Вхід

У вас немає акаунту на Religion.in.ua? Зареєструйтесь

Інтерв'ю
«Ми об’єднані нашими загальними потребами, які є в суспільстві». Віктор Алєксєєнко, який щойно склав повноваження головуючого у Раді церков, розповів про роботу ВРЦіРО

11 11 2015   Записав Гнат Мєрєнков Публікації, Інтерв'ю

«Ми об’єднані нашими загальними потребами, які є в суспільстві». Віктор Алєксєєнко, який щойно склав повноваження головуючого у Раді церков, розповів про роботу ВРЦіРО

Рада церков не є органом, який щось задумав, написав листа — і держава неодмінно відреагувала позитивно. Рада веде постійний діалог з представниками влади, парламентських фракцій, і в цьому діалозі виникають концептуальні напрямки діяльності...

Иеромонах Евгений (Пампура): «Победим внутреннего врага, не будет надобности бороться с внешним»

10 11 2015   Беседовала Инга Че Публікації, Інтерв'ю

Иеромонах Евгений (Пампура): «Победим внутреннего врага, не будет надобности бороться с внешним»

Ассоциация «Духовное возрождение» в рамках серии «Национальные евангельские авторы» издает книгу «Размышлений монаха»...

Роздуми про нову Конституцію: українська молодь пам’ятає про мораль і Всевишнього

27 10 2015   Записав Гнат Мєрєнков Публікації, Інтерв'ю

Роздуми про нову Конституцію: українська молодь пам’ятає про мораль і Всевишнього

Політики, юристи, науковці, громадські діячі та священнослужителі поділилися своєю думкою про Всеукраїнський молодіжний конкурс есе «Чому Україні потрібна нова Конституція?»...

Архімандрит Кирило (Говорун): Служити в усіх проявах життя

6 05 2015   Спілкувався ієрей Назарій Давидовський Публікації, Інтерв'ю

Архімандрит Кирило (Говорун): Служити в усіх проявах життя

Це особливість постатеїстичного суспільства, що не філософія, яка була марксистською, а точні науки стали джерелом, з якого почало відновлюватись і розвиватись богослов’я...

Головний рабин Житомира та Західної України Шломо Вільгельм — про сьогодення, проблеми та роль синагоги у збереженні і відтворенні єврейського життя

24 04 2015   Розмовляв Олександр Пивоварський Публікації, Інтерв'ю

Головний рабин Житомира та Західної України Шломо Вільгельм — про сьогодення, проблеми та роль синагоги у збереженні і відтворенні єврейського життя

Шломо Вільгельм сповідує ортодаксальний напрямок іудаїзму - хасидизм Хабад Любавич. «ХаБаД» - абревіатура з перших букв івритських слів, що означають «мудрість», «розуміння», «знання»...

Саид Исмагилов: «Мусульмане должны изжить внутри своих конфессий идеологии, направленные на насилие»

17 04 2015   Беседовал Вадим Ефименко Публікації, Інтерв'ю

Саид Исмагилов: «Мусульмане должны изжить внутри своих конфессий идеологии, направленные на насилие»

Глава Духовного управления мусульман Украины «Умма» рассказал о помощи военнослужащим-мусульманам, значении переводов Корана в исламе и профилактике исламофобии.

Віталій Хромець: «Богословська програма Могилянки відкрита для всіх»

5 11 2014 Публікації, Інтерв'ю, Богослов'я

Віталій Хромець: «Богословська програма Могилянки відкрита для всіх»

Керівник Науково-навчального центру "Інститут богословських студій Національного університету "Києво-Могилянська академія" розповідає про богословську освіту в Україні та Києво-Могилянській академії...

Михайло Якубович: «Глибинний зміст української та східних культур розвивався й під впливом коранічних істин»

20 10 2014   Спілкувався Ігор Галущак Публікації, Інтерв'ю

Михайло Якубович: «Глибинний зміст української та східних культур розвивався й під впливом коранічних істин»

Ще в 2010 році молодий науковець-арабіст, викладач Національного університету «Острозька Академія» Михайло Якубович взявся до перекладу Корану українською мовою. Зрештою, в минулому році результати його праці вийшли друком у Саудівській Аравії. Нині ж його переклад готують до видання вже в самій Україні.

Александр Филоненко: Церковь должна быть человечной

12 08 2014   Беседовал Юрий Черноморец Публікації, Інтерв'ю, Богослов'я

Александр Филоненко: Церковь должна быть человечной

Беседа о Церкви, гражданской ответственности и политике надежды с известным харьковским философом и православным богословом...

Юрій Чорноморець: «Запит на церковну єдність є і люди вимагатимуть її»

12 07 2014   Підготував Володимир Волковський Публікації, Інтерв'ю

Юрій Чорноморець: «Запит на церковну єдність є і люди вимагатимуть її»

Про єдність українського православ’я, про роль митрополита Володимира та його можливого наступника розмірковує український богослов, доктор філософських наук Юрій Чорноморець.

Ильхан Сезгин об образовательном процессе в вере бахаи

9 07 2014   Беседовала Яна Чорнойван; переводила Людмила Зайченко Публікації, Інтерв'ю

Ильхан Сезгин об образовательном процессе в вере бахаи

В Днепропетровске нам удалось поговорить об особенностях образовательного процесса в общинах бахаи с членом Континентальной Коллегии Советников доктором Ильханом Сезгиным (Турция).

Експерт з лобізму Девід Бертон: «Я лобіюю легальність публічного вияву моєї віри»

1 07 2014   Інтерв’ю підготував Олексій Гордєєв Публікації, Інтерв'ю

Експерт з лобізму Девід Бертон: «Я лобіюю легальність публічного вияву моєї віри»

Спостереження за тим, як у готелі Hilton він швидко та всліпу пише лист з заголовком White House Presentation («Презентація у Білому Домі»), дає шанс зрозуміти, чому журнал Time назвав Бертона одним з найвпливовіших євангеліків у 2005 році...

Любомир Гузар: були євреї, які розп’яли Христа, а були – які прийняли

8 04 2014 Публікації, Інтерв'ю

Любомир Гузар: були євреї, які розп’яли Христа, а були – які прийняли

Колишній Предстоятель Української Греко-Католицької Церкви, архієпископ і кардинал Любомир (Гузар) поділився своїм поглядом на проблему антисемітизму, його причини та аргументацію антисемітських організацій.

Крым: представители религиозных конфессии – о духовной жизни в условиях кризиса

17 03 2014   Сергей Филиппов Публікації, Інтерв'ю

Крым: представители религиозных конфессии – о духовной жизни в условиях кризиса

Чем живут крымские общины различных конфессий в условиях общественно-политического кризиса в Крыму? Какие настроения у верующих и чего они опасаются? Какую позицию выражают духовные лидеры? Мы отправились в Крым, чтобы вживую пообщаться с людьми, которые представляют разнообразные течения духовной жизни полуострова.

Теологія покаяння як вимога сьогодення

19 02 2014   Розмовляв Володимир Волковський Публікації, Інтерв'ю, Богослов'я

Теологія покаяння як вимога сьогодення

Про останні екстремальні події в Києві та позицію українських Церков Володимир Волковський веде розмову з релігієзнавцем, доктором філософських наук професором Юрієм Чорноморцем.

Володимир Бурега: Складні питання богословської освіти

7 02 2014   Розмовляв Віталій Хромець Публікації, Інтерв'ю, Богослов'я

Володимир Бурега: Складні питання богословської освіти

Портал "Релігія в Україні" продовжує серію інтерв’ю з відомими українськоми фахівцями про проблеми богословської освіти в Україні. Представляємо наступного співрозмовника -- професора Володимира Бурегу, проректора з науково-богословсьої роботи Київської духовної академії і семінарії УПЦ.

Про типи богословської освіти і вимірювання продуктивності

13 01 2014   Розмовляв Віталій Хромець Публікації, Інтерв'ю, Богослов'я

Про типи богословської освіти і вимірювання продуктивності

Про ідею богословської освіти в сучасному українському університеті релігієзнавець Віталій Хромець веде розмову з українським богословом, доктором філософських наук Михайлом Миколайовичем Черенковим, який протягом останніх років був ректором Донецького християнського університету.

Богослов в университете

6 01 2014   Беседовал Виталий Хромец Публікації, Інтерв'ю, Богослов'я

Богослов в университете

Об идее богословского образования рассказывает православный богослов, кандидат философских наук, доцент Харьковского национального университета Александр Филоненко. В общем рейтинге студенческих отзывов Александр Семенович характеризуется так: «Отличный специалист, денег не берет, не соскучишься, иногда что-то спрашивает, студенты с ним на ты»...

«Із цих подій Україна вийде оновленою»

28 12 2013   Розмовляв Євгеній Білоножко Публікації, Інтерв'ю, Богослов'я

«Із цих подій Україна вийде оновленою»

В другій частині інтерв’ю київський релігієзнавець Юрій Чорноморець пояснює, чому він з оптимізмом дивиться на українське православ’я, обговорює питання релігійності вітчизняних еліт, розповідає про православність пасторальної думки Папи Римського Франциска та прогнозує народження нової теології визволення.

Віктор Єленський: Майдан змінює Церкви

27 12 2013   Розмовляв Євгеній Білоножко Публікації, Інтерв'ю, Аналітика

Віктор Єленський: Майдан змінює Церкви

Своїми думками з читачами порталу "Релігія в Україні" ділиться провідний український релігієзнавець, президент Української асоціації релігійної свободи...

Церкви, суспільство, майдан, влада...

26 12 2013   Розмовляв Євгеній Білоножко Публікації, Інтерв'ю, Богослов'я

Церкви, суспільство, майдан, влада...

Про політичне православ’я, про консенсус та толерантність, про єдність церков ідеться у першій частині інтерв’ю із православним богословом, професором та доктором філософських наук Юрієм Чорноморцем...

Річниця відозви Першого грудня як привід замислитись над майбутнім

25 11 2013 Публікації, Інтерв'ю

Річниця відозви Першого грудня як привід замислитись над майбутнім

Наближається чергова річниця відозви Церков 1 грудня, у відповідь на яку виникла «Ініціатива 1 грудня». Чи маємо якісь нові результати? Про це Володимир Волковський веде розмову з доктором філософських наук, релігієзнавцем Юрієм Чорноморцем.

Редкая профессия – миссионер

24 09 2013   Интервью взяла Александра Обревко Публікації, Інтерв'ю

Редкая профессия – миссионер

Киевлянке Виолетте Марцинкевич 24 года. Для ХХІ века у нее очень странная профессия: она миссионер. В интервью для портала "Религия в Украине" она рассказала, как осуществила свою детскую мечту и как изменились её к отношения с Богом и окружающими.

«В нашем храме происходит много чудес». Интервью о прошлом и настоящем Десятинного монастыря

20 09 2013   Беседовала Екатерина Караваева Публікації, Інтерв'ю

«В нашем храме происходит много чудес». Интервью о прошлом и настоящем Десятинного монастыря

Десятинная церковь Киева регулярно попадает в центр общественного внимания в связи с обсуждением целесообразности ее восстановления. Отстаивать свою правоту служителям и прихожанам Десятинного Рождества Пресвятой Богородицы мужского монастыря помогают чудесные явления, которые здесь происходят...

Центр «Русского мира» – не Москва, а Киев?

21 06 2013   Беседу вела Татьяна Деркач Публікації, Інтерв'ю

Центр «Русского мира» – не Москва, а Киев?

Своими размышлениями о том, пахнут ли деньги церковных меценатов, почему Киев – не Москва, а Москва – не Третий Рим, может ли быть «Русская православная церковь Киевского патриархата» и зачем «пахать асфальт», делится один из украинских апологетов «Русского мира» протоиерей Евгений Максименко, клирик Днепродзержинской епархии УПЦ (МП).

НОВИНИ

Всі матеріали

останні коментарі

Який порядок проведення перевірок релігійних організаці...

dutchak1

dutchak1 написал:

Добре було б якби юрист пояснив собі, і нам всім в тому числі, як він з'єднав релігійну організацію з господарською діяльністю у її законодавчому визначенні?  Наведем визначення -

Господа́рська дія́льність — будь-яка діяльність, в тому числі підприємницька, пов'язана з виробництвом та обміном та переробкою матеріальних і нематеріальних благ, що виступають у формі товару.

Під господарською діяльністю в Господарському кодексі України розуміється діяльність суб'єктів господарювання у сфері суспільного виробництва, спрямована на виготовлення та реалізацію продукції, виконання робіт чи надання послуг вартісного характеру, що мають цінову визначеність. (ст. 3 ГК України)

Як відбувається перехід з УПЦ МП в ПЦУ

dutchak1

dutchak1 написал:

Пасхавер десь писав, що «Когда-то один из руководителей Европейского союза неофициально сказал: «Если бы русские не были белыми, у нас бы к ним претензий не было. А так ведь белые, вроде бы свои, но не как мы». То же самое можно сказать и про нас». І там, далі, Пасхавер писав що у нас цінності інші. Добавимо – не тільки інші але і з тими цінностями, які ми переносимо від цивілізації і від Європи до нас, проходять дивні метаморфози.

Ми дикунський, варварський народ і це особливо видно в нашому дикунському, варварському релігійному законодавстві. Для прикладу -  всі ці ламентації про захист автономії громади, про захист права свободи вибору підпорядкування, про свободу переходу громади – це все для придурків і убогих. Так, автономія релігійної громади є одним з основних положень міжнародного права, міжнародних угод, які підписала Україна. Але в них це означає що громада самостійно визначає себе автономною, самостійно проводить свої межі в яких живе і порядкую по своїх власних установах і правилах. Визнання державою цієї автономії є похідне від волі самої громади. У нас же, незважаючи на те, що всі християнські церкви в Україні визнають автономною всю церкву, держава приймає закон яким фактично нищить церкву, робить самостійними і незалежними парафії. Далі держава проголошує ту свободу «підпорядкування» і береться її захищати. Тут можна  звернути увагу, що послідні зміни в ст.8 релігійного закону, якими намагаються регулювати і захищати те «підпорядкування», в рівній мірі відносяться до зареєстрованих громад і до громад, які навіть не повідомляють державні органи про своє утворення. Який зміст має тоді та детальна регламентація прописана в ст.8 для тих громад? Що законодавець збирається «захищати» в цьому випадку? Здоровий глузд тут підказує, що парафія при діючому законі може міняти підпорядкування хоч кожної години і 24 рази на добу. Це право декларативне і його неможливо ні порушити ні захистити. Проблеми виникають тільки у парафій-юросіб і це є проблеми не «захисту» якоїсь свободи громади а проблеми майна. І тут вже видна друга придуркуватість і щоб її побачити, треба читати Цивільний кодекс, читати на рівні першого курсу юрфаку. Все, що відбувається з юрособою, абсолютно все описано цивільним правом і хто може пояснити, використовуючи цивільне право – що таке зміна підпорядкування юрособою? Що таке канонічне підпорядкування з точки зору ЦК? Що відбувається з юрособою при такій зміні підпорядкування чи з тою особою, якій стають підпорядковані? Абсолютно нічого і це є повна дурня, яку придуркуватий український законодавець і на пару з ним такий же придуркуватий український релігієзнавець взялись захищати світським правом. Термін «зміна підпорядкування» в цивільному праві має інший зміст чим той, який вкладають у нього віруючі і в реальності це означає зміну віри частиною віруючих чи ще якісь канонічні ньюанси в цій вірі.  Але саме цивільне право не в змозі описати і навіть не існує таких правових термінів які б описали це «підпорядкування» чи цю зміну віри чи якісь зміни у вірі. Цивільному праву байдуже до цих змін і громада може міняти «підпорядкування» у всьому діапазоні світових релігій і культів, залишаючись згідно положень нашого релігійного закону одною і тією ж юридичною особою(!). Звучить це безглуздо як і безглузді наші намагання цивільним правом «захищати» чи «регулювати» такі переходи юридичної особи. Зміст це би мало тільки в тому випадку, як би ми  доказували всім і переконували всіх в тому, що юридична особа може вірити в Бога.

Ну і повна дурня вже по майну. Для розуміння примітивно можна виділити три рівня розвитку права власності. Перший, дикунський або нульовий. Якщо дикуну сказати що ця річ є власністю Джона чи Івана, він порахує тебе за божевільного. Річ може бути тверда, м’яка, кольорова, кругла, квадратна але як вона може мати признаки Джона, як це знайти, де в ній той Джон. Другий рівень, варварський, це коли власністю є те, до чого можеш дотягнутись і що можеш захистити. Третій рівень це вже цивілізовані, складні і абстрактні правові терміни, за якими навіть річ Джона, яку він передав тимчасово комусь чи загубив – все одно залишається його. І от на другому рівні вже видно шляхи до цивілізованої власності, її початки. Початок йде від того, що власністю стає те, що ти сам визнаєш своїм. Наприклад – йдеш по вулиці в штанях і ці штані є твої не тому, що вони нумеровані і по номеру держава указом визначила їх твоїми а тому що ти їх сам визнав своїми. Після цього самостійного визнання держава починає ці штані захищати як твої. Так і тут. В 1991 році, коли держава почала ліпити відносини з церквами, вона в діалозі з ними повинна була бачити, що вони визнають своєю власністю і як нею розпоряджаються. А вони, всі християнські церкви України, визнають власниками церковного майна не громади а всю церкву. Незважаючи на те, держава, в порушення конституційного відділення, влізла в церкви і сама «призначила» власниками парафії, зробила з церкви збіговисько незалежних юридичних осіб з гібридними статутами, зі статутами в яких поєднала бульдога з носорогом – світське і канонічне право. І от вже і ПЦУ, підтанцьовуючи Порошенку, приводить свій статут у відповідність до дикунського закону, записує церкву як зібрання незалежних юросіб, утворених по ЦК України. А на початках, в першому варіанті Статуту, писалось про церкву як особу, яка сама будує відносини з державою. І тут буде цікаво поспостерігати, як ПЦУ буде далі творити свої документи, особливо парафіяльні. Як визначить власність.

Тобто, ми не то що залишаємось на дикунському рівні, ми навіть заблокували його можливий розвиток. Можна подивитись на конфлікт у Львові, де громада УГКЦ намагається залишити за собою костел. Скільки там в обговоренні позбігалось буйних, дикунів, клянуть поляків, Мокшицького, розкопують старі могили! Врешті УГКЦ, яка претендує на цивілізованість, ліквідовує буйну парафію. Наслідок – новий припадок в мереживному обговоренні. Ще приклад. Можна почитати фантастичний матеріал на «Релігія в Україні», як в позаминулому столітті у Львові цивілізовано вирішували долю покинутого румунського храму. Фантастичний матеріал в порівнянні з нашим дикунством. Ми не то що стоїмо на місці, ми навіть вдаємо якось рухатись реверсом в минулі часи і при цьому приймаємо законодавство, яке захищає мародерство. Закон №4128 – це Закон Мародерів. У всі часи мародерство було ознакою військових конфліктів, при яких військові загони або банди найманців грабували беззахисне населення на територіях, статус яких тимчасово був не встановлений. Так і у нас. Використовуючи реальну війну, політики і законодавці «організували» законоподібний грабунок одних громад громадян другими громадами громадян, розділених релігійними переконаннями.

Страдания за Москву, это не страдания за Христа ‒...

Onufriy

Onufriy написал:

"головний мЬсЬонер РПЦ" з азартом доводить, що 1+1=2 love
Очевидна актуальність кураєвського просвітництва для святоросичів РПЦ є найкращим доведенням смерті "російського православ'я"

Те що сьогодні животіє на москві - не православ'я, а зла і погибельна єресь 
в духе своей готтентотской этики

Не «нас ради, человек», а «ее ради, епархиальной собственности, сшедшаго с небес»


Вікарій Київської митрополії УПЦ (МП) — власник двох ав...

В. Ясеневий

В. Ясеневий написал:

ну и правильно.Чего терятся. Жизнь дается только один раз.Поэтому нужно брать от неевсе что можна...Многая Вам лета, дорогой владыка. Притом, наиканоничнейший...

Старый дуб рухнул. И тут, началось…

В. Ясеневий

В. Ясеневий написал:

Воистину христианство уже давно умерло!   Вместо тяжелой борьбы с пристрастиями и грехами в себе для перерождения и преображения человека( ества) , мы (не все ли?),  говорим  и призываем только(!)  к внешнему исполнению обрядов..Где же эти совершенные ПОСЛЕДОВАТЕЛИ ХРИСТА??? О, как хотелось бы хотя бы посмотреть на них...А они должны были бы сами  спастись и СПАСТИ ВЕСЬ МИР!!! Кто же и куда нас и весь мир ведет???

Депутат Денис Бородюк: «Ни один олигарх столько не укра...

Onufriy

Onufriy написал:

люди, которые не боятся Бога, не доверяют и другим людям

Ни один олигарх столько не украдет, сколько крадут все украинцы понемножку

мы живём просто-напросто не по средствам

Толковий єретик адвентист. Добряче сказав +5!

10 відповідей про автокефалію Православної Церкви Украї...

Onufriy

Onufriy написал:

Слабкість статті у тому, що вона викриває воканонічнених брехунів, але не викриває єресі

Базікати отаку похабщину може лише проклятий святоросійський єретик: 
не варто приєднуватись до ПЦУ, бо це буде зрада нашій православній вірі

таїнства в ПЦУ є недійсними

ПЦУ — це легалізований розкол

10 відповідей про автокефалію Православної Церкви Украї...

Onufriy

Onufriy написал:

Цитата: dima222
авторами говориться про умовність або неправдивість факту вбивства

Ви не праві - розпусники говорять лише про те, що загиблі не були безвинно убитими...  what (...):
помолилися за упокій душ «невинно убієнних на Майдані»

10 відповідей про автокефалію Православної Церкви Украї...

dima222

dima222 написал:

Та про що там говорити. Ось сайт Володимир-Волинської єпархії дає новину про участь представників єпархії у вшануванні убієнних на Майдані. Останні слова у лапках - тобто авторами говориться про умовність або неправдивість факту вбивства. Для мене цього достатньо щоб переконатися, що МП - це ворожа Україні структура. 
http://xn--80a3aeu4czas.xn--j1amh/m-volodymyr-volynskyi-predstavnyky-ieparkhii-d
oluchylysia-do-vshanunnia-ubiiennykh-na-maidani/

Митрополит-монархист УПЦ (МП) заговорил о любви к "сув...

Onufriy

Onufriy написал:

Ионафан: ради блага Церкви нашей, отлагая иные попечения, направить свои стопы на избирательные участки

Херувимська пісня: всякое ныне житейское отложим попечение. Яко да Царя всех подымем

wink lol Таки довів до сліз, ревнитель "віри древлеросійської"! 

Очевидно, владыка стремится изменить свою репутацию

Та ні, він просто так агітує за Зельонского. Агітує, як може, - у клоунській манері (вочевидь, саме так і треба)

300 приходов. Как православные общины в Украине переход...

Олександр

Олександр написал:

Саття про те що за МП всі права. Кидається в очі правовий нігілізм автора. Автор не читав законів і розповсюджує свої фантазії. Про масовий перехід можна буде говорити восени коли закінчиться термін на перехід відповідно до:

«Закон України Про внесення змін до Закону України «Про свободу совісті та релігійні організації» щодо назви релігійних організацій (об'єднань), які входять до структури (є частиною) релігійної організації (об'єднання), керівний центр (управління) якої знаходиться за межами України в державі, яка законом визнана такою, що здійснила військову агресію проти України та/або тимчасово окупувала частину території України».

Перехід для дуже «умних» буде через суд відповідно:

Статті 16: «Припинення діяльності релігійної організації» Закону України «Про свободу совісті та релігійні організації».

Суд припинить діяльність громади на підставі Закону «Про свободу совісті та релігійні організації» щодо назви релігійних організацій (об'єднань), які входять до структури (є частиною) релігійної організації (об'єднання), керівний центр (управління) якої знаходиться за межами України в державі, яка законом визнана такою, що здійснила військову агресію проти України та/або тимчасово окупувала частину території України».

Наступною дією суду буде застосовування статті 20 Закону України «Про свободу совісті та релігійні організації»

Стаття 20. Розпорядження майном релігійних організацій, що припинили свою діяльність

У разі припинення діяльності релігійної організації майнові питання вирішуються відповідно до її статуту (положення) і чинного законодавства.

Після припинення діяльності релігійних організацій майно, надане їм у користування державними, громадськими організаціями або громадянами, повертається його колишньому власнику.

На майно культового призначення, що належить релігійним організаціям, не може бути звернено стягнення за претензіями кредиторів.

При відсутності правонаступників майно релігійної організації, що припинила свою діяльність, переходить у власність держави.

У разі припинення діяльності релігійної організації у зв'язку з порушенням цього Закону та інших законодавчих актів України майно, що перебуває в її власності, за винятком культового, може безоплатно переходити у власність держави. Культове майно передається іншим релігійним організаціям.

А після рішення суду в територіальній громаді завжди знайдуться судові виконавці і добровольці що будуть горіти бажанням навести законний порядок з «релігійною сектою» що поза законом.


Свій вклад внесе також автоматичне  позбавлення реєстрації всіх громад МП восени в Мінкульті. Ця дія позбавить їх статусу «безприбуткових». А це означає що прийдеться платити за все податки, навіть на свічки. Канонічні зразу призадумаються і багато хто зрозуміє що ПЦУ є більш канонічною, адже для отримання Томосу Київ не тримав у неволі Патріарха як к це зробила Москва.

Таким чином за два три роки МП значно скоротиться.

Мінкультури: суд може припинити діяльність релігійної о...

Onufriy

Onufriy написал:

Міністерство культури востаннє попереджує... angry
...путінослужіння шкідливе для вашого, москвовіри, фінансового здоров'я

Про депортацію єп. Гедеона (Харона)

Onufriy

Onufriy написал:

Яка чудова новина!
"Депортація єпископа МП" - це звучить, як музика.. love

На одного сакральника (і шпигуна) стало менше 

Про "призначення" членів річного синоду ПЦУ

Tim

Tim написал:

Основная проблема ПЦУ в том,что это де факто слабо перекрашенная КП с вечноживым Филаретом во главе. И он не собирается переходить на роль свадебного генерала. Хотя делал КП по самым худшим лекалам РПЦ(поскольку других и не знал,да и надобности в этом не было).
Я даже промолчу о том,что самого Говоруна по известным причинам на Собор не пустили. Не пустила именно КП. Хорошим предстоятелем будет Епифаний или плохим -это будет видно потом. Т.е. после того, как Филарету пропоют вечную память,а особо приближённых к императору (в частности великого и могучего брехуна Евстратия) пошлют подальше. Пусть не в ссылку wink  как Златоуста, но по крайней мере из Синода и любых синодальных учреждений. Пусть сидит в своём Чернигове. 
А до тех пор ,увы, эта организация больше похожа на восточный базар. И те люди, которым бы следовало подавать христианские примеры внешним - исключительно торгуются, обманывают,перепродают...

Під Вінницею у Бохониках селяни звинуватили священика, ...

Onufriy

Onufriy написал:

Жрець москвовірів Алєг Мєльнік сподобився побачити у нічному видінні дідуся Пу!!  feel
Думаю, се знак..
Якщо ж.Мєльніку вже по ночам росбог являється (і дає настанови), се означає... що вже давно пора "канонічному" на підвищення, - може навіть у ризницю до Ткачова winked
отець Олег у неділю розказував, що під час сну до нього явився Путін, який сказав прочитати парафіянам певну книгу. І він нам її читав