Вхід

У вас немає акаунту на Religion.in.ua? Зареєструйтесь

Публікації
Личность и богословие Патриарха Варфоломея. Ч. ІІ

15 08 2009   Георгий Будкевич Публікації, Богослов'я

Личность и богословие Патриарха Варфоломея. Ч. ІІ

Любое учение о необходимости отдельной церковной или духовной замкнутости в рамках одного или нескольких народов осуждено и не может быть оправдываемо. Единство национальное или единство цивилизационное не только не имеет отношения к заповеданному Господом единству церковному и общечеловеческому. Замыкание в единстве национальном или цивилизационном – греховно, и является прямым нарушением заповеди Господа о единстве.

"Союз між РПЦ та Медвєдєвим видається мені доволі вірогідним"

14 08 2009   Василь Стодоля, інтерв'ю Публікації, Інтерв'ю

"Союз між РПЦ та Медвєдєвим видається мені доволі вірогідним"

Кірілу очевидно імпонує радикальна ісламська політична модель, коли духовний лідер користується необмеженою владою. Бути таким лідером набагато вигідніше, ніж президентом або прем’єром. Адже ані президент, ані прем’єр-міністр не обираються пожиттєво. А посада патріярха забезпечує носію цього сану повноту владу до смерті. Крім того, ми маємо розуміти, що «геополітичний проект» Кіріла – це не «православна Росія», а відродження так званої «слов’янської цивілізації».

Космічний “Ріхард Зорге“?

13 08 2009   Олег Покальчук, спеціально для "Релігія в Україні" Публікації, Аналітика

Космічний “Ріхард Зорге“?

Мімікою і стилем мови він намагається копіювати справжнього президента Росії – Владіміра Путіна, і тому подеколи справді схожий на таємного агента. Але ще більше Медведєв схожий на актора  Уіла Сміта, який грає таємного агента. Пронизливість погляду, легка втома від відповідальності за долю Всесвіту, героїчне визнання неминучих драматичних явищ – все витримано в найкращих традиціях маскування “людей у чорному”

Протистояння людей чи цивілізацій?

11 08 2009   Ігор Лосєв, спеціально для "РвУ" Публікації, Історія

Протистояння людей чи цивілізацій?

Як дивувався англійський мандрівник Джайлс Флетчер, коли на прийнятті у московського царя спостерігав, як російська еліта рачки повзла до царського трону (суто монгольський звичай), коли в Європі короля вітали зняттям капелюха і легким схилянням голови. Адже європейський монарх був не володарем Всесвіту і живим богом, а тільки першим серед рівних у колі аристократії. Навіть у такій не найбільш демократичній країні того часу, як Іспанія, король мав розпочинати засідання кортесів (іспанського парламенту), стаючи навколішки і виголошуючи ритуальну фразу: “Ми, що дорівнюємося вам”.

Личность и богословие Патриарха Варфоломея

10 08 2009   Георгий Будкевич Публікації, Богослов'я

Личность и богословие Патриарха Варфоломея

Патриарх подчеркивает, что православие не представляет собой какую-то особую цивилизацию, отличную от «Европы» или от «Запада». Православие не является и особой восточно-христианской цивилизацией в рамках единой Европы. Поэтому всякая критика православными правомерна, если она не строится на противопоставлении Западу и Европе некой реально не существующей сегодня восточно-христианской цивилизации.

Вызов патриарха

8 08 2009   Виталий Портников, специально для "Религия в Украине" Публікації

Вызов патриарха

И как человек совершенно иного масштаба, не может не задаваться вопросом о собственном предназначении  и предназначении церкви в новых обстоятельствах. Патриарх Кирилл – это новый Никон, но Никон не на фоне монарха, а Никон на фоне пустоты.


(на фото - куколь Патриарха Никона)

Заява патріархії УАПЦ по завершенню візиту патріарха Кирила

7 08 2009 Публікації, Офіційно

Заява патріархії УАПЦ по завершенню візиту патріарха Кирила

Патріарх Кирил багато говорив про єдність. Але церковна єдність розуміється Патріархом Кирилом виключно у адміністративному аспекті: як юрисдикційна єдність Московського Патріархату. Більш того, сама по собі канонічна єдність Української Церкви з Московським Патріархатом для Патріарха Кирила є недостатньою.

Проекти патріарха, головний біль РПЦ та лідери для України

7 08 2009   Андрій Єрмолаєв, спеціально для "Релігія в Україні" Публікації, Аналітика

Проекти патріарха, головний біль РПЦ та лідери для України

Нині варто розглядати системні зміни, запропоновані патріархом Кирилом, як окремий проект. Тому цей візит  – не лише виклик для інших конфесій, але й головний біль для самої РПЦ. Оскільки шоу скінчилося, а потреба працювати потужно й наполегливо загострилася, як ніколи раніше.

Україна і візит Патріарха Кирила

5 08 2009   Юрій Решетніков, голова Держкомнацірелігій Публікації, Аналітика

Україна і візит Патріарха Кирила

Досягнути такої єдності адміністративним шляхом навряд чи вдасться. Це тільки Сталіну вдалося після війни об’єднати православних з греко-католиками, а баптистів з п’ятидесятниками. Вочевидь, що реалії зараз дещо інші, і навряд чи, проголошуючи відданість демократичним цінностям, варто в церковному житті виявляти себе прибічником сталінських адміністративних методів. Так само очевидно, що і проголошення в наших наявних реаліях будь-якої із складових українського Православ’я «Єдиною Помісною Церквою» не зробить відповідну церкву дійсно єдиною.

Тенденції розвитку православної Церкви в Росії

4 08 2009   Сергій Бортник Публікації, Аналітика

Тенденції розвитку православної Церкви в Росії

Новою тенденцією стало залучення українського єпископату до ухвалення рішень на рівні всієї РПЦ: після участі донецького митрополита до наступного засідання Синоду запрошений дніпропетровський митрополит. Ця зміна після 15 років підкресленого офіційного невтручання у справи Церкви в Україні говорить скоріше не про прагнення контролю над  тактичними рішеннями в українському православ’ї, а про бажання підготувати можливих кандидатів для обрання в майбутньому лояльного київського митрополита.

Чи готові ми духовно відзначати ювілеї хрещення?

31 07 2009   Мирослав Маринович Публікації, Аналітика

Чи готові ми духовно відзначати ювілеї хрещення?


Хто цими днями не говорив про „скандал розділення”?! Але політика черговий раз засліпила наші очі й ожорсточила наші серця. Як багато людей натхненно зверталися до Бога, але лише для того, щоб сказати: „Боже, дякую Тобі, що ми не такі, які ті ...(бажане вставити)!” Цими днями ми не раз відчували біль від гострого слова, сказаного суперниками, чи їхніми діями, які ми сприймаємо як кривду.

Літо Патріарха: виклик для України

30 07 2009   Олег Покальчук, спеціально для "Релігія в Україні" Публікації, Аналітика

Літо Патріарха: виклик для України

Патріарх Кирило усвідомлює, що його влада  триватиме значно довше, ніж влада російського  президента чи прем’єра. І що його влада в історичному розрізі є значно легітимнішою, ніж влада світських партнерів. Тому можна сміливо стверджувати, що до Києва насправді приїздив не так патріарх РПЦ, як  чинний віце-президент Російської Федерації.  І це підкреслювала не лише  нечувана кількість охорони на київських вулицях, їх перекриття для автомобільного кортежу, а й дата візиту.

Протодиакон Андрей Кураев предложил переименовать  Россию в "Колонии Руси"

30 07 2009   Юрий Черноморец Публікації, Історія

Протодиакон Андрей Кураев предложил переименовать Россию в "Колонии Руси"


Если Кураев полагает, что именование Украины  таким образом является оскорбительным, то можно задать вопрос: не оскорбляет ли его чувств тот факт, что в Гимне Российской Федерации само это государство неоднократно именуется "страной" (например: "Россия - любимая наша страна!")? В "стороне" от чего находится Россия? "Стороной" для кого, для каких оккупантов она является?

Україна чи Малоросія: історична довідка для протод. Андрія Кураєва

29 07 2009   Аліса Донченко Публікації, Історія

Україна чи Малоросія: історична довідка для протод. Андрія Кураєва

Зміст літопису і написання руською (не плутати з російською) мовою слова „Oукраиноу” свідчить, що йдеться саме про "Україну" в розумінні "країна" - Вітчизна (аналоги є в інших слов'янських мовах, наприклад, польській - „крайова”/Krajowa).  У сучасній російській мові залишилося слово "окраина", яке, зберігши спільний корінь, має інше значення. У тому ж літописі під 1268 р. бачимо вислів ''украйняни'', під 1280 - ''на вкраинЂ'', під 1282 р. - ''на вкрайницЂ''. В усіх випадках словом Україна означувано переважно пограничні землі по відношенню до державного центру в Києві.

"В дела Церкви вмешивается не государство, а отдельные политики"

28 07 2009   Константин Матвиенко Публікації, Аналітика

"В дела Церкви вмешивается не государство, а отдельные политики"

"Многие политики у нас непосредственно вмешиваются в церковные дела... Меня возмущает, когда благодатный огонь из Иерусалима передает во дворе Софии Киевской Президент. При всем уважении к его статусу всенародного избранного гаранта все-таки он не является духовным лицом. Только Павел I позволял себе служить литургии на основании того, что он помазанник Божий. Поэтому такие символичные действия, конечно, негативно влияют на восприятие взаимоотношений государства и церкви"

Філософська-богословська етика митрополита Андрея Шептицького

28 07 2009   Оксана Шеремета Публікації, Богослов'я

Філософська-богословська етика митрополита Андрея Шептицького


Об’єктивно вчення А. Шептицького виявляється традиційним як для томізму, так і для духовності християнського Сходу. Цей спільний фундамент для католицької та православної етики вирізняє специфіку позиції А. Шептицького в контексті сучасних етичних вчень. Етика чеснот відрізняється від етики цінностей та етики обов’язку. Останні органічно включені у вчення про чесноти. Така традиція закорінена ще в етиці античності взагалі та Аристотеля зокрема.

27 07 2009 Публікації, Рецензії

У пошуках єдності християн

Невизначеність позиції Католицької Церкви є ознакою того, що десятиліття обговорення «Декрету про екуменізм» так і не дали задовільного теологічного результату. Напевне, для створення сучасної еклезіології, яка була б прийнята хоча б католиками і православними, необхідна святоотцівська геніальність та осяяння Святим Духом. Залишається почекати. Кардинал Вальтер Каспер як найбільш видатний мислитель сучасного католицизму дійшов до межі власне людського мислення в цій проблематиці

Про екуменічний діалог, "примат науки" і візит Папи Римського

27 07 2009   Архієпископ Іван Юркович, апостольський нунцій в Україні - інтерв'ю Публікації, Інтерв'ю

Про екуменічний діалог, "примат науки" і візит Папи Римського


У стосунках між Церквами дуже небезпечно говорити моделями. Ми віримо, що єдність Церкви буде Божим даром. Людина самотужки не здатна побудувати цю реальність. Але всі ми знаємо, що єдність Церков – це постулат Євангелія. Це означає, що коли ми говоримо про єдність між Церквами, ми говоримо про реальне питання, а не про ілюзію.

О византийской архитектуре, кафедральных соборах и заграничных меценатах

25 07 2009   Архимандрит Гедеон (Харон) Публікації, Інтерв'ю

О византийской архитектуре, кафедральных соборах и заграничных меценатах

Хочу напомнить, что еще тогда, когда мы поставили «намет» так называемый, шатер, то это уже было для кого-то несносно. Отдельные люди не могли этого выдержать. Вы помните эти драки, эти бойни, суды – чего только не было, какое множество проблем с этим связано. Хотя, казалось бы, можно рассчитывать на поддержку государства, которое, по логике вещей, должно было обрадоваться, что появились люди, которые по благословению Церкви готовы взяться за это нелегкое дело. Но все происходило с точностью до наоборот

Личность и богословие патриарха Кирилла

25 07 2009   Юрий Черноморец, Георгий Будкевич Публікації, Богослов'я

Личность и богословие патриарха Кирилла

Вывод о фундаментальном значении традиций перекликается с философией Г. Йонаса и теологией папы Бенедикта XVI. Аналогичные тезисы обосновываются и украинскими философами С. Крымским, М. Поповичем, В. Малаховым, А. Баумейстером. Поэтому можно сделать вывод, что некоторый консерватизм утверждений Патриарха не отменяет истинности этих последних. Барон Мюнхгаузен вытаскивал сам себя из болота в сказке. В реальной жизни человек соблюдает правовые нормы и избегает преступного поведения.

Чего ждет Украина от патриарха Кирилла?

24 07 2009   Владимир Бурега Публікації, Аналітика

Чего ждет Украина от патриарха Кирилла?

Украинская Православная Церковь и ее Предстоятель нуждаются сегодня в авторитетной поддержке своих инициатив и со стороны Патриарха Кирилла. Такая поддержка была бы очень важна и потому, что и УПЦ КП, и УАПЦ заявили о готовности развивать диалог с Украинской Православной Церковью, предложив Патриарху Кириллу высказаться по поводу возможного формата этого диалога.

"Євхаристійне спілкування - головне для патріарха в Україні"

24 07 2009   Архімандрит Кирил (Говорун) Публікації, Інтерв'ю

"Євхаристійне спілкування - головне для патріарха в Україні"


Патріарх підтримує ініціативи УПЦ щодо подолання розколу. Ми сподіваємося, що візит патріарха стане міцним імпульсом щодо прискорення подолання розколу. Немає жодного сумніву, що розкол є нонсенсом, трагедією, його не повинно бути, розкол треба подолати. Це добре усвідомлює патріарх, про що він неодноразово говорив у своїх інтерв’ю і заявах.

«Шукаючи Обличчя Твого»

22 07 2009 Публікації, Рецензії

«Шукаючи Обличчя Твого»

    Рецензія на  книгу священика  Володимира Зелінського  «Шукаючи Обличчя  Твого»

    (Зелинский В. Взыскуя Лица Твоего. К.: Дух і літера, 2007. – 404 c.  ISBN 978-966-378-054-2)

        Автор – священик Руського Екзархату Константинопольського  Патріархату, який несе своє служіння в місті Брешія (Італія).

    Книга спочатку була написана французькою  мовою, потім спеціально для російськомовного читача перекладена, доповнена і таким чином суттєво перероблена автором.

    Про що вона? Здавалося б, звичайне і  просте питання. Проте як в нашій  «аналітичній», «рецензентській» ситуації на нього важко відповісти! Не через  складність мови викладу, чи то зарозумілу перезавантаженість змісту, або навпаки його порожнечу, позірно прикриту «розумними» фразами. Перш за все, через те, що до цієї книги не можливо відноситися як до звичайного тексту, який являє собою певний обсяг інформації, піддається і, навіть, передбачає та вимагає розгляду «зі сторони», з позиції стороннього спостерігача та незаангажованого дослідника. Такий об’єктивний, зовнішній, відсторонено-опосередкований підхід тут є абсолютно не прийнятним і навіть абсурдним. При його застосуванні ми обов’язково прийдемо до спотворення самої суті монографії о. Володимира. Рецензувати, аналізувати її – це все одно, що препарувати живий організм.

    Живі  натхненні слова книги о. Володимира не про щось, а скоріше до чи заради когось – не про об’єкт, а до, заради суб’єкта – до кожної унікальної особистості, до кожного з нас, до всіх тих, хто здатен почути, сприйняти і вирушити в небезпечну, але блаженну Путь – путь самопізнання, яке одночасно є і Богопізнанням.

    Таку  книгу неможливо просто читати, на неї абсурдно давати рецензію, на неї можна лише відгукнутись всім собою – всім своїм розумом, всім своїм серцем і всією своєю душею. Адже вона і написана від слова до слова, від серця до серця, від душі до душі, від духу до духу. Написана всім серцем, всім розумом, всією душею автора і, напевно, всіх тих, кого він зустрів на своєму життєвому шляху; написана з любов’ю та вірою в людину, які виростають з любові та віри в Бога.

    Проте, як кажуть, статус зобов’язує. Якщо все  таки спробувати сказати про органічну  сутність книги, спробувати відгукнутись, не спотворюючи її, то вона про людину та Бога, про постійний діалог між ними в часі та вічності.

    Це  збірка глибоко поетичних розмов, інтимно-особистих переживань, наскрізних споглядань, глибинних прозрінь в  сенс екзистенції людини та космічного буття. Тематика кожного розділу являє собою дивовижний синтез теології, філософії, літератури, слова, думки та дії. Без перебільшення можна сказати, що кожен розділ, кожна глава, кожна думка і слово монографії о. Володимира – це вчинок, справжній вчинок розуму, волі, почуття, яких так мало в цинічно байдужому до всього «істинного, доброго, прекрасного», до всього ідеально високого, сьогоденні.

    Про пізнання Бога, І  побачив Бог, Вимовити Бог, Молитися Богу, Дар Богу, Образ  Бога, Час Бога, Радість  про Бога, Дім Бога, Іпостасі Бога… Все це кроки по сходинках у небесну височінь. Так від розділу до розділу, від глави до глави, від слова до слова автор супроводить нас сходами, основа яких укорінена в землі, точніше, в самому нашому серці, а вершина спрямована в Небо. Прямуючи слідом за автором, ми врешті решт розуміємо, що початок збігається з кінцем, що ми завжди на самому початку. Так було, так є, так має бути…

    Хто є людина – тварина, світ, Бог? –  Триєдине питання.

    Бог-Любов  – Отець, Син, Дух Святий! – триєдина відповідь.
Хто я? – запитує людина.
Ти – це Я! – відповідає Бог Син людський.
Звідки я? – запитує людина.
Від Мене! – відповідає Бог Отець.
Заради кого я? – запитує людина.
Заради Мене! – відповідає Бог Дух Святий.

    Наше  життя – питання. Боже буття –  відповідь. Їхня єдність – любов. Бог стає людиною, для того, щоб людина в діалозі з Ним могла зрозуміти себе, всесвіт і, не втрачаючи свого Я, стала Богом. Життя – це завжди діалог з Богом, з самим собою, з кожним з нас та з усім світом.

    З особливою яскравістю та виразністю персоналістичний, кардіоцентричний та логоцентричний смисл книги виявляється в її мові, яка є настільки символічною, багатою значеннями, образами, асоціаціями, конотаціями та відтінками, настільки проникливою («крізь шкіру, крізь мозок, крізь лімфу»), що подекуди наближається до просвітленої вірою, житейської мудрості євангельської притчі, до натхненних благодаттю молитовних гімнеспівів православної Літургії, до покаянного переживання «Сповіді» блаженного Августина, до світового трагізму білих (в прямому і переносному сенсі) віршів Пастернака, Бродського, Ахматової, Мандельштама, Цвєтаєвої; доходить до найглибшої, найпотаємнішої печери людської душі, в якій тихо палахкотить вогник віри, надії та любові, терпляче чекаючи свого, того самого, справжнього моменту Зустрічі та Молитви.

    Монографія  священника Володимира Зелінського  «Шукаючи Обличчя Твого» в силу своєї  усесторонньої унікальності відноситься  до того роду книг, які не можуть зацікавити, не можуть подобатися чи не подобатися. Вона може або відштовхнути, або захопити. Відштовхнути тих людей, виднокрай яких обмежений виключно світом цим, не бачить і не сприймає його іманентно-трансцендентної символічної Таїни. Захопити тих, хто за суєтністю земних і небесних феноменів зміг почути, побачити, зрозуміти, сприйняти незбагненну всюдисутню Першопричину світу та людського єства, триєдиного Бога Істини, Добра та Краси.

    Все, що не Бог, – Його символ.

    Все, що не символ, – Бог.

    Розум радіє з безсилля,

    Серця вивчаючи крок.

    Кандидат

    філософських  наук   Тарас Борозенець

Європейський досвід відносин держави і новітніх релігій

22 07 2009   Валентин Петрик Публікації, Аналітика

Європейський досвід відносин держави і новітніх релігій


Тому  вважається необхідним: ретельне вивчення власне феномену новітніх релігійних рухів і поширення інформації про їх діяльність; більш суворе застосування чинного законодавства у випадках порушення цими угрупованнями прав людини на свободу, працю, громадський порядок, податкового та економічного законодавства; можливість надання морально-психологічної допомоги колишнім членам сект

Ми не пропагуємо ненависті

22 07 2009   Патріарх Київський Філарет Публікації, Аналітика

Ми не пропагуємо ненависті

І за часів СРСР, і зараз кількість православних парафій в Україні і в Росії майже тотожна. Тобто, якщо Московський патріархат визнає незалежну Українську Церкву, то він втратить майже половину своєї структури.

НОВИНИ

Всі матеріали

популярне
останні коментарі

При участии «Кремлевской стратегии» и духовничестве мит...

MichaelWeP

MichaelWeP написал:

Вы вашу . Предлагаю также посмотреть пользительные сайты https://tinyurl.com/2pmdaqvf магнитный корректор осанки выравнивает линию позвоночника АКЦИЯ! -53% СКИДКА https://tinyurl.com/2dwm7zb7 Безопасное лечение спины без дорогих операций АКЦИЯ! -53% СКИДКА https://tinyurl.com/2pmdaqvf магнитный корректор осанки АКЦИЯ! -53% СКИДКА https://baoly.ru/d3d3 магнитный корректор осанки АКЦИЯ! -53% СКИДКА https://baoly.ru/74 Безопасное лечение спины без дорогих операций АКЦИЯ! -53% СКИДКА @good= 52dsffg6$%^dsgewtettt

Глава УПЦ (МП) закликав Путіна «негайно припинити брато...

Onufriy

Onufriy написал:

Дивовижно, але Онуфрій навіть засудження московської агресії використав для пропаганди "мишебратства" і єресі "єдинокупелія":
"просимо негайно припинити братовбивчу війну. Український і російський народи вийшли із Дніпровської купелі хрещення"

Глава ПЦУ засудив спільну агресію РФ і Білорусі проти У...

Onufriy

Onufriy написал:

Війна проти України породжена багаторічною проповіддю проклятої єресі "російського світу"

Церкви в Україні не платять податків? Пояснюємо, які са...

dutchak1

dutchak1 написал:

Стаття з суміші цитат напівграмотних спеців, розведена такими ж напівграмотними штатними релігієзнавцями.

Депутати з УПЦ (МП) зареєстрували законопроєкт про скас...

dutchak1

dutchak1 написал:

Якщо вони такі-сякі, то давайте тут, читачі і редактори, самим пропонувати і обговорювати зміни до релігійного закону, які необхідно внести. Вихідна позиція, і тут такі-сякі праві - в цій редакції релігійний закон в частині переходу парафій ніхто не виконує.
  • Нравится

Синод ПЦУ звинувачує УПЦ (МП) у тиску і захопленні храм...

dutchak1

dutchak1 написал:

Зрозуміло, що в нас відносини між деякими церквами складні, але Заява Священного Синоду Української Православної Церкви (Православної Церкви України) від 24 Травня 2021 “Щодо систематичного втручання.....” в тому місці, де йдеться про рішення Великої Палати Верховного Суду по справі № 910/10011/19, є дуже неякісний текст. Можна догадуватися, що це цілком продукт українських юристів, які працюють чи надають послуги ПЦУ і цей текст сьогодні завдає шкоди репутації ПЦУ. Взагалі, до явища “український юрист” необхідно підходити дуже обережно. “Український юрист” це як “Советское шампанское”, і не советское і не шампанское. Що відбулось в дійсності? Там, на початках, було опубліковано тільки вступну і резолютивну частину, де дійсно позивачу було повністю відмовлено в задоволенні позову що і було, очевидно, юристами ПЦУ сприйнято як рішення про законність такої зміни підпорядкування. Тут треба було почекати повного тексту рішення, яке появилось тільки через місяць. Рішення складне і коротко його можна викласти так. Позивачам було відмовлено в задоволені позову в зв'язку з тим, що в дійсності релігійна громада с. Сутківці, Хмельницької області не змінила свого підпорядкування, не вийшла з юрисдикції Російської Православної Церкви в Україні (яка іменує себе УПЦ) та не ввійшла до Православної Церкви України. Про це свідчить навіть сьогоднішній запис про громаду в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. І суд пише, що реєстрація змін до статуту незавершена. Завершена буде тільки після внесення змін в ЄРД і тільки тоді це буде рахуватись змінами в статуті, які потім можна позовом визнавати недійсними, а "судове рішення про задоволення такої позовної вимоги є підставою для приведення суб`єктом державної реєстрації відомостей про Релігійну організацію, які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, у відповідність до відомостей статуту Релігійної організації в попередній редакції".

О переходах из УПЦ МП в ПЦУ и визите патриарха Варфолом...

dutchak1

dutchak1 написал:

Очевидно йдеться про судове рішення, яке опубліковано на днях - рішення Великої Палати Верховного Суду по справі №910/10011/19 щодо законності зміни релігійною громадою с. Сутківці, Хмельницької області свого підпорядкування. Але треба ще чекати, там тільки вступна та резолютивна частини. Почитаєм, проаналізуєм, цікаво ж як суд розрулить ті правові гібриди, які утворені нашим придуркуватим релігійним законом. 😁

О, сколько нам открытий чюдных,

Готовят просвещенья дух...

Андрій Юраш: релігійні організації «не можуть не реагув...

dutchak1

dutchak1 написал:

Як кажуть земляки - "пустився берега" wink 

Голова Юрвідділу УПЦ (МП) домагається звільнення Андрія...

adminos

adminos написал:

Дякуємо за зауваження. Посилання в тексті новини виправили, також можете перейти безпосередньо до новини 2018 року:
"Парламент пошел навстречу верующим УПЦ (МП), которые хотели её переименования"

Голова Юрвідділу УПЦ (МП) домагається звільнення Андрія...

dutchak1

dutchak1 написал:

  Покажіть нам оте "самі віряни УПЦ (МП) і просили перейменувати свою конфесію".  Не відкривається. 

Гаряче Різдво. Московський патріархат скасовує рішення ...

dutchak1

dutchak1 написал:

Там ще все попереду... В Рахівському районному суді Закарпатської області є справа № 305/2247/19 і прийнята ухвала про прийняття та призначення до розгляду про визнання неповноважними загальних зборів релігійної організації «Релігійна громада Української Православної церкви Свято-Успенського храму с. Ділове Рахівського району Закарпатської області, проведених 17 лютого 2019 року, визнання недійсними і скасування рішень загальних зборів релігійної організації, оформлених Протоколом № 1 від 17 лютого 2019 року і зобов`язання третіх осіб вчинити певні дії. Призначене підготовче засідання на 09:30 годин 11 березня 2021 року.

Крім того є касація у Верховному Суді і ухвалено відкрити касаційне провадження у цій справі, витребувати із Рахівського районного суду Закарпатської області цивільну справу № 305/2229/19 за позовом релігійної організації «Релігійна громада Свято-Успенського храму Української православної церкви» (Православної церкви України) до ОСОБА_1 , третя особа - ОСОБА_2 , про зобов`язання вчинити дії.

Надіслати учасникам справи копії касаційної скарги та доданих до неї документів, роз`яснити їм право подати відзив на касаційну скаргу, який за формою і змістом має відповідати вимогам статті 395 ЦПК України, у строк до 22 січня 2021 року.



Моральні аксіоми Сьомого Вселенського Собору

dutchak1

dutchak1 написал:

Ствердження, що в часи "священного союзу" Церкви та держави існувало громадянське суспільство яке чимало потерпало - дуже сміливе. Ну а благочестивій імператриці Ірині було набагато легше збирати Собор названий Церквою Сьомим, Святим, Вселенським і розлядати питання які, на думку Д.Таргонського, були особливо важливими. В імператриці не було необхідності зважувати на такі дурниці, як права людини чи різні там міжнародні конвенції, які її майже примушували підписувати і заставляли потім гармонізувати власне законодавства із ЄС, . Не було і в неї необхідності переконувати віруючих в її намірах “йти в Європу”. Ну а ствердження автором, що у нас є політичний тиск на віруючий електорат — це з опери “Мы живём, под собою не чуя страны, Наши речи за десять шагов не слышны”

При участии «Кремлевской стратегии» и духовничестве мит...

Ruzanablons

Ruzanablons написал:

Уникальный лазерный проектор, который мгновенно превращает любую стену, дом или потолок в созвездие тысячи и тысячи огней. Можно использовать как внутри помещения, так и на улице. Просто включите его в сеть - и наслаждайтесь! Быстрая доставка! Скидка! Успей заказать! https://fedorovkarb.ru/lazernyj-proektor-dlya-rozhdestva/

Пастор Андрей Гамбург: «Пост — это личное решение челов...

Ruzanablons

Ruzanablons написал:

Уникальный лазерный проектор, который мгновенно превращает любую стену, дом или потолок в созвездие тысячи и тысячи огней. Можно использовать как внутри помещения, так и на улице. Просто включите его в сеть - и наслаждайтесь! Быстрая доставка! Скидка! Успей заказать! https://bit.ly/38IU8X4