Вхід

У вас немає акаунту на Religion.in.ua? Зареєструйтесь

Аналітика
Возрождение пентархии, или Кто главный в мировом православии?

13 09 2011   Владимир Бурега Публікації, Аналітика

Возрождение пентархии, или Кто главный в мировом православии?

1-2 сентября 2011 года в резиденции Константинопольского патриарха на Фанаре (Стамбул, Турция) состоялась встреча Предстоятелей Древних Православных Патриархатов и Кипрской Церкви. В русскоязычных СМИ этот форум назвали «Собором», хотя сами участники именуют его «Синаксисом» (греч. — Σύναξις), что точнее было бы перевести как «Собрание». Несмотря на то, что результатом этого форума стала публикация двух совсем кратких документов (послания и коммюнике), содержащих на первый взгляд лишь самые общие фразы, вполне очевидно, что участники Синаксиса сделали серьезную заявку на переформатирование современной системы Поместных Православных Церквей и, соответственно, характера межцерковных отношений.

Релігійне підґрунтя міжнародного тероризму

11 09 2011   Алла Арістова, доктор філософських наук, професор Публікації, Аналітика

Релігійне підґрунтя міжнародного тероризму

Мусимо визнати, будь-які кордони не спроможні сьогодні захистити політичний, культурний, релігійний, світоглядно-ціннісний простір того чи іншого народу, суспільства, держави від небезпеки ескалації терористичних практик, в тому числі «спекулятивно-мусульманського» типу...

До історії державного органу у справах релігій в Україні

8 09 2011   Лариса Владиченко Публікації, Аналітика, Історія

До історії державного органу у справах релігій в Україні

В історії органу у справах релігій в Україні можна виділити три періоди: 

I. Період українських урядів (1917-1919 рр.);

II. Період Радянської влади (1920-1991 рр.);

III. Період незалежності України (1991 р. – по теперішній час).

У свою чергу кожний період можна поділити на етапи існування зазначеного органу...

"Дуэль" патриарха Филарета и митрополита Владимира: уроки для будущего

8 09 2011   Глеб Коваленко Публікації, Аналітика

"Дуэль" патриарха Филарета и митрополита Владимира: уроки для будущего

Недавно известный украинский портал "Лига.нет" в проекте "Дуэль" проводил социальное голосование по выбору лидера православной Украины. Пользователям, имеющим акаунт в социальных сетях Facebook, Twitter или Вконтакте, предлагалось сделать выбор между Предстоятелем УПЦ КП патриархом Филаретом (Денисенко) и Предстоятелем УПЦ МП митрополитом Владимиром (Сабоданом). Голосование завершилось 1 сентября победой патриарха Филарета. Он получил 19796 голосов. Митрополит Владимир получил 19285 голосов. Разница составил более 500 голосов. Это факт показывает, что религиозное противостояние в Украине, судьбы православия – горячая тема...

Підґрунтя формування Київського християнства

7 09 2011   Олександр Саган Публікації, Аналітика, Історія

Підґрунтя формування Київського християнства

Формування особливостей Київського християнства – достатньо складний і малодосліджений процес, в основі якого лежить особливе і непередбачуване (оскільки залежить від багатьох, часто не відомих, чинників) поєднання етнічного/народного й релігійного. Цей процес у науці має назву етноконфесійного синкретизму. Зважаючи на певну езотеричність (маловживаність/закритість) цього поняття, недостатню вивченість його вітчизняними науковцями та богословами, ця стаття буде присвячена саме з’ясуванню поняття «етноконфесійного синкретизму» як базового для розуміння специфіки Київського християнства.

Як можлива релігійна теологія в Університеті?

6 09 2011   Юрій Чорноморець Публікації, Аналітика

Як можлива релігійна теологія в Університеті?

Продовжуючи наші роздуми, розпочаті у статті «Яку теологію потрібно викладати в Університетах?», зупинимося на ряді проблем, які або вже виникли, або постануть у найближчому майбутньому. Кожна із цих проблем здається гордієвим вузлом, і теологи часто пропонують лише один рецепт – «розрубати!». Проте нам здається, що кожна із цих проблем може бути вирішена якраз у тих умовах, які задані рішеннями ВАК та Міністерства освіти щодо спеціальності «теологія».

О причинах Реформации и ошибке патриарха Кирилла

4 09 2011   Андрей Мурзин, магистр богословия (Th.M.), Реформатская теологическая семинария, город Джексон, Миссисипи (США) Публікації, Аналітика

О причинах Реформации и ошибке патриарха Кирилла

27 июля 2011 года во время своего визита в Украину патриарх Московский и всея Руси Кирилл выступил с речью в Киевском национальном университете имени Тараса Шевченко перед ректорами ведущих украинских высших учебных заведений. Патриарх говорил о необходимости вечных нравственных ценностей, источником которых является только Бог, что, конечно, радует всех христиан, в том числе и протестантов-реформатов. Однако глава РПЦ в ходе своего выступления привел ряд примеров, которые, увы, содержат исторические ошибки и неточности. К сожалению, приходится констатировать, что глава РПЦ не знает истории Реформации, допуская в высказываниях достаточно странные суждения и выводы.

Константинопольский собор и украинский вопрос

31 08 2011   Глеб Коваленко Публікації, Аналітика

Константинопольский собор и украинский вопрос

Возможно буквально все. Вплоть до решения украинского вопроса – как ответ на московский отказ согласиться на условия Константинополя в процессе подготовки к Собору Всеправославному и Православно-Католическому. В любом случае ситуация интересна, потому что на кону – судьбы Православия и всего Христианства...

Яку теологію потрібно викладати в Університетах?

30 08 2011   Юрій Чорноморець Публікації, Аналітика

Яку теологію потрібно викладати в Університетах?

Нещодавно «Релігія в Україні» опублікувала статтю наукового працівника Києво-Могилянської Академії Юрія Вестеля «Теологія як наука і предмет викладання: на шляху до концепції світської теологічної освіти в Україні». Автор пропонує викладати світську, надконфесійну теологію. Цій думці можна проставити авторитетну оцінку кандидата філософських наук і теолога Олександра Філоненко: поза конфесійного богослов'я не існує, богослов'я належить лише церкві, і його присутність в університеті може бути цікавою лише якщо це богослов'я традиційних церков, а не окремих людей. Отже, хто правий?

Природа мусульманського максималізму у концептах західного світогляду

29 08 2011   Алла Арістова, доктор філософських наук, професор Публікації, Аналітика

Природа мусульманського максималізму у концептах західного світогляду

Досягши домінуючого суспільного статусу, іслам, утім, століттями демонстрував досить високу міру толерантності (в кожному разі, незрівнянно вищу за ту, на яку спромоглося в аналогічні історичні часи християнство). Разом з тим, не можна і не визнати, що у ранньому ісламі формується специфічна концепція спасіння...

Поняття Київського християнства, його церковна та просторово-часова ідентифікація

28 08 2011   Олександр Саган Публікації, Аналітика, Історія

Поняття Київського християнства, його церковна та просторово-часова ідентифікація

Портал "Релігія в Україні" починає публікацію циклу історико-філософських досліджень відомого українського науковця, доктора філософських наук, професора Олександра Сагана про формування, розвиток і особливості Київського християнства. Читачам буде представлено цікавий погляд науковця на тему, яка сьогодні є актуальною для більшості традиційних українських Церков.

Теологія як наука і предмет викладання: на шляху до концепції світської теологічної освіти в Україні

14 08 2011   Юрій Вестель Публікації, Аналітика

Теологія як наука і предмет викладання: на шляху до концепції світської теологічної освіти в Україні

Обговорення актуальності світської теологічної освіти в Україні пожвавилось в останній час, особливо відтоді, як Вища атестаційна комісія (ВАК) у травні 2010 р. включила теологію у число дисциплін, з яких можна захищати кандидатські й докторські дисертації (у складі філософських, історичних, мистецтвознавчих та юридичних наук), а Міністерство освіти затвердило освітньо-кваліфікаційний стандарт «теологія» (квітень 2011). Що ж таке теологія? Чи є вона наукою? Яке співвідношення між теологією і вірою (церквами і конфесіями, духовним життям тощо)? Між теологією і релігієзнавством? Теологією і філософією?..

Черногорская автокефалия: pro et contra

9 08 2011   Владимир Бурега Публікації, Аналітика

Черногорская автокефалия: pro et contra

В конце июля 2010 года главный редактор портала «Религия в Украине» Алла Дмитрук обратила мое внимание на любопытные высказывания митрополита Амфилохия (Радовича) относительно канонического статуса Православной Церкви в Черногории. Тогда я пообещал Алле написать небольшую статью, посвященную «черногорской проблеме». Я планировал выполнить свое обещание в августе. И когда я уже размышлял над этой статьей, из Турции пришла печальная весть о том, что Аллы больше нет… Сегодня, в день годовщины со дня смерти Аллы, я выполняю свое обещание и передаю сайту «Религия в Украине» статью о Православной Церкви в Черногории. Я посвящаю этот текст светлой памяти Аллы...

Наша Церква в змаганні ідентичностей

1 08 2011   Протоієрей Богдан Огульчанський Публікації, Аналітика

Наша Церква в змаганні ідентичностей

Ми по факту знаємо, що не всі люди, які називають себе, як і автор, православними, є такими одностайними у своїй православній ідентичності, щоб це уберігало їх від суперечок, в першу чергу, на основі різних цивілізаційних платформ, світоглядів, зрештою, національно-культурних ідентичностей. І у автора є підозра, що для багато кого з нас саме така власна ідентичність є більш важливою, ніж християнська універсальність. Скажемо відверто, це стосується як прихильників, так би мовити, україноцентричної, так і москвоцентричної ідентичностей...

Итоги очередного визита главы РПЦ Патриарха Кирилла в Украину

1 08 2011   Александр Заец – председатель правления Института религиозной свободы, г. Киев Публікації, Аналітика

Итоги очередного визита главы РПЦ Патриарха Кирилла в Украину

Для УПЦ (МП) приезд Патриарха Кирилла носил пастырско-религиозный характер – тысячи верующих этой церкви имели возможность посетить богослужения с его участием. Помимо этого, в этот раз визит состоялся на фоне прошедшего накануне Собора Украинской православной церкви (Московский патриархат), на котором состоялась дискуссия по поводу статуса УПЦ (МП) и ее взаимоотношений с РПЦ...

Журнал № 65: Новий механізм московського тиску на Українську Церкву

1 08 2011   Гліб Коваленко Публікації, Аналітика

Журнал № 65: Новий механізм московського тиску на Українську Церкву

Засідання Синоду Руської Православної Церкви, що відбулось 27 липня в Києво-Печерській лаврі, стало певною мірою безпрецедентним. Точніше, саме таким слід визнати синодальний журнал № 65. Цей журнал свідчить про те, що Московська патріархія зробила спробу створити новий механізм впливу на українські церковні справи...

Трохи світла у туман “духовного блоку” Віктора Нусенкіса

25 07 2011   Гліб Коваленко Публікації, Аналітика

Трохи світла у туман “духовного блоку” Віктора Нусенкіса

Заробляючи мільярди, пан Нусенкіс витрачає мільйони на будівництво церков, підтримку монастирів та церковних інституцій. Створена ним бізнес-імперія має ознаки квазі-релігійної організації, зі своєю кодовою мовою, етикою, світоглядними та навіть екклезіологічними засадами, що не завжди збігаються із церковною Традицією та мають печатку персональних вподобань свого засновника...

Бей чужих, чтоб свои боялись?

17 07 2011   Татьяна Деркач, обозреватель-аналитик Публікації, Аналітика

Бей чужих, чтоб свои боялись?

Прошедшие 8 июля сего года в Киеве Архиерейский и Поместный соборы УПЦ МП стали главными ньюсмейкерами месяца и побили все рейтинги интереса к религиозным событиям. В том числе по числу провокаций и инсинуаций, которые попытались создать вокруг соборов  некоторые внешние и внутренние силы...

Нестійка рівновага, або Про підсумки останнього Собору УПЦ

12 07 2011   Гліб Коваленко Публікації, Аналітика

Нестійка рівновага, або Про підсумки останнього Собору УПЦ

Ця подія викликала в українському суспільстві певне розгублення. З одного боку, за всю історію автономного існування УПЦ (тобто з 1990 року) її великий Собор зібрався лише втретє. Тому вже сам по собі цей Собор є неординарною подією в церковному житті країни. Але з іншого боку...

 

О новом информационном продукте «дотошных мирян» из Тульчинской епархии (ОБНОВЛЕНО)

7 07 2011   Владимир Мельник Публікації, Аналітика

О новом информационном продукте «дотошных мирян» из Тульчинской епархии (ОБНОВЛЕНО)

Паника в некоторых кругах УПЦ (МП) в связи с проведением поместного юбилейного Собора иногда приводит к забавным курьезам. Сегодня на сайте архиепископа Тульчинского Ионафана появился текст отклика неких анонимных мирян на проект постановления Собора УПЦ. Вызывает недоумение не сколько то, что миряне успели так быстро осмыслить сам проект, изложить свой взгляд и связаться со своим архипастырем, сколько то, что высокопреосвященный Ионафан  оставил вопрошания мирян без ответа. Что ж, дерзнём попробовать объяснить мирянам Тульчинской епархии смысл происходящего...

Зміна смислових акцентів у стратегії взаємодії зі світом Католицької Церкви

7 07 2011   Оксана Горкуша Публікації, Богослов'я, Аналітика

Зміна смислових акцентів у стратегії взаємодії зі світом Католицької Церкви

Перехід християнства із другого тисячоліття у третє для Католицької Церкви супроводжується змінами смислових акцентів у взаємодії зі світом, що є логічним процесом трансформації уявлень про її роль та місце у наявних соціально-світоглядних умовах з одного боку, а з іншого – наслідком попередньої діяльності з адаптації в секуляризованому, полірелігійному, але ж витоково традиційно–християнському європейському цивілізаційному контексті. Ілюстраціями цієї зміни є погляди двох католицьких пап: Івана Павла ІІ та його наступника – Бенедикта XVI.

Види та форми християнської богословської освіти: огляд світової практики

1 07 2011   Віталій Хромець Публікації, Аналітика

Види та форми християнської богословської освіти: огляд світової практики

У попередній статті «Теологічне знання та теологічна освіта в Україні: короткий нарис» ми намагались дати відповідь на запитання про статус богослов’я (теології) в Україні за часів її незалежності. Коментарі до статті підштовхнули нас до написання своєрідного її продовження, в якому буде здійснена спроба дати відповідь на інше запитання: якщо богословська (теологічна) освіта можлива, то в яких формах вона повинна розвиватися?

Досадная ошибка или системный сбой: К вопросу о последних решениях Священного Синода УПЦ

1 07 2011   Игорь Гаслов Публікації, Аналітика

Досадная ошибка или системный сбой: К вопросу о последних решениях Священного Синода УПЦ

Решения Священного Синода УПЦ, принятые 14 июня 2011 года, вызвали оживленную дискуссию в различных СМИ, в том числе и на нашем сайте. Мнения аналитиков разделились. Кто-то усматривает в решениях Синода нарушение действующего Устава УПЦ, кто полагает, что Синод действовал в рамках своих канонических полномочий. Размышлениями о дискутируемых решениях Синода с читателями портала «Религия в Украине» делится модератор ЖЖ-сообщества «Церковный устав во всей его полноте» Игорь Гаслов.

Реформи в УПЦ і канонічно-правове поле

29 06 2011 Публікації, Аналітика

Реформи в УПЦ і канонічно-правове поле

Нещодавнє засідання Священного Синоду Української Православної Церкви, що відбулось 14 червня під головуванням Предстоятеля УПЦ, митрополита Київського і всієї України Володимира викликало жваве обговорення серед кліриків та прихожан УПЦ, а також в мережі інтернет. Зокрема, в центрі уваги стали питання про створення Вищої Церковної Ради Української Православної Церкви та про розширення Священного Синоду УПЦ за рахунок збільшення квоти постійних членів Синоду. Висловлювалися думки, що цими рішеннями порушуються вимоги Статуту про управління УПЦ. Прокоментувати рішення Священного Синоду УПЦ ми попросили архімандрита Віктора (Бедь), доктора богословських наук, доктора юридичних наук, професора.

10 положительных примеров Римской Церкви

24 06 2011   Игумен Феогност (Пушков) Публікації, Богослов'я, Аналітика

10 положительных примеров Римской Церкви

Могут ли православные научиться чему-то хорошему от Католической Церкви? Все чаще священники и миряне, имеющие опыт общения с западными христианами, задаются этим вопросом. Клирик Северодонецкой епархии УПЦ игумен Феогност (Пушков) предлагает читателям «Религии в Украине» десять положительных примеров, которые, по его мнению, не грех заимствовать у Запада.

НОВИНИ

Всі матеріали

останні коментарі

Філарет готовий до розколу ПЦУ. Єпархії починають відме...

Onufriy

Onufriy написал:

Що б його іще зробити православній ієрархії для того, щоб уже остаточно відвернути українців від православ'я? belay
на цьому соборі не я головував як патріарх, а головував представник Вселенського патріарха, тому то не наш собор. То собор Константинопольської церкви

what request 

Чем Зеленский страшен для православия

Onufriy

Onufriy написал:

Добрячий текст +5!
 
51-е правило Шестого Вселенского собора запрещает всем христианам посещать комедийные представления... программы с участием Зеленского подпадают под анафему, так как усеяны непристойностями

З огляду на це, православна Церква не повинна б агітувати за Зеро... feel

Але... wink в УПЦ МП тепер усе інакше...

Дійсно, ну як же можна не підтримати чоловічка? Тим більше, коли він - за "електронний концтабір"? winked

Грецький Центр теологічних досліджень пропонує вихід з ...

Onufriy

Onufriy написал:

 
ПЦУ та УПЦ (МП) сформують єдиний православний Синод...

Які дикі пропозиції! belay   
Які страшно відстали ці греки! angry
Вони нічогісінько не знають про "вЬру православную": ні про "російський світ", ні про "вєлічіє", ні про "богоданість" Пу!..
І вже тим більше - про "єресь українства", "єресь гуманізма" і богомерзотність геометрії!!

Ну як же зможуть правовірні овечки святоросійства возсісти поряд з козлищами жидорептилоїдства?!! recourse

Польская Православная Церковь поддерживает украинскую а...

Філософ

Філософ написал:

Польська ПЦ це збір неуків радянського зразка. Вже давно доведено апостольське спадкоємство колишніх УАПЦ і УПЦ КП. Тому всі розмови про "перерукополеження" є безпідставними. Тимбільше з ієрархами ПЦУ спіслужив Вселенський патріарх!

Циркулярний лист Тюченської єпархії. Про духовні критер...

Onufriy

Onufriy написал:

1. Вибір 2019 дійсно пісний... recourse 
2. Пророцтво Лепехи збулося:
"аполітичні" москвовіри агітують за ЗЕро-кандидата
Всеволод Чаплін: "надо достигать договоренностей с лидером гонки (Зеленским), требуя письменных гарантий прекращения гонений на каноническую Церковь, возвращения политэмигрантов и критиков «европейского выбора» в политику... назначения министром культуры (он курирует религию) Юрия Бойко, Виктора Медведчука, Вадима Новинского или Василия Анисимова..."
"Порошенко – абсолютное зло"
love
https://credo.press/223778/

Всеукраїнська Рада Церков закликає робити вибір президе...

Onufriy

Onufriy написал:

мусимо усвідомити: якою повинна бути наша держава?

Яке питання, така і відповідь. feel Для терезої відповіді доречніше усвідомити, чого ми хочемо від майбутнього президента?
1. Особистого багатства?
2. Подолання людської продажності "в окремо взятій країні"?
3. Припинення глобального міжнародного конфлікту?
Твереза відповідь можлива лише у тому випадку, якщо ми чекаємо чогось іншого. Бо ніякий президент не зробить вас багатим, не "подолає корупції" і не "припинить війни"

Це якщо він не "чарівник з голубого вертольота" recourse


Як відбувається перехід з УПЦ МП в ПЦУ

dutchak1

dutchak1 написал:

Пасхавер десь писав, що «Когда-то один из руководителей Европейского союза неофициально сказал: «Если бы русские не были белыми, у нас бы к ним претензий не было. А так ведь белые, вроде бы свои, но не как мы». То же самое можно сказать и про нас». І там, далі, Пасхавер писав що у нас цінності інші. Добавимо – не тільки інші але і з тими цінностями, які ми переносимо від цивілізації і від Європи до нас, проходять дивні метаморфози.

Ми дикунський, варварський народ і це особливо видно в нашому дикунському, варварському релігійному законодавстві.  Причому це якесь небачене і неописане варварство. Ми користуємось речами і благами цивілізації і одночасно реконструюємо суспільні відносини, схожі на описи з шкільних історичних підручників про давні часи. Наші відносини це якась амальгама з давнього, застиглого в часі ординства, на яке додатково наклалась катастрофа 1917 року.  Для прикладу -  всі ці ламентації про захист автономії громади, про захист права свободи вибору підпорядкування, про свободу переходу громади – це все для придурків і убогих. Так, автономія релігійної громади є одним з основних положень міжнародного права, міжнародних угод, які підписала Україна. Але в них це означає що громада самостійно визначає себе автономною, самостійно проводить свої межі в яких живе і порядкую по своїх власних установах і правилах. Визнання державою цієї автономії є похідне від волі самої громади. У нас же, незважаючи на те, що всі християнські церкви в Україні визнають автономною всю церкву, держава приймає закон яким фактично нищить церкву, робить самостійними і незалежними парафії. Далі держава проголошує ту свободу «підпорядкування» і береться її захищати. Тут можна  звернути увагу, що послідні зміни в ст.8 релігійного закону, якими намагаються регулювати і захищати те «підпорядкування», в рівній мірі відносяться до зареєстрованих громад і до громад, які навіть не повідомляють державні органи про своє утворення. Який зміст має тоді та детальна регламентація прописана в ст.8 для тих громад? Що законодавець збирається «захищати» в цьому випадку? Здоровий глузд тут підказує, що парафія при діючому законі може міняти підпорядкування хоч кожної години і 24 рази на добу. Це право декларативне і його неможливо ні порушити ні захистити. Проблеми виникають тільки у парафій-юросіб і це є проблеми не «захисту» якоїсь свободи громади а проблеми майна. І тут вже видна друга придуркуватість і щоб її побачити, треба читати Цивільний кодекс, читати на рівні першого курсу юрфаку. Все, що відбувається з юрособою, абсолютно все описано цивільним правом і хто може пояснити, використовуючи цивільне право – що таке зміна підпорядкування юрособою? Що таке канонічне підпорядкування з точки зору ЦК? Що відбувається з юрособою при такій зміні підпорядкування чи з тою особою, якій стають підпорядковані? Абсолютно нічого і це є повна дурня, яку придуркуватий український законодавець і на пару з ним такий же придуркуватий український релігієзнавець взялись захищати світським правом. Термін «зміна підпорядкування» в цивільному праві має інший зміст чим той, який вкладають у нього віруючі і в реальності це означає зміну віри частиною віруючих чи ще якісь канонічні нюанси в цій вірі.  Але саме цивільне право не в змозі описати і навіть не існує таких правових термінів які б описали це «підпорядкування» чи цю зміну віри чи якісь зміни у вірі. Цивільному праву байдуже до цих змін і громада може міняти «підпорядкування» у всьому діапазоні світових релігій і культів, залишаючись згідно положень нашого релігійного закону одною і тією ж юридичною особою(!). Звучить це безглуздо як і безглузді наші намагання цивільним правом «захищати» чи «регулювати» такі переходи юридичної особи. Зміст це би мало тільки в тому випадку, як би ми  доказували всім і переконували всіх в тому, що юридична особа може вірити в Бога.

Ну і повна дурня вже по майну. Для розуміння примітивно можна виділити три рівня розвитку права власності. Перший, дикунський або нульовий. Якщо дикуну сказати що ця річ є власністю Джона чи Івана, він порахує тебе за божевільного. Річ може бути тверда, м’яка, кольорова, кругла, квадратна але як вона може мати признаки Джона, як це знайти, де в ній той Джон. Другий рівень, варварський, це коли власністю є те, до чого можеш дотягнутись і що можеш захистити. Третій рівень це вже цивілізовані, складні і абстрактні правові терміни, за якими навіть річ Джона, яку він передав тимчасово комусь чи загубив – все одно залишається його. І от на другому рівні вже видно шляхи до цивілізованої власності, її початки. Початок йде від того, що власністю стає те, що ти сам визнаєш своїм. Наприклад – йдеш по вулиці в штанях і ці штані є твої не тому, що вони нумеровані і по номеру держава указом визначила їх твоїми а тому що ти їх сам визнав своїми. Після цього самостійного визнання держава починає ці штані захищати як твої. Так і тут. В 1991 році, коли держава почала ліпити відносини з церквами, вона в діалозі з ними повинна була бачити, що вони визнають своєю власністю і як нею розпоряджаються. А вони, всі християнські церкви України, визнають власниками церковного майна не громади а всю церкву. Незважаючи на те, держава, в порушення конституційного відділення, влізла в церкви і сама «призначила» власниками парафії, зробила з церкви збіговисько незалежних юридичних осіб з гібридними статутами, зі статутами в яких поєднала бульдога з носорогом – світське і канонічне право. І от вже і ПЦУ, підтанцьовуючи Порошенку, приводить свій статут у відповідність до дикунського закону, записує церкву як зібрання незалежних юросіб, утворених по ЦК України. А на початках, в першому варіанті Статуту, писалось про церкву як особу, яка сама будує відносини з державою. І тут буде цікаво поспостерігати, як ПЦУ буде далі творити свої документи, особливо парафіяльні. Як визначить власність.

Тобто, ми не то що залишаємось на дикунському рівні, ми навіть заблокували його можливий розвиток. Можна подивитись на конфлікт у Львові, де громада УГКЦ намагається залишити за собою костел. Скільки там в обговоренні позбігалось буйних, дикунів, клянуть поляків, Мокшицького, розкопують старі могили! Врешті УГКЦ, яка претендує на цивілізованість, ліквідовує буйну парафію. Наслідок – новий припадок в мереживному обговоренні. Ще приклад. Можна почитати фантастичний матеріал на «Релігія в Україні», як в позаминулому столітті у Львові цивілізовано вирішували долю покинутого румунського храму. Фантастичний матеріал в порівнянні з нашим дикунством. Ми не то що стоїмо на місці, ми навіть вдаємо якось рухатись реверсом в минулі часи і при цьому приймаємо законодавство, яке захищає мародерство. Закон №4128 – це Закон Мародерів. У всі часи мародерство було ознакою військових конфліктів, при яких військові загони або банди найманців грабували беззахисне населення на територіях, статус яких тимчасово був не встановлений. Так і у нас. Використовуючи реальну війну, політики і законодавці «організували» законоподібний грабунок одних громад громадян другими громадами громадян, розділених релігійними переконаннями. І це особливо вражає, оскільки мародерами стають християни і їх спільноти. Адже ж саме в християнському середовищі в давні часи виникло розділення церковного і світського права, при якому християнське середовище залишилось ізольованим місцем де панували моральні основи керування церковним майном. Збереження цього середовища здійснено радикальним відділенням від світського права і оскільки  суть керування церковним майном не у застосуванні правових конструкцій, а в здійсненні місії церкви, то і успіх цієї місії став критерієм правильності прийняття рішень і здійснення тих чи інших дій з церковним майном. У нас же безглузді спільноти заполітизованих громадян, які вважають християнство просто громадським рухом з формальним моральним законодавством, притягнули в християнське середовище світське право, причому у гіршому його варіанті. Адже навіть світські юридичні особи, при виникненні конфліктів і суперечок між засновниками громади про використання майна, дають право тим громадянам, які кінцево не погодились з рішеннями громади, вийти з громади разом з тим майном, яке вони вклали. Тобто, якщо в християнській громаді не існує християнських відносин з іншими членами громади, які могли б керувати ними при залагодженні майнових питань, якщо громада «голосуванням» позбавляє участі у вирішенні майнових питань меншу кількість громади то, за відсутності християнських відносин, необхідно би мінімально зберегти хоч якусь справедливість до своїх земляків і сусідів і виключити мародерство. Якщо християнська справедливість і моральні відносини тут відсутні то тоді необхідно зберегти цивілізовану, світську справедливість.  Тобто тоді, в продовження світського правила про фіксоване членство в громаді, це членство необхідно доповнити таким же світським обліком внесків і пожертв кожного фіксованого члена громади. І при виключенні любого члена громади, громада повертає йому ті внески або компенсує їх.

 

Який порядок проведення перевірок релігійних організаці...

dutchak1

dutchak1 написал:

Добре було б якби юрист пояснив собі, і нам всім в тому числі, як він з'єднав релігійну організацію з господарською діяльністю у її законодавчому визначенні?  Наведем визначення -

Господа́рська дія́льність — будь-яка діяльність, в тому числі підприємницька, пов'язана з виробництвом та обміном та переробкою матеріальних і нематеріальних благ, що виступають у формі товару.

Під господарською діяльністю в Господарському кодексі України розуміється діяльність суб'єктів господарювання у сфері суспільного виробництва, спрямована на виготовлення та реалізацію продукції, виконання робіт чи надання послуг вартісного характеру, що мають цінову визначеність. (ст. 3 ГК України)

Страдания за Москву, это не страдания за Христа ‒...

Onufriy

Onufriy написал:

"головний місіонер РПЦ" з азартом доводить, що 1+1=2 love
Очевидна актуальність кураєвського просвітництва для святоросичів РПЦ є найкращим доведенням смерті "російського православ'я"

Те що сьогодні животіє на москві - не православ'я, а зла і погибельна єресь 
в духе своей готтентотской этики

Не «нас ради, человек», а «ее ради, епархиальной собственности, сшедшаго с небес»


Вікарій Київської митрополії УПЦ (МП) — власник двох ав...

В. Ясеневий

В. Ясеневий написал:

ну и правильно.Чего терятся. Жизнь дается только один раз.Поэтому нужно брать от неевсе что можна...Многая Вам лета, дорогой владыка. Притом, наиканоничнейший...

Старый дуб рухнул. И тут, началось…

В. Ясеневий

В. Ясеневий написал:

Воистину христианство уже давно умерло!   Вместо тяжелой борьбы с пристрастиями и грехами в себе для перерождения и преображения человека( ества) , мы (не все ли?),  говорим  и призываем только(!)  к внешнему исполнению обрядов..Где же эти совершенные ПОСЛЕДОВАТЕЛИ ХРИСТА??? О, как хотелось бы хотя бы посмотреть на них...А они должны были бы сами  спастись и СПАСТИ ВЕСЬ МИР!!! Кто же и куда нас и весь мир ведет???

Депутат Денис Бородюк: «Ни один олигарх столько не укра...

Onufriy

Onufriy написал:

люди, которые не боятся Бога, не доверяют и другим людям

Ни один олигарх столько не украдет, сколько крадут все украинцы понемножку

мы живём просто-напросто не по средствам

Толковий єретик адвентист. Добряче сказав +5!

10 відповідей про автокефалію Православної Церкви Украї...

Onufriy

Onufriy написал:

Слабкість статті у тому, що вона викриває воканонічнених брехунів, але не викриває єресі

Базікати отаку похабщину може лише проклятий святоросійський єретик: 
не варто приєднуватись до ПЦУ, бо це буде зрада нашій православній вірі

таїнства в ПЦУ є недійсними

ПЦУ — це легалізований розкол

10 відповідей про автокефалію Православної Церкви Украї...

Onufriy

Onufriy написал:

Цитата: dima222
авторами говориться про умовність або неправдивість факту вбивства

Ви не праві - розпусники говорять лише про те, що загиблі не були безвинно убитими...  what (...):
помолилися за упокій душ «невинно убієнних на Майдані»

10 відповідей про автокефалію Православної Церкви Украї...

dima222

dima222 написал:

Та про що там говорити. Ось сайт Володимир-Волинської єпархії дає новину про участь представників єпархії у вшануванні убієнних на Майдані. Останні слова у лапках - тобто авторами говориться про умовність або неправдивість факту вбивства. Для мене цього достатньо щоб переконатися, що МП - це ворожа Україні структура. 
http://xn--80a3aeu4czas.xn--j1amh/m-volodymyr-volynskyi-predstavnyky-ieparkhii-d
oluchylysia-do-vshanunnia-ubiiennykh-na-maidani/