Вхід

У вас немає акаунту на Religion.in.ua? Зареєструйтесь

Аналітика
Гость патриарха

8 04 2010   Виталий Портников Публікації, Аналітика

Гость патриарха


Янукович приезжает в Чистый переулок не просто к патриарху и церковному политику – он встречается с человеком, имеющим в России большой политический вес вообще  и своих амбиций не скрывающим. И пытается, вероятно, понять, может ли Кирилл быть его союзником и какова цена такого союза. 

Русская идея и Русский мир: мания величия или духовная вертикаль?

6 04 2010   Прот. Дионисий Мартышин, иерей Андрей Беспалов Публікації, Аналітика

Русская идея и Русский мир: мания величия или духовная вертикаль?

Актуальность Русской идеи в сегодняшней России связана, с одной стороны, с ностальгией и неизжитыми политическими советскими амбициями, а с другой - с осознанием особой духовной миссии России в мировой истории. Но есть и общее начало этих двух сторон, особенно перед лицом западной либеральной идеи, для которой Русская идея в любом варианте ...

Вибір конфесії як "тест-драйв" для Президента

5 04 2010   Олег Медвєдєв, політичний консультант Публікації, Аналітика

Вибір конфесії як "тест-драйв" для Президента

Ця подія стала лакмусовим папірцем, що засвідчив, як руйнується дбайливо випестувана попередниками Віктора Януковича крихка рівновага між конфесіями в Україні. Проте чи так буде завжди? Не став би давати руку на відсіч, адже насправді Віктору Януковичу прагматизму не позичати. Згадаймо, наприклад, коли після дострокових виборів до Верховної Ради України ще жевріла надія...

Искушение первенством в церкви. Иерархия церкви

5 04 2010   Владимир Мельник Публікації, Аналітика

Искушение первенством в церкви. Иерархия церкви

«В настоящее время, когда на международной арене идет ожесточенная дипломатическая борьба, Русская Церковь должна трезво, с сознанием своей силы подойти к делу по организации блока православных Церквей и превращению Московской Патриархии во Второй Рим»

Щодо ганебної та наклепницької діяльності протодиякона Андрія Кураєва

1 04 2010   Ректор УУБА архім. Віктор (Бедь) Публікації, Аналітика

Щодо ганебної та наклепницької діяльності протодиякона Андрія Кураєва

Аналізуючи відверто антихристиянську демагогію та антиукраїнську "місіонерську" діяльність протодиякона Андрія Кураєва, хотілось би вірити, що така його поведінка є виявом власного безкультур’я та псевдобогослов’я, а не спланованою акцією окремих державних та навколоцерковних російських кіл щодо дискредитації канонічного статусу самоврядності УПЦ та особи її Предстоятеля.

"Завдання Церкви – показати, що всі ми є дітьми Божими"

29 03 2010   Архієпископ-митрополит Львівський Мєчислав Мокшицький Публікації, Аналітика

"Завдання Церкви – показати, що всі ми є дітьми Божими"

Не можна говорити, що Церква Римсько-Католицька – польська чи Греко-Католицька – українська, бо тоді можна сказати, що в Україні 30 млн росіян, бо в Україні є 30 млн православних, чи 1,5 млн поляків, бо стільки ходить людей до Римсько-Католицької Церкви. Папа Римський Бенедикт XVI німецького походження, але ніхто не каже, що Ватикан – німецький.

Ислам или секуляризация: новые мифы старой Европы…

26 03 2010   Денис Брилев Публікації, Аналітика

Ислам или секуляризация: новые мифы старой Европы…

Один из основополагающих мифов гласит: есть противостояние между христианской самоидентификацией коренных европейцев и исламской самоидентификацией иммигрантов.  Однако, если судить по событиям, происходящим в Европе, она уже далеко не христианская – сегодня Европа является секуляризированным пространством, отвергающим религию как таковую.

О "ходе Табачником", промахах УПЦ, стойкости кардинала Гузара и "смутных временах" для УПЦ КП

25 03 2010   Алексей Мустафин, шеф-редактор телеканала "СТБ" Публікації, Аналітика

О "ходе Табачником", промахах УПЦ, стойкости кардинала Гузара и "смутных временах" для УПЦ КП

О судьбе Д. Табачника ходатайствовали высшие иерархи УПЦ и РПЦ... Слишком радоваться победе свого кандидата и требовать исполнения «заветных желаний» –  тактический промах УПЦ... Никонианская модель взаимоотношений духовного лидера со светскими на самом деле близка Кириллу...  Резистантность УГКЦ будет надлежащим образом оценена...  УПЦ КП: влияния на власть и связанных с этим бонусов станет намного меньше...

 

Гуманітарна політика чи  гуманітарна деградація?

24 03 2010   Ігор Лосєв Публікації, Аналітика

Гуманітарна політика чи гуманітарна деградація?

Експлуатуватимуться пропагандистські слогани: “Дві мови — один народ”, “Три держави — один народ” і таке інше. Настирливо пропагуватиметься гасло особливих (“братніх”, “теплих”, “довірливих”, і так далі), за межами міжнародного права, відносин між Україною і Росією, коли всі ознаки суверенітету України будуть тлумачитися як умовні, формальні та несуттєві на тлі “полум’яної, слов’янської “любові”.

Пієтизм: "мінне поле" для християнства

23 03 2010   Дмитро Кузьменко Публікації, Аналітика

Пієтизм: "мінне поле" для християнства

  Цей рух представлений особами єпископа Діомида (Дзюбана), єпископа Іполита (Хилька), певними настроями у Свято-Успенській Почаївській Лаврі, окремими братствами, що борються з ІНН, а також мережею ультраконсервативних «духівників» і їхніх «чад», що подекуди скидаються на секти й поступово трансформуються в «істинно-православні» групи.

Політичні молебні

22 03 2010   Катерина Новікова Публікації, Аналітика

Політичні молебні

Надзвичайно насиченим церковними подіями було президентство Віктора Ющенка. На урочисті молебні у Софійському соборі збирались представники різних християнських (і не тільки) церков. Він прагнув створити ледь не українську помісну церкву. Резонанс мали паломництва перед президентськими виборами прем’єр-міністра Юлії Тимошенко «православними місцями» від Ватикану до Стіни плачу в Єрусалимі й лідера Партії регіонів Віктора Януковича на Афон. Останній посилено культивує образ православного.

Дим над водою

20 03 2010   Олег Покальчук, соціальний психолог Публікації, Аналітика

Дим над водою

Карлос Кастанеда схожий на Дмитра Донцова. Його творами марила українська молодь, хоча вони містили чимало нісенітниць і довільних припущень. Професура – сучасники Донцова намагалися його критикувати, але робили це настільки нудно, що лише посилювали переконання націоналістичних неофітів: Донцов – єдиний пророк національної ідеї. Втім, Донцов вдихнув у них справжній романтичний дух боротьби, на що не спромігся ніхто ...

Автокефалія для Української Церкви: спроба № .....?

19 03 2010   Ярослав Швидченко Публікації, Аналітика

Автокефалія для Української Церкви: спроба № .....?

Започатковано ідею утворення Всесвітньої єдиної соборної апостольської православної християнської церкви, в якій «ніякої залежності церкви бути не повинно». Собор визнав акт 1686 р. про передання Київської митрополії під юрисдикцію московського патріарха недійсним. Визнані так само недійсними постанови московського (1917 р.) і київського (1918 р.) соборів, що утверджували панування єпископату над церквою. Собор закликав відновлювати канони церковного життя перших століть християнства. У Богослужіннях мала звучати жива українська мова.

Христианские ритуалы: вытеснение телесности

18 03 2010   Ольга Муха Публікації, Аналітика

Христианские ритуалы: вытеснение телесности

Современный человек удручающе несведущ в области ритуала, поклонения, соблюдения обряда. Зачастую способ соблюдения им ритуала предполагает одну характеристику... Этих, часто абсурдных, наслоений много как в сознании обычного верующего, так и в мышлении и деяниях служителей культа.

"Мы наш, мы Русский мир построим..." А зачем?

17 03 2010   Владимир Мельник Публікації, Аналітика

"Мы наш, мы Русский мир построим..." А зачем?

Цель построения «Русского мира» – не распространение разнообразия славянских народов, но «самобытные способы и форма выражения ценностей, исторического опыта народа Руси». Единого народа. Кстати, если завтра Болгария предложит создать «Кириллический мир», куда бы входили страны, возводящие древность письменности к святым равноапостольным Кириллу и Мефодию... Интересно, будет ли сия концепция братства и единства воспринята в Москве с таким же энтузиазмом?

Между нами, греками

13 03 2010   Станислав Минин Публікації, Аналітика

Между нами, греками

Патриарх Варфоломей тонко чувствует, где и когда эту внутреннюю болезнь стоит активизировать, а где, напротив, усыпить. Он бьет своих «оппонентов» их же оружием – традицией. Он также специалист по каноническому праву, т.е. профессиональный «знаток правил игры». В двух случаях с ЭПЦ конфликт был активизирован – и Афины не смогли проигнорировать симптомы «болезни» [] Противоположный пример – визит Варфоломея на Украину 2008 г. и отказ благословить проект украинской автокефалии: чувствительность...

Ортодоксия и светское образование: от запретов к слиянию

11 03 2010   Анна–Мария Басаури-Зюзина Публікації, Аналітика

Ортодоксия и светское образование: от запретов к слиянию

«…тот, кто лишен «человеческого знания», пусть даже он изучил законы и учение Бога и живет в соответствии с ними, не доставляет удовольствия другим — по двум причинам. Во-первых, его присутствие обременительно для других людей. Он будет постоянно ошибаться …. Во-вторых, …там, где кончается «человеческое знание», начинается божественное учение, открывающее то, что не доступно человеческому разумению».

Теологія як спонукання

10 03 2010   Сергій Бортник Публікації, Аналітика

Теологія як спонукання

Православні Церкви в Україні не готові зайняти нішу ідеологічного підґрунтя існування суспільства. Звичайно, робляться заяви та звернення, але кропіткої системної роботи не вистачає. Церква готова мати вплив та владу, прагне будувати нові храми і навіть величні собори, повертати колись забране майно тощо. Але з ряду причин Церква не готова ...

РПЦ и «униаты» в Западной Украине: мифы и реалии

9 03 2010   Николай Митрохин Публікації, Аналітика

РПЦ и «униаты» в Западной Украине: мифы и реалии

Синоду достаточно сформировать и послать туда обычную инспекционную «тройку», но этого не делается. Почему? Может быть, потому что церковные иерархи заинтересованы в нагнетании страстей? Это позволяет откладывать в дальний ящик реальный диалог с римско-католической церковью. Во-вторых, любые свои действия против католиков и греко-католиков можно оправдывать ...

Заблуждение и вера

8 03 2010   Сергей Рахманин Публікації, Аналітика

Заблуждение и вера

Одному Богу известно, что двигало Костельником, чьи два сына (по утверждению того же Судоплатова) были партизанами-бандеровцами и погибли в боях с частями НКВД. Было ли это искренним разочарованием в Ватикане, которое давно сквозило в трудах Костельника, но которое не разделял его наставник, митрополит Андрей Шептицкий? Или стремление искупить то, что отец Гавриил считал грехом униатов?

Русский мир и Украина: в свете Идеи

6 03 2010   Тарас Борозенец Публікації, Аналітика

Русский мир и Украина: в свете Идеи

Все богословие Патриарха Кирилла — это проповедь христианской Любви, Любви воплощенной и деятельной, Любви жертвенной и преображающей, Любви по отношению к Богу и ближнему, к миру и своей Родине. Поэтому, когда Святейший говорит о Русском мире, он говорит о Любви, о том, как эта Любовь в цивилизационном масштабе воплотилась в прошлом, воплощается в настоящем и может быть воплощена в будущем...

Теологія і/або академічне релігієзнавство

5 03 2010   Олег Гірник, священик УГКЦ Публікації, Аналітика

Теологія і/або академічне релігієзнавство

Замість питань про концепції, дефініції, контроль канонічних територій, вплив на державні рішення, права і статус у суспільстві – теологія мусить знову навчитися прислухатись, щоб почути несподівані Божі відповіді на виклики сучасної дехристиянізованої європейської цивілізації.

О смене парадигмы христианского обучения

3 03 2010   Елена Панич Публікації, Аналітика

О смене парадигмы христианского обучения

У верующих все больше нарастает потребность совмещать богословские знания с практичной специальностью, которая бы позволяла им реализовать себя в профессиональной сфере, не отрываясь от духовного контекста. Именно невозможность получить такое образование ставит их в ситуацию сложного выбора между светским и духовным вузом.

Українське православ

2 03 2010   Олександр Чемерис Публікації, Аналітика

Українське православ'я: за лаштунками смути

Ще до проголошення Акта про державну незалежність Екзарх Київський Філарет почав сумніватися у доцільності перебування під омофором московського Патріарха. Про це свідчить цікавий факт. У висвяті перших єпископів УАПЦ брала участь ще одна особа - втаємничений єпископ Київського екзархату, близький до Філарета. Звичайно, це не могло відбуватися без відома останнього.

Искушение первенством в церкви. Ч. ІІ.

27 02 2010   Владимир Мельник Публікації, Аналітика

Искушение первенством в церкви. Ч. ІІ.

Предложенная процедура примечательна по двум причинам. Во-первых, в ней подчёркивается роль Вселенского Патриарха как выразителя единства. Однако роль эта прописана лишь теоретически, поскольку, во-вторых, процедура, несмотря на свою красоту и логичность, совершенно нереалистична и едва ли применима в принципе. Церковная история тому подтверждение.

НОВИНИ

Всі матеріали

останні коментарі

Філарет готовий до розколу ПЦУ. Єпархії починають відме...

Onufriy

Onufriy написал:

Що б його іще зробити православній ієрархії для того, щоб уже остаточно відвернути українців від православ'я? belay
на цьому соборі не я головував як патріарх, а головував представник Вселенського патріарха, тому то не наш собор. То собор Константинопольської церкви

what request 

Чем Зеленский страшен для православия

Onufriy

Onufriy написал:

Добрячий текст +5!
 
51-е правило Шестого Вселенского собора запрещает всем христианам посещать комедийные представления... программы с участием Зеленского подпадают под анафему, так как усеяны непристойностями

З огляду на це, православна Церква не повинна б агітувати за Зеро... feel

Але... wink в УПЦ МП тепер усе інакше...

Дійсно, ну як же можна не підтримати чоловічка? Тим більше, коли він - за "електронний концтабір"? winked

Грецький Центр теологічних досліджень пропонує вихід з ...

Onufriy

Onufriy написал:

 
ПЦУ та УПЦ (МП) сформують єдиний православний Синод...

Які дикі пропозиції! belay   
Які страшно відстали ці греки! angry
Вони нічогісінько не знають про "вЬру православную": ні про "російський світ", ні про "вєлічіє", ні про "богоданість" Пу!..
І вже тим більше - про "єресь українства", "єресь гуманізма" і богомерзотність геометрії!!

Ну як же зможуть правовірні овечки святоросійства возсісти поряд з козлищами жидорептилоїдства?!! recourse

Польская Православная Церковь поддерживает украинскую а...

Філософ

Філософ написал:

Польська ПЦ це збір неуків радянського зразка. Вже давно доведено апостольське спадкоємство колишніх УАПЦ і УПЦ КП. Тому всі розмови про "перерукополеження" є безпідставними. Тимбільше з ієрархами ПЦУ спіслужив Вселенський патріарх!

Циркулярний лист Тюченської єпархії. Про духовні критер...

Onufriy

Onufriy написал:

1. Вибір 2019 дійсно пісний... recourse 
2. Пророцтво Лепехи збулося:
"аполітичні" москвовіри агітують за ЗЕро-кандидата
Всеволод Чаплін: "надо достигать договоренностей с лидером гонки (Зеленским), требуя письменных гарантий прекращения гонений на каноническую Церковь, возвращения политэмигрантов и критиков «европейского выбора» в политику... назначения министром культуры (он курирует религию) Юрия Бойко, Виктора Медведчука, Вадима Новинского или Василия Анисимова..."
"Порошенко – абсолютное зло"
love
https://credo.press/223778/

Всеукраїнська Рада Церков закликає робити вибір президе...

Onufriy

Onufriy написал:

мусимо усвідомити: якою повинна бути наша держава?

Яке питання, така і відповідь. feel Для терезої відповіді доречніше усвідомити, чого ми хочемо від майбутнього президента?
1. Особистого багатства?
2. Подолання людської продажності "в окремо взятій країні"?
3. Припинення глобального міжнародного конфлікту?
Твереза відповідь можлива лише у тому випадку, якщо ми чекаємо чогось іншого. Бо ніякий президент не зробить вас багатим, не "подолає корупції" і не "припинить війни"

Це якщо він не "чарівник з голубого вертольота" recourse


Як відбувається перехід з УПЦ МП в ПЦУ

dutchak1

dutchak1 написал:

Пасхавер десь писав, що «Когда-то один из руководителей Европейского союза неофициально сказал: «Если бы русские не были белыми, у нас бы к ним претензий не было. А так ведь белые, вроде бы свои, но не как мы». То же самое можно сказать и про нас». І там, далі, Пасхавер писав що у нас цінності інші. Добавимо – не тільки інші але і з тими цінностями, які ми переносимо від цивілізації і від Європи до нас, проходять дивні метаморфози.

Ми дикунський, варварський народ і це особливо видно в нашому дикунському, варварському релігійному законодавстві.  Причому це якесь небачене і неописане варварство. Ми користуємось речами і благами цивілізації і одночасно реконструюємо суспільні відносини, схожі на описи з шкільних історичних підручників про давні часи. Наші відносини це якась амальгама з давнього, застиглого в часі ординства, на яке додатково наклалась катастрофа 1917 року.  Для прикладу -  всі ці ламентації про захист автономії громади, про захист права свободи вибору підпорядкування, про свободу переходу громади – це все для придурків і убогих. Так, автономія релігійної громади є одним з основних положень міжнародного права, міжнародних угод, які підписала Україна. Але в них це означає що громада самостійно визначає себе автономною, самостійно проводить свої межі в яких живе і порядкую по своїх власних установах і правилах. Визнання державою цієї автономії є похідне від волі самої громади. У нас же, незважаючи на те, що всі християнські церкви в Україні визнають автономною всю церкву, держава приймає закон яким фактично нищить церкву, робить самостійними і незалежними парафії. Далі держава проголошує ту свободу «підпорядкування» і береться її захищати. Тут можна  звернути увагу, що послідні зміни в ст.8 релігійного закону, якими намагаються регулювати і захищати те «підпорядкування», в рівній мірі відносяться до зареєстрованих громад і до громад, які навіть не повідомляють державні органи про своє утворення. Який зміст має тоді та детальна регламентація прописана в ст.8 для тих громад? Що законодавець збирається «захищати» в цьому випадку? Здоровий глузд тут підказує, що парафія при діючому законі може міняти підпорядкування хоч кожної години і 24 рази на добу. Це право декларативне і його неможливо ні порушити ні захистити. Проблеми виникають тільки у парафій-юросіб і це є проблеми не «захисту» якоїсь свободи громади а проблеми майна. І тут вже видна друга придуркуватість і щоб її побачити, треба читати Цивільний кодекс, читати на рівні першого курсу юрфаку. Все, що відбувається з юрособою, абсолютно все описано цивільним правом і хто може пояснити, використовуючи цивільне право – що таке зміна підпорядкування юрособою? Що таке канонічне підпорядкування з точки зору ЦК? Що відбувається з юрособою при такій зміні підпорядкування чи з тою особою, якій стають підпорядковані? Абсолютно нічого і це є повна дурня, яку придуркуватий український законодавець і на пару з ним такий же придуркуватий український релігієзнавець взялись захищати світським правом. Термін «зміна підпорядкування» в цивільному праві має інший зміст чим той, який вкладають у нього віруючі і в реальності це означає зміну віри частиною віруючих чи ще якісь канонічні нюанси в цій вірі.  Але саме цивільне право не в змозі описати і навіть не існує таких правових термінів які б описали це «підпорядкування» чи цю зміну віри чи якісь зміни у вірі. Цивільному праву байдуже до цих змін і громада може міняти «підпорядкування» у всьому діапазоні світових релігій і культів, залишаючись згідно положень нашого релігійного закону одною і тією ж юридичною особою(!). Звучить це безглуздо як і безглузді наші намагання цивільним правом «захищати» чи «регулювати» такі переходи юридичної особи. Зміст це би мало тільки в тому випадку, як би ми  доказували всім і переконували всіх в тому, що юридична особа може вірити в Бога.

Ну і повна дурня вже по майну. Для розуміння примітивно можна виділити три рівня розвитку права власності. Перший, дикунський або нульовий. Якщо дикуну сказати що ця річ є власністю Джона чи Івана, він порахує тебе за божевільного. Річ може бути тверда, м’яка, кольорова, кругла, квадратна але як вона може мати признаки Джона, як це знайти, де в ній той Джон. Другий рівень, варварський, це коли власністю є те, до чого можеш дотягнутись і що можеш захистити. Третій рівень це вже цивілізовані, складні і абстрактні правові терміни, за якими навіть річ Джона, яку він передав тимчасово комусь чи загубив – все одно залишається його. І от на другому рівні вже видно шляхи до цивілізованої власності, її початки. Початок йде від того, що власністю стає те, що ти сам визнаєш своїм. Наприклад – йдеш по вулиці в штанях і ці штані є твої не тому, що вони нумеровані і по номеру держава указом визначила їх твоїми а тому що ти їх сам визнав своїми. Після цього самостійного визнання держава починає ці штані захищати як твої. Так і тут. В 1991 році, коли держава почала ліпити відносини з церквами, вона в діалозі з ними повинна була бачити, що вони визнають своєю власністю і як нею розпоряджаються. А вони, всі християнські церкви України, визнають власниками церковного майна не громади а всю церкву. Незважаючи на те, держава, в порушення конституційного відділення, влізла в церкви і сама «призначила» власниками парафії, зробила з церкви збіговисько незалежних юридичних осіб з гібридними статутами, зі статутами в яких поєднала бульдога з носорогом – світське і канонічне право. І от вже і ПЦУ, підтанцьовуючи Порошенку, приводить свій статут у відповідність до дикунського закону, записує церкву як зібрання незалежних юросіб, утворених по ЦК України. А на початках, в першому варіанті Статуту, писалось про церкву як особу, яка сама будує відносини з державою. І тут буде цікаво поспостерігати, як ПЦУ буде далі творити свої документи, особливо парафіяльні. Як визначить власність.

Тобто, ми не то що залишаємось на дикунському рівні, ми навіть заблокували його можливий розвиток. Можна подивитись на конфлікт у Львові, де громада УГКЦ намагається залишити за собою костел. Скільки там в обговоренні позбігалось буйних, дикунів, клянуть поляків, Мокшицького, розкопують старі могили! Врешті УГКЦ, яка претендує на цивілізованість, ліквідовує буйну парафію. Наслідок – новий припадок в мереживному обговоренні. Ще приклад. Можна почитати фантастичний матеріал на «Релігія в Україні», як в позаминулому столітті у Львові цивілізовано вирішували долю покинутого румунського храму. Фантастичний матеріал в порівнянні з нашим дикунством. Ми не то що стоїмо на місці, ми навіть вдаємо якось рухатись реверсом в минулі часи і при цьому приймаємо законодавство, яке захищає мародерство. Закон №4128 – це Закон Мародерів. У всі часи мародерство було ознакою військових конфліктів, при яких військові загони або банди найманців грабували беззахисне населення на територіях, статус яких тимчасово був не встановлений. Так і у нас. Використовуючи реальну війну, політики і законодавці «організували» законоподібний грабунок одних громад громадян другими громадами громадян, розділених релігійними переконаннями. І це особливо вражає, оскільки мародерами стають християни і їх спільноти. Адже ж саме в християнському середовищі в давні часи виникло розділення церковного і світського права, при якому християнське середовище залишилось ізольованим місцем де панували моральні основи керування церковним майном. Збереження цього середовища здійснено радикальним відділенням від світського права і оскільки  суть керування церковним майном не у застосуванні правових конструкцій, а в здійсненні місії церкви, то і успіх цієї місії став критерієм правильності прийняття рішень і здійснення тих чи інших дій з церковним майном. У нас же безглузді спільноти заполітизованих громадян, які вважають християнство просто громадським рухом з формальним моральним законодавством, притягнули в християнське середовище світське право, причому у гіршому його варіанті. Адже навіть світські юридичні особи, при виникненні конфліктів і суперечок між засновниками громади про використання майна, дають право тим громадянам, які кінцево не погодились з рішеннями громади, вийти з громади разом з тим майном, яке вони вклали. Тобто, якщо в християнській громаді не існує християнських відносин з іншими членами громади, які могли б керувати ними при залагодженні майнових питань, якщо громада «голосуванням» позбавляє участі у вирішенні майнових питань меншу кількість громади то, за відсутності християнських відносин, необхідно би мінімально зберегти хоч якусь справедливість до своїх земляків і сусідів і виключити мародерство. Якщо християнська справедливість і моральні відносини тут відсутні то тоді необхідно зберегти цивілізовану, світську справедливість.  Тобто тоді, в продовження світського правила про фіксоване членство в громаді, це членство необхідно доповнити таким же світським обліком внесків і пожертв кожного фіксованого члена громади. І при виключенні любого члена громади, громада повертає йому ті внески або компенсує їх.

 

Який порядок проведення перевірок релігійних організаці...

dutchak1

dutchak1 написал:

Добре було б якби юрист пояснив собі, і нам всім в тому числі, як він з'єднав релігійну організацію з господарською діяльністю у її законодавчому визначенні?  Наведем визначення -

Господа́рська дія́льність — будь-яка діяльність, в тому числі підприємницька, пов'язана з виробництвом та обміном та переробкою матеріальних і нематеріальних благ, що виступають у формі товару.

Під господарською діяльністю в Господарському кодексі України розуміється діяльність суб'єктів господарювання у сфері суспільного виробництва, спрямована на виготовлення та реалізацію продукції, виконання робіт чи надання послуг вартісного характеру, що мають цінову визначеність. (ст. 3 ГК України)

Страдания за Москву, это не страдания за Христа ‒...

Onufriy

Onufriy написал:

"головний місіонер РПЦ" з азартом доводить, що 1+1=2 love
Очевидна актуальність кураєвського просвітництва для святоросичів РПЦ є найкращим доведенням смерті "російського православ'я"

Те що сьогодні животіє на москві - не православ'я, а зла і погибельна єресь 
в духе своей готтентотской этики

Не «нас ради, человек», а «ее ради, епархиальной собственности, сшедшаго с небес»


Вікарій Київської митрополії УПЦ (МП) — власник двох ав...

В. Ясеневий

В. Ясеневий написал:

ну и правильно.Чего терятся. Жизнь дается только один раз.Поэтому нужно брать от неевсе что можна...Многая Вам лета, дорогой владыка. Притом, наиканоничнейший...

Старый дуб рухнул. И тут, началось…

В. Ясеневий

В. Ясеневий написал:

Воистину христианство уже давно умерло!   Вместо тяжелой борьбы с пристрастиями и грехами в себе для перерождения и преображения человека( ества) , мы (не все ли?),  говорим  и призываем только(!)  к внешнему исполнению обрядов..Где же эти совершенные ПОСЛЕДОВАТЕЛИ ХРИСТА??? О, как хотелось бы хотя бы посмотреть на них...А они должны были бы сами  спастись и СПАСТИ ВЕСЬ МИР!!! Кто же и куда нас и весь мир ведет???

Депутат Денис Бородюк: «Ни один олигарх столько не укра...

Onufriy

Onufriy написал:

люди, которые не боятся Бога, не доверяют и другим людям

Ни один олигарх столько не украдет, сколько крадут все украинцы понемножку

мы живём просто-напросто не по средствам

Толковий єретик адвентист. Добряче сказав +5!

10 відповідей про автокефалію Православної Церкви Украї...

Onufriy

Onufriy написал:

Слабкість статті у тому, що вона викриває воканонічнених брехунів, але не викриває єресі

Базікати отаку похабщину може лише проклятий святоросійський єретик: 
не варто приєднуватись до ПЦУ, бо це буде зрада нашій православній вірі

таїнства в ПЦУ є недійсними

ПЦУ — це легалізований розкол

10 відповідей про автокефалію Православної Церкви Украї...

Onufriy

Onufriy написал:

Цитата: dima222
авторами говориться про умовність або неправдивість факту вбивства

Ви не праві - розпусники говорять лише про те, що загиблі не були безвинно убитими...  what (...):
помолилися за упокій душ «невинно убієнних на Майдані»

10 відповідей про автокефалію Православної Церкви Украї...

dima222

dima222 написал:

Та про що там говорити. Ось сайт Володимир-Волинської єпархії дає новину про участь представників єпархії у вшануванні убієнних на Майдані. Останні слова у лапках - тобто авторами говориться про умовність або неправдивість факту вбивства. Для мене цього достатньо щоб переконатися, що МП - це ворожа Україні структура. 
http://xn--80a3aeu4czas.xn--j1amh/m-volodymyr-volynskyi-predstavnyky-ieparkhii-d
oluchylysia-do-vshanunnia-ubiiennykh-na-maidani/