Вхід

У вас немає акаунту на Religion.in.ua? Зареєструйтесь

Інтерв'ю
Режиссёр Ирина Мороз: «Важны большие ценности»

11 12 2015   Беседовал Денис Кондюк Публікації, Інтерв'ю

Режиссёр Ирина Мороз: «Важны большие ценности»

На II международном христианском кинофестивале «Свет», который прошёл в Киеве 6-8 декабря, режиссёр из Днепропетровска Ирина Мороз стала призёром в категории короткометражных документальных фильмов. Её работам «Вопреки: На два фронта» и «Вопреки: Капеллан» аплодировал весь зал...

«Ми об’єднані нашими загальними потребами, які є в суспільстві». Віктор Алєксєєнко, який щойно склав повноваження головуючого у Раді церков, розповів про роботу ВРЦіРО

11 11 2015   Записав Гнат Мєрєнков Публікації, Інтерв'ю

«Ми об’єднані нашими загальними потребами, які є в суспільстві». Віктор Алєксєєнко, який щойно склав повноваження головуючого у Раді церков, розповів про роботу ВРЦіРО

Рада церков не є органом, який щось задумав, написав листа — і держава неодмінно відреагувала позитивно. Рада веде постійний діалог з представниками влади, парламентських фракцій, і в цьому діалозі виникають концептуальні напрямки діяльності...

Иеромонах Евгений (Пампура): «Победим внутреннего врага, не будет надобности бороться с внешним»

10 11 2015   Беседовала Инга Че Публікації, Інтерв'ю

Иеромонах Евгений (Пампура): «Победим внутреннего врага, не будет надобности бороться с внешним»

Ассоциация «Духовное возрождение» в рамках серии «Национальные евангельские авторы» издает книгу «Размышлений монаха»...

Роздуми про нову Конституцію: українська молодь пам’ятає про мораль і Всевишнього

27 10 2015   Записав Гнат Мєрєнков Публікації, Інтерв'ю

Роздуми про нову Конституцію: українська молодь пам’ятає про мораль і Всевишнього

Політики, юристи, науковці, громадські діячі та священнослужителі поділилися своєю думкою про Всеукраїнський молодіжний конкурс есе «Чому Україні потрібна нова Конституція?»...

Архімандрит Кирило (Говорун): Служити в усіх проявах життя

6 05 2015   Спілкувався ієрей Назарій Давидовський Публікації, Інтерв'ю

Архімандрит Кирило (Говорун): Служити в усіх проявах життя

Це особливість постатеїстичного суспільства, що не філософія, яка була марксистською, а точні науки стали джерелом, з якого почало відновлюватись і розвиватись богослов’я...

Головний рабин Житомира та Західної України Шломо Вільгельм — про сьогодення, проблеми та роль синагоги у збереженні і відтворенні єврейського життя

24 04 2015   Розмовляв Олександр Пивоварський Публікації, Інтерв'ю

Головний рабин Житомира та Західної України Шломо Вільгельм — про сьогодення, проблеми та роль синагоги у збереженні і відтворенні єврейського життя

Шломо Вільгельм сповідує ортодаксальний напрямок іудаїзму - хасидизм Хабад Любавич. «ХаБаД» - абревіатура з перших букв івритських слів, що означають «мудрість», «розуміння», «знання»...

Саид Исмагилов: «Мусульмане должны изжить внутри своих конфессий идеологии, направленные на насилие»

17 04 2015   Беседовал Вадим Ефименко Публікації, Інтерв'ю

Саид Исмагилов: «Мусульмане должны изжить внутри своих конфессий идеологии, направленные на насилие»

Глава Духовного управления мусульман Украины «Умма» рассказал о помощи военнослужащим-мусульманам, значении переводов Корана в исламе и профилактике исламофобии.

Віталій Хромець: «Богословська програма Могилянки відкрита для всіх»

5 11 2014 Публікації, Інтерв'ю, Богослов'я

Віталій Хромець: «Богословська програма Могилянки відкрита для всіх»

Керівник Науково-навчального центру "Інститут богословських студій Національного університету "Києво-Могилянська академія" розповідає про богословську освіту в Україні та Києво-Могилянській академії...

Михайло Якубович: «Глибинний зміст української та східних культур розвивався й під впливом коранічних істин»

20 10 2014   Спілкувався Ігор Галущак Публікації, Інтерв'ю

Михайло Якубович: «Глибинний зміст української та східних культур розвивався й під впливом коранічних істин»

Ще в 2010 році молодий науковець-арабіст, викладач Національного університету «Острозька Академія» Михайло Якубович взявся до перекладу Корану українською мовою. Зрештою, в минулому році результати його праці вийшли друком у Саудівській Аравії. Нині ж його переклад готують до видання вже в самій Україні.

Александр Филоненко: Церковь должна быть человечной

12 08 2014   Беседовал Юрий Черноморец Публікації, Інтерв'ю, Богослов'я

Александр Филоненко: Церковь должна быть человечной

Беседа о Церкви, гражданской ответственности и политике надежды с известным харьковским философом и православным богословом...

Юрій Чорноморець: «Запит на церковну єдність є і люди вимагатимуть її»

12 07 2014   Підготував Володимир Волковський Публікації, Інтерв'ю

Юрій Чорноморець: «Запит на церковну єдність є і люди вимагатимуть її»

Про єдність українського православ’я, про роль митрополита Володимира та його можливого наступника розмірковує український богослов, доктор філософських наук Юрій Чорноморець.

Ильхан Сезгин об образовательном процессе в вере бахаи

9 07 2014   Беседовала Яна Чорнойван; переводила Людмила Зайченко Публікації, Інтерв'ю

Ильхан Сезгин об образовательном процессе в вере бахаи

В Днепропетровске нам удалось поговорить об особенностях образовательного процесса в общинах бахаи с членом Континентальной Коллегии Советников доктором Ильханом Сезгиным (Турция).

Експерт з лобізму Девід Бертон: «Я лобіюю легальність публічного вияву моєї віри»

1 07 2014   Інтерв’ю підготував Олексій Гордєєв Публікації, Інтерв'ю

Експерт з лобізму Девід Бертон: «Я лобіюю легальність публічного вияву моєї віри»

Спостереження за тим, як у готелі Hilton він швидко та всліпу пише лист з заголовком White House Presentation («Презентація у Білому Домі»), дає шанс зрозуміти, чому журнал Time назвав Бертона одним з найвпливовіших євангеліків у 2005 році...

Любомир Гузар: були євреї, які розп’яли Христа, а були – які прийняли

8 04 2014 Публікації, Інтерв'ю

Любомир Гузар: були євреї, які розп’яли Христа, а були – які прийняли

Колишній Предстоятель Української Греко-Католицької Церкви, архієпископ і кардинал Любомир (Гузар) поділився своїм поглядом на проблему антисемітизму, його причини та аргументацію антисемітських організацій.

Крым: представители религиозных конфессии – о духовной жизни в условиях кризиса

17 03 2014   Сергей Филиппов Публікації, Інтерв'ю

Крым: представители религиозных конфессии – о духовной жизни в условиях кризиса

Чем живут крымские общины различных конфессий в условиях общественно-политического кризиса в Крыму? Какие настроения у верующих и чего они опасаются? Какую позицию выражают духовные лидеры? Мы отправились в Крым, чтобы вживую пообщаться с людьми, которые представляют разнообразные течения духовной жизни полуострова.

Теологія покаяння як вимога сьогодення

19 02 2014   Розмовляв Володимир Волковський Публікації, Інтерв'ю, Богослов'я

Теологія покаяння як вимога сьогодення

Про останні екстремальні події в Києві та позицію українських Церков Володимир Волковський веде розмову з релігієзнавцем, доктором філософських наук професором Юрієм Чорноморцем.

Володимир Бурега: Складні питання богословської освіти

7 02 2014   Розмовляв Віталій Хромець Публікації, Інтерв'ю, Богослов'я

Володимир Бурега: Складні питання богословської освіти

Портал "Релігія в Україні" продовжує серію інтерв’ю з відомими українськоми фахівцями про проблеми богословської освіти в Україні. Представляємо наступного співрозмовника -- професора Володимира Бурегу, проректора з науково-богословсьої роботи Київської духовної академії і семінарії УПЦ.

Про типи богословської освіти і вимірювання продуктивності

13 01 2014   Розмовляв Віталій Хромець Публікації, Інтерв'ю, Богослов'я

Про типи богословської освіти і вимірювання продуктивності

Про ідею богословської освіти в сучасному українському університеті релігієзнавець Віталій Хромець веде розмову з українським богословом, доктором філософських наук Михайлом Миколайовичем Черенковим, який протягом останніх років був ректором Донецького християнського університету.

Богослов в университете

6 01 2014   Беседовал Виталий Хромец Публікації, Інтерв'ю, Богослов'я

Богослов в университете

Об идее богословского образования рассказывает православный богослов, кандидат философских наук, доцент Харьковского национального университета Александр Филоненко. В общем рейтинге студенческих отзывов Александр Семенович характеризуется так: «Отличный специалист, денег не берет, не соскучишься, иногда что-то спрашивает, студенты с ним на ты»...

«Із цих подій Україна вийде оновленою»

28 12 2013   Розмовляв Євгеній Білоножко Публікації, Інтерв'ю, Богослов'я

«Із цих подій Україна вийде оновленою»

В другій частині інтерв’ю київський релігієзнавець Юрій Чорноморець пояснює, чому він з оптимізмом дивиться на українське православ’я, обговорює питання релігійності вітчизняних еліт, розповідає про православність пасторальної думки Папи Римського Франциска та прогнозує народження нової теології визволення.

Віктор Єленський: Майдан змінює Церкви

27 12 2013   Розмовляв Євгеній Білоножко Публікації, Інтерв'ю, Аналітика

Віктор Єленський: Майдан змінює Церкви

Своїми думками з читачами порталу "Релігія в Україні" ділиться провідний український релігієзнавець, президент Української асоціації релігійної свободи...

Церкви, суспільство, майдан, влада...

26 12 2013   Розмовляв Євгеній Білоножко Публікації, Інтерв'ю, Богослов'я

Церкви, суспільство, майдан, влада...

Про політичне православ’я, про консенсус та толерантність, про єдність церков ідеться у першій частині інтерв’ю із православним богословом, професором та доктором філософських наук Юрієм Чорноморцем...

Річниця відозви Першого грудня як привід замислитись над майбутнім

25 11 2013 Публікації, Інтерв'ю

Річниця відозви Першого грудня як привід замислитись над майбутнім

Наближається чергова річниця відозви Церков 1 грудня, у відповідь на яку виникла «Ініціатива 1 грудня». Чи маємо якісь нові результати? Про це Володимир Волковський веде розмову з доктором філософських наук, релігієзнавцем Юрієм Чорноморцем.

Редкая профессия – миссионер

24 09 2013   Интервью взяла Александра Обревко Публікації, Інтерв'ю

Редкая профессия – миссионер

Киевлянке Виолетте Марцинкевич 24 года. Для ХХІ века у нее очень странная профессия: она миссионер. В интервью для портала "Религия в Украине" она рассказала, как осуществила свою детскую мечту и как изменились её к отношения с Богом и окружающими.

«В нашем храме происходит много чудес». Интервью о прошлом и настоящем Десятинного монастыря

20 09 2013   Беседовала Екатерина Караваева Публікації, Інтерв'ю

«В нашем храме происходит много чудес». Интервью о прошлом и настоящем Десятинного монастыря

Десятинная церковь Киева регулярно попадает в центр общественного внимания в связи с обсуждением целесообразности ее восстановления. Отстаивать свою правоту служителям и прихожанам Десятинного Рождества Пресвятой Богородицы мужского монастыря помогают чудесные явления, которые здесь происходят...

НОВИНИ

Всі матеріали

останні коментарі

Філарет готовий до розколу ПЦУ. Єпархії починають відме...

Onufriy

Onufriy написал:

Що б його іще зробити православній ієрархії для того, щоб уже остаточно відвернути українців від православ'я? belay
на цьому соборі не я головував як патріарх, а головував представник Вселенського патріарха, тому то не наш собор. То собор Константинопольської церкви

what request 

Чем Зеленский страшен для православия

Onufriy

Onufriy написал:

Добрячий текст +5!
 
51-е правило Шестого Вселенского собора запрещает всем христианам посещать комедийные представления... программы с участием Зеленского подпадают под анафему, так как усеяны непристойностями

З огляду на це, православна Церква не повинна б агітувати за Зеро... feel

Але... wink в УПЦ МП тепер усе інакше...

Дійсно, ну як же можна не підтримати чоловічка? Тим більше, коли він - за "електронний концтабір"? winked

Грецький Центр теологічних досліджень пропонує вихід з ...

Onufriy

Onufriy написал:

 
ПЦУ та УПЦ (МП) сформують єдиний православний Синод...

Які дикі пропозиції! belay   
Які страшно відстали ці греки! angry
Вони нічогісінько не знають про "вЬру православную": ні про "російський світ", ні про "вєлічіє", ні про "богоданість" Пу!..
І вже тим більше - про "єресь українства", "єресь гуманізма" і богомерзотність геометрії!!

Ну як же зможуть правовірні овечки святоросійства возсісти поряд з козлищами жидорептилоїдства?!! recourse

Польская Православная Церковь поддерживает украинскую а...

Філософ

Філософ написал:

Польська ПЦ це збір неуків радянського зразка. Вже давно доведено апостольське спадкоємство колишніх УАПЦ і УПЦ КП. Тому всі розмови про "перерукополеження" є безпідставними. Тимбільше з ієрархами ПЦУ спіслужив Вселенський патріарх!

Циркулярний лист Тюченської єпархії. Про духовні критер...

Onufriy

Onufriy написал:

1. Вибір 2019 дійсно пісний... recourse 
2. Пророцтво Лепехи збулося:
"аполітичні" москвовіри агітують за ЗЕро-кандидата
Всеволод Чаплін: "надо достигать договоренностей с лидером гонки (Зеленским), требуя письменных гарантий прекращения гонений на каноническую Церковь, возвращения политэмигрантов и критиков «европейского выбора» в политику... назначения министром культуры (он курирует религию) Юрия Бойко, Виктора Медведчука, Вадима Новинского или Василия Анисимова..."
"Порошенко – абсолютное зло"
love
https://credo.press/223778/

Всеукраїнська Рада Церков закликає робити вибір президе...

Onufriy

Onufriy написал:

мусимо усвідомити: якою повинна бути наша держава?

Яке питання, така і відповідь. feel Для терезої відповіді доречніше усвідомити, чого ми хочемо від майбутнього президента?
1. Особистого багатства?
2. Подолання людської продажності "в окремо взятій країні"?
3. Припинення глобального міжнародного конфлікту?
Твереза відповідь можлива лише у тому випадку, якщо ми чекаємо чогось іншого. Бо ніякий президент не зробить вас багатим, не "подолає корупції" і не "припинить війни"

Це якщо він не "чарівник з голубого вертольота" recourse


Як відбувається перехід з УПЦ МП в ПЦУ

dutchak1

dutchak1 написал:

Пасхавер десь писав, що «Когда-то один из руководителей Европейского союза неофициально сказал: «Если бы русские не были белыми, у нас бы к ним претензий не было. А так ведь белые, вроде бы свои, но не как мы». То же самое можно сказать и про нас». І там, далі, Пасхавер писав що у нас цінності інші. Добавимо – не тільки інші але і з тими цінностями, які ми переносимо від цивілізації і від Європи до нас, проходять дивні метаморфози.

Ми дикунський, варварський народ і це особливо видно в нашому дикунському, варварському релігійному законодавстві.  Причому це якесь небачене і неописане варварство. Ми користуємось речами і благами цивілізації і одночасно реконструюємо суспільні відносини, схожі на описи з шкільних історичних підручників про давні часи. Наші відносини це якась амальгама з давнього, застиглого в часі ординства, на яке додатково наклалась катастрофа 1917 року.  Для прикладу -  всі ці ламентації про захист автономії громади, про захист права свободи вибору підпорядкування, про свободу переходу громади – це все для придурків і убогих. Так, автономія релігійної громади є одним з основних положень міжнародного права, міжнародних угод, які підписала Україна. Але в них це означає що громада самостійно визначає себе автономною, самостійно проводить свої межі в яких живе і порядкую по своїх власних установах і правилах. Визнання державою цієї автономії є похідне від волі самої громади. У нас же, незважаючи на те, що всі християнські церкви в Україні визнають автономною всю церкву, держава приймає закон яким фактично нищить церкву, робить самостійними і незалежними парафії. Далі держава проголошує ту свободу «підпорядкування» і береться її захищати. Тут можна  звернути увагу, що послідні зміни в ст.8 релігійного закону, якими намагаються регулювати і захищати те «підпорядкування», в рівній мірі відносяться до зареєстрованих громад і до громад, які навіть не повідомляють державні органи про своє утворення. Який зміст має тоді та детальна регламентація прописана в ст.8 для тих громад? Що законодавець збирається «захищати» в цьому випадку? Здоровий глузд тут підказує, що парафія при діючому законі може міняти підпорядкування хоч кожної години і 24 рази на добу. Це право декларативне і його неможливо ні порушити ні захистити. Проблеми виникають тільки у парафій-юросіб і це є проблеми не «захисту» якоїсь свободи громади а проблеми майна. І тут вже видна друга придуркуватість і щоб її побачити, треба читати Цивільний кодекс, читати на рівні першого курсу юрфаку. Все, що відбувається з юрособою, абсолютно все описано цивільним правом і хто може пояснити, використовуючи цивільне право – що таке зміна підпорядкування юрособою? Що таке канонічне підпорядкування з точки зору ЦК? Що відбувається з юрособою при такій зміні підпорядкування чи з тою особою, якій стають підпорядковані? Абсолютно нічого і це є повна дурня, яку придуркуватий український законодавець і на пару з ним такий же придуркуватий український релігієзнавець взялись захищати світським правом. Термін «зміна підпорядкування» в цивільному праві має інший зміст чим той, який вкладають у нього віруючі і в реальності це означає зміну віри частиною віруючих чи ще якісь канонічні нюанси в цій вірі.  Але саме цивільне право не в змозі описати і навіть не існує таких правових термінів які б описали це «підпорядкування» чи цю зміну віри чи якісь зміни у вірі. Цивільному праву байдуже до цих змін і громада може міняти «підпорядкування» у всьому діапазоні світових релігій і культів, залишаючись згідно положень нашого релігійного закону одною і тією ж юридичною особою(!). Звучить це безглуздо як і безглузді наші намагання цивільним правом «захищати» чи «регулювати» такі переходи юридичної особи. Зміст це би мало тільки в тому випадку, як би ми  доказували всім і переконували всіх в тому, що юридична особа може вірити в Бога.

Ну і повна дурня вже по майну. Для розуміння примітивно можна виділити три рівня розвитку права власності. Перший, дикунський або нульовий. Якщо дикуну сказати що ця річ є власністю Джона чи Івана, він порахує тебе за божевільного. Річ може бути тверда, м’яка, кольорова, кругла, квадратна але як вона може мати признаки Джона, як це знайти, де в ній той Джон. Другий рівень, варварський, це коли власністю є те, до чого можеш дотягнутись і що можеш захистити. Третій рівень це вже цивілізовані, складні і абстрактні правові терміни, за якими навіть річ Джона, яку він передав тимчасово комусь чи загубив – все одно залишається його. І от на другому рівні вже видно шляхи до цивілізованої власності, її початки. Початок йде від того, що власністю стає те, що ти сам визнаєш своїм. Наприклад – йдеш по вулиці в штанях і ці штані є твої не тому, що вони нумеровані і по номеру держава указом визначила їх твоїми а тому що ти їх сам визнав своїми. Після цього самостійного визнання держава починає ці штані захищати як твої. Так і тут. В 1991 році, коли держава почала ліпити відносини з церквами, вона в діалозі з ними повинна була бачити, що вони визнають своєю власністю і як нею розпоряджаються. А вони, всі християнські церкви України, визнають власниками церковного майна не громади а всю церкву. Незважаючи на те, держава, в порушення конституційного відділення, влізла в церкви і сама «призначила» власниками парафії, зробила з церкви збіговисько незалежних юридичних осіб з гібридними статутами, зі статутами в яких поєднала бульдога з носорогом – світське і канонічне право. І от вже і ПЦУ, підтанцьовуючи Порошенку, приводить свій статут у відповідність до дикунського закону, записує церкву як зібрання незалежних юросіб, утворених по ЦК України. А на початках, в першому варіанті Статуту, писалось про церкву як особу, яка сама будує відносини з державою. І тут буде цікаво поспостерігати, як ПЦУ буде далі творити свої документи, особливо парафіяльні. Як визначить власність.

Тобто, ми не то що залишаємось на дикунському рівні, ми навіть заблокували його можливий розвиток. Можна подивитись на конфлікт у Львові, де громада УГКЦ намагається залишити за собою костел. Скільки там в обговоренні позбігалось буйних, дикунів, клянуть поляків, Мокшицького, розкопують старі могили! Врешті УГКЦ, яка претендує на цивілізованість, ліквідовує буйну парафію. Наслідок – новий припадок в мереживному обговоренні. Ще приклад. Можна почитати фантастичний матеріал на «Релігія в Україні», як в позаминулому столітті у Львові цивілізовано вирішували долю покинутого румунського храму. Фантастичний матеріал в порівнянні з нашим дикунством. Ми не то що стоїмо на місці, ми навіть вдаємо якось рухатись реверсом в минулі часи і при цьому приймаємо законодавство, яке захищає мародерство. Закон №4128 – це Закон Мародерів. У всі часи мародерство було ознакою військових конфліктів, при яких військові загони або банди найманців грабували беззахисне населення на територіях, статус яких тимчасово був не встановлений. Так і у нас. Використовуючи реальну війну, політики і законодавці «організували» законоподібний грабунок одних громад громадян другими громадами громадян, розділених релігійними переконаннями. І це особливо вражає, оскільки мародерами стають християни і їх спільноти. Адже ж саме в християнському середовищі в давні часи виникло розділення церковного і світського права, при якому християнське середовище залишилось ізольованим місцем де панували моральні основи керування церковним майном. Збереження цього середовища здійснено радикальним відділенням від світського права і оскільки  суть керування церковним майном не у застосуванні правових конструкцій, а в здійсненні місії церкви, то і успіх цієї місії став критерієм правильності прийняття рішень і здійснення тих чи інших дій з церковним майном. У нас же безглузді спільноти заполітизованих громадян, які вважають християнство просто громадським рухом з формальним моральним законодавством, притягнули в християнське середовище світське право, причому у гіршому його варіанті. Адже навіть світські юридичні особи, при виникненні конфліктів і суперечок між засновниками громади про використання майна, дають право тим громадянам, які кінцево не погодились з рішеннями громади, вийти з громади разом з тим майном, яке вони вклали. Тобто, якщо в християнській громаді не існує християнських відносин з іншими членами громади, які могли б керувати ними при залагодженні майнових питань, якщо громада «голосуванням» позбавляє участі у вирішенні майнових питань меншу кількість громади то, за відсутності християнських відносин, необхідно би мінімально зберегти хоч якусь справедливість до своїх земляків і сусідів і виключити мародерство. Якщо християнська справедливість і моральні відносини тут відсутні то тоді необхідно зберегти цивілізовану, світську справедливість.  Тобто тоді, в продовження світського правила про фіксоване членство в громаді, це членство необхідно доповнити таким же світським обліком внесків і пожертв кожного фіксованого члена громади. І при виключенні любого члена громади, громада повертає йому ті внески або компенсує їх.

 

Який порядок проведення перевірок релігійних організаці...

dutchak1

dutchak1 написал:

Добре було б якби юрист пояснив собі, і нам всім в тому числі, як він з'єднав релігійну організацію з господарською діяльністю у її законодавчому визначенні?  Наведем визначення -

Господа́рська дія́льність — будь-яка діяльність, в тому числі підприємницька, пов'язана з виробництвом та обміном та переробкою матеріальних і нематеріальних благ, що виступають у формі товару.

Під господарською діяльністю в Господарському кодексі України розуміється діяльність суб'єктів господарювання у сфері суспільного виробництва, спрямована на виготовлення та реалізацію продукції, виконання робіт чи надання послуг вартісного характеру, що мають цінову визначеність. (ст. 3 ГК України)

Страдания за Москву, это не страдания за Христа ‒...

Onufriy

Onufriy написал:

"головний місіонер РПЦ" з азартом доводить, що 1+1=2 love
Очевидна актуальність кураєвського просвітництва для святоросичів РПЦ є найкращим доведенням смерті "російського православ'я"

Те що сьогодні животіє на москві - не православ'я, а зла і погибельна єресь 
в духе своей готтентотской этики

Не «нас ради, человек», а «ее ради, епархиальной собственности, сшедшаго с небес»


Вікарій Київської митрополії УПЦ (МП) — власник двох ав...

В. Ясеневий

В. Ясеневий написал:

ну и правильно.Чего терятся. Жизнь дается только один раз.Поэтому нужно брать от неевсе что можна...Многая Вам лета, дорогой владыка. Притом, наиканоничнейший...

Старый дуб рухнул. И тут, началось…

В. Ясеневий

В. Ясеневий написал:

Воистину христианство уже давно умерло!   Вместо тяжелой борьбы с пристрастиями и грехами в себе для перерождения и преображения человека( ества) , мы (не все ли?),  говорим  и призываем только(!)  к внешнему исполнению обрядов..Где же эти совершенные ПОСЛЕДОВАТЕЛИ ХРИСТА??? О, как хотелось бы хотя бы посмотреть на них...А они должны были бы сами  спастись и СПАСТИ ВЕСЬ МИР!!! Кто же и куда нас и весь мир ведет???

Депутат Денис Бородюк: «Ни один олигарх столько не укра...

Onufriy

Onufriy написал:

люди, которые не боятся Бога, не доверяют и другим людям

Ни один олигарх столько не украдет, сколько крадут все украинцы понемножку

мы живём просто-напросто не по средствам

Толковий єретик адвентист. Добряче сказав +5!

10 відповідей про автокефалію Православної Церкви Украї...

Onufriy

Onufriy написал:

Слабкість статті у тому, що вона викриває воканонічнених брехунів, але не викриває єресі

Базікати отаку похабщину може лише проклятий святоросійський єретик: 
не варто приєднуватись до ПЦУ, бо це буде зрада нашій православній вірі

таїнства в ПЦУ є недійсними

ПЦУ — це легалізований розкол

10 відповідей про автокефалію Православної Церкви Украї...

Onufriy

Onufriy написал:

Цитата: dima222
авторами говориться про умовність або неправдивість факту вбивства

Ви не праві - розпусники говорять лише про те, що загиблі не були безвинно убитими...  what (...):
помолилися за упокій душ «невинно убієнних на Майдані»

10 відповідей про автокефалію Православної Церкви Украї...

dima222

dima222 написал:

Та про що там говорити. Ось сайт Володимир-Волинської єпархії дає новину про участь представників єпархії у вшануванні убієнних на Майдані. Останні слова у лапках - тобто авторами говориться про умовність або неправдивість факту вбивства. Для мене цього достатньо щоб переконатися, що МП - це ворожа Україні структура. 
http://xn--80a3aeu4czas.xn--j1amh/m-volodymyr-volynskyi-predstavnyky-ieparkhii-d
oluchylysia-do-vshanunnia-ubiiennykh-na-maidani/