Вхід

У вас немає акаунту на Religion.in.ua? Зареєструйтесь

Аналітика
Кому будет подчиняться киевское подворье афонского Пантелеимонова монастыря?

27 07 2012   Олег Винничук Публікації, Аналітика

Кому будет подчиняться киевское подворье афонского Пантелеимонова монастыря?

Принятое на прошлой неделе решение Священного Синода УПЦ (МП) нарушает как минимум две нормы Устава собственной Церкви.

Как в Малине православие защищали

9 07 2012   Лев Тихий Публікації, Аналітика

Как в Малине православие защищали

Каждая из сторон пыталась «защищать православие», а Православие в результате того оказалось лишь опозоренным и высмеянным.

Национализм как деструктивный фактор в жизни украинского общества: в поиске пути преодоления церковного раскола

2 07 2012   Протоиерей Дионисий Мартышин Публікації, Аналітика

Национализм как деструктивный фактор в жизни украинского общества: в поиске пути преодоления церковного раскола

Любые разделения в церковно-приходской жизни противоречат богословской мысли Православия. Церковь Христова не может стать исключительно общиной «украинских князей, гетманов» или российских императоров.

Есть ли социальная и политическая позиция у Евангельских Церквей Украины?

26 06 2012   Федор Райчинец, пастор Публікації, Богослов'я, Аналітика

Есть ли социальная и политическая позиция у Евангельских Церквей Украины?

Что же для нас христиан является тем христианским, что мы намереваемся воплотить в мире?

Благо розколу

21 06 2012   В'ячеслав Агеєв Публікації, Аналітика

Благо розколу

Аналізуючи розкол в українському православ’ї, зосереджуються, зазвичай, на негативних аспектах цього явища. Є, однак, і позитив, добре помітний при розгляді церковно-організаційної ситуації у "ринкових" термінах.

Московская Патриархия и «новые технологии идентификации личности»

13 06 2012   Олег Винничук Публікації, Аналітика

Московская Патриархия и «новые технологии идентификации личности»

Последние тенденции в политике Московской Патриархии могут повлиять на положение дел в Украинской Православной Церкви.

Поступки сторін для подолання розділення Православ’я в Україні

7 06 2012   Микола Костенко, м. Київ Публікації, Аналітика

Поступки сторін для подолання розділення Православ’я в Україні

Протягом останніх років чимало сказано і написано про шляхи подолання церковного розколу в Україні. Автор статті пропонує можливий план лікування рани розколу. Наскільки цей план реалістичний? Наскільки він є прийнятним для Українських Церков?

Митрополит Володимир: низка програмних заяв

30 05 2012   Редакційний коментар Публікації, Аналітика

Митрополит Володимир: низка програмних заяв

Глава УПЦ підтвердив засудження «політичного православ’я», закликав до діалогу з Київським Патріархатом та наголосив, що не допустить звуження прав УПЦ.

Автокефалия как предчувствие

27 05 2012   Татьяна Деркач Публікації, Аналітика, Iнтернет-конференцiя

Автокефалия как предчувствие

Ситуация намертво застряла в двух шагах от всеми ожидаемой точки бифуркации...

О базисе, надстройке и «жадных попах»

21 05 2012   Сергей Савченко Публікації, Аналітика, Історія

О базисе, надстройке и «жадных попах»

Проблемы истории Православной Церкви конца ХІХ — начала ХХ вв. в работах современных украинских исследователей

Возвращение митрополита Владимира: конец «церковной смуты»?

15 05 2012   Михаил Белецкий Публікації, Аналітика

Возвращение митрополита Владимира: конец «церковной смуты»?

Неожиданное возвышение архиепископа Антония и объём полученных им полномочий позволил комментаторам говорить о нём как о втором лице в Церкви, или «церковном премьере». В самом деле, подобным набором полномочий до сих пор никто из церковных деятелей УПЦ не обладал...

Время выбирать

28 04 2012   Алексей Исаков Публікації, Аналітика

Время выбирать

Что в такой день люди говорят друг другу? Что бы сказал Христос, если бы оказался в наше время в нашем городе?..

Пристрасті Страсного тижня по-українськи

18 04 2012   Сергій Грабовський Публікації, Аналітика

Пристрасті Страсного тижня по-українськи

Попри масову участь у пасхальних богослужіннях, попри ще багато чого, публічна сфера життя України у Страсний тиждень, що є не тільки передоднем, а і своєрідною складовою пасхалії, засвідчує: щось не так робиться у нашому спільному домі.

Чаплинизмы, или PR вокруг PR

6 04 2012   Протоиерей Виталий Эйсмонт Публікації, Аналітика

Чаплинизмы, или PR вокруг PR

Феминистки также юродивы. Не Христа ради, конечно. Но разве можно евангельский стих воспринимать с позиции Уголовного кодекса?

Церква в інформаційному суспільстві: як уникнути принципових помилок і суттєвих іміджевих втрат?

3 04 2012   Юрій Чорноморець, доктор філософських наук Публікації, Аналітика

Церква в інформаційному суспільстві: як уникнути принципових помилок і суттєвих іміджевих втрат?

Десять принципів для християнського життя у добу інформаційного суспільства

Ценностная роль языка в религии и нации

21 03 2012   Геннадий Целковский Публікації, Аналітика

Ценностная роль языка в религии и нации

Миссионерствуя на понятном славянам языке, Кирилл и Мефодий надеялись на создание своеобразной латыни для Славянского мира. Сегодня же можно говорить о том, что сохранность церковнославянского языка в церкви – это геттоизация православия...

Почему евангельские церкви остаются маргинальными в обществе?

20 03 2012   Константин Тетерятников Публікації, Аналітика

Почему евангельские церкви остаются маргинальными в обществе?

Самые значительные протестантские объединения Украины представлены сегодня баптистскими церквами, но в сравнении с православными и греко-католиками это меньшинство...

Місійна діяльність єзуїтів у XVI-XVIII століттях та її уроки для теперішніх християнських місій

19 03 2012   Микола Крокош, доктор богослов’я Публікації, Аналітика

Місійна діяльність єзуїтів у XVI-XVIII століттях та її уроки для теперішніх християнських місій

В XVI столітті Католицька Церква, втративши значну кількість своєї пастви в Європі внаслідок Реформації, ініціювала потужні місійні заходи за межами Європи. Передовим загоном католицького місіонерства стали тоді єзуїти. Якими були здобутки єзуїтів-місіонерів? Та які уроки вони залишили сучасним проповідникам християнства?

До питання про підготовку внесення змін та доповнень до Статуту про управління Української Православної Церкви

12 03 2012   Архімандрит Віктор (Бедь) Публікації, Аналітика

До питання про підготовку внесення змін та доповнень до Статуту про управління Української Православної Церкви

5 березня керуючий справами УПЦ архієпископ Митрофан (Юрчук) висловив пропозицію провести загальноцерковне обговорення можливих змін та доповнень до Статуту про управління УПЦ. Сьогодні своїми міркуваннями ділиться ректор Ужгородської української богословської академії архімандрит Віктор (Бедь)

У горизонті цінностей

11 03 2012   Катерина Новікова Публікації, Аналітика

У горизонті цінностей

Звернення учасників ініціативної групи «1 грудня» – представників національної інтелігенції та Церкви – варто підтримати навіть якщо подеколи їхні слова сприймаються як поетичні та абстрактні...

Християнська молодіжна організація на початку 21 столітті: нові можливості для вирішення вічних проблем

7 03 2012   Юрій Чорноморець Публікації, Аналітика

Християнська молодіжна організація на початку 21 столітті: нові можливості для вирішення вічних проблем

Людина опинилася в світі, де не зникле сакральне (священне). Просто замість високої сакральної культури традиційних релігій маємо різного роду сакральне низьке, наближене до повсякденності, перетворене на технологію...

8 Березня: небезпечні міфологеми навколо «дня весни і кохання»

6 03 2012   Сергій Грабовський Публікації, Аналітика

8 Березня: небезпечні міфологеми навколо «дня весни і кохання»

Щороку наближення цього свята супроводжується цілою зливою коментарів, у яких поєднуються відверті нісенітниці з іноді більше, іноді менше завуальованими ксенофобією та чорносотенством. І що особливо прикро – автори таких коментарів зазвичай вважають себе справжніми християнами...

Церковь и богословское образование в бывшем СССР: что было сделано не так?

4 03 2012   Олег Турлак Публікації, Богослов'я, Аналітика

Церковь и богословское образование в бывшем СССР: что было сделано не так?

Где мы, выпускники семинарий и христианских университетов, оказались, спустя двадцать лет? Можно сказать, «у разбитого корыта»...

Неоязичництво в сучасних релігійних шуканнях українців

2 03 2012   Дмитро Базик, кандидат філософських наук Публікації, Аналітика

Неоязичництво в сучасних релігійних шуканнях українців

Відродження неоязичниками давніх релігійних вірувань українців збігається з творенням нової релігійності з яскраво вираженою тенденцією до інтелектуалізації або ж містифікації та самосакралізації...

НОВИНИ

Всі матеріали

останні коментарі

Причастие с коронавирусом. Кому повезет больше - правос...

Філософ

Філософ написал:

Взагалі то ПЦУ на період карантину змінила форму причастя і подає його в руки. Чому пані Щоткіна про це не згадує, а цитує приватну думку митрополита Димитрія Рудюка?

Глава УПЦ (МП) виступив проти «ложного геройства» під ч...

dima222

dima222 написал:

Точно відомо що в Почаївській лаврі минулого тижня швидка забрала до лікарні у Київ головного духівника (сповідальник всієї братії, третя людина в лаврі після намісника та благочинного) лаври архімандрита Іполита (Липчея)... Позавчора його терміново постригли у схиму - обряд який проводять над монахами перед смертю. Як відомо у архімандрита Іполита був туберкульоз легенів, від якого він страждав вже декілька років. За останні двадцять років на туберкульоз у Почаївській лаврі перехворіли багато насельників. Свого часу від туберкульозу тут помер архімандрит Антоній, а також туберкульозом хворів минулорічний духівник лаври, який помер рік тому архімандрит Георгій (Стець). Ще не менше декількох десятків насельників є носіми туберкульозу. Можливо що саме ця хвороба послабила імунітет архімандрита Іполіта який заразився коронавірусом. І якщо вчора він перебував ще у палаті в стаціонарі, то сьогодні його стан погіршився і він терміново був переведений у реанімацію.
Також є інформація з переписки заступника голови Відділу зовнішніх церковних звязків прот. Миколи Данилевича та відповідального за міжконфесійні конфлікти у Тернопільскій області, за кличкою "Шумахер", прот. Георгія Прокопчука (служиь у В. Млинівцях Кременецького району), в якій останній говорить про багато хворих в лаврі. А він, Георгій, є близькою людиною до намісника лаври митрополита Володимира і Тернопільського митрополита Сергія. Тому інформацією володіє достовірною. 
Про Шумахера тут є додаткова інформація https://zz.te.ua/moskovskyj-batyushka-z-ternopilschyny-zustricha
vsya-z-heneralom-fsb/
Також відомо, але це вже з усного повідомлення, що на Свято-Духівському скиту при Почаївській лаврі багато хворих - кашляють, хриплять, лікуються розтиранням ніг у соляній воді, прокапуються протизастудними засобами, приймають теплі ванни і парять у парілках, але всі на ногах. Хто має симптоми важкої хвороби, відправляють додому.
Також відомо, що братія лаври закликає людей ходити на служби і останнім часом в лаврі людей значно побільшало.
Сьогодні прийшла інформація що всі працівниці в лаврі, так звані "матушки", які працювали на коровнику, на митті бутилок для вина, прибирали у храмах і жили в Антоніївській церкві, у лаврському готелі і в підвалі під корпусом № 7 були розпущені по домах. А це бабушки і жінки з різних регіонів України, Булорусі, Росії і Молдови. Хоча також відомо що частина їх переховується у ідземних храмах лаври, оскільки є жителями далеких регілнів Росії, наприклад з Пермі є послушниці які таємно живуть у готелі лаври. 

«Липківство» як духовна, канонічна та еклезіологічна пр...

dima222

dima222 написал:

Шумило ще три-чотири роки тому ревно писав про руских катакомбників і зарубіжників і всячеськи плюндрував РПЦ не вважаючи її навіть канонічною церквою. Тепер так же ряно пише за РПЦ і плюндрує все українське. При цьому гарно маскуться під любител української старовини і знавця українського Афону. Така собі куропатка в клітинку - сьогодні рябоє, а завтра сідоє. низько, ницо так робити - жити в Україні і так її паплюжити. Для СБУ тут є гарне джерело для роботи...

Київська громада УПЦ (МП) перейшла в РПЦЗ

dima222

dima222 написал:

Ось так - відкрились у людей очі і втікають від Московської церкви подалі... нема там ні віри в людей, ні моралі, ні співчуття, ні духу Божого.
А мене особисто вразило те як самий крутий юриста УПЦМП витіснив православного батюшку з храму. Вот для чего нужны оказывается юристы в митрополии...
Онуфрий же просто продолжает хлопать ушами )))) 
А свщенника и людей очень жалко. Веру так можно всю расплескать.
ПС: как вариант можно переходить в ПЦУ. Там чище... В РПЦЗ счас прихожане тоже прозреют от всех этих кодов и паспортов и экуменизмов... Та же политическая будет подоплевка что и в МП. Корабль вышел в плавание, а куда приплывет, то Бог один знает. Если вообще приплывет... Топят ведь...

Битва за три буквы. Действительно ли УПЦ МП уже не заст...

dutchak1

dutchak1 написал:

Весь этот словесный хоровод имеет отношение к особого “сорта” людям, с которыми мы живем в одной стране и которые называют себя “верующими”, которые придумали себе “Бога”. Ну, в общем, малахольные такие, как несовершеннолетние дети, недееспособные. Е. Щеткина еще называет их “потребители”. В силу этой недееспособности и по примеру других государств им выделили конституционную песочницу. Правда в других государствах еще и запрет для государства влазить в песочницу...Но что не сделаешь для любимого дитя! А тут еще часть этих неразумных деток начали делить Бога и своего Бога опрометчиво прописали в соседнем государстве. С таким же успехом могли прописать на Марсе или на Венере. Игра то ведь. Но суръезные дяди начали играть в ту же игру, начали делить недееспособных на законно рожденных от правильного Бога и не совсем по закону, требуют документального подтверждения прописки Бога, нотариально подтвержденную подпись Бога...Иногда кажется что часть этих взрослых дядей и теток надо дополнительно изолировать, создать новое конституционное отделение или использовать их же методику и строить для них новую песочницу. Назовём ее Страна Д. Ну как в той детской сказке, про деревянного мальчика...

К противостоянию с Константинополем подключилась РПЦвУ:...

dima222

dima222 написал:

Почему для русскоязычной паствы открывает храм группа людей, называющая себя "Украинской Православной Церковью"? wink 

УПЦ (МП) продолжает негласно рукополагать епископов Кры...

dima222

dima222 написал:

Рукоположение сепаратиста Каллиника стало возможным как следствие новой политики команды Зеленского - безразличие к церковным вопросам и компас на сближение с русским благословили Онуфрию и Паканичу поставить еще одного русского человека в МП. Кстати ничем не лучше и новоизбранные епископы. Чем можно объяснить избрание Никодима Пустовгара как не позицией по поддержке русского мира на Черниговщине. Других заслуг у него нету...

Архієпископ-ректор Почаївської семінарії послав «сосати...

dima222

dima222 написал:

Вітання владиці Іову з Івано_Франківської єпархії УПЦ МП: спаси, Господи, владико за Ваші компліменти у нашу адресу! Знаєте, образливо до глибини душі. При скорій зустрічі у Почаєві обовязково зустрінусь з Вами і подивлюся прямо в очі... 

Чи дійде до церковного майдану?

dima222

dima222 написал:

Цікаво що офіційний сайт УПЦ МП має таку собі розлогу колонку де дублює новини із офіційного сайту РПЦ - тут і про Путіна новини і про Медведєва і про російську армію якій РПЦ будє храми... Відкриваєш сайт УПЦ а там новини про Путіна... ото радость із Patriarchia.ru 

Віряни ПЦУ відстояли у Верховному суді право на перехід...

dutchak1

dutchak1 написал:

Ну і що, хтось читав те судове рішення? З чим вітали парафіян і настоятеля храму?

25.          Тому, суд доходить висновку, що в даному випадку спір виник між засновниками та членами релігійної організації - Хустської єпархії УПЦ та релігійної громади - Релігійної громади УПЦ КП, яка вирішила змінити канонічне підпорядкування, подавши заяву про реєстрацію змін до статуту, що свідчить про приватно-правовий характер спірних правовідносин.

26.          У зв`язку з цим, судами попередніх інстанцій було помилково віднесено даний спір до       юрисдикції адміністративних судів, оскільки позовні вимоги у зазначеній справі спрямовані на захист цивільних прав позивача і з огляду на суб`єктний склад сторін спору він має вирішуватися за правилами господарського судочинства.

wink 

До недавнего времени можно было со снисходительной ирон...

dima222

dima222 написал:

Реально, перечитував іноді біографії наших архієреїв, ужасає те, що більшість немає навіть очної семінарї, і серед них найнайвищі чини архіреїв, даже предстоятелів!... ті що роками мучили свої голови і животи поклали у семінаріях, академіях і єпархіальних послушаніях - в тіні Церкви, а пронирливі і дерзновенні - керують єпархіями... парадоксіс ))) 

Тут священники УПЦ (РПЦ) говорят, мол, что признание ПЦ...

dima222

dima222 написал:

Стаття відмінна. Молодець

Отець Микола Данилевич закрив для мене можливість комен...

dima222

dima222 написал:

Многая лета, отец Андрей

УПЦ МП вже не називає ПЦУ "розкольниками"...

dima222

dima222 написал:

Дякую. Дуже вичерпно і тепер маю багато аргументів на захист ПЦУ перед знайомими з МП. Варто радіти! 

И снова перлы известного запорожского религиозно-полити...

dima222

dima222 написал:

Страшно от таких слов Луки - неужели здоровый человек может такое глаголати?