Вхід

У вас немає акаунту на Religion.in.ua? Зареєструйтесь

Аналітика
Чим запам’ятався 1025-річний ювілей Хрещення Київської Русі: основні факти

1 08 2013   Ігор Ільтьо Публікації, Аналітика

Чим запам’ятався 1025-річний ювілей Хрещення Київської Русі: основні факти

26-28 липня відбулися найгучніші державні і церковні події, пов’язані зі святкуванням 1025-річчя Хрещення Київської Русі. Підсумуємо, що було у центрі уваги українського суспільства протягом цих днів.

Поляки та українці: можливості примирення та діалогу

21 07 2013   Володимир Волковський Публікації, Аналітика

Поляки та українці: можливості примирення та діалогу

Ця дискусія зачіпає купу різних аспектів, які далеко не зводяться до чистого факту катастрофи Волинь-1943, але саме вони творять той надзвичайно вражаючий і дратуючий фон проблеми. Мова йде не про ту історію, яку пишуть історики, а про філософську проблему цієї трагедії.

Чи є в Україні християни?

19 07 2013   Євгеній Білоножко Публікації, Аналітика

Чи є в Україні християни?

Напередодні 1025 річниці Хрещення Русі активізувались богословсько-побожні панегірики. Однак чи дійсно ми як громадяни України маємо моральне право на святкування, ба навіть більше – чи живуть в Україні християни?

Примирення: важкий діалог

11 07 2013   Спілкувався Сергій Штейніков Публікації, Аналітика

Примирення: важкий діалог

В останні місяці в Україні та Польщі активно обговорюється проблема так званої «Волинської трагедії». «Релігія в Україні» пропонує читачам інтерв’ю з доктором богослов’я Миколою Крокошом, в якому йдеться про можливі перспективи польсько-українського примирення та роль в цьому процесі українських Церков.

Итоги Поместного собора УПЦ КП: перевод документов с дипломатического языка на понятный

4 07 2013   Беседовал Сергей Штейников Публікації, Аналітика

Итоги Поместного собора УПЦ КП: перевод документов с дипломатического языка на понятный

Недавно состоявшиеся Поместный и Архиерейские Соборы Украинской Православной Церкви Киевского Патриархата вызвали в прессе резонанс и разнобой оценок. Портал "Религия в Украине" обратился за комментарием к одному из ведущих экспертов в области «православной конфликтологии», доктору философских наук Юрию Черноморцу...

Богословські «відкриття» Патріарха Філарета

1 07 2013   Олег Винничук Публікації, Аналітика

Богословські «відкриття» Патріарха Філарета

Слід визнати, що доповідь, виголошена на Помісному Соборі Патріархом Філаретом, містить вкрай низький рівень обізнаності в католицькому богослов’ї, не кажучи вже про те, що рука редактора, очевидно, не торкалася тексту, оприлюдненого на офіційному сайті...

Киевский патриархат ради объединения с УПЦ готов отказаться от своего патриарха? Репортаж с Поместного Собора

27 06 2013   Николай Гузь Публікації, Аналітика

Киевский патриархат ради объединения с УПЦ готов отказаться от своего патриарха? Репортаж с Поместного Собора

Сегодняшний день может войти в историю Украинской Православной Церкви Киевского Патриархата, а может и всего украинского православия, как наиболее значимый после церковного раскола 1992 года. То, о чем уже давно поговаривали в церковных кулуарах разных юрисдикций, наконец-то произошло...

Чарльз Тейлор і Хосе Казанова в Києві. Нотатки очевидця

23 06 2013   Олексій Панич, професор ДНТУ Публікації, Аналітика

Чарльз Тейлор і Хосе Казанова в Києві. Нотатки очевидця

Ці двоє дослідників не лише добре товаришують, а й прекрасно доповнюють одне одного. Втім, я готовий додати до їх загальних схем більш-менш принципові поправки, які волів би назвати радше додатками, ніж запереченнями...

Перспективи екуменічного діалогу між Католицькою і Православними Церквами

11 06 2013   Кардинал Курт Кох Публікації, Аналітика

Перспективи екуменічного діалогу між Католицькою і Православними Церквами

Найважливішим є не втратити з поля зору властивої мети екуменічного діалогу між Католицькою Церквою і Право­славними Церквами, що, принаймні з католицької точки зору, може полягати лише у відновленні видимого сопричастя Церков.

Юбилей крещения Руси: состояние церквей

4 06 2013   Беседовал Сергей Штейников Публікації, Аналітика

Юбилей крещения Руси: состояние церквей

Киевский интеллектуал, богослов, доктор философских наук Юрий Черноморец в интервью для портала "Религия в Украине" посмотрел на проблему как религиовед и как мирянин УПЦ (МП).

Моделі релігійної освіти. Нотатки з лекції Дженні Берглунд у Києві

23 05 2013   Геннадій Целковський Публікації, Аналітика

Моделі релігійної освіти. Нотатки з лекції Дженні Берглунд у Києві

Професор Дженні Берглунд є представником шведської експертної спільноти з питань релігійної освіти в загальноосвітній школі. Вона очолює кафедру релігієзнавства Центру гендерних, культурних та історичних досліджень Зьодертонського Університету...

Проблемні питання введення християнської етики в школах України

23 05 2013   Наталія Пархоменко, НПУ ім. М.П.Драгоманова Публікації, Аналітика

Проблемні питання введення християнської етики в школах України

В 35 статті Конституції України говориться про відокремлення держави від церкви та церкви від школи, але з цієї статті випливає також право сповідувати будь-яку релігію та отримувати про неї знання...

Юбилей Крещения Руси: борьба сценариев

16 05 2013   Михаил Белецкий Публікації, Аналітика

Юбилей Крещения Руси: борьба сценариев

Заявленная в марте непримиримая позиция патриарха Кирилла выходит далеко за рамки того, что требуется церковными канонами. Однако украинские власти не могут поступить подобным образом...

Держава і Церква сьогодні: моніторинг проблемних питань

13 05 2013   Сергій Шумило Публікації, Аналітика

Держава і Церква сьогодні: моніторинг проблемних питань

Моніторинг проблемних питань щодо забезпечення свободи сумління та релігійних організацій, які існують у чинному законодавстві України та у законопроектах, зареєстрованих у Верховній Раді.

О бедном семинаристе замолвите слово, или Кто остановит «духовный концлагерь»?

26 04 2013   Александр Бойко Публікації, Аналітика

О бедном семинаристе замолвите слово, или Кто остановит «духовный концлагерь»?

Когда я поступал в семинарию, мне разложили весь «расклад» по существовавшим в РПЦ духовным школам: «В Москве – молятся, в Питере – учатся, а в Одессе – работают». Подтверждаю: все это было...

Мовою цифр і персоналій: єпархії, вікаріати та єпископат УПЦ (МП), УПЦ КП, УАПЦ в Україні

8 04 2013   Володимир Мельник Публікації, Аналітика

Мовою цифр і персоналій: єпархії, вікаріати та єпископат УПЦ (МП), УПЦ КП, УАПЦ в Україні

До уваги читачів пропонуються схеми-таблиці, які наочно показують склад єпархій, вікаріатств і єпископату трьох основних гілок українського православ’я...

Еклезіологічні підстави для входження Мукачівської Греко-Католицької Єпархії до УГКЦ

5 04 2013   Микола Крокош Публікації, Аналітика

Еклезіологічні підстави для входження Мукачівської Греко-Католицької Єпархії до УГКЦ

Між греко-католиками України існує певний розкол. УГКЦ, Риму, керівництву Мукачівської єпархії потрібно негайно шукати розв’язку цієї проблеми...

Папа бідних і знедолених - єзуїт Хорхе Маріо Берґольйо

25 03 2013   Тетяна Шевченко Публікації, Аналітика

Папа бідних і знедолених - єзуїт Хорхе Маріо Берґольйо

Чи могло бути іншим служіння в регіоні – батьківщині теології визволення, за терору військових хунт та партизан-марксистів, – ніж служіння у скромності та відданості справі соціальної справедливості?..

Майбутнє філософії релігії

22 03 2013   Юрій Чорноморець, доктор філософських наук, Київ Публікації, Аналітика

Майбутнє філософії релігії

Перспективи розвитку філософії релігії пов’язані із методологічними новаціями, із переходом до нових парадигм у кожній із течій сучасної філософії релігії. Ці тенденції можна передбачувати...

О хартомании

5 03 2013   Протоиерей Виталий Эйсмонт Публікації, Аналітика

О хартомании

Тенденция к дополнительному бумаготворчеству с целью взять под контроль и учет живую церковную жизнь столкнется с издержками и парадоксами...

Чи будуть вимагати від українських єпископів приймати російське громадянство?

27 02 2013   Сергій Штейніков Публікації, Аналітика

Чи будуть вимагати від українських єпископів приймати російське громадянство?

«Релігія в Україні» звернулась за коментарем до Київської митрополії УПЦ з проханням пояснити, чи дійсно торкнеться новий російський закон ієрархів УПЦ, яка знаходиться в єдності з Московським Патріархатом?

После Собора: произойдет ли перезагрузка межцерковных отношений в Украине?

12 02 2013   Сергей Штейников Публікації, Аналітика

После Собора: произойдет ли перезагрузка межцерковных отношений в Украине?

Архиерейский Собор РПЦ, завершившийся на минувшей неделе в Москве, приковал к себе внимание украинских СМИ. В канун его открытия активно заговорили о возможности принятия в Москве смелых решений в отношении УПЦ...

Третій зайвий. «Котлети» і «мухи» для УГКЦ у внутрішньоправославному конфлікті

11 02 2013   Микола Крокош Публікації, Аналітика

Третій зайвий. «Котлети» і «мухи» для УГКЦ у внутрішньоправославному конфлікті

У трикутнику відносин між УГКЦ, УПЦ (МП) і УПЦ КП треба завжди брати до уваги справжнє становище цих трьох найбільших українських Церков у християнській екумені. Всі три зацікавлені сторони повинні чогось навчитися з цієї історії...

Воювання з «москалями» знищує головний ресурс українства

6 02 2013   Розмовляв Сергій Штейніков Публікації, Аналітика

Воювання з «москалями» знищує головний ресурс українства

Низка заяв, зроблених за останні дні офіційними представниками трьох українських Церков щодо таїнства хрещення в Київському Патріархаті, схоже, веде до нової кризи у церковних відносинах. За коментарем ми звернулися до одного з пильних спостерігачів за розвитком міжправославних і православно-католицьких відносин в Україні Юрія Чорноморця, вірянина УПЦ (МП), доктора філософських наук...

Шведский центр «Livets Ord»: конфликт в Донецке и проблемы в отношениях с национальными церквями

5 02 2013   Ян Скворцов, Москва Публікації, Аналітика

Шведский центр «Livets Ord»: конфликт в Донецке и проблемы в отношениях с национальными церквями

В конце 2012 года протестантско-евангельскую среду на постсоветском пространстве взбудоражило известие о том, что "шведы снимают пастора" церкви «Слово жизни» г. Донецка Украина Леонида Падуна со служения, чтобы его место занял ставленник из Швеции...

НОВИНИ

Всі матеріали

останні коментарі

Чи має Церква моральне право судити содомітів?

Олександр

Олександр написал:

Короткий зміст матеріалу: Свій хвалить своїх.

Пятилетка сдерживания. Итоги пяти лет правления митропо...

Onufriy

Onufriy написал:

Цитата: dutchak1
церква з державою немає ніяких спільних інтересів і їх діяльність не перетинається і не доторкується в жодній точці

А слухаючи Гундяєва, так і не скажеш... fellow

Дякую Вам за визнання того, що МП веде антидержавну діяльність wink (звісно трішечки, ну саму крихітку):
Цитата: dutchak1
Позиція організації (МП) стала ворожою окремим проявам держави

Пятилетка сдерживания. Итоги пяти лет правления митропо...

dutchak1

dutchak1 написал:

Однією з основних перешкод в державно-церковних відносинах в Україні є існування т.з науки «релігієзнавство». Назагал це мирне заняття, яке зайняло скромне але менш-більш дохідне місце в явищі української тіньової науки, невелике і замкнене болітце, в якому перетирають свої, далекі від життя, проблемки, плодять докторів і кандидатів філософії. І все би нічого, але в умовах нашої країни ця «наука» зайняла місце між державою і церквами і фактично, самостійно уповноваживши себе на представлення церков, в якості посередника веде діалог з державою. З представників цієї «науки» формуються комітети, департаменти, відділи міністерства яким надалі і доручають те, що в нас названо «державною політикою в області релігії». Зрозуміло, що для більшості держчиновників і законодавців релігія то тьомний лєс і, при виникненні якихось проблем з релігійними організаціями, вони біжать до релігієзнавця, який їм все розкладе «по поличкам». Ну не бігти же їм до тих малохольних, які Богу моляться. Тобто ситуація анекдотична – проголошуючи з усіх трибун про необхідність діалогу з церквами, держава той діалог і відносини імітує, замінює на відносини з бутафорською церквою, утвореною на держзамовлення докторами філософії і політології від релігієзнавства. Причому та побудова почалась ще в 1990 році, коли новоспеченими демократами і викладачами кафедр наукового атеїзму був зліплений союзний релігійний закон де по зразку цивільної громадської організації почали ліпити релігійні. Це була своєрідна резервація для віруючих і в Україні той процес підхопили вже місцеві діячі наукового атеїзму разом з діячами НРУ.

Всі релігієзнавці і викладачі кафедр вміють розказати про різні моделі співіснування держави та релігії, що мають місце у світовій практиці, які, частіше за все, законодавчо оформлені. Але я добавлю, що це є тінь іншої, вищої істин, яка встановлює що спочатку моделі і відносини а потім законодавче оформлення. Загально ця максима в теорії права виглядає так – закони тільки регулюють суспільні відносини і ніколи їх не створюють. Відносини передують законам. І от в нашій ситуації після розпаду СРСР, в ситуації з нульовим рівнем права і відсутністю реальних релігійних організацій як суб’єктів права, перетягнувши до себе конституційний принцип відділення, ми почали ним регулювати відсутні суспільні відносини(!). За цих обставин ті спроби в 90-х роках зробити релігійний закон були приречені. Що і сталось. Перетягнувши слідом за Конституцією цивільне право, ми ним почали регулювати духовні, неправові відносини. І цьому могли б завадити ну хоч якісь, ну хоч елементарні відносини з тими убогими релігійними організаціями. Це не потребує якихось надзвичайних зусиль чи здібностей. Це може навіть релігієзнавець Єленський. Якщо захоче. Наприклад – Єленський любив раніше на різних телевізорах розказувати про важливість автономії релігійної організації і про необхідність її захисту і захисту переходів. Ну і потім він зліпив той закон, Закон Мародерів №4128. І от якби Єленський уважніше придивився до релігійних організацій і до того принципу автономії, він би міг зрозуміти що принцип відділення і принцип автономії це є одне і теж. Або взаємодоповнююче. Принцип автономії в першу чергу означає що організація сама(!) її проголошує, сама визначає її межі а держава тільки бере це потім до уваги. А тому, якщо всі християнські конфесії згідно своїх канонів визначають автономною організацією всю церкву а не парафію, якщо всі конфесії самостійно визначають правила утворення парафій і долю майна - то це і мало би бути одним з основних правил відносин держави і церков. А Конституція це тільки потім констатує як відділення.

Сьогодні цей процес «побудови відносин» продовжують т.з ефективні менеджери, які відчувши своєрідний запит, успішно експлуатують його ресурс. Текст релігійного закону і та діяльність найбільш вповні стали в утворенні організації ПЦУ. В унісон з православною симфонією, з менеджерами від віруючих, в Україні творять близнюка «русского мира». Ось один з них стверджує що УПЦ МП стала ворогом  суспільства. Лукавить, свідомо або по нерозумінню. Позиція організації стала ворожою окремим проявам держави а держава це не є суспільство. Держава це механізм збирання податків, підтримання порядку в суспільстві. Такий же як пральна машина в побуті і стверджувати що пральній машині необхідна церква просто смішно. В суспільстві необхідні якісь відносини держава з церквами, але наша придуркувата машина в своєму існуванні намагається використати церкву в своїх інтересах, інтересах далеких від суспільних. Тому завжди слушне попередження – церква з державою немає ніяких спільних інтересів і їх діяльність не перетинається і не доторкується в жодній точці. І в наших умовах відносини церкви з державою повинні починатись з тези – держава ворог церкви. Можна цитувати одного священника УГКЦ – держава не повинна робити нічого поганого для церкви і нічого доброго. Те, що «УПЦ (МП) всячески демонизируют Минкульт», ну що ж - під час війни завжди виникає потреба в специфічних «законах», текстах. Потреба в людях типу Медінський, Юраш, Єленський і існуючі з обох сторін фронту контори «міністерство культури» перетворилися в розсадники мракобісся.

 

Священик Сєверодонецької єпархії УПЦ (МП) звершив чин в...

Onufriy

Onufriy написал:

Та це прямо чудо!...
Схоже, що "капітан сьогодні був тверезий"

Харків'яни вимагають у парафії УПЦ (МП) відновити колі...

Onufriy

Onufriy написал:

порушення Закону України «Про охорону культурної спадщини» в Харкові давно набули системного характеру

Прокляті воцерковлені дикуни! what
Але ще більше гріха - на місцевих адміністративних беззаконниках і фарисеях

Знайдіть на цьому бланку згадку про УПЦ

dima222

dima222 написал:

Митрополита Лазаря давно треба було оголосити персоною нон грата в Україні - а тим часом його рідним брат Дмитро у Дунаєві біля Почаєва в селі, яке приєдналося до ПЦУ, намагається будувати нову церкву. І точно за гроші Лазаря, бо всі племінники Лазаря - сини та родичі Дмитра, служать священиками у Криму. 

Чем Зеленский страшен для православия

Onufriy

Onufriy написал:

Добрячий текст +5!
 
51-е правило Шестого Вселенского собора запрещает всем христианам посещать комедийные представления... программы с участием Зеленского подпадают под анафему, так как усеяны непристойностями

З огляду на це, православна Церква не повинна б агітувати за Зеро... feel

Але... wink в УПЦ МП тепер усе інакше...

Дійсно, ну як же можна не підтримати чоловічка? Тим більше, коли він - за "електронний концтабір"? winked

Грецький Центр теологічних досліджень пропонує вихід з ...

Onufriy

Onufriy написал:

 
ПЦУ та УПЦ (МП) сформують єдиний православний Синод...

Які дикі пропозиції! belay   
Які страшно відстали ці греки! angry
Вони нічогісінько не знають про "вЬру православную": ні про "російський світ", ні про "вєлічіє", ні про "богоданість" Пу!..
І вже тим більше - про "єресь українства", "єресь гуманізма" і богомерзотність геометрії!!

Ну як же зможуть правовірні овечки святоросійства возсісти поряд з козлищами жидорептилоїдства?!! recourse

Польская Православная Церковь поддерживает украинскую а...

Філософ

Філософ написал:

Польська ПЦ це збір неуків радянського зразка. Вже давно доведено апостольське спадкоємство колишніх УАПЦ і УПЦ КП. Тому всі розмови про "перерукополеження" є безпідставними. Тимбільше з ієрархами ПЦУ спіслужив Вселенський патріарх!

Циркулярний лист Тюченської єпархії. Про духовні критер...

Onufriy

Onufriy написал:

1. Вибір 2019 дійсно пісний... recourse 
2. Пророцтво Лепехи збулося:
"аполітичні" москвовіри агітують за ЗЕро-кандидата
Всеволод Чаплін: "надо достигать договоренностей с лидером гонки (Зеленским), требуя письменных гарантий прекращения гонений на каноническую Церковь, возвращения политэмигрантов и критиков «европейского выбора» в политику... назначения министром культуры (он курирует религию) Юрия Бойко, Виктора Медведчука, Вадима Новинского или Василия Анисимова..."
"Порошенко – абсолютное зло"
love
https://credo.press/223778/

Всеукраїнська Рада Церков закликає робити вибір президе...

Onufriy

Onufriy написал:

мусимо усвідомити: якою повинна бути наша держава?

Яке питання, така і відповідь. feel Для терезої відповіді доречніше усвідомити, чого ми хочемо від майбутнього президента?
1. Особистого багатства?
2. Подолання людської продажності "в окремо взятій країні"?
3. Припинення глобального міжнародного конфлікту?
Твереза відповідь можлива лише у тому випадку, якщо ми чекаємо чогось іншого. Бо ніякий президент не зробить вас багатим, не "подолає корупції" і не "припинить війни"

Це якщо він не "чарівник з голубого вертольота" recourse


Як відбувається перехід з УПЦ МП в ПЦУ

dutchak1

dutchak1 написал:

Пасхавер десь писав, що «Когда-то один из руководителей Европейского союза неофициально сказал: «Если бы русские не были белыми, у нас бы к ним претензий не было. А так ведь белые, вроде бы свои, но не как мы». То же самое можно сказать и про нас». І там, далі, Пасхавер писав що у нас цінності інші. Добавимо – не тільки інші але і з тими цінностями, які ми переносимо від цивілізації і від Європи до нас, проходять дивні метаморфози.

Ми дикунський, варварський народ і це особливо видно в нашому дикунському, варварському релігійному законодавстві.  Причому це якесь небачене і неописане варварство. Ми користуємось речами і благами цивілізації і одночасно реконструюємо суспільні відносини, схожі на описи з шкільних історичних підручників про давні часи. Наші відносини це якась амальгама з давнього, застиглого в часі ординства, на яке додатково наклалась катастрофа 1917 року.  Для прикладу -  всі ці ламентації про захист автономії громади, про захист права свободи вибору підпорядкування, про свободу переходу громади – це все для придурків і убогих. Так, автономія релігійної громади є одним з основних положень міжнародного права, міжнародних угод, які підписала Україна. Але в них це означає що громада самостійно визначає себе автономною, самостійно проводить свої межі в яких живе і порядкую по своїх власних установах і правилах. Визнання державою цієї автономії є похідне від волі самої громади. У нас же, незважаючи на те, що всі християнські церкви в Україні визнають автономною всю церкву, держава приймає закон яким фактично нищить церкву, робить самостійними і незалежними парафії. Далі держава проголошує ту свободу «підпорядкування» і береться її захищати. Тут можна  звернути увагу, що послідні зміни в ст.8 релігійного закону, якими намагаються регулювати і захищати те «підпорядкування», в рівній мірі відносяться до зареєстрованих громад і до громад, які навіть не повідомляють державні органи про своє утворення. Який зміст має тоді та детальна регламентація прописана в ст.8 для тих громад? Що законодавець збирається «захищати» в цьому випадку? Здоровий глузд тут підказує, що парафія при діючому законі може міняти підпорядкування хоч кожної години і 24 рази на добу. Це право декларативне і його неможливо ні порушити ні захистити. Проблеми виникають тільки у парафій-юросіб і це є проблеми не «захисту» якоїсь свободи громади а проблеми майна. І тут вже видна друга придуркуватість і щоб її побачити, треба читати Цивільний кодекс, читати на рівні першого курсу юрфаку. Все, що відбувається з юрособою, абсолютно все описано цивільним правом і хто може пояснити, використовуючи цивільне право – що таке зміна підпорядкування юрособою? Що таке канонічне підпорядкування з точки зору ЦК? Що відбувається з юрособою при такій зміні підпорядкування чи з тою особою, якій стають підпорядковані? Абсолютно нічого і це є повна дурня, яку придуркуватий український законодавець і на пару з ним такий же придуркуватий український релігієзнавець взялись захищати світським правом. Термін «зміна підпорядкування» в цивільному праві має інший зміст чим той, який вкладають у нього віруючі і в реальності це означає зміну віри частиною віруючих чи ще якісь канонічні нюанси в цій вірі.  Але саме цивільне право не в змозі описати і навіть не існує таких правових термінів які б описали це «підпорядкування» чи цю зміну віри чи якісь зміни у вірі. Цивільному праву байдуже до цих змін і громада може міняти «підпорядкування» у всьому діапазоні світових релігій і культів, залишаючись згідно положень нашого релігійного закону одною і тією ж юридичною особою(!). Звучить це безглуздо як і безглузді наші намагання цивільним правом «захищати» чи «регулювати» такі переходи юридичної особи. Зміст це би мало тільки в тому випадку, як би ми  доказували всім і переконували всіх в тому, що юридична особа може вірити в Бога.

Ну і повна дурня вже по майну. Для розуміння примітивно можна виділити три рівня розвитку права власності. Перший, дикунський або нульовий. Якщо дикуну сказати що ця річ є власністю Джона чи Івана, він порахує тебе за божевільного. Річ може бути тверда, м’яка, кольорова, кругла, квадратна але як вона може мати признаки Джона, як це знайти, де в ній той Джон. Другий рівень, варварський, це коли власністю є те, до чого можеш дотягнутись і що можеш захистити. Третій рівень це вже цивілізовані, складні і абстрактні правові терміни, за якими навіть річ Джона, яку він передав тимчасово комусь чи загубив – все одно залишається його. І от на другому рівні вже видно шляхи до цивілізованої власності, її початки. Початок йде від того, що власністю стає те, що ти сам визнаєш своїм. Наприклад – йдеш по вулиці в штанях і ці штані є твої не тому, що вони нумеровані і по номеру держава указом визначила їх твоїми а тому що ти їх сам визнав своїми. Після цього самостійного визнання держава починає ці штані захищати як твої. Так і тут. В 1991 році, коли держава почала ліпити відносини з церквами, вона в діалозі з ними повинна була бачити, що вони визнають своєю власністю і як нею розпоряджаються. А вони, всі християнські церкви України, визнають власниками церковного майна не громади а всю церкву. Незважаючи на те, держава, в порушення конституційного відділення, влізла в церкви і сама «призначила» власниками парафії, зробила з церкви збіговисько незалежних юридичних осіб з гібридними статутами, зі статутами в яких поєднала бульдога з носорогом – світське і канонічне право. І от вже і ПЦУ, підтанцьовуючи Порошенку, приводить свій статут у відповідність до дикунського закону, записує церкву як зібрання незалежних юросіб, утворених по ЦК України. А на початках, в першому варіанті Статуту, писалось про церкву як особу, яка сама будує відносини з державою. І тут буде цікаво поспостерігати, як ПЦУ буде далі творити свої документи, особливо парафіяльні. Як визначить власність.

Тобто, ми не то що залишаємось на дикунському рівні, ми навіть заблокували його можливий розвиток. Можна подивитись на конфлікт у Львові, де громада УГКЦ намагається залишити за собою костел. Скільки там в обговоренні позбігалось буйних, дикунів, клянуть поляків, Мокшицького, розкопують старі могили! Врешті УГКЦ, яка претендує на цивілізованість, ліквідовує буйну парафію. Наслідок – новий припадок в мереживному обговоренні. Ще приклад. Можна почитати фантастичний матеріал на «Релігія в Україні», як в позаминулому столітті у Львові цивілізовано вирішували долю покинутого румунського храму. Фантастичний матеріал в порівнянні з нашим дикунством. Ми не то що стоїмо на місці, ми навіть вдаємо якось рухатись реверсом в минулі часи і при цьому приймаємо законодавство, яке захищає мародерство. Закон №4128 – це Закон Мародерів. У всі часи мародерство було ознакою військових конфліктів, при яких військові загони або банди найманців грабували беззахисне населення на територіях, статус яких тимчасово був не встановлений. Так і у нас. Використовуючи реальну війну, політики і законодавці «організували» законоподібний грабунок одних громад громадян другими громадами громадян, розділених релігійними переконаннями. І це особливо вражає, оскільки мародерами стають християни і їх спільноти. Адже ж саме в християнському середовищі в давні часи виникло розділення церковного і світського права, при якому християнське середовище залишилось ізольованим місцем де панували моральні основи керування церковним майном. Збереження цього середовища здійснено радикальним відділенням від світського права і оскільки  суть керування церковним майном не у застосуванні правових конструкцій, а в здійсненні місії церкви, то і успіх цієї місії став критерієм правильності прийняття рішень і здійснення тих чи інших дій з церковним майном. У нас же безглузді спільноти заполітизованих громадян, які вважають християнство просто громадським рухом з формальним моральним законодавством, притягнули в християнське середовище світське право, причому у гіршому його варіанті. Адже навіть світські юридичні особи, при виникненні конфліктів і суперечок між засновниками громади про використання майна, дають право тим громадянам, які кінцево не погодились з рішеннями громади, вийти з громади разом з тим майном, яке вони вклали. Тобто, якщо в християнській громаді не існує християнських відносин з іншими членами громади, які могли б керувати ними при залагодженні майнових питань, якщо громада «голосуванням» позбавляє участі у вирішенні майнових питань меншу кількість громади то, за відсутності християнських відносин, необхідно би мінімально зберегти хоч якусь справедливість до своїх земляків і сусідів і виключити мародерство. Якщо християнська справедливість і моральні відносини тут відсутні то тоді необхідно зберегти цивілізовану, світську справедливість.  Тобто тоді, в продовження світського правила про фіксоване членство в громаді, це членство необхідно доповнити таким же світським обліком внесків і пожертв кожного фіксованого члена громади. І при виключенні любого члена громади, громада повертає йому ті внески або компенсує їх.

 

Який порядок проведення перевірок релігійних організаці...

dutchak1

dutchak1 написал:

Добре було б якби юрист пояснив собі, і нам всім в тому числі, як він з'єднав релігійну організацію з господарською діяльністю у її законодавчому визначенні?  Наведем визначення -

Господа́рська дія́льність — будь-яка діяльність, в тому числі підприємницька, пов'язана з виробництвом та обміном та переробкою матеріальних і нематеріальних благ, що виступають у формі товару.

Під господарською діяльністю в Господарському кодексі України розуміється діяльність суб'єктів господарювання у сфері суспільного виробництва, спрямована на виготовлення та реалізацію продукції, виконання робіт чи надання послуг вартісного характеру, що мають цінову визначеність. (ст. 3 ГК України)

Страдания за Москву, это не страдания за Христа ‒...

Onufriy

Onufriy написал:

"головний місіонер РПЦ" з азартом доводить, що 1+1=2 love
Очевидна актуальність кураєвського просвітництва для святоросичів РПЦ є найкращим доведенням смерті "російського православ'я"

Те що сьогодні животіє на москві - не православ'я, а зла і погибельна єресь 
в духе своей готтентотской этики

Не «нас ради, человек», а «ее ради, епархиальной собственности, сшедшаго с небес»


Вікарій Київської митрополії УПЦ (МП) — власник двох ав...

В. Ясеневий

В. Ясеневий написал:

ну и правильно.Чего терятся. Жизнь дается только один раз.Поэтому нужно брать от неевсе что можна...Многая Вам лета, дорогой владыка. Притом, наиканоничнейший...