Вхід

У вас немає акаунту на Religion.in.ua? Зареєструйтесь

Аналітика
Українська Помісна православна Церква: проблеми і прогнози конституювання

15 08 2014   Сергій Здіорук, Олександр Саган Публікації, Аналітика, Історія

Українська Помісна православна Церква: проблеми і прогнози конституювання

Проблема становлення та визнання Української Помісної православної Церкви (УППЦ) вже із часів її актуалізації в Україні на початку ХХ століття не розглядається ні кліриками Церков, ні віруючими лише як церковна...

Запит на святість

7 08 2014 Публікації, Аналітика

Запит на святість

Громадські, наукові та культурні діячі надали відповіді на наші запитання: "Яким ви бачите майбутнього Предстоятеля Української Православної Церкви? Якими якостями він має володіти? Чого ви очікуєте від Церкви при новому Предстоятелі?"

Перспективи УПЦ

4 08 2014   Геннадій Христокін, кандидат філософських наук Публікації, Аналітика

Перспективи УПЦ

13 серпня собор єпископів УПЦ обиратиме Київського митрополита – не просто 53-го правлячого архієрея, а і свого Предстоятеля – першого серед рівних, голову Собору та Священного Синоду.

Антиекуменізм у Руській православній церкві: витоки, ідеологія та практика

31 07 2014   Олег Кисельов, кандидат філософських наук Публікації, Аналітика

Антиекуменізм у Руській православній церкві: витоки, ідеологія та практика

РПЦ є членом Всесвітньої ради церков з 1961 р. Тим не менше, всередині РПЦ – серед кліру та мирян – існує не лише неприйняття міжконфесійних контактів, а й відторгнення самого поняття «екуменізм» та його смислових конотацій...

Заклик до єднання чи маніпулятивна технологія?

30 07 2014   Юрій Чорноморець, доктор філософських наук Публікації, Аналітика

Заклик до єднання чи маніпулятивна технологія?

Визнання автокефалії можливою і нормальною для УПЦ таки відбулося у свідомості більшості єпископату, священства та мирян. Але це не означає, що перемінилося ставлення до колишнього митрополита Філарета...

Православ’я в Україні і національна безпека

11 07 2014   Олександр Саган, професор Публікації, Аналітика

Православ’я в Україні і національна безпека

Чи можна (потрібно) розглядати події внутрішньоцерковного і міжцерковного православного життя через призму національної безпеки? Які больові точки у відносинах Української держави і православних Церков? Чи працює в Україні законодавство, яке регулює державно-церковні відносини?

Памяти Блаженнейшего

7 07 2014   Архимандрит Кирилл (Говорун) Публікації, Аналітика

Памяти Блаженнейшего

Блаженнейший на своем примере показал, что только открытостью, готовностью слушать и принимать другого можно обеспечить устойчивость Церкви к изменчивостям политики и общественных настроений...

Религиоведческое образование в России

4 07 2014   Павел Костылев Публікації, Аналітика

Религиоведческое образование в России

В идеологическом плане российское религиоведение (как и российское религиоведческое образование) до сих пор пребывает меж двух огней: Сциллой советской традиции научного атеизма – и Харибдой православного богословия...

Релігійна освіта в державних школах: європейський та український контекст

26 06 2014   Вікторія Кришмарел, кандидат філософських наук Публікації, Аналітика

Релігійна освіта в державних школах: європейський та український контекст

Зараз відбувається зміна концепцій та програм предметів середньої школи у зв’язку з переходом на профільне навчання. Через це необхідно звернути увагу як на європейський досвід вирішення цих питань, так і на вже наявні тенденції в Україні за роки незалежності.

Ексцес виконавця чи державна стратегія?

20 06 2014   Юрій Решетніков Публікації, Аналітика

Ексцес виконавця чи державна стратегія?

Виникає враження, що нинішнє керівництво Міністерства культури продовжує лінію своїх попередників на перетворення Міністерства у такого собі «регулятора» релігійного життя радянського штибу.

Симуляція та редукція. Механізми моделювання медіа-іміджу Чужого у сучасній культурі

16 06 2014   Професор Евгенія Більченко Публікації, Аналітика

Симуляція та редукція. Механізми моделювання медіа-іміджу Чужого у сучасній культурі

Останні громадянські події в Україні засвідчують часткову правоту юнгіанства з приводу ролі архетипів в історії, хід якої визначають не тільки (а може, й не стільки) об’єктивні суспільні закономірності, скільки суб’єктивні міфологеми, творені нашою свідомістю і підсвідомим...

Релігія без Бога: методологічний агностицизм та майбутнє релігієзнавства

10 06 2014   Джеймс Л. Кокс Публікації, Аналітика, Історія

Релігія без Бога: методологічний агностицизм та майбутнє релігієзнавства

Пропонуємо увазі читачів лекцію відомого релігієзнавця Джеймса Л. Кокса з Единбурзького університету (Шотландія), яку він прочитав у квітні 2003 року. Науковець подає свій погляд на методологію у дослідженні релігії, окреслюючи межу між академічним та конфесійним аналізом.

Роздуми про теперішній стан вітчизняного релігієзнавства: чи варто уникати полярних методологічних стратегій?

5 06 2014   Олександр Сарапін, кандидат філософських наук Публікації, Аналітика

Роздуми про теперішній стан вітчизняного релігієзнавства: чи варто уникати полярних методологічних стратегій?

У дослідницьких колах сучасної України ставлення до такої дисципліни, як релігієзнавство, вражає своєю варіативністю і, водночас, рецепційною різноманітністю. Такий стан речей уможливлюється внаслідок вкрай непростих метаморфоз...

Перспектива розвитку релігійної освіти в школах України

27 05 2014   Розмовляла Наталія Пархоменко Публікації, Аналітика

Перспектива розвитку релігійної освіти в школах України

Інтерв’ю з доцентом кафедри культурології Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова, кандидатом філософських наук, кореспондентом Європейської комісії «Церква та школа» Віталієм Хромцем.

Жажда церковного единства: Международный украинский православный симпозиум в Торонто

14 05 2014   диакон Павел Гаврилюк Публікації, Аналітика

Жажда церковного единства: Международный украинский православный симпозиум в Торонто

По широте охватываемых вопросов, а также учитывая важность исторического момента для истории Украины, симпозиум можно считать самым значительным церковным событием жизни украинской православной диаспоры за последние полстолетия.

Церковь завтрашнего дня: открытое христианство

12 04 2014   Михаил Черенков Публікації, Аналітика

Церковь завтрашнего дня: открытое христианство

Вместо того, чтобы воевать за свое место на старой карте, лучше воевать за влияние везде и всюду.

Патріарх Філарет відмовляється йти у відставку: деталі, оцінки експертів, прогнози

7 04 2014   Володимир Волковський Публікації, Аналітика

Патріарх Філарет відмовляється йти у відставку: деталі, оцінки експертів, прогнози

«Релігія в Україні» попросила прокоментувати ситуацію українських релігієзнавців. Один із аспектів майбутнього формального діалогу УПЦ та УПЦ КП дістав цікаве публічне обговорення...

Трансформация католического монашества в ХХ веке

28 03 2014   Хуан-Карле Эльвира Публікації, Аналітика, Історія

Трансформация католического монашества в ХХ веке

Я намереваюсь в этой статье: во-первых, напомнить из личного опыта контекст, делающий понятным появление «Современных представлений о монашеской жизни»; во-вторых, в свете контекста, предложу свою оценку того, как реформы бенедиктинового ордена улучшили качество монастырской жизни, согласно требованиям II Ватиканского Собора; и, наконец, меня спрашивают сегодня о том, насколько масштабны были коллективные усилия в возрождении монашества...

Аннексирует ли Московская Патриархия украинские епархии в Крыму?

19 03 2014   Автор: редакция портала «Религия в Украине» Публікації, Аналітика

Аннексирует ли Московская Патриархия украинские епархии в Крыму?

Аннексия Крыма может уже в ближайшее время переформатировать всю существующую систему международных отношений. Аннексия трех украинских епархий в Крыму может стать толчком к переформатированию всего украинского православия.

Формування нової парадигми державно-церковних відносин у нових реаліях пост-майданівської України

18 03 2014   Професор Олександр Саган Публікації, Аналітика

Формування нової парадигми державно-церковних відносин у нових реаліях пост-майданівської України

Що нам пропонує Європа? Аналіз європейської системи цінностей у питаннях відносин між владою та конфесіями/церквами дозволяє нам виділити кілька базових підходів...

Всеправославный собор будет созван уже через два года

11 03 2014   Владимир Бурега Публікації, Аналітика, Історія

Всеправославный собор будет созван уже через два года

С самого начала работы Синаксиса стало очевидным его проблемное поле. Оба патриарха согласны вынести за скобки неудобные вопросы о порядке дарования автокефалии и о порядке расположения Церквей в диптихах. Но вот что касается представительства на Соборе и процедуры голосования – тут их позиции оказались диаметрально противоположными…

Завтра была война

10 03 2014   Архимандрит Кирилл (Говорун) Публікації, Аналітика

Завтра была война

Последствия того, что происходило в Германии ровно сто лет назад, и того, что происходит вокруг Крыма сейчас, могут быть очень похожими - для всей Европы и даже за ее пределами...

Дещо про міжцерковні та державно-конфесійні відносини

3 03 2014   Юрій Решетніков Публікації, Аналітика

Дещо про міжцерковні та державно-конфесійні відносини

Не можна судити про усю Церкву лише на основі заяв її окремих представників, розтиражованих ЗМІ. Тому намагання «перекроїти» конфесійну карту України, керуючись «революційною доцільністю», є не лише безвідповідальними, але й неповагою до почуттів мільйонів вірних УПЦ...

Ценностные измерения украинской стратегии в Крыму

27 02 2014   Владимир Волковский Публікації, Аналітика

Ценностные измерения украинской стратегии в Крыму

Чтобы описать возможные сценарии развития событий в Крыму, надо четко сформулировать вводные данные и посылки логики развития событий, ключевые факторы и силы, действующие на крымской арене. Каковы эти факторы и силы?

Майдан глазами патриарха Кирилла

22 02 2014   Автор: редакция портала «Религия в Украине» Публікації, Аналітика

Майдан глазами патриарха Кирилла

Поздно вечером в пятницу на официальном сайте Московской Патриархии появилось запоздалое обращение Патриарха Кирилла «к полноте Русской Православной Церкви в связи с событиями на Украине». В обращении мы видим нечто совершенно неожиданное...

НОВИНИ

Всі матеріали

останні коментарі

Священик Сєверодонецької єпархії УПЦ (МП) звершив чин в...

Onufriy

Onufriy написал:

Та це прямо чудо!...
Схоже, що "капітан сьогодні був тверезий"

Харків'яни вимагають у парафії УПЦ (МП) відновити колі...

Onufriy

Onufriy написал:

порушення Закону України «Про охорону культурної спадщини» в Харкові давно набули системного характеру

Прокляті воцерковлені дикуни! what
Але ще більше гріха - на місцевих адміністративних беззаконниках і фарисеях

Знайдіть на цьому бланку згадку про УПЦ

dima222

dima222 написал:

Митрополита Лазаря давно треба було оголосити персоною нон грата в Україні - а тим часом його рідним брат Дмитро у Дунаєві біля Почаєва в селі, яке приєдналося до ПЦУ, намагається будувати нову церкву. І точно за гроші Лазаря, бо всі племінники Лазаря - сини та родичі Дмитра, служать священиками у Криму. 

Філарет готовий до розколу ПЦУ. Єпархії починають відме...

Onufriy

Onufriy написал:

Що б його іще зробити православній ієрархії для того, щоб уже остаточно відвернути українців від православ'я? belay
на цьому соборі не я головував як патріарх, а головував представник Вселенського патріарха, тому то не наш собор. То собор Константинопольської церкви

what request 

Чем Зеленский страшен для православия

Onufriy

Onufriy написал:

Добрячий текст +5!
 
51-е правило Шестого Вселенского собора запрещает всем христианам посещать комедийные представления... программы с участием Зеленского подпадают под анафему, так как усеяны непристойностями

З огляду на це, православна Церква не повинна б агітувати за Зеро... feel

Але... wink в УПЦ МП тепер усе інакше...

Дійсно, ну як же можна не підтримати чоловічка? Тим більше, коли він - за "електронний концтабір"? winked

Грецький Центр теологічних досліджень пропонує вихід з ...

Onufriy

Onufriy написал:

 
ПЦУ та УПЦ (МП) сформують єдиний православний Синод...

Які дикі пропозиції! belay   
Які страшно відстали ці греки! angry
Вони нічогісінько не знають про "вЬру православную": ні про "російський світ", ні про "вєлічіє", ні про "богоданість" Пу!..
І вже тим більше - про "єресь українства", "єресь гуманізма" і богомерзотність геометрії!!

Ну як же зможуть правовірні овечки святоросійства возсісти поряд з козлищами жидорептилоїдства?!! recourse

Польская Православная Церковь поддерживает украинскую а...

Філософ

Філософ написал:

Польська ПЦ це збір неуків радянського зразка. Вже давно доведено апостольське спадкоємство колишніх УАПЦ і УПЦ КП. Тому всі розмови про "перерукополеження" є безпідставними. Тимбільше з ієрархами ПЦУ спіслужив Вселенський патріарх!

Циркулярний лист Тюченської єпархії. Про духовні критер...

Onufriy

Onufriy написал:

1. Вибір 2019 дійсно пісний... recourse 
2. Пророцтво Лепехи збулося:
"аполітичні" москвовіри агітують за ЗЕро-кандидата
Всеволод Чаплін: "надо достигать договоренностей с лидером гонки (Зеленским), требуя письменных гарантий прекращения гонений на каноническую Церковь, возвращения политэмигрантов и критиков «европейского выбора» в политику... назначения министром культуры (он курирует религию) Юрия Бойко, Виктора Медведчука, Вадима Новинского или Василия Анисимова..."
"Порошенко – абсолютное зло"
love
https://credo.press/223778/

Всеукраїнська Рада Церков закликає робити вибір президе...

Onufriy

Onufriy написал:

мусимо усвідомити: якою повинна бути наша держава?

Яке питання, така і відповідь. feel Для терезої відповіді доречніше усвідомити, чого ми хочемо від майбутнього президента?
1. Особистого багатства?
2. Подолання людської продажності "в окремо взятій країні"?
3. Припинення глобального міжнародного конфлікту?
Твереза відповідь можлива лише у тому випадку, якщо ми чекаємо чогось іншого. Бо ніякий президент не зробить вас багатим, не "подолає корупції" і не "припинить війни"

Це якщо він не "чарівник з голубого вертольота" recourse


Як відбувається перехід з УПЦ МП в ПЦУ

dutchak1

dutchak1 написал:

Пасхавер десь писав, що «Когда-то один из руководителей Европейского союза неофициально сказал: «Если бы русские не были белыми, у нас бы к ним претензий не было. А так ведь белые, вроде бы свои, но не как мы». То же самое можно сказать и про нас». І там, далі, Пасхавер писав що у нас цінності інші. Добавимо – не тільки інші але і з тими цінностями, які ми переносимо від цивілізації і від Європи до нас, проходять дивні метаморфози.

Ми дикунський, варварський народ і це особливо видно в нашому дикунському, варварському релігійному законодавстві.  Причому це якесь небачене і неописане варварство. Ми користуємось речами і благами цивілізації і одночасно реконструюємо суспільні відносини, схожі на описи з шкільних історичних підручників про давні часи. Наші відносини це якась амальгама з давнього, застиглого в часі ординства, на яке додатково наклалась катастрофа 1917 року.  Для прикладу -  всі ці ламентації про захист автономії громади, про захист права свободи вибору підпорядкування, про свободу переходу громади – це все для придурків і убогих. Так, автономія релігійної громади є одним з основних положень міжнародного права, міжнародних угод, які підписала Україна. Але в них це означає що громада самостійно визначає себе автономною, самостійно проводить свої межі в яких живе і порядкую по своїх власних установах і правилах. Визнання державою цієї автономії є похідне від волі самої громади. У нас же, незважаючи на те, що всі християнські церкви в Україні визнають автономною всю церкву, держава приймає закон яким фактично нищить церкву, робить самостійними і незалежними парафії. Далі держава проголошує ту свободу «підпорядкування» і береться її захищати. Тут можна  звернути увагу, що послідні зміни в ст.8 релігійного закону, якими намагаються регулювати і захищати те «підпорядкування», в рівній мірі відносяться до зареєстрованих громад і до громад, які навіть не повідомляють державні органи про своє утворення. Який зміст має тоді та детальна регламентація прописана в ст.8 для тих громад? Що законодавець збирається «захищати» в цьому випадку? Здоровий глузд тут підказує, що парафія при діючому законі може міняти підпорядкування хоч кожної години і 24 рази на добу. Це право декларативне і його неможливо ні порушити ні захистити. Проблеми виникають тільки у парафій-юросіб і це є проблеми не «захисту» якоїсь свободи громади а проблеми майна. І тут вже видна друга придуркуватість і щоб її побачити, треба читати Цивільний кодекс, читати на рівні першого курсу юрфаку. Все, що відбувається з юрособою, абсолютно все описано цивільним правом і хто може пояснити, використовуючи цивільне право – що таке зміна підпорядкування юрособою? Що таке канонічне підпорядкування з точки зору ЦК? Що відбувається з юрособою при такій зміні підпорядкування чи з тою особою, якій стають підпорядковані? Абсолютно нічого і це є повна дурня, яку придуркуватий український законодавець і на пару з ним такий же придуркуватий український релігієзнавець взялись захищати світським правом. Термін «зміна підпорядкування» в цивільному праві має інший зміст чим той, який вкладають у нього віруючі і в реальності це означає зміну віри частиною віруючих чи ще якісь канонічні нюанси в цій вірі.  Але саме цивільне право не в змозі описати і навіть не існує таких правових термінів які б описали це «підпорядкування» чи цю зміну віри чи якісь зміни у вірі. Цивільному праву байдуже до цих змін і громада може міняти «підпорядкування» у всьому діапазоні світових релігій і культів, залишаючись згідно положень нашого релігійного закону одною і тією ж юридичною особою(!). Звучить це безглуздо як і безглузді наші намагання цивільним правом «захищати» чи «регулювати» такі переходи юридичної особи. Зміст це би мало тільки в тому випадку, як би ми  доказували всім і переконували всіх в тому, що юридична особа може вірити в Бога.

Ну і повна дурня вже по майну. Для розуміння примітивно можна виділити три рівня розвитку права власності. Перший, дикунський або нульовий. Якщо дикуну сказати що ця річ є власністю Джона чи Івана, він порахує тебе за божевільного. Річ може бути тверда, м’яка, кольорова, кругла, квадратна але як вона може мати признаки Джона, як це знайти, де в ній той Джон. Другий рівень, варварський, це коли власністю є те, до чого можеш дотягнутись і що можеш захистити. Третій рівень це вже цивілізовані, складні і абстрактні правові терміни, за якими навіть річ Джона, яку він передав тимчасово комусь чи загубив – все одно залишається його. І от на другому рівні вже видно шляхи до цивілізованої власності, її початки. Початок йде від того, що власністю стає те, що ти сам визнаєш своїм. Наприклад – йдеш по вулиці в штанях і ці штані є твої не тому, що вони нумеровані і по номеру держава указом визначила їх твоїми а тому що ти їх сам визнав своїми. Після цього самостійного визнання держава починає ці штані захищати як твої. Так і тут. В 1991 році, коли держава почала ліпити відносини з церквами, вона в діалозі з ними повинна була бачити, що вони визнають своєю власністю і як нею розпоряджаються. А вони, всі християнські церкви України, визнають власниками церковного майна не громади а всю церкву. Незважаючи на те, держава, в порушення конституційного відділення, влізла в церкви і сама «призначила» власниками парафії, зробила з церкви збіговисько незалежних юридичних осіб з гібридними статутами, зі статутами в яких поєднала бульдога з носорогом – світське і канонічне право. І от вже і ПЦУ, підтанцьовуючи Порошенку, приводить свій статут у відповідність до дикунського закону, записує церкву як зібрання незалежних юросіб, утворених по ЦК України. А на початках, в першому варіанті Статуту, писалось про церкву як особу, яка сама будує відносини з державою. І тут буде цікаво поспостерігати, як ПЦУ буде далі творити свої документи, особливо парафіяльні. Як визначить власність.

Тобто, ми не то що залишаємось на дикунському рівні, ми навіть заблокували його можливий розвиток. Можна подивитись на конфлікт у Львові, де громада УГКЦ намагається залишити за собою костел. Скільки там в обговоренні позбігалось буйних, дикунів, клянуть поляків, Мокшицького, розкопують старі могили! Врешті УГКЦ, яка претендує на цивілізованість, ліквідовує буйну парафію. Наслідок – новий припадок в мереживному обговоренні. Ще приклад. Можна почитати фантастичний матеріал на «Релігія в Україні», як в позаминулому столітті у Львові цивілізовано вирішували долю покинутого румунського храму. Фантастичний матеріал в порівнянні з нашим дикунством. Ми не то що стоїмо на місці, ми навіть вдаємо якось рухатись реверсом в минулі часи і при цьому приймаємо законодавство, яке захищає мародерство. Закон №4128 – це Закон Мародерів. У всі часи мародерство було ознакою військових конфліктів, при яких військові загони або банди найманців грабували беззахисне населення на територіях, статус яких тимчасово був не встановлений. Так і у нас. Використовуючи реальну війну, політики і законодавці «організували» законоподібний грабунок одних громад громадян другими громадами громадян, розділених релігійними переконаннями. І це особливо вражає, оскільки мародерами стають християни і їх спільноти. Адже ж саме в християнському середовищі в давні часи виникло розділення церковного і світського права, при якому християнське середовище залишилось ізольованим місцем де панували моральні основи керування церковним майном. Збереження цього середовища здійснено радикальним відділенням від світського права і оскільки  суть керування церковним майном не у застосуванні правових конструкцій, а в здійсненні місії церкви, то і успіх цієї місії став критерієм правильності прийняття рішень і здійснення тих чи інших дій з церковним майном. У нас же безглузді спільноти заполітизованих громадян, які вважають християнство просто громадським рухом з формальним моральним законодавством, притягнули в християнське середовище світське право, причому у гіршому його варіанті. Адже навіть світські юридичні особи, при виникненні конфліктів і суперечок між засновниками громади про використання майна, дають право тим громадянам, які кінцево не погодились з рішеннями громади, вийти з громади разом з тим майном, яке вони вклали. Тобто, якщо в християнській громаді не існує християнських відносин з іншими членами громади, які могли б керувати ними при залагодженні майнових питань, якщо громада «голосуванням» позбавляє участі у вирішенні майнових питань меншу кількість громади то, за відсутності християнських відносин, необхідно би мінімально зберегти хоч якусь справедливість до своїх земляків і сусідів і виключити мародерство. Якщо християнська справедливість і моральні відносини тут відсутні то тоді необхідно зберегти цивілізовану, світську справедливість.  Тобто тоді, в продовження світського правила про фіксоване членство в громаді, це членство необхідно доповнити таким же світським обліком внесків і пожертв кожного фіксованого члена громади. І при виключенні любого члена громади, громада повертає йому ті внески або компенсує їх.

 

Який порядок проведення перевірок релігійних організаці...

dutchak1

dutchak1 написал:

Добре було б якби юрист пояснив собі, і нам всім в тому числі, як він з'єднав релігійну організацію з господарською діяльністю у її законодавчому визначенні?  Наведем визначення -

Господа́рська дія́льність — будь-яка діяльність, в тому числі підприємницька, пов'язана з виробництвом та обміном та переробкою матеріальних і нематеріальних благ, що виступають у формі товару.

Під господарською діяльністю в Господарському кодексі України розуміється діяльність суб'єктів господарювання у сфері суспільного виробництва, спрямована на виготовлення та реалізацію продукції, виконання робіт чи надання послуг вартісного характеру, що мають цінову визначеність. (ст. 3 ГК України)

Страдания за Москву, это не страдания за Христа ‒...

Onufriy

Onufriy написал:

"головний місіонер РПЦ" з азартом доводить, що 1+1=2 love
Очевидна актуальність кураєвського просвітництва для святоросичів РПЦ є найкращим доведенням смерті "російського православ'я"

Те що сьогодні животіє на москві - не православ'я, а зла і погибельна єресь 
в духе своей готтентотской этики

Не «нас ради, человек», а «ее ради, епархиальной собственности, сшедшаго с небес»


Вікарій Київської митрополії УПЦ (МП) — власник двох ав...

В. Ясеневий

В. Ясеневий написал:

ну и правильно.Чего терятся. Жизнь дается только один раз.Поэтому нужно брать от неевсе что можна...Многая Вам лета, дорогой владыка. Притом, наиканоничнейший...

Старый дуб рухнул. И тут, началось…

В. Ясеневий

В. Ясеневий написал:

Воистину христианство уже давно умерло!   Вместо тяжелой борьбы с пристрастиями и грехами в себе для перерождения и преображения человека( ества) , мы (не все ли?),  говорим  и призываем только(!)  к внешнему исполнению обрядов..Где же эти совершенные ПОСЛЕДОВАТЕЛИ ХРИСТА??? О, как хотелось бы хотя бы посмотреть на них...А они должны были бы сами  спастись и СПАСТИ ВЕСЬ МИР!!! Кто же и куда нас и весь мир ведет???

Депутат Денис Бородюк: «Ни один олигарх столько не укра...

Onufriy

Onufriy написал:

люди, которые не боятся Бога, не доверяют и другим людям

Ни один олигарх столько не украдет, сколько крадут все украинцы понемножку

мы живём просто-напросто не по средствам

Толковий єретик адвентист. Добряче сказав +5!