больше, чем в любой другой стране мира»

16 05 2013   Беседу вел Александр Андрущенко Публікації, Інтерв'ю

Журналист Алена Березовская: «Настоящих православных христиан в Украине больше, чем в любой другой стране мира»

Алена Березовская -- яркая представительница русского православия, поддерживает учение Патриарха Кирилла о Русском мире, критикует евроинтеграцию, влияние внешних спецслужб на внутреннюю политику Украины, пишет об ущемлении прав русскоязычных украинцев, рассматривая Украину и Россию как единую страну...

Професор економіки Ренделл Л`юїс: «В Україні і Росії вкрай складно бути власником бізнесу з християнськими принципами»

25 04 2013   Спілкувався Олексій Гордєєв Публікації, Інтерв'ю

Професор економіки Ренделл Л`юїс: «В Україні і Росії вкрай складно бути власником бізнесу з християнськими принципами»

Ще до того, як стати викладачем фінансів, основ міжнародного бізнесу та економіки, пан Л`юїс брав активну участь у розвитку фінансової частини бізнесу провідних американських компаній LaBelle management, Dana Corporation та Columbia Gas. Сьогодні це дозволяє йому тверезо оцінювати перспективи ведення бізнесу «по-християнськи».

Архієпископ Герхард Людвіг Мюллер: «Кожен є наслідником Петра, а не свого попередника»

27 03 2013   Переклав Микола Крокош Публікації, Інтерв'ю

Архієпископ Герхард Людвіг Мюллер: «Кожен є наслідником Петра, а не свого попередника»

Інтерв’ю з префектом Конгрегації Віровчення архієпископом Герхардом Людвігом Мюллером про перспективи і стиль понтифікату нового Папи.

Валентин Шаповал: «Старались направить в законное русло крестные ходы...»

19 03 2013   Беседовал Олег Киселев Публікації, Інтерв'ю, Історія

Валентин Шаповал: «Старались направить в законное русло крестные ходы...»

Интервью с Валентином Шаповалом, бывшим заместителем начальника управления по делам религий Главного управления внутренней политики Киевской городской государственной администрации, зав.отдела по связям с религиозными организациями.

Микола Крокош: Не цураймося слова «православний»

21 02 2013   Бесідував Юрій Чорноморець Публікації, Інтерв'ю

Микола Крокош: Не цураймося слова «православний»

Віднедавна в недільному богослужінні, що передається по радіо з Апостольської Столиці – Риму, почали вживати слово «православний». З чим це пов’язане – православний теолог Юрій Чорноморець намагався з’ясувати з доктором богослов’я, греко-католиком Миколою Крокошем.

В поисках приемлемого лидерства

15 02 2013   Анатолий Денисенко Публікації, Інтерв'ю

В поисках приемлемого лидерства

10 вопросов Федору Райчинец, декану магистерской программы «Преобразующее лидерство» Украинской Евангельской Семинарии Богословия

Архієпископ Л.Г.Мюллер: «У центрі мусить стояти питання Бога»

4 02 2013 Публікації, Інтерв'ю

Архієпископ Л.Г.Мюллер: «У центрі мусить стояти питання Бога»

Як «римський централізм» співвідноситься з німецьким католицизмом? Чи розглядають католики протестантів як єретиків або схизматиків? Як проходить процес примирення з відділеними «Пієвими братами» (лефевристами)? Найсвіжіше інтерв’ю префекта римської Конгрегації Віровчення архієпископа Л. Г. Мюллера німецькій газеті „Die Welt“...

«Кончина этого мира наступит отнюдь не тогда, когда ее наконец-то точно вычислят»

18 12 2012   Беседовал Сергей Штейников Публікації, Інтерв'ю

«Кончина этого мира наступит отнюдь не тогда, когда ее наконец-то точно вычислят»

О конце света, назначенном на 21 декабря, слышали, наверное, все, а кое-кто уже начал готовиться к "чёрной пятнице". Ожидаемое событие комментирует порталу "Религия в Украине" клирик Киевской епархии УПЦ, кандидат богословия диакон Андрей Глущенко.

Суддя Джеремі Кук: «Суддя-християнин має розуміти, що він самий є об’єктом суду Божого»

12 12 2012   Спілкувався Олексій Гордєєв Публікації, Інтерв'ю

Суддя Джеремі Кук: «Суддя-християнин має розуміти, що він самий є об’єктом суду Божого»

Суддя Джеремі Кук, який 7 років був віце-президентом організації християн-юристів Британії, прибув в Україну для участі у конференції та ввічливо погодився поспілкуватись з кореспондентом порталу "Релігія в Україні".

Душпастир Інституту релігійних наук о. Петро Октаба: «Тільки від довіри ми можемо починати щось разом робити»

21 09 2012   Ольга Рибачук Публікації, Інтерв'ю

Душпастир Інституту релігійних наук о. Петро Октаба: «Тільки від довіри ми можемо починати щось разом робити»

Напередодні візиту братів екуменічної спільноти Тезе з Франції до Києва на «Дні довіри», які відбудуться 21-22 вересня, викладач, біблеїст і душпастир київського Інституту релігійних наук о. Петро Октаба розповів про те, як в інституті намагаються формувати у студентів відповідальність за власне місце в житті і в науці.

Василь Костицький: ВРЦіРО стала потужним важелем у вирішенні державних питань

26 07 2012   Розмовляла Ірина Наумець Публікації, Інтерв'ю

Василь Костицький: ВРЦіРО стала потужним важелем у вирішенні державних питань

Про «мовну біль» та деякі законодавчі ініціативи у сфері релігійного життя -- у розмові з головою Національної експертної комісії з питань захисту суспільної моралі, доктором юридичних наук, професором Василем Костицьким. 

Вольфганг Біндер: «Перекладати Євангеліє без розуміння культури народу та ментальності безрезультатно - вас не зрозуміють і не сприймуть»

19 07 2012   Спілкувалася Ірина Наумець Публікації, Інтерв'ю

Вольфганг Біндер: «Перекладати Євангеліє без розуміння культури народу та ментальності безрезультатно - вас не зрозуміють і не сприймуть»

Про труднощі перекладу Біблії на мови інших народностей, про особливості праці місіонерів-перекладачів та яскраві історії з їхнього життя йдеться у розмові з Вольфгангом Біндером, директором місії «Вікліф» у Східній Європі...

Канадський карикатурист Дейвід Хейворд: «Мої карикатури розмовляють мовою, яка зрозуміла для тих, хто покинув церковні ряди або не задоволений церквою як такою»

13 07 2012   Олексій Гордєєв Публікації, Інтерв'ю

Канадський карикатурист Дейвід Хейворд: «Мої карикатури розмовляють мовою, яка зрозуміла для тих, хто покинув церковні ряди або не задоволений церквою як такою»

Колишній пастор Дейвід Хейворд добре обвикнувся зі славою антиклерикала. Його зброя – це карикатури, їхній об'єкт – прояви деспотизму і авторитаризму у західних церковних структурах. Проте витоки цього антиклерикалізму можна розгледіти не у атеїзмі...

Володимир Марущенко: «Визнавши право церков засновувати загальноосвітні школи, держава надасть можливість українцям реалізувати їхні конституційні права»

27 02 2012   Бесіду вела Олена Мокренчук Публікації, Інтерв'ю

Володимир Марущенко: «Визнавши право церков засновувати загальноосвітні школи, держава надасть можливість українцям реалізувати їхні конституційні права»

Співавтор законопроекту коментує можливість надання релігійним організаціям права на заснування загальноосвітніх навчальних закладів

Обрести себя

17 01 2012 Публікації, Інтерв'ю

Обрести себя

Проведение психологических тренингов по решению проблем православных семей стало предметом активной полемики. Свою лепту в осмысление проблемы применимости психологических методик для решения проблем религиозных людей вносит и «Религия в Украине», публикуя беседы доктора философских наук Юрия Черноморца с психологом, православным священником Игорем Старыниным и семейным психологом, арт-терапевтом Еленой Бережной...

Посол Палестинской Автономии в Украине д-р Мохаммад Аль-Асаад: «Говоря о будущем Палестины, мы говорим о стране для христиан, мусульман и иудеев»

31 12 2011   Беседовал Алексей Гордеев Публікації, Інтерв'ю

Посол Палестинской Автономии в Украине д-р Мохаммад Аль-Асаад: «Говоря о будущем Палестины, мы говорим о стране для христиан, мусульман и иудеев»

Палестинское государство всё увереннее и увереннее чувствует себя на международной арене. Свидетельством этого является передача Палестине «членского билета» в ЮНЕСКО. Каковы сегодняшние отношения между христианами и мусульманами, удаётся ли Палестине придерживаться свободы совести и почему христиане боятся эскалации палестино-изральского конфликта – на все эти вопросы Посол Палестинской Автономии согласился ответить корреспонденту портала "Религия в Украине".

Игумен Сильвестр (Стойчев): «Труды КДА — это лицо эпохи»

6 10 2011 Публікації, Інтерв'ю

Игумен Сильвестр (Стойчев): «Труды КДА — это лицо эпохи»

В течение 2010-2011 года в Киевской духовной академии УПЦ был реализован проект полного электронного переиздания журнала «Труды КДА», в которое вошли все выпуски «Трудов», увидевшие свет с 1860 по 2011 год. Издание заняло три диска. Проект был завершен к 1 сентября 2011 года. Его реализацией занималась рабочая группа во главе с преподавателем КДА игуменом Сильвестром (Стойчевым). В интервью порталу «Религия в Украине» отец Сильвестр рассказал об этом уникальном проекте.

НОВИНИ

Всі матеріали

останні коментарі

Священик Сєверодонецької єпархії УПЦ (МП) звершив чин в...

Onufriy

Onufriy написал:

Та це прямо чудо!...
Схоже, що "капітан сьогодні був тверезий"

Харків'яни вимагають у парафії УПЦ (МП) відновити колі...

Onufriy

Onufriy написал:

порушення Закону України «Про охорону культурної спадщини» в Харкові давно набули системного характеру

Прокляті воцерковлені дикуни! what
Але ще більше гріха - на місцевих адміністративних беззаконниках і фарисеях

Знайдіть на цьому бланку згадку про УПЦ

dima222

dima222 написал:

Митрополита Лазаря давно треба було оголосити персоною нон грата в Україні - а тим часом його рідним брат Дмитро у Дунаєві біля Почаєва в селі, яке приєдналося до ПЦУ, намагається будувати нову церкву. І точно за гроші Лазаря, бо всі племінники Лазаря - сини та родичі Дмитра, служать священиками у Криму. 

Чем Зеленский страшен для православия

Onufriy

Onufriy написал:

Добрячий текст +5!
 
51-е правило Шестого Вселенского собора запрещает всем христианам посещать комедийные представления... программы с участием Зеленского подпадают под анафему, так как усеяны непристойностями

З огляду на це, православна Церква не повинна б агітувати за Зеро... feel

Але... wink в УПЦ МП тепер усе інакше...

Дійсно, ну як же можна не підтримати чоловічка? Тим більше, коли він - за "електронний концтабір"? winked

Грецький Центр теологічних досліджень пропонує вихід з ...

Onufriy

Onufriy написал:

 
ПЦУ та УПЦ (МП) сформують єдиний православний Синод...

Які дикі пропозиції! belay   
Які страшно відстали ці греки! angry
Вони нічогісінько не знають про "вЬру православную": ні про "російський світ", ні про "вєлічіє", ні про "богоданість" Пу!..
І вже тим більше - про "єресь українства", "єресь гуманізма" і богомерзотність геометрії!!

Ну як же зможуть правовірні овечки святоросійства возсісти поряд з козлищами жидорептилоїдства?!! recourse

Польская Православная Церковь поддерживает украинскую а...

Філософ

Філософ написал:

Польська ПЦ це збір неуків радянського зразка. Вже давно доведено апостольське спадкоємство колишніх УАПЦ і УПЦ КП. Тому всі розмови про "перерукополеження" є безпідставними. Тимбільше з ієрархами ПЦУ спіслужив Вселенський патріарх!

Циркулярний лист Тюченської єпархії. Про духовні критер...

Onufriy

Onufriy написал:

1. Вибір 2019 дійсно пісний... recourse 
2. Пророцтво Лепехи збулося:
"аполітичні" москвовіри агітують за ЗЕро-кандидата
Всеволод Чаплін: "надо достигать договоренностей с лидером гонки (Зеленским), требуя письменных гарантий прекращения гонений на каноническую Церковь, возвращения политэмигрантов и критиков «европейского выбора» в политику... назначения министром культуры (он курирует религию) Юрия Бойко, Виктора Медведчука, Вадима Новинского или Василия Анисимова..."
"Порошенко – абсолютное зло"
love
https://credo.press/223778/

Всеукраїнська Рада Церков закликає робити вибір президе...

Onufriy

Onufriy написал:

мусимо усвідомити: якою повинна бути наша держава?

Яке питання, така і відповідь. feel Для терезої відповіді доречніше усвідомити, чого ми хочемо від майбутнього президента?
1. Особистого багатства?
2. Подолання людської продажності "в окремо взятій країні"?
3. Припинення глобального міжнародного конфлікту?
Твереза відповідь можлива лише у тому випадку, якщо ми чекаємо чогось іншого. Бо ніякий президент не зробить вас багатим, не "подолає корупції" і не "припинить війни"

Це якщо він не "чарівник з голубого вертольота" recourse


Як відбувається перехід з УПЦ МП в ПЦУ

dutchak1

dutchak1 написал:

Пасхавер десь писав, що «Когда-то один из руководителей Европейского союза неофициально сказал: «Если бы русские не были белыми, у нас бы к ним претензий не было. А так ведь белые, вроде бы свои, но не как мы». То же самое можно сказать и про нас». І там, далі, Пасхавер писав що у нас цінності інші. Добавимо – не тільки інші але і з тими цінностями, які ми переносимо від цивілізації і від Європи до нас, проходять дивні метаморфози.

Ми дикунський, варварський народ і це особливо видно в нашому дикунському, варварському релігійному законодавстві.  Причому це якесь небачене і неописане варварство. Ми користуємось речами і благами цивілізації і одночасно реконструюємо суспільні відносини, схожі на описи з шкільних історичних підручників про давні часи. Наші відносини це якась амальгама з давнього, застиглого в часі ординства, на яке додатково наклалась катастрофа 1917 року.  Для прикладу -  всі ці ламентації про захист автономії громади, про захист права свободи вибору підпорядкування, про свободу переходу громади – це все для придурків і убогих. Так, автономія релігійної громади є одним з основних положень міжнародного права, міжнародних угод, які підписала Україна. Але в них це означає що громада самостійно визначає себе автономною, самостійно проводить свої межі в яких живе і порядкую по своїх власних установах і правилах. Визнання державою цієї автономії є похідне від волі самої громади. У нас же, незважаючи на те, що всі християнські церкви в Україні визнають автономною всю церкву, держава приймає закон яким фактично нищить церкву, робить самостійними і незалежними парафії. Далі держава проголошує ту свободу «підпорядкування» і береться її захищати. Тут можна  звернути увагу, що послідні зміни в ст.8 релігійного закону, якими намагаються регулювати і захищати те «підпорядкування», в рівній мірі відносяться до зареєстрованих громад і до громад, які навіть не повідомляють державні органи про своє утворення. Який зміст має тоді та детальна регламентація прописана в ст.8 для тих громад? Що законодавець збирається «захищати» в цьому випадку? Здоровий глузд тут підказує, що парафія при діючому законі може міняти підпорядкування хоч кожної години і 24 рази на добу. Це право декларативне і його неможливо ні порушити ні захистити. Проблеми виникають тільки у парафій-юросіб і це є проблеми не «захисту» якоїсь свободи громади а проблеми майна. І тут вже видна друга придуркуватість і щоб її побачити, треба читати Цивільний кодекс, читати на рівні першого курсу юрфаку. Все, що відбувається з юрособою, абсолютно все описано цивільним правом і хто може пояснити, використовуючи цивільне право – що таке зміна підпорядкування юрособою? Що таке канонічне підпорядкування з точки зору ЦК? Що відбувається з юрособою при такій зміні підпорядкування чи з тою особою, якій стають підпорядковані? Абсолютно нічого і це є повна дурня, яку придуркуватий український законодавець і на пару з ним такий же придуркуватий український релігієзнавець взялись захищати світським правом. Термін «зміна підпорядкування» в цивільному праві має інший зміст чим той, який вкладають у нього віруючі і в реальності це означає зміну віри частиною віруючих чи ще якісь канонічні нюанси в цій вірі.  Але саме цивільне право не в змозі описати і навіть не існує таких правових термінів які б описали це «підпорядкування» чи цю зміну віри чи якісь зміни у вірі. Цивільному праву байдуже до цих змін і громада може міняти «підпорядкування» у всьому діапазоні світових релігій і культів, залишаючись згідно положень нашого релігійного закону одною і тією ж юридичною особою(!). Звучить це безглуздо як і безглузді наші намагання цивільним правом «захищати» чи «регулювати» такі переходи юридичної особи. Зміст це би мало тільки в тому випадку, як би ми  доказували всім і переконували всіх в тому, що юридична особа може вірити в Бога.

Ну і повна дурня вже по майну. Для розуміння примітивно можна виділити три рівня розвитку права власності. Перший, дикунський або нульовий. Якщо дикуну сказати що ця річ є власністю Джона чи Івана, він порахує тебе за божевільного. Річ може бути тверда, м’яка, кольорова, кругла, квадратна але як вона може мати признаки Джона, як це знайти, де в ній той Джон. Другий рівень, варварський, це коли власністю є те, до чого можеш дотягнутись і що можеш захистити. Третій рівень це вже цивілізовані, складні і абстрактні правові терміни, за якими навіть річ Джона, яку він передав тимчасово комусь чи загубив – все одно залишається його. І от на другому рівні вже видно шляхи до цивілізованої власності, її початки. Початок йде від того, що власністю стає те, що ти сам визнаєш своїм. Наприклад – йдеш по вулиці в штанях і ці штані є твої не тому, що вони нумеровані і по номеру держава указом визначила їх твоїми а тому що ти їх сам визнав своїми. Після цього самостійного визнання держава починає ці штані захищати як твої. Так і тут. В 1991 році, коли держава почала ліпити відносини з церквами, вона в діалозі з ними повинна була бачити, що вони визнають своєю власністю і як нею розпоряджаються. А вони, всі християнські церкви України, визнають власниками церковного майна не громади а всю церкву. Незважаючи на те, держава, в порушення конституційного відділення, влізла в церкви і сама «призначила» власниками парафії, зробила з церкви збіговисько незалежних юридичних осіб з гібридними статутами, зі статутами в яких поєднала бульдога з носорогом – світське і канонічне право. І от вже і ПЦУ, підтанцьовуючи Порошенку, приводить свій статут у відповідність до дикунського закону, записує церкву як зібрання незалежних юросіб, утворених по ЦК України. А на початках, в першому варіанті Статуту, писалось про церкву як особу, яка сама будує відносини з державою. І тут буде цікаво поспостерігати, як ПЦУ буде далі творити свої документи, особливо парафіяльні. Як визначить власність.

Тобто, ми не то що залишаємось на дикунському рівні, ми навіть заблокували його можливий розвиток. Можна подивитись на конфлікт у Львові, де громада УГКЦ намагається залишити за собою костел. Скільки там в обговоренні позбігалось буйних, дикунів, клянуть поляків, Мокшицького, розкопують старі могили! Врешті УГКЦ, яка претендує на цивілізованість, ліквідовує буйну парафію. Наслідок – новий припадок в мереживному обговоренні. Ще приклад. Можна почитати фантастичний матеріал на «Релігія в Україні», як в позаминулому столітті у Львові цивілізовано вирішували долю покинутого румунського храму. Фантастичний матеріал в порівнянні з нашим дикунством. Ми не то що стоїмо на місці, ми навіть вдаємо якось рухатись реверсом в минулі часи і при цьому приймаємо законодавство, яке захищає мародерство. Закон №4128 – це Закон Мародерів. У всі часи мародерство було ознакою військових конфліктів, при яких військові загони або банди найманців грабували беззахисне населення на територіях, статус яких тимчасово був не встановлений. Так і у нас. Використовуючи реальну війну, політики і законодавці «організували» законоподібний грабунок одних громад громадян другими громадами громадян, розділених релігійними переконаннями. І це особливо вражає, оскільки мародерами стають християни і їх спільноти. Адже ж саме в християнському середовищі в давні часи виникло розділення церковного і світського права, при якому християнське середовище залишилось ізольованим місцем де панували моральні основи керування церковним майном. Збереження цього середовища здійснено радикальним відділенням від світського права і оскільки  суть керування церковним майном не у застосуванні правових конструкцій, а в здійсненні місії церкви, то і успіх цієї місії став критерієм правильності прийняття рішень і здійснення тих чи інших дій з церковним майном. У нас же безглузді спільноти заполітизованих громадян, які вважають християнство просто громадським рухом з формальним моральним законодавством, притягнули в християнське середовище світське право, причому у гіршому його варіанті. Адже навіть світські юридичні особи, при виникненні конфліктів і суперечок між засновниками громади про використання майна, дають право тим громадянам, які кінцево не погодились з рішеннями громади, вийти з громади разом з тим майном, яке вони вклали. Тобто, якщо в християнській громаді не існує християнських відносин з іншими членами громади, які могли б керувати ними при залагодженні майнових питань, якщо громада «голосуванням» позбавляє участі у вирішенні майнових питань меншу кількість громади то, за відсутності християнських відносин, необхідно би мінімально зберегти хоч якусь справедливість до своїх земляків і сусідів і виключити мародерство. Якщо християнська справедливість і моральні відносини тут відсутні то тоді необхідно зберегти цивілізовану, світську справедливість.  Тобто тоді, в продовження світського правила про фіксоване членство в громаді, це членство необхідно доповнити таким же світським обліком внесків і пожертв кожного фіксованого члена громади. І при виключенні любого члена громади, громада повертає йому ті внески або компенсує їх.

 

Який порядок проведення перевірок релігійних організаці...

dutchak1

dutchak1 написал:

Добре було б якби юрист пояснив собі, і нам всім в тому числі, як він з'єднав релігійну організацію з господарською діяльністю у її законодавчому визначенні?  Наведем визначення -

Господа́рська дія́льність — будь-яка діяльність, в тому числі підприємницька, пов'язана з виробництвом та обміном та переробкою матеріальних і нематеріальних благ, що виступають у формі товару.

Під господарською діяльністю в Господарському кодексі України розуміється діяльність суб'єктів господарювання у сфері суспільного виробництва, спрямована на виготовлення та реалізацію продукції, виконання робіт чи надання послуг вартісного характеру, що мають цінову визначеність. (ст. 3 ГК України)

Страдания за Москву, это не страдания за Христа ‒...

Onufriy

Onufriy написал:

"головний місіонер РПЦ" з азартом доводить, що 1+1=2 love
Очевидна актуальність кураєвського просвітництва для святоросичів РПЦ є найкращим доведенням смерті "російського православ'я"

Те що сьогодні животіє на москві - не православ'я, а зла і погибельна єресь 
в духе своей готтентотской этики

Не «нас ради, человек», а «ее ради, епархиальной собственности, сшедшаго с небес»


Вікарій Київської митрополії УПЦ (МП) — власник двох ав...

В. Ясеневий

В. Ясеневий написал:

ну и правильно.Чего терятся. Жизнь дается только один раз.Поэтому нужно брать от неевсе что можна...Многая Вам лета, дорогой владыка. Притом, наиканоничнейший...

Старый дуб рухнул. И тут, началось…

В. Ясеневий

В. Ясеневий написал:

Воистину христианство уже давно умерло!   Вместо тяжелой борьбы с пристрастиями и грехами в себе для перерождения и преображения человека( ества) , мы (не все ли?),  говорим  и призываем только(!)  к внешнему исполнению обрядов..Где же эти совершенные ПОСЛЕДОВАТЕЛИ ХРИСТА??? О, как хотелось бы хотя бы посмотреть на них...А они должны были бы сами  спастись и СПАСТИ ВЕСЬ МИР!!! Кто же и куда нас и весь мир ведет???

Депутат Денис Бородюк: «Ни один олигарх столько не укра...

Onufriy

Onufriy написал:

люди, которые не боятся Бога, не доверяют и другим людям

Ни один олигарх столько не украдет, сколько крадут все украинцы понемножку

мы живём просто-напросто не по средствам

Толковий єретик адвентист. Добряче сказав +5!

10 відповідей про автокефалію Православної Церкви Украї...

Onufriy

Onufriy написал:

Слабкість статті у тому, що вона викриває воканонічнених брехунів, але не викриває єресі

Базікати отаку похабщину може лише проклятий святоросійський єретик: 
не варто приєднуватись до ПЦУ, бо це буде зрада нашій православній вірі

таїнства в ПЦУ є недійсними

ПЦУ — це легалізований розкол