Вхід

У вас немає акаунту на Religion.in.ua? Зареєструйтесь

Аналітика
2012 год в жизни УПЦ, или Как предотвратить появление новых «ГКЧП»?

28 12 2012   Сергей Штейников Публікації, Аналітика

2012 год в жизни УПЦ, или Как предотвратить появление новых «ГКЧП»?

Заканчивается 2012 год. Возникает естественное желание подвести его итоги. Если говорить о религиозной жизни в Украине, то, пожалуй, наиболее резонансные события в 2012 году происходили в Украинской Православной Церкви. Постараемся посмотреть на них более внимательно.

Аналіз законодавчих ініціатив у сфері свободи совісті та державно-конфесійних відносин Верховної Ради України VI скликання (закінчення)

27 12 2012   Юрій Решетніков, кандидат філософських наук Публікації, Аналітика

Аналіз законодавчих ініціатив у сфері свободи совісті та державно-конфесійних відносин Верховної Ради України VI скликання (закінчення)

Існуючі проблемні питання потребують пошуку виважених підходів до свого розв’язання, опрацювання комплексу заходів, спрямованих на подальше вдосконалення законодавчої бази...

Аналіз законодавчих ініціатив у сфері свободи совісті та державно-конфесійних відносин Верховної Ради України VI скликання

24 12 2012   Юрій Решетніков, кандидат філософських наук Публікації, Аналітика

Аналіз законодавчих ініціатив у сфері свободи совісті та державно-конфесійних відносин Верховної Ради України VI скликання

У статті відомого українського релігієзнавця, екс-глави Держкомрелігій Юрія Решетнікова проаналізовано державні законодавчі ініціативи за період роботи Верховної Ради останніх п’яти років...

Екуменічні пропозиції для реформування римського примату. Архієпископ Скопельський Всеволод

17 12 2012   Переклад Миколи Крокоша Публікації, Богослов'я, Аналітика

Екуменічні пропозиції для реформування римського примату. Архієпископ Скопельський Всеволод

То «що з приматом»? Як я пропонував би відповісти на запрошення папи Івана Павла ІІ, висловлювати пропозиції, як найкраще здійснювати римський примат, щоб його сприймали як благословення, а не камінь спотикання? Що я зокрема сказав би з східної православної позиції?..

Питання правового забезпечення богословської освіти в Україні

14 12 2012   Юрій Решетніков, кандидат філософських наук Публікації, Аналітика

Питання правового забезпечення богословської освіти в Україні

Динамічний розвиток богословської освіти в України потребує внесення відповідних коректив у її правове забезпечення -- з огляду на те, що нинішній стан такого забезпечення є далеким від досконалості, не встигає за реальними суспільними процесами та змінами, що відбуваються у царині богословської освіти...

Вокруг изменений в Закон о свободе совести

27 11 2012   Михаил Белецкий Публікації, Аналітика

Вокруг изменений в Закон о свободе совести

Выступления против законопроекта №10221 выдержаны в крайне алармистском тоне и рисуют картину окончательного установления тоталитарного контроля над церквами. Однако внимательное знакомство с текстом законопроекта Мирошниченко и сравнение его с действующим Законом о свободе совести убеждает в том, что его оценки, предложенные обществу журналистами, общественными деятелями и политиками, мягко говоря, не вполне адекватны.

Законопроект 10221: кінець свободі віросповідання?

22 11 2012   Максим Васін Публікації, Аналітика

Законопроект 10221: кінець свободі віросповідання?

У сьогоднішніх реаліях, коли парламентська більшість за 50 секунд може проголосувати за обмеження конституційних прав громадян без жодного обговорення та ігноруючи думку суспільства, громадськості слід як ніколи уважно аналізувати діяльність Верховної Ради та активно діяти...

Продажна Церква? Помилки УГКЦ на минулих виборах, спостереження і міркування

1 11 2012   Микола Крокош Публікації, Аналітика

Продажна Церква? Помилки УГКЦ на минулих виборах, спостереження і міркування

Вони прийшли до храму для того, щоб долучитися до Христової благовісті, натомість їхні пастирі показали, що вважають їх дурнями, нездатними відрізнити фальш від істини, та ще й використали своїх овечок як об’єкт у торгівельній операції «голоси за гроші»...

Процедура реєстрації релігійних організацій – актуальне питання державно-конфесійних відносин в Україні

22 10 2012   Лариса Владиченко, кандидат філософських наук Публікації, Аналітика

Процедура реєстрації релігійних організацій – актуальне питання державно-конфесійних відносин в Україні

В діючому законодавстві мають місце проблемні питання. В 2012 р. можемо спостерігати повторну спробу ускладнення реєстраційної процедури релігійних організацій.

Протестантизм в Україні: причини популярності

3 10 2012   В’ячеслав Агеєв Публікації, Аналітика

Протестантизм в Україні: причини популярності

З 1997 року кількість протестантських громад в Україні зросла майже в 2,3 рази. Тенденція росту зберігається і непокоїть ієрархів “традиційних” церков. Що ж стоїть за завоюваннями “нетрадиційного християнства” в Україні? Що штовхає українців, особливо молодь, в ці конфесії?

Голос волаючого в екуменічній пустелі, або Мої «п’ять копійок» до дискусії про прозелітизм УГКЦ на Східній Україні

10 09 2012   Микола Крокош Публікації, Аналітика

Голос волаючого в екуменічній пустелі, або Мої «п’ять копійок» до дискусії про прозелітизм УГКЦ на Східній Україні

Дискусія про прозелітизм УГКЦ на теренах, де вона не є традиційною конфесією, набирає все нових обертів, а тому я вирішив висловити також власні міркування щодо цієї проблеми, тим більше що моє ім’я згадувалося з цього приводу.

Выбор украинских церквей накануне парламентских выборов

4 09 2012   Олег Винничук Публікації, Аналітика

Выбор украинских церквей накануне парламентских выборов

Все традиционные христианские церкви Украины так или иначе сталкиваются с проблемой политизации внутрицерковной жизни. И хотя на официальном уровне все конфессии заявляют о том, что находятся вне политики, реальная жизнь далеко не всегда соответствует этим декларациям...

Вчинок Femen – ляпас суспільству

19 08 2012   Віталій Дем'янюк Публікації, Аналітика

Вчинок Femen – ляпас суспільству

Вчинені дії не є жодним протестом. Те, що було вчинене, можна прирівняти до того, якби якийсь суб'єкт на знак протесту проти злої поведінки чиєїсь мачухи по відношенню до не своїх дітей, прийшов до рідної матері і почав її ображати. Потрібно продумати механізми захисту від того, що суспільні цінності йдуть у рознос під час зіткнення з подібними фактами...

Наступний папа?

16 08 2012   Д-р Микола Крокош Публікації, Богослов'я, Аналітика

Наступний папа?

Штрихи до особистості й богослов’я мого вчителя – нового префекта Конгрегації Віри Людвіґа Ґергарда Мюллера.

Кому будет подчиняться киевское подворье афонского Пантелеимонова монастыря?

27 07 2012   Олег Винничук Публікації, Аналітика

Кому будет подчиняться киевское подворье афонского Пантелеимонова монастыря?

Принятое на прошлой неделе решение Священного Синода УПЦ (МП) нарушает как минимум две нормы Устава собственной Церкви.

Как в Малине православие защищали

9 07 2012   Лев Тихий Публікації, Аналітика

Как в Малине православие защищали

Каждая из сторон пыталась «защищать православие», а Православие в результате того оказалось лишь опозоренным и высмеянным.

Национализм как деструктивный фактор в жизни украинского общества: в поиске пути преодоления церковного раскола

2 07 2012   Протоиерей Дионисий Мартышин Публікації, Аналітика

Национализм как деструктивный фактор в жизни украинского общества: в поиске пути преодоления церковного раскола

Любые разделения в церковно-приходской жизни противоречат богословской мысли Православия. Церковь Христова не может стать исключительно общиной «украинских князей, гетманов» или российских императоров.

Есть ли социальная и политическая позиция у Евангельских Церквей Украины?

26 06 2012   Федор Райчинец, пастор Публікації, Богослов'я, Аналітика

Есть ли социальная и политическая позиция у Евангельских Церквей Украины?

Что же для нас христиан является тем христианским, что мы намереваемся воплотить в мире?

Благо розколу

21 06 2012   В'ячеслав Агеєв Публікації, Аналітика

Благо розколу

Аналізуючи розкол в українському православ’ї, зосереджуються, зазвичай, на негативних аспектах цього явища. Є, однак, і позитив, добре помітний при розгляді церковно-організаційної ситуації у "ринкових" термінах.

Московская Патриархия и «новые технологии идентификации личности»

13 06 2012   Олег Винничук Публікації, Аналітика

Московская Патриархия и «новые технологии идентификации личности»

Последние тенденции в политике Московской Патриархии могут повлиять на положение дел в Украинской Православной Церкви.

Поступки сторін для подолання розділення Православ’я в Україні

7 06 2012   Микола Костенко, м. Київ Публікації, Аналітика

Поступки сторін для подолання розділення Православ’я в Україні

Протягом останніх років чимало сказано і написано про шляхи подолання церковного розколу в Україні. Автор статті пропонує можливий план лікування рани розколу. Наскільки цей план реалістичний? Наскільки він є прийнятним для Українських Церков?

Митрополит Володимир: низка програмних заяв

30 05 2012   Редакційний коментар Публікації, Аналітика

Митрополит Володимир: низка програмних заяв

Глава УПЦ підтвердив засудження «політичного православ’я», закликав до діалогу з Київським Патріархатом та наголосив, що не допустить звуження прав УПЦ.

Автокефалия как предчувствие

27 05 2012   Татьяна Деркач Публікації, Аналітика, Iнтернет-конференцiя

Автокефалия как предчувствие

Ситуация намертво застряла в двух шагах от всеми ожидаемой точки бифуркации...

О базисе, надстройке и «жадных попах»

21 05 2012   Сергей Савченко Публікації, Аналітика, Історія

О базисе, надстройке и «жадных попах»

Проблемы истории Православной Церкви конца ХІХ — начала ХХ вв. в работах современных украинских исследователей

Возвращение митрополита Владимира: конец «церковной смуты»?

15 05 2012   Михаил Белецкий Публікації, Аналітика

Возвращение митрополита Владимира: конец «церковной смуты»?

Неожиданное возвышение архиепископа Антония и объём полученных им полномочий позволил комментаторам говорить о нём как о втором лице в Церкви, или «церковном премьере». В самом деле, подобным набором полномочий до сих пор никто из церковных деятелей УПЦ не обладал...

НОВИНИ

Всі матеріали

останні коментарі

Священик Сєверодонецької єпархії УПЦ (МП) звершив чин в...

Onufriy

Onufriy написал:

Та це прямо чудо!...
Схоже, що "капітан сьогодні був тверезий"

Харків'яни вимагають у парафії УПЦ (МП) відновити колі...

Onufriy

Onufriy написал:

порушення Закону України «Про охорону культурної спадщини» в Харкові давно набули системного характеру

Прокляті воцерковлені дикуни! what
Але ще більше гріха - на місцевих адміністративних беззаконниках і фарисеях

Знайдіть на цьому бланку згадку про УПЦ

dima222

dima222 написал:

Митрополита Лазаря давно треба було оголосити персоною нон грата в Україні - а тим часом його рідним брат Дмитро у Дунаєві біля Почаєва в селі, яке приєдналося до ПЦУ, намагається будувати нову церкву. І точно за гроші Лазаря, бо всі племінники Лазаря - сини та родичі Дмитра, служать священиками у Криму. 

Філарет готовий до розколу ПЦУ. Єпархії починають відме...

Onufriy

Onufriy написал:

Що б його іще зробити православній ієрархії для того, щоб уже остаточно відвернути українців від православ'я? belay
на цьому соборі не я головував як патріарх, а головував представник Вселенського патріарха, тому то не наш собор. То собор Константинопольської церкви

what request 

Чем Зеленский страшен для православия

Onufriy

Onufriy написал:

Добрячий текст +5!
 
51-е правило Шестого Вселенского собора запрещает всем христианам посещать комедийные представления... программы с участием Зеленского подпадают под анафему, так как усеяны непристойностями

З огляду на це, православна Церква не повинна б агітувати за Зеро... feel

Але... wink в УПЦ МП тепер усе інакше...

Дійсно, ну як же можна не підтримати чоловічка? Тим більше, коли він - за "електронний концтабір"? winked

Грецький Центр теологічних досліджень пропонує вихід з ...

Onufriy

Onufriy написал:

 
ПЦУ та УПЦ (МП) сформують єдиний православний Синод...

Які дикі пропозиції! belay   
Які страшно відстали ці греки! angry
Вони нічогісінько не знають про "вЬру православную": ні про "російський світ", ні про "вєлічіє", ні про "богоданість" Пу!..
І вже тим більше - про "єресь українства", "єресь гуманізма" і богомерзотність геометрії!!

Ну як же зможуть правовірні овечки святоросійства возсісти поряд з козлищами жидорептилоїдства?!! recourse

Польская Православная Церковь поддерживает украинскую а...

Філософ

Філософ написал:

Польська ПЦ це збір неуків радянського зразка. Вже давно доведено апостольське спадкоємство колишніх УАПЦ і УПЦ КП. Тому всі розмови про "перерукополеження" є безпідставними. Тимбільше з ієрархами ПЦУ спіслужив Вселенський патріарх!

Циркулярний лист Тюченської єпархії. Про духовні критер...

Onufriy

Onufriy написал:

1. Вибір 2019 дійсно пісний... recourse 
2. Пророцтво Лепехи збулося:
"аполітичні" москвовіри агітують за ЗЕро-кандидата
Всеволод Чаплін: "надо достигать договоренностей с лидером гонки (Зеленским), требуя письменных гарантий прекращения гонений на каноническую Церковь, возвращения политэмигрантов и критиков «европейского выбора» в политику... назначения министром культуры (он курирует религию) Юрия Бойко, Виктора Медведчука, Вадима Новинского или Василия Анисимова..."
"Порошенко – абсолютное зло"
love
https://credo.press/223778/

Всеукраїнська Рада Церков закликає робити вибір президе...

Onufriy

Onufriy написал:

мусимо усвідомити: якою повинна бути наша держава?

Яке питання, така і відповідь. feel Для терезої відповіді доречніше усвідомити, чого ми хочемо від майбутнього президента?
1. Особистого багатства?
2. Подолання людської продажності "в окремо взятій країні"?
3. Припинення глобального міжнародного конфлікту?
Твереза відповідь можлива лише у тому випадку, якщо ми чекаємо чогось іншого. Бо ніякий президент не зробить вас багатим, не "подолає корупції" і не "припинить війни"

Це якщо він не "чарівник з голубого вертольота" recourse


Як відбувається перехід з УПЦ МП в ПЦУ

dutchak1

dutchak1 написал:

Пасхавер десь писав, що «Когда-то один из руководителей Европейского союза неофициально сказал: «Если бы русские не были белыми, у нас бы к ним претензий не было. А так ведь белые, вроде бы свои, но не как мы». То же самое можно сказать и про нас». І там, далі, Пасхавер писав що у нас цінності інші. Добавимо – не тільки інші але і з тими цінностями, які ми переносимо від цивілізації і від Європи до нас, проходять дивні метаморфози.

Ми дикунський, варварський народ і це особливо видно в нашому дикунському, варварському релігійному законодавстві.  Причому це якесь небачене і неописане варварство. Ми користуємось речами і благами цивілізації і одночасно реконструюємо суспільні відносини, схожі на описи з шкільних історичних підручників про давні часи. Наші відносини це якась амальгама з давнього, застиглого в часі ординства, на яке додатково наклалась катастрофа 1917 року.  Для прикладу -  всі ці ламентації про захист автономії громади, про захист права свободи вибору підпорядкування, про свободу переходу громади – це все для придурків і убогих. Так, автономія релігійної громади є одним з основних положень міжнародного права, міжнародних угод, які підписала Україна. Але в них це означає що громада самостійно визначає себе автономною, самостійно проводить свої межі в яких живе і порядкую по своїх власних установах і правилах. Визнання державою цієї автономії є похідне від волі самої громади. У нас же, незважаючи на те, що всі християнські церкви в Україні визнають автономною всю церкву, держава приймає закон яким фактично нищить церкву, робить самостійними і незалежними парафії. Далі держава проголошує ту свободу «підпорядкування» і береться її захищати. Тут можна  звернути увагу, що послідні зміни в ст.8 релігійного закону, якими намагаються регулювати і захищати те «підпорядкування», в рівній мірі відносяться до зареєстрованих громад і до громад, які навіть не повідомляють державні органи про своє утворення. Який зміст має тоді та детальна регламентація прописана в ст.8 для тих громад? Що законодавець збирається «захищати» в цьому випадку? Здоровий глузд тут підказує, що парафія при діючому законі може міняти підпорядкування хоч кожної години і 24 рази на добу. Це право декларативне і його неможливо ні порушити ні захистити. Проблеми виникають тільки у парафій-юросіб і це є проблеми не «захисту» якоїсь свободи громади а проблеми майна. І тут вже видна друга придуркуватість і щоб її побачити, треба читати Цивільний кодекс, читати на рівні першого курсу юрфаку. Все, що відбувається з юрособою, абсолютно все описано цивільним правом і хто може пояснити, використовуючи цивільне право – що таке зміна підпорядкування юрособою? Що таке канонічне підпорядкування з точки зору ЦК? Що відбувається з юрособою при такій зміні підпорядкування чи з тою особою, якій стають підпорядковані? Абсолютно нічого і це є повна дурня, яку придуркуватий український законодавець і на пару з ним такий же придуркуватий український релігієзнавець взялись захищати світським правом. Термін «зміна підпорядкування» в цивільному праві має інший зміст чим той, який вкладають у нього віруючі і в реальності це означає зміну віри частиною віруючих чи ще якісь канонічні нюанси в цій вірі.  Але саме цивільне право не в змозі описати і навіть не існує таких правових термінів які б описали це «підпорядкування» чи цю зміну віри чи якісь зміни у вірі. Цивільному праву байдуже до цих змін і громада може міняти «підпорядкування» у всьому діапазоні світових релігій і культів, залишаючись згідно положень нашого релігійного закону одною і тією ж юридичною особою(!). Звучить це безглуздо як і безглузді наші намагання цивільним правом «захищати» чи «регулювати» такі переходи юридичної особи. Зміст це би мало тільки в тому випадку, як би ми  доказували всім і переконували всіх в тому, що юридична особа може вірити в Бога.

Ну і повна дурня вже по майну. Для розуміння примітивно можна виділити три рівня розвитку права власності. Перший, дикунський або нульовий. Якщо дикуну сказати що ця річ є власністю Джона чи Івана, він порахує тебе за божевільного. Річ може бути тверда, м’яка, кольорова, кругла, квадратна але як вона може мати признаки Джона, як це знайти, де в ній той Джон. Другий рівень, варварський, це коли власністю є те, до чого можеш дотягнутись і що можеш захистити. Третій рівень це вже цивілізовані, складні і абстрактні правові терміни, за якими навіть річ Джона, яку він передав тимчасово комусь чи загубив – все одно залишається його. І от на другому рівні вже видно шляхи до цивілізованої власності, її початки. Початок йде від того, що власністю стає те, що ти сам визнаєш своїм. Наприклад – йдеш по вулиці в штанях і ці штані є твої не тому, що вони нумеровані і по номеру держава указом визначила їх твоїми а тому що ти їх сам визнав своїми. Після цього самостійного визнання держава починає ці штані захищати як твої. Так і тут. В 1991 році, коли держава почала ліпити відносини з церквами, вона в діалозі з ними повинна була бачити, що вони визнають своєю власністю і як нею розпоряджаються. А вони, всі християнські церкви України, визнають власниками церковного майна не громади а всю церкву. Незважаючи на те, держава, в порушення конституційного відділення, влізла в церкви і сама «призначила» власниками парафії, зробила з церкви збіговисько незалежних юридичних осіб з гібридними статутами, зі статутами в яких поєднала бульдога з носорогом – світське і канонічне право. І от вже і ПЦУ, підтанцьовуючи Порошенку, приводить свій статут у відповідність до дикунського закону, записує церкву як зібрання незалежних юросіб, утворених по ЦК України. А на початках, в першому варіанті Статуту, писалось про церкву як особу, яка сама будує відносини з державою. І тут буде цікаво поспостерігати, як ПЦУ буде далі творити свої документи, особливо парафіяльні. Як визначить власність.

Тобто, ми не то що залишаємось на дикунському рівні, ми навіть заблокували його можливий розвиток. Можна подивитись на конфлікт у Львові, де громада УГКЦ намагається залишити за собою костел. Скільки там в обговоренні позбігалось буйних, дикунів, клянуть поляків, Мокшицького, розкопують старі могили! Врешті УГКЦ, яка претендує на цивілізованість, ліквідовує буйну парафію. Наслідок – новий припадок в мереживному обговоренні. Ще приклад. Можна почитати фантастичний матеріал на «Релігія в Україні», як в позаминулому столітті у Львові цивілізовано вирішували долю покинутого румунського храму. Фантастичний матеріал в порівнянні з нашим дикунством. Ми не то що стоїмо на місці, ми навіть вдаємо якось рухатись реверсом в минулі часи і при цьому приймаємо законодавство, яке захищає мародерство. Закон №4128 – це Закон Мародерів. У всі часи мародерство було ознакою військових конфліктів, при яких військові загони або банди найманців грабували беззахисне населення на територіях, статус яких тимчасово був не встановлений. Так і у нас. Використовуючи реальну війну, політики і законодавці «організували» законоподібний грабунок одних громад громадян другими громадами громадян, розділених релігійними переконаннями. І це особливо вражає, оскільки мародерами стають християни і їх спільноти. Адже ж саме в християнському середовищі в давні часи виникло розділення церковного і світського права, при якому християнське середовище залишилось ізольованим місцем де панували моральні основи керування церковним майном. Збереження цього середовища здійснено радикальним відділенням від світського права і оскільки  суть керування церковним майном не у застосуванні правових конструкцій, а в здійсненні місії церкви, то і успіх цієї місії став критерієм правильності прийняття рішень і здійснення тих чи інших дій з церковним майном. У нас же безглузді спільноти заполітизованих громадян, які вважають християнство просто громадським рухом з формальним моральним законодавством, притягнули в християнське середовище світське право, причому у гіршому його варіанті. Адже навіть світські юридичні особи, при виникненні конфліктів і суперечок між засновниками громади про використання майна, дають право тим громадянам, які кінцево не погодились з рішеннями громади, вийти з громади разом з тим майном, яке вони вклали. Тобто, якщо в християнській громаді не існує християнських відносин з іншими членами громади, які могли б керувати ними при залагодженні майнових питань, якщо громада «голосуванням» позбавляє участі у вирішенні майнових питань меншу кількість громади то, за відсутності християнських відносин, необхідно би мінімально зберегти хоч якусь справедливість до своїх земляків і сусідів і виключити мародерство. Якщо християнська справедливість і моральні відносини тут відсутні то тоді необхідно зберегти цивілізовану, світську справедливість.  Тобто тоді, в продовження світського правила про фіксоване членство в громаді, це членство необхідно доповнити таким же світським обліком внесків і пожертв кожного фіксованого члена громади. І при виключенні любого члена громади, громада повертає йому ті внески або компенсує їх.

 

Який порядок проведення перевірок релігійних організаці...

dutchak1

dutchak1 написал:

Добре було б якби юрист пояснив собі, і нам всім в тому числі, як він з'єднав релігійну організацію з господарською діяльністю у її законодавчому визначенні?  Наведем визначення -

Господа́рська дія́льність — будь-яка діяльність, в тому числі підприємницька, пов'язана з виробництвом та обміном та переробкою матеріальних і нематеріальних благ, що виступають у формі товару.

Під господарською діяльністю в Господарському кодексі України розуміється діяльність суб'єктів господарювання у сфері суспільного виробництва, спрямована на виготовлення та реалізацію продукції, виконання робіт чи надання послуг вартісного характеру, що мають цінову визначеність. (ст. 3 ГК України)

Страдания за Москву, это не страдания за Христа ‒...

Onufriy

Onufriy написал:

"головний місіонер РПЦ" з азартом доводить, що 1+1=2 love
Очевидна актуальність кураєвського просвітництва для святоросичів РПЦ є найкращим доведенням смерті "російського православ'я"

Те що сьогодні животіє на москві - не православ'я, а зла і погибельна єресь 
в духе своей готтентотской этики

Не «нас ради, человек», а «ее ради, епархиальной собственности, сшедшаго с небес»


Вікарій Київської митрополії УПЦ (МП) — власник двох ав...

В. Ясеневий

В. Ясеневий написал:

ну и правильно.Чего терятся. Жизнь дается только один раз.Поэтому нужно брать от неевсе что можна...Многая Вам лета, дорогой владыка. Притом, наиканоничнейший...

Старый дуб рухнул. И тут, началось…

В. Ясеневий

В. Ясеневий написал:

Воистину христианство уже давно умерло!   Вместо тяжелой борьбы с пристрастиями и грехами в себе для перерождения и преображения человека( ества) , мы (не все ли?),  говорим  и призываем только(!)  к внешнему исполнению обрядов..Где же эти совершенные ПОСЛЕДОВАТЕЛИ ХРИСТА??? О, как хотелось бы хотя бы посмотреть на них...А они должны были бы сами  спастись и СПАСТИ ВЕСЬ МИР!!! Кто же и куда нас и весь мир ведет???

Депутат Денис Бородюк: «Ни один олигарх столько не укра...

Onufriy

Onufriy написал:

люди, которые не боятся Бога, не доверяют и другим людям

Ни один олигарх столько не украдет, сколько крадут все украинцы понемножку

мы живём просто-напросто не по средствам

Толковий єретик адвентист. Добряче сказав +5!