Вхід

У вас немає акаунту на Religion.in.ua? Зареєструйтесь

Богослов'я
Догматичні різниці між Православ’ям і Католицизмом. Стаття шоста: Юрисдикційний примат римського єпископа і першість честі

23 05 2012   Микола Крокош, доктор богослов'я Публікації, Богослов'я

Догматичні різниці між Православ’ям і Католицизмом. Стаття шоста: Юрисдикційний примат римського єпископа і першість честі

На Сході апостольське походження Римського престолу не справляло великого враження, бо там було дуже багато єпископських престолів, заснованих апостолами...

«Неизвестный» Хейз стал более-менее «известным»

21 05 2012   Анатолий Денисенко Публікації, Богослов'я

«Неизвестный» Хейз стал более-менее «известным»

С 17 по 19 мая Украину посетил один из ведущих современных новозаветных библеистов — декан богословской школы университета Дюка (США)

«Неименуемое Имя». Очерк 5. Имена Бога в Ветхом Завете: Адонай

17 05 2012   Юрий Вестель Публікації, Богослов'я

«Неименуемое Имя». Очерк 5. Имена Бога в Ветхом Завете: Адонай

Из самых частых имен в Ветхом Завете нам осталось рассмотреть, прежде всего, адонай. Произошел казус, до сих пор болезненно ощутимый в навязчивых проповедях и самом названии членов «Свидетелей Иеговы» – чтение священного Имени как Иегова...

Догматичні різниці між Православ’ям і Католицизмом. Стаття п’ята: Марійські догмати — Непорочне Зачаття і Пречиста, Внебовзяття Богородиці

3 05 2012   Микола Крокош, доктор богослов'я Публікації, Богослов'я

Догматичні різниці між Православ’ям і Католицизмом. Стаття п’ята: Марійські догмати — Непорочне Зачаття і Пречиста, Внебовзяття Богородиці

Догмат про Непорочне Зачаття Богоматері став офіційним вченням Католицької Церкви 8 грудня 1854 р. Перед цим папа опитав думку католицького єпископату — приблизно 90 % висловили своє схвалення цього вчення...

В поисках утерянной мечты

25 04 2012   Ольга Заева Публікації, Богослов'я

В поисках утерянной мечты

Мы живем в уникальное время, реальность опять развернулась не так, как мы представляли. Христианин оказался на странном распутье.

«Неименуемое Имя». Очерк 4. Имена Бога в Ветхом Завете: Элохим

23 04 2012   Юрий Вестель Публікації, Богослов'я

«Неименуемое Имя». Очерк 4. Имена Бога в Ветхом Завете: Элохим

Оставшаяся в Писании путаница единственного и множественного чисел при употреблении слов элохим, эль и элоах, отнесение одних и тех же наименований к Единому Истинному Богу и языческим богам – всё это свидетельствует о сложном и долгом пути сознания к той истине о всесовершенном, всепревосходящем Боге, которой мы сегодня так легко обладаем.

Опальный Христос: по пути философского и богословского освобождения

19 04 2012   Анатолий Денисенко Публікації, Рецензії, Богослов'я

Опальный Христос: по пути философского и богословского освобождения

Сложно писать о книге, каждая страница которой буквально была исписана мною желтым маркером. Это не та литература, которую можно читать, сидя в тесной маршрутке...

Ефект Штірнера

18 04 2012   Ігор Загребельний Публікації, Богослов'я

Ефект Штірнера

Чи є можливою запропонована ним ідея радикальної свободи людського Я?

От философии религии к феноменологии Откровения

17 04 2012   Михаил Черенков Публікації, Богослов'я

От философии религии к феноменологии Откровения

Тезисы к выступлению на III круглом столе по философии религии, который состоится в Киеве 24 апреля с участием ведущих украинских ученых.

Тот, чье имя мы упоминаем каждый день в молитве

11 04 2012   Анна Путова Публікації, Богослов'я, Історія

Тот, чье имя мы упоминаем каждый день в молитве

Возможно, он не был “кровожадным чудовищем” с точки зрения своего времени. Христос дал ему возможность той самой властью, которая дана была свыше, совершить первое римское исповедание веры путем написания приговора на табличке, прибитой на Его кресте...

Размышления о проблемах поста

10 04 2012   монах Иларион Публікації, Богослов'я

Размышления о проблемах поста

Почему такая разница в понимании постных практик у православных и греко-католиков?

Догматичні різниці між Православ’ям і Католицизмом. Стаття четверта: Створена благодать і нестворені енергії

8 04 2012   Микола Крокош, доктор богослов'я Публікації, Богослов'я

Догматичні різниці між Православ’ям і Католицизмом. Стаття четверта: Створена благодать і нестворені енергії

Стаття присвячена проблемі, яку активно обговорювали православні та католицькі теологи протягом ХХ століття. Чи можливо знайти компроміс між двома богословськими позиціями?

«Фізикалізм» у теологічно-філософській спадщині Гавриїла Костельника

2 04 2012   Ігор Загребельний Публікації, Богослов'я

«Фізикалізм» у теологічно-філософській спадщині Гавриїла Костельника

Протопресвітер Гавриїл Костельник увійшов в історію, перш за все, як один з головних ініціаторів приєднання українських греко-католиків до Православної Церкви 1946 року. Однак він був не лише церковно-політичним діячем, але й глибоким мислителем...

«Неименуемое Имя». Очерк 3: Имя и откровение

1 04 2012   Юрий Вестель Публікації, Богослов'я

«Неименуемое Имя». Очерк 3: Имя и откровение

Философские изыскания в сфере «божественной ономатологии», т.е. мышления об имени Бога, вообще говоря, редкие в истории философии, во второй половине XX века неожиданно получили «второе дыхание»...

Голод, євхаристія й номади св. Граля в утопічному просторі «Радикальної готики»

29 03 2012   Священик Олег Гірник Публікації, Богослов'я

Голод, євхаристія й номади св. Граля в утопічному просторі «Радикальної готики»

«Релігійне» стрімко повернулось у публічне життя в демонічній формі фундаменталізму й ринкової економіки.

Догматичні різниці між Православ’ям і Католицизмом. Стаття третя: Відпусти (індульгенції) і епітимія

27 03 2012   Микола Крокош, доктор богослов'я Публікації, Богослов'я

Догматичні різниці між Православ’ям і Католицизмом. Стаття третя: Відпусти (індульгенції) і епітимія

«Релігія в Україні» продовжує публікацію серії статей Миколи Крокоша, які присвячені дискусійним питанням православно-католицького богословського діалогу.

«Радикальная Ортодоксия» как богословская деконструкция понятия «секулярный»

15 03 2012   Анатолий Денисенко, магистр теологии Публікації, Богослов'я

«Радикальная Ортодоксия» как богословская деконструкция понятия «секулярный»

«Радикальная Ортодоксия» — экуменическое движение, которому симпатизируют не только в среде Англиканской Церкви, но и среди католиков, православных, баптистов, методистов и менонитов. Это самый удачный проект, который отвечает на вызов уходящего секулярного общества...

«Неименуемое Имя». Очерк 2: Как правильно именовать Бога?

14 03 2012   Юрий Вестель Публікації, Богослов'я

«Неименуемое Имя». Очерк 2: Как правильно именовать Бога?

Несмотря на заведомую безуспешность (для нашей цели) историко-этимологических исследований, все же они много дают для понимания становления (а, значит, и содержания, сути) нашего религиозного сознания...

«Практика аскези в ісламському містицизмі» та  «Євангельські християни святі сіоністи» — нові дослідження українських релігієзнавців

5 03 2012   Віктор Єленський Публікації, Богослов'я, Історія

«Практика аскези в ісламському містицизмі» та «Євангельські християни святі сіоністи» — нові дослідження українських релігієзнавців

20 лютого на засіданні Спеціалізованої вченої ради Д 26.053.21 у Національному педагогічному університеті ім. М.П. Драгоманова відбувся захист двох доволі глибоких і оригінальних дисертації зі спеціальності «Релігієзнавство».

Церковь и богословское образование в бывшем СССР: что было сделано не так?

4 03 2012   Олег Турлак Публікації, Богослов'я, Аналітика

Церковь и богословское образование в бывшем СССР: что было сделано не так?

Где мы, выпускники семинарий и христианских университетов, оказались, спустя двадцать лет? Можно сказать, «у разбитого корыта»...

Догматичні різниці між Православ’ям і Католицизмом. Стаття друга: Чистилище і митарства

29 02 2012   Микола Крокош, доктор богослов'я Публікації, Богослов'я

Догматичні різниці між Православ’ям і Католицизмом. Стаття друга: Чистилище і митарства

Портал «Релігія в Україні» продовжує публікацію статей Миколи Крокоша, присвячених розбіжностям між Православною та Католицькою Церквами. Друга стаття містить співставлення католицького вчення про чистилище з уявленнями Православної Церкви про так звані митарства.

Догматичні різниці між Православ’ям і Католицизмом. Стаття перша: Філіокве і єдиноначаліє Отця

16 02 2012   Микола Крокош, доктор богослов’я Публікації, Богослов'я

Догматичні різниці між Православ’ям і Католицизмом. Стаття перша: Філіокве і єдиноначаліє Отця

Розбіжності між православною та католицькою доктринами вже більш ніж тисячу років лишаються предметом суперечок. Що тут є суттєвим, а що вторинним? Як знайти шлях до примирення східної та західної богословської традицій? Про це ділиться своїми роздумами доктор богослов’я Микола Крокош. Його перша стаття присвячена проблемі Філіокве.

Новые форматы церковности как ответ на кризис церкви

14 02 2012   Михаил Черенков Публікації, Богослов'я

Новые форматы церковности как ответ на кризис церкви

Не так давно американский студент Джеферсон Бетке разместил в сети ролик «Почему я ненавижу религию, но люблю Иисуса», который посмотрели почти 18 миллионов пользователей социальной сети. Это лишь один пример все более популярного внецерковного христианства. Как быть с теми, кто верует, но не принадлежит? Как должна измениться структура церковной жизни в нетрадиционном обществе?..

Чи існує православна теологія сьогодні?

2 02 2012   Юрій Чорноморець, д. філос. наук Публікації, Богослов'я

Чи існує православна теологія сьогодні?

Знайомі розповіли цікаву історію. Наші студенти запитали у західного професора теології про православну теологію. На що почули відповідь, яка їх шокувала: «Православна теологія? Такої зараз не існує». Чому стала можливою така відповідь?..

Открытая евангельская идентичность: конфликты и границы

30 01 2012   Михаил Черенков Публікації, Богослов'я, Аналітика

Открытая евангельская идентичность: конфликты и границы

18 ноября в Ирпене (Киевская обл.) состоялся "Форум-20", который проанализировал результаты служения евангельских церквей в Украине и других государствах бывшего СССР. Мероприятие собрало около 120 богословов, священнослужителей, философов и преподавателей гуманитарных дисциплин. "Религия в Украине" публикует один из фундаментальных докладов, прозвучавших на форуме. Его автор Михаил Черенков, доктор философских наук, вице-президент Ассоциации «Духовное возрождение» (Украина).

НОВИНИ

Всі матеріали

останні коментарі

Патриарх Кирилл духовенству РПЦ: «Кто со мной не соглас...

Onufriy

Onufriy написал:

нужно ли делать все то, о чем патриарх учит — оставьте все сомнения! И строго исполняйте то, что я повелеваю!.. Другого пути для нашей Церкви сегодня нет! Кто не согласен — на пенсию!

КГ погрожує гоніннями усім, хто незгодний з його папісько-етнофілетичним лжеученням

Навіщо?!. Хіба у РПЦ існує якась опозиція до москвопапізму?
Чи тупі погрози - це невід'ємна частина Євангельської звістки зокрема і російсько-православної псевдокультури взагалі? 

П.С.
Про благодатність РПЦ - дійсно, сьогодні там легше всього постраждати за Христа. Але черги не помітно

Вот новый железный занавес

Onufriy

Onufriy написал:

коммунизм глубоко уничтожил культурные корни христианства в оккупированных когда-то странах

не думаю, что мы можем говорить о пробуждении христианства на Востоке. Возвращение национализма в этих странах не следует путать с христианским пробуждением

+5!! На "постхристиянському" Заході мало християнства, а на Сході багато псевдохристиянства.

Деформоване комунізмом, убоге, трагікомічне націонал-християнство демонструє віросповідну немічність: поляко-католики 
нав'язують Цариці Небесній посаду королеви республіки польської, а святоросійсько-православні проповідують божественну єдність мертвої імерії у "триєдиній купелі" народів.

Два полюси "християнського" політизованого маразму
Полюси різні, маразм - один. І ціна йому - одна

«Правий сектор» зірвав засідання Почаївської міськради,...

josephus

josephus написал:

йоббіки є і на Тернопільщині, навіть серед депутатів! 

Священник УПЦ принял участие в Форуме войсковых казачьи...

Філософ

Філософ написал:

Так які це козаки....цирк!

Глава пресс-службы УПЦ: В Украине – богоборческая власт...

Філософ

Філософ написал:

Цікаво і для чого публікувати маразми цього <...>?

Відредаговано
адмін

"Як діти". Как статья "ДС" об истории Украины вызва...

Onufriy

Onufriy написал:

дают нам послойный срез ваты в ее обильном и разнообразном спектре

Выглядит как внутренние конфликты между группировками зомби

wink 

Богословська класика – сучасна!

АРХМ АВВАКУМ

АРХМ АВВАКУМ написал:

Цікаво, дуже цікаво послухати та взяти в роботу духовної мислі

Постправда

Onufriy

Onufriy написал:

история нашего сосуществования с Россией.. не оставляет много места для наивности. Столкнувшись с украинским препятствием, ураган постправды двинулся дальше на Запад

Постправда по своей природе нехристианская. Ее сестра – откровенная ложь, с которой у них общий отец. Отдельные христиане и даже целые церкви могут выступать за пост-правду...

1. "Церкви" - у множині!.. Politique!.. fellow Ніби хтось не знає, що святоросійське лайно чвирить лище з одного канонічного джерельця! 
2. Друга цитата потребує перекладу з премудрофілософської: "церкви можуть служити дияволу" smile
Та ні.. Церква(и) не може служити ворогу... Служити може лише зборище нечестивців, у якому немає чого робити порядній людині
волна постправды, которая попыталась уничтожить результаты украинского Майдана...в основном провалилась

Вона провалиться тоді, коли християни почнуть захищати своє віровчення від антихристиянського політправославного спотворення. Постправда закінчиться тоді, коли вірні відійдуть від політесних еківоків і прямо назвуть речі своїми іменами

Стаття про постправду потребує більше правди!

Постправда

Onufriy

Onufriy написал:

Церкви берут постправду на вооружение, когда решают принять участие в культурных войнах или отождествляют себя с определенной идеологической платформой. В таких случаях церкви принимают и воспроизводят нарративы, которые выражают только часть истины. Они забывают другие части правды, потому что эти части неудобны...

Проблема в тому, що для християн Істина - це Предвічний Бог і Спаситель світу Ісус Христос (Ів. 14:6)

Отож ідеться не про філософські категорії, а про те, що подібній лжецеркві Христос стає незручним, починає "заважати" у її "служінні" 
Мы, как христиане, должны проявлять бдительность и оценивать постправду на основании евангельских критериев

Егеж... Але якби християни дійсно виявляли пильність, то у своїх статтях вони б писали не про оксфордські прикметники, а про святоросійську етнофілетичну єресь

В УПЦ (МП) забрали назад извинения клирику УПЦ КП

Філософ

Філософ написал:

Все по "канонічному"...

В последние 2-3 дня большая дискуссия развернулась вокр...

Onufriy

Onufriy написал:

Цитата: Сергей Чапнин
Это возможно только в одном единственном случае - когда патриарх мыслит о себе как о "епископе Рима", т.е. он стоит *над* всеми прочими епископами и повелевает ими и всем духовенством

Чапнін публічно свідчить, що існує єдина інтерпретація слів КГ - папізм...
А далі спрацьовує психологія:
Ересь? Ох, как бы не хотелось мне об этом говорить... 

Оце воно і є... Що легше сказати - "єресь" чи "спотворення ЦС"? feel 
Mikhail Nechaev "А патриарх-то - не православный!", - подумали после проповеди православные верующие и традиционно хором промолчали

Постправда

Філософ

Філософ написал:

Постправду схоже взяла собі на озброєння гундяївська РПЦ. Щоб вести інформаціну війну проти "невгодних" православних Церков. Це й просування гундяївського "російського світу", це й насадження рос. політичних схем.Думаю "найкращими" виразниками цієї постправди, крім російських ЗМІ, є брехлива жовта преса, типу: СПЖ, расколамнєт, правлайф і т.д.

А загалом цікава стаття о. Кирила!))

Патриарх Кирилл духовенству РПЦ: «Кто со мной не соглас...

Onufriy

Onufriy написал:

я не от своей мудрости говорю, а от мудрости всего епископата Русской православной церкви! Другого пути для нашей Церкви сегодня нет!

Святим росіяним належить прийняти на віру догмат про незлитність і нероздільність КГ з мудрістю підданого йому єпископату smile 

Мудрість всього єпископату РПЦ 
промовляє через Кирила belay
вона використовує його голосові органи для проповіді нової віроучительної істини 

Єпископальний політправославний медіум продовжує дивувати