Вхід

У вас немає акаунту на Religion.in.ua? Зареєструйтесь

Богослов'я
Теология Освобождения: от запрета работ Леонарда Боффа в Бразилии – к новому этапу академического интереса на постсоветском пространстве

11 03 2013   Анатолий Денисенко Публікації, Богослов'я

Теология Освобождения: от запрета работ Леонарда Боффа в Бразилии – к новому этапу академического интереса на постсоветском пространстве

Если мы все еще думаем, что мысли Боффа и других леворадикальных христианских мыслителей могут и дальше находиться под запретом будь-то католического папы или протестантского епископа, то мы сильно ошибаемся.

Папство, відповідне Євангелію: Нові перспективи католицько-протестантського діалогу

1 02 2013   Гардінґ Маєр Публікації, Богослов'я

Папство, відповідне Євангелію: Нові перспективи католицько-протестантського діалогу

Євангелична сторона буде змушена це почути, бо тут лежить можлива відправна точка для порозуміння...

«Схоластика – живая форма развития христианской традиции». Беседа философа и теолога в Киеве. Часть II

22 01 2013   Интервью подготовила Ольга Рыбачук Публікації, Богослов'я

«Схоластика – живая форма развития христианской традиции». Беседа философа и теолога в Киеве. Часть II

Меня часто спрашивают: зачем вы в Киеве, доминиканцы? Ну, зачем им Фома? Есть своя традиция, она развивается, зачем еще вносить этот рационализм западный, что он может дать этим людям, этому богословию, этой философии?..

«Схоластика – живая форма развития христианской традиции». Беседа философа и теолога в Киеве

22 01 2013   Интервью подготовила Ольга Рыбачук Публікації, Богослов'я

«Схоластика – живая форма развития христианской традиции». Беседа философа и теолога в Киеве

Нужно ли вообще сегодня в Украине, с ее патристическим наследием, обращаться к латинской схоластике, привносить традицию западного рационализма? Обсуждение ведут Андрей Баумейстер и монах–доминиканец о.Войцех Сурувка ОР...

Досвід і перспективи роботи кафедри богослов

8 01 2013   Протоієрей Діонісій Мартишин Публікації, Богослов'я

Досвід і перспективи роботи кафедри богослов'я у світському закладі освіти (на прикладі МАУП)

Перспективним напрямком розвитку кафедри має стати літургійна модель комунікації залучення студентів до багатогранного та багатоманітного літургійного життя церкви. Через брак катехізації, просвітництва ми можемо втратити ціле покоління сучасної молоді...

Екуменічні пропозиції для реформування римського примату. Архієпископ Скопельський Всеволод

17 12 2012   Переклад Миколи Крокоша Публікації, Богослов'я, Аналітика

Екуменічні пропозиції для реформування римського примату. Архієпископ Скопельський Всеволод

То «що з приматом»? Як я пропонував би відповісти на запрошення папи Івана Павла ІІ, висловлювати пропозиції, як найкраще здійснювати римський примат, щоб його сприймали як благословення, а не камінь спотикання? Що я зокрема сказав би з східної православної позиції?..

Теологія та університет: межі та форми взаємодії в українських умовах

5 12 2012   Юрій Чорноморець, доктор філософських наук Публікації, Богослов'я

Теологія та університет: межі та форми взаємодії в українських умовах

3 грудня в Інституті релігійних наук св. Томи Аквінського відбулася міжнародна наукова конференція «Проблеми релігієзнавчих та релігійних дисциплін у вищому навчальному закладі». Портал "Релігія в Україні" забезпечив інформаційну підтримку конференції і сьогодні розпочинає публікацію доповідей, які на ній прозвучали.

Новое прочтение Фомы: в Киеве обсудили книгу Андрея Баумейстера

28 11 2012   Павел Недашковский Публікації, Богослов'я

Новое прочтение Фомы: в Киеве обсудили книгу Андрея Баумейстера

В стенах бывшего храма, сохранившего еще на своих стенах фрески, собрались профессора и студенты, чтоб поздравить автора и побеседовать о ряде проблем, затрагиваемых самим фактом издания книги о Фоме Аквинском в Украине в начале XXI века...

Фатімські об’явлення – від Бога чи «облещення» ?

9 11 2012   Микола Крокош Публікації, Богослов'я

Фатімські об’явлення – від Бога чи «облещення» ?

Нещодавно я прочитав статтю православного священика о. Андрія Толстого з УПЦ КП «Чудо в Фатімі». Також відомий професор Осіпов у своїх телелекціях на російському каналі «Союз» давно поширює подібну позицію: головна відмінність між Православ’ям і Католицизмом полягає нібито в хибному духовному досвіді останнього, з якого випливає безпосередня загроза для спасіння...

«Неименуемое Имя». Очерк 11. Значение священного Имени: следы в Новом Завете

4 11 2012   Юрий Вестель Публікації, Богослов'я

«Неименуемое Имя». Очерк 11. Значение священного Имени: следы в Новом Завете

Формула «божественного стиля» «Я есмь» в Евангелиях как намек или даже прямое произнесение Имени не была отчетливо распознана многими поколениями христианских экзегетов вплоть до начала XX века, хотя некоторые толкователи прежних веков были близки к ее пониманию.

Традиционные и альтернативные формы богословского образования. Репортаж со встречи в Москве

11 10 2012   Тарас Дятлик Публікації, Богослов'я

Традиционные и альтернативные формы богословского образования. Репортаж со встречи в Москве

1-4 октября в Московской богословской семинарии под эгидой Overseas Council International и Евро-Азиатской аккредитационной ассоциацией евангельских учебных заведений состоялся Институт повышения квалификации на тему "Традиционные и альтернативные формы богословского образования". В событии приняли участие 35 евангельских учебных заведений, включая украинские.

«Теологія в контекстах...» Нотатки з відкриття в Києві постійно діючого семінару

8 10 2012   Ольга Рибачук Публікації, Богослов'я

«Теологія в контекстах...» Нотатки з відкриття в Києві постійно діючого семінару

Теолог сьогодні виступає як той, що бере активну участь в суспільно-політичних дискусіях, має відповіді, поради, бо пам’ятає про багатство Традиції. І в цьому цікавість ситуації, бо тоді кожен мирянин може бути тим теологом-понтифіком, наводити мости, бути сучасними сократами, провокувати і будити суспільство, відстоювати істину...

«Неименуемое Имя». Очерк 10. Значение священного Имени: следы в Ветхом Завете и иудаизме

28 09 2012   Юрий Вестель Публікації, Богослов'я

«Неименуемое Имя». Очерк 10. Значение священного Имени: следы в Ветхом Завете и иудаизме

Вопрос, издавна вызывавший споры: была ли известна тетраграмма патриархам? Если да, почему Бог говорит здесь, что Он не был ими познан по имени Яхвэ? Если нет и тетраграмма впервые открыта Моисею, как объяснить то, что она встречается с самого начала Библии?

«Неименуемое Имя». Очерк 9. Значение священного Имени: типы истолкования ключевой фразы

5 09 2012   Юрий Вестель Публікації, Богослов'я

«Неименуемое Имя». Очерк 9. Значение священного Имени: типы истолкования ключевой фразы

Пугающее разнообразие переводов-интерпретаций способно поставить в тупик даже серьезных ученых...

О православных реформах и христианской Реформации. Взгляд протестанта

3 09 2012   Михаил Черенков Публікації, Богослов'я

О православных реформах и христианской Реформации. Взгляд протестанта

Болезненные процессы внутри разделенного украинского Православия с разочарованием наблюдает и внешнее христианское сообщество, в том числе протестанты. К сожалению, наблюдают не так внимательно, как стоило бы...

«Богословие без Слова Божьего — пустая дисциплина». Вице-директор Института религиозных наук  в Киеве — о вере, образовании и о себе

27 08 2012   Ольга Рыбачук Публікації, Богослов'я

«Богословие без Слова Божьего — пустая дисциплина». Вице-директор Института религиозных наук в Киеве — о вере, образовании и о себе

Наш Институт достаточно ориентирован на экуменический аспект, поэтому можно здесь познавать западное богословие в такой, скажем, неполемической обстановке, более спокойной и дружественной...

Концепція «світу як вічної школи» Г. Костельника в оптиці богословської проблеми теодицеї

22 08 2012   Ігор Загребельний Публікації, Богослов'я

Концепція «світу як вічної школи» Г. Костельника в оптиці богословської проблеми теодицеї

Життєвий шлях Костельника-людини був не менш складним, ніж творчий шлях Костельника-мислителя. Його філософсько-богословська спадщина значною мірою постала як реакція на виклики секуляризму...

Наступний папа?

16 08 2012   Д-р Микола Крокош Публікації, Богослов'я, Аналітика

Наступний папа?

Штрихи до особистості й богослов’я мого вчителя – нового префекта Конгрегації Віри Людвіґа Ґергарда Мюллера.

Поцілунок Божественного. Нотатки з ювілейного X Київського літнього богословського інституту

15 08 2012   Микола Осипенко Публікації, Богослов'я

Поцілунок Божественного. Нотатки з ювілейного X Київського літнього богословського інституту

З 29 липня по 11 серпня 2012 року в селі Лишня Макарівського ройону Київської області проходив ювілейний X Київський літній богословський інститут 2012 (КЛБІ-2012). Цьогорічна тематика зустрічі -- «Свідчення християнина у сучасному світі».

«Неименуемое Имя». Очерк 8. Значение священного Имени: ключевой текст Исх. 3:13-15

10 08 2012   Юрий Вестель Публікації, Богослов'я

«Неименуемое Имя». Очерк 8. Значение священного Имени: ключевой текст Исх. 3:13-15

Есть какая-то ирония в том, что фраза, предназначенная, казалось бы, раскрыть смысл самого священного, «собственного» Имени Бога, скорее настолько скрывает его, что ни одну из многочисленных попыток проникнуть в этот смысл, вот уже в течение более двух тысячелетий, нельзя признать вполне удовлетворительной.

«Неименуемое Имя». Очерк 7. Священная тетраграмма: гипотезы о значении

30 07 2012   Юрий Вестель Публікації, Богослов'я

«Неименуемое Имя». Очерк 7. Священная тетраграмма: гипотезы о значении

Что означает тетраграмма? Большинство ученых согласны в том, что в основе имени YHWH лежит еврейский глагол hаyаh, который означает: «быть, существовать, находиться, присутствовать, наличествовать, становиться, делаться, происходить, возникать». Но...

Есть ли социальная и политическая позиция у Евангельских Церквей Украины?

26 06 2012   Федор Райчинец, пастор Публікації, Богослов'я, Аналітика

Есть ли социальная и политическая позиция у Евангельских Церквей Украины?

Что же для нас христиан является тем христианским, что мы намереваемся воплотить в мире?

«Неименуемое Имя». Очерк 6. Священная тетраграмма: гипотезы о происхождении

12 06 2012   Юрий Вестель Публікації, Богослов'я

«Неименуемое Имя». Очерк 6. Священная тетраграмма: гипотезы о происхождении

Среди всех Божьих имен, безусловно, выделяется священная тетраграмма YHWH – имя, интригующее строгим запретом на произношение, покрытое мощным слоем всевозможных, часто взаимоисключающих истолкований, окруженное мистической аурой и каббалистической магией.

Догматичні різниці між Православ’ям і Католицизмом. Стаття сьома: Непомильність папи і автентичність вчення цілої Церкви

6 06 2012   Микола Крокош, доктор богослов'я Публікації, Богослов'я

Догматичні різниці між Православ’ям і Католицизмом. Стаття сьома: Непомильність папи і автентичність вчення цілої Церкви

Чи можливий компроміс між Сходом і Заходом у цьому питанні? Портал «Релігія в Україні» завершує публікацію циклу статей Миколи Крокоша, присвячених відмінностям між католицьким і православним віровченням.

Некоторые вызовы, на которые придется отвечать Церкви следующие двадцать лет

24 05 2012   Сергей Градировский Публікації, Богослов'я

Некоторые вызовы, на которые придется отвечать Церкви следующие двадцать лет

Разобщенность христиан является слишком большим позором, чтобы ее игнорировать, и слишком серьезной слабостью, чтобы не исправить ее.

НОВИНИ

Всі матеріали

останні коментарі

Чем Зеленский страшен для православия

Onufriy

Onufriy написал:

Добрячий текст +5!
 
51-е правило Шестого Вселенского собора запрещает всем христианам посещать комедийные представления... программы с участием Зеленского подпадают под анафему, так как усеяны непристойностями

З огляду на це, православна Церква не повинна б агітувати за Зеро... feel

Але... wink в УПЦ МП тепер усе інакше...

Дійсно, ну як же можна не підтримати чоловічка? Тим більше, коли він - за "електронний концтабір"? winked

Грецький Центр теологічних досліджень пропонує вихід з ...

Onufriy

Onufriy написал:

 
ПЦУ та УПЦ (МП) сформують єдиний православний Синод...

Які дикі пропозиції! belay   
Які страшно відстали ці греки! angry
Вони нічогісінько не знають про "вЬру православную": ні про "російський світ", ні про "вєлічіє", ні про "богоданість" Пу!..
І вже тим більше - про "єресь українства", "єресь гуманізма" і богомерзотність геометрії!!

Ну як же зможуть правовірні овечки святоросійства возсісти поряд з козлищами жидорептилоїдства?!! recourse

Польская Православная Церковь поддерживает украинскую а...

Філософ

Філософ написал:

Польська ПЦ це збір неуків радянського зразка. Вже давно доведено апостольське спадкоємство колишніх УАПЦ і УПЦ КП. Тому всі розмови про "перерукополеження" є безпідставними. Тимбільше з ієрархами ПЦУ спіслужив Вселенський патріарх!

Циркулярний лист Тюченської єпархії. Про духовні критер...

Onufriy

Onufriy написал:

1. Вибір 2019 дійсно пісний... recourse 
2. Пророцтво п. Лепехи збулося:
"аполітичні" москвовіри агітують за ЗЕро-кандидата
Всеволод Чаплін: "надо достигать договоренностей с лидером гонки (Зеленским), требуя письменных гарантий прекращения гонений на каноническую Церковь, возвращения политэмигрантов и критиков «европейского выбора» в политику... назначения министром культуры (он курирует религию) Юрия Бойко, Виктора Медведчука, Вадима Новинского или Василия Анисимова..."
"Порошенко – абсолютное зло"
love
https://credo.press/223778/

Всеукраїнська Рада Церков закликає робити вибір президе...

Onufriy

Onufriy написал:

мусимо усвідомити: якою повинна бути наша держава?

Яке питання, така і відповідь. feel Для терезої відповіді доречніше усвідомити, чого ми хочемо від майбутнього президента?
1. Особистого багатства?
2. Подолання людської продажності "в окремо взятій країні"?
3. Припинення глобального міжнародного конфлікту?
Твереза відповідь можлива лише у тому випадку, якщо ми чекаємо чогось іншого. Бо ніякий президент не зробить вас багатим, не "подолає корупції" і не "припинить війни"

Це якщо він не "чарівник з голубого вертольота" recourse


27 березня — 01 квітня сайт "Релігія в Україні" зупин...

Onufriy

Onufriy написал:

Це дуже прикро. Той випадок, коли сюрприз неприємний angry 

Як відбувається перехід з УПЦ МП в ПЦУ

dutchak1

dutchak1 написал:

Пасхавер десь писав, що «Когда-то один из руководителей Европейского союза неофициально сказал: «Если бы русские не были белыми, у нас бы к ним претензий не было. А так ведь белые, вроде бы свои, но не как мы». То же самое можно сказать и про нас». І там, далі, Пасхавер писав що у нас цінності інші. Добавимо – не тільки інші але і з тими цінностями, які ми переносимо від цивілізації і від Європи до нас, проходять дивні метаморфози.

Ми дикунський, варварський народ і це особливо видно в нашому дикунському, варварському релігійному законодавстві.  Причому це якесь небачене і неописане варварство. Ми користуємось речами і благами цивілізації і одночасно реконструюємо суспільні відносини, схожі на описи з шкільних історичних підручників про давні часи. Наші відносини це якась амальгама з давнього, застиглого в часі ординства, на яке додатково наклалась катастрофа 1917 року.  Для прикладу -  всі ці ламентації про захист автономії громади, про захист права свободи вибору підпорядкування, про свободу переходу громади – це все для придурків і убогих. Так, автономія релігійної громади є одним з основних положень міжнародного права, міжнародних угод, які підписала Україна. Але в них це означає що громада самостійно визначає себе автономною, самостійно проводить свої межі в яких живе і порядкую по своїх власних установах і правилах. Визнання державою цієї автономії є похідне від волі самої громади. У нас же, незважаючи на те, що всі християнські церкви в Україні визнають автономною всю церкву, держава приймає закон яким фактично нищить церкву, робить самостійними і незалежними парафії. Далі держава проголошує ту свободу «підпорядкування» і береться її захищати. Тут можна  звернути увагу, що послідні зміни в ст.8 релігійного закону, якими намагаються регулювати і захищати те «підпорядкування», в рівній мірі відносяться до зареєстрованих громад і до громад, які навіть не повідомляють державні органи про своє утворення. Який зміст має тоді та детальна регламентація прописана в ст.8 для тих громад? Що законодавець збирається «захищати» в цьому випадку? Здоровий глузд тут підказує, що парафія при діючому законі може міняти підпорядкування хоч кожної години і 24 рази на добу. Це право декларативне і його неможливо ні порушити ні захистити. Проблеми виникають тільки у парафій-юросіб і це є проблеми не «захисту» якоїсь свободи громади а проблеми майна. І тут вже видна друга придуркуватість і щоб її побачити, треба читати Цивільний кодекс, читати на рівні першого курсу юрфаку. Все, що відбувається з юрособою, абсолютно все описано цивільним правом і хто може пояснити, використовуючи цивільне право – що таке зміна підпорядкування юрособою? Що таке канонічне підпорядкування з точки зору ЦК? Що відбувається з юрособою при такій зміні підпорядкування чи з тою особою, якій стають підпорядковані? Абсолютно нічого і це є повна дурня, яку придуркуватий український законодавець і на пару з ним такий же придуркуватий український релігієзнавець взялись захищати світським правом. Термін «зміна підпорядкування» в цивільному праві має інший зміст чим той, який вкладають у нього віруючі і в реальності це означає зміну віри частиною віруючих чи ще якісь канонічні нюанси в цій вірі.  Але саме цивільне право не в змозі описати і навіть не існує таких правових термінів які б описали це «підпорядкування» чи цю зміну віри чи якісь зміни у вірі. Цивільному праву байдуже до цих змін і громада може міняти «підпорядкування» у всьому діапазоні світових релігій і культів, залишаючись згідно положень нашого релігійного закону одною і тією ж юридичною особою(!). Звучить це безглуздо як і безглузді наші намагання цивільним правом «захищати» чи «регулювати» такі переходи юридичної особи. Зміст це би мало тільки в тому випадку, як би ми  доказували всім і переконували всіх в тому, що юридична особа може вірити в Бога.

Ну і повна дурня вже по майну. Для розуміння примітивно можна виділити три рівня розвитку права власності. Перший, дикунський або нульовий. Якщо дикуну сказати що ця річ є власністю Джона чи Івана, він порахує тебе за божевільного. Річ може бути тверда, м’яка, кольорова, кругла, квадратна але як вона може мати признаки Джона, як це знайти, де в ній той Джон. Другий рівень, варварський, це коли власністю є те, до чого можеш дотягнутись і що можеш захистити. Третій рівень це вже цивілізовані, складні і абстрактні правові терміни, за якими навіть річ Джона, яку він передав тимчасово комусь чи загубив – все одно залишається його. І от на другому рівні вже видно шляхи до цивілізованої власності, її початки. Початок йде від того, що власністю стає те, що ти сам визнаєш своїм. Наприклад – йдеш по вулиці в штанях і ці штані є твої не тому, що вони нумеровані і по номеру держава указом визначила їх твоїми а тому що ти їх сам визнав своїми. Після цього самостійного визнання держава починає ці штані захищати як твої. Так і тут. В 1991 році, коли держава почала ліпити відносини з церквами, вона в діалозі з ними повинна була бачити, що вони визнають своєю власністю і як нею розпоряджаються. А вони, всі християнські церкви України, визнають власниками церковного майна не громади а всю церкву. Незважаючи на те, держава, в порушення конституційного відділення, влізла в церкви і сама «призначила» власниками парафії, зробила з церкви збіговисько незалежних юридичних осіб з гібридними статутами, зі статутами в яких поєднала бульдога з носорогом – світське і канонічне право. І от вже і ПЦУ, підтанцьовуючи Порошенку, приводить свій статут у відповідність до дикунського закону, записує церкву як зібрання незалежних юросіб, утворених по ЦК України. А на початках, в першому варіанті Статуту, писалось про церкву як особу, яка сама будує відносини з державою. І тут буде цікаво поспостерігати, як ПЦУ буде далі творити свої документи, особливо парафіяльні. Як визначить власність.

Тобто, ми не то що залишаємось на дикунському рівні, ми навіть заблокували його можливий розвиток. Можна подивитись на конфлікт у Львові, де громада УГКЦ намагається залишити за собою костел. Скільки там в обговоренні позбігалось буйних, дикунів, клянуть поляків, Мокшицького, розкопують старі могили! Врешті УГКЦ, яка претендує на цивілізованість, ліквідовує буйну парафію. Наслідок – новий припадок в мереживному обговоренні. Ще приклад. Можна почитати фантастичний матеріал на «Релігія в Україні», як в позаминулому столітті у Львові цивілізовано вирішували долю покинутого румунського храму. Фантастичний матеріал в порівнянні з нашим дикунством. Ми не то що стоїмо на місці, ми навіть вдаємо якось рухатись реверсом в минулі часи і при цьому приймаємо законодавство, яке захищає мародерство. Закон №4128 – це Закон Мародерів. У всі часи мародерство було ознакою військових конфліктів, при яких військові загони або банди найманців грабували беззахисне населення на територіях, статус яких тимчасово був не встановлений. Так і у нас. Використовуючи реальну війну, політики і законодавці «організували» законоподібний грабунок одних громад громадян другими громадами громадян, розділених релігійними переконаннями. І це особливо вражає, оскільки мародерами стають християни і їх спільноти. Адже ж саме в християнському середовищі в давні часи виникло розділення церковного і світського права, при якому християнське середовище залишилось ізольованим місцем де панували моральні основи керування церковним майном. Збереження цього середовища здійснено радикальним відділенням від світського права і оскільки  суть керування церковним майном не у застосуванні правових конструкцій, а в здійсненні місії церкви, то і успіх цієї місії став критерієм правильності прийняття рішень і здійснення тих чи інших дій з церковним майном. У нас же безглузді спільноти заполітизованих громадян, які вважають християнство просто громадським рухом з формальним моральним законодавством, притягнули в християнське середовище світське право, причому у гіршому його варіанті. Адже навіть світські юридичні особи, при виникненні конфліктів і суперечок між засновниками громади про використання майна, дають право тим громадянам, які кінцево не погодились з рішеннями громади, вийти з громади разом з тим майном, яке вони вклали. Тобто, якщо в християнській громаді не існує християнських відносин з іншими членами громади, які могли б керувати ними при залагодженні майнових питань, якщо громада «голосуванням» позбавляє участі у вирішенні майнових питань меншу кількість громади то, за відсутності християнських відносин, необхідно би мінімально зберегти хоч якусь справедливість до своїх земляків і сусідів і виключити мародерство. Якщо християнська справедливість і моральні відносини тут відсутні то тоді необхідно зберегти цивілізовану, світську справедливість.  Тобто тоді, в продовження світського правила про фіксоване членство в громаді, це членство необхідно доповнити таким же світським обліком внесків і пожертв кожного фіксованого члена громади. І при виключенні любого члена громади, громада повертає йому ті внески або компенсує їх.

 

Який порядок проведення перевірок релігійних організаці...

dutchak1

dutchak1 написал:

Добре було б якби юрист пояснив собі, і нам всім в тому числі, як він з'єднав релігійну організацію з господарською діяльністю у її законодавчому визначенні?  Наведем визначення -

Господа́рська дія́льність — будь-яка діяльність, в тому числі підприємницька, пов'язана з виробництвом та обміном та переробкою матеріальних і нематеріальних благ, що виступають у формі товару.

Під господарською діяльністю в Господарському кодексі України розуміється діяльність суб'єктів господарювання у сфері суспільного виробництва, спрямована на виготовлення та реалізацію продукції, виконання робіт чи надання послуг вартісного характеру, що мають цінову визначеність. (ст. 3 ГК України)

Страдания за Москву, это не страдания за Христа ‒...

Onufriy

Onufriy написал:

"головний мЬсЬонер РПЦ" з азартом доводить, що 1+1=2 love
Очевидна актуальність кураєвського просвітництва для святоросичів РПЦ є найкращим доведенням смерті "російського православ'я"

Те що сьогодні животіє на москві - не православ'я, а зла і погибельна єресь 
в духе своей готтентотской этики

Не «нас ради, человек», а «ее ради, епархиальной собственности, сшедшаго с небес»


Вікарій Київської митрополії УПЦ (МП) — власник двох ав...

В. Ясеневий

В. Ясеневий написал:

ну и правильно.Чего терятся. Жизнь дается только один раз.Поэтому нужно брать от неевсе что можна...Многая Вам лета, дорогой владыка. Притом, наиканоничнейший...

Старый дуб рухнул. И тут, началось…

В. Ясеневий

В. Ясеневий написал:

Воистину христианство уже давно умерло!   Вместо тяжелой борьбы с пристрастиями и грехами в себе для перерождения и преображения человека( ества) , мы (не все ли?),  говорим  и призываем только(!)  к внешнему исполнению обрядов..Где же эти совершенные ПОСЛЕДОВАТЕЛИ ХРИСТА??? О, как хотелось бы хотя бы посмотреть на них...А они должны были бы сами  спастись и СПАСТИ ВЕСЬ МИР!!! Кто же и куда нас и весь мир ведет???

Депутат Денис Бородюк: «Ни один олигарх столько не укра...

Onufriy

Onufriy написал:

люди, которые не боятся Бога, не доверяют и другим людям

Ни один олигарх столько не украдет, сколько крадут все украинцы понемножку

мы живём просто-напросто не по средствам

Толковий єретик адвентист. Добряче сказав +5!

10 відповідей про автокефалію Православної Церкви Украї...

Onufriy

Onufriy написал:

Слабкість статті у тому, що вона викриває воканонічнених брехунів, але не викриває єресі

Базікати отаку похабщину може лише проклятий святоросійський єретик: 
не варто приєднуватись до ПЦУ, бо це буде зрада нашій православній вірі

таїнства в ПЦУ є недійсними

ПЦУ — це легалізований розкол

10 відповідей про автокефалію Православної Церкви Украї...

Onufriy

Onufriy написал:

Цитата: dima222
авторами говориться про умовність або неправдивість факту вбивства

Ви не праві - розпусники говорять лише про те, що загиблі не були безвинно убитими...  what (...):
помолилися за упокій душ «невинно убієнних на Майдані»

10 відповідей про автокефалію Православної Церкви Украї...

dima222

dima222 написал:

Та про що там говорити. Ось сайт Володимир-Волинської єпархії дає новину про участь представників єпархії у вшануванні убієнних на Майдані. Останні слова у лапках - тобто авторами говориться про умовність або неправдивість факту вбивства. Для мене цього достатньо щоб переконатися, що МП - це ворожа Україні структура. 
http://xn--80a3aeu4czas.xn--j1amh/m-volodymyr-volynskyi-predstavnyky-ieparkhii-d
oluchylysia-do-vshanunnia-ubiiennykh-na-maidani/