Вхід

У вас немає акаунту на Religion.in.ua? Зареєструйтесь

Історія
Релігійна політика німецької влади до православних та мусульман Євпаторії

7 04 2015   Сергій Вишневський Публікації, Історія

Релігійна політика німецької влади до православних та мусульман Євпаторії

Стаття написана за матеріалами газети “Євпаторійські відомості” (“Визволення”) 1941–1944 рр.

Репресивна політика радянської влади щодо дітей вірних Євангельської християн-баптистської церкви в УРСР (60–80-ті рр. ХХ ст.)

26 03 2015   Оксана Висовень Публікації, Історія

Репресивна політика радянської влади щодо дітей вірних Євангельської християн-баптистської церкви в УРСР (60–80-ті рр. ХХ ст.)

Хронологічні межі дослідження охоплюють період 60–80-ті рр. ХХ ст., коли діти вірних ЄХБ України найбільше зазнавали утисків як з боку репресивно-каральних органів влади, так і в закладах освіти та громадському житті...

Світогляд українців і земля

25 02 2015   Сергій Грабовський Публікації, Історія

Світогляд українців і земля

Традиційним гаслом українського селянства було – "Земля і воля!" Власне, це було вираження української мрії певного періоду...

Церковь Собора Пресвятой Богородицы в Китаевских пещерах

8 01 2015   Владислав Дятлов Публікації, Історія

Церковь Собора Пресвятой Богородицы в Китаевских пещерах

В Украине немного храмов, посвященных Собору Пресвятой Богородицы. На сегодня подземная церковь Китаева является самым крупным пещерным храмом Киева...

Коментарі у Типику о. Дольницького та їхні джерела

5 01 2015   Ігор Василишин Публікації, Історія

Коментарі у Типику о. Дольницького та їхні джерела

Типик о. Дольницького – це літургійна книга, яка носить ім’я свого автора Ісидора Дольницького і яка досі вважається безпрецедентним регулятором богослужбових відправ в УГКЦ.

Філософська думка та науковий доробок Дмитра Чижевського

29 12 2014   Володимир Волковський Публікації, Історія

Філософська думка та науковий доробок Дмитра Чижевського

В цьому році виповнилося 120 років з дня народження відомого мислителя української діаспори, одного із фундаторів історико-філософського українознавства Дмитра Івановича Чижевського...

Стан Римо-католицької церкви на Тернопільщині у контексті антирелігійної політики радянської влади в 1957–1964 рр.

9 12 2014   Тарас Дідух Публікації, Історія

Стан Римо-католицької церкви на Тернопільщині у контексті антирелігійної політики радянської влади в 1957–1964 рр.

Впродовж 1957–1964 рр. реалізовувався курс радянської влади, спрямований на поступове скорочення й повну ліквідацію Римо-католицької церкви на території України...

Православно-католицький діалог епохи раннього модерну: національно-релігійний контекст

29 10 2014   Микола Шкрібляк Публікації, Богослов'я, Аналітика, Історія

Православно-католицький діалог епохи раннього модерну: національно-релігійний контекст

У статті автор прагне унаочнити історичне тло та з’ясувати витоки унійного богослов’я як екле­зіологічної формули, що лягла в основу церковних уній – середньовічних спроб мінімізувати внут­рішньохристиянський конфлікт і відновити церковну єдність...

Музей смотрителя

1 10 2014   Алекандр Бойко Публікації, Історія

Музей смотрителя

Говорят, что наши идеи влияют на нашу жизнь. Зная судьбу Сергея Левковича, можно сказать, что он во многом повторил судьбу Ивана Семеновича. То, что оставили оба - никогда не умрет, все время будет жить.

Невідомі аспекти іконопису східного «закерзоння»

24 09 2014   Олег Корнієнко Публікації, Історія

Невідомі аспекти іконопису східного «закерзоння»

Дослідження історії та культурних традицій «закордонної» Слобожанщини інколи призводить до несподіваних і вражаючих відкриттів, котрі засвідчують її нерозривний зв’язок не лише з Великою Україною, а й з Європою в цілому…

«Східний самоцвіт у папській тіарі» (папа Лев ХІІІ): Ґроттаферрата – візантійський монастир біля Риму

22 09 2014   Микола Крокош Публікації, Історія

«Східний самоцвіт у папській тіарі» (папа Лев ХІІІ): Ґроттаферрата – візантійський монастир біля Риму

Особливістю цього монастиря є те, що він є живим символом єдності Церкви, адже завжди залишаючись у східному обряді, він ніколи не розривав сопричастя з римським єпископом...

Українська Помісна православна Церква: проблеми і прогнози конституювання. Частина ІІ

15 08 2014   Сергій Здіорук, Олександр Саган Публікації, Аналітика, Історія

Українська Помісна православна Церква: проблеми і прогнози конституювання. Частина ІІ

Оскільки створення УППЦ напряму залежить від Вселенського Патріархату, шлях створення УППЦ має бути поетапним та відповідати канонічним вимогам...

Українська Помісна православна Церква: проблеми і прогнози конституювання

15 08 2014   Сергій Здіорук, Олександр Саган Публікації, Аналітика, Історія

Українська Помісна православна Церква: проблеми і прогнози конституювання

Проблема становлення та визнання Української Помісної православної Церкви (УППЦ) вже із часів її актуалізації в Україні на початку ХХ століття не розглядається ні кліриками Церков, ні віруючими лише як церковна...

«Ідеалістичний матеріалізм» Володимира Шинкарука

23 07 2014   Сергій Грабовський Публікації, Історія

«Ідеалістичний матеріалізм» Володимира Шинкарука

Викшталтування з «автентичного марксизму» оригінальної української неомарксистської течії – як його звали ще наприкінці 1960-х в київському Інституті філософії, «червоного екзистенціалізму», відбувалося в силу дії низки різного роду чинників. Й не останнім із них став прихід на посаду декана філософського факультету Київського університету імені Шевченка Володимира Шинкарука...

Почему нельзя сравнивать Палестину с «Новороссией»

12 07 2014   Анатолий Денисенко Публікації, Історія

Почему нельзя сравнивать Палестину с «Новороссией»

Необходимо дать ответ тем, кто ставит равенство между палестинцами и представителями донецкой/луганской народных республик. То, что желают палестинские арабы, кардинально отличается от того, что желают представители Кремля в Украине.

Формула «російського щастя». Сергій Уваров

18 06 2014   Ігор Немчинов, д. філос. н., професор Публікації, Історія

Формула «російського щастя». Сергій Уваров

У бюрократичному середовищі постійно з’являються люди, котрі виступають творцями ідеологій влади, тобто беруть на себе авторство концепцій, які покликані зберігати статус-кво. Власне, одним з них був й Сергій Семенович Уваров (1786-1855)...

Релігія без Бога: методологічний агностицизм та майбутнє релігієзнавства

10 06 2014   Джеймс Л. Кокс Публікації, Аналітика, Історія

Релігія без Бога: методологічний агностицизм та майбутнє релігієзнавства

Пропонуємо увазі читачів лекцію відомого релігієзнавця Джеймса Л. Кокса з Единбурзького університету (Шотландія), яку він прочитав у квітні 2003 року. Науковець подає свій погляд на методологію у дослідженні релігії, окреслюючи межу між академічним та конфесійним аналізом.

«Згадати все»: до 10-річчя Молодіжної асоціації релігієзнавців

29 05 2014   Вікторія Кришмарел Публікації, Історія

«Згадати все»: до 10-річчя Молодіжної асоціації релігієзнавців

Пригадуючи всі заходи, які було зроблено, переважно на ентузіазмі, чесно кажучи, не віриться… Приходиш до висновку, що релігієзнавству дійсно потрібен запал від молоді, причому у проведенні не лише академічних проектів, а більш широких, цікавих, з перспективою на майбутнє.

Боротьба Директорії УНР за церковну самостійність... Частина ІІІ

25 05 2014   Тетяна Євсєєва, кандидат історичних наук Публікації, Історія

Боротьба Директорії УНР за церковну самостійність... Частина ІІІ

Офіційно винести питання про надання автокефального статусу Українській православній церкві на Всеправославний церковний собор міністерство сповідань не могло. Неприйнятним з огляду на православну традицію був і варіант зближення та унії з Римом...

Боротьба Директорії УНР за церковну самостійність... Частина ІІ

22 05 2014   Тетяна Євсєєва, кандидат історичних наук Публікації, Історія

Боротьба Директорії УНР за церковну самостійність... Частина ІІ

Після еміграції уряду УНР за межі території України питання зміни статусу Київської митрополії набуло іншого виміру. Масштаб актуальності його адекватного розв’язання в умовах конфлікту українського і російського націоналізмів у православному полі значно розширився...

Боротьба Директорії УНР за церковну самостійність: український, загальноправославний та всехристиянський контексти

20 05 2014   Тетяна Євсєєва, кандидат історичних наук Публікації, Історія

Боротьба Директорії УНР за церковну самостійність: український, загальноправославний та всехристиянський контексти

Вимоги української сторони, що спиралася на історичний прецедент, РПЦ цілком задовольнила, виділивши їх єпархії в особливу церковну область “на правах автономної Української церкви”. Такий варіант віртуального вирішення проблеми формально демонстрував збереження прав і привілеїв Київської митрополії...

Трансформация католического монашества в ХХ веке

28 03 2014   Хуан-Карле Эльвира Публікації, Аналітика, Історія

Трансформация католического монашества в ХХ веке

Я намереваюсь в этой статье: во-первых, напомнить из личного опыта контекст, делающий понятным появление «Современных представлений о монашеской жизни»; во-вторых, в свете контекста, предложу свою оценку того, как реформы бенедиктинового ордена улучшили качество монастырской жизни, согласно требованиям II Ватиканского Собора; и, наконец, меня спрашивают сегодня о том, насколько масштабны были коллективные усилия в возрождении монашества...

Китай и судьба России по материалам русской эсхатологической мысли: к постановке вопроса

19 03 2014   Сергей Шумило Публікації, Історія

Китай и судьба России по материалам русской эсхатологической мысли: к постановке вопроса

Можно по-разному относиться к этим апокрифическим пророчествам, но здесь более интересно даже не это, а сам ход мысли и ожиданий многих носителей русской народно-апокалиптической религиозности...

"Філософ свободи": і в Москві, і в Парижі він залишався киянином

19 03 2014   Сергій Грабовський Публікації, Історія

"Філософ свободи": і в Москві, і в Парижі він залишався киянином

За бурхливими політичними подіями якось призабувся знаменний ювілей: 18 березня 1874 року у Києві народився визначний філософ не лише всеросійського, а і всеєвропейського масштабу, один із перших речників християнського екзистенціалізму Микола Бердяєв.

Всеправославный собор будет созван уже через два года

11 03 2014   Владимир Бурега Публікації, Аналітика, Історія

Всеправославный собор будет созван уже через два года

С самого начала работы Синаксиса стало очевидным его проблемное поле. Оба патриарха согласны вынести за скобки неудобные вопросы о порядке дарования автокефалии и о порядке расположения Церквей в диптихах. Но вот что касается представительства на Соборе и процедуры голосования – тут их позиции оказались диаметрально противоположными…

НОВИНИ

Всі матеріали

останні коментарі

На Івано-Франківщині віряни УПЦ (МП) не дали перевести ...

josephus

josephus написал:

"вірним" МП дуже погано живеться на Галичині! хай їдуть у рідний Сибір до шаманів рпц 

Патриарх Кирилл духовенству РПЦ: «Кто со мной не соглас...

Onufriy

Onufriy написал:

нужно ли делать все то, о чем патриарх учит — оставьте все сомнения! И строго исполняйте то, что я повелеваю!.. Другого пути для нашей Церкви сегодня нет! Кто не согласен — на пенсию!

КГ погрожує гоніннями усім, хто незгодний з його папісько-етнофілетичним лжеученням

Навіщо?!. Хіба у РПЦ існує якась опозиція до москвопапізму?
Чи тупі погрози - це невід'ємна частина Євангельської звістки зокрема і російсько-православної псевдокультури взагалі? 

П.С.
Про благодатність РПЦ - дійсно, сьогодні там легше всього постраждати за Христа. Але черги не помітно

Вот новый железный занавес

Onufriy

Onufriy написал:

коммунизм глубоко уничтожил культурные корни христианства в оккупированных когда-то странах

не думаю, что мы можем говорить о пробуждении христианства на Востоке. Возвращение национализма в этих странах не следует путать с христианским пробуждением

+5!! На "постхристиянському" Заході мало християнства, а на Сході багато псевдохристиянства.

Деформоване комунізмом, убоге, трагікомічне націонал-християнство демонструє віросповідну немічність: поляко-католики 
нав'язують Цариці Небесній посаду королеви республіки польської, а святоросійсько-православні проповідують божественну єдність мертвої імерії у "триєдиній купелі" народів.

Два полюси "християнського" політизованого маразму
Полюси різні, маразм - один. І ціна йому - одна

«Правий сектор» зірвав засідання Почаївської міськради,...

josephus

josephus написал:

йоббіки є і на Тернопільщині, навіть серед депутатів! 

Священник УПЦ принял участие в Форуме войсковых казачьи...

Філософ

Філософ написал:

Так які це козаки....цирк!

Глава пресс-службы УПЦ: В Украине – богоборческая власт...

Філософ

Філософ написал:

Цікаво і для чого публікувати маразми цього <...>?

Відредаговано
адмін

"Як діти". Как статья "ДС" об истории Украины вызва...

Onufriy

Onufriy написал:

дают нам послойный срез ваты в ее обильном и разнообразном спектре

Выглядит как внутренние конфликты между группировками зомби

wink 

Богословська класика – сучасна!

АРХМ АВВАКУМ

АРХМ АВВАКУМ написал:

Цікаво, дуже цікаво послухати та взяти в роботу духовної мислі

Постправда

Onufriy

Onufriy написал:

история нашего сосуществования с Россией.. не оставляет много места для наивности. Столкнувшись с украинским препятствием, ураган постправды двинулся дальше на Запад

Постправда по своей природе нехристианская. Ее сестра – откровенная ложь, с которой у них общий отец. Отдельные христиане и даже целые церкви могут выступать за пост-правду...

1. "Церкви" - у множині!.. Politique!.. fellow Ніби хтось не знає, що святоросійське лайно чвирить лище з одного канонічного джерельця! 
2. Друга цитата потребує перекладу з премудрофілософської: "церкви можуть служити дияволу" smile
Та ні.. Церква(и) не може служити ворогу... Служити може лише зборище нечестивців, у якому немає чого робити порядній людині
волна постправды, которая попыталась уничтожить результаты украинского Майдана...в основном провалилась

Вона провалиться тоді, коли християни почнуть захищати своє віровчення від антихристиянського політправославного спотворення. Постправда закінчиться тоді, коли вірні відійдуть від політесних еківоків і прямо назвуть речі своїми іменами

Стаття про постправду потребує більше правди!

Постправда

Onufriy

Onufriy написал:

Церкви берут постправду на вооружение, когда решают принять участие в культурных войнах или отождествляют себя с определенной идеологической платформой. В таких случаях церкви принимают и воспроизводят нарративы, которые выражают только часть истины. Они забывают другие части правды, потому что эти части неудобны...

Проблема в тому, що для християн Істина - це Предвічний Бог і Спаситель світу Ісус Христос (Ів. 14:6)

Отож ідеться не про філософські категорії, а про те, що подібній лжецеркві Христос стає незручним, починає "заважати" у її "служінні" 
Мы, как христиане, должны проявлять бдительность и оценивать постправду на основании евангельских критериев

Егеж... Але якби християни дійсно виявляли пильність, то у своїх статтях вони б писали не про оксфордські прикметники, а про святоросійську етнофілетичну єресь

В УПЦ (МП) забрали назад извинения клирику УПЦ КП

Філософ

Філософ написал:

Все по "канонічному"...

В последние 2-3 дня большая дискуссия развернулась вокр...

Onufriy

Onufriy написал:

Цитата: Сергей Чапнин
Это возможно только в одном единственном случае - когда патриарх мыслит о себе как о "епископе Рима", т.е. он стоит *над* всеми прочими епископами и повелевает ими и всем духовенством

Чапнін публічно свідчить, що існує єдина інтерпретація слів КГ - папізм...
А далі спрацьовує психологія:
Ересь? Ох, как бы не хотелось мне об этом говорить... 

Оце воно і є... Що легше сказати - "єресь" чи "спотворення ЦС"? feel 
Mikhail Nechaev "А патриарх-то - не православный!", - подумали после проповеди православные верующие и традиционно хором промолчали

Постправда

Філософ

Філософ написал:

Постправду схоже взяла собі на озброєння гундяївська РПЦ. Щоб вести інформаціну війну проти "невгодних" православних Церков. Це й просування гундяївського "російського світу", це й насадження рос. політичних схем.Думаю "найкращими" виразниками цієї постправди, крім російських ЗМІ, є брехлива жовта преса, типу: СПЖ, расколамнєт, правлайф і т.д.

А загалом цікава стаття о. Кирила!))