Вхід

У вас немає акаунту на Religion.in.ua? Зареєструйтесь

Богослов'я
Володимир Бурега: Складні питання богословської освіти

7 02 2014   Розмовляв Віталій Хромець Публікації, Інтерв'ю, Богослов'я

Володимир Бурега: Складні питання богословської освіти

Портал "Релігія в Україні" продовжує серію інтерв’ю з відомими українськоми фахівцями про проблеми богословської освіти в Україні. Представляємо наступного співрозмовника -- професора Володимира Бурегу, проректора з науково-богословсьої роботи Київської духовної академії і семінарії УПЦ.

Миф, ставший фактом

29 01 2014   Клайв Стейплз Льюис Публікації, Богослов'я, Історія

Миф, ставший фактом

Тот, кто разуверился в христианской истории как факте, но постоянно питается ею как мифом, будет, пожалуй, более живым духовно, чем тот, кто согласился с фактом и не много думал о нем.

Чи благословив би Бог силовий характер Майдану?

24 01 2014   Петро Балог, священик Публікації, Богослов'я

Чи благословив би Бог силовий характер Майдану?

Катехизм Католицької Церкви говорить про п’ять передумов, коли силовий характер протесту є морально допустимий. Представимо спробу коротко проаналізувати ці п’ять передумов «справедливого силового опору» владі у нашій сьогоднішній українській ситуації...

Божа справедливість і людська відповідальна свобода у часи суспільних криз

22 01 2014   Юрій Чорноморець Публікації, Богослов'я

Божа справедливість і людська відповідальна свобода у часи суспільних криз

Головна антропологічна катастрофа України – це невміння ставити себе на місце іншого. А між тим – це початок людської солідарності...

21 01 2014   Митрополит Иерофей (Влахос) Публікації, Богослов'я

О первенстве Вселенского Патриархата

Портал "Религия в Украине" продолжает знакомить читателей с материалами дискуссии о первенстве в мировом православии. После публикации работы митрополита Элпидофора (Ламбриниадиса) "Первый без равных" предлагаем читателям статью "Первенство Вселенского Патриархата" владыки Иерофея (Влахоса), митрополита Навпактского и монастыря св. Власи, члена Священного Синода Элладской Православной Церкви. Она была опубликована 17 января 2014 года в блоге Mystagogy.

Уроки Майдану для українських протестантів

20 01 2014   Пастор Микола Романюк Публікації, Богослов'я

Уроки Майдану для українських протестантів

Майдан допоміг Церкві (яка цього хотіла) зіштовхнутися лицем в лице з суспільством, наблизитися до нього. Цікаво, що для того, щоб бути біля людей і служити їхнім духовним і фізичним проблемам, не обов’язково розділяти усі їхні погляди...

Особистий Спаситель чи Господь суспільства? Богословське осмислення християнської відповідальності у світлі подій на «Майдані»

16 01 2014   Денис Кондюк Публікації, Богослов'я

Особистий Спаситель чи Господь суспільства? Богословське осмислення християнської відповідальності у світлі подій на «Майдані»

Сучасне українське богослов’я має бути діалогічним, і акцентувати акцент не на межах, а на серцевині відносин між християнами та суспільством. Церква має стати служителем суспільства та позиціонувати себе як рівний простому громадянину, а не як той, що стоїть згори та «наказує»...

Про типи богословської освіти і вимірювання продуктивності

13 01 2014   Розмовляв Віталій Хромець Публікації, Інтерв'ю, Богослов'я

Про типи богословської освіти і вимірювання продуктивності

Про ідею богословської освіти в сучасному українському університеті релігієзнавець Віталій Хромець веде розмову з українським богословом, доктором філософських наук Михайлом Миколайовичем Черенковим, який протягом останніх років був ректором Донецького християнського університету.

Первый без равных. Ответ Константинопольского Патриархата на документ о первенстве, принятый в Московском Патриархате

8 01 2014   митрополит Элпидофор (Ламбриниадис) Публікації, Богослов'я, Аналітика

Первый без равных. Ответ Константинопольского Патриархата на документ о первенстве, принятый в Московском Патриархате

Ввиду чрезвычайной важности дискуссии о первенстве в Церкви портал «Религия в Украине» предлагает читателям полный русский перевод свежей статьи митрополита Элпидофора (Ламбриниадиса), православного богослова, видного иерарха Константинопольского Патриархата.

Богослов в университете

6 01 2014   Беседовал Виталий Хромец Публікації, Інтерв'ю, Богослов'я

Богослов в университете

Об идее богословского образования рассказывает православный богослов, кандидат философских наук, доцент Харьковского национального университета Александр Филоненко. В общем рейтинге студенческих отзывов Александр Семенович характеризуется так: «Отличный специалист, денег не берет, не соскучишься, иногда что-то спрашивает, студенты с ним на ты»...

«Із цих подій Україна вийде оновленою»

28 12 2013   Розмовляв Євгеній Білоножко Публікації, Інтерв'ю, Богослов'я

«Із цих подій Україна вийде оновленою»

В другій частині інтерв’ю київський релігієзнавець Юрій Чорноморець пояснює, чому він з оптимізмом дивиться на українське православ’я, обговорює питання релігійності вітчизняних еліт, розповідає про православність пасторальної думки Папи Римського Франциска та прогнозує народження нової теології визволення.

Церкви, суспільство, майдан, влада...

26 12 2013   Розмовляв Євгеній Білоножко Публікації, Інтерв'ю, Богослов'я

Церкви, суспільство, майдан, влада...

Про політичне православ’я, про консенсус та толерантність, про єдність церков ідеться у першій частині інтерв’ю із православним богословом, професором та доктором філософських наук Юрієм Чорноморцем...

На пути к вероисповедному документу евангельских христиан

3 12 2013   Андрей Пузынин Публікації, Богослов'я, Історія

На пути к вероисповедному документу евангельских христиан

Зарождение Всероссийского Содружества Евангельских Христиан (ВСЕХ) проливает свет на интеграционные процессы в протестантском сообществе России и за ее пределами, в том числе на Украине...

Джон Милбанк: «Христианство возродится только в том случае, если будет стараться всё заново переосмыслить по-христиански…»

26 11 2013   Беседовал Анатолий Денисенко Публікації, Богослов'я

Джон Милбанк: «Христианство возродится только в том случае, если будет стараться всё заново переосмыслить по-христиански…»

Джон Милбанк - теолог, профессор и глава Центра теологии и философии Ноттингемского университета (Англия), основатель и лидер «радикальной ортодоксии» – нового направления в христианской теологии. С ним беседует преподаватель Украинской Евангельской Теологической Семинарии (Киев) Анатолий Денисенко...

«Возвращение богословия». Церковные реформы и перспективы богословия в текстах и выступлениях митрополита Антония (Паканича)

20 11 2013   Михаил Черенков Публікації, Рецензії, Богослов'я

«Возвращение богословия». Церковные реформы и перспективы богословия в текстах и выступлениях митрополита Антония (Паканича)

«Возвращение богословия» в университетский мир и общество в целом стало главной темой октябрських докладов ректора КДАиС митрополита Антония (Паканича), она же оказывается стержневой и для его недавно изданного сборника...

«Традиция евангельских христиан»: критический анализ книги Андрея Пузынина

4 11 2013   Василий Новаковец Публікації, Рецензії, Богослов'я

«Традиция евангельских христиан»: критический анализ книги Андрея Пузынина

Кто-то восторженно принимает книгу Андрея Пузынина, кто-то пишет о том же, но по-иному, кто-то нашел в ней хотя бы частично разгадку большой проблемы, а кто-то – автор данного отклика – пожелал указать больше на недостатки работы.

«Постмодерный критический августинизм»: Краткая сумма в 42 ответах на незаданные вопросы

2 10 2013   Джон Милбанк Публікації, Богослов'я

«Постмодерный критический августинизм»: Краткая сумма в 42 ответах на незаданные вопросы

Публикуемая нами статья Джона Милбанка положила начало «Радикальной ортодоксии», и сегодня представители этой богословской парадигмы работают не только с текстами Августина, но и восточных Отцов, особенно – св. Григория Нисского.

Православне відродження: нова генерація теологів

26 09 2013   Павло Гаврилюк Публікації, Богослов'я

Православне відродження: нова генерація теологів

Диякон Павло Гаврилюк (Православна Церква Америки) – один з провідних дослідників сучасного православного богослов'я. Його стаття про нове покоління православних теологів, яка була опублікована у грудні 2012 року і пропонується зараз для читачів порталу "Релігія в Україні", вже стала предметом для активних дискусій в академічному середовищі...

Отець Гавриїл Костельник: актуальність позаконфесійного вивчення

23 09 2013   Ігор Загребельний Публікації, Богослов'я

Отець Гавриїл Костельник: актуальність позаконфесійного вивчення

20 вересня 1948 року перестало битися серце о. Гавриїла Костельника. По ту сторону конфесійних та політичних дискусій залишатиметься маловивченою його оригінальна філософська та богословська спадщина, до котрої демонструють вражаючу байдужість не лише світські дослідники, але й церковні кола...

Філософська теологія: сучасний стан і перспективи. Частина ІІ

12 09 2013   Юрій Чорноморець Публікації, Рецензії, Богослов'я

Філософська теологія: сучасний стан і перспективи. Частина ІІ

Сучасна філософія релігії, яка спирається на аналітичну традицію, повторює шлях, який вже було пройдено античною та модерною філософією...

Філософська теологія: сучасний стан і перспективи

9 09 2013   Юрій Чорноморець Публікації, Рецензії, Богослов'я

Філософська теологія: сучасний стан і перспективи

Роздуми над книгою: Оксфордское руководство по философской теологии  / Сост. Томас П. Флинт и Майкл К. Рей; ред. М.О. Кедрова/ ИФ РАН. – М.: Языки славянской культуры, 2013...

Несостоятельность университетской теологии?!.

23 08 2013   Евгений Рункевич Публікації, Богослов'я

Несостоятельность университетской теологии?!.

В недавней статье «Несостоятельность университетской теологии: избранные мысли из книги [Й. Громадки] “Перелом в Протестантской Теологии”» Анатолий Денисенко затрагивает весьма актуальный для сегодняшней Украины (да и России) вопрос о целесообразности и жизнеспособности теологических факультетов в светских вузах. Попытаюсь вступить с А. Денисенко в диалог...

Обновление теологии освобождения как залог ее будущего успеха

20 08 2013   Анатолий Денисенко Публікації, Богослов'я

Обновление теологии освобождения как залог ее будущего успеха

Лично мне кажется, что принципы Богословия Освобождения, которое имело место в Латинской Америке во второй половине XX ст., все еще остаются самым лучшим ответом, который христиане, в том числе украинские, могут дать на окружающую их действительность.

Впечатления о Мирославе Вольфе и его книге в контексте будущего приезда богослова в Украину

29 05 2013   Федор Райчинец Публікації, Рецензії, Богослов'я

Впечатления о Мирославе Вольфе и его книге в контексте будущего приезда богослова в Украину

Книга "По образу Нашему: Церковь как образ Троицы" демонстрирует не только отличие протестантской екклезиологии и критику католического и православного понимания церкви, но и предлагает предметную критику всех исторических перегибов самой протестантской екклезиологии...

Последнее слово Пилата, или На заре новой апологетики

23 04 2013   Анатолий Денисенко Публікації, Богослов'я

Последнее слово Пилата, или На заре новой апологетики

Занимающимся апологетикой надо согласиться с тем, что мы более не можем доказывать Бога, мы доказываем тот или иной вид рационального взгляда на Бога. Может, всем тем, кто сегодня занимается апологетикой, нужно обратиться к образному мышлению и апофатической сдержанности?..

НОВИНИ

Всі матеріали

останні коментарі

Священик Сєверодонецької єпархії УПЦ (МП) звершив чин в...

Onufriy

Onufriy написал:

Та це прямо чудо!...
Схоже, що "капітан сьогодні був тверезий"

Харків'яни вимагають у парафії УПЦ (МП) відновити колі...

Onufriy

Onufriy написал:

порушення Закону України «Про охорону культурної спадщини» в Харкові давно набули системного характеру

Прокляті воцерковлені дикуни! what
Але ще більше гріха - на місцевих адміністративних беззаконниках і фарисеях

Знайдіть на цьому бланку згадку про УПЦ

dima222

dima222 написал:

Митрополита Лазаря давно треба було оголосити персоною нон грата в Україні - а тим часом його рідним брат Дмитро у Дунаєві біля Почаєва в селі, яке приєдналося до ПЦУ, намагається будувати нову церкву. І точно за гроші Лазаря, бо всі племінники Лазаря - сини та родичі Дмитра, служать священиками у Криму. 

Філарет готовий до розколу ПЦУ. Єпархії починають відме...

Onufriy

Onufriy написал:

Що б його іще зробити православній ієрархії для того, щоб уже остаточно відвернути українців від православ'я? belay
на цьому соборі не я головував як патріарх, а головував представник Вселенського патріарха, тому то не наш собор. То собор Константинопольської церкви

what request 

Чем Зеленский страшен для православия

Onufriy

Onufriy написал:

Добрячий текст +5!
 
51-е правило Шестого Вселенского собора запрещает всем христианам посещать комедийные представления... программы с участием Зеленского подпадают под анафему, так как усеяны непристойностями

З огляду на це, православна Церква не повинна б агітувати за Зеро... feel

Але... wink в УПЦ МП тепер усе інакше...

Дійсно, ну як же можна не підтримати чоловічка? Тим більше, коли він - за "електронний концтабір"? winked

Грецький Центр теологічних досліджень пропонує вихід з ...

Onufriy

Onufriy написал:

 
ПЦУ та УПЦ (МП) сформують єдиний православний Синод...

Які дикі пропозиції! belay   
Які страшно відстали ці греки! angry
Вони нічогісінько не знають про "вЬру православную": ні про "російський світ", ні про "вєлічіє", ні про "богоданість" Пу!..
І вже тим більше - про "єресь українства", "єресь гуманізма" і богомерзотність геометрії!!

Ну як же зможуть правовірні овечки святоросійства возсісти поряд з козлищами жидорептилоїдства?!! recourse

Польская Православная Церковь поддерживает украинскую а...

Філософ

Філософ написал:

Польська ПЦ це збір неуків радянського зразка. Вже давно доведено апостольське спадкоємство колишніх УАПЦ і УПЦ КП. Тому всі розмови про "перерукополеження" є безпідставними. Тимбільше з ієрархами ПЦУ спіслужив Вселенський патріарх!

Циркулярний лист Тюченської єпархії. Про духовні критер...

Onufriy

Onufriy написал:

1. Вибір 2019 дійсно пісний... recourse 
2. Пророцтво Лепехи збулося:
"аполітичні" москвовіри агітують за ЗЕро-кандидата
Всеволод Чаплін: "надо достигать договоренностей с лидером гонки (Зеленским), требуя письменных гарантий прекращения гонений на каноническую Церковь, возвращения политэмигрантов и критиков «европейского выбора» в политику... назначения министром культуры (он курирует религию) Юрия Бойко, Виктора Медведчука, Вадима Новинского или Василия Анисимова..."
"Порошенко – абсолютное зло"
love
https://credo.press/223778/

Всеукраїнська Рада Церков закликає робити вибір президе...

Onufriy

Onufriy написал:

мусимо усвідомити: якою повинна бути наша держава?

Яке питання, така і відповідь. feel Для терезої відповіді доречніше усвідомити, чого ми хочемо від майбутнього президента?
1. Особистого багатства?
2. Подолання людської продажності "в окремо взятій країні"?
3. Припинення глобального міжнародного конфлікту?
Твереза відповідь можлива лише у тому випадку, якщо ми чекаємо чогось іншого. Бо ніякий президент не зробить вас багатим, не "подолає корупції" і не "припинить війни"

Це якщо він не "чарівник з голубого вертольота" recourse


Як відбувається перехід з УПЦ МП в ПЦУ

dutchak1

dutchak1 написал:

Пасхавер десь писав, що «Когда-то один из руководителей Европейского союза неофициально сказал: «Если бы русские не были белыми, у нас бы к ним претензий не было. А так ведь белые, вроде бы свои, но не как мы». То же самое можно сказать и про нас». І там, далі, Пасхавер писав що у нас цінності інші. Добавимо – не тільки інші але і з тими цінностями, які ми переносимо від цивілізації і від Європи до нас, проходять дивні метаморфози.

Ми дикунський, варварський народ і це особливо видно в нашому дикунському, варварському релігійному законодавстві.  Причому це якесь небачене і неописане варварство. Ми користуємось речами і благами цивілізації і одночасно реконструюємо суспільні відносини, схожі на описи з шкільних історичних підручників про давні часи. Наші відносини це якась амальгама з давнього, застиглого в часі ординства, на яке додатково наклалась катастрофа 1917 року.  Для прикладу -  всі ці ламентації про захист автономії громади, про захист права свободи вибору підпорядкування, про свободу переходу громади – це все для придурків і убогих. Так, автономія релігійної громади є одним з основних положень міжнародного права, міжнародних угод, які підписала Україна. Але в них це означає що громада самостійно визначає себе автономною, самостійно проводить свої межі в яких живе і порядкую по своїх власних установах і правилах. Визнання державою цієї автономії є похідне від волі самої громади. У нас же, незважаючи на те, що всі християнські церкви в Україні визнають автономною всю церкву, держава приймає закон яким фактично нищить церкву, робить самостійними і незалежними парафії. Далі держава проголошує ту свободу «підпорядкування» і береться її захищати. Тут можна  звернути увагу, що послідні зміни в ст.8 релігійного закону, якими намагаються регулювати і захищати те «підпорядкування», в рівній мірі відносяться до зареєстрованих громад і до громад, які навіть не повідомляють державні органи про своє утворення. Який зміст має тоді та детальна регламентація прописана в ст.8 для тих громад? Що законодавець збирається «захищати» в цьому випадку? Здоровий глузд тут підказує, що парафія при діючому законі може міняти підпорядкування хоч кожної години і 24 рази на добу. Це право декларативне і його неможливо ні порушити ні захистити. Проблеми виникають тільки у парафій-юросіб і це є проблеми не «захисту» якоїсь свободи громади а проблеми майна. І тут вже видна друга придуркуватість і щоб її побачити, треба читати Цивільний кодекс, читати на рівні першого курсу юрфаку. Все, що відбувається з юрособою, абсолютно все описано цивільним правом і хто може пояснити, використовуючи цивільне право – що таке зміна підпорядкування юрособою? Що таке канонічне підпорядкування з точки зору ЦК? Що відбувається з юрособою при такій зміні підпорядкування чи з тою особою, якій стають підпорядковані? Абсолютно нічого і це є повна дурня, яку придуркуватий український законодавець і на пару з ним такий же придуркуватий український релігієзнавець взялись захищати світським правом. Термін «зміна підпорядкування» в цивільному праві має інший зміст чим той, який вкладають у нього віруючі і в реальності це означає зміну віри частиною віруючих чи ще якісь канонічні нюанси в цій вірі.  Але саме цивільне право не в змозі описати і навіть не існує таких правових термінів які б описали це «підпорядкування» чи цю зміну віри чи якісь зміни у вірі. Цивільному праву байдуже до цих змін і громада може міняти «підпорядкування» у всьому діапазоні світових релігій і культів, залишаючись згідно положень нашого релігійного закону одною і тією ж юридичною особою(!). Звучить це безглуздо як і безглузді наші намагання цивільним правом «захищати» чи «регулювати» такі переходи юридичної особи. Зміст це би мало тільки в тому випадку, як би ми  доказували всім і переконували всіх в тому, що юридична особа може вірити в Бога.

Ну і повна дурня вже по майну. Для розуміння примітивно можна виділити три рівня розвитку права власності. Перший, дикунський або нульовий. Якщо дикуну сказати що ця річ є власністю Джона чи Івана, він порахує тебе за божевільного. Річ може бути тверда, м’яка, кольорова, кругла, квадратна але як вона може мати признаки Джона, як це знайти, де в ній той Джон. Другий рівень, варварський, це коли власністю є те, до чого можеш дотягнутись і що можеш захистити. Третій рівень це вже цивілізовані, складні і абстрактні правові терміни, за якими навіть річ Джона, яку він передав тимчасово комусь чи загубив – все одно залишається його. І от на другому рівні вже видно шляхи до цивілізованої власності, її початки. Початок йде від того, що власністю стає те, що ти сам визнаєш своїм. Наприклад – йдеш по вулиці в штанях і ці штані є твої не тому, що вони нумеровані і по номеру держава указом визначила їх твоїми а тому що ти їх сам визнав своїми. Після цього самостійного визнання держава починає ці штані захищати як твої. Так і тут. В 1991 році, коли держава почала ліпити відносини з церквами, вона в діалозі з ними повинна була бачити, що вони визнають своєю власністю і як нею розпоряджаються. А вони, всі християнські церкви України, визнають власниками церковного майна не громади а всю церкву. Незважаючи на те, держава, в порушення конституційного відділення, влізла в церкви і сама «призначила» власниками парафії, зробила з церкви збіговисько незалежних юридичних осіб з гібридними статутами, зі статутами в яких поєднала бульдога з носорогом – світське і канонічне право. І от вже і ПЦУ, підтанцьовуючи Порошенку, приводить свій статут у відповідність до дикунського закону, записує церкву як зібрання незалежних юросіб, утворених по ЦК України. А на початках, в першому варіанті Статуту, писалось про церкву як особу, яка сама будує відносини з державою. І тут буде цікаво поспостерігати, як ПЦУ буде далі творити свої документи, особливо парафіяльні. Як визначить власність.

Тобто, ми не то що залишаємось на дикунському рівні, ми навіть заблокували його можливий розвиток. Можна подивитись на конфлікт у Львові, де громада УГКЦ намагається залишити за собою костел. Скільки там в обговоренні позбігалось буйних, дикунів, клянуть поляків, Мокшицького, розкопують старі могили! Врешті УГКЦ, яка претендує на цивілізованість, ліквідовує буйну парафію. Наслідок – новий припадок в мереживному обговоренні. Ще приклад. Можна почитати фантастичний матеріал на «Релігія в Україні», як в позаминулому столітті у Львові цивілізовано вирішували долю покинутого румунського храму. Фантастичний матеріал в порівнянні з нашим дикунством. Ми не то що стоїмо на місці, ми навіть вдаємо якось рухатись реверсом в минулі часи і при цьому приймаємо законодавство, яке захищає мародерство. Закон №4128 – це Закон Мародерів. У всі часи мародерство було ознакою військових конфліктів, при яких військові загони або банди найманців грабували беззахисне населення на територіях, статус яких тимчасово був не встановлений. Так і у нас. Використовуючи реальну війну, політики і законодавці «організували» законоподібний грабунок одних громад громадян другими громадами громадян, розділених релігійними переконаннями. І це особливо вражає, оскільки мародерами стають християни і їх спільноти. Адже ж саме в християнському середовищі в давні часи виникло розділення церковного і світського права, при якому християнське середовище залишилось ізольованим місцем де панували моральні основи керування церковним майном. Збереження цього середовища здійснено радикальним відділенням від світського права і оскільки  суть керування церковним майном не у застосуванні правових конструкцій, а в здійсненні місії церкви, то і успіх цієї місії став критерієм правильності прийняття рішень і здійснення тих чи інших дій з церковним майном. У нас же безглузді спільноти заполітизованих громадян, які вважають християнство просто громадським рухом з формальним моральним законодавством, притягнули в християнське середовище світське право, причому у гіршому його варіанті. Адже навіть світські юридичні особи, при виникненні конфліктів і суперечок між засновниками громади про використання майна, дають право тим громадянам, які кінцево не погодились з рішеннями громади, вийти з громади разом з тим майном, яке вони вклали. Тобто, якщо в християнській громаді не існує християнських відносин з іншими членами громади, які могли б керувати ними при залагодженні майнових питань, якщо громада «голосуванням» позбавляє участі у вирішенні майнових питань меншу кількість громади то, за відсутності християнських відносин, необхідно би мінімально зберегти хоч якусь справедливість до своїх земляків і сусідів і виключити мародерство. Якщо християнська справедливість і моральні відносини тут відсутні то тоді необхідно зберегти цивілізовану, світську справедливість.  Тобто тоді, в продовження світського правила про фіксоване членство в громаді, це членство необхідно доповнити таким же світським обліком внесків і пожертв кожного фіксованого члена громади. І при виключенні любого члена громади, громада повертає йому ті внески або компенсує їх.

 

Який порядок проведення перевірок релігійних організаці...

dutchak1

dutchak1 написал:

Добре було б якби юрист пояснив собі, і нам всім в тому числі, як він з'єднав релігійну організацію з господарською діяльністю у її законодавчому визначенні?  Наведем визначення -

Господа́рська дія́льність — будь-яка діяльність, в тому числі підприємницька, пов'язана з виробництвом та обміном та переробкою матеріальних і нематеріальних благ, що виступають у формі товару.

Під господарською діяльністю в Господарському кодексі України розуміється діяльність суб'єктів господарювання у сфері суспільного виробництва, спрямована на виготовлення та реалізацію продукції, виконання робіт чи надання послуг вартісного характеру, що мають цінову визначеність. (ст. 3 ГК України)

Страдания за Москву, это не страдания за Христа ‒...

Onufriy

Onufriy написал:

"головний місіонер РПЦ" з азартом доводить, що 1+1=2 love
Очевидна актуальність кураєвського просвітництва для святоросичів РПЦ є найкращим доведенням смерті "російського православ'я"

Те що сьогодні животіє на москві - не православ'я, а зла і погибельна єресь 
в духе своей готтентотской этики

Не «нас ради, человек», а «ее ради, епархиальной собственности, сшедшаго с небес»


Вікарій Київської митрополії УПЦ (МП) — власник двох ав...

В. Ясеневий

В. Ясеневий написал:

ну и правильно.Чего терятся. Жизнь дается только один раз.Поэтому нужно брать от неевсе что можна...Многая Вам лета, дорогой владыка. Притом, наиканоничнейший...

Старый дуб рухнул. И тут, началось…

В. Ясеневий

В. Ясеневий написал:

Воистину христианство уже давно умерло!   Вместо тяжелой борьбы с пристрастиями и грехами в себе для перерождения и преображения человека( ества) , мы (не все ли?),  говорим  и призываем только(!)  к внешнему исполнению обрядов..Где же эти совершенные ПОСЛЕДОВАТЕЛИ ХРИСТА??? О, как хотелось бы хотя бы посмотреть на них...А они должны были бы сами  спастись и СПАСТИ ВЕСЬ МИР!!! Кто же и куда нас и весь мир ведет???

Депутат Денис Бородюк: «Ни один олигарх столько не укра...

Onufriy

Onufriy написал:

люди, которые не боятся Бога, не доверяют и другим людям

Ни один олигарх столько не украдет, сколько крадут все украинцы понемножку

мы живём просто-напросто не по средствам

Толковий єретик адвентист. Добряче сказав +5!