Вхід

У вас немає акаунту на Religion.in.ua? Зареєструйтесь

Аналітика
Помощь от Бога

22 07 2010   Олег Гавриш Публікації, Аналітика

Помощь от Бога

Господин Табачник настаивает, что преподавать христианские предметы должен человек, имеющий высшее педагогическое образование. Тезис правильный, но на деле он приводит к тому, что духовных лиц, даже получивших педагогическое образование, не пускают в школы. А светские педагоги, мягко говоря, не совсем верно понимают, зачем вообще нужно духовное образование.

Патриарх смутного времени

21 07 2010   Елена Зиновьева Публікації, Аналітика

Патриарх смутного времени

Хаос смутного времени, кризис православного мировоззрения, расстановка политических сил внутри страны, противоборствующие группировки, международная политика, взаимоотношения государства и церкви, непростые межцерковные отношения, религиозная полемика, система церковного устройства и управления, нравы мирян и духовенства, - это далеко не все вызовы...

Молдова: автокефалия как потенция

19 07 2010   Станислав Минин Публікації, Аналітика

Молдова: автокефалия как потенция

Ни на какие уступки вроде объединения структур в новое образование Москва не пойдет. Сама МПЦ МП - с высоким уровнем внутренней конфликтности, частично дискредитировавшим себя руководством лишена в этих вопросах сколько-нибудь существенной инициативы. МПЦ МП нужны встряска, кадровое обновление, мощный политический импульс.

 

"Украинская Церковь уже есть, и ее невозможно уничтожить"

16 07 2010   Патріарх Київський Філарет, інтерв'ю Публікації, Аналітика

"Украинская Церковь уже есть, и ее невозможно уничтожить"

Если мать Украинской Православной Церкви — Русская Церковь, как считают там, то наша автокефалия зависит от Москвы. Если Украинская Церковь — дочка Константинопольской Церкви, как видно из истории, то автокефалия зависит от Константинополя. Но ведь двух матерей быть не может! Поэтому договоренности Москвы и Константинополя выгодны им, но не решают вопрос Украинской Церкви.

Аскольдове хрещення: по той бік тенденційності

15 07 2010   Тетяна Фоміна Публікації, Аналітика

Аскольдове хрещення: по той бік тенденційності

Польські, чеські, угорські, німецькі джерела не знають факту християнізації Русі наприкінці Х століття, хоча про Русь розповідають досить часто. Ще більш дивне мовчання православних сучасників і хроністів – ніхто з візантійських чи болгарських авторів кінця Х–ХІ століття й наступних часів нічого не повідомляє про таку подію. А тим часом, іншим діянням Володимира греки присвячують...

О тщете усилий

12 07 2010   Сергей Рахманин Публікації, Аналітика

О тщете усилий

Главная беда сегодняшнего раскола не только и не столько в том, что две части формально единой страны исповедуют разные принципы и поклоняются разным героям. Несчастье в том, что четыре пятилетки всеобщего и всеобъемлющего отрицания подорвали уверенность в ценности любых принципов и святости любых героев по обе стороны Днепра.

Місіонери ісламу й антихристиянський експеримент

10 07 2010   Віктор Каспрук Публікації, Аналітика

Місіонери ісламу й антихристиянський експеримент

Вона курсує між реальністю, фантазією і радикально-ісламською пропагандою, котра  у більшості  християн викликає стійке відторгнення. Але шиїти-індіанці є серйозним попередженням католицькій Церкві. Коли християнська церква не йде до людей сама, то в окремих зонах мусульманські фундаменталісти ладні замінити християнських...

Напівканонічні дати

6 07 2010   Ростислав Мартинюк Публікації, Аналітика

Напівканонічні дати

Це воля до нового рівня відносин Константинополя та Церкви помісної, це видиме примирення Вселенської патріархії з «націоналістичною» концепцією її історії, готовність жертвувати канонічними застереженнями в ім’я якихось серйозніших цілей. Бо досі з глухої неприязні двох сусідніх автокефальних церков користав хтось третій – не перший, «але аж ніяк не п’ятий».

Каноническое пространство: идеологемы и столкновения

5 07 2010   Егор Холмогоров, Александр Солдатов Публікації, Аналітика

Каноническое пространство: идеологемы и столкновения

В пентархии сразу образовалась брешь — отпал Рим, первая по старшинству кафедра, система потеряла свою законченность. В конце XVI—XVII веке была велика вероятность, что новый патриархат Третьего Рима закроет собой эту брешь, особенно при патриархе Никоне, однако Русская церковь подчинялась своим особым историческим тенденциям, будучи Церковью национальной и государственной, а потому «пентархическая» система так и осталась хромающей...

О "киевской идее", онтологическом оптимизме и софийности

2 07 2010   Сергей Крымский. In Memoriam Публікації, Аналітика

О "киевской идее", онтологическом оптимизме и софийности

Идея софийности, как мудрости бытия, не случайно появляется именно в в Киеве, потому что Русь-Украина родилась на берегах великого степного океана. Степь была эпическим котлом, который выбрасывал волны нашествий. И для древнерусского человека Степь была хаосом, тьмой внешней, которой следовало противопоставить разумную ойкумену, то есть Киев...

Скіпетр, держава і партквиток

1 07 2010   Олег Покальчук, соціальний психолог Публікації, Аналітика

Скіпетр, держава і партквиток

Чому в Україні цей феномен потроху оживає? Перше пояснення – це означає, що суспільний регрес у нас дійшов до рівня XVII століття і не спиняється. Друге – що, як у Росії часів Петра, спроби модернізації суспільства руйнують стару міфопоетичну модель «гетьмана-сонця», і підсовують електорату нові раціональні моделі обгрунтування законності влади.

Мироварение, автокефалия и стремление к первенству

29 06 2010   Владимир Бурега Публікації, Аналітика

Мироварение, автокефалия и стремление к первенству

Патриарх Варфоломей довольно ясно обозначил свое негативное отношение к пониманию системы мирового Православия как союза Поместных Церквей, имеющих общение в Таинствах. С его точки зрения, необходимо окончательно оформить канонический порядок, в соответствии с которым Константинопольская Патриархия будет признана всеми Поместными Церквами в качестве гаранта всеправославного единства.

К вопросу об «утрате Московской Патриархией влияния на церковную жизнь Украины"

25 06 2010   Михаил Белецкий Публікації, Аналітика

К вопросу об «утрате Московской Патриархией влияния на церковную жизнь Украины"

По контексту, речь идёт об автокефалии. И уже не «в будущем», а «на повестке дня». Но это не соответствует действительности! «На повестке дня» автокефалия сейчас никак не может стоять – все усилия митрополита Владимира и его окружения направлены на то, чтобы снять с повестки дня любые вопросы, которые могут разделить Церковь.

Украинский проект. В перекрестье мифов и цивилизаций

23 06 2010   Андрей Ермолаев, директор Национального института стратегических исследований Публікації, Аналітика

Украинский проект. В перекрестье мифов и цивилизаций

Казацкий миф играет с украинской исторической памятью очень злую шутку ... мы сословные процессы отождествили с процессами нациестроительства, поиграли во время и пространство и стали заложниками этой игры. Это как если бы мы строили Францию, и роль и место какой-то отдельной династии отождествляли с национальным поиском. И попросту забыли о Великой французской революции.

Какими будут гонения на христиан в XXI веке?

23 06 2010   Влад Головин Публікації, Аналітика

Какими будут гонения на христиан в XXI веке?


Именно в этом и состоит главная опасность будущих репрессий. Нам будут говорить, что мы называем свою веру "религией любви", а сами людей ненавидим. Христиан будут попрекать христианскими же заповедями. Как ни печально, помощниками гонителей  выступят сами верующие...

Скорее безобиден, чем вреден. Скорее вреден, чем полезен

18 06 2010   Станислав Минин Публікації, Аналітика

Скорее безобиден, чем вреден. Скорее вреден, чем полезен

Если Папа приезжает, то нужно ли протестовать, выходить на улицу? Нет, такие волнения ни к чему. Верующим нужно разъяснить специальным письмом, что визит Папы православию ничем не угрожает, что его пригласил президент страны, а папизм и униатство – ересь. Письмо было подготовлено и разослано по епархиям, но ничего о ереси в нем не говорилось.

СЦЕНАРИИ: гуманитарной политики; юбилеев и обещаний; разделения Украины; оздоровления Церкви

16 06 2010   Алексей Мустафин, шеф-редактор телеканала "СТБ" Публікації, Аналітика

СЦЕНАРИИ: гуманитарной политики; юбилеев и обещаний; разделения Украины; оздоровления Церкви

Кирилл вряд ли всерьез и надолго покинет Чистый переулок. Да и не в личности Кирилла на самом деле проблема. И не в отношениях Киева и Москвы. Даже автокефальный статус для УПЦ МП не решит ее проблем. Точнее, одна проблема, казалось бы, решенная, потянет за собой ворох иных. Глобальная же проблема состоит в том, что церковь живет больше мирскими заботами, чем церковными делами.

Кирилл — заложник Украины

14 06 2010   Виталий Портников Публікації, Аналітика

Кирилл — заложник Украины

Главными конкурентами в борьбе за влияние на церковь и на паству на Украине для патриарха Кирилла оказываются авторитетный, но престарелый Киевский митрополит Владимир и новый президент страны Виктор Янукович. От того, кто сможет занять в будущем престол митрополита, какие отношения он будет поддерживать с Москвой..., зависит вопрос выживания самой Русской церкви

Правління зі шнурком на шиї

10 06 2010   Олег Покальчук, соціальний психолог Публікації, Аналітика

Правління зі шнурком на шиї

Ні тоді, ні тепер існуючі релігійні системи – іудаїзм, християнство, іслам не мали і не мають відношення до формування звихнутих соціальних стосунків. А от спекулянти від релігій дуже навіть успішно формували і формують вульгарну соціальну свідомість, стимулюючи примітивізм, неуцтво і обскурантизм. Вночі ми всі кагани і хазари. Вдень ми всі базилевси і візантійці.

Греко-католицизм як субкультура: перспективи «Теології Визволення» чи апокаліпсис «Rадикальної Gотики»?

9 06 2010   Олег Гірник, священик УГКЦ Публікації, Аналітика

Греко-католицизм як субкультура: перспективи «Теології Визволення» чи апокаліпсис «Rадикальної Gотики»?

«RG» ставить собі за мету в релігійно-філософському дискурсі поєднати кілька аспектів: інтуїції українських літераторів та публіцистів «кола Донцова»; критику сучасної цивілізації «кінця історії»; християнський середньовічний світогляд та український цивілізаційний контекст... Чи переростуть «перспективи української революції» у «непереможне», за визначенням легендарного Че, поєднання ідеї революції та християнства?

Український католицизм—2010: версія Ватикану

8 06 2010   Володимир Бурега, доцент Київської Духовної Академії Публікації, Аналітика

Український католицизм—2010: версія Ватикану

Якщо рік тому можна було гадати, що йдеться про елементарну технічну помилку, то тепер, коли цифра 277 повторена вдруге, підстав вважати це хибою майже не лишилося. Виходить, за версією Ватикану, після 2008 року на Львівщині сталося різке зниження кількості громад УГКЦ. При цьому державна статистика України цього зниження не зафіксувала.

Серьезная пиррова победа

7 06 2010   Станислав Минин Публікації, Аналітика

Серьезная пиррова победа

Ничего существенного, важного, стратегически значимого Вселенский Патриарх Москве не уступил. Мы можем думать иначе, полагая, что главная мечта Патриарха Варфоломея – даровать независимость последователям Филарета (Денисенко) или Мефодия (Кудрякова), или же считая главу Константинопольского Патриархата агентом ЦРУ... Для хитрого грека Варфоломея подыграть Москве ничего не стоило.

Греко-католицизм як субкультура: перспективи «Теології Визволення» чи апокаліпсис «Rадикальної Gотики»?

2 06 2010   Олег Гірник, священик УГКЦ Публікації, Аналітика

Греко-католицизм як субкультура: перспективи «Теології Визволення» чи апокаліпсис «Rадикальної Gотики»?

Неможливість зреалізувати себе hic et nunc (тут і тепер) формує своєрідну стилістику протесту, заперечення: якщо греко-католики не вкладаються в рамки жодної з традиційних церковно-ієрархічних матриць, і їм постійно вказують на місце у передпокої, то необхідно створити власне середовище, де вони зможуть себе комфортно почувати та повноцінно зреалізуватися.

Про дипломатію Фанара, патріарші заяви та комплекси українських ієрархів

1 06 2010   Андрій Юраш, релігієзнавець Публікації, Аналітика

Про дипломатію Фанара, патріарші заяви та комплекси українських ієрархів

Заява з українського питання не виглядає якоюсь аж надто радикальною, здатною зламати чи понівечити структуру світового православ’я. Її тон та приховані смисли цілком випливають з обставин цього візиту. Адже тут виявлена ще одна прикметна риса фанарської дипломатії: перемагає та лінія поведінки, яка наразі є найбільш окупною. Сьогодні перемогли гроші та важелі впливу РПЦ – але ж ніхто не гарантує, що так буде завжди.

Православие в категориях геополитики. Завершение

31 05 2010   Илья Шелехов Публікації, Аналітика

Православие в категориях геополитики. Завершение

Появилась новая проблема: отношения с православным миром за пределами Руси и статус Константинопольского Патриарха применительно к Московскому. Дилемма такова: признать Русь "ковчегом спасения", новой "Святой землей", "катехоном" и подчиниться духовному авторитету Москвы, либо отрицать возможность существования "православного царства" как такового и отнестись к  претензиям Москвы как к нелегитимной узурпации византийской эсхатологической функции.

НОВИНИ

Всі матеріали

останні коментарі

Філарет готовий до розколу ПЦУ. Єпархії починають відме...

Onufriy

Onufriy написал:

Що б його іще зробити православній ієрархії для того, щоб уже остаточно відвернути українців від православ'я? belay
на цьому соборі не я головував як патріарх, а головував представник Вселенського патріарха, тому то не наш собор. То собор Константинопольської церкви

what request 

Чем Зеленский страшен для православия

Onufriy

Onufriy написал:

Добрячий текст +5!
 
51-е правило Шестого Вселенского собора запрещает всем христианам посещать комедийные представления... программы с участием Зеленского подпадают под анафему, так как усеяны непристойностями

З огляду на це, православна Церква не повинна б агітувати за Зеро... feel

Але... wink в УПЦ МП тепер усе інакше...

Дійсно, ну як же можна не підтримати чоловічка? Тим більше, коли він - за "електронний концтабір"? winked

Грецький Центр теологічних досліджень пропонує вихід з ...

Onufriy

Onufriy написал:

 
ПЦУ та УПЦ (МП) сформують єдиний православний Синод...

Які дикі пропозиції! belay   
Які страшно відстали ці греки! angry
Вони нічогісінько не знають про "вЬру православную": ні про "російський світ", ні про "вєлічіє", ні про "богоданість" Пу!..
І вже тим більше - про "єресь українства", "єресь гуманізма" і богомерзотність геометрії!!

Ну як же зможуть правовірні овечки святоросійства возсісти поряд з козлищами жидорептилоїдства?!! recourse

Польская Православная Церковь поддерживает украинскую а...

Філософ

Філософ написал:

Польська ПЦ це збір неуків радянського зразка. Вже давно доведено апостольське спадкоємство колишніх УАПЦ і УПЦ КП. Тому всі розмови про "перерукополеження" є безпідставними. Тимбільше з ієрархами ПЦУ спіслужив Вселенський патріарх!

Циркулярний лист Тюченської єпархії. Про духовні критер...

Onufriy

Onufriy написал:

1. Вибір 2019 дійсно пісний... recourse 
2. Пророцтво Лепехи збулося:
"аполітичні" москвовіри агітують за ЗЕро-кандидата
Всеволод Чаплін: "надо достигать договоренностей с лидером гонки (Зеленским), требуя письменных гарантий прекращения гонений на каноническую Церковь, возвращения политэмигрантов и критиков «европейского выбора» в политику... назначения министром культуры (он курирует религию) Юрия Бойко, Виктора Медведчука, Вадима Новинского или Василия Анисимова..."
"Порошенко – абсолютное зло"
love
https://credo.press/223778/

Всеукраїнська Рада Церков закликає робити вибір президе...

Onufriy

Onufriy написал:

мусимо усвідомити: якою повинна бути наша держава?

Яке питання, така і відповідь. feel Для терезої відповіді доречніше усвідомити, чого ми хочемо від майбутнього президента?
1. Особистого багатства?
2. Подолання людської продажності "в окремо взятій країні"?
3. Припинення глобального міжнародного конфлікту?
Твереза відповідь можлива лише у тому випадку, якщо ми чекаємо чогось іншого. Бо ніякий президент не зробить вас багатим, не "подолає корупції" і не "припинить війни"

Це якщо він не "чарівник з голубого вертольота" recourse


Як відбувається перехід з УПЦ МП в ПЦУ

dutchak1

dutchak1 написал:

Пасхавер десь писав, що «Когда-то один из руководителей Европейского союза неофициально сказал: «Если бы русские не были белыми, у нас бы к ним претензий не было. А так ведь белые, вроде бы свои, но не как мы». То же самое можно сказать и про нас». І там, далі, Пасхавер писав що у нас цінності інші. Добавимо – не тільки інші але і з тими цінностями, які ми переносимо від цивілізації і від Європи до нас, проходять дивні метаморфози.

Ми дикунський, варварський народ і це особливо видно в нашому дикунському, варварському релігійному законодавстві.  Причому це якесь небачене і неописане варварство. Ми користуємось речами і благами цивілізації і одночасно реконструюємо суспільні відносини, схожі на описи з шкільних історичних підручників про давні часи. Наші відносини це якась амальгама з давнього, застиглого в часі ординства, на яке додатково наклалась катастрофа 1917 року.  Для прикладу -  всі ці ламентації про захист автономії громади, про захист права свободи вибору підпорядкування, про свободу переходу громади – це все для придурків і убогих. Так, автономія релігійної громади є одним з основних положень міжнародного права, міжнародних угод, які підписала Україна. Але в них це означає що громада самостійно визначає себе автономною, самостійно проводить свої межі в яких живе і порядкую по своїх власних установах і правилах. Визнання державою цієї автономії є похідне від волі самої громади. У нас же, незважаючи на те, що всі християнські церкви в Україні визнають автономною всю церкву, держава приймає закон яким фактично нищить церкву, робить самостійними і незалежними парафії. Далі держава проголошує ту свободу «підпорядкування» і береться її захищати. Тут можна  звернути увагу, що послідні зміни в ст.8 релігійного закону, якими намагаються регулювати і захищати те «підпорядкування», в рівній мірі відносяться до зареєстрованих громад і до громад, які навіть не повідомляють державні органи про своє утворення. Який зміст має тоді та детальна регламентація прописана в ст.8 для тих громад? Що законодавець збирається «захищати» в цьому випадку? Здоровий глузд тут підказує, що парафія при діючому законі може міняти підпорядкування хоч кожної години і 24 рази на добу. Це право декларативне і його неможливо ні порушити ні захистити. Проблеми виникають тільки у парафій-юросіб і це є проблеми не «захисту» якоїсь свободи громади а проблеми майна. І тут вже видна друга придуркуватість і щоб її побачити, треба читати Цивільний кодекс, читати на рівні першого курсу юрфаку. Все, що відбувається з юрособою, абсолютно все описано цивільним правом і хто може пояснити, використовуючи цивільне право – що таке зміна підпорядкування юрособою? Що таке канонічне підпорядкування з точки зору ЦК? Що відбувається з юрособою при такій зміні підпорядкування чи з тою особою, якій стають підпорядковані? Абсолютно нічого і це є повна дурня, яку придуркуватий український законодавець і на пару з ним такий же придуркуватий український релігієзнавець взялись захищати світським правом. Термін «зміна підпорядкування» в цивільному праві має інший зміст чим той, який вкладають у нього віруючі і в реальності це означає зміну віри частиною віруючих чи ще якісь канонічні нюанси в цій вірі.  Але саме цивільне право не в змозі описати і навіть не існує таких правових термінів які б описали це «підпорядкування» чи цю зміну віри чи якісь зміни у вірі. Цивільному праву байдуже до цих змін і громада може міняти «підпорядкування» у всьому діапазоні світових релігій і культів, залишаючись згідно положень нашого релігійного закону одною і тією ж юридичною особою(!). Звучить це безглуздо як і безглузді наші намагання цивільним правом «захищати» чи «регулювати» такі переходи юридичної особи. Зміст це би мало тільки в тому випадку, як би ми  доказували всім і переконували всіх в тому, що юридична особа може вірити в Бога.

Ну і повна дурня вже по майну. Для розуміння примітивно можна виділити три рівня розвитку права власності. Перший, дикунський або нульовий. Якщо дикуну сказати що ця річ є власністю Джона чи Івана, він порахує тебе за божевільного. Річ може бути тверда, м’яка, кольорова, кругла, квадратна але як вона може мати признаки Джона, як це знайти, де в ній той Джон. Другий рівень, варварський, це коли власністю є те, до чого можеш дотягнутись і що можеш захистити. Третій рівень це вже цивілізовані, складні і абстрактні правові терміни, за якими навіть річ Джона, яку він передав тимчасово комусь чи загубив – все одно залишається його. І от на другому рівні вже видно шляхи до цивілізованої власності, її початки. Початок йде від того, що власністю стає те, що ти сам визнаєш своїм. Наприклад – йдеш по вулиці в штанях і ці штані є твої не тому, що вони нумеровані і по номеру держава указом визначила їх твоїми а тому що ти їх сам визнав своїми. Після цього самостійного визнання держава починає ці штані захищати як твої. Так і тут. В 1991 році, коли держава почала ліпити відносини з церквами, вона в діалозі з ними повинна була бачити, що вони визнають своєю власністю і як нею розпоряджаються. А вони, всі християнські церкви України, визнають власниками церковного майна не громади а всю церкву. Незважаючи на те, держава, в порушення конституційного відділення, влізла в церкви і сама «призначила» власниками парафії, зробила з церкви збіговисько незалежних юридичних осіб з гібридними статутами, зі статутами в яких поєднала бульдога з носорогом – світське і канонічне право. І от вже і ПЦУ, підтанцьовуючи Порошенку, приводить свій статут у відповідність до дикунського закону, записує церкву як зібрання незалежних юросіб, утворених по ЦК України. А на початках, в першому варіанті Статуту, писалось про церкву як особу, яка сама будує відносини з державою. І тут буде цікаво поспостерігати, як ПЦУ буде далі творити свої документи, особливо парафіяльні. Як визначить власність.

Тобто, ми не то що залишаємось на дикунському рівні, ми навіть заблокували його можливий розвиток. Можна подивитись на конфлікт у Львові, де громада УГКЦ намагається залишити за собою костел. Скільки там в обговоренні позбігалось буйних, дикунів, клянуть поляків, Мокшицького, розкопують старі могили! Врешті УГКЦ, яка претендує на цивілізованість, ліквідовує буйну парафію. Наслідок – новий припадок в мереживному обговоренні. Ще приклад. Можна почитати фантастичний матеріал на «Релігія в Україні», як в позаминулому столітті у Львові цивілізовано вирішували долю покинутого румунського храму. Фантастичний матеріал в порівнянні з нашим дикунством. Ми не то що стоїмо на місці, ми навіть вдаємо якось рухатись реверсом в минулі часи і при цьому приймаємо законодавство, яке захищає мародерство. Закон №4128 – це Закон Мародерів. У всі часи мародерство було ознакою військових конфліктів, при яких військові загони або банди найманців грабували беззахисне населення на територіях, статус яких тимчасово був не встановлений. Так і у нас. Використовуючи реальну війну, політики і законодавці «організували» законоподібний грабунок одних громад громадян другими громадами громадян, розділених релігійними переконаннями. І це особливо вражає, оскільки мародерами стають християни і їх спільноти. Адже ж саме в християнському середовищі в давні часи виникло розділення церковного і світського права, при якому християнське середовище залишилось ізольованим місцем де панували моральні основи керування церковним майном. Збереження цього середовища здійснено радикальним відділенням від світського права і оскільки  суть керування церковним майном не у застосуванні правових конструкцій, а в здійсненні місії церкви, то і успіх цієї місії став критерієм правильності прийняття рішень і здійснення тих чи інших дій з церковним майном. У нас же безглузді спільноти заполітизованих громадян, які вважають християнство просто громадським рухом з формальним моральним законодавством, притягнули в християнське середовище світське право, причому у гіршому його варіанті. Адже навіть світські юридичні особи, при виникненні конфліктів і суперечок між засновниками громади про використання майна, дають право тим громадянам, які кінцево не погодились з рішеннями громади, вийти з громади разом з тим майном, яке вони вклали. Тобто, якщо в християнській громаді не існує християнських відносин з іншими членами громади, які могли б керувати ними при залагодженні майнових питань, якщо громада «голосуванням» позбавляє участі у вирішенні майнових питань меншу кількість громади то, за відсутності християнських відносин, необхідно би мінімально зберегти хоч якусь справедливість до своїх земляків і сусідів і виключити мародерство. Якщо християнська справедливість і моральні відносини тут відсутні то тоді необхідно зберегти цивілізовану, світську справедливість.  Тобто тоді, в продовження світського правила про фіксоване членство в громаді, це членство необхідно доповнити таким же світським обліком внесків і пожертв кожного фіксованого члена громади. І при виключенні любого члена громади, громада повертає йому ті внески або компенсує їх.

 

Який порядок проведення перевірок релігійних організаці...

dutchak1

dutchak1 написал:

Добре було б якби юрист пояснив собі, і нам всім в тому числі, як він з'єднав релігійну організацію з господарською діяльністю у її законодавчому визначенні?  Наведем визначення -

Господа́рська дія́льність — будь-яка діяльність, в тому числі підприємницька, пов'язана з виробництвом та обміном та переробкою матеріальних і нематеріальних благ, що виступають у формі товару.

Під господарською діяльністю в Господарському кодексі України розуміється діяльність суб'єктів господарювання у сфері суспільного виробництва, спрямована на виготовлення та реалізацію продукції, виконання робіт чи надання послуг вартісного характеру, що мають цінову визначеність. (ст. 3 ГК України)

Страдания за Москву, это не страдания за Христа ‒...

Onufriy

Onufriy написал:

"головний місіонер РПЦ" з азартом доводить, що 1+1=2 love
Очевидна актуальність кураєвського просвітництва для святоросичів РПЦ є найкращим доведенням смерті "російського православ'я"

Те що сьогодні животіє на москві - не православ'я, а зла і погибельна єресь 
в духе своей готтентотской этики

Не «нас ради, человек», а «ее ради, епархиальной собственности, сшедшаго с небес»


Вікарій Київської митрополії УПЦ (МП) — власник двох ав...

В. Ясеневий

В. Ясеневий написал:

ну и правильно.Чего терятся. Жизнь дается только один раз.Поэтому нужно брать от неевсе что можна...Многая Вам лета, дорогой владыка. Притом, наиканоничнейший...

Старый дуб рухнул. И тут, началось…

В. Ясеневий

В. Ясеневий написал:

Воистину христианство уже давно умерло!   Вместо тяжелой борьбы с пристрастиями и грехами в себе для перерождения и преображения человека( ества) , мы (не все ли?),  говорим  и призываем только(!)  к внешнему исполнению обрядов..Где же эти совершенные ПОСЛЕДОВАТЕЛИ ХРИСТА??? О, как хотелось бы хотя бы посмотреть на них...А они должны были бы сами  спастись и СПАСТИ ВЕСЬ МИР!!! Кто же и куда нас и весь мир ведет???

Депутат Денис Бородюк: «Ни один олигарх столько не укра...

Onufriy

Onufriy написал:

люди, которые не боятся Бога, не доверяют и другим людям

Ни один олигарх столько не украдет, сколько крадут все украинцы понемножку

мы живём просто-напросто не по средствам

Толковий єретик адвентист. Добряче сказав +5!

10 відповідей про автокефалію Православної Церкви Украї...

Onufriy

Onufriy написал:

Слабкість статті у тому, що вона викриває воканонічнених брехунів, але не викриває єресі

Базікати отаку похабщину може лише проклятий святоросійський єретик: 
не варто приєднуватись до ПЦУ, бо це буде зрада нашій православній вірі

таїнства в ПЦУ є недійсними

ПЦУ — це легалізований розкол

10 відповідей про автокефалію Православної Церкви Украї...

Onufriy

Onufriy написал:

Цитата: dima222
авторами говориться про умовність або неправдивість факту вбивства

Ви не праві - розпусники говорять лише про те, що загиблі не були безвинно убитими...  what (...):
помолилися за упокій душ «невинно убієнних на Майдані»

10 відповідей про автокефалію Православної Церкви Украї...

dima222

dima222 написал:

Та про що там говорити. Ось сайт Володимир-Волинської єпархії дає новину про участь представників єпархії у вшануванні убієнних на Майдані. Останні слова у лапках - тобто авторами говориться про умовність або неправдивість факту вбивства. Для мене цього достатньо щоб переконатися, що МП - це ворожа Україні структура. 
http://xn--80a3aeu4czas.xn--j1amh/m-volodymyr-volynskyi-predstavnyky-ieparkhii-d
oluchylysia-do-vshanunnia-ubiiennykh-na-maidani/