Вхід

У вас немає акаунту на Religion.in.ua? Зареєструйтесь

Діаспора

25 04 2013 Новини, Світ, Діаспора

Прафія УПЦ в Канаді, що оголосила про перехід до УПЦ КП, судиться з консисторією УПЦК

У суді Нью-Вестмінстера (Канада) черговий раз слухалась справа щодо належності майна Української Православної Церкви Св. Петра і Павла (304-8th St., New Westminster, BC). Конфлікт щодо цієї церкви тягнеться уже роками, уже відбулось кілька попередніх судових засідань, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Рomisna і газету "Український Ванкувер".

12 03 2013 Новини, Україна, Діаспора

Митрополит УПЦ КП вважає Київський Патріархат однією з найбільших Православних Церков світу, яка перебуває «в тимчасовій канонічній ізоляції»

Митрополит Хмельницький і Кам’янець-Подільский Антоній Української Православної Церкви Київського Патріархату, перебуваючи з офіційним візитом в Сполучених Штатах Америки, розповів про церковне життя в Україні...

5 03 2013 Новини, Україна, Діаспора

Митрополит УПЦ КП проводить у США зустрічі з українською діаспорою

З 27 лютого 2013 року розпочався офіційний візит митрополита Хмельницького і Кам’янець-Подільського Антонія (УПЦ КП) до Сполучених Штатів Америки, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт УПЦ КП.

4 03 2013 Новини, Україна, Діаспора

Українка шиє одяг для нового Папи Римського

Галина Барщовська з м. Городок Львіської області є однією з найкращих кравчинь італійського швейного ательє у Римі. Саме тут готують нові сутани для наступного Папи Римського та кардиналів, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Рomisna і СТБ.

22 02 2013 Новини, Україна, Діаспора

Книга „Релігія і Церква в історії української діаспори” почала презентаційний тур містами України

8 лютого в приміщенні обласної універсальної наукової бібліотеки ім. І. Франка відбулася презентація книги «Релігія і Церква в історії української діаспори» (9-го тому десятитомного видання «Історія релігії в Україні»), яка підготовлена спільно відділенням релігієзнавства Інституту філософії НАН України та кафедрою релігієзнавства, теології і культурології ПНУ ім. В. Стефаника, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт бібліотеки.

20 02 2013 Новини, Україна, Діаспора

Колеґія Патріярха Мстислава та «Свобода» проведуть у Харкові круглий стіл щодо національної ідентичності і ґлобалізації

Колеґія Патріярха Мстислава та Всеукраїнське об’єднання «Свобода» проводять 9 березня 2013 року у Свято-Дмитрівському катехитично-пастирському центрі м. Харкова чергове засідання круглого столу «Національна ідентичність перед викликом ґлобалізації». Це засідання присвячується темі «Тарас Шевченко чи Андрій Шевченко: хто репрезентує Україну в сучасному світі?», повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт Харківсько-Полтавської єпархії УАПЦ, зареєстрованої як УАПЦ(оновлена).

18 02 2013 Новини, Світ, Діаспора

В США постане Історично-освітній центр УПЦ

Незабаром повністю буде завершене будівництво Українського історично-освітнього центру Нью-Джерзі, який діє при Консисторії Української Православної Церкви (Константинопольський Патріархат) в США й розташований у Сомерсеті, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Рomisna.

12 02 2013 Новини, Україна, Діаспора

В Днепропетровске откроется центр украинско-американских студий для объединения восточных и западных диаспор

31 января в ИА «Мост-Днепр» состоялась пресс-конференция «Украина глазами западной украинской диаспоры», в которой приняли участие представитель украинской диаспоры США Петр Палюх, старший преподаватель кафедры английской филологии и перевода Днепропетровского университета им. Альфреда Нобеля Тамара Ищенко, проректор по научно-педагогической работе и инновационной деятельности этого же университета Сергей Холод, главный редактор журнала «Борисфен» Фидель Сухонос, сообщает "Религия в Украине" со ссылкой на Мost-dnepr.info.

12 02 2013 Новини, Україна, Діаспора

Представники трьох країн взяли участь у міжнародному фестивалі колядок, який організувало Львівське братство УАПЦ

10 лютого у Львові відбувся XVI міжнародний фестиваль колядок «Прощання з колядою», який з 1997 р. організовує Львівське крайове ставропігійне братство св. ап. Андрія Первозваного УАПЦ. Історія започаткування даного заходу пов’язана із Патіархом Димитрієм, який ініціював першу розколяду на рівні міста, повідомляє кореспондент порталу "Релігія в Україні".

12 02 2013 Новини, Світ, Діаспора

Голова російських старообрядців митрополит Корнилій подякував митрополиту УПЦ КП Адріану за підтримку

Предстоятель Російської Православної Старообрядницької Церкви (РПСЦ) митрополит Корнилій подякував Московсько-Богородському митрополиту УПЦ Київського Патріархату Адріану за підтримку у намаганні повернути старообрядницький храм у Підмосков’ї, повідомляє кореспондент порталу "Релігія в Україні".

11 02 2013 Новини, Світ, Діаспора

Вселенський Патріарх прийняв делегацію УПЦ в Канаді на чолі з митрополитом Юрієм

9 лютого 2013 року Вселенську Патріархію відвідала велика делегація Української Православної Церкви в Канаді, очолювана митрополитом Юрієм (Каліщуком). Гості мали можливість від імені духовенства та мирян Церкви Канади висловити синівську відданість та вірність Патріарху Варфоломію та очолюваній ним матері-Церкві, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Рomisna.

8 02 2013 Новини, Світ, Діаспора

Греко-католицький священик взяв участь у VІ з’їзді Союзу русинів-українців Словаччини

26 січня в Пряшеві відбувся VІ з’їзд Союзу русинів-українців Словацької Республіки. З’їзд вказав на певні здобутки, окреслив проблеми і констатував значні втрати в діяльності організації і в житті всієї національної меншини, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Zakarpattya.net.ua.

4 02 2013 Новини, Україна, Світ, Діаспора

Митрополит Владимир назвал вызовы, стоящие перед УПЦ: раскол, экуменический диалог и диаспора

Управляющий делами УПЦ (МП) митрополит Бориспольский Антоний (Паканич) на Архиерейском Соборе РПЦ 2 февраля огласил доклад Предстоятеля УПЦ митрополита Владимира о жизни Украинской Православной Церкви. В докладе определены главные вызовы, стоящие пред УПЦ, -- проблема раскола, межхристианского и межрелигиозного взаимодействия, а также окормление священнослужителями УПЦ украинской диаспоры, сообщает "Религия в Украине"

1 02 2013 Новини, Світ, Діаспора

У США інтронізували главу УПЦ (Константинопольського Патріархату), а в Європі обиратимуть главу РПЦ (Константинопольського Патріархату)

26 січня в українському соборі Святого апостола Андрія Первозванного, митрополит Антоній (Щерба) зведений на кафедру, як четвертий Предстоятель Української Православної Церкви в США. А 24 січня Рада Архієпископії російських православних церков в Західній Європі прийняла рішення про обрання новго Предстоятеля. Обидві Церкви знаходяться в юрисдикції Константинопольського Патріархату, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Uaoc-ls.com і Рomisna.

24 01 2013 Новини, Україна, Світ, Діаспора

Глава УГКЦ заявив про неприйнятність церковної асиміляції українців-емігрантів у латинському середовищі

23−24 січня у Ватикані проходила чергова робоча зустріч XIII Звичайної ради Генерального секретаріату Синоду єпископів Католицької Церкви. На зустріч прибули кардинали, представником від Східних Католицьких Церков, як член Ради, був глава УГКЦ Святослав (Шевчук), повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт УГКЦ.

14 12 2012 Новини, Світ, Діаспора, Відео

Московський митрополит УПЦ КП відзначив день пам’яті засновника Української, Російської та інших Церков

13 грудня митрополит Адріан (Старина) з кліром та парафіянами Московсько-Богородської єпархії УПЦ Київського Патріархату відзначив день пам’яті "засновника Української, Російської та інших Православних Церков першого святого апостола Христа Спасителя - Андрія Первозванного, рідного брата, засновника Римської Церкви - святого Апостола Петра", повідомляє кореспондент порталу "Релігія в Україні".

11 12 2012 Новини, Світ, Діаспора

У Таллінні презентували українську збірку ікон «Святі і природа»

7-8 грудня у Таліні (Естонія) відбулась міжнародна конференція на тему «Церква і культура». У конференції, яка проходила в Центрі української культури в рамках фестивалю «Тріалогос», поряд з представниками української діаспори та місцевими симпатиками української культури, взяли участь численні гості з України, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Еcoburougcc.org.ua.

10 12 2012 Новини, Світ, Діаспора

Папа Римський благословив українських скаутів

За 14 років існування Католицького скаутства Європи (КСЄ) в Україні вперше велика група українських скаутів (близько 50 чоловік) відвідала Рим, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на РІСУ.

7 12 2012 Новини, Україна, Діаспора

УГКЦ створює морський апостолят

У бенедиктинському монастирі в містечку Шевтонь (Бельгія) 5 грудня закінчилося засідання Постійного Синоду єпископів УГКЦ, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт УГКЦ.

5 12 2012 Новини, Світ, Діаспора

Глава українських греко-католиків за кордоном: ностальгія РПЦ за імперією не буде плідною

Апостольський екзарх українських греко-католиків Франції, країн Бенілюксу та Швейцарії эпископ УГКЦ Борис (Гудзяк), якого інтронізували 2 грудня, вважає, що до порозуміння між УГКЦ в Парижі та Московським Патріархатом ще далеко, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на РІСУ та Тиждень.ua.

27 11 2012 Новини, Діаспора

За участю митрополита УПЦ КП створено "Український Конгрес Росії"

Рішення про створення Загальноросійської громадської організації "Український Конгрес Росії" одноголосно було підтримано на засновницькому з'їзді організації, який пройшов 24 листопада в Національному культурному центрі України в Москві, повідомляє кореспондент порталу "Релігія в Україні".

12 11 2012 Новини, Світ, Діаспора

У Туреччині за участю духовенства відбувся VII Курултай кримськотатарської молоді

3-4 листопада в Анкарі відбувся VII Курултай кримськотатарської молоді. Захід проводиться раз на два роки за підтримки Центрального офісу Асоціації культури та взаємодопомоги кримських татар Туреччини, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Кrymtatar.

6 11 2012 Новини, Україна, Світ, Діаспора

Глава УГКЦ висвятив церковнослужителів для Молдови

4 листопада у Патріаршому соборі Воскресіння Христового глава Української Греко-Католицької Церкви Святослав висвятив шістьох піддияконів у диякони, одного з них – диякона Ігоря Лепського – спеціально для служіння у Молдові, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Католицький оглядач.

31 10 2012 Новини, Світ, Діаспора

Архиєрейський Собор УПЦ в США просить молитви на захист від урагану Сенді

Архиєрейський Собор Української Православної Церкви в США (Константинопольський Патріархат) просить молитов за тих, хто проживає на території, де зараз вирує ураган Сенді: Саус-Баунд-Брук, Нью-Джерсі. Ураган просувається в глиб країни, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на РІСУ.

29 10 2012 Новини, Світ, Діаспора, Відео

В інтернеті можна подивитися богослужіння УАПЦ в Лондонському кафедральному соборі 1978 року (ВІДЕО)

В мережі Інтернет розміщена відеозйомка богослужіння Української Автокефальної Православної Церкви (УАПЦ) в Лондонському кафедральному соборі св. Преображення 1978 року, повідомляє кореспондент порталу "Релігія в Україні".

НОВИНИ

Всі матеріали

останні коментарі

Священик Сєверодонецької єпархії УПЦ (МП) звершив чин в...

Onufriy

Onufriy написал:

Та це прямо чудо!...
Схоже, що "капітан сьогодні був тверезий"

Харків'яни вимагають у парафії УПЦ (МП) відновити колі...

Onufriy

Onufriy написал:

порушення Закону України «Про охорону культурної спадщини» в Харкові давно набули системного характеру

Прокляті воцерковлені дикуни! what
Але ще більше гріха - на місцевих адміністративних беззаконниках і фарисеях

Знайдіть на цьому бланку згадку про УПЦ

dima222

dima222 написал:

Митрополита Лазаря давно треба було оголосити персоною нон грата в Україні - а тим часом його рідним брат Дмитро у Дунаєві біля Почаєва в селі, яке приєдналося до ПЦУ, намагається будувати нову церкву. І точно за гроші Лазаря, бо всі племінники Лазаря - сини та родичі Дмитра, служать священиками у Криму. 

Філарет готовий до розколу ПЦУ. Єпархії починають відме...

Onufriy

Onufriy написал:

Що б його іще зробити православній ієрархії для того, щоб уже остаточно відвернути українців від православ'я? belay
на цьому соборі не я головував як патріарх, а головував представник Вселенського патріарха, тому то не наш собор. То собор Константинопольської церкви

what request 

Чем Зеленский страшен для православия

Onufriy

Onufriy написал:

Добрячий текст +5!
 
51-е правило Шестого Вселенского собора запрещает всем христианам посещать комедийные представления... программы с участием Зеленского подпадают под анафему, так как усеяны непристойностями

З огляду на це, православна Церква не повинна б агітувати за Зеро... feel

Але... wink в УПЦ МП тепер усе інакше...

Дійсно, ну як же можна не підтримати чоловічка? Тим більше, коли він - за "електронний концтабір"? winked

Грецький Центр теологічних досліджень пропонує вихід з ...

Onufriy

Onufriy написал:

 
ПЦУ та УПЦ (МП) сформують єдиний православний Синод...

Які дикі пропозиції! belay   
Які страшно відстали ці греки! angry
Вони нічогісінько не знають про "вЬру православную": ні про "російський світ", ні про "вєлічіє", ні про "богоданість" Пу!..
І вже тим більше - про "єресь українства", "єресь гуманізма" і богомерзотність геометрії!!

Ну як же зможуть правовірні овечки святоросійства возсісти поряд з козлищами жидорептилоїдства?!! recourse

Польская Православная Церковь поддерживает украинскую а...

Філософ

Філософ написал:

Польська ПЦ це збір неуків радянського зразка. Вже давно доведено апостольське спадкоємство колишніх УАПЦ і УПЦ КП. Тому всі розмови про "перерукополеження" є безпідставними. Тимбільше з ієрархами ПЦУ спіслужив Вселенський патріарх!

Циркулярний лист Тюченської єпархії. Про духовні критер...

Onufriy

Onufriy написал:

1. Вибір 2019 дійсно пісний... recourse 
2. Пророцтво Лепехи збулося:
"аполітичні" москвовіри агітують за ЗЕро-кандидата
Всеволод Чаплін: "надо достигать договоренностей с лидером гонки (Зеленским), требуя письменных гарантий прекращения гонений на каноническую Церковь, возвращения политэмигрантов и критиков «европейского выбора» в политику... назначения министром культуры (он курирует религию) Юрия Бойко, Виктора Медведчука, Вадима Новинского или Василия Анисимова..."
"Порошенко – абсолютное зло"
love
https://credo.press/223778/

Всеукраїнська Рада Церков закликає робити вибір президе...

Onufriy

Onufriy написал:

мусимо усвідомити: якою повинна бути наша держава?

Яке питання, така і відповідь. feel Для терезої відповіді доречніше усвідомити, чого ми хочемо від майбутнього президента?
1. Особистого багатства?
2. Подолання людської продажності "в окремо взятій країні"?
3. Припинення глобального міжнародного конфлікту?
Твереза відповідь можлива лише у тому випадку, якщо ми чекаємо чогось іншого. Бо ніякий президент не зробить вас багатим, не "подолає корупції" і не "припинить війни"

Це якщо він не "чарівник з голубого вертольота" recourse


Як відбувається перехід з УПЦ МП в ПЦУ

dutchak1

dutchak1 написал:

Пасхавер десь писав, що «Когда-то один из руководителей Европейского союза неофициально сказал: «Если бы русские не были белыми, у нас бы к ним претензий не было. А так ведь белые, вроде бы свои, но не как мы». То же самое можно сказать и про нас». І там, далі, Пасхавер писав що у нас цінності інші. Добавимо – не тільки інші але і з тими цінностями, які ми переносимо від цивілізації і від Європи до нас, проходять дивні метаморфози.

Ми дикунський, варварський народ і це особливо видно в нашому дикунському, варварському релігійному законодавстві.  Причому це якесь небачене і неописане варварство. Ми користуємось речами і благами цивілізації і одночасно реконструюємо суспільні відносини, схожі на описи з шкільних історичних підручників про давні часи. Наші відносини це якась амальгама з давнього, застиглого в часі ординства, на яке додатково наклалась катастрофа 1917 року.  Для прикладу -  всі ці ламентації про захист автономії громади, про захист права свободи вибору підпорядкування, про свободу переходу громади – це все для придурків і убогих. Так, автономія релігійної громади є одним з основних положень міжнародного права, міжнародних угод, які підписала Україна. Але в них це означає що громада самостійно визначає себе автономною, самостійно проводить свої межі в яких живе і порядкую по своїх власних установах і правилах. Визнання державою цієї автономії є похідне від волі самої громади. У нас же, незважаючи на те, що всі християнські церкви в Україні визнають автономною всю церкву, держава приймає закон яким фактично нищить церкву, робить самостійними і незалежними парафії. Далі держава проголошує ту свободу «підпорядкування» і береться її захищати. Тут можна  звернути увагу, що послідні зміни в ст.8 релігійного закону, якими намагаються регулювати і захищати те «підпорядкування», в рівній мірі відносяться до зареєстрованих громад і до громад, які навіть не повідомляють державні органи про своє утворення. Який зміст має тоді та детальна регламентація прописана в ст.8 для тих громад? Що законодавець збирається «захищати» в цьому випадку? Здоровий глузд тут підказує, що парафія при діючому законі може міняти підпорядкування хоч кожної години і 24 рази на добу. Це право декларативне і його неможливо ні порушити ні захистити. Проблеми виникають тільки у парафій-юросіб і це є проблеми не «захисту» якоїсь свободи громади а проблеми майна. І тут вже видна друга придуркуватість і щоб її побачити, треба читати Цивільний кодекс, читати на рівні першого курсу юрфаку. Все, що відбувається з юрособою, абсолютно все описано цивільним правом і хто може пояснити, використовуючи цивільне право – що таке зміна підпорядкування юрособою? Що таке канонічне підпорядкування з точки зору ЦК? Що відбувається з юрособою при такій зміні підпорядкування чи з тою особою, якій стають підпорядковані? Абсолютно нічого і це є повна дурня, яку придуркуватий український законодавець і на пару з ним такий же придуркуватий український релігієзнавець взялись захищати світським правом. Термін «зміна підпорядкування» в цивільному праві має інший зміст чим той, який вкладають у нього віруючі і в реальності це означає зміну віри частиною віруючих чи ще якісь канонічні нюанси в цій вірі.  Але саме цивільне право не в змозі описати і навіть не існує таких правових термінів які б описали це «підпорядкування» чи цю зміну віри чи якісь зміни у вірі. Цивільному праву байдуже до цих змін і громада може міняти «підпорядкування» у всьому діапазоні світових релігій і культів, залишаючись згідно положень нашого релігійного закону одною і тією ж юридичною особою(!). Звучить це безглуздо як і безглузді наші намагання цивільним правом «захищати» чи «регулювати» такі переходи юридичної особи. Зміст це би мало тільки в тому випадку, як би ми  доказували всім і переконували всіх в тому, що юридична особа може вірити в Бога.

Ну і повна дурня вже по майну. Для розуміння примітивно можна виділити три рівня розвитку права власності. Перший, дикунський або нульовий. Якщо дикуну сказати що ця річ є власністю Джона чи Івана, він порахує тебе за божевільного. Річ може бути тверда, м’яка, кольорова, кругла, квадратна але як вона може мати признаки Джона, як це знайти, де в ній той Джон. Другий рівень, варварський, це коли власністю є те, до чого можеш дотягнутись і що можеш захистити. Третій рівень це вже цивілізовані, складні і абстрактні правові терміни, за якими навіть річ Джона, яку він передав тимчасово комусь чи загубив – все одно залишається його. І от на другому рівні вже видно шляхи до цивілізованої власності, її початки. Початок йде від того, що власністю стає те, що ти сам визнаєш своїм. Наприклад – йдеш по вулиці в штанях і ці штані є твої не тому, що вони нумеровані і по номеру держава указом визначила їх твоїми а тому що ти їх сам визнав своїми. Після цього самостійного визнання держава починає ці штані захищати як твої. Так і тут. В 1991 році, коли держава почала ліпити відносини з церквами, вона в діалозі з ними повинна була бачити, що вони визнають своєю власністю і як нею розпоряджаються. А вони, всі християнські церкви України, визнають власниками церковного майна не громади а всю церкву. Незважаючи на те, держава, в порушення конституційного відділення, влізла в церкви і сама «призначила» власниками парафії, зробила з церкви збіговисько незалежних юридичних осіб з гібридними статутами, зі статутами в яких поєднала бульдога з носорогом – світське і канонічне право. І от вже і ПЦУ, підтанцьовуючи Порошенку, приводить свій статут у відповідність до дикунського закону, записує церкву як зібрання незалежних юросіб, утворених по ЦК України. А на початках, в першому варіанті Статуту, писалось про церкву як особу, яка сама будує відносини з державою. І тут буде цікаво поспостерігати, як ПЦУ буде далі творити свої документи, особливо парафіяльні. Як визначить власність.

Тобто, ми не то що залишаємось на дикунському рівні, ми навіть заблокували його можливий розвиток. Можна подивитись на конфлікт у Львові, де громада УГКЦ намагається залишити за собою костел. Скільки там в обговоренні позбігалось буйних, дикунів, клянуть поляків, Мокшицького, розкопують старі могили! Врешті УГКЦ, яка претендує на цивілізованість, ліквідовує буйну парафію. Наслідок – новий припадок в мереживному обговоренні. Ще приклад. Можна почитати фантастичний матеріал на «Релігія в Україні», як в позаминулому столітті у Львові цивілізовано вирішували долю покинутого румунського храму. Фантастичний матеріал в порівнянні з нашим дикунством. Ми не то що стоїмо на місці, ми навіть вдаємо якось рухатись реверсом в минулі часи і при цьому приймаємо законодавство, яке захищає мародерство. Закон №4128 – це Закон Мародерів. У всі часи мародерство було ознакою військових конфліктів, при яких військові загони або банди найманців грабували беззахисне населення на територіях, статус яких тимчасово був не встановлений. Так і у нас. Використовуючи реальну війну, політики і законодавці «організували» законоподібний грабунок одних громад громадян другими громадами громадян, розділених релігійними переконаннями. І це особливо вражає, оскільки мародерами стають християни і їх спільноти. Адже ж саме в християнському середовищі в давні часи виникло розділення церковного і світського права, при якому християнське середовище залишилось ізольованим місцем де панували моральні основи керування церковним майном. Збереження цього середовища здійснено радикальним відділенням від світського права і оскільки  суть керування церковним майном не у застосуванні правових конструкцій, а в здійсненні місії церкви, то і успіх цієї місії став критерієм правильності прийняття рішень і здійснення тих чи інших дій з церковним майном. У нас же безглузді спільноти заполітизованих громадян, які вважають християнство просто громадським рухом з формальним моральним законодавством, притягнули в християнське середовище світське право, причому у гіршому його варіанті. Адже навіть світські юридичні особи, при виникненні конфліктів і суперечок між засновниками громади про використання майна, дають право тим громадянам, які кінцево не погодились з рішеннями громади, вийти з громади разом з тим майном, яке вони вклали. Тобто, якщо в християнській громаді не існує християнських відносин з іншими членами громади, які могли б керувати ними при залагодженні майнових питань, якщо громада «голосуванням» позбавляє участі у вирішенні майнових питань меншу кількість громади то, за відсутності християнських відносин, необхідно би мінімально зберегти хоч якусь справедливість до своїх земляків і сусідів і виключити мародерство. Якщо християнська справедливість і моральні відносини тут відсутні то тоді необхідно зберегти цивілізовану, світську справедливість.  Тобто тоді, в продовження світського правила про фіксоване членство в громаді, це членство необхідно доповнити таким же світським обліком внесків і пожертв кожного фіксованого члена громади. І при виключенні любого члена громади, громада повертає йому ті внески або компенсує їх.

 

Який порядок проведення перевірок релігійних організаці...

dutchak1

dutchak1 написал:

Добре було б якби юрист пояснив собі, і нам всім в тому числі, як він з'єднав релігійну організацію з господарською діяльністю у її законодавчому визначенні?  Наведем визначення -

Господа́рська дія́льність — будь-яка діяльність, в тому числі підприємницька, пов'язана з виробництвом та обміном та переробкою матеріальних і нематеріальних благ, що виступають у формі товару.

Під господарською діяльністю в Господарському кодексі України розуміється діяльність суб'єктів господарювання у сфері суспільного виробництва, спрямована на виготовлення та реалізацію продукції, виконання робіт чи надання послуг вартісного характеру, що мають цінову визначеність. (ст. 3 ГК України)

Страдания за Москву, это не страдания за Христа ‒...

Onufriy

Onufriy написал:

"головний місіонер РПЦ" з азартом доводить, що 1+1=2 love
Очевидна актуальність кураєвського просвітництва для святоросичів РПЦ є найкращим доведенням смерті "російського православ'я"

Те що сьогодні животіє на москві - не православ'я, а зла і погибельна єресь 
в духе своей готтентотской этики

Не «нас ради, человек», а «ее ради, епархиальной собственности, сшедшаго с небес»


Вікарій Київської митрополії УПЦ (МП) — власник двох ав...

В. Ясеневий

В. Ясеневий написал:

ну и правильно.Чего терятся. Жизнь дается только один раз.Поэтому нужно брать от неевсе что можна...Многая Вам лета, дорогой владыка. Притом, наиканоничнейший...

Старый дуб рухнул. И тут, началось…

В. Ясеневий

В. Ясеневий написал:

Воистину христианство уже давно умерло!   Вместо тяжелой борьбы с пристрастиями и грехами в себе для перерождения и преображения человека( ества) , мы (не все ли?),  говорим  и призываем только(!)  к внешнему исполнению обрядов..Где же эти совершенные ПОСЛЕДОВАТЕЛИ ХРИСТА??? О, как хотелось бы хотя бы посмотреть на них...А они должны были бы сами  спастись и СПАСТИ ВЕСЬ МИР!!! Кто же и куда нас и весь мир ведет???

Депутат Денис Бородюк: «Ни один олигарх столько не укра...

Onufriy

Onufriy написал:

люди, которые не боятся Бога, не доверяют и другим людям

Ни один олигарх столько не украдет, сколько крадут все украинцы понемножку

мы живём просто-напросто не по средствам

Толковий єретик адвентист. Добряче сказав +5!